Рішення
від 28.09.2022 по справі 420/16/22
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 420/16/22

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

28 вересня 2022 року м. Одеса

Одеський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Попова В.Ф., розглянувши у письмовому провадженні в порядку спрощеного провадження, визначеного ч.5 ст.262 КАС України, адміністративну справу за позовом Приватного підприємства «ТОПРАК АГРО» до ГУ ДПС в Одеській області, ДПС України про визнання визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії,

встановив:

ПП «ТОПРАК АГРО» (далі позивач) звернулось в суд з адміністративним позовом до ГУ ДПС в Одеській області, ДПС України в якому просить визнати протиправним та скасувати рішення Комісії ГУ ДПС в Одеській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації від 23.09.2021 р. №3151320/39796211 про відмову у реєстрації податкової накладної від 16.08.2021 року №4, виписаної Приватним підприємством «ТОПРАК АГРО» на загальну суму 1132148,56 грн., в тому числі сума ПДВ 139035,79 грн. та зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати днем фактичного надходження податкову накладну від 16.08.2021 року №4.

Обґрунтовуючи позовні вимоги позивач зазначив основним видом економічної діяльності є: 01.11 Вирощування зернових культур (крім рису), бобових культур і насіння олійних культур. З метою здійснення господарської діяльності ПП «ТОПРАК АГРО» орендує земельні паї у громадян та ділянки загальною площею 649 га. Підприємство має основні засоби, а саме сільськогосподарську техніку, склад для зберігання зерна. Штатна чисельність працівників - 5 чоловік. Відповідно до договору поставки №08/07/3 від

08.07.2021р. було відвантажено повидатковій накладній №6 покупцю ТОВ «Ізмаїльська торгова компанія» насіння ріпаку в кількості 65,066 тон на загальну суму 1132148,56 грн.

16.08.2021р. ПП «ТОПРАК АГРО» надало на реєстрацію податкову накладну №4 (в ЕРПН зареєстровано під №9269137547) для отримувача - ТОВ «Ізмаїльська торгова компанія» на загальну суму 1132148,56 грн., в тому числі сума ПДВ 139035,79 грн.

Однак, відповідно до квитанції від 15.09.2021 р., реєстрація податкової накладної №4 від 16.08.2021 р. зупинена у зв`язку з тим, що коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 1205 відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляютьс), та їх обсяг/постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п. 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Пропонуємо надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних. Додатково повідомляємо: показник «D» = 13.2295% «Р» = 0».

Позивачем на адресу відповідача було направлено пояснення та первинні документи, але рішенням від 23.09.2021 р. № 3151320/39796211 було відмовлено в реєстрації ПН №4 від 16.08.2021 р. з підстав ненадання платником податку копій документів.

Позивач вважає такі дії та рішення відповідачів протиправними, оскільки він є виробником продукції, здійснює господарську діяльність на орендованій землі, використовує найману працю, має техніку, що документально підтверджено. Просить задовольнити повністю позовні вимоги.

Відповідачі позовні вимоги не визнали і зазначили, що зупинення реєстрації ПН та відмова у її реєстрації є обґрунтованою, оскільки позивачем не подано документи, передбачені п. 5 Порядку № 520, а саме первинні документи щодо постачання/ придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні. Просять відмовити у задоволенні позовних вимог.

Судом встановлені такі обставини по справі.

ПП «ТОПРАК АГРО» зареєстровано в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань 20.05.2015 року. Основним видом економічної діяльності є: 01.11 Вирощування зернових культур (крім рису), бобових культур і насіння олійних культур.

З метою здійснення господарської діяльності ПП «ТОПРАК АГРО» орендує земельні загальною площею 649 га. На балансі підприємства є основні засоби сільгосптехніка. Штатна чисельність працівників - 5 чоловік.

08.07.2021р. ПП «ТОПРАК АГРО» уклало з ТОВ «Ізмаїльська торгова компанія» договір поставки №08/07/3 відповідно до якого 16.08.2021 р. покупцю було відвантажено по видатковій накладній №6 насіння ріпаку в кількості 65,066 тон на загальну суму 1132148,56 грн. в тому числі сума ПДВ 139035,79 грн. (а.с. 10-15)

16.08.2021р. ПП «ТОПРАК АГРО» надало на реєстрацію податкову накладну №4 на загальну суму 1132148,56 грн., в тому числі сума ПДВ 139035,79 грн. реєстрацію якої було зупинено. У квитанції зазначено: « Відповідно до п.201.16 ст.201 ПКУ, реєстрація ПН/РК від 02.08.2021 №3 в ЄРПН зупинена. Коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 1205 відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг/постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п. 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Пропонуємо надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних. Додатково повідомляємо: показник «D» = 13.2295% «Р» = 0».

16.09.2021 р. позивачем було направлено Повідомлення №7 про подання пояснень та копій первинних документів щодо вказаної податкової накладної. Повідомлено, що на рахунок підприємства ПП «ТОПРАК АГРО зараховано від Покупця ТОВ «Ізмаїльська торгова компанія» сума 993540,00 грн.».

Рішенням Комісії, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної в ЄРПН або відмову в такій реєстрації, від 23.09.2021 р. №3151320/39796211 відмовлено в реєстрації ПН №4 від 16.08.2021 р. з підстав ненадання платником податку копій документів, а саме первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунків-фактури/інвойсів, актів приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних.

16.10.2021 р. ПП «ТОПРАК АГРО подало в електронній формі скаргу на рішення від 23.09.2021 р. №3151320/39796211 про відмову в реєстрації податкової накладної від 16.08.2021 №4 в ЄРПН, але скаргу не було прийнято до розгляду з причин порушення скаржником строків подання скарги, встановлених ст. 56 ПКУ.

Дослідивши позиції сторін викладені у їх заявах по суті та надані ними письмові докази, враховуючи приписи діючого законодавства, суд приходить до висновку, що позовні вимоги підлягають повному задоволенню.

Спірні правовідносини врегульовують Податковий кодекс України (далі - ПК України), постанова Кабінету Міністрів України від 29.12.2010 року №1246 «Про затвердження Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних» (далі - Постанова №1246), Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 року №1165 (далі - Порядок №1165), Порядок прийняття рішень про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 12.12.2019 року №520 (далі - Порядок №520).

Відповідно до п.п.14.1.60 п. 14.1 ст. 14 ПК України, єдиний реєстр податкових накладних - реєстр відомостей щодо податкових накладних та розрахунків коригування, який ведеться центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику, в електронному вигляді згідно з наданими платниками податку на додану вартість електронними документами.

Підпунктами "а", "б" пункту 185.1 статті 185 Податкового кодексу України визначено, що об`єктом оподаткування податком на додану вартість є операції платників податку з постачання товарів, місце постачання яких розташоване на митній території України та постачання послуг, місце постачання яких розташоване на митній території України.

Згідно з пунктом 201.1 статті 201 Податкового кодексу України на дату виникнення податкових зобов`язань платник податків зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

Пунктом 201.10 статті 201 Податкового кодексу України передбачено, що при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.

Податкова накладна та/або розрахунок коригування до неї, складені та зареєстровані після 1 липня 2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг достатньою підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту, та не потребує будь-якого іншого додаткового підтвердження.

Положеннями пункту 74.2. статті 74 Податкового кодексу України встановлено, що в Єдиному реєстрі податкових накладних забезпечується проведення постійного автоматизованого моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації таких податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Виходячи з аналізу положень ПК України, які регламентують порядок формування податкового кредиту, підставою для виникнення у платника права на податковий кредит з податку на додану вартість є факт реального здійснення операцій з придбання товарно-матеріальних цінностей та послуг з метою їх використання в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку, а також оформлення відповідних операцій належним чином складеними первинними документами, які містять достовірні відомості про їх обсяг та зміст.

Постановою Кабінету Міністрів України №1165 "Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних" від 11.12.2019, затверджено Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Порядок №1165).

Згідно п. 3 Порядку №1165, податкові накладні/розрахунки коригування, що подаються для реєстрації в Реєстрі, перевіряються щодо відповідності ознакам безумовної реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування.

П. 5. Платник податку, яким складено та/або подано для реєстрації в Реєстрі податкову накладну/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряється щодо відповідності критеріям ризиковості платника податку, показникам, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку.

Податкова накладна/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряються щодо відповідності відображених у них операцій критеріям ризиковості здійснення операцій.

П. 6. У разі коли за результатами автоматизованого моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну/розрахунок коригування, відповідає хоча б одному критерію ризиковості платника податку, ризиковості здійснення операції, реєстрація таких податкових накладних/розрахунку коригування зупиняється.

Порядком №1165 передбачено, що у разі зупинення реєстрації податкової накладної в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає в автоматичному режимі квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації.

З аналізу положень Порядку №1165 вбачається, що саме у разі, коли за результатами автоматизованого моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну, відповідає хоча б одному критерію ризиковості платника податку, реєстрація податкової накладної зупиняється, а платник має право подати документи, необхідні для розгляду питання виключення платника податку з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку.

Отже, саме для вирішення питання виключення платника з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості Комісія регіонального рівня має дослідити договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявних типових форм та галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством; інші документи, що підтверджують невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

Пунктом 20.2 ст. 20 Податкового кодексу України передбачено, що центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, приймає рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Реєстрі у порядку, визначеному центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.

Для реалізації цієї норми Наказом Міністерства Фінансів України від 12.12.2019 №520, затверджено Порядок прийняття рішень про реєстрацію/ відмову в реєстрації податкових накладних/ розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Цей Порядок визначає механізм прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Реєстрі, реєстрацію яких відповідно до пункту 201.16 статті 201 ПК України зупинено в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

Відповідно до Порядку прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено, здійснюють комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування.

Комісія регіонального рівня протягом п`яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та копій документів, поданих відповідно до пункту 4 цього Порядку, приймає рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі та надсилає його платнику податку в порядку, встановленому статтею 42 ПК України.

У разі зупинення реєстрації податкової накладної платник податку має право подати копії документів та письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній, для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі.

Порядком передбачено, що у разі зупинення податкової накладної платник подає на комісію документи, а саме:

договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них;

договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції;

первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання- передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні;

розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків;

документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством.

Письмові пояснення та копії документів, подані платником податку до контролюючого органу відповідно до пункту 4 цього Порядку, розглядає комісія регіонального рівня.

Пунктами 4, 5 Порядку № 520 встановлено, що у разі зупинення реєстрації ПН / РК в Реєстрі платник податку має право подати копії документів та письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у ПН / РК, для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації ПН/РК в Реєстрі.

Згідно з пунктами 9, 10, 11 письмові пояснення та копії документів, подані платником податку до контролюючого органу відповідно до пункту 4 цього Порядку, розглядає комісія регіонального рівня.

Комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі в разі:

ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі;

та/або ненадання платником податку копій документів відповідно до пункту 5 цього Порядку;

та/або надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства.

Приймаючи рішення за результатами розгляду наданих позивачем документів, комісією регіонального рівня встановлено, що ПП «ТОПРАК АГРО» документально не підтверджено інформацію, що відображена в податковій накладній №4 від 16.08.2021р.

Суд не погоджується з прийнятим рішеннями комісії регіонального рівня від 23.09.2021 року № 3151320/39796211 про відмову в реєстрації податкової накладної від 16.08.2021 №4, оскільки позивачем надано копії первинних документів, які є достатніми для прийняття рішення про її реєстрацію, в тому числі, надано договір поставки від 08.07.2021 р., копії первинних документів щодо постачання/прибання товарів/послуг, звітність про посівні площі сільськогосподарських культур, звіт про збирання врожаю 2021 року.

Відповідач, зазначаючи в рішеннях про відмову у реєстрації ПН, про те що позивачем надано копії документів, які не є достатніми для прийняття рішення про реєстрацію податкових накладних відповідачі не наводять жодних конкретних обставин, не враховують те, що позивач є виробником продукції, а у відзиві посилаються на обставини які не мають жодного відношення до господарських операцій щодо виконання договору з ТОВ «Ізмаільська торгнова компанія» та поставки конкретного товару виробником якого є позивач.

Суд зазначає, що контролюючий орган при зупиненні реєстрації податкової накладної повинен не лише запропонувати надати документи, а навести їх конкретний перелік, оскільки в п.5 Порядку №520 наведений приблизний та не вичерпний («може включати») перелік документів необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації ПН/РК в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено.

В іншому випадку така підстава для прийняття рішення про відмову в реєстрації ПН/РК в Реєстрі з підстави ненадання платником податку копій документів відповідно до п.5 цього Порядку не може бути застосована.

Суд зазначає, що виокреслені відповідачами сумніви щодо реалізованого товару, його кількості та участі у створенні власного продукту, їх вплив на формування фінансових показників позивача, визначення об`єкту оподаткування може бути предметом дослідження податковим органом лише під час проведення документальної перевірки.

На думку суду, відповідач даючи оцінку вказаним обставинам фактично здійснює таку документальну перевірку та надає оцінку правочинам, господарській діяльності позивача в межах розгляду питання щодо реєстрації ПН.

Крім того, суд зазначає, що невиконання податковим органом законодавчо встановлених вимог щодо змісту, форми, обґрунтованості та вмотивованості акта індивідуальної дії призводить до його протиправності.

Аналогічна правова позиція висловлена Верховним Судом в постановах від 23.10.2018 у справі №822/1817/18 (адміністративне провадження №К/9901/62472/18), від 21.05.2019 у справі №0940/1240/18 (адміністративне провадження №К/9901/7590/19), від 02.07.2019 у справі №140/2160/18 (адміністративне провадження №К/9901/13662/19).

Суд наголошує, що можливість виконання платником податків обов`язку надати документи, необхідні для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної, прямо залежить від чіткого визначення контролюючим органом конкретного переліку цих документів.

Загальними вимогами, яким повинен відповідати акт індивідуальної дії, як акт правозастосування, є його обґрунтованість та вмотивованість. В разі незазначення в індивідуальному акті підстав його прийняття (фактичних і юридичних), чітких та зрозумілих мотивів його прийняття такий акт не може вважатися правомірним.

Суд відхиляє також посилання відповідачів на ті обставини, що позивач надав суду документи які не були надані при прийнятті оскаржуваного рішення, оскільки у відзиві не зазначено які документи не були їм надані, але надані суду.

Суд зазначає, що відповідно до повідомлення про надання документів та документів наданих суду таких розбіжностей не встановлено. Предметом розгляду суду є одні і ті ж самі документи, що були у розпорядження податкового органу (а.с. 57-58).

Таким чином, на момент прийняття оскаржуваного рішення про відмову в реєстрації податкової накладної в ЄРПН, позивач виконав вимоги Податкового кодексу України та Порядку №520 щодо підтвердження правомірності формування та подання податкової накладної, а надані ним документи та пояснення є достатніми для реєстрації ПН.

Відмова контролюючих органів в реєстрації податкових накладних є протиправною а прийняті рішення підлягають скасуванню.

Суд погоджується з посиланням відповідачів на те, що перевірка копій документів, які підтверджують господарську операцію по зупиненій реєстрації податковій накладній є дискреційними повноваженнями податкового органу і що за умови якщо суд і встановить протиправність рішення регіонального рівня щодо відмови в реєстрації податкової накладної, то зазначеним рішенням має бути зобов`язано Відповідача переглянути його шляхом повторного розгляду документів, а не ухвалювати рішення щодо зобов`язання без перевірки документів зареєструвати податкову накладну.

В той же час суд зазначає, що вищенаведені обґрунтування та посилання на постанову Верховного Суду від 21.95.2019 у справі №0940/1240/18 не є застосовчими у цій справі, оскільки як встановлено судом, предметом дослідження комісії регіонального рівня та предметом дослідження суду є одні і ті ж самі документи, застосовуються одні і ті ж самі норми права, але висновки суду є іншими ніж висновки податкового органу.

Суд вважає, що оскільки встановлено, що Комісія протиправно відмовила у реєстрації ПН, а також прийнявши до уваги наявність у позивача права на реєстрацію ПН належним способом захисту порушеного права є зобов`язання відповідача зареєструвати податкові накладні.

При цьому, слід зазначити, якщо відмова відповідного органу визнана судом протиправною, а іншого варіанту поведінки у суб`єкта владних повноважень за законом не існує, то суд має право зобов`язати такий орган влади вчинити конкретні дії, які б гарантували захист прав позивача.

Застосування судом зазначеного способу захисту права не можливо вважати втручанням у дискреційні повноваження податкового органу.

Відповідно до вимог ст. 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу, а в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Отже, в адміністративному процесі, як виняток із загального правила, у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень встановлена презумпція його винуватості. Презумпція винуватості покладає на суб`єкта владних повноважень обов`язок аргументовано, посилаючись на докази, довести правомірність свого рішення, дії чи бездіяльності та спростувати твердження позивача про порушення його прав, свобод чи інтересів.

Суд зазначає, що позивачі не довели правомірність прийнятого ними рішення, а тому їх дії є протиправними, а прийняте рішення підлягає скасуванню.

Судові витрати у вигляді судового збору підлягають стягненню на користь позивача.

Керуючись ст. 242-246 КАС України, суд

вирішив:

Позовні вимоги Приватного підприємства «ТОПРАК АГРО» задовольнити повністю.

Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії ГУ ДПС в Одеській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації від 23.09.2021 р. №3151320/39796211 про відмову у реєстрації податкової накладної від 16.08.2021 року №4 Приватного підприємства «ТОПРАК АГРО» (ЄДРПОУ 39796211).

Зобов`язати ДПС України (ЄДРПОУ 43005393) зареєструвати днем фактичного надходження податкову накладну від 16.08.2021 року №4 Приватного підприємства «ТОПРАК АГРО» (ЄДРПОУ 39796211).

Стягнути з Головного управління ДПС у Одеській області (ЄДРПОУ 44069166) за рахунок бюджетних асигнувань на користь Приватного підприємства «ТОПРАК АГРО» (ЄДРПОУ 39796211, 68710, Одеська область, Болградський район, с. Дмитрівка, вул. Леніна, 188) судовий збір в сумі 2270,00 гривень.

Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку безпосередньо до П`ятого апеляційного адміністративного суду шляхом подачі апеляційної скарги в 30-денний строк з дня складання повного судового рішення.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо вона не була подана у встановлений строк. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.

Суддя В.Ф. Попов

кат. 111010000

СудОдеський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення28.09.2022
Оприлюднено03.10.2022
Номер документу106541742
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо реалізації податкового контролю

Судовий реєстр по справі —420/16/22

Ухвала від 12.01.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Білоус О.В.

Постанова від 13.12.2022

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Шляхтицький О.І.

Постанова від 13.12.2022

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Шляхтицький О.І.

Ухвала від 07.11.2022

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Шляхтицький О.І.

Ухвала від 25.10.2022

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Шляхтицький О.І.

Рішення від 28.09.2022

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Попов В.Ф.

Ухвала від 21.09.2022

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Попов В.Ф.

Ухвала від 24.01.2022

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Балан Я.В.

Ухвала від 10.01.2022

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Балан Я.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні