Рішення
від 30.09.2022 по справі 200/16186/21
ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Україна

Донецький окружний адміністративний суд

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

30 вересня 2022 року Справа№200/16186/21

Донецький окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Христофорова А. Б., розглянувши за правилами загального позовного провадження у письмовому провадженні адміністративну справу за позовом Сільськогосподарського товариства з обмеженою відповідальністю «Ілюс» до Державної служби України з безпеки на транспорті в особі Східного міжрегіонального управління Укртрансбезпеки, за участю третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору Товариства з обмеженою відповідальністю «Бахмут-Агро» про визнання дій протиправними щодо складання постанови, скасування постанови, -

В С Т А Н О В И В:

До Донецького окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов Сільськогосподарського товариства з обмеженою відповідальністю «Ілюс» до Державної служби України з безпеки на транспорті в особі Східного міжрегіонального управління Укртрансбезпеки, за участю третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору Товариства з обмеженою відповідальністю «Бахмут-Агро» в якому позивач просить суд:

- визнати протиправними дії посадових осіб Східного міжрегіонального управління Укратрансбезпеки щодо складання постанови про застосування адміністративно-господарського штрафу №283834 від 19.10.2021 року у розмірі 17000,00 грн. за порушення відповідачем частини 1 абзацу 15 статті 60 Закону України «Про автомобільний транспорт», а саме порушення статті 48 Закону України «Про автомобільний транспорт»;

- скасувати постанову про застосування адміністративно-господарського штрафу №283834 від 19.10.2021 року у розмірі 17000,00 грн. та розрахунок плати за проїзд великовагового та/або великогабаритного транспортного засобу у розмірі 579,60 Євро.

В обґрунтування позову зазначено, що 24 вересня 2021 року працівниками Східного міжрегіонального управління Укртрансбезпеки на пункті габаритно-вагового контролю, розташованого на а/д Н-20 (226 км) здійснено рейдову перевірку транспортного засобу марки RENAULT T-460 державний номерний знак НОМЕР_1 , з причепом BODEX KIS 3WS НОМЕР_2 , під керуванням водія ОСОБА_1 , за наслідками якої відповідачем нібито встановлено порушення вимог статті 48 Закону України «Про автомобільний транспорт», а саме перевищення встановлених законодавством габаритно-вагових норм при перевезенні вантажу без відповідного дозволу, про що складено наступні документи: акт проведення перевірки додержання вимог законодавства про автомобільний транспорт під час здійснення перевезень пасажирів і вантажів автомобільним транспортом №284772 від 24.09.2021 року; акт про перевищення транспортним засобом нормативних вагових параметрів №0059072; довідка №046123 про результати здійснення габаритно-вагового контролю; розрахунок плати за проїзд великовагового та/або великогабаритного транспортного засобу у розмірі 579,60 Євро.

На підставі вищезазначених документів 19.10.2020 року відповідачем в особі в.о. начальника Східного міжрегіонального Управління Укртрансбезпеки винесено постанову про застосування адміністративно-господарського штрафу №283834 від 19.10.2021 року у розмірі 17 000,00 грн. за порушення відповідачем частини 1 абзацу 15 статті 60 Закону України «Про автомобільний транспорт», а саме порушення статті 48 Закону України «Про автомобільний транспорт».

Всупереч правовим нормам, які регламентують діяльність співробітників Укртрансбезпеки, посадові особи Укртрансбезпеки, не маючи законних підстав, діючи протиправно, перевищуючи свої повноваження, під`їхали до автомобіля RENAULT T-460 державний номерний знак НОМЕР_1 з причепом BODEX KIS 3WS НОМЕР_2 під керуванням водія ОСОБА_1 , який на той час не здійснював руху і тривалий час знаходився на стоянці, на узбіччі проїжджої частини автодороги Н-20 Слов`янськ-Донецьк-Маріуполь у колонні вантажних автомобілів RENAULT T-460 НОМЕР_3 з причепом BODEX KIS 3WA НОМЕР_4 ; RENAULT T-460 НОМЕР_5 з причепом BODEX KIS 3WA НОМЕР_6 ; RENAULT T-460 НОМЕР_7 з причепом BODEX KIS 3WA НОМЕР_8 ; RENAULT MAGNUM НОМЕР_9 з причепом BODEX KIS 3WA НОМЕР_10 і стали вимагати у водія документи на автомобіль і вантаж.

Після відмови водія ОСОБА_1 надати на перевірку документи, оскільки він не здійснював руху, правил дорожнього руху не порушував, тобто законні підстави для перевірки були відсутні, посадові особи УТБ заблокували колонну вищевказаних автомобілів, в якій знаходився автомобіль RENAULT T-460 державний номерний знак НОМЕР_1 з причепом BODEX KIS 3WS НОМЕР_2 на узбіччі дороги і стали вимагати від водія рухатись на пункт габаритно-вагового контролю.

Після приїзду на вказане місце інженера по безпеці руху ТОВ «Ілюс» - ОСОБА_2 , який намагався з`ясувати обставини по блокуванню вантажного транспорту, співробітники УТБ примусили його дати вказівку водіям вантажного транспорту рухатись на пункт габаритно-вагового контролю, розташованого на відстані понад 5 км від місця стоянки.

Також, позивач зазначив, що процедура зважування була проведена з чисельними порушеннями, а саме. Вимірювальне і зважувальне обладнання - технічні засоби, які застосовувались під час визначення габаритно-вагових параметрів не відповідали вимогам (наявність документів про метрологічну атестацію), оскільки на вимогу позивача відповідні документи не надавались. Пересувний пункт габаритно-вагового контролю (спеціальний транспортний засіб, обладнаний вимірювальною і зважувальною технікою для здійснення контролю) та ділянка дороги на відстані 100 метрів до пересувного пункту, 50 метрів за пересувним пунктом та узбіччя дороги за напрямком руху, де розташовано пункт, не було позначено відповідними тимчасовими дорожніми знаками та не мало належних умов штучного освітлення, і експлуатація пересувного пункту проводилась у темну пору доби. Габаритно-ваговий контроль транспортних засобів на автомобільних дорогах загального користування було здійснено виключно співробітниками Укртрансбезпеки, без участі співробітників уповноваженого підрозділу Національної поліції, як і проведення контролю за наявністю у водіїв великовагових та великогабаритних транспортних засобів дозволу на рух без уповноваженого підрозділу Національної поліції. Використання вимірювального і зважувального обладнання для здійснення габаритно-вагового контролю проводилось без документального підтвердження періодичної повірки (метрологічна атестація) з подальшим клеймуванням (пломбуванням) та видачею відповідного свідоцтва спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади у сфері метрології. В жодному документі складеному посадовими особами Укртрансбезпеки, (перелік яких зазначено вище) - відсутні відомості про вимірювальний прилад, а також про повірку (метрологічну атестацію) контрольно-вимірювального обладнання, а також докази, які підтверджують клеймуванням (пломбуванням) та видачу відповідного свідоцтва спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади у сфері метрології. Габаритно-ваговий контролю транспортного засобу проводився протягом терміну часу більше однієї години.

Крім того, 24.09.2021 року працівниками Східного міжрегіонального управління Укртрансбезпеки під час проведення рейдової перевірки транспортного засобу RENAULT T-460 державний номерний знак НОМЕР_1 з причепом BODEX KIS 3WS AH 0331 XK з подальшим складанням відповідних документів про порушення вимог законодавства про автомобільний транспорт, водієм було заявлено усне клопотання про надання йому правової допомоги, яке посадовими особами було проігнороване. В подальшому на адресу позивача 21.10.2021 року поштою надійшло запрошення на комісію за підписом начальника управління , в якому вказано, що засідання з розгляду справи відбудеться 19.10.2021 року, у Східному міжрегіональному Управлінні Укртрансбезпеки за адресою: м. Маріуполь, вул. Флотська, 145. Таким чином, позивач вважає, що по садові особи Укртрансбезпеки належним чином заздалегідь не повідомили позивача про час та місце розгляду питання про розгляд справи про порушення позивачем законодавства у спірних відносинах, що унеможливило своєчасну участь позивача на засіданні Комісії при розгляді справи.

Також, позивачем зазначено, що суб`єкт господарювання СТОВ «Ілюс» в даному випадку не виступав перевізником, а лише власником автотранспорту, будь-якого відношення до цього перевезення не мав. Станом на 24.09.2021 року між позивачем та ТОВ «Бахмут-Агро» було укладено договір оренди №09/01, відповідно до якого СТОВ «Ілюс» передало у оренду ТОВ «Бахмут-Агро» транспортні засоби, у тому числі RENAULT T-460 державний номерний знак НОМЕР_1 з причепом BODEX KIS 3WS НОМЕР_2 , при цьому на виконання вищевказаного договору між позивачем та ТОВ «Бахмут-Агро» було укладено перелік транспортних засобів, механізмів і обладнання, та акт приймання-передачі транспортних засобів до договору оренди, відповідно до якого СТОВ «Ілюс» передало у користування ТОВ «Бахмут-Агро» вищевказаний транспортний засіб.

Відповідно до Договору поставки № РС00006, укладеного 18 червня 2021 року у місті Маріуполі між ТОВ «Сателліт» - «покупець» в особі генерального директора ОСОБА_3 з одного боку, та ТОВ «Бахмут-Агро» -«постачальник» в особі виконавчого директора ОСОБА_4 - з другого боку, Постачальник зобов`язується поставити і передати у власність, а покупець прийняти і оплатити насіння соняшнику українського походження врожаю 2021 року на умовах DAP. Пунктом 4.1 розділу 4 «Строки і умови поставки» передбачено, що поставка товару здійснюється постачальником, партіями автомобільним транспортом, у строк з 1 по З0 вересня 2021 року.

Згідно Договору № 01/09/21 «Про надання послуг транспортно-експедиційного обслуговування», укладеного 1 вересня 2021 року у місті Маріуполі між ТОВ «Сателліт» в особі генерального директора ОСОБА_3 з одного боку, та ТОВ «Бахмут-Агро» в особі виконавчого директора ОСОБА_4 - з другого боку, ТОВ «Бахмут-Агро» зобов`язується надати послуги з перевезення насіння соняшнику автомобільним транспортом по території України як власним транспортом, так і з залученням третіх осіб, укласти від свого імені договори перевезення вантажу, забезпечити відправку і одержання вантажу, а також виконати інші дії, пов`язані з перевезенням.

Використання транспортного засобу RENAULT Т-460 державний номерний знак НОМЕР_1 , з причепом BODEX KIS 3WS НОМЕР_11 у господарський діяльності ТОВ «Бахмут-Агро» також підтверджується подорожнім листом вантажного автомобіля №060191 від 24.09.2021 року, згідно якого ТОВ «Бахмут-Агро» у зазначений день виконувало вантажоперевезення насіння соняшника з міста Бахмут до міста Маріуполя транспортним засобом RENAULT Т-460 державний номерний знак НОМЕР_1 , з причепом BODEX KIS 3WS НОМЕР_11 .

Водій ОСОБА_1 не є працівником СТОВ «Ілюс», що підтверджується відповідними документами про працевлаштування (додаток №9). Комірник СТОВ «Ілюс», яка здійснила комп`ютерній набір товарно-транспортної накладної (ТТН) № 623266 від 23.09.2021 року пояснила, що в графі накладної «Автомобільний перевізник» відомості щодо СТОВ «Ілюс» вона залишила помилково, з попереднього шаблона, фактичним перевізником є ТОВ «Бахмут-Агро» - про що свідчать печатки та підписи посадових осіб вказаного підприємства на бланку ТТН. Таким чином, позивач зазначив, що на момент здійснення рейдової перевірки 24.09.2021 року позивач не перебував в статусі перевізника, та не здійснював перевезення вантажу.

Отже, оскільки у вищеописаних спірних правовідносинах, на момент проведення відповідачем рейдової перевірки позивач не виступав автомобільним перевізником у розумінні Закону України «Про автомобільний транспорт», останній вважає, що постанова про застосування адміністративно-господарського штрафу, винесена посадовою особою Східного міжрегіонального Управління Укртрансбезпеки, є неправомірною.

У поданому до суду відзиві на адміністративний позов, відповідач заперечив проти задоволення позовних вимог у повному обсязі зазначивши, що керуючись Законом України «Про автомобільний транспорт», Порядком №1567, на підставі Щотижневого графіку проведення рейдових перевірок Східне міжрегіональне управління Укртрансбезпеки у період з 20.09.2021 року по 26.09.2021 року та направлення на перевірку від 20.09.2021 року №014601, 24.09.2021 року співробітниками Східного міжрегіонального управління Укртрансбезпеки проводилась рейдова перевірка на 226км а/д 14-20 «Слов`янськ Донецьк Маріуполь». Порядок зупинення транспортного засобу, що здійснює автомобільні перевезення пасажирів та вантажів, посадовими особами Державної служби з безпеки на транспорті та її територіальних органів, затверджений Постановою Кабінету Міністрів України № 422 від 20.05.2013 року (далі - Порядок № 422). Відповідно до п. З, 4 Порядку №422, був зупинений транспортний засіб марки RENAULT Т-460 державний номерний знак НОМЕР_1 , з причепом BODEX KIS 3WS НОМЕР_11 , під керуванням водія ОСОБА_1 .

У відповідності до ст. 49 Закону України «Про автомобільний транспорт», п. 4 Порядку № 422, водій транспортного засобу ОСОБА_1 надав для перевірки посадовим особам Східного міжрегіонального управління Укртрансбезпеки наступні документи: посвідчення водія відповідної категорії; свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу марки RENAULT Т-460 державний номерний знак НОМЕР_1 ; свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу (напівпричіп) марки BODEX KIS 3WS, номерний знак НОМЕР_11 ; товарно-транспортну накладну на переміщення соняшника № 623266 від 23.09.2021 року.

Відповідно до пред`явлених: свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу марки RENAULT Т-460 державний номерний знак НОМЕР_1 , свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу (напівпричіп) марки BODEX KIS 3WS, номерний знак НОМЕР_11 та товарно-транспортної накладної № 623266 від 23.09.2021 року, тягач належать та використовуються позивачем.

Відповідно до п. З Правил проїзду великогабаритних та великовагових транспортних засобів автомобільними дорогами, вулицями та залізничними переїздами, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 18 січня 2001 року № 30, транспортний засіб з вантажем або без вантажу вважається великоваговим, якщо максимальна маса або осьова маса перевищує хоча б один з параметрів, зазначених у пункті 22.5 Правил дорожнього руху.

Відповідно до п. 22.5 Правил дорожнього руху України, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 10 жовтня 2001 року № 1306, за спеціальними правилами здійснюється дорожнє перевезення небезпечних вантажів, рух транспортних засобів та їх составів у разі, коли хоч один з їх габаритів перевищує за шириною 2,6 м, за висотою від поверхні дороги - 4м (для контейнеровозів на встановлених Укравтодором і Національною поліцією маршрутах - 4,35 м), за довжиною - 22 м (для маршрутних транспортних засобів - 25 м), фактичну масу понад 40 т (для контейнеровозів - понад 44 т, на встановлених Укравтодором і Національною поліцією для них маршрутах - до 46 т), навантаження на одиночну вісь 11 т (для автобусів, тролейбусів - 11,5 т), здвоєні осі - 16 т, строєні - 22 т (для контейнеровозів навантаження на одиночну вісь 11 т, здвоєні осі - 18 т, строєні - 24 т) або якщо вантаж виступає за задній габарит транспортного засобу більш як на 2 м.

За результатами габаритно-вагового контролю транспортного засобу марки RENAULT, номерний знак НОМЕР_1 , з напівпричепом марки BODEX, номерний знак НОМЕР_11 , було встановлено, що загальна маса транспортного засобу разом з напівпричепом та вантажем становила 44,15 т при нормі 40 т; відповідач зазначає, що в документі на вантаж, а саме товарно- транспортна накладна на переміщення соняшника № 623266 від 23.09.2021 вказана загальна маса транспортного засобу разом з напівпричепом та вантажем 43,82т; навантаження на передню одиночну вісь тягача марки RENAULT, номерний знак НОМЕР_1 , становило 7,5 т при нормі 11 т; навантаження на задню одиночну вісь тягача марки RENAULT, номерний знак НОМЕР_1 , становило 11,65 т при нормі 11 т„ навантаження на строєну вісь з одиночними шинами напівпричепа марки BODEX, номерний знак НОМЕР_11 , становило 25 т (8,65+7,7+8,65) при нормативно допустимому - 22 т. Про вказані вище дані результатів габаритно-вагового контролю свідчить талон про зважування № 2838 від 24.09.2021.

Зважування транспортного засобу позивача співробітниками Східного міжрегіонального управління Укртрансбезпеки проводилось на обладнанні, яке відповідає вимогам Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність».

Спільним наказом Міністерства інфраструктури України та Міністерства внутрішніх справ України №1007/1207 від 10.12.2013р., зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 04.02.2014 року за №215/24992, затверджено Порядок взаємодії Державної інспекції України з безпеки на наземному транспорті, Міністерства внутрішніх справ України, Державного агентства автомобільних доріг України під час організації та проведення робіт із зважування та здійснення габаритно-вагового контролю транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів на автомобільних дорогах загального користування (далі - Порядок № 1007/1207).

Відповідно до ч. 4 п. 4 Порядку № 1007/1207 та на підставі талону про зважування №2838 від 24.09.2021 року, контролюючими особами Східного міжрегіонального управління Укртрансбезпеки області було складено довідку про здійснення габаритно-вагового контролю № 046123 від 24.09.2021 року.

На підставі п. 6 Порядку № 422, у зв`язку з виявленими під час здійснення габаритно-вагового контролю невідповідності фактичних вагових параметрів нормам та правилам, контролюючими особами Східного міжрегіонального управління Укртрансбезпеки, було складено Акт про перевищення транспортним засобом нормативних вагових параметрів №0059072 від 24.09.2021 року.

З дотриманням вимог пунктів 30 та 31 Порядку № 879, співробітниками Східного міжрегіонального управління Укртрансбезпеки було складено розрахунок плати за проїзд великовагових та (або) великогабаритних транспортних засобів автомобільними дорогами загального користування до акту № 0059072 від 24.09.2021 року.

Статтею 33 Закону України «Про автомобільні дороги» передбачено, що рух транспортних засобів, навантаження на вісь, загальна маса або габарити яких перевищують норми, встановлені державними стандартами та нормативно-правовими актами, дозволяється за погодженнями з відповідними органами у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.

Відповідно до п. 16 Єдиних правил ремонту і утримання автомобільних доріг, вулиць, залізничних переїздів, правил користування ними та охорони, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України № 198 від 30.03.1994 року, перевезення небезпечних, великогабаритних і великовагових вантажів автомобільним транспортом по дорожніх об`єктах допускається за окремим дозволом в порядку і за плату, що визначені окремими актами законодавства.

Правила проїзду великогабаритних та великовагових транспортних засобів автомобільними дорогами, вулицями, та залізничними переїздами, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 18.01.2001 року №30.

Пунктом 4 Правил №30 визначено, що рух великовагових та великогабаритних транспортних засобів автомобільними дорогами, вулицями та залізничними переїздами здійснюється на підставі дозволу на участь у дорожньому русі транспортних засобів, вагові або габаритні параметри яких перевищують нормативні, виданим перевізникові уповноваженим підрозділом Національної поліції, або документа про внесення плати за проїзд таких транспортних засобів. Стаття 48 Закону України «Про автомобільний транспорт» зазначає про те, що у разі перевезення вантажів з перевищенням габаритних або вагових обмежень обов`язковим документом також є дозвіл, який дає право па рух автомобільними дорогами України, виданий компетентними уповноваженими органами, або документ про внесення плати за проїзд великовагових (великогабаритних) транспортних засобів, якщо перевищення вагових або габаритних обмежень над визначеними законодавством становить менше п`яти відсотків. Відсутність дозволу, який дає право на рух автомобільними дорогами України транспортним засобом з перевищенням вагових параметрів, виданий компетентними уповноваженими органами, зафіксований в акті № 284772 проведення перевірки додержання вимог законодавства про автомобільний транспорт підчас виконання перевезень пасажирів і вантажів автомобільним транспортом від 24.09.2021 року.

Водій ОСОБА_1 з Актом № 284772 проведення перевірки додержання вимог законодавства про автомобільний транспорт під час виконання перевезень пасажирів і вантажів автомобільним транспортом від 24.09.2021 року був ознайомлений, про що власноруч зазначив у відповідній графі акту «ознайомлений» та засвідчив це своїм підписом.

Відповідно до п. 25 Порядку № 1567, справа про порушення розглядається в органі державного контролю за місцезнаходженням суб`єкта господарювання або за місцем виявлення порушення (за письмовою заявою уповноваженої особи суб`єкта господарювання) не пізніше ніж протягом двох місяців з дня його виявлення.

Враховуючи, що Позивач зареєстрований у Донецькій області, акт №284772 проведення перевірки додержання вимог законодавства про автомобільний транспорт під час виконання перевезень пасажирів і вантажів автомобільним транспортом від 24.09.2021 разом із повідомленням № 81930/23-1/24-21 від 30.09.2021 року, направленим поштою 30.09.2021 року відповідно до списку № 45 згрупованих поштових відправлень листів рекомендованих, позивача було викликано на 19.10.2021 року.

В позовній заяві позивач стверджує, що відповідач нібито не повідомляв про час і місце розгляду справи про порушення. В свою чергу, з даною позицією позивач не погоджується з наступних підстав.

Відповідно до інформації з сайту Укрпошти щодо рекомендованого повідомлення за № 8753701666388 відповідач в повній мірі виконав свій обов`язок щодо належного та своєчасного інформування позивача про час та місце розгляду справи, адже вже 04.10.2021 року відправлення знаходилось у відділенні Укрпошти за місцем реєстрації позивача та 05.10.2021 відправлення вручено позивачу особисто.

Зазначене свідчить, що позивач мав можливість прибути на розгляд справи 19.10.2021 року, однак не скористався своїм правом. Поряд з цим, позивач не навів жодної обставини та не надав доказів, які б підтверджували неможливість отримання ним повідомлення про час і місце розгляду справи. З огляду на зазначене, відповідно п. 27 Порядку здійснення державного контролю на автомобільному транспорті, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 08.11.2006 №1567, яким передбачено, що у разі неявки уповноваженої особи суб`єкта господарювання справа про порушення розглядається без її участі, Східне міжрегіональне управління Укртрансбезпеки правомірно розглянуто справу та прийнято рішення без участі представника позивача.

За результатами розгляду справи винесено постанову про застосування адміністративно-господарського штрафу № 283834 від 19.10.2021 року за порушення ст. 48 Закону України «Про автомобільний транспорт» та відповідно до ст. 60 Закону України «Про автомобільний транспорт» застосовано адміністративно-господарський штраф в розмірі однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Згідно з п. 29 Порядку №1567, копію постанови №283834 від 19.10.2021 року направлено поштою позивачу, разом із супровідним листом від 20.10.2021 року №87492/23/24-21, за місцем реєстрації позивача.

З огляду на вище зазначене, відповідач просить відмовити позивачу у задоволенні даного позову у повному обсязі.

У поданій до суду відповіді на відзив позивач зазначив обставини аналогічні викладеним у позовній заяві.

Ухвалою суду від 23 листопада 2021 року відмовлено у відкритті провадження в частині позовних вимог щодо визнання протиправними дії посадових осіб Східного міжрегіонального управління Укратрансбезпеки щодо складання акту проведення перевірки додержання вимог законодавства про автомобільний транспорт під час здійснення перевезень пасажирів і вантажів автомобільним транспортом № 284772 від 24.09.2021 року, акту про перевищення транспортним засобом нормативних вагових параметрів №0059072, довідки №046123 про результати здійснення габаритно-вагового контролю, розрахунку плати за проїзд великовагового та/або великогабаритного транспортного засобу у розмірі 579,60 Євро та скасування розрахунку плати за проїзд великовагового та/або великогабаритного транспортного засобу у розмірі 579,60 Євро.

Ухвалою суду від 23 листопада 2021 року позов прийнятий до розгляду, відкрито провадження у справі, розгляд справи вирішено проводити за правилами спрощеного позовного провадження, без проведення судового засідання та повідомлення (виклику) учасників справи.

Ухвалою суду від 19 січня 2022 року вирішено перейти зі спрощеного позовного провадження до розгляду справи за позовом Сільськогосподарського товариства з обмеженою відповідальністю «Ілюс» до Державної служби України з безпеки на транспорті в особі Східного міжрегіонального управління Укртрансбезпеки про визнання дій протиправними щодо складання актів, довідки, розрахунку, постанови та скасування постанови і розрахунку - за правилами загального позовного провадження. Замінено засідання для розгляду справи по суті підготовчим засіданням, строк проведення якого продовжити на 30 днів, підготовче засідання призначено на 25 січня 2022 року о 10 год. 00 хв. в приміщенні Донецького окружного адміністративного суду, за адресою: 84112, Донецька область, м. Слов`янськ, вул. Добровольського, буд. 1. Залучено до участі у справі за позовом Сільськогосподарського товариства з обмеженою відповідальністю «Ілюс» до Державної служби України з безпеки на транспорті в особі Східного міжрегіонального управління Укртрансбезпеки про визнання дій протиправними щодо складання актів, довідки, розрахунку, постанови та скасування постанови і розрахунку - як третю особу, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору Товариство з обмеженою відповідальністю «Бахмут-Агро» (Донецька область, м. Бахмут, вул. Червона, 50 ЄДРПОУ: 36834945).

25 січня 2022 року підготовче засідання відкладено на 01 лютого 2022 року.

01 лютого 2022 року підготовче засідання відкладено на 16 лютого 2022 року.

Ухвалою суду від 16 лютого 2022 року закрито підготовче провадження у справі за позовом Сільськогосподарського товариства з обмеженою відповідальністю «Ілюс» до Державної служби України з безпеки на транспорті в особі Східного міжрегіонального управління Укртрансбезпеки за участю третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору Товариства з обмеженою відповідальністю «Бахмут-Агро» про визнання дій протиправними щодо складання постанови, скасування постанови. Проведення судового засідання для розгляду справи по суті призначено на 01 березня 2022 року.

У зв`язку з військовою агресією Російської Федерації проти України, на підставі пропозиції Ради національної безпеки і оборони України Указом Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України «Про затвердження Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» від 24.02.2022 №2102-ІХ, введено в Україні воєнний стан із 05 години 30 хвилин 24.02.2022 строком на 30 діб, у зв`язку з чим 01 березня 2022 року судове засідання у справі не відбулося.

Указом Президента України від 14.03.2022 №133/2022, затвердженим Законом України від 15.03.2022 №2119-ІХ, у зв`язку з триваючою широкомасштабною збройною агресією Російської Федерації проти України, на підставі пропозиції Ради національної безпеки і оборони України, строк дії воєнного стану в Україні продовжено ще на 30 діб, тобто до 25.04.2022.

21.04.2022 на засіданні Верховної Ради України ухвалено Закон про затвердження Указу Президента України від 18.04.2022 № 259 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні».

Цим Указом передбачено продовження строку дії воєнного стану в Україні з 05 години 30 хвилин 25.05.2022 на 30 діб.

На засіданні Верховної Ради України ухвалено Закон про затвердження Указу Президента України від 17.05.2022 № 341 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні».

Цим Указом передбачено продовження строку дії воєнного стану в Україні з 05 години 30 хвилин 25.05.2022 на 90 діб.

Також, на засіданні Верховної Ради України ухвалено Закон про затвердження Указу Президента України від 12 серпня 2022 року № 573 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні».

Цим Указом передбачено продовження строку дії воєнного стану в Україні з 05 години 30 хвилин 23 серпня 2022 року строком на 90 діб.

02 березня 2022 року опублікованими Радою суддів України 02.03.2022 року Рекомендаціями щодо роботи судів в умовах воєнного стану року, судам України рекомендовано за можливості відкладати розгляд справ (за винятком невідкладних судових розглядів) та знімати їх з розгляду, зважати на те, що велика кількість учасників судових процесів не завжди мають змогу подати заяву про відкладення розгляду справи через залучення до функціонування критичної інфраструктури, вступ до лав Збройних сил України, територіальної оборони, добровольчих воєнних формувань та інших форм протидії збройної агресії проти України, або не можуть прибути в суд у зв`язку з небезпекою для життя.

Донецький окружний адміністративний суд продовжує свою роботу у дистанційному режимі.

Ухвалою суду від 03 червня 2022 року клопотання Державної служби України з безпеки на транспорті в особі Східного міжрегіонального управління Укртрансбезпеки про відкладення розгляду справи, задоволено. Відкладено розгляд справи за позовом Сільськогосподарського товариства з обмеженою відповідальністю «Ілюс» до Державної служби України з безпеки на транспорті в особі Східного міжрегіонального управління Укртрансбезпеки за участю третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору Товариства з обмеженою відповідальністю «Бахмут-Агро» про визнання дій протиправними щодо складання постанови, скасування постанови до дня скасування воєнного стану в Україні. Повідомлено учасників справи, що заяви по суті справи, заяви з процесуальних питань, клопотання, пояснення, додаткові письмові докази, висновки експертів можуть бути подані ними в електронному вигляді на електронну пошту суду або через особистий кабінет в системі Електронний суд. Про дату, час і місце розгляду справи учасників справи ухвалив повідомити додатково відповідною ухвалою. Роз`яснено учасникам справи, що розгляд справи може бути продовжений до дня скасування воєнного стану за умови отримання судом від обох сторін письмової згоди на розгляд справи в порядку письмового провадження за наявними в матеріалах справи доказами.

Ухвалою суду від 05 вересня 2022 року призначено судове засідання для розгляду адміністративної справи за позовом Сільськогосподарського товариства з обмеженою відповідальністю «Ілюс» до Державної служби України з безпеки на транспорті в особі Східного міжрегіонального управління Укртрансбезпеки за участю третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору Товариства з обмеженою відповідальністю «Бахмут-Агро» про визнання дій протиправними щодо складання постанови, скасування постанови по суті на 13 вересня 2022 року о 10 год. 15 хвил. в приміщенні Дніпропетровського окружного адміністративного суду за адресою: 49089, м. Дніпро, вул. Академіка Янгеля, 4.

Ухвалою суду від 13 вересня 2022 року розгляд справи за позовом Сільськогосподарського товариства з обмеженою відповідальністю «Ілюс» до Державної служби України з безпеки на транспорті в особі Східного міжрегіонального управління Укртрансбезпеки за участю третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору Товариства з обмеженою відповідальністю «Бахмут-Агро» про визнання дій протиправними щодо складання постанови, скасування постанови відкладено до 27 вересня 2022 року.

Сторони, будучи належним чином повідомленими про місце, дату та часрозгляду справи, у судове засідання не з`явились.

Від представника позивача засобами електронної пошти до суду надійшла заява про розгляд справи без участі позивача та представника позивача.

Від представника відповідача засобами електронної пошти до суду надійшла заява про розгляд справи без участі представника відповідача.

Враховуючи положення ч. 9 ст. 205 КАС України, відповідно до яких якщо немає перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, визначених цією статтею, але всі учасники справи не з`явилися у судове засідання, хоча і були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового розгляду, суд має право розглянути справу у письмовому провадженні у разі відсутності потреби заслухати свідка чи експерта, суд приходить до висновку про можливість розглянути справу у письмовому провадженні за наявними у справі матеріалами.

Згідно з ч. 4 ст. 243 КАС України судове рішення, постановлене у письмовому провадженні, повинно бути складено у повному обсязі не пізніше закінчення встановлених цим Кодексом строків розгляду відповідної справи, заяви або клопотання.

Відповідно до ч. 5 ст. 250 цього Кодексу датою ухвалення судового рішення в порядку письмового провадження є дата складення повного судового рішення.

З`ясовуючи те чи мали місце обставини, якими обґрунтовуються позовні вимоги, якими доказами вони підтверджуються, а також чи є інші фактичні дані, які мають значення для вирішення справи, та докази на їх підтвердження, судом встановленонаступне.

Позивач Сільськогосподарське товариство з обмеженою відповідальністю «Ілюс», зареєстроване у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців з кодом 30878856, одним з видів діяльності якого є діяльність щодо надання в оренду автомобільного вантажного транспорту.

Між позивачем та ТОВ «Бахмут-Агро» було укладено договір оренди №09/01, відповідно до якого СТОВ «Ілюс» передало у оренду ТОВ «Бахмут-Агро» транспортні засоби, у тому числі Renault T-460 державний номерний знак НОМЕР_1 з причепом BODEX KIS 3WS НОМЕР_2 , при цьому на виконання вищевказаного договору між позивачем та ТОВ «Бахмут-Агро» було укладено перелік транспортних засобів, механізмів і обладнання, та акт приймання-передачі транспортних засобів до договору оренди, відповідно до якого СТОВ «Ілюс» передало у користування ТОВ «Бахмут-Агро» вищевказаний транспортний засіб (а. с. 13-15).

Відповідно до Договору поставки № РС00006, укладеного 18 червня 2021 року укладеного у місті Маріуполі між ТОВ «Сателлит» - «покупець» в особі генерального директора Зуба С.О. з одного боку, та ТОВ «Бахмут-Агро» -«постачальник» в особі виконавчого директора ОСОБА_4 - з другого боку, Постачальник зобов`язується поставити і передати у власність, а покупець прийняти і оплатити насіння соняшнику українського походження врожаю 2021 року на умовах DAP. Пунктом 4.1 розділу 4 «Строки і умови поставки» передбачено, що поставка товару здійснюється постачальником, партіями автомобільним транспортом, у строк з 1 по З0 вересня 2021 року (а. с. 16-20).

Згідно Договору № 01/09/21 «Про надання послуг транспортно-експедиційного обслуговування», укладеного 1 вересня 2021 року у місті Маріуполі між ТОВ «Сателлит» в особі генерального директора ОСОБА_3 з одного боку, та ТОВ «Бахмут-Агро» в особі виконавчого директора ОСОБА_4 - з другого боку, ТОВ «Бахмут-Агро» зобов`язується надати послуги з перевезення насіння соняшнику автомобільним транспортом по території України як власним транспортом, так і з залученням третіх осіб, укласти від свого імені договори перевезення вантажу, забезпечити відправку і одержання вантажу, а також виконати інші дії, пов`язані з перевезенням (а. с. 21-27).

Використання транспортного засобу Renault Т-460 державний номерний знак НОМЕР_1 , з причепом BODEX KIS 3WS НОМЕР_11 у господарський діяльності ТОВ «Бахмут-Агро» також підтверджується подорожнім листом вантажного автомобіля 060191 від 24.09.2021 р., згідно якого ТОВ «Бахмут-Агро» у зазначений день виконувало вантажоперевезення насіння соняшника з міста Бахмут до міста Маріуполя транспортним засобом Renault Т-460 державний номерний знак НОМЕР_1 , з причепом BODEX KIS 3WS НОМЕР_11 (а. с. 30-30 з.б.).

З товарно-транспортної накладної № 623266 від 23.09.2021 року, наданою позивачем до суду вбачається, що автомобільним перевізником є СТОВ «Ілюс», замовником та вантажовідправником є ТОВ «Бахмут-Агро» та вантажоодержувачем є ТОВ «Сателлит», пункт завантаження с. Яколівка, вул. Спеціалістів, Бахмутський район, Донецька область; пункт розвантажування Донецька область, м. Маріуполь, вул. Таганрозька, буд. 76 (а. с. 33).

Відповідно до Наказу №21-к/тр від 23 вересня 2021 року про прийняття на роботу ОСОБА_1 прийнято на роботу з 24 вересня 2021 року водієм автотранспортних засобів автомобільного парку ТОВ «Бахмут- Агро» (а. с. 31).

Відповідно до Наказу №83 від 07.08.2017 року про прийняття на роботу ОСОБА_5 з 08.08.2017 року прийнято на постійну роботу комірником з посадовим окладом 3616,00 грн. відповідно до штатного розпису (а. с. 34).

З Акту опитування особи від 16 листопада 2021 року вбачається, що комірник СТОВ «Ілюс» ОСОБА_5 ІНФОРМАЦІЯ_1 , яка здійснила комп`ютерній набір товарно-транспортної накладної № 623266 від 23.09.2021 року пояснила, що в графі накладної «Автомобільний перевізник» відомості щодо СТОВ «Ілюс» вона залишила помилково, з попереднього шаблона, фактичним перевізником є ТОВ «Бахмут-Агро» - про що свідчать печатки та підписи посадових осіб вказаного підприємства на бланку ТТН. Таким чином, позивач зазначив, що на момент здійснення рейдової перевірки 24.09.2021 року позивач не перебував в статусі перевізника, та не здійснював перевезення вантажу (а. с. 32-32 з.б.).

Відповідно до Щотижневого графіку заплановано проведення рейдових перевірок Східного міжрегіонального управління Укртрансбезпеки у Донецькій області у період з 20.09.2021 року по 26.09.2021 року (а. с. 69).

20 вересня 2021 року Східним міжрегіональним управлінням Укртрансбезпеки у Донецькій області на підставі направлення на перевірку № 014601 від 20 вересня 2021 року, було проведено перевірку транспортного засобу марки Renault Т-460 державний номерний знак НОМЕР_1 , з причепом BODEX KIS 3WS НОМЕР_11 , який перебуває у власності СТОВ «Ілюс» (а. с. 70).

За результатами габаритно-вагового контролю транспортного засобу марки RENAULT, номерний знак НОМЕР_1 , з напівпричепом марки BODEX, номерний знак НОМЕР_11 , було встановлено, що загальна маса транспортного засобу разом з напівпричепом та вантажем становила 44,15 т при нормі 40 т; відповідач зазначає, що в документі на вантаж, а саме товарно- транспортна накладна на переміщення соняшника № 623266 від 23.09.2021 вказана загальна маса транспортного засобу разом з напівпричепом та вантажем 43,82т; навантаження на передню одиночну вісь тягача марки RENAULT, номерний знак НОМЕР_1 , становило 7,5 т; навантаження на задню одиночну вісь тягача марки RENAULT, номерний знак НОМЕР_1 , становило 11,65 т, навантаження на строєну вісь з одиночними шинами напівпричепа марки BODEX, номерний знак НОМЕР_11 , становило 25 т (8,65+7,7+8,65). Про вказані вище дані результатів габаритно-вагового контролю свідчить талон про зважування № 2838 від 24.09.2021 (а. с. 71).

В результаті чого, посадовою особою Укртрансбезпеки, що проводила габаритно-ваговий контроль ОСОБА_6 була складена Довідка № 046123 про результати здійснення габаритно-вагового контролю транспортного засобу марки RENAULT, модель Т460, державний номер НОМЕР_1 та напівпричепу марки BODEX, номерний знак НОМЕР_11 , зазначено про результати вагового контролю: навантаження на осі, тон: 1) 7.500; 2) 11.650; 3) 8.65 4) 7.70; 5) 8.65; повна маса транспортного засобу 44,15 тон (а. с. 72).

24.09.2021 року посадовими особами Східного міжрегіонального управління Укртрансбезпеки був складений Акт № 0059072 про перевищення транспортним засобом марки RENAULT, модель Т460, державний номер НОМЕР_1 та напівпричепу марки BODEX, номерний знак НОМЕР_11 (а. с. 73).

Також, відповідно до постанови КМУ від 27.06.2007 року № 879, посадовими особами Східного міжрегіонального управління Укртрансбезпеки був складений Розрахунок року плати за проїзд великовагових та/або великогабаритних транспортних засобів автомобільними дорогами загального користування до Акту № 0059072 від 30.09.2020 року, де зазначено: платник СТОВ «Ілюс», маршрут с. Яковлівка (Бахмутський район) м. Маріуполь, пройдена відстань 230км, склад автопоїзду НОМЕР_1 НОМЕР_11 , всього до сплати 579,60 євро (а. с. 74).

За наслідками вище зазначеної перевірки 24.09.2021 року посадовими особами Східного міжрегіонального управління Укртрансбезпеки був складений Акт № 284772 проведення перевірки додержання вимог законодавства про автомобільний транспорт під час виконання перевезень пасажирів і вантажів автомобільним транспортом, в якому зазначено, що під час перевірки виявлено порушення передбачене абз. 15 ч. 1 ст. 60 Закону України «Про автомобільний транспорт» перевищення встановлених законодавством габаритно-вагових норм від 10% до 20% при перевезенні вантажу без відповідного дозволу. Водій транспортного засобу ОСОБА_1 з даним Актом ознайомлений, про що свідчить відповідний підпис (а. с. 75).

Листом від 30.09.2021 року Східне міжрегіональне управління Укртрансбезпеки повідомило позивача СТОВ «Ілюс» про те, що при здійсненні державного контролю 24.09.2021 року, у належному позивачу транспортному засобі НОМЕР_1 були виявлені порушення законодавства про автомобільний транспорт. У відповідності до п.п. 25, 26 «Порядку здійснення державного контролю на автомобільному транспорті» позивач запрошується на розгляд справи до Східного міжрегіонального управління Укртрансбезпеки за адресою: 87500, м. Маріуполь, вул. Флотська, 154. Комісія з розгляду даної справи відбудеться 19.10.2021 року з 09:30 до 13:00. Також позивача повідомлено, що у разі не явки суб`єкта господарювання або уповноваженої ним особи на Комісію з розгляду справ, справа буде розглянута без його участі. За результатами розгляду справи, за наявності підстав, керівником органу державного контролю або його заступником буде винесено постанову про застосування позивача до адміністративно-господарського штрафу. Даний лист та Акт проведення перевірки додержання вимог № 284772 від 24.09.2021 року було направлено на адресу позивача рекомендованим повідомленням за № 8753701666388. Зазначене повідомлення отримано позивачем 05.10.2021 року, відповідно до інформації з сайту Укрпошти (а. с. 78-80).

19 жовтня 2021 року постановою в.о. начальника Східне міжрегіональне управління Укртрансбезпеки про застосування адміністративно-господарського штрафу № 283834 на позивача накладено штраф в сумі 17 000,00 грн. за правопорушення, передбачене статтею48та абз. 15 ч. 1 ст.60 Закону України «Про автомобільний транспорт». Зазначену постанову направлено на адресу позивача разом із супровідним листом № 87492/23/24-21 від 20.10.201 року за місцем реєстрації позивача(а. с. 81).

Також, в матеріалах справи наявні письмові пояснення третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору Товариства з обмеженою відповідальністю «Бахмут-Агро» в яких зазначено наступне.

Відповідно до Договору поставки № РС00006, укладеного 18 червня 2021 року укладеного у місті Маріуполі між ТОВ «Сателлит» - «покупець» в особі генерального директора ОСОБА_3 з одного боку, та ТОВ «Бахмут-Агро» -«постачальник» в особі виконавчого директора ОСОБА_4 - з другого боку, Постачальник зобов`язується поставити і передати у власність, а покупець прийняти і оплатити насіння соняшнику українського походження врожаю 2021 року на умовах DAP. Пунктом 4.1 розділу 4 «Строки і умови поставки» передбачено, що поставка товару здійснюється постачальником, партіями автомобільним транспортом, у строк з 1 по З0 вересня 2021 року.

Згідно Договору № 01/09/21 «Про надання послуг транспортно-експедиційного обслуговування», укладеного 1 вересня 2021 року у місті Маріуполі між ТОВ «Сателлит» в особі генерального директора ОСОБА_3 з одного боку, та ТОВ «Бахмут-Агро» в особі виконавчого директора ОСОБА_4 - з другого боку, ТОВ «Бахмут-Агро» зобов`язується надати послуги з перевезення насіння соняшнику автомобільним транспортом по території України як власним транспортом, так і з залученням третіх осіб, укласти від свого імені договори перевезення вантажу, забезпечити відправку і одержання вантажу, а також виконати інші дії, пов`язані з перевезенням.

Використання транспортного засобу Renault Т-460 державний номерний знак НОМЕР_1 , з причепом BODEX KIS 3WS НОМЕР_11 у господарський діяльності ТОВ «Бахмут-Агро» також підтверджується подорожнім листом вантажного автомобіля 060191 від 24.09.2021 р., згідно якого ТОВ «Бахмут-Агро» у зазначений день виконувало вантажоперевезення насіння соняшника з міста Бахмут до міста Маріуполя транспортним засобом Renault Т-460 державний номерний знак НОМЕР_1 , з причепом BODEX KIS 3WS НОМЕР_11 .

Водій ОСОБА_1 не є працівником СТОВ «Ілюс», що підтверджується відповідними документами про працевлаштування (додаток №9). Комірник СТОВ «Ілюс», яка здійснила комп`ютерній набір товарно-транспортної накладної (ТТН) № 623266 від 23.09.2021 року пояснила, що в графі накладної «Автомобільний перевізник» відомості щодо СТОВ «Ілюс» вона залишила помилково, з попереднього шаблона, фактичним перевізником є ТОВ «Бахмут-Агро» - про що свідчать печатки та підписи посадових осіб вказаного підприємства на бланку ТТН. Таким чином, позивач зазначив, що на момент здійснення рейдової перевірки 24.09.2021 року позивач не перебував в статусі перевізника, та не здійснював перевезення вантажу.

Надаючи правову оцінку відносинам, що виникли між сторонами, суд зазначає наступне.

Спірні правовідносини врегульовані Законом України "Про дорожній рух", Законом України "Про автомобільні дороги", Законом України "Про автомобільний транспорт", Правилами проїзду великогабаритних та великовагових транспортних засобів автомобільними дорогами, вулицями та залізничними переїздами, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 18.01.2001 №30, Правилами дорожнього руху, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 10.10.2001 №1306, Порядком здійснення габаритно-вагового контролю та справляння плати за проїзд автомобільними дорогами загального користування транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів, вагові та/або габаритні параметри яких перевищують нормативні, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.06.2007 №879.

Згідно з абз.1, 2 ч.7 ст.6 Закону України Про автомобільний транспорт від 05.04.2001 №2344-ІІІ (далі за текстом Закон №2344) центральний орган виконавчої влади, що забезпечує реалізацію державної політики з питань безпеки на наземному транспорті, здійснює: державний нагляд і контроль за дотриманням автомобільними перевізниками вимог законодавства, норм та стандартів на автомобільному транспорті.

Частиною 10 статті 6 Закону №2344 встановлено, що на території України центральний орган виконавчої влади, що забезпечує реалізацію державної політики з питань безпеки на наземному транспорті, у сфері міжнародних автомобільних перевезень здійснює: контроль наявності, видачу дозвільних документів на виконання перевезень та контроль відповідності виду перевезення, що фактично виконується; контроль за виконанням автомобільними перевізниками вимог міжнародних договорів України з питань міжнародних автомобільних перевезень; контроль технічного, санітарного та екологічного стану транспортних засобів, що впливає на безпеку руху та екологічну ситуацію; контроль за дотриманням перевізниками вимог Європейської угоди щодо роботи екіпажів транспортних засобів, які виконують міжнародні автомобільні перевезення; контроль та нагляд за дотриманням вимог нормативно-правових актів щодо забезпечення безпеки на автомобільному транспорті та правил перевезення небезпечних вантажів; контроль внесення перевізниками-нерезидентами платежів за проїзд автомобільними дорогами України; перевірку транспортно-експедиційної документації на здійснення перевезень пасажирів і вантажів автомобільним транспортом; габаритно-ваговий контроль транспортних засобів; нарахування, у разі виявлення порушень, та вжиття заходів щодо стягнення плати за проїзд автомобільними дорогами транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів, вагові або габаритні параметри яких перевищують нормативні, під час здійснення габаритно-вагового контролю.

Відповідно до пунктів 1, 8 Положення про Державну службу України з безпеки на транспорті, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.02.2015 №103 Державна служба України з безпеки на транспорті (Укртрансбезпека) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра інфраструктури і який реалізує державну політику з питань безпеки на наземному транспорті.

Укртрансбезпека здійснює свої повноваження безпосередньо, через утворені в установленому порядку територіальні органи.

Згідно з підпунктами 15, 27 пункту 5 Положення про Державну службу України з безпеки на транспорті, Укртрансбезпека відповідно до покладених на неї завдань: здійснює габаритно-ваговий контроль транспортних засобів на автомобільних дорогах загального користування; здійснює нарахування, вживає заходів щодо стягнення плати за проїзд автомобільними дорогами транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів, вагові або габаритні параметри яких перевищують нормативні, під час здійснення габаритно-вагового контролю.

Процедуру здійснення державного контролю за додержанням суб`єктами господарювання, які провадять діяльність у сфері автомобільного транспорту, вимог законодавства про автомобільний транспорт, норм та стандартів щодо організації перевезень пасажирів і вантажів автомобільним транспортом, норм міжнародних договорів про міжнародне автомобільне сполучення, виконанням умов перевезень, визначених дозволом на перевезення на міжобласних автобусних маршрутах, вимог Європейської угоди щодо роботи екіпажів транспортних засобів, які виконують міжнародні автомобільні перевезення, дотриманням габаритно-вагових параметрів, наявністю дозвільних документів на виконання перевезень та відповідністю виду перевезень, відповідних ліцензій, внесенням перевізниками-нерезидентами платежів за проїзд автомобільними дорогами визначено Порядком здійснення державного контролю на автомобільному транспорті, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 08.07.2006 №1567 (далі за текстом Порядок №1567).

Пунктом 3 Порядку №1567 визначено, що органами державного контролю на автомобільному транспорті (далі органи державного контролю) є Укртрансбезпека, її територіальні органи.

Згідно з абз.3 п.4 Порядку №1567 рейдові перевірки можуть проводитися із залученням посадових осіб відповідного підрозділу Національної поліції, Укравтодору, органу місцевого самоврядування та/або місцевої держадміністрації, підприємств, установ та організацій, що належать до сфери управління Укртрансбезпеки, та власників (балансоутримувачів) пунктів габаритно-вагового контролю (за погодженням з їх керівниками).

Пунктом 3 Порядку взаємодії Державної інспекції України з безпеки на наземному транспорті, Міністерства внутрішніх справ України, Державного агентства автомобільних доріг України під час організації та проведення робіт із зважування та здійснення габаритно-вагового контролю транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів на автомобільних дорогах загального користування, затвердженого наказом Міністерства інфраструктури України, Міністерства внутрішніх справ України від 10.12.2013 №1007/1207 (далі за текстом Порядок №1007/1207) встановлено, що габаритно-ваговий контроль транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів під час їх проїзду автомобільними дорогами загального користування проводиться посадовими особами Укртрансінспекції та працівниками відповідних підрозділів МВС.

З огляду на пп. 4, 5 п.4 Порядку №1007/1207 посадові особи Укртрансінспекції під час здійснення габаритно-вагового контролю: видають довідку про результати здійснення габаритно-вагового контролю; складають акт про перевищення транспортним засобом нормативних габаритних або вагових параметрів та визначають суму плати за проїзд за формулою розрахунку відповідно до пунктів 30, 31-1 Порядку здійснення габаритно-вагового контролю.

Відповідно до абз.1, 2 п.16 Порядку №1567 рейдова перевірка проводиться групою посадових осіб Укртрансбезпеки у кількості не менш як дві особи. Габаритно-ваговий контроль проводиться однією посадовою особою Укртрансбезпеки у разі залучення до рейдової перевірки посадових осіб відповідного підрозділу Національної поліції, Укравтодору, підприємств, установ та організацій, що належать до сфери управління Укртрансбезпеки та власника (балансоутримувача) пункту габаритно-вагового контролю, а також посадових осіб органу місцевого самоврядування та/або місцевої держадміністрації.

Згідно з абз.3 п.20 Порядку №1567 виявлені під час перевірки порушення вимог законодавства та норм і стандартів щодо організації перевезень автомобільним транспортом зазначаються в акті з посиланням на порушену норму.

Відповідно до п.п. 21, 22, 25-27 Порядку №1567 у разі виявлення в ході перевірки транспортного засобу порушення законодавства про автомобільний транспорт посадовими особами, що провели перевірку, складається акт за формою згідно з додатком 3.

У разі відмови уповноваженої особи суб`єкта господарювання або водія від підписання акта перевірки суб`єкта господарювання або акта перевірки транспортного засобу посадові особи, що провели перевірку, роблять про це запис.

Справа про порушення розглядається в органі державного контролю за місцезнаходженням суб`єкта господарювання або за місцем виявлення порушення (за письмовою заявою уповноваженої особи суб`єкта господарювання) не пізніше ніж протягом двох місяців з дня його виявлення.

Справа про порушення розглядається у присутності уповноваженої особи суб`єкта господарювання.

Про час і місце розгляду справи про порушення уповноважена особа суб`єкта господарювання повідомляється під розписку чи рекомендованим листом із повідомленням.

У разі неявки уповноваженої особи суб`єкта господарювання справа про порушення розглядається без її участі.

За наявності підстав керівник органу державного контролю або його заступник виносить постанову про застосування адміністративно-господарських штрафів, яка оформляється згідно з додатком 5.

Пунктом 3 Правил проїзду великогабаритних та великовагових транспортних засобів автомобільними дорогами, вулицями та залізничними переїздами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18.01.2001 №30 (далі за текстом Правила №30) встановлено, що транспортний засіб чи автопоїзд з вантажем або без вантажу вважається великоваговим, якщо максимальна маса або осьова маса перевищує хоча б один з параметрів, зазначених у пункті 22.5 Правил дорожнього руху.

Згідно з п.22.5 Правил дорожнього руху, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 10.10.2001 №1306, в редакції чинній на час виникнення спірних правовідносин, за спеціальними правилами здійснюється дорожнє перевезення небезпечних вантажів, рух транспортних засобів та їх составів у разі, коли хоч один з їх габаритів перевищує за шириною 2,6 м, за висотою від поверхні дороги 4 м (для контейнеровозів на встановлених Укравтодором і Національною поліцією маршрутах - 4,35 м), за довжиною 22 м (для маршрутних транспортних засобів 25 м), фактичну масу понад 40 т (для контейнеровозів понад 44 т, на встановлених Укравтодором і Національною поліцією для них маршрутах до 46 т), навантаження на одиночну вісь 11 т (для автобусів, тролейбусів 11,5 т), здвоєні осі 16 т, строєні 22 т (для контейнеровозів навантаження на одиночну вісь 11 т, здвоєні осі 18 т, строєні 24 т) або якщо вантаж виступає за задній габарит транспортного засобу більш як на 2 м.

Відповідно до абз.1, 4 п.4 Правил №30 рух великовагових та великогабаритних транспортних засобів автомобільними дорогами, вулицями та залізничними переїздами здійснюється на підставі дозволу на участь у дорожньому русі транспортних засобів, вагові або габаритні параметри яких перевищують нормативні (далі дозвіл), виданим перевізникові уповноваженим підрозділом Національної поліції, або документа про внесення плати за проїзд таких транспортних засобів.

Допускається перевищення вагових параметрів порівняно з визначеними у пункті 22.5 Правил дорожнього руху на 2 відсотки (величина похибки) без оформлення відповідного дозволу та внесення плати за проїзд.

Частинами 1, 4 статті 48 Закону №2344 передбачено, що автомобільні перевізники, водії повинні мати і пред`являти особам, які уповноважені здійснювати контроль на автомобільному транспорті та у сфері безпеки дорожнього руху, документи, на підставі яких виконують вантажні перевезення.

У разі перевезення вантажів з перевищенням габаритних або вагових обмежень обов`язковим документом також є дозвіл, який дає право на рух автомобільними дорогами України, виданий компетентними уповноваженими органами, або документ про внесення плати за проїзд великовагових (великогабаритних) транспортних засобів, якщо перевищення вагових або габаритних обмежень над визначеними законодавством становить менше п`яти відсотків.

Відповідно до п.п.15, 16, 18, 20 Порядку №879 контроль за наявністю у водіїв великовагових та великогабаритних транспортних засобів дозволу на рух здійснюють уповноважені підрозділи Національної поліції, та територіальні органи Укртрансбезпеки, які здійснюють габаритно-ваговий контроль.

Габаритно-ваговий контроль включає документальний та/або точний контроль.

За результатами габаритно-вагового контролю на стаціонарному або пересувному пункті водієві транспортного засобу видається довідка про здійснення габаритно-вагового контролю із зазначенням часу і місця його здійснення.

За результатами габаритно-вагового контролю посадові особи та/або працівники Укртрансбезпеки або її територіальних органів визначають належність транспортного засобу до великовагових та/або великогабаритних.

Слід врахувати, що в контексті п.22.5 Правил дорожнього руху перевізник, зважаючи на особливості та характер вантажу, зобов`язаний обрати вагу, яка водночас не перевищуватиме як повну масу транспортного засобу, так і навантаження на осі.

Як слідує з матеріалів адміністративної справи, позивач зазначає, що в даному випадку він не виступав перевізником та є лише власником автотранспорту, будь-якого відношення до вказаного перевезення не мав.

Досліджуючи наявні матеріали, судом встановлено, що 24 вересня 2021 року старшим державним інспектором ВНАП на 226км а/д Н-20, Слов`янськ Донецьк Маріуполь здійснено перевірку транспортного засобу марки Renault Т-460 державний номерний знак НОМЕР_1 , з причепом BODEX KIS 3WS НОМЕР_11 , що перебуває у власності СТОВ «Ілюс», водій ОСОБА_1 , за результатами якої складено Акт № 284772. За результатами перевірки встановлено порушення: повна маса ТЗ становить 43,82т., згідно ТТН №623266 від 23.09.2021, що перевищує вагову норму на 3,82т, чим порушено вимоги п.22.5 ПДР.

При цьому позивачем зазначено, що 01.09.2021 року між СТОВ «Ілюс» та ТОВ «Бахмут-Агро» укладено Договір оренди транспортних засобів №09/01, додатком до якого є список автомобілів та причепів, що передані в оренду.

Отже позивач на момент здійснення перевірки 24 вересня 2021 року не перебував в статусі перевізника та не здійснював перевезення вантажу.

Крім того, використання транспортного засобу Renault Т-460 державний номерний знак НОМЕР_1 , з причепом BODEX KIS 3WS НОМЕР_11 у господарський діяльності ТОВ «Бахмут-Агро» також підтверджується подорожнім листом вантажного автомобіля 060191 від 24.09.2021 р., згідно якого ТОВ «Бахмут-Агро» у зазначений день виконувало вантажоперевезення насіння соняшника з міста Бахмут до міста Маріуполя транспортним засобом Renault Т-460 державний номерний знак НОМЕР_1 , з причепом BODEX KIS 3WS НОМЕР_11 .

Також, представником відповідача не надано доказів, що водій ОСОБА_1 є працівником СТОВ «ІЛЮС».

З огляду на вищезазначене, враховуючи те, що на момент проведення відповідачем рейдової перевірки позивач у спірних правовідносинах не виступав автомобільним перевізником у розумінні Закону України «Про автомобільний транспорт», суд приходить до висновку про необґрунтованість прийнятої Східним міжрегіональним управлінням Укратрансбезпеки спірної постанови про застосування саме до позивача адміністративно - господарського штрафу, а відтак вона підлягає скасуванню.

При цьому суд зазначає, що сам по собі факт перебування у власності позивача транспортного засобу, яким здійснювалось перевезення вантажу з перевищенням вагових обмежень, не є правовою підставою для застосування до TOB «ІЛЮС» адміністративно-господарської санкції.

Згідно з пунктом 3 «Переліку документів, необхідних для здійснення перевезення вантажу автомобільним транспортом у внутрішньому сполученні», затвердженого 25 лютого 2009 року постановою Кабінету Міністрів України №207 (надалі - «Перелік документів, необхідних для здійснення перевезення вантажу автомобільним транспортом у внутрішньому сполученні»), крім документів, зазначених у пунктах 1 і 2 цього переліку, є необхідними у разі перевезення: вантажів з перевищенням габаритних або вагових обмежень - дозвіл на рух автомобільними дорогами, вулицями та залізничними переїздами, виданий Державтоінспекцією.

Як зазначено у пункті 1 «Переліку документів, необхідних для здійснення перевезення вантажу автомобільним транспортом у внутрішньому сполученні», для водія юридичної особи або фізичної особи-підприємця, що здійснює вантажні перевезення на договірних умовах, необхідними документами для здійснення перевезення вантажу автомобільним транспортом у внутрішньому сполученні є: - фотокопія ліцензії, засвідчена автомобільним перевізником, або ліцензійна картка; - товарно-транспортна накладна; - посвідчення на право керування транспортним засобом відповідної категорії; - реєстраційний документ на транспортний засіб або інший засвідчений в установленому порядку документ, що підтверджує право керування, користування чи розпорядження транспортним засобом; - талон про проходження державного технічного огляду; - поліс (сертифікат) обов`язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів. Для водія юридичної особи необхідним є також дорожній лист з відмітками про проведення передрейсового медичного огляду водія та огляду технічного стану транспортного засобу.

Відповідно до пунктів 11.1-11.6 «Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні», затверджених 14 жовтня 1997 року наказом Міністерства транспорту України №363, зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 20 лютого 1998 року за №128/2568 (надалі - «Правила перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні»), основним документом на перевезення вантажів є товарно-транспортна накладна, форму якої наведено в додатку 7 до цих Правил. Залежно від виду вантажу та його специфічних властивостей до основних документів додаються інші (ветеринарні, санітарні та якісні - сертифікати, свідоцтва, довідки, паспорти тощо), що визначається правилами перевезень зазначених вантажів. Оформлення перевезень вантажів товарно-транспортними накладними здійснюється незалежно від умов оплати за роботу автомобіля. Товарно-транспортну накладну на перевезення вантажів автомобільним транспортом Замовник (вантажовідправник) повинен виписувати в кількості не менше чотирьох екземплярів. Замовник (вантажовідправник) засвідчує всі екземпляри товарно-транспортної накладної підписом і при необхідності печаткою (штампом). Після прийняття вантажу згідно з товарно-транспортною накладною водій (експедитор) підписує всі її екземпляри. Перший екземпляр товарно-транспортної накладної залишається у Замовника (вантажовідправника), другий - передається водієм (експедитором) вантажоодержувачу, третій і четвертий екземпляри, засвідчені підписом вантажоодержувача (у разі потреби й печаткою або штампом), передається Перевізнику.

Автомобільні перевізники, водії повинні мати і пред`являти особам, які уповноважені здійснювати контроль на автомобільному транспорті та у сфері безпеки дорожнього руху, документи, на підставі яких виконують вантажні перевезення (частина 1 статті 48 Закону України «Про автомобільний транспорт»).

Таким чином, на думку суду, позивачем доведено, що ним не вчинялось порушення транспортного законодавства, яке зазначене в оскаржувані постанові.

У рішення ЄСПЛ по справі "Ґарсія Руіз проти Іспанії" (Garcia Ruiz v. Spain), заява № 30544/96, п. 26, ECHR 1999-1, Суд зазначив, що хоча пункт 1 статті 6 Конвенції зобов`язує суди обґрунтовувати свої рішення, це не може розумітись як вимога детально відповідати на кожен довід.

Згідно п. 41 висновку № 11 (2008) Консультативної ради європейських суддів до уваги Комітету Міністрів Ради Європи щодо якості судових рішень обов`язок суддів наводити підстави для своїх рішень не означає необхідності відповідати на кожен аргумент захисту на підтримку кожної підстави захисту. Обсяг цього обов`язку може змінюватися залежно від характеру рішення. Згідно з практикою Європейського суду з прав людини очікуваний обсяг обґрунтування залежить від різних доводів, що їх може наводити кожна зі сторін, а також від різних правових положень, звичаїв та доктринальних принципів, а крім того, ще й від різних практик підготовки та представлення рішень у різних країнах. З тим, щоб дотриматися принципу справедливого суду, обґрунтування рішення повинно засвідчити, що суддя справді дослідив усі основні питання, винесені на його розгляд.

З урахуванням приписів ч.2 ст.2 КАС України суд оцінивши докази, які є у справі, в їх сукупності приходить до висновку, що постанова про застосування адміністративно-господарського штрафів №283834 від 19.10.2021 року відповідачем прийнято не обґрунтовано, без урахування всіх обставин, що мають значення для прийняття рішення, не розсудливо, а отже вона є не правомірною і підлягає вкасуанню.

Крім того, суд зазначає, що складання документів: акта проведення перевірки додержання вимог законодавства про автомобільний транспорт під час здійснення перевезень пасажирів і вантажів автомобільним транспортом, акт про перевищення транспортним засобом нормативних вагових параметрів, довідки про результати здійснення габаритно вагового контролю; розрахунок плати за проїзд великовагового та/або великогабаритного транспортного засобу, зокрема, й прийняття постанови за наслідками їх розгляду відноситься до безпосередніх повноважень посадових осіб відповідача, а отже, позовні вимоги про визнання протиправними дій посадових осіб Східного міжрегіонального управління Укртраснбезпеки щодо складання постанови про застосування адміністративно господарського штрафу №283834 від 19.10.2021 року у розмірі 17000 грн. за порушення відповідачем частини 1 абзацу 15 статті 60 Закону України «Про автомобільний транспорт», а саме порушення статті 48 Закону України «Про автомобільний транспорт», є такими що не підлягають задоволенню.

Відповідно до статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Частиною другою статті 2 КАС України встановлено, що у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Згідно з частинами першою та другою статті 9 КАС України, розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості. Суд розглядає адміністративні справи не інакше як за позовною заявою, поданою відповідно до цього Кодексу, в межах позовних вимог.

Відповідно до частин першої, другої статті 77 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Суд, відповідно до статті 90 КАС України, оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності.

Отже, виходячи з заявлених позовних вимог, системного аналізу положень чинного законодавства України та матеріалів справи, суд дійшов висновку, що відповідач, як суб`єкт владних повноважень, не надав суду доказів, які спростовували б доводи позивача, а відтак, не довів правомірності свого рішення, а тому заявлені позивачем вимоги є такими, що підлягають частковому задоволенню.

Вирішуючи питання про розподіл судових витрат між сторонами суд виходить з вимог частини 1ст. 139 КАС України, якими встановлено, що при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цьогоКодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Частиною 3 зазначеної статті встановлено, що при частковому задоволенні позову судові витрати покладаються на обидві сторони пропорційно до розміру задоволених позовних вимог.

Разом з тим, частиною 8статті 139 КАС України передбачено, що у випадку якщо, зокрема, спір виник внаслідок неправильних дій сторони суд має право покласти на таку сторону судові витрати повністю або частково незалежно від результатів вирішення спору.

При зверненні до суду позивачем понесені судові витрати по сплаті судового збору в розмірі 2 379,00 грн.

Враховуючи співмірність заявлених та задоволених позовних вимог, суд приходить до висновку, що на користь позивача повинна бути стягнута сума судових витрат у розмірі 1189,50 грн.)

Оскільки управління Східне міжрегіональне управління Укртрансбезпеки є територіальним органом Державної служби України з безпеки на транспорті, то й сплачений судовий збір повинен бути стягнутий саме з Державної служби України з безпеки на транспорті.

Керуючись статтями 2, 77, 139, 241, 243-246, 255 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

В И Р І Ш И В:

Адміністративний позов Сільськогосподарського товариства з обмеженою відповідальністю «Ілюс» (місцезнаходження: 84500, Донецька область, Бахмутський район, с. Хромове, вул. Вільямса, 1а; код ЄДРПОУ 30878856) до Державної служби України з безпеки на транспорті (місцезнаходження: 03135, м. Київ, проспект Перемоги, 14, код ЄДРПОУ39816845) в особі Східного міжрегіонального управління Укртрансбезпеки (місцезнаходження: 87537, Донецька область, м. Маріуполь, вул. Флотська, 145)за участю третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору Товариства з обмеженою відповідальністю «Бахмут-Агро» (місцезнаходження: 84511, Донецька область, м. Бахмут, вул. Червона, 50; код ЄДРПОУ 36834945) про визнання дійпротиправними щодо складання постанови, скасування постанови задовольнити частково.

Визнати протиправною та скасувати постанову Східного міжрегіонального Управління Укртрансбезпеки №283834 від 19.10.2021 року про застосування до Сільськогосподарського товариства з обмеженою відповідальністю «Ілюс» адміністративно-господарського штрафу в сумі 17 000,00 грн.

В решті позовних вимог відмовити.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Державної служби України з безпеки на транспорті (місцезнаходження: м. Київ, пр. Перемоги, 14, ЄДРПОУ 39816845) на користь Сільськогосподарського товариства з обмеженою відповідальністю «Ілюс» (місцезнаходження: 84500, Донецька область, Бахмутський район, с. Хромове, вул. Вільямса, 1а; код ЄДРПОУ 30878856) судовий збір в сумі 1 189 (одна тисяча сто вісімдесят дев`ять) грн. 50 коп.

Рішення складене у повному обсязі та підписане 30 вересня 2022 року.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення.

Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, або спрощеного позовного провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Учасник справи, якому повне рішення суду не було вручене у день його проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження, якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.

Апеляційна скарга на рішення може бути подана безпосередньо до Першого апеляційного адміністративного суду.

Текст рішення розміщений в Єдиному державному реєстрі судових рішень (веб-адреса сторінки: http://www.reyestr.court.gov.ua/).

Суддя А.Б. Христофоров

СудДонецький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення30.09.2022
Оприлюднено28.03.2024
Номер документу106563459
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи щодо забезпечення громадського порядку та безпеки, національної безпеки та оборони України, зокрема щодо дорожнього руху, транспорту та перевезення пасажирів, з них транспорту та перевезення пасажирів

Судовий реєстр по справі —200/16186/21

Постанова від 12.09.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Радишевська О.Р.

Ухвала від 11.09.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Радишевська О.Р.

Ухвала від 08.05.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Радишевська О.Р.

Ухвала від 01.06.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Данилевич Н.А.

Ухвала від 08.05.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Данилевич Н.А.

Постанова від 20.03.2023

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Компанієць Ірина Дмитрівна

Ухвала від 21.02.2023

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Компанієць Ірина Дмитрівна

Ухвала від 17.01.2023

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Компанієць Ірина Дмитрівна

Ухвала від 31.10.2022

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Компанієць Ірина Дмитрівна

Рішення від 30.09.2022

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Христофоров А.Б.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні