Рішення
від 13.09.2022 по справі 910/2103/22
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД міста КИЄВА 01054, м.Київ, вул.Б.Хмельницького,44-В, тел. (044) 284-18-98, E-mail: inbox@ki.arbitr.gov.uaРІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

м. Київ

13.09.2022Справа № 910/2103/22За позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельна транспортна компанія «Будспец-Сервіс»

до Товариства з обмеженою відповідальністю «Глобал Логістик Сістем»

про стягнення 236 050,00 грн

Суддя Шкурдова Л.М.

Секретар с/з: Лисенко А.І.

Представники: згідно з протоколом судового засідання

ОБСТАВИНИ СПРАВИ:

Господарським судом міста Києва розглядається справа №910/2103/22 за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельна транспортна компанія «Будспец-Сервіс» до Товариства з обмеженою відповідальністю «Глобал Логістик Сістем» про стягнення 236 050,00 грн.

Позовні вимоги обґрунтовані неналежним виконанням відповідачем зобов`язань за договором про надання послуг великотоннажних та інших технологічних транспортних засобів, будівельних машин і механізмів від 01.07.2020 №341 щодо оплати наданих послуг, в зв`язку з чим у відповідача перед позивачем виникла заборгованість в розмірі 236 050,00 грн, яка відповідачем не погашена.

Ухвалою Господарського суду міста Києва від 21.06.2022 відкрито провадження у справі №910/2103/22 за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін за наявними у справі матеріалами.

Відповідач подав до суду відзив на позовну заяву, в якому заперечив проти позовних вимог, посилаючись на те, що надана позивачем копія договору не є належним та допустимим доказом. Окрім того, відповідач зазначив, що йому не направлялися акти надання послуг та рахунки до них.

Ухвалою Господарського суду міста Києва від 08.08.2022 постановлено розглядати справу №910/2103/22 за правилами спрощеного позовного провадження з повідомленням (викликом) сторін.

В судовому засіданні 13.09.2022 року було оголошено вступну та резолютивну частини рішення.

Розглянувши подані документи і матеріали, всебічно і повно з`ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об`єктивно оцінивши докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, Господарський суд міста Києва

ВСТАНОВИВ:

01.07.2020 між Товариством з обмеженою відповідальністю «Глобал Логістик Сістем» (замовник) та Товариством з обмеженою відповідальністю «Будівельна транспортна компанія «Будспец-Сервіс» (виконавець) було укладено договір №341 про надання послуг великотоннажних та інших технологічних транспортних засобів, будівельних машин і механізмів (надалі - Договір).

Пунктом 1.1 Договору передбачено, що виконавець на власний ризик та власними засобами зобов`язується надавати замовнику послуги великотоннажних та інших технологічних транспортних засобів, будівельних машин і механізмів (надалі - техніки), а замовник - прийняти та оплатити надані послуги.

Відповідно до п. 1.2 Договору перелік, кількість та технічні характеристики техніки, якою будуть надаватися послуги за цим Договором, погоджуються сторонами у замовленні, яке складається за формою, затвердженою згідно з додатком №1 «Замовлення послуг великотоннажних та інших технологічних транспортних засобів, будівельних машин і механізмів», та є невід`ємною частиною Договору.

За умовами п. 2.1 Договору послуги техніки надаються виконавцем на підставі замовлення, наданого замовником в письмовій (електронній) формі та погодженого виконавцем.

Згідно з п.2.6 Договору підписане належним чином уповноваженими представниками та скріплене печатками (за наявності) сторін замовлення підтверджує досягнення взаємної згоди щодо усіх істотних умов надання послуг технікою, які є незмінними з моменту підписання замовлення.

Так, між позивачем та відповідачем було підписано додаток №1 до Договору - замовлення №342 від 01.07.2020, в якому було узгоджено кількість техніки та вартість послуги за 1 машино годину, яка склала 416,66 грн.

Відповідно до п.5.1 Договору надані послуги передаються виконавцем та приймаються замовником за актом приймання-передачі наданих послуг великотоннажних та інших технологічних транспортних засобів, будівельних машин і механізмів.

На виконання умов Договору позивач протягом періоду 09.10.2020 до 08.12.2020 надав відповідачу послуги загалом на суму 330 550,00 грн, що підтверджується актами надання послуг, а саме: №345 від 09.10.2020 на суму 37 500,00 грн; №346 від 09.10.2020 на суму 39 000,00 грн; №348 від 15.10.2020 на суму 16 500,00 грн; №349 від 15.10.2020 на суму 16 500,00 грн; №398 від 25.10.2020 на суму 37 000,00 грн; №390 від 26.10.2020 на суму 38500,00 грн; №391 від 30.10.2020 на суму 20 000,00 грн; №399 від 30.10.2020 на суму 18000,00 грн; №439 від 15.11.2020 на суму 12 500,00 грн; №392 від 02.11.2020 на суму 4 000,00 грн; №409 від 04.11.2020 на суму 6 250,00 грн; №410 від 10.11.2020 на суму 28 500,00 грн; №461 від 22.11.2020 на суму 27 750,00 грн; №462 від 24.11.2020 на суму 4 500,00 грн; №463 від 27.11.2020 на суму 16 250,00 грн; №465 від 02.12.2020 на суму 4 800,00 грн; №488 від 08.12.2020 на суму 3 000,00 грн. Вказані акти наданих послуг підписані представниками сторін без зауважень та заперечень та скріплені печатками юридичних осіб, а відтак є належними та допустимими доказами на підтвердження факту надання послуг за Договором на суму 330 550,00 грн.

У пунктах 4.5, 4.6 Договору визначено, що оплата наданих технікою послуг здійснюється замовником на підставі рахунків-фактур, виставлених виконавцем на підставі погоджених сторонами актів приймання-передачі наданих послуг. Оплата наданих технікою послуг здійснюється замовником на умовах відстрочки платежу на 10 (десять) банківських днів з дати отримання замовником оригіналу рахунку-фактури.

Позивач зазначив, що на оплату наданих послуг згідно з наведеними вище актами позивачем були виставлені рахунки-фактур, оригінали яких були передані відповідачу разом з актами надання послуг, копії яких містяться в матеріалах справи.

Разом з тим, відповідач здійснив часткову оплату послуг у сумі 94 500,00 грн, що підтверджується платіжними дорученнями, копії яких наявні в матеріалах справи, тоді як послуги на суму 236 050,00 грн відповідачем не оплачені.

Відповідно ст.526 ЦК України та ч.1 ст.193 ГК України зобов`язання мають виконуватися належним чином відповідно до умов договору та вимог законодавства, інших актів цивільного законодавства, а за відсутності таких умов та вимог - відповідно до звичаїв ділового обороту або інших вимог, що звичайно ставляться.

Статтею 629 ЦК України передбачено, що договір є обов`язковим для виконання сторонами.

Відповідно до ч.1 ст. 903 ЦК України якщо договором передбачено надання послуг за плату, замовник зобов`язаний оплатити надану йому послугу в розмірі, у строки та в порядку, що встановлені договором.

Відповідно до ст.74 ГПК України кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог або заперечень.

Матеріали справи не містять доказів виконання відповідачем зобов`язань з оплати наданих позивачем послуг за Договорм у повному обсязі, наявність заборгованості у розмірі 236 050,00 грн не спростовано, у зв`язку з чим суд вважає за можливе задовольнити позовні вимоги щодо стягнення з відповідача заборгованості у вказаній сумі.

Суд відхиляє заперечення відповідача стосовно відсутності доказів отримання ним рахунків на оплату послуг, оскільки в підписаних обома сторонами актах надання послуг міститься посилання на відповідні рахунки на оплату послуг.

Відповідно до ст. 129 ГПК України судовий збір покладається у спорах, що виникають при виконанні договорів та з інших підстав, - на сторони пропорційно розміру задоволених позовних вимог.

Керуючись ст. ст.74, 76-80, 129, 236-240 ГПК України, суд

ВИРІШИВ:

1. Позов задовольнити повністю.

2. Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю «Глобал Логістик Сістем» (87534, Донецька обл., м. Маріуполь, вул. Бахчиванджи, буд. 55, 2, код ЄДРПОУ 37200332) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельна транспортна компанія «Будспец-Сервіс» (03056, м.Київ, вулиця Борщагівська, буд.97-А, код ЄДРПОУ 43418076) 236 050 (двісті тридцять шість тисяч п`ятдесят) грн 00 коп. - заборгованість, 3 540 (три тисячі п`ятсот сорок) грн 75 коп - витрати зі сплати судового збору.

Видати наказ після набрання рішенням законної сили.

Рішення господарського суду набирає законної сили через 20 днів з моменту виготовлення повного тексту рішення в разі не оскарження його в установленому порядку. Рішення може бути оскаржене в 20-денний строк до Північного апеляційного господарського суду.

Суддя Людмила ШКУРДОВА

Дата складення тексту рішення: 04.10.2022

СудГосподарський суд міста Києва
Дата ухвалення рішення13.09.2022
Оприлюднено05.10.2022
Номер документу106581196
СудочинствоГосподарське
КатегоріяСправи позовного провадження Справи у спорах, що виникають із правочинів, зокрема, договорів Невиконання або неналежне виконання зобов’язань надання послуг

Судовий реєстр по справі —910/2103/22

Постанова від 13.03.2023

Господарське

Північний апеляційний господарський суд

Станік С.Р.

Ухвала від 21.11.2022

Господарське

Північний апеляційний господарський суд

Станік С.Р.

Рішення від 13.09.2022

Господарське

Господарський суд міста Києва

Шкурдова Л.М.

Ухвала від 21.08.2022

Господарське

Господарський суд міста Києва

Шкурдова Л.М.

Ухвала від 07.08.2022

Господарське

Господарський суд міста Києва

Шкурдова Л.М.

Ухвала від 20.06.2022

Господарське

Господарський суд міста Києва

Шкурдова Л.М.

Ухвала від 21.02.2022

Господарське

Господарський суд міста Києва

Шкурдова Л.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні