Рішення
від 03.10.2022 по справі 420/21952/21
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 420/21952/21

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

23 вересня 2022 року м. Одеса

Одеський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Іванова Е.А.

за участі: секретаря Сідлецької А.П. представників : позивача Петрової А.В., відповідача Бутрик А.О.

розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в м.Одесі адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «СГ ТОРГ» до Головного управління ДПС України в Одеській області про визнання протиправними та скасування розпоряджень та зобов`язання вчинити певні дії,-

ВСТАНОВИВ:

До Одеського окружного адміністративного суду надійшов позов Товариства з обмеженою відповідальністю «СГ ТОРГ» (далі ТОВ «СГ ТОРГ») до Головного управління ДПС в Одеській області (далі ГУ ДПС в Одеській області) в якому позивач просить суд:

- визнати протиправним та скасувати індивідуальний акт Відповідача, а саме Розпорядження № 200-р від 29.07.2021 року Головного управління Державної податкової служби в Одеській області в частині анулювання наступних ліцензій на право роздрібної торгівлі пальним, виданих ТОВ «СГ ТОРГ», а саме: Ліцензія № 15510314201900124 з терміном дії з 01.07.2019 року по 01.07.2024 року за адресом місця торгівлі: Одеська область, м. Одеса, вул. Інглезі (кінцева зупинка тролейбусів маршрутів № 9 та № 10); Ліцензія № 15510314201900139 з терміном дії з 01.07.2019 року по 01.07.2024 року за адресом місця торгівлі: Одеська область, м. Одеса, вул. Люстдорфська дорога, 94; Ліцензія № 15520314201900127 з терміном дії з 01.07.2019 року по 01.07.2024 року за адресом місця торгівлі: Одеська область, м. Одеса, вул. Желябова, 3;

- визнати протиправним та скасувати індивідуальний акт Відповідача, а саме Розпорядження № 228-р від 27.08.2021 року Головного управління Державної податкової служби в Одеській області в частині анулювання ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним, виданої ТОВ «СГ ТОРГ», а саме: № 15120314201900128 з терміном дії з 01.07.2019 року по 01.07.2024 року за адресом місця торгівлі: Одеська область, Білгород-Дністровський район, с. Молога, вул. Кишинівська, 221/Д;

- визнати протиправним та скасувати індивідуальний акт Відповідача, а саме Розпорядження № 230-р від 01.09.2021 року Головного управління Державної податкової служби в Одеській області в частині анулювання наступних ліцензій на право роздрібної торгівлі пальним, виданих ТОВ «СГ ТОРГ», а саме: Ліцензія № 15520314201900509 з терміном дії з 24.10.2019 року по 24.10.2024 року за адресом місця торгівлі: Одеська область, м. Одеса, вул. Краснова, 4-А/1; Ліцензія № 15520314201900125 з терміном дії з 01.07.2019 року по 01.07.2024 року за адресом місця торгівлі: Одеська область, м. Одеса, вул. Дальницька, 49; Ліцензія № 15520314202000146 з терміном дії з 20.11.2020 року по 20.11.2025 року за адресом місця торгівлі: Одеська область, м. Одеса, вул. Бугаївська, 21-Г; Ліцензія № 15520314202100076 з терміном дії з 10.06.2021 року по 10.06.2026 року за адресом місця торгівлі: Одеська область, м. Одеса, вул. Овідіопольська дорога, 3-А; Ліцензія № 15540314201900036 з терміном дії з 01.07.2019 року по 01.07.2024 року за адресом місця торгівлі: Одеська область, м. Одеса, вул. Чорноморського козацтва, 68/70; Ліцензія № 15540314201900117 з терміном дії з 01.07.2019 року по 01.07.2024 року за адресом місця торгівлі: Одеська область, м. Одеса, вул. Миколаївська дорога, 307/1; Ліцензія № 15510314201900517 з терміном дії з 14.11.2019 по 14.11.2024 року за адресом місця торгівлі: Одеська область, м. Одеса, вул. Ільфа та Петрова, 20/3;

- визнати протиправним та скасувати індивідуальний акт Відповідача, а саме Розпорядження № 240-р від 08.09.2021 року Головного управління Державної податкової служби в Одеській області в частині анулювання ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним, виданої ТОВ «СГ ТОРГ», а саме: ліцензії № 15180314201900136 з терміном дії з 01.07.2019 року по 01.07.2024 року за адресом місця торгівлі: Одеська область, м. Кодима, вул. 80-ї Гвардійської стрілецької дивізії, 8;

- зобов`язати відповідача вчинити необхідні дії з метою відновлення прав, свобод та інтересів Товариства з обмеженою відповідальністю «СГ ТОРГ» (код - 39236326), а саме видалити з «Єдиного державного реєстру суб`єктів господарювання, які отримати ліцензії на право виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним, та місць виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним» інформацію, щодо анулювання ліцензій на право роздрібної торгівлі пальним за номерами: 15510314201900124; 15520314201900127, 15510314201900139, 15180314201900136, 15120314201900128, 15520314201900125; 15540314201900036; 15540314201900117; 15520314201900509; 15510314201900517; 15520314202000146 та 15520314202100076.

В обґрунтування позовних вимог позивачем зазначено, що на протязі 2019-2021 років ТОВ «СГ ТОРГ» зверталось до відповідача з відповідними заявами на одержання ліцензій на право роздрібної торгівлі пальним за місцями розташування власних об`єктів господарювання. При винесенні рішення про видачу ліцензії органом ліцензування здійснювалася перевірка поданих документів та до таких документів були відсутні зауваження щодо їх неправильності, неповноти, помилок оформлення тощо, відповідач розглянув заяви позивача та визнав факт надання позивачем повного пакету документів, в якому містились Дозволи Держпраці на право виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію устаткування підвищеної небезпеки, документи що підтверджують право землекористування, а також документи, які підтверджують прийняття об`єкту в експлуатацію, тому видав ліцензії Позивачеві. Проте в подальшому відповідачем прийнято оскаржувані розпорядження № 200-р від 29.07.2021 року, № 228-р від 27.08.2021 року, № 230-р від 01.09.2021 року, № 240-р від 08.09.2021 року.

При цьому, у спірних розпорядженнях ГУ ДПС в Одеській області відсутні будь які посилання на проведення перевірки обставини, яка визначена статтею 15 Закону № 481/95-BP, як підстава для анулювання ліцензії. Одночасно в оскаржуваних Розпорядженнях ГУ ДПС взагалі відсутнє посилання на підстави у зв`язку з якими здійснено анулювання ліцензій за винятком формального посилання на вимоги статті 15 Закону України від 19 грудня 1995 року №481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах та пального». Спірні Розпорядження Відповідача не містять інформації з яких фактичних підстав, на підставі яких доказів, зроблено висновок про подання позивачем недостовірних даних при отриманні відповідних ліцензій, а також не зазначено у якому саме конкретному документі заявником подано недостовірні дані та які саме. Приписами ст. 15 Закону України №481/95-BP встановлений вичерпний перелік фактів (обставин), у разі встановлення яких можливе анулювання ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним. При прийнятті оскаржуваних розпоряджень №200-р від 29.07.2021 року, №228-р віл 27.08.2021, №230-р від 01.09.2021 та №240-р від 08.09.2021 Відповідачем, на думку Позивача, не враховано норми ст. 15 Закону України №481/95-P. Позивач зазначає, що рішення суб`єкта владних повноважень - це результат вчинення певних дій його посадовими (службовими) особами, серед яких може бути проведення перевірки з питання, якого стосується це рішення. Оскільки правові наслідки для особи породжуються рішенням, порушене право особи може бути захищено судом у спосіб скасування рішення за відповідним позовом особи. Позивач вказує на те, що законодавством чітко регламентовано послідовну процедуру анулювання ліцензій на роздрібну торгівлю пальним та на думку позивача, розпорядження № 200-р від 29.07.2021 року, № 228-р від 27.08.2021, № 230-р від 01.09.2021 року та № 240-р від 08.09.2021 року не містять вмотивованого посилання на встановлення факту подання ТОВ «СГ ТОРГ» недостовірних даних у документах, поданих разом із заявою на отримання ліцензій, також з тексту розпоряджень незрозуміло які саме данні є недостовірними, в яких саме документах вони містяться, ким саме встановлений даний факт, чим це підтверджується, тощо.

Також представником позивача зазначено, що підприємство ТОВ «СГ ТОРГ» здійснює свою господарську діяльність шляхом роздрібної торгівлі пальним через мережу АЗС/АГЗП на території Одеської області. На даний час підприємством укладено договори щодо поставки палива. Безпідставне анулювання ліцензій на право роздрібної торгівлі паливом на АЗС/АГЗП позивача призвело до повної зупинки господарської діяльності підприємства, невиконання зобов`язань згідно договорів, неможливістю розраховуватись з постачальниками та виникненню заборгованості із виплати заробітної плати працівникам підприємства.

Позивач вважає, що у зв`язку з викладеним внесення Відповідачем до Єдиного реєстру ліцензіатів та місць обігу пального відомостей про анулювання ліцензій ТОВ «СГ ТОРГ» є таким, що вчинено з порушенням ст.15 Закону №481/95-В, а оскаржувані розпорядження ГУ ДПС в Одеській області є необґрунтованими та такими, що підлягають скасуванню.

22.12.2021 року від Головного управління ДПС в Одеській області надійшов відзив на позовну заяву, в обґрунтування якого зазначено, що до Головного управління ДПС в Одеській області 01.07.2021 року надійшов лист ДПС України від 01.07.2021 року №14892/7/99-00-09-02-01-07 (вх. ГУ від 01.07.2021 року №3177/8) відповідно до якого, у зв`язку із ситуацією, яка склалася на ринку пального, ДПС України для забезпечення недопущення порушення суб`єктами господарювання вимог Закону №2481 у сфері ліцензування, звернулась до Державної служби України з питань праці щодо надання відповідної інформації. Надалі, від Держпраці до ДПС України надійшов лист із інформацією щодо видачі суб`єктам господарювання дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки та/або реєстрації декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці та згідно вказаного листа вбачається, що деякі ліцензії видавались іншим суб`єктам господарювання, а також дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки видавався без зазначення адреси.

Також представником відповідача зазначено, що до Головного управління ДПС в Одеській області 16.08.2021 року надійшов лист Департаменту земельних ресурсів Одеської міської ради від 11.08.2021 року N601-19/399 (вх.ГУ від 16.08.2021 року №34297/5) стосовно надання інформації щодо укладених договорів оренди, суборенди та/або будь-якого іншого передбаченого законодавством права власності та/або користування земельними ділянками. Відповідно до даного листа, по усім адресам, на які видані відповідні ліцензії, Одеською міською радою не приймались рішення щодо передачі у власність (користування) земельних ділянок ТОВ «СГ Торг». Договори оренди земельних ділянок не укладались.

Разом з тим, представник відповідача також вказав, що до Головного управління ДПС в Одеській області 02.09.2021 року надійшов лист Кодимської міської ради Подільського району Одеській області від 01.09.2021 року №02-17/1484 (вх. ГУ від 02.09.2021 року №36866/5), яким повідомлено, що на земельній ділянці за адресою: Одеська область, м. Кодима, вул. 80-ї Гвардійської стрілецької дивізії, 8 розміщені будівлі та споруди Коопзаготпромторга Кодимського райспоживтовариства, ЄДРПОУ 01785173. Договір оренди за дану ділянку не укладався.

Враховуючи вищенаведене відповідач вважає, що оскаржувані розпорядження про анулювання ліцензій є законними, винесеним згідно із вимогами чинного законодавства та скасуванню не підлягають, а тому у задоволенні позову слід відмовити.

Ухвалою суду від 06.12.2021 року відкрито провадження у справі та вирішено справу розглядати за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін (письмовому провадженні).

Ухвалою суду від 10.02.2022 року судом вирішено продовжити розгляд справи за правилами загального позовного провадження та призначено підготовче засідання.

Ухвалою суду від 16.09.2022 року без виходу до нарадчої кімнати закрито підготовче провадження та призначено справу до розгляду по суті.

Дослідивши зміст адміністративного позову, відзив відповідача, відповідь на відзив, надані до суду письмові докази у справі, оцінивши їх за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх всебічному, повному і об`єктивному дослідженні, проаналізувавши положення чинного законодавства, що регулює спірні правовідносини, суд доходить висновку, що позов підлягає задоволенню з наступних підстав.

Товариство з обмеженою відповідальністю «СГ ТОРГ» зареєстровано 19.07.2021 року як суб`єкт господарської діяльності, що підтверджується відомостями з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та громадських формувань та перебуває на податковому обліку в Головному управлінні ДПС в Одеській області.

Одним із видів господарської діяльності ТОВ «СГ ТОРГ» за КВЕД є: 47.30 роздрібна торгівля пальним (основний) (т.1 а.с.19).

На протязі 2019-2021 років, ТОВ «СГ ТОРГ» зверталось до ГУ ДПС в Одеській області з відповідними заявами на одержання ліцензій на право роздрібної торгівлі пальним за місцями розташування власних об`єктів господарювання та до вказаних заяв позивач додавав визначений Законом №481/95-ВР пакет документів та сплачував річну плату за ліцензію на право роздрібної торгівлі пальним (т.3 а.с.12-29, 43-250, т.4 а.с.1-70).

Судом встановлено, що ТОВ «СГ ТОРГ» видано наступні ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним, а саме:

- №15510314201900124 3 терміном дії з 01.07.2019 року по 01.07.2024 року за адресом місця торгівлі: Одеська область, м. Одеса, вул. Інглезі (кінцева зупинка тролейбусів маршрутів № 9,10);

??- №15510314201900139 з терміном дії з 01.07.2019 року по 01.07.2024 року за адресом місця торгівлі: Одеська область, м. Одеса, вул. Люстдорфська дорога, 94;

- №15520314201900127 3 терміном дії з 01.07.2019 року по 01.07.2024 року за адресом місця торгівлі: Одеська область, м. Одеса, вул. Желябова, 3;

- №15520314201900509 3 терміном дії з 24.10.2019 року по 24.10.2024 року за адресом місця торгівлі: Одеська область, м. Одеса, вул. Краснова, 4-А/1;

??- №15520314201900125 з терміном дії з 01.07.2019 року по 01.07.2024 року за адресом місця торгівлі: Одеська область, м. Одеса, вул. Дальницька, 49;

??- №15520314202000146 з терміном дії з 20.11.2020 року по 20.11.2025 року за адресом місця торгівлі: Одеська область, м. Одеса, вул. Бугаївська, 21-Г;

- №15520314202100076 з терміном дії з 10.06.2021 року по 10.06.2026 року за адресом місця торгівлі: Одеська область, м. Одеса, вул. Овідіопольська дорога, 3-А;

- №15540314201900036 з терміном дії з 01.07.2019 року по 01.07.2024 року за адресом місця торгівлі: Одеська область, м. Одеса, вул. Чорноморського козацтва, 68/70;

- №15510314201900517 з терміном дії з 14.11.2019 по 14.11.2024 року за адресом місця торгівлі: Одеська область, м. Одеса, вул. Ільфа та Петрова, 20/3;

- №15540314201900117 з терміном дії з 01.07.2019 року по 01.07.2024 року за адресом місця торгівлі: Одеська область, м. Одеса, вул. Миколаївська дорога, 307/1;

- №15120314201900128 з терміном дії з 01.07.2019 року по 01.07.2024 року за адресом місця торгівлі: Одеська область, Білгород-Дністровський район, с. Молога, вул. Кишинівська, 221/Д;

- №15180314201900136 3 терміном дії з 01.07.2019 року по 01.07.2024 року за адресом місця торгівлі: Одеська обл., м. Кодима, вул. 80-ї Гвардійської стрілецької дивізії, 8.

Головним управлінням ДПС в Одеській області на виконання функцій прийнято оскаржувані акти індивідуальної дії:

- розпорядження №200-р від 29.07.2021 року «Про анулювання ліцензій», відповідно до якого, заступник начальника ГУ ДПС в Одеській області зобов`язав анулювати дію ліцензій на право роздрібної торгівлі пальним, зберігання пального за порушення вимог статті 15 Закону України від 19 грудня 1995 року №481/95-BP «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах та пального», щодо встановлення факту подання заявником недостовірних даних у документах, поданих разом із заявою на отримання ліцензій (згідно з додатком). Відповідно до Додатку до розпорядження Головного управління ГУ ДПС в Одеській області від 29.07.2021 року №200-р, прийнято рішення про анулювання ліцензій на право роздрібної торгівлі пальним, виданих ТОВ «СГ ТОРГ», за номерами: 15510314201900124; 15520314201900127 та 15510314201900139 (т.1 а.с.10-11).

- розпорядження №230-р від 01.09.2021 року «Про анулювання ліцензій», відповідно до якого, заступник начальника ГУ ДПС в Одеській області зобов`язав анулювати дію ліцензій на право роздрібної торгівлі пальним ТОВ «СГ ТОРГ » за порушення вимог статті 15 Закону України від 19 грудня 1995 року №481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах та пального», щодо встановлення факту подання заявником недостовірних даних у документах, поданих разом із заявою на отримання ліцензій (згідно з додатком). Відповідно до Додатку до розпорядження Головного управління ГУ ДПС в Одеській області від 01.09.2021 року №230-р. прийнято рішення про анулювання ліцензій на право роздрібної торгівлі пальним, виданих TOB «СГ ТОРГ», за номерами: 15520314201900125; 15540314201900036; 15540314201900117; 15520314201900509; 15510314201900517; 15520314202000146 та 15520314202100076 (т.1 а.с.13-14).

- розпорядження №228-р від 27.08.2021 року «Про анулювання ліцензій», відповідно до якого, заступник начальника ГУ ДПС в Одеській області зобов`язав анулювати дію ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним ТОВ «СГ ТОРГ» №15120314201900128 за порушення вимог статті 15 Закону України від 19 грудня 1995 року №481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах та пального», щодо встановлення факту подання заявником недостовірних даних у документах, поданих разом із заявою на отримання ліцензій (т.1 а.с.12).

- розпорядження № 240-р від 08.09.2021 року «Про анулювання ліцензій», відповідно до якого, заступник начальника ГУ ДПС в Одеській області зобов`язав анулювати дію ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним ТОВ «СГ ТОРГ» №15180314201900136 за порушення вимог статті 15 Закону України від 19 грудня 1995 року №481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах та пального», щодо встановлення факту подання заявником недостовірних даних у документах, поданих разом із заявою на отримання ліцензій (т.1 а.с.240).

Підставою для анулювання ліцензій ТОВ «СГ ТОРГ» для відповідача слугували наступні факти та обставини, а саме:

Щодо розпоряджень від 29.07.2021 року №200-р та від 27.08.2021 року №228-р. до Головного управління ДПС в Одеській області 01.07.2021 року надійшов лист ДПС України від 01.07.2021 року №14892/7/99-00-09-02-01-07 (вх. ГУ від 01.07.2021 року №3177/8) відповідно до якого, у зв`язку із ситуацією, яка склалася на ринку пального, ДПС України для забезпечення недопущення порушення суб`єктами господарювання вимог Закону №481 у сфері ліцензування, звернулась до Державної служби України з питань праці щодо надання відповідної інформації. Надалі, від Держпраці до ДПС України надійшов лист із інформацією щодо видачі суб`єктам господарювання дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки та/або реєстрації декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.

Відповідно даних Держпраці:

??- щодо ліцензії №15510314201900124 за адресою місця торгівлі: Одеська область, місто Одеса, вул. Інглезі (кінцева зупинка тролейбусів маршрутів №9 та №10) - дозволи на виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки видавались іншому суб`єкту господарювання (ТОВ «Каньон Трейд» ЄДРПОУ 40760864);

??- щодо ліцензії №15510314201900139 за адресою місця торгівлі: Одеська область, місто Одеса, вул. Люстдорфська дорога, 94 - дозволи на виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки видавались іншому суб`єкту господарювання (ТОВ «Каньон Трейд» ЄДРПОУ 40760864);

??- щодо ліцензії №15120314201900128 за адресою місця торгівлі: Одеська область, Білгород-Дністровський район, с. Молога, вул. Кишинівська, 221/Д - дозволи на виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки видавались іншому суб`єкту господарювання (ТОВ «Компанія Квантум» ЄДРПОУ 31068996);

- щодо ліцензії №15520314201900127 за адресо місця торгівлі: Одеська область, місто Одеса, вул. Желябова, 3 - дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки видавався без зазначення адреси.

Щодо розпорядження від 01.09.2021 року №230-р. до Головного управління ДПС в Одеській області 16.08.2021 року надійшов лист Департаменту земельних ресурсів Одеської міської ради від 11.08.2021 року N601-19/399 (вх. ГУ від 16.08.2021 року №34297/5) стосовно надання інформації щодо укладених договорів оренди, суборенди та/або будь-якого іншого передбаченого законодавством права власності та/або користування земельними ділянками. Відповідно до даного листа, по усім адресам, на які видані відповідні ліцензії, Одеською міською радою не приймались рішення щодо передачі у власність (користування) земельних ділянок ТОВ «СГ Торг». Договори оренди земельних ділянок не укладались.

Щодо розпорядження від 08.09.2021 року №240-р. до Головного управління ДПС в Одеській області 02.09.2021 року надійшов лист Кодимської міської ради Подільського району Одеській області від 01.09.2021 року Ne02-17/1484 (вх. ГУ від 02.09.2021 року N36866/5), яким повідомлено, що на земельній ділянці за адресою: Одеська область, м. Кодима, вул. 80-ї Гвардійської стрілецької дівізії, 8 розміщені будівлі та споруди Коопзаготпромторга Кодимського райспоживтовариства, ЄДРПОУ01785173. Договір оренди за дану ділянку не укладався.

Вважаючи розпорядження Головного управління ДПС в Одеській області про анулювання ліцензій на право роздрібної торгівлі пальним протиправними позивач звернувся до суду з адміністративним позовом.

Відповідно до ч. 2 ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Основні засади державної політики щодо регулювання виробництва, експорту, імпорту, оптової і роздрібної торгівлі пальним, а також посилення боротьби з незаконним його виробництвом та обігом на території України регулює Закон України від 19 грудня 1995 року №481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального»(далі -ЗУ №481/95-ВР) (в редакції чинній на момент прийняття оскаржуваних розпоряджень).

Відповідно до положень ст.1 вказаного Закону ліцензія(спеціальний дозвіл) - документ державного зразка, який засвідчує право суб`єкта господарювання (у тому числі іноземного суб`єкта господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво) на провадження одного із зазначених у цьому Законі видів діяльності протягом визначеного строку.

Роздрібна торгівля пальним - діяльність із придбання або отримання та подальшого продажу або відпуску пального із зміною або без зміни його фізико-хімічних характеристик з автозаправної станції / автогазозаправної станції / газонаповнювальної станції / газонаповнювального пункту та інших місць роздрібної торгівлі через паливороздавальні колонки та/або оливороздавальні колонки та/або реалізація скрапленого вуглеводневого газу в балонах для побутових потреб населення та інших споживачів.

Єдиний державний реєстр суб`єктів господарювання, які отримали ліцензії на право виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним, та місць виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним - перелік суб`єктів господарювання (у тому числі іноземних суб`єктів господарювання, які діють через свої зареєстровані постійні представництва), які отримали ліцензії на право виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним, та місць виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним у розрізі суб`єктів господарювання (у тому числі іноземних суб`єктів господарювання, які діють через свої зареєстровані постійні представництва), які здійснюють діяльність на таких місцях на підставі виданих ліцензій.

Єдиний реєстр ліцензіатів та місць обігу пального ведеться центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, у порядку, затвердженому Кабінетом Міністрів України, та розміщується у вільному доступі.

Єдиний реєстр ліцензіатів та місць обігу пального містить відомості про:

Ліцензіатів (для юридичних осіб - найменування, код ЄДРПОУ, для фізичних осіб - суб`єктів господарювання (у тому числі іноземних суб`єктів господарювання, які діють через свої зареєстровані постійні представництва) - прізвище, ім`я, по батькові, номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки та повідомили про це відповідний податковий орган і мають відмітку в паспорті), для спільної діяльності без створення юридичної особи - найменування, код ЄДРПОУ особи, відповідальної за ведення обліку спільної діяльності, для іноземного суб`єкта господарювання - найменування постійного представництва, реєстраційний номер постійного представництва);

Місця виробництва, зберігання, оптової,роздрібної торгівлі пальним (адреса);

дату видачі/призупинення/анулювання та термін дії ліцензіїна право виробництва, зберігання, оптової, роздрібної торгівлі пальним.

Анулювання ліцензії - позбавлення суб`єкта господарювання (у тому числі іноземного суб`єкта господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво) права на провадження діяльності, зазначеної в ліцензії.

Згідно із окремими положеннями ст.15 ЗУ №481/95-ВР роздрібна торгівля алкогольними напоями (крім столових вин) або тютюновими виробами, або рідинами, що використовуються в електронних сигаретах, абопальним може здійснюватися суб`єктами господарювання(у тому числі іноземними суб`єктами господарювання, які діють через свої зареєстровані постійні представництва) всіх форм власності, у тому числі їх виробниками, за наявності у них ліцензій на роздрібну торгівлю.

Річна плата за ліцензію на право роздрібної торгівлі пальним становить 2000 гривень на кожне місце роздрібної торгівлі пальним.

Плата за ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним справляється щорічноі зараховується до місцевих бюджетів згідно із законодавством.

Ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним видаються уповноваженими Кабінетом Міністрів України органами виконавчої влади за місцем торгівлі суб`єкта господарювання (у тому числі іноземного суб`єкта господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво)терміном на п`ять років.

Ліцензія видається за заявою суб`єкта господарювання (у тому числі іноземного суб`єкта господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво), до якої додається документ, що підтверджує внесення річної плати за ліцензію.

У заяві зазначається вид господарської діяльності, на провадження якого суб`єкт господарювання (у тому числі іноземний суб`єкт господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво) має намір одержати ліцензію (оптова, роздрібна торгівля алкогольними напоями, тютюновими виробами, рідинами, що використовуються в електронних сигаретах, оптова, роздрібна торгівля пальним або зберігання пального).

Суб`єкти господарювання (у тому числі іноземні суб`єкти господарювання, які діють через свої зареєстровані постійні представництва) отримують ліцензію на право роздрібної торгівлі пальним на кожне місце роздрібної торгівлі пальним.

У заяві про видачу ліцензії на роздрібну торгівлю алкогольними напоями, тютюновими виробами, рідинами, що використовуються в електронних сигаретах, або пальним додатково зазначаються адреса місця торгівлі, перелік реєстраторів розрахункових операцій, програмних реєстраторів розрахункових операцій (книг обліку розрахункових операцій), які знаходяться у місці торгівлі, а також інформація про них: модель, модифікація, заводський номер, виробник, дата виготовлення; реєстраційні номери посвідчень реєстраторів розрахункових операцій (книг обліку розрахункових операцій), фіскальні номери програмних реєстраторів розрахункових операцій, які знаходяться у місці торгівлі, та дата початку їх обліку в податкових органах.

Для отримання ліцензіїна право оптової або роздрібної торгівлі пальним або на право зберігання пального разом із заявою додатково подаються завірені заявником копії таких документів:

документи, що підтверджують право власності або право користування земельною ділянкою, або інше передбачене законодавством право землекористування на земельну ділянку, на якій розташований об`єкт оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального, чинні на дату подання заяви та/або на дату введення такого об`єкта в експлуатацію, будь-якого цільового призначення;

акт вводу в експлуатацію об`єкта або акт готовності об`єкта до експлуатації, або сертифікат про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об`єктів, або інші документи, що підтверджують прийняття об`єктів в експлуатацію відповідно до законодавства, щодо всіх об`єктів у місці оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального, необхідних для оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального;

дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки.

Копії таких документів не подаються у разі їх наявності у відкритих державних реєстрах, якщо реквізити таких документів та назви відповідних реєстрів зазначено в заяві на видачу ліцензії на право оптової або роздрібної торгівлі пальним або на зберігання пального.

Відповідальність за достовірність даних у документах, поданих разом із заявою, несе заявник.

У разі якщо зазначені документи видані (оформлені) іншій особі, ніж заявник, такий заявник додатково подає документи, що підтверджують його право на використання відповідного об`єкта.

Після видачі/призупинення/анулювання ліцензіїна право оптової або роздрібної торгівлі пальним або на зберігання пальногоподатковий орган вносить відповідні відомості до Єдиного реєстру ліцензіатів та місць обігу пального не пізніше наступного робочого дняз дня видачі/призупинення/анулювання відповідної ліцензії.

Вимагати представлення інших документів, крім зазначених у цьому Законі, забороняється. Зазначені в цьому Законі документи (крім документів, які подаються заявником для отримання ліцензії на право виробництва пального, оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального) подаються в одному примірнику в копіях, засвідчених нотаріально або органом, який видав оригінал документа або посадовою особою органу ліцензування. Заява про видачу ліцензії та визначені цим Законом документи подаються уповноваженою особою заявника або надсилаються рекомендованим листом. У разі подання заяви про видачу ліцензії та доданих до неї документів особисто вони приймаються за описом, копія якого видається заявнику з відміткою про дату прийняття заяви та документів і підписом особи, яка їх прийняла.

Ліцензія анулюється шляхом прийняття органом, який видав ліцензію, відповідного письмового розпорядження на підставі:

заяви суб`єкта господарювання (у тому числі іноземного суб`єкта господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво);

рішення про скасування державної реєстрації суб`єкта господарювання (у тому числі іноземного суб`єкта господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво);

несплати чергового платежуза ліцензію протягом 30 календарних днів від моменту призупинення ліцензії;

рішення суду про встановлення факту незаконного використання суб`єктом господарювання (у тому числі іноземним суб`єктом господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво) марок акцизного податку(стосовно імпортерів);

рішення суду про встановлення факту торгівлі суб`єктом господарювання (у тому числі іноземним суб`єктом господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво) алкогольними напоями або тютюновими виробамибез марок акцизного податку;

рішення суду про встановлення факту переміщення суб`єктом господарювання (у тому числі іноземним суб`єктом господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво) алкогольних напоїв або тютюнових виробів поза митним контролем;

порушення вимог статті 15-3цього Закону щодо продажу алкогольних напоїв, тютюнових виробів особам, які не досягли 18 років або у не визначених для цього місцях;

отримання від уповноважених органів інформації, що документи, копії яких подані разом із заявою на отримання ліцензії, не видавалися/не погоджувалися такими органами;

встановлення факту подання заявником недостовірних даних у документах, поданих разом із заявою на отримання ліцензії.

Ліцензія анулюється та вважається недійсною з моменту одержання суб`єктом господарювання (у тому числі іноземним суб`єктом господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво) письмового розпорядження про її анулювання.

Обов`язкове передування анулюванню ліцензії процедури податкової перевірки, на що вказує позивач, вказаний закон не передбачає.

Зазначене свідчить, що такі підстави анулювання ліцензії, як отримання від уповноважених органів інформації, що документи ними не погоджувалися та/або не видавалися, та встановлення недостовірних даних застосовується саме до поданих платником для отримання ліцензії документів до його заяви.

Суд зазначає, що у поданих позивачем пакетах документів для отримання ліцензій не встановлено недостовірних відомостей. Всі дані зазначені в них є достовірні, а видання їх вказаними в них органами не спростоване.

В свою чергу, відповідно до абзацу першого ст.16 ЗУ №481/95-ВР контроль за дотриманням норм цього Закону здійснюють органи, які видають ліцензії, а також інші органи в межах компетенції, визначеної законами України. Контроль за дотриманням вимог відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства до малих виробництв виноробної продукції здійснює центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері безпечності та окремих показників якості харчових продуктів.

При цьому, відповідачем не встановлено фактів подання позивачем до податкового органу неправомірних відомостей чи підроблених документів для умов отримання ліцензій, що також свідчить про відсутність підстав для видання оскаржуваних розпоряджень.

Покладені в основу оскаржуваних рішення обставинами, відповідач фактично вказує про неправомірність видачі позивачу ліцензій.

Однак потреба виправити минулу помилку, допущену державним органом, не повинна непропорційним чином втручатися в нове право, набуте особою, яка покладалася на легітимність добросовісних дій державного органу.

Ризик помилки державного органу повинен покладатися на саму державу, а помилки не можуть виправлятися за рахунок осіб, яких вони стосуються.

При вирішенні даного спору важливо наголосити на тому, що у даній справі не оскаржується правомірність видачі позивачу ліценції право здійснення роздрібної торгівлі пальним, а серед законодавчих підстав анулювання таких ліценцій відсутні підстави щодо неправомірності їх видачі.

Також суд враховує, що в тексті оскаржуваних розпоряджень № 200-р від 29.07.2021 року, № 228-р від 27.08.2021, № 230-р від 01.09.2021 року та № 240-р від 08.09.2021 року відсутні дані про те, які саме документи, копії яких подані разом із заявою на отримання ліцензії, не видавалися/не погоджувалися уповноваженими органами.

Під час перегляду справи відповідач, як суб`єкт владних повноважень, не надав до суду достатньо належних і достовірних доказів, а відтак, не довів правомірності своїх рішень.

Разом з тим, вказані розпорядження не містять жодних відомостей у яких із поданих із заявою на отримання ліцензії, згідно з переліку, документах містяться недостовірні дані, в чому така недостовірність полягає, у який спосіб встановлено факт подання заявником недостовірних даних у документах, поданих разом із заявою на отримання ліцензії.

Розпорядження про анулювання ліцензії № 200-р від 29.07.2021 року, № 228-р від 27.08.2021, № 230-р від 01.09.2021 року та № 240-р від 08.09.2021 року є індивідуальними актами в розумінні п. 19 ч. 1 ст.4 КАС України.

Правовий акт індивідуальної дії виданий суб`єктом владних повноважень документ, прийнятий із метою реалізації положень нормативно-правового акту (актів) щодо конкретної життєвої ситуації, не містить загальнообов`язкових правил поведінки та стосується прав і обов`язків чітко визначеного суб`єкта (суб`єктів), якому він адресований.

Головною рисою таких актів є їхня конкретність, а саме чітке формулювання конкретних юридичних волевиявлень суб`єктами адміністративного права, які видають такі акти; розв`язання за їх допомогою конкретних питань, що виникають у сфері державного управління; чітка визначеність адресата; виникнення конкретних адміністративно-правових обов`язків, обумовлених цими актами.

Аналогічна позиція висловлена у постанові Великої Палати Верховного Суду від 18.09.2019 у справі №9901/801/18.

Загальними вимогами, які висуваються до актів індивідуальної дії, як акта правозастосування, є його обґрунтованість та вмотивованість, тобто наведення податковим органом конкретних підстав його прийняття (фактичних і юридичних), а також переконливих і зрозумілих мотивів його прийняття.

Суб`єкт владних повноважень повинен уникати прийняття невмотивованих висновків, обґрунтованих припущеннями та неперевіреними фактами, а не конкретними обставинами.

З огляду на вищевикладене, суд зазначає, що розпорядження про анулювання ліцензії № 200-р від 29.07.2021 року, № 228-р від 27.08.2021, № 230-р від 01.09.2021 року та № 240-р від 08.09.2021 року не відповідають критеріям чіткості та зрозумілості акта індивідуальної дії.

Невиконання податковим органом законодавчо встановлених вимог щодо змісту, форми, обґрунтованості та вмотивованості актів індивідуальної дії також вказують на їх протиправність.

Аналогічна позиція висловлена в постанові Верховного Суду у складі Касаційного адміністративного суду від 04.12.2018 у справі № 821/1173/17 (адміністративне провадження № К/9901/62719/18).

Стосовно вимог про зобов`язання відповідача вчинити необхідні дії з метою відновлення прав, свобод та інтересів Товариства з обмеженою відповідальністю «СГ ТОРГ» (код - 39236326), а саме видалити з «Єдиного державного реєстру суб`єктів господарювання, які отримати ліцензії на право виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним, та місць виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним» інформацію, щодо анулювання ліцензій на право роздрібної торгівлі пальним за номерами: 15510314201900124; 15520314201900127, 15510314201900139, 15180314201900136, 15120314201900128, 15520314201900125; 15540314201900036; 15540314201900117; 15520314201900509; 15510314201900517; 15520314202000146 та 15520314202100076, суд зазначає наступне.

Також суд враховує, що вже після отримання ліцензій позивач отримав у ГУ Дерпраці в Одеській області дозволи на експлуатацію обладнання та захист системи призначеної для експлуатації в потенційному вибухонебезпечному середовищу: №736.19.51 від 05.11.2019 року на адресу Одеська область, Білгород-Дністровський район, с. Молога, вул. Кишинівська, 221-Д (т.3 а.с.15), №739.19.51 від 05.11.2019 року на адресу м. Одеса, вул. Інглезі (кінцева зупинка тролейбусів маршрутів №9 та №10) (т.3 а.с.19), №734.19.51 від 05.11.2019 року за адресою м. Одеса, вул. Желябова, буд.3 (т.3 а.с.23), №742.19.51 від 05.11.2019 року за адресою м. Одеса, вул. Люстдорфської дороги, буд.94 (т.3 а.с.27).

Порядок ведення Єдиного державного реєстру суб`єктів господарювання, які отримали ліцензії на право виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним, та місць виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 19 червня 2019 року №545(далі - Порядок №45).

Абзацом другим п.1 вказаного Порядку визначено, що Єдиним реєстром ліцензіатів та місць обігу пального є електронна база даних, яка містить інформацію про суб`єктів господарювання, які отримали ліцензії на право виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним, та місця виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним у розрізі суб`єктів господарювання, які провадять діяльність на таких місцях на підставі виданих ліцензій.

Згідно із пунктами 2-3 Порядку №45 він формується та ведеться ДФС та її територіальними органами в електронній формі на підставі відомостей, зазначених у документах, які подаються суб`єктами господарювання для отримання ліцензії на право виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним відповідно до статей 3і15Закону України Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального.

До Єдиного реєстру ліцензіатів та місць обігу пального вносяться такі відомості:

для юридичних осіб - найменування та код згідно з ЄДРПОУ;

для осіб, уповноважених на ведення обліку діяльності за договорами про спільну діяльність без утворення юридичної особи та таких, які є відповідальними за утримання та внесення податків до бюджету під час виконання договорів, - найменування та код згідно з ЄДРПОУ уповноваженої особи і податковий номер, наданий такій особі під час взяття на облік договору згідно зпунктом63.6статті 63іпунктом64.6статті 64 Податкового кодексу України;

для фізичних осіб-підприємців - прізвище, ім`я, по батькові (за наявності) та реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті про право здійснювати платежі за серією (за наявності) та номером паспорта);

адреса місця виробництва, зберігання, оптової, роздрібної торгівлі пальним (область, район, населений пункт, код згідно з Класифікатором об`єктів адміністративно-територіального устрою України (КОАТУУ), вулиця, номер будинку/офісу);

дата видачі/зупинення/анулювання та строк дії ліцензії на право виробництва, зберігання, оптової, роздрібної торгівлі пальним.

Пунктами 6-7 Порядку №45 встановлено, що підставою для виключення суб`єкта господарювання з Єдиного реєстру ліцензіатів та місць обігу пального є рішення про анулювання ліцензії, прийняте ДФС та її територіальними органами відповідно до статей 3і15Закону України"Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального".

Інформація про суб`єкта господарювання вноситься до Єдиного реєстру ліцензіатів та місць обігу пального не пізніше робочого дня, наступного за днем видачі/зупинення/анулювання ліцензії або внесення змін до ліцензії.

Врахувавши викладене, суд дійшов висновку, що ефективним способом повного відновлення порушеного права позивача є зобов`язання відповідача видалити з «Єдиного державного реєстру суб`єктів господарювання, які отримати ліцензії на право виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним, та місць виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним» інформацію, щодо анулювання ліцензій на право роздрібної торгівлі пальним за номерами: 15510314201900124; 15520314201900127, 15510314201900139, 15180314201900136, 15120314201900128, 15520314201900125; 15540314201900036; 15540314201900117; 15520314201900509; 15510314201900517; 15520314202000146 та 15520314202100076.

Решта доводів та заперечень учасників справи висновків суду по суті позовних вимог не спростовують. Слід зазначити, що згідно практики Європейського суду з прав людини та зокрема, рішення у справі "Серявін та інші проти України" від 10 лютого 2010 року, заява 4909/04, відповідно до п.58 якого суд повторює, що згідно з його усталеною практикою, яка відображає принцип, пов`язаний з належним здійсненням правосуддя, у рішеннях судів та інших органів з вирішення спорів мають бути належним чином зазначені підстави, на яких вони ґрунтуються. Хоча пункт 1 статті 6 Конвенції зобов`язує суди обґрунтовувати свої рішення, його не можна тлумачити як такий, що вимагає детальної відповіді на кожен аргумент. Міра, до якої суд має виконати обов`язок щодо обґрунтування рішення, може бути різною в залежності від характеру рішення (рішення у справі "Руїс Торіха проти Іспанії" від 9 грудня 1994 року, серія A, N 303-A, п.29).

Щодо розподілу судових витрат, суд зазначає наступне.

Відповідно до ч.1 ст.139 КАС України, при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Позивачем до позову додано платіжні доручення від 11.11.2021 року №653, №652, №651, №650 (т.1 а.с.80-83) про сплату судового збору за подання адміністративного позову у загальному розмірі 9080,00 грн.

Таким чином з урахування задоволення позовних вимог Товариства з обмеженою відповідальністю «СГ ТОРГ», суд доходить висновку про необхідність стягнення судового збору сплаченого позивачем з Головного управління ДПС в Одеській області.

Керуючись вимогами ст.ст. 2, 6-11, 77, 241-246, 255, 295 КАС України, суд, -

ВИРІШИВ:

Позов Товариства з обмеженою відповідальністю «СГ ТОРГ» до Головного управління ДПС в Одеській області задовольнити.

Визнати протиправним та скасувати Розпорядження № 200-р від 29.07.2021 року Головного управління Державної податкової служби в Одеській області в частині анулювання наступних ліцензій на право роздрібної торгівлі пальним, виданих ТОВ «СГ ТОРГ», а саме: Ліцензія № 15510314201900124 з терміном дії з 01.07.2019 року по 01.07.2024 року за адресою місця торгівлі: Одеська область, м. Одеса, вул. Інглезі (кінцева зупинка тролейбусів маршрутів № 9 та № 10); Ліцензія № 15510314201900139 з терміном дії з 01.07.2019 року по 01.07.2024 року за адресою місця торгівлі: Одеська область, м. Одеса, вул. Люстдорфська дорога, 94; Ліцензія № 15520314201900127 з терміном дії з 01.07.2019 року по 01.07.2024 року за адресою місця торгівлі: Одеська область, м. Одеса, вул. Желябова, 3.

Визнати протиправним та скасувати Розпорядження № 228-р від 27.08.2021 року Головного управління Державної податкової служби в Одеській області в частині анулювання ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним, виданої ТОВ «СГ ТОРГ», а саме: № 15120314201900128 з терміном дії з 01.07.2019 року по 01.07.2024 року за адресою місця торгівлі: Одеська область, Білгород-Дністровський район, с. Молога, вул. Кишинівська, 221/Д.

Визнати протиправним та скасувати Розпорядження № 230-р від 01.09.2021 року Головного управління Державної податкової служби в Одеській області в частині анулювання наступних ліцензій на право роздрібної торгівлі пальним, виданих ТОВ «СГ ТОРГ», а саме: Ліцензія № 15520314201900509 з терміном дії з 24.10.2019 року по 24.10.2024 року за адресою місця торгівлі: Одеська область, м. Одеса, вул. Краснова, 4-А/1; Ліцензія № 15520314201900125 з терміном дії з 01.07.2019 року по 01.07.2024 року за адресою місця торгівлі: Одеська область, м. Одеса, вул. Дальницька, 49; Ліцензія № 15520314202000146 з терміном дії з 20.11.2020 року по 20.11.2025 року за адресом місця торгівлі: Одеська область, м. Одеса, вул. Бугаївська, 21-Г; Ліцензія № 15520314202100076 з терміном дії з 10.06.2021 року по 10.06.2026 року за адресою місця торгівлі: Одеська область, м. Одеса, вул. Овідіопольська дорога, 3-А; Ліцензія № 15540314201900036 з терміном дії з 01.07.2019 року по 01.07.2024 року за адресою місця торгівлі: Одеська область, м. Одеса, вул. Чорноморського козацтва, 68/70; Ліцензія № 15540314201900117 з терміном дії з 01.07.2019 року по 01.07.2024 року за адресою місця торгівлі: Одеська область, м. Одеса, вул. Миколаївська дорога, 307/1; Ліцензія № 15510314201900517 з терміном дії з 14.11.2019 по 14.11.2024 року за адресою місця торгівлі: Одеська область, м. Одеса, вул. Ільфа та Петрова, 20/3.

Визнати протиправним та скасувати Розпорядження № 240-р від 08.09.2021 року Головного управління Державної податкової служби в Одеській області в частині анулювання ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним, виданої ТОВ «СГ ТОРГ», а саме: ліцензії № 15180314201900136 з терміном дії з 01.07.2019 року по 01.07.2024 року за адресою місця торгівлі: Одеська область, м. Кодима, вул. 80-ї Гвардійської стрілецької дивізії, 8.

Зобов`язати Головне управління ДПС в Одеській області видалити з «Єдиного державного реєстру суб`єктів господарювання, які отримати ліцензії на право виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним, та місць виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним» інформацію, щодо анулювання ліцензій на право роздрібної торгівлі пальним Товариства з обмеженою відповідальністю «СГ ТОРГ» за номерами: 15510314201900124; 15520314201900127, 15510314201900139, 15180314201900136, 15120314201900128, 15520314201900125; 15540314201900036; 15540314201900117; 15520314201900509; 15510314201900517; 15520314202000146 та 15520314202100076.

Стягнути з Головного управління Державної податкової служби в Одеській області за рахунок бюджетних асигнувань на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «СГ ТОРГ» витрати по сплаті судового збору у розмірі 9080грн.

Рішення набирає законної сили відповідно до ст.255 КАС України та може бути оскаржене до суду апеляційної інстанції за правилами, встановленими ст.ст. 293, 295 Кодексу адміністративного судочинства України.

Позивач: Товариство з обмеженою відповідальністю «СГ ТОРГ» 67600, Одеська область, м.Біляївка, вул..Костіна, буд.5/1 код ЄДРПОУ 39236326

Відповідач: Головне управління Державної податкової служби в Одеській області 65044, м. Одеса, вул. Семінарська, 5 код ВП 44069166

Повний текст рішення виготовлено 03.10.2022 року.

Суддя Іванов Е.А.

СудОдеський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення03.10.2022
Оприлюднено06.10.2022
Номер документу106593611
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо реалізації податкового контролю

Судовий реєстр по справі —420/21952/21

Ухвала від 09.02.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Юрченко В.П.

Ухвала від 07.12.2022

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Танасогло Т.М.

Ухвала від 21.11.2022

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Танасогло Т.М.

Рішення від 03.10.2022

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Іванов Е.А.

Постанова від 03.08.2022

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Желтобрюх І.Л.

Ухвала від 02.08.2022

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Желтобрюх І.Л.

Ухвала від 22.05.2022

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Желтобрюх І.Л.

Ухвала від 10.02.2022

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Іванов Е.А.

Ухвала від 09.02.2022

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Желтобрюх І.Л.

Окрема думка від 15.12.2021

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Єщенко О.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні