Справа № 308/6269/22
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
05 жовтня 2022 року м. Ужгород
Суддя Ужгородського міськрайонного суду Закарпатської області Шумило Н.Б., за участю захисника особи, відносно якої складено протокол адвоката Лещинця Л.В., представника Закарпатської митниці Держмитслужби Зубенка І.І., розглянувши матеріали, які надійшли від Закарпатської митниці Держмитслужби про притягнення до адміністративної відповідальності
ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , громадянина України; місце народження Україна, Закарпатська обл., Тячівський р-н., с. Нижня Апша, тимчасово не працюючого, місце проживання АДРЕСА_1 , закордонний паспорт паспорт громадянина України для виїзду за кордон НОМЕР_1 від 14.02.2017 року, орган, що видав 2122,
за ст. 472 Митного кодексу України,-
ВСТАНОВИВ:
19.04.2022 року о 10 год. 34 хв. в зону митного контролю на ділянку «червоний коридор» вантажного напрямку «В`їзд в Україну» пункту пропуску «Дякове-Халмеу» митного поста «Дяково-автомобільний» Закарпатської митниці заїхав вантажний автомобіль марки «Volvo» моделі «FH42TB FH460», реєстраційний номерний знак Румунії НОМЕР_2 з напівпричепом марки Krone реєстраційний номерний знак Румунії НОМЕР_3 під керуванням громадянина України ОСОБА_1 , який прямував з Румунії в Україну та переміщував гуманітарну допомогу.
Водієм до митного контролю були подані товаросупровідні документи, а саме: СМR б/н від 18.04.2022р. де відправником вантажу зазначено ROTAR CLUB BAIA-MARE 2005, а отримувачем ОСОБА_2 (в якій вказано 30 вантажних місць) та декларацію про перелік товарів, що визнаються гуманітарною допомогою де вказано особа, що здійснює декларування - ROTARY CLUB BAIA MARE 205, водій - ОСОБА_3 ( ОСОБА_4 ), отримувач - ОСОБА_5 , фактичне місце розвантаження вантажу - ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , вид допомоги: харчування 4 піддони, одяг 5 піддонів, консерви 1 піддон, засоби гігієни, підлога, абсорбенти 4 піддони, туалетний папір 2 піддони, баксурі апа (вода) 3 піддони, на якій наявна відмітка митних органів Румунії. Загальна кількість місць 19.
Громадянину України ОСОБА_1 було запропоновано заповнити митну декларацію про перелік товарів, що визнаються гуманітарною допомогою, затвердженої Додатком до постанови КМУ від 01 березня 2022 року № 174, в якій він вказав свої дані, як особи, що здійснює декларування та як особи водія, марку та номер транспортного засобу, відправника товару, отримувача товару, пункт пропуску та вид допомоги, а саме: продути харчування (цибуля, картопля) 16 вантажних місць, одяг б/в - 5 вантажних місць, санітарно-гігієнічні вироби (туалетний папір) 6 вантажних місць та вода 3 вантажні місця. Загальна кількість вантажних місць 30.
Відповідно до вказаної вище декларації та CMR б/н від 18.04.2022р громадська організація Ротарі Клуб Бая Маре 2005 Румунія (Rotary Club Baia Mare 2005) передає громадській організації ОСОБА_6 -Скала гуманітарну допомогу для України.
При усному опитуванні України ОСОБА_1 підтвердив відомості, вказані ним у декларації про перелік товарів, що визнаються гуманітарною допомогою та заперечив наявність будь-яких інших товарів, які підлягають письмовому декларуванню.
В ході митного огляду гуманітарної допомоги, окрім заявленого в митній декларації, були виявлені незаявлені в митній декларації та при проведенні усного опитування товари іноземного виробництва, а саме: картонні коробки з сумками на пояс (бананки) торгової марки NIKE, нові, країна виробництва В`єтнам у кількості 1391 шт. В кожній з яких знаходились: мило торгової марки Trida de Luxe, нове, країна виробництва Туреччина, 100гр. 1шт.; зубна паста торгової марки Karsten International BV, нова, країна виробництва Індія, 75мл. 1шт.; антисептик, торгової марки Fourplus, новий, країна виробництва Китай, 100мл., 1шт.; захисна маска на обличчя з тканини чорного кольору з написом «CK Calvin Klein Jeans», нова, торгової марки Calvin Klein Jeans, країна виробництва Туреччина - 2шт. Також на поверхні вантажних місць знаходились 6 картонних коробок з взуттям іноземного виробництва, новим, торгової марки NIKE різних моделей упаковане у коробку виробника у кількості 53 пари.
Вищезазначений товар знаходився у 2-ох вантажних місцях, на яких були розміщені 64 картонні коробки, що знаходились у напівпричепі серед інших товарів гуманітарної допомоги. Доступ до виявленого товару нічим не утруднювався.
У письмовому поясненні водій зазначив, що під час проходження митного оформлення на м/п Дяково, він заповнив бланк «декларація про перелік вантажів, що визнаються гуманітарною допомогою» в якій вказав дані, які були зазначені в документах (декларація про перелік товарів, що визнаються гуманітарною допомогою та ЦМР б/н від 18.04.2022р.), що передав йому інший водій, ім`я якого йому невідоме між румунським та українським кордоном разом з транспортним засобом. Також водій пояснив, що у зв`язку з військовим станом не всі водії мають змогу перетинати кордон. Та, громадянину ОСОБА_1 більше 60-ти років і він, здебільшого забирає машини між двома кордонами не заходячи на румунську сторону. Так було і цього разу. Один із водіїв завантажив машину в Румунії, м. Бая Маре, переїхав румунський кордон і передав йому транспортний засіб з гуманітарною допомогою та вищевказаними документами. Про незадекларовані товари, водію вперше стало відомо на м/п «Дяково», тому і не задекларував виявлений товар у митній декларації.
Також, під час митного оформлення за допомогою засобу мобільного зв`язку, відбулась розмова з заступником президента громадської організації ОСОБА_7 (на одній із декларацій отримувач гуманітарної допомоги) де він пояснив, що про вище виявлений вантаж їм нічого невідомо, вони його не очікували, а відправники завантажили помилково.
Таким чином, громадянин України ОСОБА_1 не заявив за встановленою формою точних та достовірних відомостей (наявність, найменування або назва, кількість тощо) про товари, які підлягають обов`язковому декларуванню у разі переміщення через митний кордон України
За даним фактом співробітниками Закарпатської митниці Держмитслужби відносно громадянина України ОСОБА_1 було складено протокол №0474/30500/22 від 19.04.2022 року про порушення митних правил, передбачених ст.472 Митного кодексу України.
04 жовтня 2022 року захисник ОСОБА_1 адвокат Лещинець Л.В. подав заперечення на протокол. Вказав, що 19.04.2022року булоздійснено передачугуманітарної допомогидля Громадськоїорганізації «Ротаріклуб Ужгород-Скала».Неурядовою організацією«Ротарі КлубБаямаре» булостворено гуманітарнийхаб,який знаходитьсяв Румунії,а саме,в містіБаямаре. Неурядова організація«Ротарі КлубБаямаре» отримуєбезліч гуманітарноїдопомоги від ОСОБА_8 клубівз усієїЄвропи,після чогоорганізація здійснюєдоставку цьогогуманітарного вантажув Україну,а самедо ОСОБА_8 клубів урізних областяхкраїни. Для Громадської організації «Ротарі клуб Ужгород-Скала» автомобілем марки «Volvo», модель «FH42TB FH460» номерний знак Румунії « НОМЕР_4 » напівпричіп «Krone» номерний знак Румунії НОМЕР_5 доставлявся гуманітарний вантаж, який був наданий та упакований Ротарі клубом в Німеччині. Через кордон з Румунією вантаж перевозив водій ОСОБА_3 , а через кордон з Україною інший водій - ОСОБА_1 , оскільки у зв`язку з воєнним станом не всі водії мають можливість перетинати кордон. Митна декларація, заповнена ОСОБА_1 на підставі наданих йому документів, а саме: CMR б/н від 18.04.2022 року та декларації про перелік товарів, що визнаються гуманітарною допомогою, тобто на момент заповнення митної декларації і подання її митному органу ОСОБА_1 не було відомо про помилку відправника товару, а отже і про те, що переміщуваний товар частково не відповідав товаросупровідним документам. На момент заповнення митної декларації ОСОБА_1 була достовірно відома лише інформація про товар, який підтверджувався відповідними документами відправника товару. Захисник вказує, що факт декларування ОСОБА_1 ввезеного на митну територію України товару, беззаперечно виключає наявність в його діях об`єктивної сторони адміністративного правопорушення, передбаченого ст.472 МК України. Жодних доказів на обґрунтування тверджень про те, що ОСОБА_1 міг та повинен був знати про неспівпадіння товару, мав хоча б якісь підстави для сумніву у правильності інформації в наданих йому товаросупровідних документах, до матеріалів справи не додано, вони є припущеннями. На підставі наведеного сторона захисту вважає, що в діях ОСОБА_9 відсутня вина як у формі умислу, так і в формі необережності. Відправники гуманітарної допомоги упакували засоби особистої гігієни та засоби особистого захисту від COVID-19 в сумки, які одягаються на пояс. Це було зроблено для того, щоб такі сумки можна було безпосередньо видавати людям вже укомплектовані, а не окремо. Вказаних наборів було 1391 шт. Стосовно взуття, яке було у вантажі, а саме, кросівки, то такі відносяться до одягу, а тому окремо не були зазначені у товаросупровідних документах. Жодна особа не мала на меті здійснити протиправне переміщення товарів через митний кордон України. Транспортний засіб марки «Volvo», модель «FH42TB FH460» номерний знак Румунії « НОМЕР_2 » напівпричіп «Krone» номерний знак Румунії НОМЕР_5 перевозив лише гуманітарний вантаж, а водій ОСОБА_1 не знав і не міг знати про точний склад вантажу, оскільки не був присутній, коли вказаний вантаж завантажувався. Як вбачається з матеріалів справи ОСОБА_1 товар не приховував, добровільно обрав смугу руху «червоний коридор», надав товаросупровідні документи, що свідчить про відсутність наміру уникнути декларування товару, що перевозиться, а навпаки вказує на відсутність умислу недекларування товару. Захисник зазначає, що у діях ОСОБА_1 відсутня суб`єктивна сторона, як обов`язковий елемент складу вищевказаного правопорушення.
Крім цього, захисник зазначає, що 16.02.2022 року відповідно до закону «Про внесення змін до Митного кодексу України щодо адміністративної відповідальності громадян за порушення митних правил» статті 471 та 472 Митного кодексу України викладено в нових редакціях. Таким чином, ОСОБА_1 взагалі не є суб`єктом правопорушення передбаченого ст.472 МК України. Оскільки, якщо брати до уваги, декларацію заповнену «Ротарі клуб Баямаре 2005», то суб`єктом правопорушення є ця організація, а якщо брати до уваги декларацію заповнену громадянином ОСОБА_1 , то (за наявності умислу) протокол повинен був бути складений за ст. 471 МК України, оскільки ввезення здійснював громадянин. Враховуючи наведене захисник просив провадження у справі відносно громадянина України ОСОБА_1 закрити за відсутністю в його діях події і складу адміністративного правопорушення, передбаченого ст. 472 МК України, вилучений згідно протоколу про порушення митних правил № 0474/30500/22 від 19 квітня 2022 року товар повернути.
Особа, відносно якої складено протокол ОСОБА_1 у судове засідання не з`явився, про дату, час та місце розгляду справи повідомлений належним чином.
Захисник ОСОБА_1 - адвокат Лещинець Л.В. у судовому засіданні підтримав подані ним письмові заперечення на протокол, просив провадження у справі закрити та повернути вилучений товар.
У судовому засіданні представник Закарпатської митниці Держмитслужби Зубенко І.І. підтримав обставини викладені в протоколі в повному обсязі, зазначив що вина ОСОБА_1 підтверджується наявними в матеріалах справи доказами, просив притягнути його до адміністративної відповідальності за ст.472МК України та накласти на нього адміністративне стягнення, передбачене санкцією вказаної статті.
Заслухавши пояснення захисника особи відносно якої складено протокол, представника Закарпатської митниці Держмитслужби, дослідивши матеріали справи приходжу до наступного висновку.
Суддею встановлено, що 19.04.2022року о10год.34хв.в зонумитного контролюна ділянку«червоний коридор»вантажного напрямку«В`їзд вУкраїну» пунктупропуску «Дякове-Халмеу»митного поста«Дяково-автомобільний»Закарпатської митницізаїхав вантажнийавтомобіль марки«Volvo»моделі «FH42TBFH460»,реєстраційний номернийзнак Румунії НОМЕР_2 з напівпричепоммарки Kroneреєстраційний номернийзнак Румунії НОМЕР_3 під керуваннямгромадянина України ОСОБА_1 ,який прямувавз Румуніїв Українута переміщувавгуманітарну допомогу. Водієм домитного контролюбули поданітоваросупровідні документи,а саме:СМRб/нвід 18.04.2022р.де відправникомвантажу зазначеноROTARCLUBBAIA-MARE2005,а отримувачем ОСОБА_2 (вякій вказано30вантажних місць)та деклараціюпро переліктоварів,що визнаютьсягуманітарною допомогоюде вказаноособа,що здійснюєдекларування -ROTARYCLUBBAIAMARE205,водій - ОСОБА_3 ( ОСОБА_4 ),отримувач - ОСОБА_5 ,фактичне місцерозвантаження вантажу- ОСОБА_5 , ОСОБА_6 ,вид допомоги:харчування 4піддони,одяг 5піддонів,консерви 1піддон,засоби гігієни,підлога,абсорбенти 4піддони,туалетний папір 2піддони,баксурі апа(вода) 3піддони,на якійнаявна відміткамитних органівРумунії.Загальна кількістьмісць 19. Громадянину України ОСОБА_1 було запропонованозаповнити митнудекларацію проперелік товарів,що визнаютьсягуманітарною допомогою,затвердженої Додаткомдо постановиКМУ від01березня 2022року №174,в якійвін вказавсвої дані,як особи,що здійснюєдекларування таяк особиводія,марку таномер транспортногозасобу,відправника товару,отримувача товару,пункт пропускута виддопомоги,а саме:продути харчування(цибуля,картопля) 16вантажних місць,одяг б/в-5вантажних місць,санітарно-гігієнічнівироби (туалетнийпапір) 6вантажних місцьта вода 3вантажні місця.Загальна кількістьвантажних місць30. Відповідно довказаної вищедекларації таCMRб/нвід 18.04.2022ргромадська організаціяРотарі КлубБая Маре2005Румунія (RotaryClubBaiaMare2005)передає громадськійорганізації ОСОБА_6 -Скалагуманітарну допомогудля України. При усномуопитуванні України ОСОБА_1 підтвердив відомості,вказані ниму деклараціїпро переліктоварів,що визнаютьсягуманітарною допомогоюта заперечивнаявність будь-якихінших товарів,які підлягаютьписьмовому декларуванню. В ходімитного оглядугуманітарної допомоги,окрім заявленогов митнійдекларації,були виявленінезаявлені вмитній деклараціїта припроведенні усногоопитування товариіноземного виробництва,а саме:картонні коробкиз сумкамина пояс(бананки)торгової маркиNIKE,нові,країна виробництваВ`єтнам укількості 1391шт.В кожнійз якихзнаходились:мило торговоїмарки TridadeLuxe,нове,країна виробництваТуреччина,100гр. 1шт.;зубна пастаторгової маркиKarstenInternationalBV,нова,країна виробництваІндія,75мл. 1шт.;антисептик,торгової маркиFourplus,новий,країна виробництваКитай,100мл., 1шт.;захисна маскана обличчяз тканиничорного кольоруз написом«CKCalvinKleinJeans»,нова,торгової маркиCalvinKleinJeans,країна виробництваТуреччина -2шт.Також наповерхні вантажнихмісць знаходились6картонних коробокз взуттяміноземного виробництва,новим,торгової маркиNIKEрізних моделейупаковане укоробку виробникау кількості53пари. Вищезазначений товар знаходився у 2-ох вантажних місцях, на яких були розміщені 64 картонні коробки, що знаходились у напівпричепі серед інших товарів гуманітарної допомоги. Доступ до виявленого товару нічим не утруднювався.
Згідно висновку експерта №142000-3800-0068 від 17.05.2022 року загальна ринкова вартість наданих на дослідження товарів, зазначених у Постанові про призначення експертизи від 25.04.2022 року у справі про порушення митних правил №0474/30500/22, станом на 19.04.2022 становить 1806724,00 грн.
Статтею 9КУпАП передбачено, що адміністративним правопорушенням (проступком) визнається протиправна, винна (умисна або необережна) дія чи бездіяльність, за яку законом передбачено адміністративну відповідальність.
Згідно ч.1 ст.458 МК України порушення митних правил є адміністративним правопорушенням, яке являє собою протиправні, винні (умисні або з необережності) дії чи бездіяльність, що посягають на встановлений цим Кодексом та іншими актами законодавства України порядок переміщення товарів, транспортних засобів комерційного призначення через митний кордон України, пред`явлення їх митним органам для проведення митного контролю та митного оформлення, а також здійснення операцій з товарами, що перебувають під митним контролем або контроль за якими покладено на митні органи цим Кодексом чи іншими законами України, і за які цим Кодексом передбачена адміністративна відповідальність.
Частиною 2 ст.459 МК України передбачено, що суб`єктами адміністративної відповідальності за порушення митних правил можуть бути громадяни, які на момент вчинення такого правопорушення досягли 16-річного віку, а при вчиненні порушень митних правил підприємствами - посадові особи цих підприємств.
Відповідно до ч. 1 ст. 495 МК України доказами у справі про порушення митних правил є будь-які фактичні дані, на основі яких у визначеному законом порядку встановлюються наявність або відсутність порушення митних правил, винність особи у його вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Такі дані встановлюються: протоколом про порушення митних правил, протоколами процесуальних дій, додатками до зазначених протоколів; поясненнями свідків; поясненнями особи, яка притягується до відповідальності; висновком експерта; іншими документами (належним чином завіреними їх копіями або витягами з них) та інформацією, у тому числі тими, що перебувають в електронному вигляді, а також товарами безпосередніми предметами порушення митних правил, товарами із спеціально виготовленими сховищами (тайниками), що використовувалися для приховування безпосередніх предметів порушення митних правил від митного контролю, транспортними засобами, що використовувалися для переміщення безпосередніх предметів порушення митних правил через митний кордон України.
Відповідно до вимог ст. 489 МК України при розгляді справи про порушення митних правил суд зобов`язаний з`ясувати: чи було вчинено адміністративне правопорушення; чи винна дана особа в його вчиненні; чи підлягає вона адміністративній відповідальності; чи є обставини, що пом`якшують та/або обтяжують відповідальність; чи є підстави для звільнення особи, що вчинила правопорушення від адміністративної відповідальності, а також з`ясувати інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.
Диспозиція ст.472 МК України (у редакції, чинній на момент вчинення адміністративного правопорушення), передбачає адміністративну відповідальність за недекларування товарів, транспортних засобів комерційного призначення, що переміщуються через митний кордон України, тобто незаявлення за встановленою формою точних та достовірних відомостей (наявність, найменування або назва, кількість тощо) про товари, транспортні засоби комерційного призначення, які підлягають обов`язковому декларуванню у разі переміщення через митний кордон України і тягне за собою накладення штрафу в розмірі 100 відсотків вартості цих товарів, транспортних засобів з конфіскацією зазначених товарів, транспортних засобів.
16 червня 2022 року набрав чинності Закон України від 16 лютого 2022 року №2058-IX «Про внесення змін до Митного кодексу України щодо адміністративної відповідальності громадян за порушення митних правил», яким було внесено зміни до окремих положень, зокрема, ст. ст. 471, 472, 522 МК України.
Статтю 472 МК України викладено у наступній редакції: недекларування товарів (крім тих, що переміщуються через митний кордон України громадянами), транспортних засобів комерційного призначення, що переміщуються через митний кордон України, тобто незаявлення за встановленою формою точних та достовірних відомостей (наявність, найменування або назва, кількість тощо) про товари, транспортні засоби комерційного призначення, які підлягають обов`язковому декларуванню у разі переміщення через митний кордон України.
Відповідно до ч.1 ст.3 МК України при здійсненні митного контролю та митного оформлення товарів, транспортних засобів комерційного призначення, що переміщуються через митний кордон України, застосовуються виключно норми законів України та інших нормативно-правових актів з питань митної справи, чинні на день прийняття митної декларації митним органом України.
Норми законів України, які пом`якшують або скасовують відповідальність особи за порушення митних правил, передбачені цим Кодексом, мають зворотну дію в часі, тобто їх норми поширюються і на правопорушення, вчинені до прийняття цих законів. Норми законів України, які встановлюють або посилюють відповідальність за такі правопорушення, зворотної дії в часі не мають (ч.3 ст.3 МК України).
Відповідно до ст. 8 КУпАП особа, яка вчинила адміністративне правопорушення, підлягає відповідальності на підставі закону, що діє під час і за місцем вчинення правопорушення. Закони, які пом`якшують або скасовують відповідальність за адміністративні правопорушення, мають зворотну силу, тобто поширюються і на правопорушення, вчинені до видання цих законів. Закони, які встановлюють або посилюють відповідальність за адміністративні правопорушення, зворотної сили не мають. Провадження в справах про адміністративні правопорушення ведеться на підставі закону, що діє під час і за місцем розгляду справи про правопорушення.
Відповідно до ст.58 Конституції України закони та інші нормативно-правові акти не мають зворотної дії в часі, крім випадків, коли вони пом`якшують або скасовують відповідальність особи.
Згідно рішення Конституційного Суду України №1-рп/99 від 09.02.1999 (справа про зворотну дію в часі законів та інших нормативно-правових актів) Конституція України, закріпивши частиною першою статті 58 положення щодо неприпустимості зворотної дії в часі законів та інших нормативно-правових актів, водночас передбачає їх зворотну дію в часі у випадках, коли вони пом`якшують або скасовують юридичну відповідальність особи, що є загальновизнаним принципом права. Тобто щодо юридичної відповідальності застосовується новий закон чи інший нормативно-правовий акт, що пом`якшує або скасовує відповідальність особи за вчинене правопорушення під час дії нормативно-правового акта, яким визначались поняття правопорушення і відповідальність за нього.
Відносно ОСОБА_1 19 квітня 2022 року було складено протокол про порушення митних правил №0474/30500/22 за ознаками правопорушення, передбаченого ст. 472 МК України.
При цьому, станом на час розгляду справи діє нова редакція ст.472 МК України, згідно якої громадянин України не є суб`єктом вказаного правопорушення та така відповідно до ч.3 ст.3 МК Українимає зворотнудію вчасі,оскільки скасовує відповідальність громадянин України за порушення митних правил, передбачених ст.472 МК України, та підлягає застосуванню на час розгляду даної справи судом.
Згідно ст.487МК України провадження у справі про порушення митних правил здійснюється відповідно до цього Кодексу, а в частині, що не регулюється ним, відповідно до законодавства України про адміністративні правопорушення.
Відповідно до п. 6 ст. 247 КУпАП, провадження в справі про адміністративне правопорушення не може бути розпочато, а розпочате підлягає закриттю, у зв`язку із скасуванням акта, який встановлює адміністративну відповідальність.
Таким чином, на момент розгляду справи судом, після набрання чинності Закон України від 16 лютого 2022 року №2058-IX, до ст. 472 МК України було внесено зміни, згідно яких скасовано відповідальність громадян України за вчинення передбаченого ст. 472 МК України правопорушення.
У зв`язку із наведеним, приходжу до висновку про закриття провадження у справі на підставі п.6 ст.247 КУпАП, у зв`язку із скасуванням акта, який встановлює адміністративну відповідальність.
Згідно з ч.3 ст.243 МК України, якщо за рішенням суду по справі до особи, яка вчинила порушення митних правил, не буде застосовано стягнення у вигляді конфіскації товарів, транспортних засобів, зазначених у пункті 3статті 461 цього Кодексу, або провадження у справі про порушення митних правил буде припинено, ці товари, транспортні засоби можуть бути видані власникові або уповноваженій ним особі лише після здійснення їх митного оформлення зі сплатою відповідних митних платежів, якщо таке оформлення не було попередньо здійснено, а митні платежі не сплачувалися. При цьому у разі припинення провадження у справі про порушення митних правил за відсутністю події і складу адміністративного правопорушення витрати митного органу на зберігання зазначених вище товарів, транспортних засобів власником цих товарів, транспортних засобів або уповноваженою ним особою не відшкодовуються.
Вилучений відповідно до протоколу про порушення митних правил №0474/30500/22від 19.04.2022року товар слід повернути особі, щодо якої складено протокол або його представнику за довіреністю після здійснення його митного оформлення зі сплатою відповідних митних платежів, або для повернення вказаного товару на митну територію держави, з якої його було ввезено.
Керуючись ст.ст. 3, 243, 472,458 МК України, на підставі п.6 ст.247 КУпАП, суддя,-
ПОСТАНОВИВ:
Провадження у справі про адміністративне правопорушення відносно ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , за ст.472 МК України, за протоколом про порушення митних правил №0474/30500/22 від 19.04.2022 року, закрити на підставі п.6 ст.247КУпАП у зв`язку із скасуванням акта, який встановлює адміністративну відповідальність.
Вилучений згіднопротоколу пропорушення митнихправил №0474/30500/22від 19.04.2022 року товар, а саме:
-сумку на пояс (бананка) торгової марки NIKE, нова, країна виробництва В`єтнам, арт. BA5750-010, - кількістю 1347 штук;
-сумка на пояс (бананка) торгової марки NIKE, нова, країна виробництва В`єтнам, арт. DD3390-010, - кількістю 40 штук;
-сумка на пояс (бананка) торгової марки NIKE, нова, країна виробництва В`єтнам, арт. BA5750-311, - кількістю 1 штука;
-сумка на пояс (бананка) торгової марки NIKE, нова, країна виробництва В`єтнам, арт. CT7959-010, - кількістю 1 штука;
-сумка на пояс (бананка) торгової марки NIKE, нова, країна виробництва В`єтнам, помаранчевого кольору, - кількістю 2 штуки;
-мило торгової марки Trida de Luxe, нове, країна виробництва Туреччина, 100 гр, - кількістю 1391 штука;
-зубна паста торгової марки Karsten International BV, нова, країна виробництва Індія, - кількістю 1391 штука;
-антисептик, торгової марки Fourplus, новий, країна виробництва Китай, 100мл, - кількістю 1391 штука;
-захисна маска на обличчя з тканини чорного кольору з написом «CK Calvin Klein Jeans», нова, торгової марки Calvin Klein Jeans, країна виробництва Туреччина, арт. K50K508I26BDS, - кількістю 2782 штуки;
-взуття (кросівки) нове, торгової марки NIKE модель AIR MAX 2090 (GS) арт. CJ4066 003, - кількістю 4 пари;
-взуття (кросівки) нове, торгової марки NIKE модель WEARALLDAY (GS) арт. CJ3816 010, - кількістю 1 пара;
-взуття (кросівки) нове, торгової марки NIKE модель TANJUN (GS) арт. 818384 061, - кількістю 5 пар;
-взуття (кросівки) нове, торгової марки NIKE модель WEARALLDAY (PS) арт. CJ3817 101, - кількістю 35 пар;
-взуття (кросівки) нове, торгової марки NIKE модель COURT BOROUGH LOW2 арт. НОМЕР_6 ,- кількістю 1 пара;
-взуття (кросівки) нове, торгової марки NIKE модель PLAYSCAPE (GS) арт. CU5296, - кількістю 5 пар;
-взуття (кросівки) нове, торгової марки NIKE модель SON OF FORCE (GS) арт. 615153 109, - кількістю 1 пара;
-взуття (кросівки) нове, торгової марки NIKE модель MD VALIANT MWH (GS) арт. DB3743 100- кількістю 1 пара, -
повернути ОСОБА_1 або його представнику за довіреністю після здійснення його митного оформлення зі сплатою відповідних митних платежів, або для повернення вказаного товару на митну територію держави, з якої його було ввезено.
Постанова суду у справі про адміністративне правопорушення може бути оскаржена до Закарпатського апеляційного суду через Ужгородський міськрайонний суд Закарпатської області шляхом подачі апеляційної скарги протягом десяти днів з дня її проголошення.
Суддя Ужгородського міськрайонного
суду Закарпатської області Шумило Н.Б.
Суд | Ужгородський міськрайонний суд Закарпатської області |
Дата ухвалення рішення | 05.10.2022 |
Оприлюднено | 11.10.2022 |
Номер документу | 106632152 |
Судочинство | Адмінправопорушення |
Категорія | Справи про порушення митних правил, які підлягають розгляду в судовому порядку Митний кодекс 2012 р. Недекларування товарів, транспортних засобів комерційного призначення |
Адмінправопорушення
Ужгородський міськрайонний суд Закарпатської області
Бенца К. К.
Адмінправопорушення
Ужгородський міськрайонний суд Закарпатської області
Шумило Н. Б.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні