Ухвала
від 11.10.2022 по справі 404/2813/22
КІРОВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.КІРОВОГРАДА

Справа № 404/2813/22

Номер провадження 1-кс/404/2591/22

У Х В А Л А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

11 жовтня 2022 року слідчий суддя Кіровського районного суду міста Кіровограда ОСОБА_1 , при секретарі ОСОБА_2 розглянувши матеріали клопотання слідчого СВ Кропивницького РУП ГУ Національної поліції в Кіровоградській області лейтенанта поліції ОСОБА_3 погодженого з прокурором Кропивницької окружної прокуратури ОСОБА_4 про надання тимчасового доступу до речей та документів по матеріалам кримінального провадження №12022121010001131 від 07.05.2022 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 191 КК України,-

ВСТАНОВИВ:

Слідчий за погодженням з прокурором, звернувся до слідчого судді Кіровського районного суду міста Кіровограда з клопотанням по вказаному кримінальному провадженню, щодо надання слідчим слідчого відділу Кропивницького РУП Головного управління Національної поліції в Кіровоградській області лейтенанту поліції ОСОБА_3 та слідчим слідчої групи ОСОБА_5 , ОСОБА_6 дозвіл на проведення тимчасового доступу до оригіналів документів (з можливістю вилучення належним чином завірених копій), які знаходяться у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 ( ІНФОРМАЦІЯ_2 ), код ЄДРПОУ НОМЕР_1 , розташованого за адресою: АДРЕСА_1 , щодо укладення та виконання робіт за договорами з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » код ЄДРПОУ НОМЕР_2 по об`єкту «Реконструкція приймального відділення комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_4 » за адресою: АДРЕСА_2 . Коригування» (ідентифікатор тендеру UA-2022-07-01-006111-a),

а саме:

- договір, укладений за результатами зазначеної закупівлі, з усіма наявними додатками та укладеними додатковими угодами;

- договори про залучення субпідрядних організацій;

- проектно-кошторисну документацію щодо виконання робіт по вказаному договору;

- акти приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в), документи щодо проведених розрахунків, платіжні доручення (щодо виконання робіт по вказаному договору);

- календарний план (графік) виконання робіт (щодо виконання робіт по вказаних договорах);

- довідки про вартість виконаних робіт форми КБ-3 9 щодо виконання робіт по вказаному договору;

- підсумкові відомості ресурсів (щодо виконання робіт по вказаному договору);

- дефектні акти, акти на приховані роботи (щодо виконання робіт по вказаному договору);

- рахунки, платіжні документи про отримання та подальше перерахування коштів в адресу субпідрядних організацій та постачальників товарів, робіт та послуг при проведенні робіт на зазначеному об`єкті, у тому числі у разі авансування;

- виконавчу документацію з ремонтних робіт по вищевказаному об`єкту (загальний журнал виконаних робіт, спеціальні журнали з окремих видів робіт, журнали з технічного нагляду, журнали авторського нагляду), складену уповноваженими на те особами;

- відповідні договори на постачання будівельних матеріалів і матеріальних ресурсів з невід`ємними додатками (специфікації матеріалів);

- товарно-транспортні накладні та видаткові накладні на постачання матеріальних ресурсів і транспортні витрати, а також довіреності та акти прийому-передачі ТМЦ;

- договори на виконання робіт по відшкодуванню завищеної вартості виконання робіт, додаткові угоди, відповідну проектно-кошторисну документацію щодо виконання робіт по відшкодуванню по вищевказаному об`єкту;

- наявних дозволів та ліцензій на виконання робіт з підвищеною небезпекою та відповідних видів будівельно-ремонтних робіт.

На обґрунтування клопотання слідчий зазначив, що в провадженні Кропивницького РУП ГУНП в Кіровоградській області перебуває кримінальне провадження № 12022121010001131 від 07.05.2022, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 191 КК України, про те що 13.04.2021 до чергової частини Кропивницького РУП ГУНП в Кіровоградській області, надійшло повідомлення від ІНФОРМАЦІЯ_5 щодо ревізії використання коштів субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію проектів з реконструкції, капітального ремонту за об`єктом: «Реконструкція приймального відділення комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_4 » за адресою АДРЕСА_2 » - 186,55 тис. грн; Підрядною організацією, що проводила роботи з ремонту є ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » код ЄДРПОУ НОМЕР_2 .

Так, за результатами проведення перевірки правильності визначення вартості робіт та при проведенні візуальних та контрольних оглядів встановлено завищення вартості виконаних робіт на загальну суму 186,55 тис грн. внаслідок фактичного невиконання робіт, які включено до актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та в повному обсязі оплачені замовником - ІНФОРМАЦІЯ_6 .

Так, між замовником ІНФОРМАЦІЯ_6 та підрядником ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » укладено договір підряду від 29.09.2020 № 84/2020 на виконання робіт по об`єкту «Реконструкція приймального відділення комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_4 за адресою: АДРЕСА_2 (коригування)». Загальна вартість робіт погоджена за договірними цінами, відповідно до пропозиції учасника публічних торгів, на момент укладення договору складає 15 777 889,43 грн. з ПДВ.

До звірки представникам ревізійної комісії надано акти приймання виконаних підрядних робіт по формі КБ-2в та довідки їх вартості по формі КБ-3 за листопад та грудень 2020 року на загальну суму 11 266 672,01 грн. з ПДВ, підписані з боку замовника головою комісії з припинення юридичної особи публічного права ІНФОРМАЦІЯ_6 , з боку підрядника директором ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » та інспектором ІНФОРМАЦІЯ_7 .

Проведеним контрольним обміром, в присутності представника підрядника директора ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », перевірялись роботи з мурування зовнішніх стін, улаштування покриттів з керамічних плиток та лінолеуму, облицювання поверхонь стін керамічними плитками, улаштування стель «Армстронг», установлення радіаторів опалення, заповнення віконних та дверних прорізів металопластиковими блоками, фарбування стін та стель, установлення умивальників, ванн купальних, унітазів, водопідігрівників, піддонів душових.

В ході контрольного обміру встановлено невідповідність фактично виконаних робіт роботам, включеним до актів КБ-2в.

Так, підрядником ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » до актів КБ-2в зайво включено вартість робіт з установлення водопідігрівників в кількості 5 штук, установлення запобіжних клапанів в кількості 5 штук, змішувачів в кількості 14 штук, умивальників в кількості 7 штук, унітазів в кількості 2 штуки, піддонів душових в кількості 4 штуки, ванн купальних в кількості 1 штука та мийок в кількості 2 штуки, які фактично не виконані, чим порушено п. 6.4.4.1 ДСТУ Б Д 1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293, що призвело до завищення вартості виконаних робіт на загальну суму 186 548,03 грн. з ПДВ.

Роботи по вищевказаному об`єкту виконувались власними силами ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », вартість виконаних робіт 11 131 362,65 грн., та силами субпідрядника ФОП ОСОБА_7 на суму 135 399,65 грн.

Враховуючи вищевказане вбачається, що службовими особами ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » код ЄДРПОУ НОМЕР_2 можливо вчинено розтрату та привласнення коштів бюджету, що виділені на реалізацію вказаного проекту.

В подальшому, у вказаний договір підряду було внесено зміни та новим Змовником робіт визначено ІНФОРМАЦІЯ_8 .

Крім того, встановлено, що між ІНФОРМАЦІЯ_9 з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » ЄДРПОУ: НОМЕР_2 укладено ще ряд договорів на проведення робіт за вказаним об`єктом:

- «Реконструкція приймального відділення комунального некомерційного підприємства " ІНФОРМАЦІЯ_4 за адресою: АДРЕСА_2 . Коригування» (ідентифікатор тендеру UA-2021-03-25-009794-c);

- «Реконструкція приймального відділення комунального некомерційного підприємства " ІНФОРМАЦІЯ_4 за адресою: АДРЕСА_2 . Коригування» (ідентифікатор тендеру UA-2021-07-15-009431-b);

- «Реконструкція приймального відділення комунального некомерційного підприємства " ІНФОРМАЦІЯ_4 " за адресою: АДРЕСА_2 . Коригування» (ідентифікатор тендеру UA-2022-04-20-003386-a);

- «Реконструкція приймального відділення комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_4 за адресою: АДРЕСА_2 . Коригування» (ідентифікатор тендеру UA-2022-07-01-006111-a).

Прокурором у кримінальному провадженні 08.09.2022 до ІНФОРМАЦІЯ_8 , розташованого за адресою: АДРЕСА_1 , подано запит з метою отримання належним чином завірених копій документів про укладення та виконання договору за результатами проведення закупівлі за предметом «Реконструкція приймального відділення комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_4 за адресою: АДРЕСА_2 . Коригування» (ідентифікатор тендеру UA-2022-07-01-006111-a), а саме:

- договір, укладених за результатами зазначеної закупівлі, з усіма наявними додатками та укладеними додатковими угодами;

- договори про залучення субпідрядних організацій;

- проектно-кошторисну документацію щодо виконання робіт по вказаному договору;

- акти приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в), документи щодо проведених розрахунків, платіжні доручення (щодо виконання робіт по вказаному договору);

- календарний план (графік) виконання робіт (щодо виконання робіт по вказаних договорах);

- довідки про вартість виконаних робіт форми КБ-3 9 щодо виконання робіт по вказаному договору;

- підсумкові відомості ресурсів (щодо виконання робіт по вказаному договору);

- дефектні акти, акти на приховані роботи (щодо виконання робіт по вказаному договору);

- рахунки, платіжні документи про отримання та подальше перерахування коштів в адресу субпідрядних організацій та постачальників товарів, робіт та послуг при проведенні робіт на зазначеному об`єкті, у тому числі у разі авансування;

- виконавчу документацію з ремонтних робіт по вищевказаному об`єкту (загальний журнал виконаних робіт, спеціальні журнали з окремих видів робіт, журнали з технічного нагляду, журнали авторського нагляду), складену уповноваженими на те особами;

- відповідні договори на постачання будівельних матеріалів і матеріальних ресурсів з невід`ємними додатками (специфікації матеріалів);

- товарно-транспортні накладні та видаткові накладні на постачання матеріальних ресурсів і транспортні витрати, а також довіреності та акти прийому-передачі ТМЦ;

- договори на виконання робіт по відшкодуванню завищеної вартості виконання робіт, додаткові угоди, відповідну проектно-кошторисну документацію щодо виконання робіт по відшкодуванню по вищевказаному об`єкту;

- наявних дозволів та ліцензій на виконання робіт з підвищеною небезпекою та відповідних видів будівельно-ремонтних робіт.

Відповідь на час звернення до суду з клопотанням не отримано.

Обґрунтуванням необхідності у проведенні тимчасового доступу до документів із можливістю їх вилучення являється потреба у встановленні об`єктивної істини під час досудового розслідування та проведення експертизи.

Враховуючи, що у матеріалах кримінального провадження вбачається наявність достатніх підстав вважати, що вказані документи мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, відповідно до ч. 2 ст. 9 КПК України, всебічно, повно і неупереджено дослідити обставини кримінального провадження, надати їм належну правову оцінку та забезпечити прийняття законних процесуальних рішень, а також з метою притягнення до відповідальності винних осіб в міру своєї вини, необхідно отримати тимчасовий доступ до речей і документів (з можливістю вилучення належним чином завірених копій), а саме до оригіналів документів, що перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 ( ІНФОРМАЦІЯ_2 ), код ЄДРПОУ НОМЕР_1 , розташованого за адресою: АДРЕСА_1 .

До початку судового розгляду слідчий подав письмову заяву, відповідно до якої вказав, що підтримує клопотання в повному обсягу, просить його задовольнити, а також провести судовий розгляд без його участі.

Представник особи у володінні якої знаходяться речі і документи, тимчасовий доступ до яких просить слідчий, в судове засідання не з`явився, про час і місце розгляду клопотання повідомлений належним чином, однак його неявка відповідно до вимог ч. 4 ст. 163 КПК України не є перешкодою для розгляду клопотання.

Враховуючи такі обставини, відповідно до ч.4 ст.107 КПК України розгляд клопотання проведено за відсутності учасників процесу та без фіксації судового процесу технічними засобами.

Дослідивши матеріали клопотання, слідчий суддя вважає, що клопотання підлягає задоволенню з таких підстав:

Згідно з ст. 2 КПК України завданнями кримінального провадження є захист особи, суспільства та держави від кримінальних правопорушень, охорона прав, свобод та законних інтересів учасників кримінального провадження, а також забезпечення швидкого, повного та неупередженого розслідування і судового розгляду з тим, щоб кожний, хто вчинив кримінальне правопорушення, був притягнутий до відповідальності в міру своєї вини, жоден невинуватий не був обвинувачений або засуджений, жодна особа не була піддана необґрунтованому процесуальному примусу і щоб до кожного учасника кримінального провадження була застосована належна правова процедура.

Відповідно до ч. 2 ст. 91 КПК України доказування полягає у збиранні, перевірці та оцінці доказів з метою встановлення обставин, що мають значення для кримінального провадження, зокрема і подія кримінального правопорушення (час, місце, спосіб та інші обставини вчинення кримінального правопорушення). При цьому, положеннями ст. 92 КПК України регламентовано, що обов`язок доказування обставин, передбачених ст. 91 цього Кодексу покладається на слідчого, прокурора та, в установлених цим Кодексом випадках, - на потерпілого.

Для забезпечення повноти і всебічності досудового розслідування та викриття винних осіб у вчиненні кримінального правопорушення існує об`єктивна необхідність для надання тимчасового доступу до вищевказаних документів.

Тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та, у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, судом, вилучити їх-здійснити їх виїмку (ч. 1 ст. 159 КК України).

Враховуючи вищевикладене, слідчий суддя вважає, що матеріали клопотання містять достатні дані щодо необхідності надання тимчасового доступу до вказаних документів і речей, з метою з`ясування важливих обставин у кримінальному провадженні та здобуття доказів для розкриття даного кримінального правопорушення з наданням можливості відзняти копії з зазначених документів та вилучити ці копії.

З урахуванням вищевикладених правових норм, слідчий суддя, вважає, що клопотання підлягає задоволенню.

На підставі вищевикладеного та керуючись ст.ст. 131, 132, 159-166, 246-247, 258, 263-264, 309 КПК України, -

ПОСТАНОВИВ:

Клопотання про тимчасовий доступ до речей та документів - задовольнити.

Надати слідчим слідчого відділу Кропивницького РУП Головного управління Національної поліції в Кіровоградській області лейтенанту поліції ОСОБА_3 та слідчим слідчої групи ОСОБА_5 , ОСОБА_6 дозвіл натимчасовий доступдо оригіналівдокументів, зможливістю ознайомитисяз ними,виготовити зних копіїта вилучитиці копії, які перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 ( ІНФОРМАЦІЯ_2 ), код ЄДРПОУ НОМЕР_1 , розташованого за адресою: АДРЕСА_1 , щодо укладення та виконання робіт за договорами з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » код ЄДРПОУ НОМЕР_2 по об`єкту «Реконструкція приймального відділення комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_4 за адресою: АДРЕСА_2 . Коригування» (ідентифікатор тендеру UA-2022-07-01-006111-a), а саме до документів:

- договір, укладений за результатами зазначеної закупівлі, з усіма наявними додатками та укладеними додатковими угодами;

- договори про залучення субпідрядних організацій;

- проектно-кошторисну документацію щодо виконання робіт по вказаному договору;

- акти приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в), документи щодо проведених розрахунків, платіжні доручення (щодо виконання робіт по вказаному договору);

- календарний план (графік) виконання робіт (щодо виконання робіт по вказаних договорах);

- довідки про вартість виконаних робіт форми КБ-3 9 щодо виконання робіт по вказаному договору;

- підсумкові відомості ресурсів (щодо виконання робіт по вказаному договору);

- дефектні акти, акти на приховані роботи (щодо виконання робіт по вказаному договору);

- рахунки, платіжні документи про отримання та подальше перерахування коштів в адресу субпідрядних організацій та постачальників товарів, робіт та послуг при проведенні робіт на зазначеному об`єкті, у тому числі у разі авансування;

- виконавчу документацію з ремонтних робіт по вищевказаному об`єкту (загальний журнал виконаних робіт, спеціальні журнали з окремих видів робіт, журнали з технічного нагляду, журнали авторського нагляду), складену уповноваженими на те особами;

- відповідні договори на постачання будівельних матеріалів і матеріальних ресурсів з невід`ємними додатками (специфікації матеріалів);

- товарно-транспортні накладні та видаткові накладні на постачання матеріальних ресурсів і транспортні витрати, а також довіреності та акти прийому-передачі ТМЦ;

- договори на виконання робіт по відшкодуванню завищеної вартості виконання робіт, додаткові угоди, відповідну проектно-кошторисну документацію щодо виконання робіт по відшкодуванню по вищевказаному об`єкту;

- наявних дозволів та ліцензій на виконання робіт з підвищеною небезпекою та відповідних видів будівельно-ремонтних робіт.

Строк дії ухвали визначити до 11.12.2022 року.

Роз`яснити, що відповідно до ч. 1 ст. 166 КПК України у разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.

Ухвала набирає законної сили з моменту оголошення та оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя Кіровського

районного суду

м.Кіровограда ОСОБА_1

СудКіровський районний суд м.Кіровограда
Дата ухвалення рішення11.10.2022
Оприлюднено14.05.2024
Номер документу106681450
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —404/2813/22

Ухвала від 26.09.2023

Кримінальне

Кіровський районний суд м.Кіровограда

Завгородній Є. В.

Ухвала від 19.09.2023

Кримінальне

Кіровський районний суд м.Кіровограда

Завгородній Є. В.

Ухвала від 28.07.2023

Кримінальне

Кіровський районний суд м.Кіровограда

Галаган О. В.

Ухвала від 12.06.2023

Кримінальне

Кіровський районний суд м.Кіровограда

Галаган О. В.

Ухвала від 01.05.2023

Кримінальне

Кіровський районний суд м.Кіровограда

Галаган О. В.

Ухвала від 25.04.2023

Кримінальне

Кіровський районний суд м.Кіровограда

Галаган О. В.

Ухвала від 06.04.2023

Кримінальне

Кіровський районний суд м.Кіровограда

Галаган О. В.

Ухвала від 11.10.2022

Кримінальне

Кіровський районний суд м.Кіровограда

Галаган О. В.

Ухвала від 11.10.2022

Кримінальне

Кіровський районний суд м.Кіровограда

Галаган О. В.

Ухвала від 13.09.2022

Кримінальне

Кіровський районний суд м.Кіровограда

Галаган О. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні