Справа № 404/2813/22
Номер провадження 1-кс/404/1630/23
У Х В А Л А
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
12 червня 2023 року слідчий суддя Кіровського районного суду міста Кіровограда ОСОБА_1 , при секретарі ОСОБА_2 розглянувши матеріали клопотання слідчого СВ Кропивницького РУП ГУ Національної поліції в Кіровоградській області лейтенанта поліції ОСОБА_3 погодженого з прокурором Кропивницької окружної прокуратури ОСОБА_4 про надання тимчасового доступу до речей та документів по матеріалам кримінального провадження №12022121010001131 від 07.05.2022 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 191 КК України,-
ВСТАНОВИВ:
Слідчий, за погодженням з прокурором, звернувся до слідчого судді Кіровського районного суду міста Кіровограда з клопотанням по вказаному кримінальному провадженню, щодо надання дозволу слідчим слідчого відділу Кропивницького РУП Головного управління Національної поліції в Кіровоградській області лейтенанту поліції ОСОБА_3 та слідчим слідчої групи ОСОБА_5 , ОСОБА_6 на проведення тимчасового доступу до оригіналів документів (з можливістю їх вилучення для проведення судово-почеркознавчої експертизи), які знаходяться у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 ( ІНФОРМАЦІЯ_2 ), код ЄДРПОУ НОМЕР_1 , розташованого за адресою: АДРЕСА_1 , щодо укладення та виконання робіт за договорами з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » код ЄДРПОУ НОМЕР_2 :
- Акт № 11 приймання виконаних будівельних робіт за листопад 2020 року (форма КБ-2в) від 16.12.2020 на суму 4 637 623,40 грн., по об`єкту «Реконструкція приймального відділення комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_4 » за адресою: АДРЕСА_2 », за Договором підряду від 29.09.2020 № 84/2020;
- Акт № 17 приймання виконаних будівельних робіт за березень 2021 року (форма КБ-2в) від 03.03.2021 на суму 3 823 970,63 грн., по об`єкту «Реконструкція приймального відділення комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_4 » за адресою: АДРЕСА_2 », за Договором підряду від 29.09.2020 № 84/2020;
- Акт № 1 приймання виконаних будівельних робіт за квітень 2021 року (форма КБ-2в) від 19.04.2021 на суму 1 565 518,66 грн., по об`єкту «Реконструкція приймального відділення комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_4 » за адресою: АДРЕСА_2 . Коригування», за Договором підряду від 05.04.2021 № 22/2021;
- Акт № 6 приймання виконаних будівельних робіт за травень 2021 року (форма КБ-2в) від 21.05.2021 на суму 435 795,77 грн., по об`єкту «Реконструкція приймального відділення комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_4 » за адресою: АДРЕСА_2 . Коригування», за Договором підряду від 05.04.2021 № 22/2021;
- Акт № 12 приймання виконаних будівельних робіт за червень 2021 року (форма КБ-2в) від 29.06.2021 на суму 239 541,26 грн., по об`єкту «Реконструкція приймального відділення комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_4 » за адресою: АДРЕСА_2 . Коригування», за Договором підряду від 05.04.2021 № 22/2021;
- Акт № 2 приймання виконаних будівельних робіт за жовтень 2021 року (форма КБ-2в) від 01.10.2021 на суму 723 743,12 грн., по об`єкту «Реконструкція приймального відділення комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_4 » за адресою: АДРЕСА_2 . Коригування», за Договором підряду від 26.08.2021 № 79/2021;
- Акт № 2 приймання виконаних будівельних робіт за 2022 рік (форма КБ-2в) від 16.06.2022 на суму 2 225 069,68 грн., по об`єкту «Реконструкція приймального відділення комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_4 » за адресою: АДРЕСА_2 . Коригування», за Договором підряду від 02.05.2022 № 02/2022;
- Акт № 1 приймання виконаних будівельних робіт за серпень 2022 рік (форма КБ-2в) від 19.08.2022 на суму 526 293,74 грн., по об`єкту «Реконструкція приймального відділення комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_4 » за адресою: АДРЕСА_2 . Коригування», за Договором підряду від 04.08.2022 № 12/2022;
- Акт № 5 приймання виконаних будівельних робіт за жовтень 2022 рік (форма КБ-2в) від 03.10.2022 на суму 311 900,76 грн., по об`єкту «Реконструкція приймального відділення комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_4 » за адресою: АДРЕСА_2 . Коригування», за Договором підряду від 04.08.2022 № 12/2022;
- Акт № 9 приймання виконаних будівельних робіт за жовтень 2022 рік (форма КБ-2в) від 21.10.2022 на суму 78 850,64 грн., по об`єкту «Реконструкція приймального відділення комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_4 » за адресою: АДРЕСА_2 . Коригування», за Договором підряду від 04.08.2022 № 12/2022;
- Договір підряду від 29.09.2020 № 84/2020 по об`єкту «Реконструкція приймального відділення комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_4 » за адресою: АДРЕСА_2 »;
- Договірна ціна на будівництво «Реконструкція приймального відділення комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_4 » за адресою: АДРЕСА_2 », що здійснюється у 2020 році до Договору підряду від 29.09.2020 № 84/2020;
- Додаткова угода № 84/2020/7 від 26.02.2021 до Договору підряду від 29.09.2020 № 84/2020 по об`єкту «Реконструкція приймального відділення комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_4 » за адресою: АДРЕСА_2 »;
- Договірна ціна на будівництво «Реконструкція приймального відділення комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_4 » за адресою: АДРЕСА_2 », що здійснюється у 2021 році до Додаткової угоди № 84/2020/7 від 26.02.2021 до Договору підряду від 29.09.2020 № 84/2020 по об`єкту «Реконструкція приймального відділення комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_4 » за адресою: АДРЕСА_2 »;
- Договір підряду від 05.04.2021 № 22/2021 по об`єкту «Реконструкція приймального відділення комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_4 » за адресою: АДРЕСА_2 . Коригування»;
- Договірна ціна на будівництво «Реконструкція приймального відділення комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_4 » за адресою: АДРЕСА_2 . Коригування», що здійснюється у 2021 році до Договору підряду від 05.04.2021 № 22/2021;
- Додаткова угода № 22/2021/55 від 07.06.2021 до Договору підряду від 05.04.2021 № 22/2021 по об`єкту «Реконструкція приймального відділення комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_4 » за адресою: АДРЕСА_2 . Коригування»;
- Договірна ціна на будівництво «Реконструкція приймального відділення комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_4 » за адресою: АДРЕСА_2 . Коригування», що здійснюється у 2021 році до Додаткової угоди № 22/2021/55 від 07.06.2021 до Договору підряду від 05.04.2021 № 22/2021 по об`єкту «Реконструкція приймального відділення комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_4 » за адресою: АДРЕСА_2 . Коригування»;
- Договір підряду від 26.08.2021 № 79/2021 по об`єкту «Реконструкція приймального відділення комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_4 » за адресою: АДРЕСА_2 . Коригування»;
- Договірна ціна на будівництво «Реконструкція приймального відділення комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_4 » за адресою: АДРЕСА_2 . Коригування», що здійснюється у 2021 році до Договору підряду від 26.08.2021 № 79/2021;
- Додаткова угода № 79/2021/92 від 29.09.2021 до Договору підряду від 26.08.2021 № 79/2021 по об`єкту «Реконструкція приймального відділення комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_4 » за адресою: АДРЕСА_2 . Коригування»;
- Договірна ціна на будівництво «Реконструкція приймального відділення комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_4 » за адресою: АДРЕСА_2 . Коригування», що здійснюється у 2021 році до Додаткової угоди № 79/2021/92 від 29.09.2021 до Договору підряду від 26.08.2021 № 79/2021 по об`єкту «Реконструкція приймального відділення комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_4 » за адресою: АДРЕСА_2 . Коригування»;
- Договір підряду від 02.05.2022 № 02/2022 по об`єкту «Реконструкція приймального відділення комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_4 » за адресою: АДРЕСА_2 . Коригування»;
- Договірна ціна на будівництво «Реконструкція приймального відділення комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_4 » за адресою: АДРЕСА_2 . Коригування», що здійснюється у 2022 році до Договору підряду від 02.05.2022 № 02/2022;
- Додаткова угода № 02/2022/04 від 09.06.2022 до Договору підряду від 02.05.2022 № 02/2022 по об`єкту «Реконструкція приймального відділення комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_4 » за адресою: АДРЕСА_2 . Коригування»;
- Договірна ціна на будівництво «Реконструкція приймального відділення комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_4 » за адресою: АДРЕСА_2 . Коригування», що здійснюється у 2022 році до Додаткової угоди № 02/2022/04 від 09.06.2022 до Договору підряду від 02.05.2022 № 02/2022 по об`єкту «Реконструкція приймального відділення комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_4 » за адресою: АДРЕСА_2 . Коригування»;
- Договір підряду від 04.08.2022 № 12/2022 по об`єкту «Реконструкція приймального відділення комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_4 » за адресою: АДРЕСА_2 . Коригування»;
- Договірна ціна на будівництво «Реконструкція приймального відділення комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_4 » за адресою: АДРЕСА_2 . Коригування», що здійснюється в 2022 році до Договору підряду від 04.08.2022 № 12/2022;
- Додаткова угода № 12/2022/41 від 29.12.2022 до Договору підряду від 04.08.2022 № 12/2022 по об`єкту «Реконструкція приймального відділення комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_4 » за адресою: АДРЕСА_2 . Коригування»;
- Договірна ціна на будівництво «Реконструкція приймального відділення комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_4 » за адресою: АДРЕСА_2 . Коригування», що здійснюється в 2022 році до Додаткової угоди № 12/2022/41 від 29.12.2022 до Договору підряду від 04.08.2022 № 12/2022.
На обґрунтування клопотання слідчий зазначив, що в провадженні Кропивницького РУП ГУНП в Кіровоградській області перебуває кримінальне провадження № 12022121010001131 від 07.05.2022, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 191 КК України, про те що 13.04.2021 до чергової частини Кропивницького РУП ГУНП в Кіровоградській області, надійшло повідомлення від ІНФОРМАЦІЯ_5 щодо ревізії використання коштів субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію проектів з реконструкції, капітального ремонту за об`єктом: «Реконструкція приймального відділення комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_4 » за адресою АДРЕСА_2 » - 186,55 тис. грн; Підрядною організацією, що проводила роботи з ремонту є ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » код ЄДРПОУ НОМЕР_2 .
Так, за результатами проведення перевірки правильності визначення вартості робіт та при проведенні візуальних та контрольних оглядів встановлено завищення вартості виконаних робіт на загальну суму 186,55 тис грн внаслідок фактичного невиконання робіт, які включено до актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та в повному обсязі оплачені замовником - ІНФОРМАЦІЯ_6 .
Так, між замовником ІНФОРМАЦІЯ_6 та підрядником ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » укладено договір підряду від 29.09.2020 № 84/2020 на виконання робіт по об`єкту «Реконструкція приймального відділення комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_4 за адресою: АДРЕСА_2 (коригування)». Загальна вартість робіт погоджена за договірними цінами, відповідно до пропозиції учасника публічних торгів, на момент укладення договору складає 15 777 889,43 грн. з ПДВ.
До звірки представникам ревізійної комісії надано акти приймання виконаних підрядних робіт по формі КБ-2в та довідки їх вартості по формі КБ-3 за листопад та грудень 2020 року на загальну суму 11 266 672,01 грн. з ПДВ, підписані з боку замовника головою комісії з припинення юридичної особи публічного права ІНФОРМАЦІЯ_6 , з боку підрядника директором ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » та інспектором ІНФОРМАЦІЯ_7 .
Проведеним контрольним обміром, в присутності представника підрядника директора ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », перевірялись роботи з мурування зовнішніх стін, улаштування покриттів з керамічних плиток та лінолеуму, облицювання поверхонь стін керамічними плитками, улаштування стель «Армстронг», установлення радіаторів опалення, заповнення віконних та дверних прорізів металопластиковими блоками, фарбування стін та стель, установлення умивальників, ванн купальних, унітазів, водопідігрівників, піддонів душових.
В ході контрольного обміру встановлено невідповідність фактично виконаних робіт роботам, включеним до актів КБ-2в.
Так, підрядником ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » до актів КБ-2в зайво включено вартість робіт з установлення водопідігрівників в кількості 5 штук, установлення запобіжних клапанів в кількості 5 штук, змішувачів в кількості 14 штук, умивальників в кількості 7 штук, унітазів в кількості 2 штуки, піддонів душових в кількості 4 штуки, ванн купальних в кількості 1 штука та мийок в кількості 2 штуки, які фактично не виконані, чим порушено п. 6.4.4.1 ДСТУ Б Д 1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293, що призвело до завищення вартості виконаних робіт на загальну суму 186 548,03 грн. з ПДВ.
Роботи по вищевказаному об`єкту виконувались власними силами ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », вартість виконаних робіт 11 131 362,65 грн., та силами субпідрядника ФОП ОСОБА_7 на суму 135 399,65 грн.
Враховуючи вищевказане вбачається, що службовими особами ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » код ЄДРПОУ НОМЕР_2 можливо вчинено розтрату та привласнення коштів бюджету, що виділені на реалізацію вказаного проекту.
В подальшому, у вказаний договір підряду було внесено зміни та новим Змовником робіт визначено ІНФОРМАЦІЯ_8 .
Крім того, встановлено, що між ІНФОРМАЦІЯ_9 з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » ЄДРПОУ: НОМЕР_2 укладено ще ряд договорів на проведення робіт за вказаним об`єктом:
- «Реконструкція приймального відділення комунального некомерційного підприємства " ІНФОРМАЦІЯ_4 за адресою: АДРЕСА_2 . Коригування» (ідентифікатор тендеру UA-2021-03-25-009794-c);
- «Реконструкція приймального відділення комунального некомерційного підприємства " ІНФОРМАЦІЯ_4 за адресою: АДРЕСА_2 . Коригування» (ідентифікатор тендеру UA-2021-07-15-009431-b);
- «Реконструкція приймального відділення комунального некомерційного підприємства " ІНФОРМАЦІЯ_4 " за адресою: АДРЕСА_2 . Коригування» (ідентифікатор тендеру UA-2022-04-20-003386-a);
- «Реконструкція приймального відділення комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_4 за адресою: АДРЕСА_2 . Коригування» (ідентифікатор тендеру UA-2022-07-01-006111-a).
Слідчим у кримінальному провадженні призначено судово-почеркознавчу експертизу, виконання якої доручено експертам ІНФОРМАЦІЯ_10 .
Обґрунтуванням необхідності у проведенні тимчасового доступу до документів із можливістю їх вилучення являється потреба у встановленні об`єктивної істини під час досудового розслідування та проведення експертизи.
Потреби досудового розслідування виправдовують такий ступінь втручання у права і свободи осіб, про який йдеться в клопотанні, оскільки орган досудового розслідування має намір отримати тимчасовий доступ до речей та документів і вилучити їх, що забезпечить швидке та неупереджене проведення досудового розслідування та встановлення істини у справі.
Враховуючи, що у матеріалах кримінального провадження вбачається наявність достатніх підстав вважати, що вказані документи мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, відповідно до ч. 2 ст. 9 КПК України, всебічно, повно і неупереджено дослідити обставини кримінального провадження, надати їм належну правову оцінку та забезпечити прийняття законних процесуальних рішень, а також з метою притягнення до відповідальності винних осіб в міру своєї вини, необхідно отримати тимчасовий доступ до речей і документів (з можливістю вилучення належним чином завірених копій), а саме до оригіналів документів, що перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 ( ІНФОРМАЦІЯ_2 ), код ЄДРПОУ НОМЕР_1 , розташованого за адресою: АДРЕСА_1 .
До початку судового розгляду слідчий подав письмову заяву, відповідно до якої вказав, що підтримує клопотання в повному обсягу, просить його задовольнити, а також провести судовий розгляд без його участі.
Представник особи у володінні якої знаходяться речі і документи, тимчасовий доступ до яких просить слідчий, в судове засідання не з`явився, про час і місце розгляду клопотання повідомлений належним чином, однак його неявка відповідно до вимог ч. 4 ст. 163 КПК України не є перешкодою для розгляду клопотання.
Враховуючи такі обставини, відповідно до ч.4 ст.107 КПК України розгляд клопотання проведено за відсутності учасників процесу та без фіксації судового процесу технічними засобами.
Дослідивши матеріали клопотання, слідчий суддя вважає, що клопотання підлягає задоволенню з таких підстав:
У провадженні СВ Кропивницького РУП ГУНП в Кіровоградські області перебуває кримінальне провадження № 12022121010001131 від 07.05.2022 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 191 КК України.
Відповідно до клопотання про надання додаткових матеріалів експерта КНДІСЕ ОСОБА_8 , якому доручено виконання судово-почеркознавчої експертизи № 2226/23-27, за результатами попереднього вивчення наданих на дослідження матеріалів кримінального провадження та постанови від 01.06.2023 слідчого СВ Кропивницького РУП ГУНП в Кіровоградській області ОСОБА_3 , на підставі ст. 69 КПК України, а також п. 2.1 Інструкції про призначення та проведення судових експертиз та експертних досліджень, затвердженої наказом Міністерства юстиції України 08.10.1998 № 53/5, необхідно надати досліджуваних документів: Акт № 11 приймання виконаних будівельних робіт за грудень 2020 року (форма КБ-2в) від 16.12.2020 на суму 4 637 623,40 грн., по об`єкту «Реконструкція приймального відділення комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_4 » за адресою: АДРЕСА_2 », за Договором підряду від 29.09.2020 № 84/2020; Акт № 17 приймання виконаних будівельних робіт за березень 2021 року (форма КБ-2в) від 03.03.2021 на суму 3 823 970,63 грн., по об`єкту «Реконструкція приймального відділення комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_4 » за адресою: АДРЕСА_2 », за Договором підряду від 29.09.2020 № 84/2020; Акт № 1 приймання виконаних будівельних робіт за квітень 2021 року (форма КБ-2в) від 19.04.2021 на суму 1 565 518,66 грн., по об`єкту «Реконструкція приймального відділення комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_4 » за адресою: АДРЕСА_2 . Коригування», за Договором підряду від 05.04.2021 № 22/2021; Акт № 6 приймання виконаних будівельних робіт за травень 2021 року (форма КБ-2в) від 21.05.2021 на суму 435 795,77 грн., по об`єкту «Реконструкція приймального відділення комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_4 » за адресою: АДРЕСА_2 . Коригування», за Договором підряду від 05.04.2021 № 22/2021; Акт № 12 приймання виконаних будівельних робіт за червень 2021 року (форма КБ-2в) від 29.06.2021 на суму 239 541,26 грн., по об`єкту «Реконструкція приймального відділення комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_4 » за адресою: АДРЕСА_2 . Коригування», за Договором підряду від 05.04.2021 № 22/2021; Акт № 2 приймання виконаних будівельних робіт за жовтень 2021 року (форма КБ-2в) від 01.10.2021 на суму 723 743,12 грн., по об`єкту «Реконструкція приймального відділення комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_4 » за адресою: АДРЕСА_2 . Коригування», за Договором підряду від 26.08.2021 № 79/2021; Акт № 2 приймання виконаних будівельних робіт за червень 2022 рік (форма КБ-2в) від 16.06.2022 на суму 2 225 069,68 грн., по об`єкту «Реконструкція приймального відділення комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_4 » за адресою: АДРЕСА_2 . Коригування», за Договором підряду від 02.05.2022 № 02/2022; Акт № 1 приймання виконаних будівельних робіт за серпень 2022 рік (форма КБ-2в) від 19.08.2022 на суму 526 293,74 грн., по об`єкту «Реконструкція приймального відділення комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_4 » за адресою: АДРЕСА_2 . Коригування», за Договором підряду від 04.08.2022 № 12/2022; Акт № 5 приймання виконаних будівельних робіт за жовтень 2022 рік (форма КБ-2в) від 03.10.2022 на суму 311 900,76 грн., по об`єкту «Реконструкція приймального відділення комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_4 » за адресою: АДРЕСА_2 . Коригування», за Договором підряду від 04.08.2022 № 12/2022; Акт № 9 приймання виконаних будівельних робіт за жовтень 2022 рік (форма КБ-2в) від 21.10.2022 на суму 78 850,64 грн., по об`єкту «Реконструкція приймального відділення комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_4 » за адресою: АДРЕСА_2 . Коригування», за Договором підряду від 04.08.2022 № 12/2022; Договір підряду від 29.09.2020 № 84/2020 по об`єкту «Реконструкція приймального відділення комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_4 » за адресою: АДРЕСА_2 »; Договірна ціна на будівництво «Реконструкція приймального відділення комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_4 » за адресою: АДРЕСА_2 », що здійснюється у 2020 році до Договору підряду від 29.09.2020 № 84/2020; Додаткова угода № 84/2020/7 від 26.02.2021 до Договору підряду від 29.09.2020 № 84/2020 по об`єкту «Реконструкція приймального відділення комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_4 » за адресою: АДРЕСА_2 »; Договірна ціна на будівництво «Реконструкція приймального відділення комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_4 » за адресою: АДРЕСА_2 », що здійснюється у 2021 році до Додаткової угоди № 84/2020/7 від 26.02.2021 до Договору підряду від 29.09.2020 № 84/2020 по об`єкту «Реконструкція приймального відділення комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_4 » за адресою: АДРЕСА_2 »; Договір підряду від 05.04.2021 № 22/2021 по об`єкту «Реконструкція приймального відділення комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_4 » за адресою: АДРЕСА_2 »; Договірна ціна на будівництво «Реконструкція приймального відділення комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_4 » за адресою: АДРЕСА_2 . Коригування», що здійснюється у 2021 році до Договору підряду від 05.04.2021 № 22/2021; Додаткова угода № 22/2021/55 від 07.06.2021 до Договору підряду від 05.04.2021 № 22/2021 по об`єкту «Реконструкція приймального відділення комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_4 » за адресою: АДРЕСА_2 »; Договірна ціна на будівництво «Реконструкція приймального відділення комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_4 » за адресою: АДРЕСА_2 », що здійснюється у 2021 році до Додаткової угоди № 22/2021/55 від 07.06.2021 до Договору підряду від 05.04.2021 № 22/2021 по об`єкту «Реконструкція приймального відділення комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_4 » за адресою: АДРЕСА_2 »; Договір підряду від 26.08.2021 № 79/2021 по об`єкту «Реконструкція приймального відділення комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_4 » за адресою: АДРЕСА_2 »; Договірна ціна на будівництво «Реконструкція приймального відділення комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_4 » за адресою: АДРЕСА_2 », що здійснюється у 2021 році до Договору підряду від 26.08.2021 № 79/2021; Додаткова угода № 79/2021/92 від 29.09.2021 до Договору підряду від 26.08.2021 № 79/2021 по об`єкту «Реконструкція приймального відділення комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_4 » за адресою: АДРЕСА_2 . Коригування»; Договірна ціна на будівництво «Реконструкція приймального відділення комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_4 » за адресою: АДРЕСА_2 . Коригування», що здійснюється у 2021 році до Додаткової угоди № 79/2021/92 від 29.09.2021 до Договору підряду від 26.08.2021 № 79/2021 по об`єкту «Реконструкція приймального відділення комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_4 » за адресою: АДРЕСА_2 . Коригування»; Договір підряду від 02.05.2022 № 02/2022 по об`єкту «Реконструкція приймального відділення комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_4 » за адресою: АДРЕСА_2 . Коригування»; Договірна ціна на будівництво «Реконструкція приймального відділення комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_4 » за адресою: АДРЕСА_2 . Коригування», що здійснюється у 2022 році до Договору підряду від 02.05.2022 № 02/2022; Додаткова угода № 02/2022/04 від 09.06.2022 до Договору підряду від 02.05.2022 № 02/2022 по об`єкту «Реконструкція приймального відділення комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_4 » за адресою: АДРЕСА_2 . Коригування»; Договірна ціна на будівництво «Реконструкція приймального відділення комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_4 » за адресою: АДРЕСА_2 . Коригування», що здійснюється у 2022 році до Додаткової угоди № 02/2022/04 від 09.06.2022 до Договору підряду від 02.05.2022 № 02/2022 по об`єкту «Реконструкція приймального відділення комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_4 » за адресою: АДРЕСА_2 . Коригування»; Договір підряду від 04.08.2022 № 12/2022 по об`єкту «Реконструкція приймального відділення комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_4 » за адресою: АДРЕСА_2 . Коригування»; Договірна ціна на будівництво «Реконструкція приймального відділення комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_4 » за адресою: АДРЕСА_2 . Коригування», що здійснюється в 2022 році до Договору підряду від 04.08.2022 № 12/2022; Додаткова угода № 12/2022/41 від 29.12.2022 до Договору підряду від 04.08.2022 № 12/2022 по об`єкту «Реконструкція приймального відділення комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_4 » за адресою: АДРЕСА_2 . Коригування»; Договірна ціна на будівництво «Реконструкція приймального відділення комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_4 » за адресою: АДРЕСА_2 . Коригування», що здійснюється в 2022 році до Додаткової угоди № 12/2022/41 від 29.12.2022 до Договору підряду від 04.08.2022 № 12/2022;
- вільних зразків підпису ОСОБА_9 , за період наближений до дати підписання досліджуваних документів по можливості не менше 15 екземплярів в оригіналах документів (паспорт, медичні картки, листи, розрахункові книжки за комунальні послуги, документи завірені нотаріусом, страхові поліси, договори оренди, купівлі-продажу та ін.);
- умовно-вільних зразків підписів ОСОБА_9 , які мають бути в матеріалах кримінальної справи;
- експериментальних зразків підписів ОСОБА_9 , виконані на лінійованих та нелінійованих аркушах паперу формату А-4.
Згідно з ст. 2 КПК України завданнями кримінального провадження є захист особи, суспільства та держави від кримінальних правопорушень, охорона прав, свобод та законних інтересів учасників кримінального провадження, а також забезпечення швидкого, повного та неупередженого розслідування і судового розгляду з тим, щоб кожний, хто вчинив кримінальне правопорушення, був притягнутий до відповідальності в міру своєї вини, жоден невинуватий не був обвинувачений або засуджений, жодна особа не була піддана необґрунтованому процесуальному примусу і щоб до кожного учасника кримінального провадження була застосована належна правова процедура.
Відповідно до ч. 2 ст. 91 КПК України доказування полягає у збиранні, перевірці та оцінці доказів з метою встановлення обставин, що мають значення для кримінального провадження, зокрема і подія кримінального правопорушення (час, місце, спосіб та інші обставини вчинення кримінального правопорушення). При цьому, положеннями ст. 92 КПК України регламентовано, що обов`язок доказування обставин, передбачених ст. 91 цього Кодексу покладається на слідчого, прокурора та, в установлених цим Кодексом випадках, - на потерпілого.
Для забезпечення повноти і всебічності досудового розслідування та викриття винних осіб у вчиненні кримінального правопорушення існує об`єктивна необхідність для надання тимчасового доступу до вищевказаних документів.
Тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та, у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, судом, вилучити їх-здійснити їх виїмку (ч. 1 ст. 159 КК України).
Матеріали клопотання містять достатні письмові докази, які засвідчують необхідність огляду та вилучення означених документів, оскільки існує обґрунтована потреба у тимчасовому доступі до вищевказаних документів та їх огляду, з метою з`ясування важливих обставин у кримінальному провадженні та здобуття прямих доказів для розкриття даного кримінального правопорушення, при цьому іншим законним способом оглянути їх неможливо.
З урахуванням вищевикладених правових норм, враховуючи що слідчий звернувся до слідчого судді у зв`язку із необхідністю надання експерту документів для виготовлення висновку, слідчий суддя, задовольняє клопотання частково, а саме тільки в частині надання тимчасового доступу до оригіналів документів визначених у клопотанні експерта.
Таким чином, слідчий суддя вважає, що клопотання підлягає задоволенню частково.
На підставі вищевикладеного та керуючись ст.ст. 131, 132, 159-166, 246-247, 258, 263-264, 309 КПК України, -
ПОСТАНОВИВ:
Клопотання про тимчасовий доступ до речей та документів задовольнити частково.
Надати дозвіл слідчим слідчого відділу Кропивницького РУП Головного управління Національної поліції в Кіровоградській області лейтенанту поліції ОСОБА_3 та слідчим слідчої групи ОСОБА_5 , ОСОБА_6 на проведення тимчасового доступу до оригіналів документів з можливістю їх вилучення на час проведення експертиз по кримінальному провадженню №12022121010001131 від 07.05.2022 року, які знаходяться у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 ( ІНФОРМАЦІЯ_2 ), код ЄДРПОУ НОМЕР_1 , розташованого за адресою: АДРЕСА_1 , щодо укладення та виконання робіт за договорами з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » код ЄДРПОУ НОМЕР_2 , а саме: Акт № 11 приймання виконаних будівельних робіт за грудень 2020 року (форма КБ-2в) від 16.12.2020 на суму 4 637 623,40 грн., по об`єкту «Реконструкція приймального відділення комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_4 » за адресою: АДРЕСА_2 », за Договором підряду від 29.09.2020 № 84/2020; Акт № 17 приймання виконаних будівельних робіт за березень 2021 року (форма КБ-2в) від 03.03.2021 на суму 3 823 970,63 грн., по об`єкту «Реконструкція приймального відділення комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_4 » за адресою: АДРЕСА_2 », за Договором підряду від 29.09.2020 № 84/2020; Акт № 1 приймання виконаних будівельних робіт за квітень 2021 року (форма КБ-2в) від 19.04.2021 на суму 1 565 518,66 грн., по об`єкту «Реконструкція приймального відділення комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_4 » за адресою: АДРЕСА_2 . Коригування», за Договором підряду від 05.04.2021 № 22/2021; Акт № 6 приймання виконаних будівельних робіт за травень 2021 року (форма КБ-2в) від 21.05.2021 на суму 435 795,77 грн., по об`єкту «Реконструкція приймального відділення комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_4 » за адресою: АДРЕСА_2 . Коригування», за Договором підряду від 05.04.2021 № 22/2021; Акт № 12 приймання виконаних будівельних робіт за червень 2021 року (форма КБ-2в) від 29.06.2021 на суму 239 541,26 грн., по об`єкту «Реконструкція приймального відділення комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_4 » за адресою: АДРЕСА_2 . Коригування», за Договором підряду від 05.04.2021 № 22/2021; Акт № 2 приймання виконаних будівельних робіт за жовтень 2021 року (форма КБ-2в) від 01.10.2021 на суму 723 743,12 грн., по об`єкту «Реконструкція приймального відділення комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_4 » за адресою: АДРЕСА_2 . Коригування», за Договором підряду від 26.08.2021 № 79/2021; Акт № 2 приймання виконаних будівельних робіт за червень 2022 рік (форма КБ-2в) від 16.06.2022 на суму 2 225 069,68 грн., по об`єкту «Реконструкція приймального відділення комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_4 » за адресою: АДРЕСА_2 . Коригування», за Договором підряду від 02.05.2022 № 02/2022; Акт № 1 приймання виконаних будівельних робіт за серпень 2022 рік (форма КБ-2в) від 19.08.2022 на суму 526 293,74 грн., по об`єкту «Реконструкція приймального відділення комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_4 » за адресою: АДРЕСА_2 . Коригування», за Договором підряду від 04.08.2022 № 12/2022; Акт № 5 приймання виконаних будівельних робіт за жовтень 2022 рік (форма КБ-2в) від 03.10.2022 на суму 311 900,76 грн., по об`єкту «Реконструкція приймального відділення комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_4 » за адресою: АДРЕСА_2 . Коригування», за Договором підряду від 04.08.2022 № 12/2022; Акт № 9 приймання виконаних будівельних робіт за жовтень 2022 рік (форма КБ-2в) від 21.10.2022 на суму 78 850,64 грн., по об`єкту «Реконструкція приймального відділення комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_4 » за адресою: АДРЕСА_2 . Коригування», за Договором підряду від 04.08.2022 № 12/2022; Договір підряду від 29.09.2020 № 84/2020 по об`єкту «Реконструкція приймального відділення комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_4 » за адресою: АДРЕСА_2 »; Договірна ціна на будівництво «Реконструкція приймального відділення комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_4 » за адресою: АДРЕСА_2 », що здійснюється у 2020 році до Договору підряду від 29.09.2020 № 84/2020; Додаткова угода № 84/2020/7 від 26.02.2021 до Договору підряду від 29.09.2020 № 84/2020 по об`єкту «Реконструкція приймального відділення комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_4 » за адресою: АДРЕСА_2 »; Договірна ціна на будівництво «Реконструкція приймального відділення комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_4 » за адресою: АДРЕСА_2 », що здійснюється у 2021 році до Додаткової угоди № 84/2020/7 від 26.02.2021 до Договору підряду від 29.09.2020 № 84/2020 по об`єкту «Реконструкція приймального відділення комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_4 » за адресою: АДРЕСА_2 »; Договір підряду від 05.04.2021 № 22/2021 по об`єкту «Реконструкція приймального відділення комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_4 » за адресою: АДРЕСА_2 »; Договірна ціна на будівництво «Реконструкція приймального відділення комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_4 » за адресою: АДРЕСА_2 . Коригування», що здійснюється у 2021 році до Договору підряду від 05.04.2021 № 22/2021; Додаткова угода № 22/2021/55 від 07.06.2021 до Договору підряду від 05.04.2021 № 22/2021 по об`єкту «Реконструкція приймального відділення комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_4 » за адресою: АДРЕСА_2 »; Договірна ціна на будівництво «Реконструкція приймального відділення комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_4 » за адресою: АДРЕСА_2 », що здійснюється у 2021 році до Додаткової угоди № 22/2021/55 від 07.06.2021 до Договору підряду від 05.04.2021 № 22/2021 по об`єкту «Реконструкція приймального відділення комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_4 » за адресою: АДРЕСА_2 »; Договір підряду від 26.08.2021 № 79/2021 по об`єкту «Реконструкція приймального відділення комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_4 » за адресою: АДРЕСА_2 »; Договірна ціна на будівництво «Реконструкція приймального відділення комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_4 » за адресою: АДРЕСА_2 », що здійснюється у 2021 році до Договору підряду від 26.08.2021 № 79/2021; Додаткова угода № 79/2021/92 від 29.09.2021 до Договору підряду від 26.08.2021 № 79/2021 по об`єкту «Реконструкція приймального відділення комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_4 » за адресою: АДРЕСА_2 . Коригування»; Договірна ціна на будівництво «Реконструкція приймального відділення комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_4 » за адресою: АДРЕСА_2 . Коригування», що здійснюється у 2021 році до Додаткової угоди № 79/2021/92 від 29.09.2021 до Договору підряду від 26.08.2021 № 79/2021 по об`єкту «Реконструкція приймального відділення комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_4 » за адресою: АДРЕСА_2 . Коригування»; Договір підряду від 02.05.2022 № 02/2022 по об`єкту «Реконструкція приймального відділення комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_4 » за адресою: АДРЕСА_2 . Коригування»; Договірна ціна на будівництво «Реконструкція приймального відділення комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_4 » за адресою: АДРЕСА_2 . Коригування», що здійснюється у 2022 році до Договору підряду від 02.05.2022 № 02/2022; Додаткова угода № 02/2022/04 від 09.06.2022 до Договору підряду від 02.05.2022 № 02/2022 по об`єкту «Реконструкція приймального відділення комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_4 » за адресою: АДРЕСА_2 . Коригування»; Договірна ціна на будівництво «Реконструкція приймального відділення комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_4 » за адресою: АДРЕСА_2 . Коригування», що здійснюється у 2022 році до Додаткової угоди № 02/2022/04 від 09.06.2022 до Договору підряду від 02.05.2022 № 02/2022 по об`єкту «Реконструкція приймального відділення комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_4 » за адресою: АДРЕСА_2 . Коригування»; Договір підряду від 04.08.2022 № 12/2022 по об`єкту «Реконструкція приймального відділення комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_4 » за адресою: АДРЕСА_2 . Коригування»; Договірна ціна на будівництво «Реконструкція приймального відділення комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_4 » за адресою: АДРЕСА_2 . Коригування», що здійснюється в 2022 році до Договору підряду від 04.08.2022 № 12/2022; Додаткова угода № 12/2022/41 від 29.12.2022 до Договору підряду від 04.08.2022 № 12/2022 по об`єкту «Реконструкція приймального відділення комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_4 » за адресою: АДРЕСА_2 . Коригування»; Договірна ціна на будівництво «Реконструкція приймального відділення комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_4 » за адресою: АДРЕСА_2 . Коригування», що здійснюється в 2022 році до Додаткової угоди № 12/2022/41 від 29.12.2022 до Договору підряду від 04.08.2022 № 12/2022.
В задоволенні решти вимог відмовити.
Строк дії ухвали визначити до 12.08.2023 року.
Роз`яснити, що відповідно до ч. 1 ст. 166 КПК України у разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.
Ухвала набирає законної сили з моменту оголошення та оскарженню не підлягає.
Слідчий суддя Кіровського
районного суду
м.Кіровограда ОСОБА_1
Суд | Кіровський районний суд м.Кіровограда |
Дата ухвалення рішення | 12.06.2023 |
Оприлюднено | 07.05.2024 |
Номер документу | 111693641 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів |
Кримінальне
Кіровський районний суд м.Кіровограда
Галаган О. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні