КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
У Х В А Л А
про прийняття адміністративної справи до провадження
10 жовтня 2022 року м. Київ Справа № 810/74/17
Суддя Київського окружного адміністративного суду Харченко С.В., розглянувши матеріали адміністративної справи за позовомТовариства з обмеженою відповідальністю "Аграрно-виробнича корпорація "Січ"доБроварської об`єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Київській областіпровизнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення,
ВСТАНОВИВ:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Аграрно-виробнича корпорація "Січ" (далі - позивач) звернулось до суду з позовом до Броварської об`єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Київській області (далі - відповідач) про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення відповідача від 01.07.2016 № 0012801520.
Постановою Київського окружного адміністративного суду від 21.03.2017 (суддя Брагіна О.Є.), залишеною без змін ухвалою Київського апеляційного адміністративного суду від 25.05.2017, адміністративний позов задоволено; податкове повідомлення-рішення Броварської об`єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Київській області від 01.07.2016 № 0012801520 визнано протиправним та скасовано.
Постановою Верховного Суду від 14.09.2021 в адміністративній справі № 810/74/17 вказані вище судові рішення скасовано, справу направлено на новий розгляд до суду першої інстанції.
Відповідно до протоколу автоматичного розподілу судової справи між суддями адміністративну справу № 810/74/17 передано на розгляд судді Київського окружного адміністративного суду Харченко С.В.
Враховуючи викладене, суд вважає за необхідне прийняти справу до свого провадження.
У свою чергу вирішуючи питання щодо форми адміністративного судочинства, суд виходить з наступного.
Відповідно до частини першої статті 12 Кодексу адміністративного судочинства України адміністративне судочинство здійснюється за правилами, передбаченими цим Кодексом, у порядку позовного провадження (загального або спрощеного).
За змістом частин другої та третьої статті 12 та пункту 20 частини першої статті 4 Кодексу адміністративного судочинства України загальне позовне провадження призначене для розгляду справ, які через складність або інші обставини недоцільно розглядати у спрощеному позовному провадженні, спрощене позовне провадження - для розгляду справ, у яких характер спірних правовідносин, предмет доказування та склад учасників тощо не вимагають проведення судового засідання для повного та всебічного встановлення її обставин.
При вирішенні питання про розгляд справи за правилами спрощеного або загального позовного провадження суд враховує: 1) значення справи для сторін; 2) обраний позивачем спосіб захисту; 3) категорію та складність справи; 4) обсяг та характер доказів у справі, в тому числі чи потрібно у справі призначати експертизу, викликати свідків тощо; 5) кількість сторін та інших учасників справи; 6) чи становить розгляд справи значний суспільний інтерес; 7) думку сторін щодо необхідності розгляду справи за правилами спрощеного позовного провадження (частина третя статті 257 Кодексу адміністративного судочинства України).
При цьому згідно з положеннями частини другої статті 257 Кодексу адміністративного судочинства України за правилами спрощеного позовного провадження може бути розглянута будь-яка справа, віднесена до юрисдикції адміністративного суду, за винятком справ, зазначених у частині четвертій цієї статті.
Зважаючи на характер спірних правовідносин та предмет доказування у даній справі, суд дійшов висновку про можливість розгляду даної справи за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін.
Крім того, судом встановлено, що Броварську об`єднану державну податкову інспекцію Головного управління ДФС у Київській області у відповідності до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 28.03.2018 року № 296 «Про реформування територіальних органів Державної фіскальної служби» реорганізовано шляхом приєднання до Головного управління ДФС у Київській області.
У свою чергу Головне управління ДФС у Київській області у відповідності до вимог постанови Кабінету Міністрів України «Про утворення територіальних органів Державної податкової служби» від 19.06.2019 № 537 реорганізовано шляхом приєднання до Головного управління ДПС у Київській області.
При цьому за змістом пункту 4 цієї постанови територіальні органи Державної податкової служби визначені правонаступниками майна, прав та обов`язків територіальних органів Державної фіскальної служби, що реорганізуються.
У подальшому постановою Кабінету Міністрів України від 30.09.2020 № 893 "Деякі питання територіальних органів Державної податкової служби" (далі - постанова № 893) ліквідовано як юридичні особи публічного права територіальні органи Державної податкової служби за переліком згідно з додатком, у тому числі Головне управління ДПС у Київській області.
Територіальні органи Державної податкової служби, що ліквідуються відповідно до пункту 1 цієї постанови, продовжують здійснювати свої повноваження та функції до утворення Державною податковою службою територіальних органів згідно з абзацом четвертим пункту 3 цієї постанови та прийняття рішення про можливість забезпечення здійснення такими органами повноважень та функцій територіальних органів, що ліквідуються. Таке рішення приймається Державною податковою службою після здійснення заходів, пов`язаних із внесенням до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань даних про територіальні органи Державної податкової служби, що будуть утворені згідно з абзацом четвертим пункту 3 цієї постанови, як відокремлені підрозділи юридичної особи публічного права, затвердженням положень про них, структур, штатних розписів, кошторисів та заповненням 30 відсотків вакансій (абзац третій пункту 2 постанови № 893).
Права та обов`язки територіальних органів Державної податкової служби, що ліквідуються відповідно до пункту 1 цієї постанови, переходять Державній податковій службі та її територіальним органам у межах, визначених положеннями про Державну податкову службу та її територіальні органи (абзац четвертий пункту 2 постанови № 893).
30.09.2020 Державною податковою службою України прийнято наказ № 529 "Про утворення територіальних органів Державної податкової служби", яким утворено як відокремлені підрозділи Державної податкової служби територіальні органи за переліком згідно з додатком до цього наказу, серед яких Головне управління ДПС у Київській області.
Згідно з Положенням про Головне управління ДПС у Київській області, затвердженим наказом Державної податкової служби України від 12.11.2020 № 643, Головне управління ДПС у Київській області (ідентифікаційний код 44096797), утворене на правах відокремленого підрозділу Державної податкової служби України, забезпечує реалізацію повноважень ДПС на території Київської області та є правонаступником майна, прав та обов`язків Головного управління ДПС у Київській області (ідентифікаційний 43141377).
Відповідно до наказу Державної податкової служби України від 24.12.2020 № 755 з 01.01.2021 розпочато здійснення територіальними органами Державної податкової служби, утвореними як її відокремлені підрозділи згідно з наказом Державної податкової служби від 30.09.2020 № 529 "Про утворення територіальних органів Державної податкової служби", повноважень та функцій територіальних органів Державної податкової служби, що ліквідуються відповідно до пункту 1 постанови № 893.
За наведених обставин суд, керуючись положеннями статті 52 Кодексу адміністративного судочинства України, вважає за необхідне здійснити заміну Броварської об`єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Київській області її правонаступником Головним управлінням ДПС у Київській області (ідентифікаційний код 44096797).
Керуючись статтями 12, 35, 52, 243, 248 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
УХВАЛИВ:
1. Прийняти адміністративну справу № 810/74/17 до свого провадження.
2. Повідомити сторін про те, що адміністративна справа буде розглядатись суддею Харченко С.В. одноособово за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін.
3. Здійснити заміну відповідача Броварську об`єднану державну податкову інспекцію Головного управління ДФС у Київській області - його правонаступником Головним управлінням ДПС у Київській області (ідентифікаційний код 44096797).
4. Зобов`язати позивача надати суду письмове пояснення з приводу фактичного використання підприємством у 2015 році земельної ділянки за кадастровим номером 3220887000:03:002:0694, а також докази на підтвердження/спростування вказаних обставин.
5. Зобов`язати відповідача надати суду:
-належним чином засвідчену копію акта перевірки від 31.05.2016 № 672/15-30/30539586;
-належним чином засвідчені копії матеріалів, на підставі яких контролюючим органом прийнято оскаржуване рішення, у тому числі докази на підтвердження факту використання позивачем у 2015 році земельної ділянки за кадастровим номером 3220887000:03:002:0694;
- письмове пояснення з приводу фактичних обставин та юридичних підстав, покладених в основу податкового повідомлення-рішення, з приводу якого подано позов.
6. Вказані документи повинні бути подані сторонами до Київського окружного адміністративного суду упродовж п`ятнадцяти днів з дня отримання копії ухвали.
7. Звернути увагу учасників справи на те, що копії доказів (крім речових доказів), що подаються до суду, заздалегідь надсилаються або надаються особою, яка їх подає, іншим учасникам справи. Повідомити сторін про те, що суд не бере до уваги відповідні докази у разі відсутності підтвердження надсилання (надання) їх копій іншим учасникам справи, крім випадку, якщо такі докази є у відповідного учасника справи або обсяг доказів є надмірним, або вони подані до суду в електронній формі, або є публічно доступними.
8. Роз`яснити учасникам справи про можливість отримання інформації по справі, що розглядається, на офіційному веб-порталі судової влади України в мережі Інтернет за посилання: http://adm.ko.court.gov.ua/sud1070/.
9. Копію ухвали суду надіслати (видати) сторонам (їх представникам).
Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання суддею та оскарженню не підлягає. Заперечення на ухвалу можуть бути включені до апеляційної скарги на рішення суду.
Суддя Харченко С.В.
Суд | Київський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 10.10.2022 |
Оприлюднено | 14.10.2022 |
Номер документу | 106711245 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них плати за землю |
Адміністративне
Київський окружний адміністративний суд
Харченко С.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні