Рішення
від 29.09.2022 по справі 620/3570/22
ЧЕРНІГІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЧЕРНІГІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

(повне)

29 вересня 2022 року м. Чернігів Справа № 620/3570/22

Чернігівський окружний адміністративний суд у складі:

головуючої судді Тихоненко О.М.,

за участю секретаря Кугук Н.С.,

представника позивача Петрикея І.А.,

та представника відповідача Дмитрук І.О.,

розглянувши за правилами загального позовного провадження у відкритому судовому засіданні в приміщенні суду адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю СКС-ТОРГ до Державної служби України з безпеки на транспорті (Укртрансбезпека) в особі Північного міжрегіонального управління Укртрансбезпеки про визнання протиправною та скасування постанови,

У С Т А Н О В И В:

Товариство з обмеженою відповідальністю СКС-ТОРГ (далі ТОВ СКС-ТОРГ, позивач) звернулося до суду з позовом до Державної служби України з безпеки на транспорті (Укртрансбезпека) в особі Північного міжрегіонального управління Укртрансбезпеки (далі - відповідач) про визнання протиправною та скасування постанови Північного міжрегіонального управління Укртрансбезпеки №329002 від 21.12.2021 про застосування адміністративно-господарського штрафу відносно позивача про стягнення у сумі 17000,00 грн.

В обґрунтування позовних вимог позивач посилається на те, що оскаржувана постанова є необґрунтованою, прийнятою всупереч чинного законодавства та підлягає скасуванню, оскільки позивач не є перевізником у розумінні статті 1 Закону України Про автомобільний транспорт. Вказує, що транспортний засіб Мерседес-Бенц Аксор позивач мав намір використовувати для власних потреб за договором оренди від 05.10.2021. 08.11.2021 вказаний транспортний засіб рухався без вантажу на сервісне обслуговування в межах України, однак відповідач посилаючись на незрозумілу товарно-транспортну накладну 9354 від 05.11.2021 за фактичної відсутності вантажу намагається довести, що ТОВ «СКС-ТОРГ» здійснювало перевезення вантажу за відсутності на момент проведення перевірки документів, визначених ст. 48 вказаного вище Закону. ТОВ «СКС-ТОРГ» зауважує, що зважаючи на відсутність вантажу та на факт того, що автомобіль рухався на сервісне обслуговування у водія були у наявності всі передбачені законодавством документи, зокрема посвідчення водія відповідної категорії, реєстраційні документи на транспортний засіб, а тому оскаржувана постанова прийнята з порушенням норм законодавства, без з`ясування всіх обставин справи.

Ухвалою Чернігівського окружного адміністративного суду від 31.05.2022 відкрито провадження у справі за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін та проведення судового засідання за наявними у справі матеріалами. Ухвалою суду надано термін для подачі відзиву на позовну заяву, відповіді на відзив та заперечень.

Відповідач подав відзив на позов, в якому просить відмовити позивачу у задоволенні позову повністю та зазначає, що 08.11.2021 на підставі направлення на перевірку від 04.11.2021 №006928, державними інспекторами Північного міжрегіонального управління Укртрансбезпеки було проведено рейдову перевірку дотримання вимог законодавства про автомобільний транспорт, зокрема, транспортного засобу марки MERCEDES-BENZ, державний номерний знак НОМЕР_1 , за результатами якої був складений акт №322113 проведення перевірки додержання вимог законодавства про автомобільний транспорт під час виконання перевезень пасажирів і вантажів автомобільним транспортом від 08.11.2021, яким зафіксовано, що під час надання послуг з перевезення вантажу у водія відсутня належним чином оформлена товарно-транспортна накладна, яка має містити всі реквізити, визначені ч. 3. ст. 48 Закону № 2344-ІІІ або інший документ на вантаж. Зі складеним актом №322113 від 08.11.2021 водій транспортного засобу ОСОБА_1 ознайомлений, про що свідчить його власноручний підпис в акті. Жодних зауважень в графі «Пояснення водія про причини порушень» водієм не зазначено. За результатами розгляду порушень вказаних в акті №322113 від 08.11.2021, відповідно до абз. 3 ч.1 статті 60 Закону України «Про автомобільний транспорт», а саме за перевезення вантажів за відсутності на момент проведення перевірки документів, визначених статтею 48 цього Закону, відносно позивача винесено постанову про застосування адміністративно - господарського штрафу від 21.12.2021 року №329002 на суму 17000 грн.

Ухвалою Чернігівського окружного адміністративного суду від 08.07.2022 розгляд справи призначено за правилами загального позовного провадження.

Протокольною ухвалою суду від 15.09.2022 закрито підготовче провадження та призначено розгляд справи по суті.

Представник позивача в судовому засіданні позовні вимоги підтримав та просив задовольнити їх в повному обсязі, посилаючись на обставини викладені в позові.

Представник відповідача в судовому засіданні позовні вимоги не визнала, просила відмовити у їх задоволенні, посилаючись на обставини викладені у відзиві.

Допитаний в судовому засіданні в якості свідка ОСОБА_2 під присягою пояснив, що працює головним спеціалістом ВДН за безпекою на транспорті та виконуючи свої посадові обов`язки разом з іншим працівником провели в с. Красне 08.11.2021 о 20 год. 25 хв. перевірку транспортного засобу, яким керував ОСОБА_1 . Свідок пояснив, що транспортним засобом перевозився вантаж, однак не відомо який саме, в якій кількості, оскільки огляду транспортного засобу працівниками відповідача здійснено не було.

Розглянувши подані документи і матеріали, заслухавши пояснення представників сторін та свідка, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, судом встановлено таке.

ТОВ «СКС-ТОРГ» зареєстроване в якості юридичної особи 09.12.2013, видами діяльності позивача за КВЕД-2010 є: 46.73 оптова торгівля деревиною, будівельними матеріалами та санітарно-технічним обладнанням; 43.99 інші спеціалізовані будівельні роботи, н.в.і.у; 46.47 оптова торгівля меблями, килимами й освітлювальним приладдям; 46.49 оптова торгівля іншими товарами господарського призначення; 47.52 роздрібна торгівля залізними виробами, будівельними матеріалами та санітарно-технічними виробами в спеціалізованих магазинах; 41.20 будівництво житлових і нежитлових будівель (а.с.25).

08.11.2020 на підставі щотижневого графіку проведення рейдових перевірок від 04.11.2021, направлення на рейдову перевірку від 04.11.2021 № 006928 (а.с.44) державними інспекторами Північного міжрегіонального управління Укртрансбезпеки проведено рейдову перевірку дотримання вимог законодавства про автомобільний транспорт, а саме транспортного засобу марки MERSEDES-BENZ д.н.з. НОМЕР_1 , за результатами якої був складений акт № 322113 проведення перевірки додержання вимог законодавства про автомобільний транспорт під час виконання перевезень пасажирів і вантажів автомобільним транспортом від 08.11.2021, яким зафіксовано, що під час надання послуг з перевезення вантажу у водія відсутня належним чином оформлена товарно-транспортна накладна, яка має містити всі реквізити, визначені ч. 3. ст. 48 Закону України Про автомобільний транспорт або інший документ на вантаж. Зі складеним актом №322113 від 08.11.2021 водій транспортного засобу ОСОБА_1 ознайомлений, про що свідчить його особистий підпис в акті. Жодних зауважень в графі «Пояснення водія про причини порушень» водієм не зазначено (а.с.15).

Листом Північного міжрегіонального управління Укртрансбезпеки Бондаренко Олена Олександрівна була повідомлена про розгляд 14.12.2021 справи про порушення законодавства про автомобільний транспорт (а.с.48).

Дане повідомлення ОСОБА_3 отримала та 14.12.2021 надіслала на адресу відповідача заяву з копією договору оренди від 05.10.2021, яким підтвердила факт передачі належного їй транспортного засобу ТОВ «СКС-ТОРГ» (а.с.48 на звороті-50).

Листом Північного міжрегіонального управління Укртрансбезпеки позивач був повідомлений про розгляд 21.12.2021 справи про порушення ним законодавства про автомобільний транспорт (а.с.50 на звороті).

Заступником начальника Північного міжрегіонального управління Укртрансбезпеки 21.12.2021, розглянувши справу про порушення законодавства про автомобільний транспорт, було винесено постанову № 329002 про застосування до позивача адміністративно-господарського штрафу у сумі 17000 грн (а.с.51).

Вважаючи вказану постанову протиправною, та такою, що підлягає скасуванню, позивач звернувся до суду з даним позовом за захистом своїх прав та інтересів.

Даючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд зазначає наступне.

Відповідно до частини другої статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до абзацу 3 пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України № 442 від 10.09.2014 «Про оптимізацію системи центральних органів виконавчої влади», Державна інспекція України з безпеки на наземному транспорті реорганізовується шляхом злиття з Державною інспекцією України з безпеки на морському та річковому транспорті, а також підпорядкувавши службі, що утворюється - Державній службі України з безпеки на транспорті, Державну спеціальну службу транспорту.

Постановою Кабінету Міністрів України № 103 від 11.02.2015 затверджено Положення про Державну службу України з безпеки на транспорті (далі - Укртрансбезпека).

Відповідно до пункту 1 Положення, Укртрансбезпека є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра інфраструктури і який реалізує державну політику з питань безпеки на наземному транспорті та у сфері безпеки на морському та річковому транспорті (крім сфери безпеки мореплавства суден флоту рибного господарства).

У відповідності до пункту 8 Положення, Укртрансбезпека здійснює свої повноваження безпосередньо, через утворені в установленому порядку територіальні органи та Держспецтрансслужбу.

Пунктом 3 постанови Кабінету Міністрів України № 592 від 26.06.2015 «Деякі питання забезпечення діяльності Державної служби з безпеки на транспорті» утворені територіальні органи Державної служби з безпеки на транспорті як структурні підрозділи апарату Служби за переліком згідно з додатком 3, зокрема, Управління Укртрансбезпеки у Чернігівській області.

Розпорядженням Кабінету Міністрів України № 1378-р від 16.12.2015 «Питання Державної служби з безпеки на транспорті» здійснення функцій і повноважень, покладених на Державну інспекцію України з безпеки на наземному транспорті (Укртрансінспекцію), припинено та забезпечено можливість їх виконання Укртрансбезпекою.

Відповідно до положень розпорядження Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 №196 «Про оптимізацію діяльності територіальних органів Державної служби з безпеки на транспорті» та наказу Державної служби України з безпеки на транспорті від 09.09.2020 № 340 Управління Укртрансбезпеки у Чернігівській області шляхом об`єднання з Київським міжрегіональним управлінням Укртрансбезпеки утворили Північне міжрегіональне управління Укртрансбезпеки.

Відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 2 грудня 2021 року № 1579-р «Про оптимізацію діяльності територіальних органів Державної служби з безпеки на транспорті» відповідні міжрегіональні територіальні органи зазначеної Служби реорганізовано за переліком згідно з додатком.

Відповідно до статті 1 Закону України «Про автомобільний транспорт» (далі - Закон) автомобільний перевізник - фізична або юридична особа, яка здійснює на комерційній основі чи за власний кошт перевезення пасажирів чи (та) вантажів транспортними засобами. Внутрішні перевезення - це перевезення пасажирів та/чи вантажів територією України без перетину державного кордону України; міжнародні перевезення пасажирів і вантажів - перевезення пасажирів і вантажів автомобільним транспортом з перетином державного кордону.

Частиною 10 статті 20 Закону встановлено, що на території України повинні виконуватися вимоги встановлення та використання на транспортних засобах, які призначаються для міжнародних перевезень, контрольних приладів (тахографів) реєстрації режимів праці та відпочинку водіїв, передбачені законодавством країн, на території яких виконуються перевезення.

Відповідно до ч.7 ст. 53 Закону у транспортних засобах, що здійснюють міжнародні перевезення пасажирів та/або вантажів, установлюються і використовуються контрольні пристрої - тахографи.

Відповідно до пунктів 3, 4 Порядку здійснення державного контролю на автомобільному транспорті, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 1567 від 08.11.2006 (далі - Порядок), державний контроль на автомобільному транспорті здійснюється посадовими особами органу державного контролю шляхом проведення планових, позапланових та рейдових перевірок (перевірок на дорозі).

Пунктом 15 Порядку №1567 вказано виключний перелік питань, що перевіряється контролюючими особами під час здійснення рейдової перевірки:

-додержання водієм режиму праці та відпочинку;

-в частині виконання внутрішніх вантажних перевезень перевіряється наявність визначених ст. 48 Закону України "Про автомобільний транспорт" документів, на підставі яких здійснюються перевезення автомобільним транспортом.

Статтею 2 Закону України «Про автомобільний транспорт» від 05.04.2001 № 2344-ПІ (далі - Закон № 2344-ІІІ) визначено, що законодавство про автомобільний транспорт складається із цього Закону, законів України «Про транспорт», «Про дорожній рух», чинних міжнародних договорів та інших нормативно-правових актів у сфері автомобільних перевезень.

Відповідно до ч. 2 ст.2 Закону України «Про транспорт» від 10.11.1994 № 232/94-ВР нормативні акти, які визначають умови перевезень, порядок використання засобів транспорту, шляхів сполучення, організації безпеки руху, охорони громадського порядку, пожежної безпеки, санітарні та екологічні вимоги, що діють на транспорті, є обов`язковими для власників транспорту і громадян, які користуються послугами транспорту та шляхами сполучення.

Статтею 48 Закону № 2344-Ш передбачено перелік обов`язкових документів на підставі яких виконуються вантажні перевезення, а саме документами для здійснення внутрішніх перевезень вантажів є:

для автомобільного перевізника - документ, що засвідчує використання транспортного засобу на законних підставах, інші документи, передбачені законодавством;

для водія - посвідчення водія відповідної категорії, реєстраційні документи на транспортний засіб, товарно-транспортна накладна або інший визначений законодавством документ на вантаж, інші документи, передбачені законодавством.

За визначенням, наведеним у розділі 1 Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні, затвердженим наказом Міністерства транспорту України №363 від 14.10.1997, товарно-транспортна накладна - єдиний для всіх учасників транспортного процесу документ, призначений для обліку товарно-матеріальних цінностей на шляху їх переміщення, розрахунків за перевезення вантажу та обліку виконаної роботи, та є одним із документів, що може використовуватися для списання товарно-матеріальних цінностей, оприбуткування, складського, оперативного та бухгалтерського обліку, що може бути складений у паперовій та/або електронній формі та має містити обов`язкові реквізити, передбачені цими Правилами.

Форму товарно-транспортної накладної наведено у додатку 7 Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні. Згідно затвердженої форми у товарно-транспортній накладній має бути зазначений автомобільний перевізник, замовник, вантажовідправник та вантажоодержувач.

Крім цього, стаття 1 Закону № 2344-ІП містить тлумачення терміну товарно-транспортна накладна і трактує його наступним чином:

товарно-транспортна накладна - це єдиний для всіх учасників транспортного процесу (крім фізичних осіб, які здійснюють перевезення вантажу за рахунок власних коштів та для власних потреб) документ, призначений для обліку товарно-матеріальних цінностей на шляху їх переміщення, розрахунків за перевезення вантажу та обліку виконаної роботи, що може використовуватися для списання товарно-матеріальних цінностей, оприбуткування, складського, оперативного та бухгалтерського обліку, який складається у паперовій та/або електронній формі та містить обов`язкові реквізити, передбачені цим Законом та правилами перевезень вантажів автомобільним транспортом.

Згідно положень ч. 3 ст. 48 Закону № 2344-ІП при оформленні товарно-транспортної накладної вантажовідправник зазначає такі обов`язкові реквізити: дата і місце складання;

вантажовідправник (повне найменування (прізвище, ім`я, по батькові), код платника податків згідно з Єдиним державним реєстром підприємств та організацій України або податковий номер, реєстраційний номер облікової картки платника податків чи серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті);

автомобільний перевізник (повне найменування (прізвище, ім`я, по батькові), код платника податків згідно з Єдиним державним реєстром підприємств та організацій України або податковий номер, реєстраційний номер облікової картки платника податків або серію та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті), прізвище, ім`я, по батькові водія та номер його посвідчення;

вантажоодержувач (повне найменування (прізвище, ім`я, по батькові), код платника податків згідно з Єдиним державним реєстром підприємств та організацій України або податковий номер, реєстраційний номер облікової картки платника податків чи серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті);

транспортний засіб (марка, модель, тип, реєстраційний номер автомобіля, причепа/напівпричепа), його параметри із зазначенням довжини, ширини, висоти, загальної ваги, у тому числі з вантажем, та маси брутто;

пункти завантаження і розвантаження.

Перевезення за власний кошт визначає постанова Кабінету Міністрів України від 25 лютого 2009 року № 207 «Перелік документів, необхідних для здійснення перевезення вантажу автомобільним транспортом у внутрішньому сполученні».

Пунктом 2 Постанови № 207 визначено, що особам, які уповноважені здійснювати контроль на автомобільному транспорті та у сфері безпеки дорожнього руху, забороняється вимагати у водія юридичної особи або фізичної особи-підприємця документи, не передбачені Переліком, затвердженим цією постановою.

Відповідно до вимог Постанови № 207 наявність товарно-транспортної накладної є обов`язковою для водія юридичної особи або фізичної особи-підприємця, що здійснює вантажні перевезення на договірних умовах.

Як встановлено судом та слідує з матеріалів справи, згідно договору оренди транспортного засобу від 05.10.2021, укладеного між ОСОБА_3 (Орендодавець) та ТОВ «СКС-ТОРГ» (Орендар) Орендодавець передає, а Орендар приймає у тимчасове платне користування транспортний засіб марки MERCEDES-BENZ, модель AXOR 1840LS, державний номерний знак НОМЕР_1 для використання у господарській діяльності останнього.

Пунктом 4.2 договору передбачено, що Орендар зобов`язаний здійснювати поточний ремонт та технічне обслуговування транспортного засобу за власний рахунок (а.с.11-13).

Судом встановлено, що автомобіль Мерседес-Бенц державний номер НОМЕР_1 , під керуванням ОСОБА_1 , рухався 08.11.2021 на сервісне обслуговування в межах України, що підтверджується актом виконаних робіт, договором №21/11/21 від 21.11.2021 виконання робіт з ремонту автотранспортного засобу та поставки запчастин та довідкою щодо отримання послуг діагностики.

Щодо наявної в матеріалах справи товарно-транспортної накладної, в якій автомобільним перевізником зазначена інша особа, а саме ФОП ОСОБА_4 , то суд зазначає, що відповідачем, як суб`єктом владних повноважень не надано будь-яких доказів щодо відношення даної особи до ТОВ «СКС-ТОРГ» (а.с.16-17).

Також відповідачем не надано будь-яких доказів щодо підтвердження факту надання позивачем послуг з перевезень вантажів 08.11.2021.

Суд зазначає, що допитаний в якості свідка ОСОБА_2 показав, що працює головним спеціалістом ВДН за безпекою на транспорті та виконуючи свої посадові обов`язки разом з іншим працівником провели в с. Красне 08.11.2021 о 20 год. 25 хв. перевірку транспортного засобу, яким керував ОСОБА_1 . Свідок пояснив, що транспортним засобом перевозився вантаж, однак не відомо який саме, в якій кількості, оскільки огляду транспортного засобу працівниками відповідача здійснено не було.

Таким чином з показів свідка не можливо остаточно встановити факт перевезення вантажу водієм ОСОБА_1 , який керував транспортним засобом 08.11.2021.

Також суд вважає за необхідне зазначити, що представником відповідача заявлено клопотання про долучення до матеріалів справи диску з відеозаписом фіксації проведення рейдової перевірки транспортного засобу MERCEDES-BENZ, державний номерний знак НОМЕР_1 08.11.2021 для огляду в судовому засіданні, який також було направлено позивачу.

Однак, як встановлено в судовому засіданні ні у позивача, ні в суді відеозапис на диску не відкрився, в зв`язку з чим клопотання з додатками повернуто без розгляду представнику відповідача.

Відповідно до частини першої статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Частиною 2 статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Таким чином, відповідачем не доведено та не надано належних доказів щодо наявності в діях позивача порушень законодавства про автомобільний транспорт, як наслідок суд дійшов висновку, що відповідачем протиправно винесено постанову про застосування до позивача адміністративно-господарського штрафу № 329002 від 21.12.2021.

З урахуванням зазначеного, суд, на підставі наданих доказів в їх сукупності, системного аналізу положень законодавства України, приходить до висновку, що позов необхідно задовольнити повністю.

Відповідно до частини першої статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Тому, за рахунок бюджетних асигнувань відповідача на користь позивача підлягає стягненню сплачений ним при поданні позовної заяви судовий збір в розмірі 2481,00 грн.

Керуючись статтями 168, 227-228, 241, 243, 244-246, 250 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

В И Р І Ш И В:

Позов Товариства з обмеженою відповідальністю СКС-ТОРГ до Державної служби України з безпеки на транспорті (Укртрансбезпека) в особі Північного міжрегіонального управління Укртрансбезпеки про визнання протиправною та скасування постанови - задовольнити повністю.

Визнати протиправною та скасувати постанову Північного міжрегіонального управління Укртрансбезпеки №329002 від 21.12.2021 про застосування адміністративно-господарського штрафу відносно Товариства з обмеженою відповідальністю СКС-ТОРГ про стягнення у сумі 17000,00 грн.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Державної служби України з безпеки на транспорту (Укртрансбезпека) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю СКС-ТОРГ судовий збір в розмірі 2481,00 грн.

Рішення суду набирає законної сили в порядку статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржене безпосередньо до Шостого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складення повного тексту рішення суду.

Позивач: Товариство з обмеженою відповідальністю СКС-ТОРГ (вул. Белова, буд. 31, кв.108, м. Чернігів, 14032, код ЄДРПОУ 39013331).

Відповідач: Державна служба України з безпеки на транспорті (Укртрансбезпека) (прос. Перемоги, 14, м. Київ, 01135, код ЄДРПОУ 39816845) в особі Північного міжрегіонального управління Укртрансбезпеки (вул. П`ятницька, 39, м. Чернігів, 14000).

Повне судове рішення складено 11.10.2022.

Суддя О.М. Тихоненко

СудЧернігівський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення29.09.2022
Оприлюднено14.10.2022
Номер документу106713073
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи щодо забезпечення громадського порядку та безпеки, національної безпеки та оборони України, зокрема щодо дорожнього руху, транспорту та перевезення пасажирів, з них

Судовий реєстр по справі —620/3570/22

Постанова від 27.04.2023

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Костюк Любов Олександрівна

Ухвала від 27.02.2023

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Костюк Любов Олександрівна

Ухвала від 27.02.2023

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Костюк Любов Олександрівна

Ухвала від 28.11.2022

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Костюк Любов Олександрівна

Рішення від 29.09.2022

Адміністративне

Чернігівський окружний адміністративний суд

Тихоненко О.М.

Рішення від 29.09.2022

Адміністративне

Чернігівський окружний адміністративний суд

Тихоненко О.М.

Ухвала від 07.07.2022

Адміністративне

Чернігівський окружний адміністративний суд

Тихоненко О.М.

Ухвала від 30.05.2022

Адміністративне

Чернігівський окружний адміністративний суд

Тихоненко О.М.

Ухвала від 16.05.2022

Адміністративне

Чернігівський окружний адміністративний суд

Тихоненко О.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні