Постанова
від 13.10.2022 по справі 260/6203/21
ВОСЬМИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ВОСЬМИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

13 жовтня 2022 рокуЛьвівСправа № 260/6203/21 пров. № А/857/9034/22

Восьмий апеляційний адміністративний суд у складі колегії:

головуючий-суддя Довга О.І.,

суддя Глушко І.В.,

суддя Запотічний І.І.

секретар судового засідання Юник А.А.

за участю представників:

позивача Шпуганич В.П.

розглянувши у відкритому судовому засіданні в режимі відеоконференції у м. Львові апеляційну скаргу ОСОБА_1 на рішення Закарпатського окружного адміністративного суду від 03 травня 2022 року (головуючий суддя Скраль Т.В., м. Ужгород, проголошено 09:58:39) у справі № 260/6203/21 за адміністративним позовом ОСОБА_1 до Тересвянської селищної ради Тячівського району Закарпатської області про скасування розпорядження, визнання бездіяльності протиправною та зобов`язання вчинити певні дії, -

В С Т А Н О В И В:

08.11.2021 року позивач звернувся в суд першої інстанції з адміністративним позовом до Тересвянської селищної ради Тячівського району Закарпатської області, в якому просив: 1) визнати протиправним та скасувати розпорядження Голови Тересвянської селищної ради від 01.02.2021 р. за № 16 про зупинення дії рішення четвертої сесії восьмого скликання Тересвянської селищної ради від 27 січня 2021 року за № 170 "Про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки гр. ОСОБА_1 "; 2) визнати бездіяльність Тересвянської селищної ради щодо не розгляду встановленому законом порядку затвердження чи відмову у затвердженні проекту землеустрою про відведення у власність ОСОБА_1 земельної ділянки площею 0.9438 га в смт. Тересва ур. «Обілій» кадастровий номер якої 2124456200:03:008:0289 - протиправною; 3) зобов`язати Тересвянського селищного голову ОСОБА_2 підписати та оприлюднити рішення четвертої сесії восьмого скликання Тересвянської селищної ради від 27 січня 2021 року за № 170 «Про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки гр. ОСОБА_1 ».

Позов обгрунтовує тим, що чинним законодавством не передбачено право суб`єкта владних повноважень відступати від положень статті 118 ЗК України. Рішенням четвертої сесії восьмого скликання за № 170 Тересвянської селищної ради затверджено проєкт землеустрою щодо відведення земельної ділянки гр. ОСОБА_1 .. Дане рішення розпорядженням голови селищної ради від 01 лютого 2021 року № 16 зупинено та внесено до ради на його повторний розгляд. Як слідує із зауваження до рішення четвертої сесії селищної ради VIII cкликання від 27 січня 2021 року № 170, яке надійшло на розгляд сесії, що земельна ділянка для ведення особистого селянського господарства площею 0.9438 га, кадастровий номер якої 2124456200:03:008:0289 розміщена в межах населеного пункту с.м.т. Тересва, в зоні житлової забудови. Генеральний план с.м.т. Тересва зі всіма необхідними додатками знаходиться на завершальній стадії оформлення. Таке рішення селищного голови свідчить про упередженість до позивача та особисту зацікавленість у розгляді даного питання. За наведених обставин має місце ситуація коли селищна рада прийняла рішення про затвердження проекту відведення земельної ділянки площею в с.м.т. Тересва, проте селищний голова зловживаючи своїми повноваженнями, маючи особистий інтерес зупиняє це рішення, вносить на повторний розгляд позачергової сесії. Будучи обізнаним про те, що депутати рішення порядку денного позачергової сесії призначеної на 12 лютого не прийняли, понад 7 місяців протиправно бездіє та не вчиняє подальших дії щодо заяви позивача та щодо подальшої долі земельної ділянки, а саме про повторний розгляд заяви, про надання чи відмову у наданні вказаної земельної ділянки позивачу. З публічної кадастрової карти та схеми розташування земельної ділянки кадастровий номер якої 2124456200:03:008:0289, яка міститься у проекті відводу слідує що суміжні земельні ділянки 2124456200:03:008:0263 (для садівництва) та 2124456200:03:008:0162 (для ведення селянського господарства), а ділянка площею 0.3 га, кадастровий номер якої 2124456200:03:008:0227 значиться як землі для будівництва та обслуговування будівель громадських та релігійних організацій для будівництва та обслуговування будівель громадських та релігійних організацій 03.04.

Рішенням Закарпатського окружного адміністративного суду від 03 травня 2022 року в задоволенні адміністративного позову відмовлено.

Не погоджуючись з прийнятим судовим рішенням, позивач подав апеляційну скаргу, в якій, покликаючись на порушенням норм матеріального права зазначив, що суд першої інстанції не в повній мірі надав оцінку доводам позивача, а також повинен був перевірити наявність у позивача права на приватизацію ділянки, наявність у селищного голови права на зупинення дії рішення, а також надати оцінку тривалій бездіяльність щодо не розгляду питання надання чи відмови у наданні рішення про затвердження проекту землеустрою. Просить скасувати рішення суду першої інстанції та прийняти нове, яким задовольнити позовні вимоги.

Представник позивача в судовому засіданні підтримує вимоги апеляційної скарги.

Заслухавши суддю-доповідача, перевіривши матеріали справи та доводи апеляційних скарг, суд приходить до висновку, що апеляційну скаргу слід залишити без задоволення з огляду на наступні підстави.

Судом встановлені наступні обставини.

08 серпня 2018 року пунктом 1 рішення п`ятнадцятої сесії сьомого скликання Тересвянської селищної ради № 828 «Про надання дозволу на розробку проєкту відведення земельної ділянки для ведення особистого селянського господарства» надано дозвіл гр. ОСОБА_1 на виготовлення проєкту відводу земельної ділянки площею 0,9509 у власність в смт. Тересва ур. «Білий» для ведення особистого селянського господарства.

На підставі зазначеного рішення ТОВ «ГЕО-Земля» виготовлено проєкт землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність.

27 січня 2021 року пунктом 1 рішення четвертої сесії восьмого скликання Тересвянської селищної ради № 170 «Про затвердження проєкту землеустрою щодо відведення земельної ділянки гр. ОСОБА_1 » затверджено проєкт землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність гр. ОСОБА_1 для ведення особистого селянського господарства в смт. Тересва урочище «Білий» площею 0,9438 га, кадастровий номер 2124456200:03:008:0289.

01 лютого 2021 року розпорядженням Тересвянського селищного голови № 16 «Про зупинення дії рішення четвертої сесії селищної ради восьмого скликання від 27.01.2021 № 170 «Про затвердження проєкту землеустрою щодо відведення земельної ділянки гр. ОСОБА_1 » зупинено дію рішення четвертої сесії селищної ради восьмого скликання від 27.01.2021 № 170 «Про затвердження проєкту землеустрою щодо відведення земельної ділянки гр. ОСОБА_1 ». Подати на розгляд селищної ради це розпорядження з додатком до нього для їх вивчення та прийняття подальшого рішення сесії.

08 лютого 2021 року розпорядженням Тересвянського селищного голови № 22 скликано 12 лютого 2021 року о 17:00 годині п`яту позачергову сесію селищної ради восьмого скликання з порядком денним:- про повторний розгляд питання «Про затвердження проєкту землеустрою щодо відведення земельної ділянки гр. ОСОБА_1 »

Відповідно до протоколу засідання п`ятої позачергової сесії Тересвянської селищної ради восьмого скликання рішення не прийнято. «За» - 1 чол., «Проти» - немає, «Утримався» - 14 чол., «Не бере участь у голосуванні» - 1 чол.

Приймаючи оскаржуване рішення, суд першої інстанції дійшов висновку, що відповідач, як суб`єкт владних повноважень, довів ті обставини, на яких ґрунтуються його заперечення.

Суд апеляційної інстанції погоджується з таким висновком з огляду на наступне.

Згідно із положеннями частини 2 статті 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством.

Згідно з статтею 12 Земельного кодексу України до повноважень селищної ради у галузі земельних відносин належить розпорядження землями комунальної власності, територіальних громад.

Відповідно до пункту 34 частини 1 статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» виключно на пленарних засіданнях сільської, селищної, міської ради вирішуються такі питання, як вирішення відповідно до закону питань регулювання земельних відносин.

Згідно з частиною 4 статті 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» (в редакції чинній на момент виникнення спірних правовідносин) рішення сільської, селищної, міської ради у п`ятиденний строк з моменту його прийняття може бути зупинено сільським, селищним, міським головою і внесено на повторний розгляд відповідної ради із обґрунтуванням зауважень. Рада зобов`язана у двотижневий строк повторно розглянути рішення. Якщо рада відхилила зауваження сільського, селищного, міського голови і підтвердила попереднє рішення двома третинами депутатів від загального складу ради, воно набирає чинності.

Отже, зазначені вище норми дають підстави для висновку, що селищному голові надано право на зупинення дії рішення міської ради шляхом видання відповідних зауважень, які в подальшому можуть бути подолані двома третинами голосів, від загального складу Ради, як наслідок лише у випадку відхилення зауважень, рішення набирає законної сили. При цьому, право накладати вето на рішення відповідної ради належить до дискреційних повноважень голови цієї ради, яке, в подальшому, може бути подолане самою радою. Таким чином, суд не вправі надавати оцінку підставам для накладення такого вето, викладеним у зауваженнях голови ради.

Колегія суддів зазначає, що Тересвянським селищним головою було в повній мірі дотримано порядок накладення вето на рішення четвертої сесії селищної ради восьмого скликання від 27.01.2021 № 170 «Про затвердження проєкту землеустрою щодо відведення земельної ділянки гр. ОСОБА_1 ». Так, селищний голова 01 лютого 2021 року (протягом 5-ти робочих днів з часу прийняття селищною радою рішення від 27 січня 2021 року) наклав вето на вказане рішення шляхом видання зауважень. В подальшому, у двотижневий термін після внесення зауважень селищного голови 01 лютого 2021 року селищна рада повторно переглянула рішення ради від 27 січня 2021 року на засіданні п`ятої позачергової сесії, однак рішення не було прийнято, оскільки відповідно до протоколу засідання п`ятої позачергової сесії Тересвянської селищної ради восьмого скликання рішення не прийнято. «За» - 1 чол., «Проти» - немає, «Утримався» - 14 чол., «Не бере участь у голосуванні» - 1 чол. Питання про повторний розгляд питання "Про затвердження проєкту землеустрою щодо відведення земельної ділянки гр. ОСОБА_1 " включено до порядку денного п`ятої позачергової сесії селищної ради за пропозицією селищного голови, за яку проголосувала більшість депутатів ради, тобто 16 чол. (15 депутатів та селищний голова) із загальної кількості 26 депутатів ради. Результати голосування по цих питаннях відображені в протоколі засідання п`ятої позачергової сесії та в результатах відкритого поіменного голосування при прийнятті рішення.

Апеляційний суд вважає, що оскаржуваним розпорядженням селищного голови від 01 лютого 2021 року не порушено вимоги ст. 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», оскільки Розпорядженням № 22 від 08 лютого 2021 року на виконання п. 4 ст. 59, п.8 ч.4 статті 42, частини 4 статті 46 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» дане питання було внесено на порядок п`ятої позачергової сесії, а саме рішення переглянуто радою 12 лютого 2021 року, тобто в межах строку встановленого ст. 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні». Отже, колегія суддів вважає, що відповідачем дотримано порядок накладення вето на рішення і перегляду такого рішення ради із врахуванням зауважень селищного голови.

Згідно з статтею 18 Земельного кодексу України до земель України належать усі землі в межах її території, в тому числі острови та землі, зайняті водними об`єктами, які за основним цільовим призначенням поділяються на категорії. Категорії земель України мають особливий правовий режим.

Конкретні категорії земель визначені у частині першій статті 19 ЗК України, до яких зокрема належать землі сільськогосподарського призначення.

Відповідно до частини 1 статті 22 ЗК України землями сільськогосподарського призначення визнаються землі, надані для виробництва сільськогосподарської продукції, здійснення сільськогосподарської науково-дослідної та навчальної діяльності, розміщення відповідної виробничої інфраструктури, у тому числі інфраструктури оптових ринків сільськогосподарської продукції, або призначені для цих цілей.

Згідно із статтею 116 ЗК України громадяни та юридичні особи набувають права власності та права користування земельними ділянками із земель державної або комунальної власності за рішенням органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування в межах їх повноважень, визначених цим Кодексом або за результатами аукціону. Набуття права на землю громадянами та юридичними особами здійснюється шляхом передачі земельних ділянок у власність або надання їх у користування. Безоплатна передача земельних ділянок у власність громадян провадиться у разі: а) приватизації земельних ділянок, які перебувають у користуванні громадян; б) одержання земельних ділянок внаслідок приватизації державних і комунальних сільськогосподарських підприємств, установ та організацій; в) одержання земельних ділянок із земель державної і комунальної власності в межах норм безоплатної приватизації, визначених цим Кодексом. Передача земельних ділянок безоплатно у власність громадян у межах норм, визначених цим Кодексом, провадиться один раз по кожному виду використання.

Відповідно до пункту б частини 1 статті 121 ЗК України громадяни України мають право на безоплатну передачу їм земельних ділянок із земель державної або комунальної власності в таких розмірах: для ведення особистого селянського господарства - не більше 2,0 гектара.

Частиною 1 статті 122 ЗК України передбачено, що сільські, селищні, міські ради передають земельні ділянки у власність або у користування із земель комунальної власності відповідних територіальних громад для всіх потреб.

Частиною 6 статті 118 ЗК України передбачено, що громадяни, зацікавлені в одержанні безоплатно у власність земельної ділянки із земель державної або комунальної власності для ведення фермерського господарства, ведення особистого селянського господарства, ведення садівництва, будівництва та обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд (присадибної ділянки), індивідуального дачного будівництва, будівництва індивідуальних гаражів у межах норм безоплатної приватизації, подають клопотання до відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу. У клопотанні зазначаються цільове призначення земельної ділянки та її орієнтовні розміри. До клопотання додаються графічні матеріали, на яких зазначено бажане місце розташування земельної ділянки, погодження землекористувача (у разі вилучення земельної ділянки, що перебуває у користуванні інших осіб) та документи, що підтверджують досвід роботи у сільському господарстві або наявність освіти, здобутої в аграрному навчальному закладі (у разі надання земельної ділянки для ведення фермерського господарства). У разі якщо земельна ділянка державної власності розташована за межами населених пунктів і не входить до складу певного району, клопотання подається до Ради міністрів Автономної Республіки Крим. Верховній Раді Автономної Республіки Крим, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, органам виконавчої влади або органам місцевого самоврядування, які передають земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, забороняється вимагати додаткові матеріали та документи, не передбачені цією статтею.

Відповідно до частини 7 статті 118 ЗК України відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу розглядає клопотання у місячний строк і дає дозвіл на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки або надає мотивовану відмову у його наданні. У разі якщо у місячний строк з дня реєстрації клопотання Верховна Рада Автономної Республіки Крим, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, не надав дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність особи, якій належить право власності на об`єкт нерухомості (жилий будинок, іншу будівлю, споруду), розташований на такій земельній ділянці, або мотивовану відмову у його наданні, то особа, зацікавлена в одержанні безоплатно у власність земельної ділянки із земель державної або комунальної власності, у місячний строк з дня закінчення зазначеного строку має право замовити розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки без надання такого дозволу, про що письмово повідомляє Верховну Раду Автономної Республіки Крим, Раду міністрів Автономної Республіки Крим, відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування. До письмового повідомлення додається договір на виконання робіт із землеустрою щодо відведення земельної ділянки.

Таким чином, застосовуючи норми частини 7 статті 118 ЗК України, 08 серпня 2018 року пунктом 1 рішення п`ятнадцятої сесії сьомого скликання Тересвянської селищної ради № 828 «Про надання дозволу на розробку проєкту відведення земельної ділянки для ведення особистого селянського господарства» надано дозвіл гр. ОСОБА_1 на виготовлення проєкту відводу земельної ділянки площею 0,9509 у власність в смт. Тересва ур. «Білий» для ведення особистого селянського господарства.

На підставі зазначеного рішення ТОВ «ГЕО-Земля» виготовлено проєкт землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність.

Згідно з частиною 8 статті 118 ЗК України (в редакції до 27.05.2021 року) проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки погоджується в порядку, встановленому статтею 186-1 цього Кодексу.

Проекти землеустрою щодо відведення земельних ділянок погоджуються в порядку, встановленому статтею 186-1 цього Кодексу (в редакції до 27.05.2021 року), і затверджуються Верховною Радою Автономної Республіки Крим, Радою міністрів Автономної Республіки Крим, органами виконавчої влади або органами місцевого самоврядування відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу (частина 6 статті 186 ЗК України (в редакції до 27.05.2021 року).

Згідно зі статтею 186-1 ЗК України (в редакції до 27.05.2021 року) проект землеустрою щодо відведення земельних ділянок усіх категорій та форм власності (крім земельних ділянок зони відчуження та зони безумовного (обов`язкового) відселення території, що зазнала радіоактивного забруднення внаслідок Чорнобильської катастрофи) підлягає обов`язковому погодженню з територіальним органом центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин. Розробник подає на погодження до органу, визначеного в частині першій цієї статті, за місцем розташування земельної ділянки оригінал проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, а до органів, зазначених у частинах другій і третій цієї статті, - завірені ним копії проекту, а щодо земельної ділянки зони відчуження або зони безумовного (обов`язкового) відселення території, що зазнала радіоактивного забруднення внаслідок Чорнобильської катастрофи, розробник подає оригінал проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки на погодження до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин, а до органів, зазначених у частині третій цієї статті, - завірені ним копії проекту. Органи, зазначені в частинах першій - третій цієї статті, зобов`язані протягом десяти робочих днів з дня одержання проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки або копії такого проекту безоплатно надати або надіслати рекомендованим листом з повідомленням розробнику свої висновки про його погодження або про відмову в такому погодженні з обов`язковим посиланням на закони та прийняті відповідно до них нормативно-правові акти, що регулюють відносини у відповідній сфері. Підставою для відмови у погодженні проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки може бути лише невідповідність його положень вимогам законів та прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів, документації із землеустрою або містобудівній документації.

Відповідно до частини 9 статті 118 ЗК України (в редакції до 27.05.2021 року) відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, у двотижневий строк з дня отримання погодженого проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки (а в разі необхідності здійснення обов`язкової державної експертизи землевпорядної документації згідно із законом - після отримання позитивного висновку такої експертизи) приймає рішення про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки та надання її у власність.

27 січня 2021 року пунктом 1 рішення четвертої сесії восьмого скликання Тересвянської селищної ради № 170 «Про затвердження проєкту землеустрою щодо відведення земельної ділянки гр. ОСОБА_1 » затверджено проєкт землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність гр. ОСОБА_1 для ведення особистого селянського господарства в смт. Тересва урочище «Білий» площею 0,9438 га, кадастровий номер 2124456200:03:008:0289.

Отже, доводи апелянта в частині визнання протиправною бездіяльність Тересвянської селищної ради щодо не розгляду встановленому законом порядку затвердження чи відмову у затвердженні проекту землеустрою про відведення у власність ОСОБА_1 земельної ділянки площею 0.9438 га в смт. Тересва ур. «Білій» кадастровий номер якої 2124456200:03:008:0289 також є необґрунтованими.

Враховуючи вищевикладене, суд апеляційної інстанції приходить до висновку, що суд першої інстанції, зробивши системний аналіз положень чинного законодавства України та доказів, зібраних у справі, дійшов вірного висновку про відмову в задоволенні позову, а тому апеляційну скаргу слід відхилити.

Згідно з ст. 77 Кодексу адміністративного судочинства України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Зазначене положення поширюється на доказування правомірності оскаржуваного рішення (дії чи бездіяльності). Окрім доказування правових підстав для рішення (тобто правомірності), суб`єкт владних повноважень повинен доказувати фактичну підставу, тобто наявність фактів, з якими закон пов`язує можливість прийняття рішення, вчинення дії чи утримання від неї.

В розумінні ст. 242 Кодексу адміністративного судочинства України рішення суду повинно ґрунтуватися на засадах верховенства права, бути законним, обґрунтованим та відповідати завданню адміністративного судочинства, визначеному цим Кодексом.

За наведених обставин колегія суддів дійшла висновку, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та прийняв рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права, доводи апеляційної скарги не спростовують висновків суду, тому оскаржуване рішення слід залишити без змін.

Відповідно до ст. 316 Кодексу адміністративного судочинства України суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.

Керуючись 243, 250, 308, 310, 315, 316, 321, 322, 325, 328 КАС України, суд, -

П О С Т А Н О В И В:

апеляційну скаргу ОСОБА_1 залишити без задоволення, а рішення Закарпатського окружного адміністративного суду від 03 травня 2022 року у справі № 260/6203/21 без змін.

Постанова суду апеляційної інстанції набирає законної сили з дати її прийняття та касаційному оскарженню не підлягає, крім випадків, передбачених пунктом другим частини п`ятої статті 328 КАС України.

Головуючий суддя О. І. Довга судді І. В. Глушко І. І. Запотічний Повне судове рішення складено 13 жовтня 2022 року.

СудВосьмий апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення13.10.2022
Оприлюднено17.10.2022
Номер документу106743454
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу регулюванню містобудівної діяльності та землекористування, зокрема у сфері землеустрою; державної експертизи землевпорядної документації; регулювання земельних відносин, з них з питань здійснення публічно-владних управлінських функцій з розпорядження земельними ділянками

Судовий реєстр по справі —260/6203/21

Постанова від 13.10.2022

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Довга Ольга Іванівна

Ухвала від 12.10.2022

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Довга Ольга Іванівна

Ухвала від 04.10.2022

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Довга Ольга Іванівна

Ухвала від 07.07.2022

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Довга Ольга Іванівна

Ухвала від 09.06.2022

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Довга Ольга Іванівна

Рішення від 02.05.2022

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Скраль Т.В.

Рішення від 02.05.2022

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Скраль Т.В.

Ухвала від 22.12.2021

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Скраль Т.В.

Ухвала від 22.12.2021

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Скраль Т.В.

Ухвала від 22.11.2021

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Скраль Т.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні