Ухвала
від 18.10.2022 по справі 918/718/22
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

вул. Набережна, 26-А, м. Рівне, 33013, тел. (0362) 62 03 12, код ЄДРПОУ: 03500111,

e-mail: inbox@rv.arbitr.gov.ua, вебсайт: https://rv.arbitr.gov.ua

УХВАЛА

про відкриття провадження у справі про банкрутство

"18" жовтня 2022 р. Справа № 918/718/22

Господарський суд Рівненської області у складі: суддя Романюк Р.В.,

за участю секретаря судового засідання Кравчук А.А.,

розглянувши матеріали заяви Головного управління ДПС у Рівненській області (33023, м. Рівне, вул. Відінська, 12, код ЄДРПОУ 44070166) про відкриття провадження у справі про банкрутство Приватного підприємства фірма "ВІВ" (35000, Рівненська обл., м. Костопіль, вул. Рівненська, 107, код ЄДРПОУ 30923950)

За участю представників сторін:

від ГУ ДПС у Рівненській області: не з`явився;

від ПП "ВІВ": не з`явився;

арбітражний керуючий: не з`явився.

ВСТАНОВИВ:

До Господарського суду Рівненської області надійшла заява Головного управління ДПС у Рівненській області про відкриття провадження у справі про банкрутство в якій просить відкрити провадження у справі про банкрутство Приватного підприємства "ВІВ" (код ЄДРПОУ 30923950), визнати грошові вимоги Головного управління ДПС у Рівненській області до Приватного підприємства "ВІВ" (код ЄДРПОУ 30923950) у розмірі 6 560 650,61 грн, призначити арбітражного керуючого у справі Шендеру Олену Миколаївну та включити до витрат, пов`язаних з провадженням у справі про банкрутство витрати на оплату судового збору.

Головне управління ДПС у Рівненській області обґрунтовує заяву тим, що за Приватним підприємством "ВІВ" станом на 01.09.2022 обліковується податковий борг в сумі 6 560 650,61 грн, а саме: 1 723 571,18 грн основний платіж; 3 924 597,46 грн штрафні санкції; 912 481,97 грн пеня. У розрізі податків і зборів дана заборгованість становить: 2 401 859,63 грн податок на прибуток приватних підприємств (код платежу 11021000), який виник на підставі податкового повідомлення рішення № 0004181401 від 03.07.2017 року та пеня; 162 129,16 грн податок на додану вартість (код платежу 14010600), який виник на підставі податкових повідомлень рішень № 0079945001 від 15.12.2017 року, № 004191401 від 03.07.2017 року та пеня; 24 517,33 грн військовий збір (код платежу 11011000), який виник на підставі податкового повідомлення рішення № 001191310 від 30.06.2017 року та пеня; 3 593 373,00 грн штрафні санкції за порушення законодавства про патентування, нормативне регулювання обігу готівки та застосування реєстраторів (код платежу 21080900), які виникли на підставі рішення про застосування штрафних (фінансових) санкцій № 000423140 від 03.07.2017 року; 67 940,77 грн пеня за порушення термінів розрахунків у сфері ЗЕД, невиконання зобов`язань та штрафні санкції за порушення вимог валютного законодавства (код платежу 21081000), яка виникла на підставі рішень про застосування штрафних (фінансових) санкцій № 0004211402, № 0004221402 від 03.07.2017 року та № 0002291402 від 12.04.2017 року; 310 830,72 грн податок на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами із доходів платника податку у вигляді заробітної плати (код платежу 11010100), який виник на підставі податкового повідомлення рішення № 0001181310 від 30.06.2017 року та пеня.

Разом з тим, заявник зазначає, що рішенням Рівненського окружного адміністративного суду від 30.04.2020 року у справі № 46/1413/20, позов ДПС до ПП "ВІВ" про стягнення податкового боргу задоволено повністю. Рішення суду набрало законної сили. Інкасові доручення повернуті без виконання. Постановою державної виконавчої служби від 07.04.2021 року ВП № 63662683 виконавчий лист повернуто стягувачу.

Ухвалою Господарського суду Рівненської області від 20.09.2022 року постановлено прийняти заяву про відкриття провадження у справі про банкрутство до розгляду; підготовче засідання призначити на "11" жовтня 2022 р. об 12:00 год.; викликати для участі у судовому засіданні заявника, боржника та арбітражного керуючого; вжити заходи для забезпечення вимог кредиторів шляхом заборони власнику майна (органу, уповноваженому управляти майном) боржника та боржнику - Приватному підприємству "ВІВ" приймати рішення про ліквідацію, реорганізацію боржника, а також відчужувати основні засоби; зобов`язати заявника (Головне управління ДПС у Рівненській області) та боржника (Приватне підприємство "ВІВ") надати суду у підготовче засідання додаткові відомості (за їх наявності), необхідні для вирішення питання про відкриття провадження у справі про банкрутство; Приватному підприємству "ВІВ" в порядку ст. 36 КУзПБ у строк до 05.10.2022 року надати Господарському суду Рівненської області: відзив на заяву про відкриття провадження у справі; підтвердження спроможності виконати свої зобов`язання та погасити заборгованість.

У зв`язку з оголошенням повітряної тривоги у м. Рівне судове засідання 11.10.2022 року об 12:00 год. не відбулося.

Ухвалою Господарського суду Рівненської області від 11.10.2022 року постановлено призначити підготовче засідання на "18" жовтня 2022 р. об 15:30 год. та заявнику - Головному управлінню ДПС у Рівненській області визначитися із найменуванням боржника у справі, зазначивши повне його найменування та подати до Господарського суду Рівненської області до 17.10.2022 року через відділ канцелярії та документального забезпечення Господарського суду Рівненської області.

18.410.2022 року до суду від заявника - Головного управління ДПС у Рівненській області надійшло клопотання в якому просить суд врахувати, що вірним найменуванням боржника у справі 918/718/22 є Приватне підприємство фірма "ВІВ" (код ЄДРПОУ 30923950), визнати грошові вимоги Головного управління ДПС у Рівненській області до Приватного підприємства "ВІВ" (код ЄДРПОУ 30923950) у розмірі 6 560 650,61 грн та підготовче засідання провести без участі сторін, у письмовому провадженні.

18.10.2022 року до суду від арбітражного керуючого надійшло клопотання відповідно до якого просить суд розглядати справу № 918/718/22 без участі арбітражного керуючого Шендери О.М.

Ухвалою Господарського суду Рівненської області від 18.10.2022 року клопотання Головного управління ДПС у Рівненській області - задоволено, виправлено описку, допущену у вступній, описовій та резолютивній частинах ухвали Господарського суду Рівненської області від 20.09.2022 року та 11.10.2022 року, вірно зазначивши назву боржника, а саме замість "Приватне підприємство "ВІВ"" вважати вірним "Приватне підприємство фірма "ВІВ"".

Представник заявника та арбітражний керуючий в судове засідання 18.10.2022 року не з`явилися.

Представник боржника в судове засідання 18.10.2022 року не з`явився. До господарського суду повернулася ухвала суду від 20.09.2022 року, з відміткою поштового відділення "адресат відсутній за вказаною адресою", яка направлялася на адресу, вказану в заяві 35001, Рівненська обл., м. Костопіль, вул. Рівненська, 107.

Інша адреса відповідача, ніж та, яка зазначена заявником у заяві, суду не відома.

Приписами ч. 7 ст. 120 ГПК України передбачено, що учасники судового процесу зобов`язані повідомляти суд про зміну свого місцезнаходження чи місця проживання під час розгляду справи. У разі відсутності заяви про зміну місця проживання ухвала про повідомлення чи виклик надсилається учасникам судового процесу, які не мають офіційної електронної адреси, та за відсутності можливості сповістити їх за допомогою інших засобів зв`язку, які забезпечують фіксацію повідомлення або виклику, за останньою відомою суду адресою і вважається врученою, навіть якщо відповідний учасник судового процесу за цією адресою більше не знаходиться або не проживає.

На підставі зазначеного, відповідно до ст. 242 ГПК України, ухвала суду від 20.09.2022 року вважається врученою, а боржник таким, що належним чином повідомлений про дату, час та місце судового засідання.

Розглянувши у підготовчому засіданні подані документи та дослідивши докази, судом встановлено наступне.

Згідно ч. 1 ст. 2 Кодексу України з процедур банкрутства, провадження у справах про банкрутство регулюється цим Кодексом, Господарським процесуальним кодексом України, іншими законами України.

Згідно з приписами ч. 1 ст. 39 Кодексу України з процедур банкрутства, перевірка обґрунтованості вимог заявника, а також з`ясування наявності підстав для відкриття провадження у справі про банкрутство здійснюються господарським судом у підготовчому засіданні, яке проводиться в порядку, передбаченому цим Кодексом. Неявка у підготовче засідання сторін та представника державного органу з питань банкрутства, а також відсутність відзиву боржника не перешкоджають проведенню засідання.

Відповідно до ст. 1 Кодексу України з процедур банкрутства, банкрутство - визнана господарським судом неспроможність боржника відновити свою платоспроможність за допомогою процедури санації та реструктуризації і погасити встановлені у порядку, визначеному цим Кодексом, грошові вимоги кредиторів інакше, ніж через застосування ліквідаційної процедури; неплатоспроможність - неспроможність боржника виконати після настання встановленого строку грошові зобов`язання перед кредиторами не інакше, як через застосування процедур, передбачених цим Кодексом.

За змістом частини 2 статті 34 Кодексу України з процедур банкрутства передбачено, що до заяви кредитора - контролюючого органу, уповноваженого відповідно до Податкового кодексу України здійснювати заходи щодо забезпечення погашення податкового боргу та недоїмки зі сплати єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування у межах своїх повноважень, іншого органу, який відповідно до закону здійснює контроль за справлянням інших обов`язкових платежів на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, додаються докази вжиття заходів щодо стягнення (погашення) податкового боргу або іншої заборгованості у встановленому законодавством порядку.

Згідно до частини 2 статті 39 Кодексу України з процедур банкрутства, у підготовчому засіданні господарський суд розглядає подані документи, заслуховує пояснення сторін, оцінює обґрунтованість заперечень боржника, вирішує інші питання, пов`язані з розглядом справи.

Якщо провадження у справі відкривається за заявою кредитора, господарський суд перевіряє можливість боржника виконати майнові зобов`язання, строк яких настав. Боржник може надати підтвердження спроможності виконати свої зобов`язання та погасити заборгованість. За результатами розгляду заяви про відкриття провадження у справі та відзиву боржника господарський суд постановляє ухвалу про: відкриття провадження у справі; відмову у відкритті провадження у справі (ч. 3 та ч. 5 ст. 39 Кодексу України з процедур банкрутства).

Судом встановлено, що за Приватним підприємством фірма "ВІВ" станом на 01.09.2022 обліковується податковий борг в сумі 6 560 650,61 грн, а саме: 1 723 571,18 грн основний платіж; 3 924 597,46 грн штрафні санкції; 912 481,97 грн пеня. У розрізі податків і зборів дана заборгованість становить: 2 401 859,63 грн податок на прибуток приватних підприємств (код платежу 11021000), який виник на підставі податкового повідомлення рішення № 0004181401 від 03.07.2017 року та пеня; 162 129,16 грн податок на додану вартість (код платежу 14010600), який виник на підставі податкових повідомлень рішень № 0079945001 від 15.12.2017 року, № 004191401 від 03.07.2017 року та пеня; 24 517,33 грн військовий збір (код платежу 11011000), який виник на підставі податкового повідомлення рішення № 001191310 від 30.06.2017 року та пеня; 3 593 373,00 грн штрафні санкції за порушення законодавства про патентування, нормативне регулювання обігу готівки та застосування реєстраторів (код платежу 21080900), які виникли на підставі рішення про застосування штрафних (фінансових) санкцій № 000423140 від 03.07.2017 року; 67 940,77 грн пеня за порушення термінів розрахунків у сфері ЗЕД, невиконання зобов`язань та штрафні санкції за порушення вимог валютного законодавства (код платежу 21081000), яка виникла на підставі рішень про застосування штрафних (фінансових) санкцій № 0004211402, № 0004221402 від 03.07.2017 року та № 0002291402 від 12.04.2017 року; 310 830,72 грн податок на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами із доходів платника податку у вигляді заробітної плати (код платежу 11010100), який виник на підставі податкового повідомлення рішення № 0001181310 від 30.06.2017 року та пеня.

Відповідно до пп. 14.1.175. п. 14.1. ст. 14 Податкового кодексу України (далі ПК України), податковий борг - сума узгодженого грошового зобов`язання, не сплаченого платником податків у встановлений цим Кодексом строк, та непогашеної пені, нарахованої у порядку, визначеному цим Кодексом.

Пеня - сума коштів у вигляді відсотків, нарахована на суми податкових зобов`язань та/або на суми штрафних (фінансових) санкцій, не сплачених у встановлені законодавством строки, а також нарахована в інших випадках та порядку, передбачених цим Кодексом або іншим законодавством, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи (пп. 14.1.162. п. 14.1. ст. 14 ПК України).

Штрафна санкція (фінансова санкція, штраф) - плата у вигляді фіксованої суми та/або відсотків, що справляється з осіб, що вчинили податкове правопорушення або порушення іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, а також штрафні санкції за порушення у сфері зовнішньоекономічної діяльності (пп. 14.1.265. п. 14.1. ст. 14 ПК України).

Згідно з пп. 16.1.4. п. 16.1. ст. 16 ПК України, платник податків зобов`язаний: сплачувати податки та збори в строки та у розмірах, встановлених цим Кодексом та законами з питань митної справи.

З метою погашення податкового боргу ГУ ДПС у Рівненській області для ППФ "ВІВ" було сформовано та надіслано рекомендованим листом з повідомленням про вручення податкову вимогу № 2605-17-50 від 27.04.2017 року на суму 25 664,91 грн. Дану вимогу отримано 23.05.20217 року, що свідчить рекомендоване повідомлення про вручення поштового відправлення № 35000 0200430 9.

Вказана податкова вимога у встановленому законом порядку боржником не оскаржувалася.

Відповідно до п. 41.1.1. ст. 41 ПК України, контролюючими органами є: податкові органи (центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, його територіальні органи) - щодо дотримання законодавства з питань оподаткування (крім випадків, визначених підпунктом 41.1.2 цього пункту), законодавства з питань сплати єдиного внеску, а також щодо дотримання іншого законодавства, контроль за виконанням якого покладено на центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, чи його територіальні органи.

Державні податкові інспекції є структурними підрозділами територіальних органів центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, та діють на підставі положень про такі територіальні органи, затверджених центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, в межах функцій, визначених статтею 193 цього Кодексу. Органами стягнення є виключно контролюючі органи, визначені підпунктом 41.1.1 цього пункту, уповноважені здійснювати заходи щодо забезпечення погашення податкового боргу та недоїмки зі сплати єдиного внеску у межах повноважень, а також державні виконавці в межах своїх повноважень. Стягнення податкового боргу та недоїмки зі сплати єдиного внеску за виконавчими написами нотаріусів не дозволяється (п. 41.3. та 41.4. ст. 41 ПК України).

Відповідно до пункту 59.1. статті 59 ПК України, у разі коли у платника податків виник податковий борг, контролюючий орган надсилає (вручає) йому податкову вимогу в порядку, визначеному для надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення. Податкова вимога може надсилатися (вручатися) контролюючим органом за місцем обліку платника податків, в якому обліковується податковий борг платника податків. Податкова вимога не надсилається (не вручається), а заходи, спрямовані на погашення (стягнення) податкового боргу, не застосовуються, якщо загальна сума податкового боргу платника податків не перевищує ста вісімдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. У разі збільшення загальної суми податкового боргу до розміру, що перевищує сто вісімдесят неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, контролюючий орган надсилає (вручає) податкову вимогу такому платнику податків. Строк давності, визначений пунктом 102.4 статті 102 цього Кодексу для стягнення податкового боргу, у такому випадку розпочинається не раніше дня виникнення податкового боргу у сумі, що перевищує сто вісімдесят неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Пунктом 59.5. статті 59 ПК України визначено, що у разі якщо у платника податків, якому надіслано (вручено) податкову вимогу, сума податкового боргу збільшується (зменшується), погашенню підлягає вся сума податкового боргу такого платника податку, що існує на день погашення. У разі якщо після направлення (вручення) податкової вимоги сума податкового боргу змінилася, але податковий борг не був погашений в повному обсязі, податкова вимога додатково не надсилається (не вручається).

У зв`язку із несплатою та збільшенням суми податкового боргу у встановлений законом термін податковим органом було подано позов до суду.

Рішенням Рівненського окружного адміністративного суду від 30.04.2020 року у справі № 460/1413/20 позов Головного управління ДПС у Рівненській області до Приватного підприємства фірми "ВІВ" задоволено повністю, стягнуто з Приватного підприємства фірми "ВІВ" яке має податковий борг, з рахунків такого платника, суму податкового боргу 6 534 950,90 грн, яку перерахувати за наступними реквізитами: 162094,36 грн. код платежу 14010600 (Податок на додану вартість); 24517,33 грн - код платежу 11011000 (Військовий збір); 3593373,00 грн - код платежу 21080900 (Штрафні санкції за порушення законодавства про патентування, за порушення норм регулювання обігу готівки та про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг); 42275,86 грн - код платежу 21081000 (Пеня за порушення термінів розрахунків у сфері зовнішньоекономічної діяльності, за невиконання зобов`язань та штрафні санкції за порушення вимог валютного законодавства); 310830,72 грн - код платежу 11010100 (Податок на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податку у вигляді заробітної плати); 2401859,63 грн код платежу 11021000 (Податок на прибуток приватних підприємств).

Постановою державного виконавця Костопільського районного відділу державної виконавчої служби Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Львів) ВП № 63662683 від 08.04.2021 року про повернення виконавчого документа стягувану, виконавчий лист № 460/1413/20 від 15.19.2020 року виданий Рівненським окружним адміністративним судом про стягнення боргу у розмірі 6 534 950,90 грн повернуто стягувачу, з підстав відсутності у боржника майна, на яке може бути звернено стягнення.

Згідно інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна щодо суб`єкта, відомості щодо активів цього суб`єкта, які можуть бути джерелом погашення податкового боргу - відсутні.

Заявником до заяви додано суду інкасові доручення (розпорядження): № 30923950/1 від 18.09.2020 року; № 30923950/2 від 18.09.2020 року; № 30923950/1 від 16.02.2021 року; № 30923950/2 від 16.02.2021 року; № 30923950/3 від 16.02.2021 року; № 30923950/4 від 16.02.2021 року; які були повернуті без виконання.

За наслідками розгляду в підготовчому засіданні заяви про відкриття провадження у справі про банкрутство, судом не було встановлено підстав для відмови у відкритті провадження, передбачених в частині 6 статті 39 Кодексу України з процедур банкрутства.

Суд не встановив обставин щодо можливості боржника виконати майнові зобов`язання, строк яких настав. Докази, які б підтверджували спроможність виконати свої зобов`язання та погасити заборгованість боржником суду не подано.

Станом на день звернення кредитора до Господарського суду Рівненської області із заявою про відкриття провадження у справі про банкрутство щодо Приватного підприємства фірма "ВІВ" заборгованість боржника перед кредитором залишається непогашеною та становить 6 560 650,61 грн.

Заперечень від Приватного підприємства фірми "ВІВ" проти наявної заборгованості перед кредитором - Головним управлінням ДПС у Рівненській області в розмірі 6 560 650,61 грн до господарського суду від боржника не надходило.

З огляду на вище викладене суд дійшов висновку про наявність підстав для відкриття провадження у справі про банкрутство Приватного підприємства фірми "ВІВ".

Частиною 8 статті 39 Кодексу України з процедур банкрутства передбачено, що в ухвалі про відкриття провадження у справі про банкрутство зазначається про: відкриття провадження у справі про банкрутство; визнання вимог кредитора та їх розмір; введення мораторію на задоволення вимог кредиторів; введення процедури розпорядження майном; призначення розпорядника майна, встановлення розміру його винагороди та джерела її сплати; вжиття заходів щодо забезпечення вимог кредиторів шляхом заборони боржнику та власнику майна (органу, уповноваженому управляти майном) боржника приймати рішення щодо ліквідації, реорганізації боржника, а також відчужувати основні засоби та предмети застави; строк подання розпорядником майна до господарського суду відомостей про результати розгляду вимог кредиторів, який не може перевищувати одного місяця та 20 днів після дати проведення підготовчого засідання суду; дату попереднього засідання суду, яке має відбутися не пізніше 70 календарних днів, а в разі великої кількості кредиторів - не пізніше трьох місяців після дати проведення підготовчого засідання суду; строк проведення розпорядником майна інвентаризації майна боржника, який не може перевищувати двох місяців, а в разі значного обсягу майна - трьох місяців після дати проведення підготовчого засідання суду.

З метою виявлення кредиторів та осіб, які виявили бажання взяти участь у санації боржника, на офіційному веб-порталі судової влади України не пізніше наступного дня з дня постановлення ухвали суду про відкриття провадження у справі господарський суд оприлюднює повідомлення про відкриття провадження у справі боржника (офіційне оприлюднення). Доступ до інформації про провадження у справах, розміщеної на офіційному веб-порталі судової влади України, є вільним та безоплатним. Повідомлення про відкриття провадження у справі про банкрутство повинне містити ім`я або найменування боржника, його місцезнаходження або місце проживання, ідентифікаційний код юридичної особи або реєстраційний номер облікової картки платника податків, або серію та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті), найменування та адресу господарського суду, номер справи, дату офіційного оприлюднення повідомлення, відомості про розпорядника майна (ім`я, місцезнаходження), строк подання заяв кредиторів з вимогами до боржника. Інформація про відкриття провадження у справі про банкрутство додатково може оприлюднюватися на офіційному веб-сайті державного органу з питань банкрутства, а також у будь-який інший спосіб, не заборонений законом (ч. 9 ст. 39 Кодексу України з процедур банкрутства).

Згідно з ч. 13 ст. 39 Кодексу України з процедур банкрутства, процедура розпорядження майном вводиться господарським судом на строк, визначений частиною другою статті 44 цього Кодексу, одночасно з постановленням ухвали про відкриття провадження у справі.

Згідно абзаців 1-4 пункту 21 Прикінцевих та перехідних положень Кодексу України з процедур банкрутства, до дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи призначення арбітражного керуючого для виконання повноважень розпорядника майна або керуючого реструктуризацією у разі відкриття провадження у справі про банкрутство (неплатоспроможність) здійснюється з урахуванням особливостей, визначених цим пунктом. Заява ініціюючого кредитора або боржника - фізичної особи про відкриття провадження у справі про банкрутство (неплатоспроможність), крім відомостей, передбачених частиною першою статті 34, частиною другою статті 116 цього Кодексу, повинна містити пропозицію щодо кандидатури арбітражного керуючого для виконання повноважень розпорядника майна або керуючого реструктуризацією. Ініціюючий кредитор або боржник - фізична особа додає до заяви про відкриття провадження у справі про банкрутство (неплатоспроможність) заяву арбітражного керуючого, зазначеного в абзаці другому цього пункту, про участь у справі, яка повинна відповідати вимогам, встановленим частиною третьою статті 28 цього Кодексу. Господарський суд, відкриваючи провадження у справі про банкрутство (неплатоспроможність), призначає арбітражного керуючого, зазначеного в абзаці другому цього пункту, розпорядником майна або керуючим реструктуризацією.

До заяви Головного управління ДПС у Рівненській області та в заяві про відкриття провадження у справі про банкрутство міститься пропозиція щодо кандидатури арбітражного керуючого для виконання повноважень розпорядника майна - Шендери Олени Миколаївни. Крім того, до заяви про відкриття провадження у справі про банкрутство додано заяву арбітражного керуючого Шендери О.М. про участь у справі про банкрутство.

Заява арбітражного керуючого про участь у справі про банкрутство арбітражним керуючим Шендерою О.М. подана суду у встановленому порядку та строк.

Згідно ч. 3 ст. 28 Кодексу України з процедур банкрутства, розпорядником майна, керуючим реструктуризацією, керуючим санацією, ліквідатором, керуючим реалізацією не можуть бути призначені арбітражні керуючі: 1) які є заінтересованими особами у цій справі; 2) які здійснювали раніше управління цим боржником - юридичною особою, крім випадків, коли з дня відсторонення від управління зазначеним боржником минуло не менше трьох років; 3) яким відмовлено в допуску до державної таємниці, якщо такий допуск є необхідним для виконання обов`язків, визначених цим Кодексом; 4) які мають конфлікт інтересів; 5) які здійснювали раніше повноваження приватного виконавця щодо примусового виконання судових рішень або рішень інших органів (посадових осіб), у яких боржник був стороною виконавчого провадження; 6) які є близькими особами боржника - фізичної особи. До призначення арбітражним керуючим особа повинна подати до господарського суду заяву, в якій зазначається, що вона не належить до осіб, зазначених у цій частині.

Враховуючи наявність в матеріалах справи пропозиції ініціюючого кредитора щодо кандидатури арбітражного керуючого для виконання обов`язків розпорядника майна по справі та заяви арбітражного керуючого Шендери Олени Миколаївни про участь у справі про банкрутство, суд дійшов висновку щодо наявності підстав для призначення розпорядником майна Приватного підприємства фірма "ВІВ" арбітражного керуючого Шендеру Олену Миколаївну (33028, м. Рівне, вул. Симона Петлюри, буд. 14а, офіс 41; свідоцтво про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) № 1405 від 22.07.2013 року).

За положеннями ч. 1 ст. 30 Кодексу України з процедур банкрутства, арбітражний керуючий виконує повноваження за грошову винагороду.

Розмір основної грошової винагороди арбітражного керуючого за виконання ним повноважень розпорядника майна або ліквідатора визначається в розмірі середньомісячної заробітної плати керівника боржника за останніх 12 місяців його роботи до відкриття провадження у справі, але не менше трьох розмірів мінімальної заробітної плати за кожний місяць виконання арбітражним керуючим повноважень (абзац 1 частина 2 статті 30 Кодексу України з процедур банкрутства).

Сплата основної винагороди арбітражного керуючого за виконання ним повноважень розпорядника майна, ліквідатора, керуючого санацією, керуючого реструктуризацією, керуючого реалізацією здійснюється за рахунок коштів, авансованих заявником (кредитором або боржником) на депозитний рахунок господарського суду, який розглядає справу, до моменту подання заяви про відновлення відкриття провадження у справі (абзац 6 частина 2 статті 30 Кодексу).

У разі якщо процедура триває після закінчення авансованих заявником коштів, основна винагорода арбітражного керуючого сплачується за рахунок коштів, одержаних боржником - юридичною особою у результаті господарської діяльності, або коштів, одержаних від продажу майна боржника, яке не перебуває в заставі (абзац 7 частина 2 статті 30 Кодексу).

За правилами частини 8 ст. 39 Кодексу України з процедур банкрутства, в ухвалі про відкриття провадження у справі про банкрутство зазначається про призначення розпорядника майна, встановлення розміру його винагороди та джерела її сплати.

У відповідності до норм Кодексу України з процедур банкрутства, враховуючи відсутність у справі відомостей про середньомісячну заробітну плату керівника боржника за останні 12 місяців його роботи до відкриття провадження у справі, слід встановити розпоряднику майна грошову винагороду в розмірі трьох мінімальних заробітних плат за кожен місяць виконання повноважень за рахунок коштів, авансованих заявником на депозитний рахунок Господарського суду Рівненської області відповідно до статті 30 Кодексу України з процедур банкрутства.

Керуючись ст.ст. 28, 30, 39, 41 Кодексу України з процедур банкрутства, ст.ст. 234, 235 Господарського процесуального кодексу України, суд

УХВАЛИВ:

1. Відкрити провадження у справі № 918/718/22 про банкрутство Приватного підприємства фірма "ВІВ" (35000, Рівненська обл., м. Костопіль, вул. Рівненська, 107, код ЄДРПОУ 30923950).

2. Визнати вимоги кредитора Головного управління ДПС у Рівненській області (33023, м. Рівне, вул. Відінська, 12, м. Рівне, код ЄДРПОУ 44070166) у розмірі 6 560 650,61 грн та 24 810,00 грн судового збору за подання заяви про відкриття провадження у справі про банкрутство.

3. Ввести мораторій на задоволення вимог кредиторів. Протягом дії мораторію на задоволення вимог кредиторів: забороняється стягнення на підставі виконавчих та інших документів, що містять майнові вимоги, у тому числі на предмет застави, за якими стягнення здійснюється в судовому або в позасудовому порядку відповідно до законодавства, крім випадків перебування виконавчого провадження на стадії розподілу стягнутих з боржника грошових сум (у тому числі одержаних від продажу майна боржника), перебування майна на стадії продажу з моменту оприлюднення інформації про продаж, а також у разі виконання рішень у немайнових спорах; забороняється виконання вимог, на які поширюється мораторій; не нараховується неустойка (штраф, пеня), не застосовуються інші фінансові санкції за невиконання чи неналежне виконання зобов`язань із задоволення всіх вимог, на які поширюється мораторій; зупиняється перебіг позовної давності на період дії мораторію; не застосовується індекс інфляції за весь час прострочення виконання грошового зобов`язання, три проценти річних від простроченої суми тощо.

4. Ввести процедуру розпорядження майном боржника - Приватного підприємства фірма "ВІВ" (35000, Рівненська обл., м. Костопіль, вул. Рівненська, 107, код ЄДРПОУ 30923950) строком на сто сімдесят календарних днів, до 06.04.2023 року.

5. Розпорядником майна призначити ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 ; свідоцтво про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) № 1405 від 22.07.2013 року).

6. Встановити грошову винагороду розпоряднику майна - арбітражному керуючому Шендері Олені Миколаївні у розмірі трьох мінімальних заробітних плат за кожен місяць виконання повноважень розпорядника майна Приватного підприємства фірма "ВІВ" за рахунок коштів, авансованих на депозитний рахунок Господарського суду Рівненської області.

7. З метою виявлення кредиторів, здійснити оприлюднення повідомлення про відкриття провадження у справі про банкрутство Приватного підприємства фірма "ВІВ" (35000, Рівненська обл., м. Костопіль, вул. Рівненська, 107, код ЄДРПОУ 30923950) на офіційному веб-порталі судової влади України.

8. Вжити заходи щодо забезпечення вимог кредиторів шляхом заборони боржнику та власнику майна (органу, уповноваженому управляти майном) боржника приймати рішення щодо ліквідації, реорганізації боржника, а також відчужувати основні засоби та предмети застави.

9. Встановити строк подання розпорядником майна до господарського суду відомостей про результати розгляду вимог кредиторів до 08.12.2022 року.

10. Встановити дату складання розпорядником майна реєстру вимог кредиторів та подання його на затвердження до господарського суду 08.12.2022 року.

11. Встановити строк проведення розпорядником майна інвентаризації майна боржника до 18.12.2022 року.

12. Проведення попереднього засідання суду призначити на "21" грудня 2022 р. об 15:00 год., яке відбудеться в приміщенні господарського суду Рівненської області (за адресою 33013 , м. Рівне, вул. Набережна, 26А, в залі судових засідань каб. №13).

13. Зобов`язати розпорядника майна боржника у наступному засіданні надати cуду звіт про проведену роботу.

Копію ухвали направити відповідно до вимог ч. 15 ст. 39 Кодексу України з процедур банкрутства.

Ухвала набирає законної сили з моменту її постановлення та може бути оскаржена до Північно - західного апеляційного господарського суду, в порядку та строки, встановлені статтями 254 - 257 Господарського процесуального кодексу України.

Веб-адреса сторінки на офіційному веб-порталі судової влади України в мережі Інтернет, за якою учасники справи можуть отримати інформацію по справі, що розглядається: http://rv.arbitr.gov.ua.

Суддя Р.В. Романюк

СудГосподарський суд Рівненської області
Дата ухвалення рішення18.10.2022
Оприлюднено20.10.2022
Номер документу106800355
СудочинствоГосподарське
КатегоріяСправи позовного провадження Справи про банкрутство, з них: банкрутство юридичної особи

Судовий реєстр по справі —918/718/22

Судовий наказ від 13.09.2023

Господарське

Господарський суд Рівненської області

Романюк Р.В.

Ухвала від 13.09.2023

Господарське

Господарський суд Рівненської області

Романюк Р.В.

Ухвала від 22.08.2023

Господарське

Господарський суд Рівненської області

Романюк Р.В.

Ухвала від 21.02.2023

Господарське

Господарський суд Рівненської області

Романюк Р.В.

Постанова від 15.02.2023

Господарське

Господарський суд Рівненської області

Романюк Р.В.

Ухвала від 15.02.2023

Господарське

Господарський суд Рівненської області

Романюк Р.В.

Ухвала від 18.01.2023

Господарське

Господарський суд Рівненської області

Романюк Р.В.

Ухвала від 18.01.2023

Господарське

Господарський суд Рівненської області

Романюк Р.В.

Ухвала від 21.12.2022

Господарське

Господарський суд Рівненської області

Романюк Р.В.

Ухвала від 18.10.2022

Господарське

Господарський суд Рівненської області

Романюк Р.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні