Рішення
від 18.10.2022 по справі 826/12074/18
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

18 жовтня 2022 року м. Київ № 826/12074/18

Окружний адміністративний суд міста Києва у складі головуючого судді Арсірій Р.О., розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «АРКАДА БУД ХОЛДИНГ» Головного управління Державної фіскальної служби у м. Києві Державної фіскальної служби України про визнання протиправними дій, зобов`язати вчинити дії,

прийняв до уваги наступне:

До Окружного адміністративного суду міста Києва звернулося Товариство з обмеженою відповідальністю «АРКАДА БУД ХОЛДІНГ» з позовною заявою, в якій просить :

- визнати протиправними дії Головного управління ДФС у м. Києві щодо включення ТОВ «АРКАДА БУД ХОЛДИНГ» (код ЄДРПОУ 41086629) до Плану-графіка (коригування Плана-графіка) проведення документальних планових перевірок платників податків на 2018 рік;

- визнати протиправним та нечинним рішення Державної фіскальної служби України про затвердження Плану-графіка (коригування плану-графіка) проведення документальних планових перевірок платників податків на 2018 рік, сформованого ГУ ДФС у м. Києві в частині коригування щодо проведення документальної планової виїзної перевірки Товариства з обмеженою відповідальністю «АРКАДА БУД ХОЛДІНГ» (код ЄДРПОУ 41086629);

- визнати протиправним та скасувати наказ Головного управління ДФС у м. Києві № 11288 від 17.07.2018 «Про проведення документальної планової виїзної перевірки ТОВ «АРКАДА БУД ХОЛДИНГ» (код ЄДРПОУ 41086629).

Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 14.08.2018 про прийняття справи до провадження суд дійшов висновку про розгляд адміністративної справи в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) учасників справи.

Від відповідача надійшов відзив на позовну заяву, в якому відповідач просить суд в задоволенні позову відмовити. В обґрунтування своєї позиції відповідач зазначає, що відповідно до ст. 20 ПК України контролюючі органи мають право проводити перевірки; згідно із ст. 70 ПК України документальна планова перевірка повинна бути передбачена в плані-графіку проведення планових документальних перевірок; до плану-графіка проведення документальних планових перевірок відбираються платники податків, які мають ризик щодо несплати податків та зборів; періодичність проведення документальних планових перевірок платників податків визначається залежно від ступеня ризику в діяльності таких платників податків, який поділяється на високий, середній, незначний; наказ на проведення документально планової перевірки позивача було видано на підставі плану-графіка проведення документальних планових перевірок і такий наказ відповідає вимогам ст. ст. 20, 77, 82 ПК України.

Розглянувши подані документи і матеріали, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, Окружний адміністративний суд міста Києва, встановив.

Товариство з обмеженою відповідальністю «Аркада буд Холдинг» зареєстровано як юридична особа 18.01.2017. Основним видом економічної діяльності позивача є - код КВЕД 41.10. Організація будівництва будівель.

ТОВ «Аркада буд Холдинг» було включено до плану-графіку проведення документальних планових перевірок платників податків на 2018 рік, оприлюдненому на офіційному веб-сайті Державної фіскальної служби України.

Позивачем отримано поштою 27.07.2018 від Головного управління ДФС у м. Києві Повідомлення від 17.07.2018 № 315/26-15-14-01-03 та копію наказу від 17.07.2018 № 11288 «Про проведення документальної планової виїзної перевірки ТОВ «АРКАДА БУД ХОЛДИНГ» (код 41086629)».

Як вбачається з Повідомлення, згідно із затвердженим Державною фіскальною службою України планом-графіком проведення документальних планових перевірок платників податків на 2018 рік та на підставі ст. 77 ПК України з 31.07.2018 буде проводитись документальна планова перевірка ТОВ «АРКАДА БУД ХОЛДИНГ» (код 41086629) з питань дотримання податкового, валютного та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на органи ДФС.

Як вбачається з копії наказу від 17.07.2018 № 11288, він прийнятий начальником ГУ ДФС у м. Києві на підставі плану-графіка проведення документальних перевірок суб`єктів господарювання на 2018 рік.

Позивач вважаючи, що дії ГУ ДФС у м. Києві щодо включення Позивача до Плану-графіка (коригування плану-графіка) перевірок суб`єктів господарювання на 2018 рік, рішення ДФС України про затвердження Плану-графіка (коригування плану-графіка) проведення документальних планових перевірок платників податків на 2018 рік в частині коригування щодо проведення планової документальної виїзної перевірки Позивача та наказ ГУ ДФС у м. Києві №11288 від 17.07.2018 є протиправними, звернувся з даним позовом до суду.

Розглядаючи справу по суті, суд виходить з наступного.

Відповідно до ч. 2 ст. 6 та ч. 2 ст. 19 Конституції України, органи законодавчої, виконавчої та судової влади здійснюють свої повноваження у встановлених цією Конституцією межах і відповідно до законів України. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

В свою чергу відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема, вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час адміністрування податків, а також відповідальність за порушення податкового законодавства, регулює ПК України.

Згідно із п. п. 20.1.4 п. 20.1 ст. 20 ПК України контролюючі органи мають право проводити відповідно до законодавства перевірки і звірки платників податків (крім Національного банку України), у тому числі після проведення процедур митного контролю та/або митного оформлення.

Контролюючі органи мають право проводити камеральні, документальні (планові або позапланові; виїзні або невиїзні) та фактичні перевірки.

Камеральні та документальні перевірки проводяться контролюючими органами в межах їх повноважень виключно у випадках та у порядку, встановлених цим Кодексом, а фактичні перевірки - цим Кодексом та іншими законами України, контроль за дотриманням яких покладено на контролюючі органи (п. 75.1 ст. 75 ПК України).

Підпунктом 75.1.2. п. 75.1. ст. 75 ПК України встановлено, що документальною перевіркою вважається перевірка, предметом якої є своєчасність, достовірність, повнота нарахування та сплати усіх передбачених цим Кодексом податків та зборів, а також дотримання валютного та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, дотримання роботодавцем законодавства щодо укладення трудового договору, оформлення трудових відносин з працівниками (найманими особами) та яка проводиться на підставі податкових декларацій (розрахунків), фінансової, статистичної та іншої звітності, регістрів податкового та бухгалтерського обліку, ведення яких передбачено законом, первинних документів, які використовуються в бухгалтерському та податковому обліку і пов`язані з нарахуванням і сплатою податків та зборів, виконанням вимог іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, а також отриманих в установленому законодавством порядку контролюючим органом документів та податкової інформації, у тому числі за результатами перевірок інших платників податків.

Документальна планова перевірка проводиться відповідно до плану-графіка перевірок.

Документальною виїзною перевіркою вважається перевірка, яка проводиться за місцезнаходженням платника податків чи місцем розташування об`єкта права власності, стосовно якого проводиться така перевірка.

Порядок проведення документальних планових перевірок визначений законодавцем у ст. 77 ПК України, відповідно до п. 77.1 якої документальна планова перевірка повинна бути передбачена у плані-графіку проведення планових документальних перевірок.

План-графік документальних планових перевірок на поточний рік оприлюднюється на офіційному веб-сайті центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику, до 25 грудня року, що передує року, в якому будуть проводитися такі документальні планові перевірки.

До плану-графіка проведення документальних планових перевірок відбираються платники податків, які мають ризик щодо несплати податків та зборів, невиконання іншого законодавства, контроль за яким покладено на контролюючі органи.

Періодичність проведення документальних планових перевірок платників податків визначається залежно від ступеня ризику в діяльності таких платників податків, який поділяється на високий, середній та незначний. Платники податків з незначним ступенем ризику включаються до плану-графіка не частіше, ніж раз на три календарних роки, середнім - не частіше ніж раз на два календарних роки, високим - не частіше одного разу на календарний рік.

Отже, системний аналіз наведених правових норм у їх сукупності дає підстави для висновку про те, що план-графік проведення планових документальних перевірок складається контролюючим органом з метою попередження платників податків про проведення такої перевірки та визначення орієнтовного предмету перевірки.

При цьому, згідно із п. п. 14.1.164 п. 14.1 ст. 14 ПК України план-графік документальних виїзних перевірок - це перелік платників податків, що підлягають плановій перевірці контролюючими органами у відповідний період календарного року.

Порядок формування та затвердження плану-графіка, перелік ризиків та їх поділ за ступенями встановлюються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику (п. 77.2 ст. 77 ПК України).

Таким чином, до 25.12.2017 ДФС України була зобов`язана оприлюднити сформований та затверджений план-графік проведення планових документальних перевірок на поточний 2018 рік, до якого включаються винятково платники податків, які мають ризик щодо несплати податків та зборів.

На дотримання вимог п. 77.1 ст. 77 ПК України ДФС України до 25.12.2017 оприлюднила на своєму офіційному веб-сайті план-графік проведення планових документальних перевірок на поточний 2018 рік, до якого позивача включено не було.

З матеріалів справи вбачається, що ТОВ ««АРКАДА БУД ХОЛДІНГ» «включено до плану-графіка проведення документальних планових перевірок платників податків на 2018 рік (липень місяць) шляхом проведення його коригування у липні місяці, відповідно до вимог Порядку формування плану-графіка проведення документальних планових перевірок платників податків, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 02.06.2015 №524 (у редакції наказу МФУ від 27.00.2.2017 №294) (далі - Порядок формування плану-графіку).

У відповідності до вимог Порядку формування плану-графіка проведення документальних планових перевірок платників податків, ГУ ДФС у м. Києві засобами інформаційно-телекомунікаційних систем Державної фіскальної служби України сформовано коригування плана-графіка на 2018 рік у липні місяці, яке затверджено, згідно листа ДФС України від 16.07.2018 №21466/7/99-99-14-03-01-17, в.о. Голови Державної фіскальної служби України М.В.Проданом 13.07.2018 року.

Згідно коригування плану-графіку на 2018 рік у липні місяці: причиною включення ТОВ «АРКАДА БУД ХОЛДИНГ» до плану графіку була «Наявність оперативної інформації про ухилення від оподаткування»; документом, що підтверджує причину проведення коригування була службова записка управління спеціального аудиту ГУ ДФС у м. Києві від 25.06.2018 №3825/26-15-14-04-04- 13.

Звертаючись із позовом до суду, позивач зазначає, що внесення змін протягом року у затверджений план-графік перевірок, який розміщений на офіційному веб-сайті ДФС України, чинним законодавством не передбачено.

Відповідач апелює посиланням на передбачену Порядком формування плану-графіка проведення документальних планових перевірок платників податків можливість оновлення річного плану-графіку у разі його коригування.

Тому суд досліджує чинне станом на жовтень 2018 року законодавство на предмет можливості внесення змін до оприлюдненого на офіційному веб-сайті плану-графіка проведення документальних планових перевірок платників податків.

Так, Порядок формування плану-графіка проведення документальних планових перевірок платників податків був затверджений наказом Міністерства фінансів України N 524 від 02.06.2015 (надалі - Порядок N 524).

Відповідно до п. п. 1-3 Розділу І Порядку N 524 річний план-графік для документальних планових перевірок щодо дотримання податкового, валютного та іншого законодавства України, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, складається відповідно до вимог статті 77 розділу II ПК України.

План-графік документальних планових перевірок на поточний рік оприлюднюється на офіційному веб-сайті центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику, до 25 грудня року, що передує року, в якому будуть проводитися такі документальні планові перевірки. Оновлення річного плану-графіка здійснюється у разі його коригування.

Формування (коригування) планів-графіків територіальних органів Державної фіскальної служби України здійснюється у порядку, встановленому у розділах III-V цього Порядку.

Формування (коригування) планів-графіків здійснюється засобами інформаційно-телекомунікаційних систем Державної фіскальної служби України.

Проекти коригування планів-графіків у разі здійснення такого коригування формуються територіальними органами ДФС не пізніше 03 числа кожного місяця поточного року, починаючи з другого місяця поточного року, засобами інформаційно-телекомунікаційних систем ДФС.

Разом з проектом плану-графіка (коригування плану-графіка) формуються інформаційно-аналітичні довідки за кожним платником податків з використанням інформаційно-телекомунікаційних систем ДФС.

Після остаточного узгодження проектів планів-графіків (коригування планів-графіків) територіальні органи ДФС надають департаментам аудиту та податків і зборів з фізичних осіб засобами автоматизованої інформаційної системи «Управління документами» плани-графіки (коригування планів-графіків) з відповідними додатками та обґрунтування підстав включення платника податків до плану-графіка (коригування плану-графіка).

Пунктом 5 Розділу І Порядку N 524 передбачено, що план-графік складається із планів-графіків територіальних органів ДФС та затверджується Головою ДФС.

Затверджений план-графік є обов`язковим для виконання всіма підрозділами територіальних органів ДФС.

Належну якість формування плану-графіка та його коригування забезпечує територіальний орган ДФС, який сформував план-графік (коригування плану-графіка).

Таким чином, з наведеного вбачається, що оновлення плану-графіку перевірок здійснюється у випадку його коригування, яке, в свою чергу, відбувається відповідно до розділів III-V Порядку N 524.

Разом з тим, у розділах III-V Порядку N 524 не передбачено можливість коригування у поточному році вже сформованого і затвердженого річного плану-графіка проведення перевірок шляхом включення до нього нових платників податків.

Окрім того, таке коригування чи оновлення плану-графіка проведення документальних планових перевірок платників податків прямо суперечить положенням Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності», а саме ч. 1 ст. 5, в якій чітко зазначено, що планові заходи здійснюються відповідно до річних планів, що затверджуються органом державного нагляду (контролю) не пізніше 1 грудня року, що передує плановому. Внесення змін до річних планів здійснення заходів державного нагляду (контролю) не допускається, крім випадків зміни найменування суб`єкта господарювання та виправлення технічних помилок.

Отже, оскільки згідно із чинним законодавством України у податкових органів відсутні повноваження щодо коригування у поточному році вже сформованого і затвердженого річного плану-графіка проведення перевірок шляхом включення до нього нових платників податків, то оновлення та оприлюднення в липні 2018 року плану-графіку проведення документальних планових перевірок платників податків на 2018 рік не відповідає приписам діючого законодавства.

Іншими словами, включаючи підприємство позивача до плану-графіку проведення перевірок на 2018 рік в липні 2018 року, фіскальний орган діяв поза межами закону.

До того ж, приходячи до переконання про протиправність оскаржуваного наказу на проведення перевірки, Окружний адміністративний суд міста Києва приймає до уваги наступне.

Як вже зазначалось, п. 77.4 Податкового кодексу України нерозривно пов`язує право податкового органу на проведення документальної планової перевірки суб`єкта господарювання з обставиною вручення такому платнику податків наказу на проведення перевірки не пізніше 10 календарних днів до дня проведення перевірки.

Однак, як зазначив позивач та не було заперечено і спростовано відповідачем у наданому відзиві з посиланням на належні та допустимі докази, Наказ від 17.07.2018 № 11288 було отримано ТОВ «Аркада Буд Холдинг» засобами поштового зв`язку лише 27.07.2018, при тому, що дата початку проведення перевірки - з 31.07.2018.

Згідно із ч. 1 ст. 2 КАС України завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.

Частиною 2 ст. 2 КАС України встановлено, що у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони:

1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України;

2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано;

3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії);

4) безсторонньо (неупереджено);

5) добросовісно;

6) розсудливо;

7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації;

8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія);

9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення;

10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.

До того ж суд акцентує увагу, що згідно з ч. 1 ст. 72 КАС України, доказами в адміністративному судочинстві є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються такими засобами: письмовими, речовими і електронними доказами; висновками експертів; показаннями свідків.

Відповідно до ст. 73 КАС України, належними є докази, які містять інформацію щодо предмета доказування. Предметом доказування є обставини, які підтверджують заявлені вимоги чи заперечення або мають інше значення для розгляду справи і підлягають встановленню при ухваленні судового рішення.

За приписами ст. 74 КАС України, суд не бере до уваги докази, які одержані з порушенням порядку, встановленого законом. Обставини справи, які за законом мають бути підтверджені певними засобами доказування, не можуть підтверджуватися іншими засобами доказування.

Згідно із положеннями ст. 75 КАС України, достовірними є докази, на підставі яких можна встановити дійсні обставини справи. При цьому, в силу положень ст. 76 КАС України достатніми є докази, які у своїй сукупності дають змогу дійти висновку про наявність або відсутність обставин справи, які входять до предмета доказування. Питання про достатність доказів для встановлення обставин, що мають значення для справи, суд вирішує відповідно до свого внутрішнього переконання.

Згідно з ст. 77 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених ст. 78 цього Кодексу.

В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Таким чином, особливістю адміністративного судочинства є те, що обов`язок доказування в спорі покладається на відповідача - орган публічної влади, який повинен надати суду всі матеріали, які свідчать про його правомірні дії. Отже, вирішення даної справи залежить від доведеності відповідачем правомірності своїх дій.

При цьому, суд акцентує увагу, що в порядку виконання обов`язку, встановленого ч. 2 ст. 77 КАС України, відповідачем не спростовані доводи позивача та не доведено зворотнє.

За вказаних обставин суд доходить висновку, що позовні вимоги про визнання протиправними дій Головного управління ДФС у м. Києві щодо включення позивача до плану-графіка (коригування плану-графіка) проведення документальних планових перевірок платників податків на 2018 рік, та позовні вимоги про визнання протиправним та скасування наказу Головного управління ДФС у м. Києві від 17.07.2018 № 11288 є такими, що підлягають задоволенню.

Відповідно до ч. 1 ст. 139 КАС України, при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

З наведеного випливає, що за правилами ч. 1 ст. 139 КАС України, судові витрати стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав стороною у справі, або якщо стороною у справі виступала його посадова чи службова особа.

Оскільки в даному випадку суд дійшов висновку про наявність підстав для задоволення позовних вимог, то судові витрати підлягають відшкодуванню на користь позивача за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень.

Керуючись ст. ст. 1, 2, 9, 72-78, 241-246, 250 КАС України, суд, -

ВИРІШИВ:

1. Позов Товариства з обмеженою відповідальністю «АРКАДА БУД ХОЛДИНГ» - задовольнити повністю.

2. Визнати протиправними дії Головного управління ДФС у м. Києві щодо включення ТОВ «АРКАДА БУД ХОЛДИНГ» до Плану-графіка проведення документальних планових перевірок платників податків на 2018 рік.

3. Визнати протиправним та нечинним рішення Державної фіскальної служби України про затвердження Плану-графіка (коригування плану-графіка) проведення документальних планових перевірок платників податків на 2018 рік, сформованого ГУ ДФС у м. Києві в частині коригування щодо проведення документальної планової виїзної перевірки Товариства з обмеженою відповідальністю «АРКАДА БУД ХОЛДІНГ» (код ЄДРПОУ 41086629).

4. Визнати протиправним та скасувати наказ Головного управління ДФС у м. Києві № 11288 від 17.07.2018 «Про проведення документальної планової виїзної перевірки ТОВ «АРКАДА БУД ХОЛДИНГ» (код ЄДРПОУ 41086629).

5. Стягнути з Головного управління Державної фіскальної служби у м. Києві (код ЄДРПОУ 39439980, адреса: 04116, м. Київ, вул. Шолуденка, 33/19) за рахунок бюджетних асигнувань на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «АРКАДА БУД ХОЛДИНГ» (код ЄДРПОУ 41086629, адреса: 01014, м.Київ, вул.Звіринецька, буд.63), судові витрати у сумі 5301,86 грн.

Рішення суду набирає законної сили відповідно до вимог статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржене в строки, передбачені статтею 295 Кодексу адміністративного судочинства України.

Суддя Р.О. Арсірій

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення18.10.2022
Оприлюднено20.10.2022
Номер документу106811893
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них зупинення реєстрації податкових накладних

Судовий реєстр по справі —826/12074/18

Рішення від 18.10.2022

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Арсірій Р.О.

Ухвала від 03.09.2018

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Арсірій Р.О.

Ухвала від 14.08.2018

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Арсірій Р.О.

Ухвала від 02.08.2018

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Арсірій Р.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні