Справа № 545/5196/22
Провадження № 1-кс/545/550/22
У Х В А Л А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
25.10.2022 року. Слідчий суддя Полтавськогорайонного суду Полтавськоїобласті - ОСОБА_1 , заучастю секретарясудового засідання ОСОБА_2 та прокурора ОСОБА_3 , розглянувши в залі суду в м. Полтава клопотання прокурора Харківської окружної прокуратури Харківської ОСОБА_4 про тимчасовий доступ до речей і документів, -
в с т а н о в и в :
24.10.2022 року до Полтавського районного суду Полтавської області надійшли матеріали клопотання прокурора Харківської окружної прокуратури Харківської ОСОБА_4 про тимчасовий доступ до речей і документів, де послався на те, що Харківською окружною прокуратурою Харківської області здійснюється процесуальне керівництво у кримінальному провадженні № 42021222130000297 від 15.12.2021 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 191,ч. 1 ст. 367, ч. З ст. 191 КК України щодо привласнення, розтрати або заволодіння чужим майном шляхом зловживання своїм службовим становищем службовими особами ІНФОРМАЦІЯ_1 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » при виконанні договору про надання послуг, проведення досудового розслідування якого доручено СВ ВП № З ХРУП № 1 ГУНП в Харківській області.
Встановлено, що ІНФОРМАЦІЯ_1 (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) укладено договір про надання послуг № 138 від 08.10.2021 з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), предметом якого є улаштування системи автоматичної пожежної сигналізації в приміщеннях: ІНФОРМАЦІЯ_3 , за адресою: АДРЕСА_1 та ІНФОРМАЦІЯ_4 , за адресою: АДРЕСА_2 на суму 496 990 грн.
З метою виявлення та фіксації відомостей щодо обставин вчинення кримінального правопорушення 25.01.2022 із застосуванням безперервного відеозапису проведено огляд місця події за адресами знаходження об`єктів договору: ІНФОРМАЦІЯ_4 , за адресою: АДРЕСА_2 та ІНФОРМАЦІЯ_3 , за адресою: АДРЕСА_1 .
Проведеним оглядом за адресою знаходження ІНФОРМАЦІЯ_4 встановлено, що вхід до гімназії здійснюється через вхідні двостулкові двері з вбудованим замком, над вхідними дверима розташовані оголені дроти червоного кольору, проходячи в праву частину гімназії на стелі знаходиться моток червоного дроту, який був зроблений для проведення системи пожежної безпеки, також видніються дроти червоного та помаранчевого кольору які знаходяться не в жолобах, пробиті дірки у стелі зі збитою шпаклею, у кабінетах №№ 1-10, кабінетах заступників директора, спортзалі, їдальні, однаково на стелі та стінах знаходяться дроти пожежної безпеки червоного та помаранчевого кольору які знаходяться не в жолобах, провисають, оголені, в деякі з них вкручені шурупи, через що в сукупності складається враження фіктивності як функціонування системи автоматичної пожежної сигналізації так і її улаштування.
Допитана 25.01.2022 в якості свідка ОСОБА_5 - директор ІНФОРМАЦІЯ_4 повідомила, що роботи по улаштуванню системи автоматичної пожежної сигналізації в приміщенні ІНФОРМАЦІЯ_4 розпочалися з 26 грудня 2021 року. Робити здійснювалися незнайомими особами у складі двох чоловік близько 30-и та 40-а років. Зазначені робітники проводили улаштування сказаної системи сигналізації за весь період часу в загальній кількості близько шести днів. Зазначила, що на даний час система автоматичної пожежної сигналізації не встановлена та не працює, її улаштування не завершено.
Проведеним оглядом за адресою знаходження ІНФОРМАЦІЯ_3 встановлено, що вхід до гімназії здійснюється через металопластикові двері, після входу на стелі видніються дроти помаранчевого та червоного кольору, з яких не всі знаходяться у коробі, оголені, підвішені та не закріплені, з ліва від входу лежить на підвіконні моток дротів, в спортзалі на стелі знаходяться оголені дроти, не всі в коробах, дірки в стелі з проводкою помаранчевого кольору, оббита шпаклівка зверху якої знаходиться виведена проводка, в коридорі до їдальні на стелі та стінах виявлені дроти помаранчевого кольору не всі з яких в коробах, також виявлені пусті короби, дірки в стінах та стелі заготовлені під дроти та короби, в кабінетах на стелі та перегородках виявлені дроти помаранчевого кольору, не всі в коробах, провисаючі, в усіх кабінетах, а саме у 27-ми, їдальні, спортзалі, трьох коридорах, виявлено однакові помаранчеві дроти на стелі, оголені, без коробів, порожні короби, дірки в стелі та стінах зроблені під дроти, через що в сукупності складається враження фіктивності як функціонування системи автоматичної пожежної сигналізації так і її улаштування.
Допитана 25.01.2022 в якості свідка ОСОБА_6 - директор ІНФОРМАЦІЯ_3 повідомила, що роботи з улаштування системи автоматичної пожежної сигналізації розпочалися з листопада 2021 року та мали закінчитися 14 грудня 2021 року. Робітники працювали не кожного дня, інколи виконували роботу на вихідних. Зазначені роботи виконувалися недбало, пошкодили шкільне майно та обладнання, а саме: шпалери, навісна стеля, проектор взагалі не працює оскільки його рушили з місця, стіни (дірки у стінах), провода (дроти) висять не закріплені. Вважає, що вказані роботи виконані дуже непрофесійно та неакуратно. За результатами улаштування вказаної системи експлуатувати її неможливо, вона не підключена та не працює.
За даними Додаткової угоди № 3 від 21.12.2021 р. до Договору № 138 від 08.10.2021 завершено улаштування системи автоматичної пожежної сигналізації в приміщеннях: ІНФОРМАЦІЯ_3 , за адресою: АДРЕСА_1 та ІНФОРМАЦІЯ_4 , за адресою: АДРЕСА_2 , у відповідності до даних з офіційного веб-сайту публічних закупівель « ІНФОРМАЦІЯ_5 » за даною закупівлею фінансова частина зобов`язань договору виконана в повному обсязі, а саме на 496 990 грн., однак система автоматичної пожежної сигналізації не функціонує, вказані роботи виконані дуже непрофесійно та неакуратно, за результатами улаштування пошкоджено шкільне майно, вказану систему експлуатувати неможливо, вона не підключена та не працює.
Оглянуті влаштовані системи автоматичної пожежної сигналізації в приміщеннях ІНФОРМАЦІЯ_3 та ІНФОРМАЦІЯ_4 постановою процесуального керівника від 25.01.2022 визнані речовими доказами у кримінальному провадженні, місцем зберігання яких на час досудового розслідування визначено ІНФОРМАЦІЯ_3 та ІНФОРМАЦІЯ_4 відповідно, визначено відповідальним за зберігання стану речового доказу директора ІНФОРМАЦІЯ_3 ОСОБА_6 та директора ІНФОРМАЦІЯ_4 ОСОБА_5 .
Крім цього, слідчим суддею Харківського районного суду Харківської області постановлено ухвалу від 28.01.2022 року, якою задоволено клопотання прокурора Харківської окружної прокуратури Харківської області про проведення обшуку за місцезнаходженням ІНФОРМАЦІЯ_1 .
Проведеним обшуком від 01.02.2022 вилучені документи, на які за рішенням суду від 09.02.2022 року накладено арешт.
Наразі постановою процесуального керівника у кримінальному провадженні від 02.02.2022 на підставі вилучених документів призначено проведення судової будівельно-технічної експертизи.
Отже, з метою встановлення розміру спричинених ІНФОРМАЦІЯ_1 збитків та проведення судової економічної експертизи виникла обґрунтована процесуальна необхідність у документальному підтвердженні факту перерахування грошових коштів від ІНФОРМАЦІЯ_1 до ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » в межах виконання вищевказаної тендерної закупівлі.
Вивченням змісту вищевказаного договору встановлено, що для проведення розрахунків за наслідком виконаних умов тендерної закупівлі між ІНФОРМАЦІЯ_1 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » використовували наступні розрахункові рахунки:
1. ІНФОРМАЦІЯ_1 (ЄДРЕЮУ НОМЕР_1 )
pax. №: НОМЕР_3 , відкритого у ІНФОРМАЦІЯ_7 (МФО НОМЕР_4 );
2. ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ),
pax. №: НОМЕР_5 , відкритого у AT КБ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (МФО НОМЕР_6 );
Відповідно до ст. 162 КПК України, ст, 60 Закону України «Про банки і банківську діяльність», зазначені документи містять охоронювану законом таємницю і є банківською таємницею, що передбачає особливий порядок тимчасового доступу і вилучення.
Під час досудового розслідування виникла необхідність в отриманні тимчасового доступу до документів, що містять банківську таємницю, та які зберігаються у AT КБ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » ЄДРПОУ ( НОМЕР_7 ), МФО НОМЕР_6 за адресою: АДРЕСА_3 , щодо відкриття вказаного розрахункового рахунку, які використовувались платником при здійсненні фінансово-господарської діяльності, руху коштів на них з метою встановлення розміру спричинених ІНФОРМАЦІЯ_1 збитків та проведення судової економічної експертизи.
Документи, що становлять банківську таємницю мають значення для встановлення обставин у кримінальному провадженні, зокрема доведеності фактів учинення протиправних дій посадовими особами вищевказаного органу місцевого самоврядування та інших причетних до кримінального правопорушення осіб, тобто відповідно до ст. 84 КПК України є процесуальними джерелами доказів, які можливо здобути лише за умови отримання до них тимчасового доступу на підставі ухвали суду.
Згідно ч. 1 ст. 159 КПК України, тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та вилучити їх (здійснити їх виїмку).
Відповідно до ч. 6 ст. 163 КПК України, слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, якщо сторона кримінального провадження, крім обставин, передбачених частиною п`ятою цієї статті, доведе можливість використання як доказів відомостей, що містяться в цих речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів.
На підставі ч. 2 ст. 163 КПК України, якщо сторона кримінального провадження, яка звернулася з клопотанням, доведе наявність достатніх підстав вважати, що існує реальна загроза зміни або знищення речей чи документів, клопотання може бути розглянуто слідчим суддею, судом без виклику особи, у володінні якої вони знаходяться.
Крім того, враховуючи необхідність встановлення або спростування факту часткового відшкодування завданих збитків з боку ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » дозвіл на здійснення тимчасового доступу речей і документів прошу надати за період з 08.10.2021 до 20.10.2022.
Отже, з метою запобігання зміни або знищення вказаної інформації, оперативності судового розгляду даного клопотання, існує необхідність у його розгляді без виклику осіб, у володінні яких вона знаходиться, а саме представників AT КБ « ІНФОРМАЦІЯ_8 ».
Прохав :
1. Задовольнити клопотання про тимчасовий доступ до речей і документів, розкривши банківську таємницю та надати прокурорам Харківської окружної прокуратури Харківської області ОСОБА_4 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 , ОСОБА_10 , ОСОБА_11 , ОСОБА_12 , ОСОБА_13 , ОСОБА_14 , ОСОБА_3 , ОСОБА_15 , слідчим СВ ВП № З ХРУП № 1 ГУНП в Харківській області ОСОБА_16 , ОСОБА_17 , ОСОБА_18 , дозвіл на здійснення тимчасового доступу до речей і документів, які містять охоронювану законом банківську таємницю з наданням можливості вилучення належним чином завірених оригіналів документів, що перебувають у володінні AT КБ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » ЄДРПОУ ( НОМЕР_7 ), МФО НОМЕР_6 за адресою: АДРЕСА_3 , а саме:
- виписок (у тому числі на електронному носію) у вигляді електронної таблиці (MS Exel, з можливістю застосування фільтрів) реєстру прибуткових та видаткових операцій по рахунку ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ):
- pax. №: НОМЕР_5 , відкритого у AT КБ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (МФО НОМЕР_6 ) із зазначенням назви контрагента; код ЄДРПОУ контрагента; № рахунку контрагента; МФО банка контрагента; сума операції; призначення платежу; особа, яка підписала платіжний документ (для видаткових операцій) за період з 08.10.2021 по 20.10.2022;
- виписки платіжних доручень з відображенням дати та часу (години, хвилини, секунди) отримання платіжних доручень, а також ІР-адреси, з якої надійшло платіжне доручення;
- документів, що підтверджують зарахування та списання коштів по рахункам, у тому числі і документи, які створені у системі «Клієнт-банк», з розшифруванням додаткових реквізитів з платіжного документу за період з 08.10.2021 по 20.10.2022;
- документів юридичної справи ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) на відкриття вищевказаного розрахункового рахунку, в тому числі анкет, реєстраційних документів підприємства, наказів про призначення службових осіб, банківських карток із зразками їх підписів і відбитку печатки підприємства, договорів на обслуговування банківських рахунків, всіх платіжних доручень та інших документів по операціях з гривнею і валютою по розрахункових рахунках зазначеного підприємства, обов`язково зазначивши уповноважену особу на розпоряджання коштами розрахункових рахунків;
- договорів на встановлення системи «Банк-Клієнт», а також технічну документацію щодо проведення працівниками банку інсталяції на комп`ютер ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) вказаної системи, включаючи місце проведення вказаної операції та документів, які підтверджують факт видачі та отримання ключів доступу до системи «Клієнт - банк», всіх заяв та доручень від імені службових осіб підприємства;
- виписок за номерами телефонів, з яких проходило з`єднання системи «Банк-Клієнт» з комп`ютерів ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), з банком та датами проведення вказаних з`єднань, включаючи години та хвилини за період з 08.10.2021 по 20.10.2022;
- договорів, інших фінансових документів, у тому числі кредитних справ, які стали підставою для руху коштів по вищевказаним рахункам, що належать ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 ») з 08.10.2021 по 20.10.2022;
- карток зі зразками підпису та печатки уповноважених осіб, створені у період часу з 08.10.2021 по 20.10.2022;
- усіх наявних документів, що стали підставою для виготовлення та видачі платіжних, кредитних і інших карток та/або їх дублікатів, виданих банком у зв`язку з наявним банківським рахунком ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ):
- рах. №: НОМЕР_5 , відкритого у АТ КБ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (МФО НОМЕР_6 ) із зазначенням номеру картки, строку дії картки, повних даних особи, на ім`я якої видано картку або її дублікат і які використовувались/використовуються з 08.10.2021 по 20.10.2022;
- документів у АТ КБ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » ЄДРПОУ ( НОМЕР_7 ), на підставі яких, у разі наявності випадків, через касу банку в період з 08.10.2021 по 20.10.2022:
- рах. №: НОМЕР_8 , відкритого у АТ КБ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (МФО НОМЕР_6 ) як-то видаткові ордери, заяви про видачу готівки, довіреності на осіб, корінці
грошових (касових) чеків, інші документи.
2. Розглядати клопотання без виклику осіб, у володінні яких знаходяться документи, які містять вищезазначену інформацію, а саме представників АТ КБ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » ЄДРПОУ ( НОМЕР_7 ).
Прокурор клопотання підтримав та прохав задовольнити з зазначених підстав.
Відповідно до ст.163КПК України слідчий суддя, суд розглядає клопотання за участю сторони кримінального провадження, яка подала клопотання, та особи, у володінні якої знаходяться речі і документи, крім випадків, передбачених частиною другою цієї статті. Неприбуття за судовим викликом особи, у володінні якої знаходяться речі і документи, без поважних причин або неповідомлення нею про причини неприбуття не є перешкодою для розгляду клопотання.
Слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи:
1) перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи;
2) самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні;
3) не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.
Слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, якщо сторона кримінального провадження, крім обставин, передбачених частиною п`ятою цієї статті, доведе можливість використання як доказів відомостей, що містяться в цих речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів.
Доступ особи до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, здійснюється в порядку, визначеному законом. Доступ до речей і документів, що містять відомості, які становлять державну таємницю, не може надаватися особі, що не має до неї допуску відповідно до вимог закону.
З огляду на викладене вище, слідчий суддя приходить до висновку про задоволення клопотання.
Керуючись ст. 163-165, слідчий суддя, -
у х в а л и в :
Клопотання прокурора Харківської окружної прокуратури Харківської ОСОБА_4 про тимчасовий доступ до речей і документів - задовольнити.
Надати тимчасовий доступ до речей і документів, , розкривши банківську таємницю та надати прокурорам Харківської окружної прокуратури Харківської області ОСОБА_4 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 , ОСОБА_10 , ОСОБА_11 , ОСОБА_12 , ОСОБА_13 , ОСОБА_14 , ОСОБА_3 , ОСОБА_15 , слідчим СВ ВП № З ХРУП № 1 ГУНП в Харківській області ОСОБА_16 , ОСОБА_17 , ОСОБА_18 , дозвіл на здійснення тимчасового доступу до речей і документів, які містять охоронювану законом банківську таємницю з наданням можливості вилучення належним чином завірених оригіналів документів, що перебувають у володінні AT КБ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » ЄДРПОУ ( НОМЕР_7 ), МФО НОМЕР_6 за адресою: АДРЕСА_3 , а саме:
- виписок (у тому числі на електронному носію) у вигляді електронної таблиці (MS Exel, з можливістю застосування фільтрів) реєстру прибуткових та видаткових операцій по рахунку ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ):
- pax. №: НОМЕР_5 , відкритого у AT КБ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (МФО НОМЕР_6 ) із зазначенням назви контрагента; код ЄДРПОУ контрагента; № рахунку контрагента; МФО банка контрагента; сума операції; призначення платежу; особа, яка підписала платіжний документ (для видаткових операцій) за період з 08.10.2021 по 20.10.2022;
- виписки платіжних доручень з відображенням дати та часу (години, хвилини, секунди) отримання платіжних доручень, а також ІР-адреси, з якої надійшло платіжне доручення;
- документів, що підтверджують зарахування та списання коштів по рахункам, у тому числі і документи, які створені у системі «Клієнт-банк», з розшифруванням додаткових реквізитів з платіжного документу за період з 08.10.2021 по 20.10.2022;
- документів юридичної справи ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) на відкриття вищевказаного розрахункового рахунку, в тому числі анкет, реєстраційних документів підприємства, наказів про призначення службових осіб, банківських карток із зразками їх підписів і відбитку печатки підприємства, договорів на обслуговування банківських рахунків, всіх платіжних доручень та інших документів по операціях з гривнею і валютою по розрахункових рахунках зазначеного підприємства, обов`язково зазначивши уповноважену особу на розпоряджання коштами розрахункових рахунків;
- договорів на встановлення системи «Банк-Клієнт», а також технічну документацію щодо проведення працівниками банку інсталяції на комп`ютер ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) вказаної системи, включаючи місце проведення вказаної операції та документів, які підтверджують факт видачі та отримання ключів доступу до системи «Клієнт - банк», всіх заяв та доручень від імені службових осіб підприємства;
- виписок за номерами телефонів, з яких проходило з`єднання системи «Банк-Клієнт» з комп`ютерів ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), з банком та датами проведення вказаних з`єднань, включаючи години та хвилини за період з 08.10.2021 по 20.10.2022;
- договорів, інших фінансових документів, у тому числі кредитних справ, які стали підставою для руху коштів по вищевказаним рахункам, що належать ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 ») з 08.10.2021 по 20.10.2022;
- карток зі зразками підпису та печатки уповноважених осіб, створені у період часу з 08.10.2021 по 20.10.2022;
- усіх наявних документів, що стали підставою для виготовлення та видачі платіжних, кредитних і інших карток та/або їх дублікатів, виданих банком у зв`язку з наявним банківським рахунком ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ):
- рах. №: НОМЕР_5 , відкритого у АТ КБ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (МФО НОМЕР_6 ) із зазначенням номеру картки, строку дії картки, повних даних особи, на ім`я якої видано картку або її дублікат і які використовувались/використовуються з 08.10.2021 по 20.10.2022;
- документів у АТ КБ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » ЄДРПОУ ( НОМЕР_7 ), на підставі яких, у разі наявності випадків, через касу банку в період з 08.10.2021 по 20.10.2022:
- рах. №: НОМЕР_8 , відкритого у АТ КБ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (МФО НОМЕР_6 ) як-то видаткові ордери, заяви про видачу готівки, довіреності на осіб, корінці
грошових (касових) чеків, інші документи.
Строк дії ухвали - два місяці з дня постановлення ухвали.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Ухвала надрукована слідчим суддею та є оригіналом.
Слідчий суддя : ОСОБА_1
Суд | Полтавський районний суд Полтавської області |
Дата ухвалення рішення | 25.10.2022 |
Оприлюднено | 13.05.2024 |
Номер документу | 107012932 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів |
Кримінальне
Полтавський районний суд Полтавської області
Гальченко О. О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні