Рішення
від 01.11.2022 по справі 380/10586/22
ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

справа№380/10586/22

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

01 листопада 2022 року

Львівський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Брильовського Р.М. розглянувши у письмовому провадженні в порядку спрощеного позовного провадження адміністративну справу за «Такром Україна» (01033, м. Київ, вул. Володимирська, 61-Б, п. 7, ЄДРПОУ 41134939) до Львівської митниці (79000, м. Львів, вул. Костюшка, 1, ЄДРПОУ 43971343) про визнання протиправним і скасування рішення,-

ВСТАНОВИВ:

На розгляд Львівського окружного адміністративного суду надійшла позовна заява «Такром Україна» до Львівської митниці, у якій просить суд визнати протиправним та скасувати рішення Львівської митниці про визначення коду товару N KT-UA209000-0009-2022 від 15 лютого 2022 року.

Позов обґрунтований тим, що 28 січня 2022 року позивачем задекларовано товар з наступним описом в графі 31 митної декларації UA209120/2022/002464 «Вакуумна установка змонтована на шасі Mercedes-Benz Actros33.32,Осі: 6x6,реєстраційний номер PH6346/2202.-Марка автомобіля: Mercedes-Benz;-Модель автомобіля: Actros 33.32. Призначення автомобіля: відкачування води після операцій ГРП на родовищі; відкачування матеріалів: нафтового шламу, пластової води, бурових розчинів з нафтових чи газових свердловин; відкачування залишків пропанту з гелем зі свердловин; відкачування забруднень на грунті; змішування гелю та інших рідин. Відповідно до митної декларації UA209120/2022/002464 товар було задекларовано за кодом УКТЗЕД 8705908090. До митного оформлення разом із митною декларацією подавалися товарно-супровідні та комерційні документи, перелік яких зазначений в графі 44 митної декларації. Додатково в обґрунтування задекларованого коду товару був наданий Технічний паспорт вакуумної установки та Експертний висновок ТПП України. За результатами проведеного контролю задекларованого коду товару Львівською митницею 15 лютого 2022 року ухвалено рішення про визначення коду товару, яким заявлений Агентом МО код було змінено на 8704239900. Декларант ТОВ «Такром Україна» не погодився із ухваленим рішенням про визначення коду товару N КТ-UA209000-0009-2022 та 22 лютого 2022 року звернувся із відповідною скаргою до Державної митної служби. Відповіддю Держмитслужби було підтверджено правильність класифікації товару з боку Агента МО за товарною позицією 8705. Позивач при класифікації товарів виходив із Основних правил інтерпретації УКТЗЕД, затверджених законом України Про митний тариф України, а також з Пояснень до Української класифікації товарів зовнішньоекономічної діяльності, затверджених наказом Державної митної служби України №256 від 14.07.2020. Вважає, що митним органом, при визначенні коду його товару порушено Основні правила інтерпретації УКТЗЕД, затверджених законом України Про митний тариф України в частинні не врахування визначальних ознак для товарної позиції 8705 спеціальне призначення транспортного засобу. Просив позов задовольнити.

Відповідач подав відзив на позовну заяву, у якому зазначає, що Рішення було винесене на підставі товарно-супровідних документів та іншої інформації, долученої до МД від 28.01.2022 №UA209120/2022/002464 в АСМО «Інспектор». Службовою запискою була скерована вимога щодо надання додаткових документів від виробника/офіційного дилера з інформацією про технічні характеристики та принцип роботи гідравлічної системи з наданням відповідного креслення. Запитувану інформацію надано не було. В акті огляду товару від 31.01.2022 № UA209120/2022/002464, серед іншого зазначено, що «…відсутній карданний вал, що приводить в дію гідравлічну систему…»; в базі даних ЄАІС ДМСУ наявне класифікаційне рішення від 26.03.2021 № КТ- UA204000-0023-2021, винесене Рівненською митницею, згідно з яким подібний автомобіль «… марки MERCEDES-BENZ модель ACTROS…» був класифікований в товарній позиції 8704 згідно з УКТ ЗЕД. У Поясненнях до товарної позиції 8704, серед іншого зазначено, що до цієї товарної позиції включаються, зокрема: «…автомобілі-цистерни (незалежно від того, обладнані вони насосами чи ні)…». Враховуючи вимоги чинного законодавства, пояснення до товарних позицій 8704 та 8705, фотографії товару, технічних характеристик товару, вважає, що вищевказаний товар повинен класифікуватися згідно з УКТЗЕД за кодом 8704239900. Додатково зазначає, що Держмитслужба, як орган вищого рівня, не відкликала Рішення відповідача про визначення коду товару від 15.02.2022 №КТ-UA209000-0009-2022 та не скасувала його, а у митниці відсутня (не надана ТОВ «Такром Україна») додаткова інформація, яка б суттєво вплинула на характер прийнятого Рішення та слугувала підставою для ініціювання відкликання його відповідно до вимог діючого порядку. Вказує, що крім специфічної функції по відкачуванню різного роду речовин, наявна чітко виражена транспортна функція. Виходячи з технічних характеристик транспортного засобу, вказаний автомобіль спроможний переміщувати заповнені ємності і не тільки, оскільки цистерни з`ємні і їх можна замінити будь яким іншим обладнанням, у тому числі і для перевезення вантажів, по дорогах загального призначення на далекі відстані та з високою швидкістю. Просив у задоволенні позову відмовити.

Ухвалою Львівського окружним адміністративного суду від 05.08.2022 року прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження у справі. Вирішено справу розглядати в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами.

Дослідивши матеріали справи, всебічно і повно з`ясувавши всі факти, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для вирішення спору по суті, суд встановив такі обставини та надав їм правову оцінку.

Статтею 67 Митного кодексу України передбачено, що Українська класифікація товарів зовнішньоекономічної діяльності (УКТ ЗЕД) складається на основі Гармонізованої системи опису та кодування товарів та затверджується законом про Митний тариф України.

В УКТ ЗЕД товари систематизовано за розділами, групами, товарними позиціями, товарними підпозиціями, найменування і цифрові коди яких уніфіковано з Гармонізованою системою опису та кодування товарів. Для докладнішої товарної класифікації використовується сьомий, восьмий, дев`ятий та десятий знаки цифрового коду.

Відповідно до частини першої статті 69 Митного кодексу України товари при їх декларуванні підлягають класифікації, тобто у відношенні товарів визначаються коди відповідно до класифікаційних групувань, зазначених в УКТ ЗЕД.

Частиною другою статті 69 Митного кодексу України визначено, що органи доходів і зборів здійснюють контроль правильності класифікації товарів, поданих до митного оформлення, згідно з УКТ ЗЕД.

У разі виявлення під час митного оформлення товарів або після нього порушення правил класифікації товарів орган доходів і зборів має право самостійно класифікувати такі товари (частина четверта статті 69 Митного кодексу України).

Згідно з частиною п`ятою статті 69 Митного кодексу України під складним випадком класифікації товару розуміється випадок, коли у процесі контролю правильності заявленого декларантом або уповноваженою ним особою коду товару виникають суперечності щодо тлумачення положень УКТ ЗЕД, вирішення яких потребує додаткової інформації, спеціальних знань, проведення досліджень тощо.

Аналіз змісту вищенаведених норм свідчить про те, що класифікацію товарів за УКТ ЗЕД здійснює особа, яка подає митну декларацію. У свою чергу, орган доходів і зборів здійснює контроль за такою класифікацією і може самостійно визначити код задекларованого товару лише в тому разі, коли виявить порушення правил класифікації з боку декларанта. Повноваження органу доходів і зборів щодо самостійного визначення коду товару не є дискреційними та обумовлені виключно наявністю порушення правил класифікації з боку декларанта.

Для цілей митного оформлення класифікація товарів, наданих до митного оформлення, здійснюється згідно з вимогами УКТ ЗЕД - товарної номенклатури Митного тарифу України, затвердженої Законом України від 19.09.2013 №584-VII «Про Митний тариф України».

Товарна номенклатура Митного тарифу України складається з трьох складових частин - Основних правил інтерпретації класифікації товарів, приміток до розділів та груп та безпосередньо номенклатури товарів (текстовий опис угруповань ТН (розділ, група - два знаки, позиція - чотири знаки, підпозиція - шість знаків, категорія - вісім знаків, підкатегорія десять знаків) та їх цифрове позначення - код товарів).

Згідно з пунктом 1 Основних правил інтерпретації УКТ ЗЕД назви розділів, груп і підгруп наводяться лише для зручності користування УКТ ЗЕД; для юридичних цілей класифікація товарів в УКТ ЗЕД здійснюється виходячи з назв товарних позицій.

Пунктом 6 Основних правил інтерпретації УКТ ЗЕД встановлено, що для юридичних цілей класифікація товарів у товарних підпозиціях, категоріях і підкатегоріях здійснюється відповідно до назви останніх, а також приміток, які їх стосуються, з урахуванням певних застережень, положень вищенаведених правил за умови, що порівнювати можна лише назви одного рівня деталізації.

Порядок роботи відділу митних платежів, підрозділу митного оформлення митного органу та митного поста при вирішенні питань класифікації товарів, що переміщуються через митний кордон України, затверджений наказом Міністерства фінансів України від 30.05.2012 № 650 (далі - Порядок № 650).

Відповідно до пункту 5 розділу ІІІ Порядку № 650 у разі неможливості однозначно перевірити правильність класифікації товару на підставі задекларованих відомостей відповідно до вимог статті 69 Митного кодексу України декларант або уповноважена ним особа письмово повідомляється про необхідність надання додаткових документів чи відомостей, необхідних для підтвердження задекларованого ним коду товару згідно з УКТ ЗЕД. При цьому виконуються процедури відповідно до пунктів 6, 7, 8 цього розділу.

Якщо для вирішення питання класифікації товару виникає потреба в спеціальних знаннях з різних галузей науки, техніки, мистецтвознавства тощо або у використанні спеціального обладнання і техніки, то митний орган може звернутися до спеціалізованого митного органу з питань експертного забезпечення або до іншої експертної установи (організації) (пункт 9 розділу ІІІ Порядку № 650).

Суд зазначає, що при розгляді судами справ щодо оскарження рішень митних органів, пов`язаних із класифікацією товарів згідно з УКТ ЗЕД, встановленню підлягають, зокрема, правильність визначення митним органом характеристик заявленого до митного оформлення товару та правильність застосування ним Основних правил інтерпретації УКТ ЗЕД.

28.01.2022 року декларантом Товариства з обмеженої відповідальності «Такром Україна» до митного оформлення було подано декларацію №UA209120/2022/002464, товар №1: « 1.Вакуумна установка, змонтована на шасі Mercedes-Benz Actros33.32,Осі: 6x6,реєстраційний номер PH6346/2202.-Марка автомобіля:Mercedes-Benz; модель автомобіля: Actros 33.32; призначення автомобіля: відкачування води після операцій ГРП на родовищі; відкачування матеріалів: нафтового шламу, пластової води, бурових розчинів з нафтових чи газових свердловин; відкачування залишків пропанту з гелем зі свердловин; відкачування забруднень на грунті; змішування гелю та інших рідин; номер кузова: SHMH5P1411B52R5/2011; номер шасі: НОМЕР_1 ; загальна кількість місць: 2; номер двигуна: 00758956 (Євро 5) ; тип двигуна: дизель; об`єм двигуна:11946 куб.см; був у використанні; календарний рік виготовлення: 2011; модельний рік виготовлення: 2011; пристрої, що дають можливість виконувати визначені нетранспортні функції: ємності-виробник: DEHOUST Behalterbau Gm bH, рік виробництва 2011, матеріал корпусу нержавіюча сталь - S235JR, об`єм 10 к уб.м (2 по 5куб.м); насос-виробник Mecap ump, артикул 517231000, тип C PUMP RB23- CWSS- OS, серійний номер 13 410-03R1; принцип дії: на установці встановлені дві ємності з нержавіючої сталі, з`єднані між собою системою трубопроводів для заповнення,змішування та зливу, яка під`єднана до відцентрового насосу, що приводиться в дію гідравлічною системою. Ця гідравлічна система складається з гідравлічного двигуна, шлангів та гідравлічного насоса, що приводиться в дію дизельним двигуном шасі Mercedes-Benz через карданний вал. Відсутнє обладнання військового призначення.» за МД ІМ40ДЕ №UA209120/2022/002464 від 28.01.2022 (одержувач ТОВ"ТАКРОМ УКРАЇНА", код ЄДРПОУ 41134939).

Відповідно до митної декларації UA209120/2022/002464 товар було задекларовано за кодом УКТЗЕД 8705908090. До митного оформлення разом із митною декларацією подавалися товаросупровідні та комерційні документи, перелік яких зазначений в графі 44 митної декларації.

Додатково був наданий Технічний паспорт вакуумної установки, що був виготовлений на замовлення ТОВ «ТАКРОМ Україна» відповідним експертом (надано 10.02.2022 на окремий запит митниці від 4.02.2022), а також Експертний висновок ТПП України №128/22 від 27.01.2022 (код 9000 в гр. 44 митної декларації).

Разом з тим, Львівська митниця 15 лютого 2022 року прийняла рішення про визначення коду товару, яким заявлений Агентом МО код було змінено на 8704239900.

В Рішенні митний орган зазначив наступний опис товару: «Вантажний автомобіль марки Mercedes-Benz, модель Actros33.32; колісна формула - 6х6; номер кузова - SHMH5P1411B52R5/2011; номер шасі - НОМЕР_1 ; загальна кількість місць - 2; номер двигуна - НОМЕР_2 ; тип двигуна -дизель; об`єм двигуна -11946 куб. см; календарний рік виготовлення - 2011; модельний рік виготовлення - 2011. Оснащений двома ємностями/цистернами з нержавіючої сталі (2 по 5 куб. м), з`єднані між собою системою трубопроводів для заповнення, змішування та зливу, які під`єднані до відцентрового насосу».

Відповідно до технічного паспорту „Вакуумна установка на шасі Mercedes-Benz Actross 33.32. від 09.02.2022 зазначено, що вакуумна установка на шасі Mercedes-Benz Actross 33.32. складається з автомобільного шасі Mercedes-Benz Actross 33.32., двох цистерн з нержавіючої сталі на рамі, вакуумного насосу, коробки відбору потужності для приводу вакуумного насосу, трубопроводів, системи зливу, обв`язування та додаткового обладнання. Принцип дії вакуумної установки полягає у створенні вакууму всередині ємностей за допомогою вакуумного насоса, за рахунок якого через спеціальний рукав рідина всмоктується всередину цистерни. Випорожнення цистерн вакуумної установки відбувається або самозливом, або за допомогою того ж насоса, що нагнітає повітря у вільний від рідини простір цистерн. Енергозабезпечення виконавчих механізмів здійснюється від дизельного двигуна шасі, на якому встановлено гідравлічний насос. Вакуумна установка може виконувати різні функції: відкачувати різні матеріали зі свердловини (пластова вода, буровий розчин, гелеву систему тощо); за допомогою відцентрового насосу установка може змішувати хімічні реагенти для гелевої системи. Після змішування резервуари з`єднуються шлангами з іншими установками для гідророзриву пласта на свердловині, коли необхідно перекачувати рідини.

Згідно з пунктом 1 Основних правил інтерпретації УКТ ЗЕД назви розділів, груп і підгруп наводяться лише для зручності користування УКТ ЗЕД; для юридичних цілей класифікація товарів в УКТ ЗЕД здійснюється виходячи з назв товарних позицій.

За правилом 3 (а) у разі коли згідно з правилом 2 (b) або з будь-яких інших причин товар на перший погляд (ргіmа fасіе) можна віднести до двох чи більше товарних позицій, його класифікація здійснюється таким чином: перевага надається тій товарній позиції, в якій товар описується конкретніше порівняно з товарними позиціями, де дається більш загальний його опис. Проте в разі коли кожна з двох або більше товарних позицій стосується лише частини матеріалів чи речовин, що входять до складу суміші чи багатокомпонентного товару, або лише частини товарів, що надходять у продаж у наборі для роздрібної торгівлі, такі товарні позиції вважаються рівнозначними щодо цього товару, навіть якщо в одній з них подається повніший або точніший опис цього товару.

Відповідно до правила З (b) у разі коли згідно з правилом 2 (b) або з будь-яких інших причин товар на перший погляд (ргіmа fасіе) можна віднести до двох чи більше товарних позицій, його класифікація здійснюється таким чином: суміші, багатокомпонентні товари, які складаються з різних матеріалів або вироблені з різних компонентів, товари, що надходять у продаж у наборах для роздрібної торгівлі, класифікація яких не може здійснюватися згідно з правилом 3 (а), повинні класифікуватися за тим матеріалом чи компонентом, який визначає основні властивості цих товарів, за умови, що цей критерій можна застосувати.

Таким чином, зазначеними правилами передбачено, що при віднесенні товару до тієї чи іншої товарної підкатегорії слід виходити з більш конкретного опису товару, тобто саме характеристики товару є визначальними для класифікації товару відповідно до УКТ ЗЕД.

У пункті 2 загальних положеннях до товарної групи 87 УКТ ЗЕД зазначено, що вантажні моторні транспортні засоби класифікуються у товарній позиції 8704, а спеціального призначення - у товарній позиції 8705 УКТ ЗЕД.

Враховуючи вимоги правила 1 ОПІ у товарній позиції 8704 УКТ ЗЕД класифікуються моторні транспортні засоби для перевезення вантажів. До цієї товарної позиції включаються, зокрема: самоскиди, човникові автомобілі, самозавантажні транспортні засоби, автомобілі для доставляння товарів та автофургони усіх видів, автофургони для перевезення домашніх речей тощо.

Отже, головне призначення моторних транспортних засобів, які включаються до товарної позиції 8704 УКТ ЗЕД є перевезення вантажів.

В той же час у товарній позиції 8705 УКТ ЗЕД класифікуються ряд транспортних засобів, спеціально сконструйованих або пристосованих для розміщення різних пристроїв, які надають їм можливості виконувати визначені нетранспортні функції.

Основною метою транспортного засобу цієї товарної позиції не є перевезення людей або вантажів.

До товарної позиції 8705 включаються, зокрема: автомобілі для прибирання доріг (підмітальні машини), автомобілі-розкидувачі, комбіновані підмітально-мийні машини та асенізаційні машини тощо.

Товарна позиція 8705 встановлює наступний опис товару: «Моторні транспортні засоби спеціального призначення, крім призначених головним чином для перевезення людей або вантажів (наприклад, автомобілі вантажні для аварійного ремонту, автокрани, автомобілі пожежні, автобетономішалки, автомобілі прибиральні для доріг, автомобілі поливомийні, автомобілі-майстерні, радіологічні автомобілі)».

Через що головною ознакою таких товарів є їх «спеціальне призначення» відмінне від перевезення людей та вантажів.

Відповідно до паспорта установки, установка обладнана вакуумними ємностями, призначеними для розвантаження, завантаження та змішування технічних рідин для гідророзриву пласта. Як було вищезазначено, в технічному паспорті наведено технічні характеристики ємностей.

Так, в технічному паспорті на Вакуумну установку, який виданий ТОВ "Експертний технічний центр "СФЕРА", м. Полтава, в розділі 2 зазначено, що установка обладнана саме вакуумними ємностями, які дозволяють вакуумувати повітря, завдяки чому відбувається відкачування рідини з свердловини, або створювати надлишковий тиск, завдяки чому, установка дозволяє здійснювати розвантаження або подавати реагенти в свердловину.

З урахуванням технічного опису та функціонального призначення вакуумної установки, яка змонтована на шасі Mercedes-Benz Actross 33.32. випливає, що головне призначення вакуумної установки полягає у виконанні ряд нетранспортних функцій, а саме: відкачування рідини, змішування хімічних реагентів, яке здійснюється за допомогою відцентрового насосу.

Враховуючи положення правила 1 ОГП, загальних положень до товарної групи 87, пояснень до товарних позицій 8704 та 8705 УКТ ЗЕД, технічних характеристик описаного транспортного засобу, суд вважає, що класифікацію вакуумної установки слід здійснювати у межах товарної позиції 8705 згідно з УКТ ЗЕД.

Суд вважає, що відповідач не довів порушення діючого законодавства з боку позивача при декларуванні наведеного вище товару та не довів наявності підстав для зміни коду товару, що ввозиться позивачем.

Позивач зазначає, що на відповідь на скаргу ТОВ «Такром Україна» на класифікаційне рішення N КТ-UA209000-0009-2022 Державна митна служба надіслала листа (№08-4/15-04- 01/13/2326 від 05.05.2022), в якому повідомила, що задекларований товар за ЕМД № UA209120/2022/002464 від 28.01.2022 відповідає опису в межах товарної позиції 8705 УКТЗЕД. Тобто відповідає тому, що було задекларовано ТОВ «Такром Україна» в ЕМД № UA209120/2022/002464 від 28.01.2022.

Відповідно до Висновку судового експерта Д.Л. Дуця за результатами проведення судової товарознавчої експертизи №3223 від 10.08.2022: найменування товару: вакуумна установка змонтована на шасі Mercedes-Benz Actros33.32, яка є транспортним засобом спеціального призначення для викачування рідин, хімічних сполук/речовин тощо; характеристики товару вакуумна установка змонтована на шасі Mercedes-Benz Actros33.32, відповідають характеристикам товарної позиції 8705 - - - інші.

Суд зазначає, що відсутні підстави не довіряти зазначеному експертному висновку, оскільки вказане дослідження було проведено кваліфікованим фахівцем, попередженим про кримінальну відповідальність за надання завідомо неправдивого висновку.

Беручи до уваги документи, представлені позивачем до митного оформлення товару, експертні висновки, суд вважає правильним код товару, визначений Товариством. Правильність визначення коду товару у спірному рішенні, митним органом не доведена. Відповідачем під час розгляду справи не було надано належних та допустимих доказів на підтвердження висновків щодо помилковості визначення позивачем коду товару за УКТЗЕД 8705908090 та щодо того, що вказаному товару відповідає код за УКТЗЕД 8704239900.

Відповідно до ч. 2 ст. 77 Кодексу адміністративного судочинства України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Закріплений у ч. 1 ст. 9 КАС України принцип змагальності сторін передбачає, що розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Відповідно до ч. 2 ст. 73 КАС України, предметом доказування є обставини, які підтверджують заявлені вимоги чи заперечення або мають інше значення для розгляду справи і підлягають встановленню при ухваленні судового рішення.

Суд враховує положення статті 108 КАС України, згідно з якою, висновок експерта для суду не має заздалегідь встановленої сили і оцінюється судом разом з іншими доказами за правилами, встановленими статтею 90 КАС України.

Згідно з ст. 90 КАС України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.

У розумінні ч. 2 ст. 2 КАС України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Матеріали справи свідчать, що відповідні критерії відповідачем не дотримані, що зумовило звернення позивача за захистом порушених прав та інтересів до суду.

З огляду на викладене, суд вважає, що позовні вимоги є обґрунтованими, а тому позов підлягає до задоволення.

Відповідно до ст. 139 Кодексу адміністративного судочинства України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Керуючись ст.ст. 19-21, 72-77, 242-246, 255, 293, 295 КАС України суд,

ВИРІШИВ:

Позов задовольнити повністю.

Визнати протиправним та скасувати рішення Львівської митниці про визначення коду товару N KT-UA209000-0009-2022 від 15 лютого 2022 року.

Стягнути з Львівської митниці (79000, м. Львів, вул. Костюшка, 1, ЄДРПОУ 43971343) за рахунок її бюджетних асигнувань на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «Такром Україна» (01033, м. Київ, вул. Володимирська, 61-Б, п. 7, ЄДРПОУ 41134939) судовий збір в розмірі 2481 (дві тисячі чотириста вісімдесят одну) грн.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Суддя Р.М. Брильовський

СудЛьвівський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення01.11.2022
Оприлюднено03.11.2022
Номер документу107057227
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу реалізації державної політики у сфері економіки та публічної фінансової політики, зокрема щодо митної справи (крім охорони прав на об’єкти інтелектуальної власності); зовнішньоекономічної діяльності; спеціальних заходів щодо демпінгового та іншого імпорту, у тому числі щодо визначення коду товару за УКТЗЕД

Судовий реєстр по справі —380/10586/22

Ухвала від 11.04.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Дашутін І.В.

Постанова від 02.03.2023

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Шевчук Світлана Михайлівна

Постанова від 02.03.2023

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Шевчук Світлана Михайлівна

Ухвала від 01.02.2023

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Шевчук Світлана Михайлівна

Ухвала від 01.02.2023

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Шевчук Світлана Михайлівна

Ухвала від 23.01.2023

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Шевчук Світлана Михайлівна

Ухвала від 23.01.2023

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Шевчук Світлана Михайлівна

Ухвала від 23.01.2023

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Шевчук Світлана Михайлівна

Ухвала від 28.11.2022

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Шевчук Світлана Михайлівна

Ухвала від 28.11.2022

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Шевчук Світлана Михайлівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні