Ухвала
від 28.10.2022 по справі 640/18227/22
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 У Х В А Л А

про повернення позовної заяви

28 жовтня 2022 року м. Київ № 640/18227/22

Cуддя Окружного адміністративного суду міста Києва Федорчук А.Б., розглянувши матеріали позовної заяви та додані до неї матеріали

за позовомОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 )доКиївського міського центру зайнятості (01033, м. Київ, вул. Жилянська, буд. 47, корпус Б) Харківського Національного університету внутрішніх справ (61000, м. Харків, проспект Льва Ландау, 27) Ліквідаційної комісії ГУМВС України в Одеській області (65014, м. Одеса, вул. Єврейська, 12) Ліквідаційної комісії УМВС України в Кіровоградській області (25006, м. Кропивницький, вул. Віктора Чміленка, 41) Фонду соціального страхування України (04070, м. Київ, вул. Боричів Тік, 28) Пенсійного фонду України (01601, м. Київ, вул. Бастіонна, 9)провизнання протиправними рішень, дій бездіяльності, зобов`язати вчинити дії,В С Т А Н О В И В:

ОСОБА_1 звернувся до Окружного адміністративного суду міста Києва з позовом до Київського міського центру зайнятості, Харківського Національного університету внутрішніх справ, Ліквідаційної комісії ГУМВС України в Одеській області, Ліквідаційної комісії УМВС України в Кіровоградській області, Фонду соціального страхування України, Пенсійного фонду України, в якому просить суд:

"1. Визнати протиправною бездіяльність Солом`янської районної філії Київського міського центру зайнятості, яка полягає у не включенні (не зарахуванні) при призначенні мені розміру допомоги по безробіттю, всі періоди проходження мною служби в органах внутрішніх справ України (з 02.08.2006 по 06.11.2015) та у Національній поліції України (з 07.11.2015 по 15.09.2017) до мого страхового стажу.

2. Зобов`язати Солом`янську районну філію Київського міського центру зайнятості здійснити зарахування (включення) всіх періодів проходження мною служби в органах внутрішніх справ України (з 02.08.2006 по 06.11.2015) та у Національній поліції України (з 07.11.2015 по 15.09.2017) до мого страхового стажу.

3. Визнати протиправним та скасувати рішення Солом`янської районної філії Київського міського центру зайнятості про відкладення мені виплат допомоги по безробіттю в період з 27.09.2021-27.10.2021, згідно п.1 Розділу IV Порядку №613.

4. Зобов`язати Солом`янську районну філію Київського міського центру зайнятості здійснити нарахування та виплату мені недоплаченої суми допомоги по безробіттю мені за період з 23.10.2021 року по 10.02.2022 року в розмірі 70% від суми мого грошового забезпечення, як особі, страховий стаж якої становить понад 10 років.

5. Визнати протиправною бездіяльність Харківського Національного університету внутрішніх справ, яка полягає у не утриманні та не перерахуванні (несплаті) відносно мене страхових внесків до Фонду соціального страхування на випадок безробіття за період проходження мною служби на посаді курсанта (командира відділення) факультету підготовки фахівців міліції громадської безпеки Кіровоградського юридичного інституту Харківського Національного університету внутрішніх справ України, а саме із 02.08.2006 року по 27.06.2010 року включно.

6. Зобов`язати Харківський Національний університет внутрішніх справ здійснити утримання та перерахування (сплату) відносно мене страхових внесків до Фонду соціального страхування на випадок безробіття за період проходження мною служби на посаді курсанта (командира відділення) факультету підготовки фахівців міліції громадської безпеки Кіровоградського юридичного інституту Харківського Національного університету внутрішніх справ України з 02.08.2006 по 27.06.2010 включно та надати мені для пред`явлення до Солом`янської районної філії Київського міського центру зайнятості довідку із зазначенням всіх сплачених страхових внесків.

7. Визнати протиправною бездіяльність Ліквідаційної комісії УМВС України в Кіровоградській області, яка полягає у не утриманні та не перерахуванні (несплаті) відносно мене страхових внесків до Фонду соціального страхування на випадок безробіття за період проходження мною служби на посаді дільничного інспектора міліції сектору дільничних інспекторів міліції громадської безпеки Олександрівського районного відділу Управління Міністерства внутрішніх справ України в Кіровоградській області з 27.06.2010 по 02.09.2010 включно та за період проходження мною служби на посаді слідчого слідчого відділення Кіровоградського міського відділу УМВС України в Кіровоградській області у вересні місяці 2015 року включно.

8. Зобов`язати Ліквідаційну комісію УМВС України в Кіровоградській області здійснити утримання та перерахування (сплату) відносно мене страхових внесків до Фонду соціального страхування на випадок безробіття за період проходження мною служби на посадах дільничного інспектора міліції сектору дільничних інспекторів міліції громадської безпеки Олександрівського районного відділу Управління Міністерства внутрішніх справ України в Кіровоградській області з 27.06.2010 по 02.09.2010 включно та за період проходження мною служби на посаді слідчого слідчого відділення Кіровоградського міського відділу УМВС України в Кіровоградській області у вересні місяці 2015 року включно та надати мені для пред`явлення до Солом`янської районної філії Київського міського центру зайнятості довідку з зазначенням всіх сплачених щодо мене страхових внесків за вказаний період.

9. Визнати протиправною бездіяльність Ліквідаційної комісії ГУМВС України в Одеській області, яка полягає у не утриманні та не перерахуванні (несплаті) відносно мене страхових внесків до Фонду соціального страхування на випадок безробіття за періоди проходження мною служби на наступних посадах: старшого оперуповноваженого кримінальної міліції у справах дітей лінійного відділу на станції Знам`янка Управління Міністерства внутрішніх справ України на Одеській залізниці з 01.04.2011 по 01.06.2011 включно; оперуповноваженого сектору карного розшуку лінійного відділення на станції Кіровоград лінійного відділу на станції Знам`янка Управління Міністерства внутрішніх справ України на Одеській залізниці з 01.06.2011 по 20.06.2013включно та слідчого слідчого відділення лінійного відділу на станції Знам`янка УМВС України на Одеській залізниці з 20.06.2013 по 08.09.2015 включно.

10. Зобов`язати Ліквідаційну комісію ГУМВС України в Одеській області здійснити утримання та перерахування (сплату) відносно мене страхових внесків до Фонду соціального страхування на випадок безробіття за період проходження мною служби на наступних посадах: старшого оперуповноваженого кримінальної міліції у справах дітей лінійного відділу на станції Знам`янка Управління Міністерства внутрішніх справ України на Одеській залізниці з 01.04.2011 по 01.06.2011 включно; оперуповноваженого сектору карного розшуку лінійного відділення на станції Кіровоград лінійного відділу на станції Знам`янка Управління Міністерства внутрішніх справ України на Одеській залізниці з 01.06.2011 по 20.06.20ІЗвключно та слідчого слідчого відділення лінійного відділу на станції Знам`янка УМВС України на Одеській залізниці в період з 20.06.2013 по 08.09.2015 включно та надати мені для пред`явлення до Солом`янської районної філії Київського міського центру зайнятості довідку з зазначенням всіх сплачених щодо мене страхових внесків за вказаний період.

11. Визнати протиправною бездіяльність Фонду соціального страхування України та Пенсійного фонду України, яка полягає у не включенні (не зарахуванні) при визначенні мені страхового стажу, всіх періодів проходження мною служби в органах внутрішніх справ України (з 02.08.2006 по 06.11.2015) та у Національній поліції України (07.11.2015-31.05.2016 включно) до мого загального страхового стажу.

12. Зобов`язати Фонд соціального страхування України та Пенсійний фонд України здійснити включення (зарахування) всіх періодів проходження мною служби в органах внутрішніх справ України (з 02.08.2006 по 06.11.2015) та у Національній поліції України (07.11.2015-31.05.2016 включно) до мого загального страхового стажу, офіційні відомості про що внести до офіційної бази даних «Реєстр застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов`язкового державного соціального страхування»."

Так, відповідно до пункту 3 частини першої статті 171 Кодексу адміністративного судочинства України суддя після одержання позовної заяви з`ясовує, чи відповідає позовна заява вимогам, встановленим статтями 160, 161, 172 цього Кодексу.

Відповідно до частини другої статті 171 Кодексу адміністративного судочинства України суддя відкриває провадження в адміністративній справі на підставі позовної заяви, якщо відсутні підстави для залишення позовної заяви без руху, її повернення чи відмови у відкритті провадження у справі.

Так, рішення, прийняті суб`єктами владних повноважень, дії, вчинені ними під час здійснення управлінських функцій, а також невиконання повноважень, встановлених законодавством (бездіяльність), можуть бути оскаржені до суду відповідно до частин першої, другої статті 55 Конституції України. Для реалізації кожним конституційного права на оскарження рішень, дій чи бездіяльності вказаних суб`єктів у сфері управлінської діяльності в Україні утворено систему адміністративних судів.

Частиною першою статті 21 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що позивач може заявити кілька вимог в одній позовній заяві, якщо вони пов`язані між собою.

Водночас, згідно з частиною першою статті 172 Кодексу адміністративного судочинства України в одній позовній заяві може бути об`єднано декілька вимог, пов`язаних між собою підставою виникнення або поданими доказами, основні та похідні позовні вимоги.

Так, позивачем заявлено позовні вимоги до шістьох різних відповідачів щодо різних (самостійних) предметів спору.

Суд зауважує, що підстави позовних вимог заявлені до центу зайнятості та позовних вимог, заявлених до Харківського Національного університету внутрішніх справ, Ліквідаційної комісії ГУМВС України в Одеській області, Ліквідаційної комісії УМВС України в Кіровоградській області, з якими позивач перебував у трудових відносинах є окремі один від одного та не пов`язані між собою підставами виникнення та поданими доказами.

Таким чином, позивачем фактично заявлено окремі позови, що не пов`язані між собою підставами виникнення та поданими доказами, що в свою чергу значною мірою ускладнять їх розгляд в одному провадженні.

Згідно з пунктом 6 частини 4 статті 169 Кодексу адміністративного судочинства України, позовна заява повертається позивачеві, якщо порушено правила об`єднання позовних вимог (крім випадків, в яких є підстави для застосування положень статті 172 цього Кодексу).

Отже, враховуючи, що позивачем порушено правила об`єднання позовних вимог і відсутні підстави для застосування положень статті 172 Кодексу адміністративного судочинства України, суд дійшов висновку про наявність правових підстав для повернення позовної заяви позивачу.

Керуючись статтями 160-162, пунктом 6 частини 4 статті 169, частиною 8 статті 169, статтею 241-243, 248 Кодексу адміністративного судочинства України, суддя -

У Х В А Л И В:

1. Позовну заяву ОСОБА_1 повернути.

Ухвалу про повернення позовної заяви разом із заявою та всіма додатками до неї надіслати позивачу негайно.

Роз`яснити позивачу, що повернення позовної заяви не позбавляє права повторного звернення до адміністративного суду в порядку, встановленому законом.

Ухвала може бути оскаржена до суду апеляційної інстанції протягом п`ятнадцяти днів з дня її проголошення у порядок, визначений статтею 297 Кодексу адміністративного судочинства України.

Суддя А.Б. Федорчук

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення28.10.2022
Оприлюднено03.11.2022
Номер документу107061083
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи зі спорів з приводу реалізації публічної політики у сферах праці, зайнятості населення та соціального захисту громадян та публічної житлової політики, зокрема зі спорів щодо

Судовий реєстр по справі —640/18227/22

Ухвала від 22.10.2024

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Перепелиця А.М.

Ухвала від 06.02.2024

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Балаклицький А. І.

Ухвала від 26.06.2023

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Балаклицький А. І.

Постанова від 06.04.2023

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Безименна Наталія Вікторівна

Ухвала від 06.04.2023

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Безименна Наталія Вікторівна

Ухвала від 30.11.2022

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Безименна Наталія Вікторівна

Ухвала від 30.11.2022

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Безименна Наталія Вікторівна

Ухвала від 08.11.2022

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Безименна Наталія Вікторівна

Ухвала від 28.10.2022

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Федорчук А.Б.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні