Рішення
від 04.11.2022 по справі 420/14164/22
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 420/14164/22

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

04 листопада 2022 року м. Одеса

Одеський окружний адміністративний суд у складі: головуючого судді Єфіменка К.С., розглянувши в письмовому провадженні у порядку спрощеного позовного провадження справу за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «СК ВИТАТЕХ» (67820, Одеська область, Овідіопольський район, село Прилиманське, вул. Оборонна, буд.44-к, офіс 3) до Головного управління ДПС Одеськiй області (65044, м. Одеса, вул. Семінарська. буд.5), Державної податкової служби України (04053, м. Київ, вул. Львівська площа, буд.8) про визнання протиправними та скасування рішень про відмову в реєстрації податкових накладних та зобов`язання зареєструвати податкові накладні,-

ВСТАНОВИВ:

До Одеського окружного адміністративного суду надійшов позов Товариства з обмеженою відповідальністю «СК ВИТАТЕХ» до Головного управління ДПС в Одеській області, Державної податкової служби України, за результатом якого позивач просить:

визнати протиправним та скасувати рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС В Одеській області від 15.09.2022 року №7347117/41849780 про відмову у реєстрації податкової накладноп №9 від 16.08.2022 року видану TOB «CK ВИТАТЕХ» на користь ТОВ «МОРСЬКІ ІНЖЕНЕРНІ ТЕХНОЛОГІЇ» на суму 234 000 грн.;

визнати протиправним та скасувати рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС в Одеській області від 15.09.2022 року №7347120/41849780 про відмову у реєстрації податкової накладноп №10 від 16.08.2022 року видану ТОВ «СК ВИТАТЕХ» на користь ТОВ «МОРСЬКІ ІНЖЕНЕРНІ ТЕХНОЛОГІЇ» на суму 242 400 грн.;

визнати протиправним та скасувати рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС в Одеській областi вiд 15.09.2022 року №7347122/41849780 про відмову у реєстрації податкової накладноп №11 вiд 16.08.2022 року видану ТОВ «СК ВИТАТЕХ» на користь ТОВ «МОРСЬКІ ІНЖЕНЕРНІ ТЕХНОЛОГІЇ» на суму 297 600 грн.;

визнати протиправним та скасувати рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС в Одеській області від 15.09.2022 року №7347125/41849780 про відмову у реєстрації податкової накладної № 12 від 17.08.2022 року видану ТОВ «СК ВИТАТЕХ» на користь ТОВ «МОРСЬКІ ІНЖЕНЕРНІ ТЕХНОЛОГІЇ» на суму 284 200грн.;

визнати протиправним та скасувати рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС в Одеській області від 15.09.2022 року №7347127/41849780 про відмову у реєстрації податкової накладноп №13 від 17.08.2022 року видану ТОВ «СК ВИТАТЕХ» на користь ТОВ «МОРСЬКІ ІНЖЕНЕРНІ ТЕХНОЛОГІЇ» на суму 269 400 грн.;

визнати протиправним та скасувати рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС в Одеській області від 15.09.2022 року №7347129/41849780 про відмову у реєстрації податкової накладноп №14 від 17.08.2022 року видану ТОВ «СК ВИТАТЕХ» на користь ТОВ «МОРСЬКІ ІНЖЕНЕРНІ ТЕХНОЛОГІЇ» на суму 270 000 грн.;

визнати протиправним та скасувати рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС в Одеській області від 15.09.2022 року №7347132/41849780 про відмову у реєстрації податкової накладноп №15 від 22.08.2022 року видану ТОВ «СК ВИТАТЕХ» на користь ТОВ «МОРСЬКІ ІНЖЕНЕРНІ ТЕХНОЛОГІЇ» на суму 331 300грн.;

визнати протиправним та скасувати рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС в Одеській областi вiд 15.09.2022 року №7347140/41849780 про відмову у реєстрації податкової накладної №16 вiд 22.02 року видану ТОВ «СК ВИТАТЕХ» на користь ТОВ «МОРСЬКІ ІНЖЕНЕРНІ ТЕХНОЛОГІЇ» на суму 330 000грн.;

визнати протиправним та скасувати рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної /розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС в Одеській областi вiд 15.09.2022 року №7347136/41849780 про відмову у реєстрації податкової накладноп №17 22.08.2022 року видану ТОВ «СК ВИТАТЕХ» на користь ТОВ «МОРСЬКІ ІНЖЕНЕРНІ ТЕХНОЛОГІЇ» на суму 298 200грн.;

визнати протиправним та скасувати рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС в Одеській області вiд 15.09.2022 року №7347142/41849780 про відмову у реєстрації податковоп накладноп №18 від 29.08.2022 року видану ТОВ «СК ВИТАТЕХ» на користь ТОВ «МОРСЬКІ ІНЖЕНЕРНІ ТЕХНОЛОГІЇ» на суму 285 720грн.;

визнати протиправним та скасувати рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС в Одеській області від 15.09.2022 року №7347138/41849780 про відмову у реєстрації податкової накладної №19 від 29.08.2022 року видану ТОВ «СК ВИТАТЕХ» на користь ТОВ «МОРСЬКI IНЖЕНЕРНІ ТЕХНОЛОГІЇ» на суму 148 500 грн.;

визнати протиправним та скасувати рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС в Одеській області від 15.09.2022 року №7347134/41849780 про відмову у реєстрації податкової накладної №20 від 29.08.2022 року видану ТОВ «СК ВИТАТЕХ» на користь ТОВ «МОРСЬКI IНЖЕНЕРНІ ТЕХНОЛОГІЇ» на суму 245 760грн.

визнати протиправним та скасувати рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС в Одеській областi вiд 15.09.2022 року No7347144/41849780 про відмову у реєстрації податкової накладноп №21 вiд 29.08.2022 року видану ТОВ «СК ВИТАТЕХ» на користь ТОВ «МОРСЬКІ ІНЖЕНЕРНІ ТЕХНОЛОГІЇ» на суму 180 600грн.;

визнати протиправним та скасувати рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС в Одеській областi вiд 15.09.2022 року №7347135/41849780 про відмову у реєстрації податкової накладноп №22 вiд 29.08.2022 року видану ТОВ «СК ВИТАТЕХ» на користь ТОВ «МОРСЬКІ ІНЖЕНЕРНІ ТЕХНОЛОГІЇ» на суму 260 580 грн.

зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №9 від 16.08.2022 року видану ТОВ «СК ВИТАТЕХ» на користь ТОВ «МОРСЬКI IНЖЕНЕРНІ ТЕХНОЛОГІЇ» на суму 234 000 грн датою її фактичного отримання 06.09.2022 року;

зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №10 вiд 16.08.2022 року видану ТОВ «СК ВИТАТЕХ» на користь ТОВ «МОРСЬКІ ІНЖЕНЕРНІ ТЕХНОЛОГІЇ» на суму 242 400 грн. датою її фактичного отримання 07.09.2022 року;

зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну № 1 від 16.08.2022 року видану ТОВ «СК ВИТАТЕХ» на користь ТОВ «МОРСЬКІ ІНЖЕНЕРНІ ТЕХНОЛОГІЇ» на суму 297 600 грн. датою її фактичного отримання 07.09.2022 року;

зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №12 від 17.08.2022 року видану ТОВ «СК ВИТАТЕХ» на користь ТОВ «МОРСЬКI IНЖЕНЕРНІ ТЕХНОЛОГІЇ» на суму 284 200 грн. датою й фактичного отримання 08.09.2022 року;

зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №13 від 17.08.2022 року видану ТОВ «СК ВИТАТЕХ» на користь ТОВ «МОРСЬК ЖЕНЕРНІ ТЕХНОЛОГІЇ» на суму 269 400 грн. датою її фактичного отримання 08.09.2022 року;

зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №14 від 17.08.2022 року видану ТОВ «СК ВИТАТЕХ» на користь ТОВ «МОРСЬКІ ІНЖЕНЕРНІ ТЕХНОЛОГІЇ» на суму 270 000 грн. датою її фактичного отримання 08.09.2022 року;

зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №15 вiд 22.08.2022 року видану ТОВ «СК ВИТАТЕХ» на користь ТОВ «МОРСЬКІ ІНЖЕНЕРНІ ТЕХНОЛОГІЇ» на суму 331 800грн. датою її фактичного отримання 12.09.2022 року;

зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №16 від 22.08.2022 року видану ТОВ «СК ВИТАТЕХ» на користь ТОВ «МОРСЬКІ ІНЖЕНЕРНІ ТЕХНОЛОГІЇ» на суму 330 000грн. датою її фактичного отримання 12.09.2022 року;

зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну 17 від 22.08.2022 року видану ТОВ «СК ВИТАТЕХ» на користь ТОВ «МОРСЬКІ ІНЖЕНЕРНІ ТЕХНОЛОГІЇ» на суму 298 200грн. датою й фактичного отримання 12.09.2022 року;

зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №18 від 29.08.2022 року видану ТОВ «СК ВИТАТЕХ» на користь ТОВ «МОРСЬКІ ІНЖЕНЕРНІ ТЕХНОЛОГІЇ» на суму 285 720грн. датою її фактичного отримання 12.09.2022 року;

зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №19 від 29.08.2022 року видану ТОВ «СК ВИТАТЕХ» на користь ТОВ «МОРСЬКІ ІНЖЕНЕРНІ ТЕХНОЛОГІЇ» на суму 148 500 грн. датою її фактичного отримання 12.09.2022 року;

зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №20 від 29.08.2022 року видану ТОВ «СК ВИТАТЕХ» на користь ТОВ «МОРСЬКІ ІНЖЕНЕРНІ ТЕХНОЛОГІЇ» на суму 245 760грн. датою її фактичного отримання 12.09.2022 року:

зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №21 вiд 29.08.2022 року видану ТОВ «СК ВИТАТЕХ» на користь ТОВ «МОРСЬКІ ІНЖЕНЕРНІ ТЕХНОЛОГІЇ» на суму 180 600 грн. датою її фактичного отримання 12.09.2022 року;

зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №22 від 29.08.2022 року видану ТОВ «СК ВИТАТЕХ» на користь ТОВ «МОРСЬКІ ІНЖЕНЕРНІ ТЕХНОЛОГІЇ» на суму 260 580 грн. датою її фактичного отримання 12.09.2022 року;

покласти на відповідачів усі судові витрати.

Позовні вимоги мотивовано тим, що оскільки в Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС в Одеській області були відсутні фактичні правові підстави для відмови в реєстрації податкових накладних Позивача, по яким останнім надано контролюючому органу підтверджуючі документи по здійсненим господарським операцій, то такі рішення є протиправними і підлягають скасуванню в силу своєї протиправності, а відповідні податкові накладні підлягають реєстрації датою їх фактичного надходження.

Ухвалою від 11.10.2022р. відкрито провадження у справі та визначено, що її розгляд буде проводитись за правилами спрощеного позовного провадження без виклику учасників справи (ст.262 КАС України).

Представник Головного управління ДПС в Одеській області подав письмовий відзив на позовну заяву, в якому наголосив на правомірності спірних рішень, оскільки такі рішення були прийняті внаслідок ігнорування Позивачем рішень контролюючого органу про зупинення реєстрації податкових накладних в частині надання підтверджуючих документів у повному обсязі.

Розглянувши матеріали справи, всебічно та повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, оцінивши надані учасниками судового процесу докази в їх сукупності, суд встановив наступні обставини.

ТОВ «СК ВИТАТЕХ» зареєстроване в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань з 14.09.2022р.

Види економічної діяльності:

25.11 Виробництво будівельних металевих конструкцій і частин конструкцій (основний);

25.12 Виробництво металевих дверей і вікон;

43.21 Електромонтажні роботи;

43.22 Монтаж водопровідних мереж, систем опалення та кондиціонування;

43.31 Штукатурні роботи;

43.91 Покрівельні роботи;

46.15 діяльність посередників у торгівлі меблями, господарськими товарами, залізними та іншими металевими виробами;

46.18 Діяльність посередників, що спеціалізуються в торгівлі іншими товарами;

46.39 Неспеціалізована оптова торгівля продуктами харчування, напоями та тютюновими виробами;

46.73 Оптова торгівля деревиною, будівельними матеріалами та санітарно-технічним обладнанням;

46.74 Оптова торгівля залізними виробами, водопровідним і опалювальним устаткуванням і приладдям до нього;

46.90 Неспеціалізована оптова торгівля;

68.20 Надання в оренду й експлуатацію власного чи орендованого нерухомого майна;

71.11 Дiяльнiсть у сфері архітектури;

71.12 Діяльність у сфері інжинірингу, геології та геодезії, надання послуг технічного консультування в цих сферах;

74.10 Спеціалізована діяльність із дизайну;

41.20 Будівництво житлових і нежитлових будівель;

42.11 Будівництво доріг і автострад;

42.13 Будівництво мостів і тунелів.

02 серпня 2022 року між ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СК ВИТАТЕХ» тa ТОВАРИСТВОМ 3 ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Морські інженерні технології» (код ЄДРПОУ 35162591) було укладено Договір №2022/08 відповідно до якого ТОВ «СК ВИТАТЕХ» (як Підрядник) зобов`язується виконати роботи з ремонту. монтажу, демонтажу, виготовленню металоконструкцій, а ТОВ «Морські інженерні технології» (як Замовник) зобов`язується прийняти виконані роботи та сплатити умовах Договору.

Розрахунки між суб`єктами господарювання проводяться у безготівковій формі згідно платіжних доручень.

Позивачем було складено та подано до ДПС України на реєстрацію у Єдиному реєстрі податкових накладних наступні податкові накладні:

№ 9 від 16.08.2022 р. на суму 234 000,00 грн. (в тому числі ПДВ 39 000,00грн.);

№ 10 вiд 16.08.2022 р. на суму 242 400,00 грн. (в тому числі ПДВ 40 400.00грн.);

№ 11 від 16.08.2022 р. на суму 297 600.00 грн. (в тому числі ПДВ 49 600.00грн.);

№ 12 вiд 17.08.2022 р. на суму 280 200,00 грн. (в тому числі ПДВ 46 700,00грн.);

№ 13 від 17.08.2022 р. на суму 269 400,00 грн. (в тому числі ПДВ 44 900.00грн.);

№ 14 від 17.08.2022 р. на суму 270 000,00 грн. (в тому числі ПДВ 45 000,00грн.);

№ 15 вiд 22.08.2022 р. на суму 331 800.00 грн. (в тому числі ПДВ 55 300.00грн.);

№ 16 вiд 22.08.2022 р. на суму 330 000,00 грн. (в тому числі ПДВ 55 000.00грн.);

№ 17 вiд 22.08.2022 р. на суму 298 200,00 грн. (в тому числі ПДВ 49 700.00грн.):

№ 18 вiд 29.08.2022 р. на суму 285 720,00 грн. (в тому числі ПДВ 47 620,00грн.);

№ 19 вiд 29.08.2022 р. на суму 148 500,00 грн. (в тому числі ПДВ 24 750.00грн.):

№ 20 вiд 29.08.2022 р. на суму 245 760,00 грн. (в тому числі ПДВ 40 960.00грн.);

№ 21 вiд 29.08.2022 р. на суму 180 600,00 грн. (в тому числі ПДВ 30 100.00грн.);

№ 22 від 29.08.2022 р. на суму 260 580,00 грн. (в тому числі ПДВ 43 430,00грн.).

Стосовно зазначених податкових накладних за період з 16.09.2022 р. по 12.09.2022 р. через електронний кабінет платника податків Позивач отримав квитанції про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних, згідно яких реєстрацію вищевказаних податкових накладних прийнято; реєстрація зупинена; Платник податку, яким подано для реєстрації ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних, відповідає п.1 и ризиковості здійснення операцій та запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК.

12.09.2022 року Позивачем через електронний кабінет платника податків до ГУ ДПС в Одеській області було подано повідомлення № 29-42 про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних за період з 16.08.2022 року по 31.08.2022 року, до яких були додані копії первинних документів, які послугували підставою їх складання у вигляді довільного формату.

Так, разом з поясненнями були надані наступні документи: банківські виписки за період з 16.08.2022 року по 29.08.2022 року, Договір №2022/08 вiд 02.08.2022 р. 3 ТОВ «Морські інженерні технології» на виконання робіт. Договір оренди № 2018/1 вiд 09.01.2018р. 3 ПрАТ «Одесагрошляхбуд» на оренду виробничих та невиробничих споруд. Договір №115/21 вiд 01.02.2021р. 3 TOB «ОРЕНДА КОМПАНІ» на суборенду нежитлового приміщення. Договір №141/21 від 01.02.2021 р з ПАТ «МВО Оріон» на оренду приміщення для цеху. Договір №01/02-2021 вiд 01.02.2021 р. з ФОП ОСОБА_1 на оренду спецтехніки Лист-пояснення про діяльність товариства. Наказ, штатний розпис від 01.01.2022 р. Виписка з ЄДРПОУ, Декларація з питань ОП №238 від 14.06.2019 р.. Дозвіл охорони праці з підвищеної небезпеки № 337.19.51 від 14.06.2019 р. Ліцензія на роботи No5-Л вiд 31.01.2018 р.. Договір № 2022/01 вiд 02.08.2022 р. з ФОП ОСОБА_2 на виконання робіт.

15.09.2022 року ТОВ «СК ВИТАТЕХ» отримано наступні Рішення про відмову в реєстрації податкових накладної/розрахунку коригування в ЄРПН:

-№7347117/41849780 відносно ПН №9 від 16.08.2022 р.;

-№7347120/41849780 відносно ПН №10 від 16.08.2022 p.;

-№7347122/41849780 відносно ПН №11 вiд 16.08.2022 р.;

-№7347125/41849780 відносно ПН №12 від 17.08.2022 p.;

-№7347127/41849780 відносно ПН №13 від 17.08.2022 p.;

-№7347129/41849780 відносно ПН №14 від 17.08.2022 р.;

-№7347132/41849780 відносно ПН №15 від 22.08.2022 р.;

-№7347140/41849780 відносно ПН №16 від 22.08.2022 р.;

-№7347136/41849780 відносно ПН №17 від 22.08.2022 р.;

-№7347142/41849780 відносно ПН No18 від 29.08.2022 р.;

-№7347138/41849780 відносно ПН №19 від 29.08.2022 р.;

-№7347134/41849780 відносно ПН №20 від 29.08.2022 р.;

-№7347144/41849780 відносно ГН №21 вiд 29.08 2022 р.;

-№7347135/41849780 відносно ПН №22 вiд 29.08.2022 р.

Позивач оскаржив зазначенні рішення в адміністративному порядку, проте отримав відмовіи в задоволенні скарг.

Незгода з вказаними рішеннями обумовила позивача на звернення до суду з адміністративним позовом.

Вирішуючи даний адміністративний спір суд виходить з наступного.

Відповідно до частини другої статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Як передбачено пунктом 201.1 статті 201 Податкового кодексу України (далі -ПК України) на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

Згідно з пунктом 201.10 статті 201 ПК України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.

Датою та часом надання податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронному вигляді до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, є дата та час, зафіксовані у квитанції.

Якщо надіслані податкові накладні/розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.

Порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних встановлюється Кабінетом Міністрів України. Покупець має право звіряти дані отриманої податкової накладної на відповідність із даними Єдиного реєстру податкових накладних.

Відповідно до пункту 12 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 1246 від 29 грудня 2010 року (далі - Порядок №1246) після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки: відповідності податкової накладної та/або розрахунку коригування затвердженому формату (стандарту); чинності електронного цифрового підпису, порядку його накладення та наявності права підписання посадовою особою платника податку таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; реєстрації особи, що надіслала на реєстрацію податкову накладну та/або розрахунок коригування, платником податку на момент складення та реєстрації таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; дотримання вимог, установлених пунктом 192.1 статті 192 та пунктом 201.10 статті 201 ПК України; наявності помилок під час заповнення обов`язкових реквізитів відповідно до пункту 201.1 статті 201 ПК України; наявності суми податку на додану вартість відповідно до пунктів 200-1.3і 200-1.9 статті 200-1 ПК України (для податкових накладних та/або розрахунків коригування, що реєструються після 01 липня 2015 р.); наявності в Реєстрі відомостей, що містяться у податковій накладній, яка коригується; факту реєстрації/зупинення реєстрації/відмови в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування з такими ж реквізитами; відповідності податкових накладних та/або розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатнім для зупинення їх реєстрації відповідно до пункту 201.16 статті 201 ПК України; дотримання вимог Законів України «Про електронний цифровий підпис», «;Про електронні документи та електронний документообіг» та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.

Відповідно до пункту 13 Порядку №1246, за результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування (далі - квитанція).

Аналогічні приписи наведені у пункті 201.16 статті 201 ПК України, згідно з якими реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена у порядку, визначеному Кабінету Міністрів України.

Механізм зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), організаційні та процедурні засади діяльності комісій з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі (далі - комісії контролюючих органів), права та обов`язки їх членів визначено Порядком зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 11 грудня 2019 р. № 1165, який набрав чинності з 01 лютого 2020 року (далі - Порядок № 1165).

Відповідно до пунктів 4, 5 Порядку №1165 у разі коли за результатами перевірки податкової накладної/розрахунку коригування визначено, що податкова накладна/розрахунок коригування відповідають одній з ознак безумовної реєстрації, визначених у пункті 3 цього Порядку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування не зупиняється в Реєстрі.

Платник податку, яким складено та/або подано для реєстрації в Реєстрі податкову накладну/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряється щодо відповідності критеріям ризиковості платника податку (додаток 1), показникам, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку(додаток 2).

Податкова накладна/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряються щодо відповідності відображених у них операцій критеріям ризиковості здійснення операцій (додаток 3).

Згідно з пунктами 6,7,10,11 Порядку №1165 у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну/розрахунок коригування, відповідає хоча б одному критерію ризиковості платника податку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.

У разі коли за результатами автоматизованого моніторингу податкової накладної/розрахунку коригування встановлено, що відображена в них операція відповідає хоча б одному критерію ризиковості здійснення операції, крім податкової накладної/розрахунку коригування, складених платником податку, який відповідає хоча б одному показнику, за яким визначається позитивна податкова історія, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.

Так, у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації.

У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються: 1) номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування;2) критерій (критерії) ризиковості платника податку та/або ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (яких) зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, з розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку; 3) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для розгляду питання прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації (пункт 11 Порядку № 1165).

Як встановлено судом, реєстрацію податкової накладної позивача зупинено з тих підстав, що коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг відсутні в таблиці даних податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій.

У квитанції запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатні для прийняття рішення про реєстрацію податкових накладних.

Оцінюючи наведені в квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної підстави контролюючого органу, суд зазначає, що у додатку 3 до Порядку №1165, визначено критерії ризиковості здійснення операцій. Зокрема, відповідно до пункту 1 відсутність товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податковій накладній, поданій для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), у таблиці даних платника податку на додану вартість (далі - платник податку) як товару/послуги, що на постійній основі постачається, та обсяг постачання товару/послуги, зазначений у податковій накладній/розрахунку коригування до податкової накладної на збільшення суми податкових зобов`язань, яку/який подано для реєстрації в Реєстрі, дорівнює або перевищує величину залишку, що визначається як різниця між обсягом придбання на митній території України такого/такої товару/послуги (крім обсягу придбання товарів/послуг за операціями, які звільнені від оподаткування та підлягають оподаткуванню за нульовою ставкою) та/або ввезення на митну територію України такого товару, зазначеного з 01 січня 2017 р. в отриманих податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих у Реєстрі, і митних деклараціях, збільшеного у 1,5 рази, та обсягом постачання відповідного товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податкових накладних / розрахунках коригування, зареєстрованих з 01 січня 2017 р. у Реєстрі, і переважання в такому залишку (більше 50 відсотків) груп товарів (продукції), визначених ДПС та затверджених відповідним наказом, оприлюдненим на офіційному веб-сайті ДПС.

З урахуванням положень наведених норм, суд звертає увагу, що у разі зупинення реєстрації податкової накладної на підставі пункту 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій, контролюючий орган має витребувати від платника документи на спростування наявних у органу ДПС сумнівів, пов`язаних з легальністю діяльності юридичної особи, вказавши які саме аспекти належить висвітити платнику податків у своїх поясненнях.

Таким чином, невиконання податковим органом законодавчо встановлених вимог щодо змісту, форми, обґрунтованості та вмотивованості актів індивідуальної дії призводить до їх протиправності.

Як вбачається зі змісту квитанцій про зупинення реєстрації податкової накладної, контролюючий орган вказав, що господарські операції платника податків відповідають пункту 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій.

Суд зауважує, що зупинення реєстрації ПН/РК за пунктом 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій відбувається у разі одночасного дотримання трьох умов: відсутність товару в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товару, що на постійній основі постачається; обсяг постачання дорівнює або перевищує товарні залишки; переважання в такому залишку (більше 50 відсотків) груп товарів (продукції), визначених ДПС та затверджених відповідним наказом, оприлюдненим на офіційному веб-сайті ДПС.

Натомість, надіслана позивачу квитанція містить вимогу щодо надання пояснень та копій документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, без зазначення конкретної пропозиції щодо переліку документів, необхідних та достатніх для прийняття рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН.

Наказом Міністерства фінансів України №520 від 12 грудня 2019 року, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 13 грудня 2019 року за №1245/34216, затверджено Порядок прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Порядок №520), який визначає механізм прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), реєстрацію яких відповідно до пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України (далі - Кодекс) зупинено в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

Відповідно до пунктів 2-4 Порядку №520 прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено, здійснюють комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі головних управлінь Державної податкової служби України в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДПС (далі - комісія регіонального рівня).

Комісія регіонального рівня протягом п`яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та копій документів, поданих відповідно до пункту 4 цього Порядку, приймає рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі та надсилає його платнику податку в порядку, встановленому статтею 42 Кодексу.

У разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі платник податку має право подати копії документів та письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної розрахунку коригування в Реєстрі.

Пунктом 5 Порядку №520 визначено перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, може включати:

договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них;

договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції;

первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні;

розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків;

документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством.

Пунктами 6, 7 Порядку №520 передбачено, що письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 5 цього Порядку, платник податку має право подати до контролюючого органу протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов`язання, відображеного в податковій накладній/розрахунку коригування.

Платник податку має право подати письмові пояснення та копії документів до декількох податкових накладних/розрахунків коригування, якщо такі податкові накладні/розрахунки коригування складено на одного отримувача - платника податку за одним і тим самим договором або якщо в таких податкових накладних/розрахунках коригування відображено однотипні операції (з однаковими кодами товарів згідно з Українською класифікацією товарів зовнішньоекономічної діяльності (УКТ ЗЕД) або кодами послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг (ДКПП)).

Письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 5 цього Порядку, платник податку подає до ДПС в електронній формі за допомогою засобів електронного зв`язку з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг», «;Про електронні довірчі послуги» та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.

Відповідно до пункту 11 Порядку № 520 Комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі в разі:

ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі;

та/або ненадання платником податку копій документів відповідно до пункту 5 цього Порядку;

та/або надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства.

Пунктом 13 Порядку №520 визначено, що рішення комісії регіонального рівня про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі може бути оскаржено в адміністративному або судовому порядку.

Судом встановлено, що позивачем подано для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну, ГУ ДПС в Одеській області за наслідком проведеного моніторингу зупинено їх реєстрацію та запропоновано позивачу надати пояснення та/або копії документів, достатні для прийняття рішення про реєстрацію податкових накладних.

Позивачем надані пояснення та копії первинних документів, складених під час здійснення відповідних господарських операцій, що підтверджено матеріалами справи.

Суд звертає увагу, що при зупиненні податкових накладних, позивачу пропонувалося надати пояснення та/або копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, без їх конкретизації. А відтак, позивачем надано такі документи та пояснення в довільній формі.

Крім того суд звертає увагу, що, як стверджує позивач та не заперечується відповідачем, податкові накладні № 1 від 08.08.2022 р. на суму 172200,00 грн. (в тому числі ПДВ 28 700,00грн.); № 2 від 08.08.2022 р. на суму 288000,00 грн. (в тому числі ПДВ 48 000,00грн.); № 3 вiд 09.08.2022 р. на суму 240 000,00 грн. (в тому числі ПДВ 40 000,00грн.); № 4 від 11.08.2022 р. на суму 186000,00 грн. (в тому числі ПДВ 31 000,00грн.);№ 5 вiд 11.08.2022 р. на суму 200 200,00 грн. (в тому числі ПДВ 36 700,00 грн.); № 6 від 11.08.2022 р.на суму 264 000,00 грн. (в тому числі ПДВ 44 000,00грн.); № 7 від 11.08.2022 р. на суму 234 600,00 грн. (в тому числі ПДВ 39 100,00грн.); № 8 від 11.08.2022 р. на суму 295 200,00 грн. (в тому числі ПДВ 49 200,00грн.) які складені в межах одного Договору №2022/08 вiд 02.08.2022 р. зареєстровано контролюючим органом.

Поряд з цим, форма рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в ЄРПН визначена Порядком №520 (додаток до Порядку).

Форма такого рішення передбачає, що у разі відмови в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН через ненадання платником податку копій документів, документи, які не надано, повинні бути підкресленими, тобто конкретно вказані.

Проте, в порушення наведених вимог законодавства, в рішеннях №7347117/41849780, №7347120/41849780, №7347122/41849780, №7347125/41849780, №7347127/41849780, №7347129/41849780, №7347135/41849780, №7347140/41849780, №7347136/41849780, №7347142/41849780, №7347138/41849780, №7347134/41849780, №7347144/41849780, №7347132/41849780 хоч і вказано, втім не зазначено, які саме із наданих документів складено з порушенням законодавства та норми якого саме закону порушено.

У той же час, суд звертає увагу, що конкретні первинні та розрахункові документи окремо у позивача не витребовувалися.

Таким чином, рішення суб`єкта владних повноважень не містить чіткої підстави його прийняття, що свідчить про їх необґрунтованість.

У той же час, в квитанції також відсутній конкретний перелік копій документів, необхідних для прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної в ЄРПН, що призводить до необґрунтованого обмеження права платника податків бути повідомленим про необхідність надання документів за вичерпним переліком, а не будь-яких на власний розсуд.

Суд також вважає за необхідне зазначити, що факт зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування у ЄРПН не спростовує ані факту здійснення платником податків господарської операції, ані факту наявності дати виникнення саме першої події (придбання товарів/послуг або отримання коштів), що підтверджується тільки первинними документами, на підставі яких складається податкова накладна/розрахунок коригування.

Таким чином, суд прийшов до висновку, що зважаючи на не зазначення контролюючим органом конкретного переліку копій документів, необхідних для прийняття ним рішення про реєстрацію податкових накладних в ЄРПН та на наявність передбачених законодавством документів, які свідчать про проведення господарських операцій, контролюючий орган не мав правових підстав для відмови позивачу у реєстрації податкових накладних № 9 від 16.08.2022 р., № 10 вiд 16.08.2022 р., № 11 від 16.08.2022 р., № 12 вiд 17.08.2022 р., № 13 від 17.08.2022 р., № 14 від 17.08.2022 р., № 15 вiд 22.08.2022 р., № 16 вiд 22.08.2022 р., № 22 від 29.08.2022 р., № 18 вiд 29.08.2022 р., № 19 вiд 29.08.2022 р., № 20 вiд 29.08.2022 р., № 21 вiд 29.08.2022 р., № 17 вiд 22.08.2022 р.

Суд наголошує, що будь-яке рішення чи дії суб`єкта владних повноважень мають бути законними та обґрунтованими, прийнятими чи вчиненими в межах наданих повноважень, повинні містити конкретні об`єктивні факти, на підставі яких його ухвалено або вчинено.

Відповідно до частини третьої статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень суд перевіряє чи прийнято такі рішення на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України, з використанням повноважень з метою, з якою це повноваження надано, обґрунтовано, тобто з урахуванням всіх обставин, що мають значення для прийняття рішення, безсторонньо (неупереджено), добросовісно, розсудливо, з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації, пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення, з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення, своєчасно, тобто протягом розумного строку.

У даному випадку судом встановлено, що рішення суб`єкта владних повноважень не містять чіткого визначення підстав та мотивів для прийняття рішення про відмову в реєстрації податкової накладної, що свідчить про їх необґрунтованість і протиправність.

Під час розгляду справи, ГУ ДПС в Одеській області, як суб`єкт владних повноважень, не надав суду доказів, які спростовували б твердження позивача, не навів мотивів прийняття рішень №7347117/41849780, №7347120/41849780, №7347122/41849780, №7347125/41849780, №7347127/41849780, №7347129/41849780, №7347135/41849780, №7347140/41849780, №7347136/41849780, №7347142/41849780, №7347138/41849780, №7347134/41849780, №7347144/41849780, №7347132/41849780 про відмову в реєстрації податкових накладних № 9 від 16.08.2022 р., № 10 вiд 16.08.2022 р., № 11 від 16.08.2022 р., № 12 вiд 17.08.2022 р., № 13 від 17.08.2022 р., № 14 від 17.08.2022 р., № 15 вiд 22.08.2022 р., № 16 вiд 22.08.2022 р., № 22 від 29.08.2022 р., № 18 вiд 29.08.2022 р., № 19 вiд 29.08.2022 р., № 20 вiд 29.08.2022 р., № 21 вiд 29.08.2022 р., № 17 вiд 22.08.2022 р. У той же час сукупність первинних документів, наданих до матеріалів справи, свідчать про реальність проведення господарської операції між позивачем та контрагентом.

Таким чином, суд дійшов висновку, що зважаючи на наявність передбачених законодавством документів, які свідчать про проведення господарських операцій та на те, що такі документи були надані контролюючому органу, останній не мав правових підстав для відмови позивачу у реєстрації податкових накладних від 16.12.2021р. №133 та від 31.12.2021р. №366.

Приймаючи до уваги викладене у сукупності, суд дійшов висновку, що рішення №7347117/41849780, №7347120/41849780, №7347122/41849780, №7347125/41849780, №7347127/41849780, №7347129/41849780, №7347135/41849780, №7347140/41849780, №7347136/41849780, №7347142/41849780, №7347138/41849780, №7347134/41849780, №7347144/41849780, №7347132/41849780 про відмову в реєстрації податкових накладних № 9 від 16.08.2022 р., № 10 вiд 16.08.2022 р., № 11 від 16.08.2022 р., № 12 вiд 17.08.2022 р., № 13 від 17.08.2022 р., № 14 від 17.08.2022 р., № 15 вiд 22.08.2022 р., № 16 вiд 22.08.2022 р., № 22 від 29.08.2022 р., № 18 вiд 29.08.2022 р., № 19 вiд 29.08.2022 р., № 20 вiд 29.08.2022 р., № 21 вiд 29.08.2022 р., № 17 вiд 22.08.2022 р. в Єдиному реєстрі податкових накладних є необґрунтованим, безпідставним та таким, що підлягає скасуванню.

Відповідно до абз.1 ч.4 ст.245 КАС України у випадку, визначеному пунктом 4 частини другої цієї статті, суд може зобов`язати відповідача - суб`єкта владних повноважень прийняти рішення на користь позивача, якщо для його прийняття виконано всі умови, визначені законом, і прийняття такого рішення не передбачає права суб`єкта владних повноважень діяти на власний розсуд.

За вказаних обставин, в контексті наведених норм, суд вважає, що для прийняття рішення про реєстрацію зазначених податкових накладних виконано всі умови, визначені законом, і прийняття такого рішення у даному випадку не передбачає права суб`єкта владних повноважень діяти на власний розсуд.

Так, Європейський суд з прав людини у п. 50 рішення від 13 січня 2011 року (остаточне) по справі Чуйкіна проти України (case of Chuykina v. Ukraine) (Заява № 28924/04) зазначив, що суд нагадує, що процесуальні гарантії, викладені у статті 6 Конвенції, забезпечують кожному право звертатися до суду з позовом щодо своїх цивільних прав та обов`язків. Таким чином стаття 6 Конвенції втілює право на суд, в якому право на доступ до суду, тобто право ініціювати в судах провадження з цивільних питань становить один з його аспектів (див. рішення від 21 лютого 1975 року у справі Голдер проти Сполученого Королівства (Golder v. the United Kingdom), пп. 2836, Series A № 18). Крім того, порушення судового провадження саме по собі не задовольняє усіх вимог п. 1 статті 6 Конвенції. Ціль Конвенції гарантувати права, які є практичними та ефективними, а не теоретичними або ілюзорними. Право на доступ до суду включає в себе не лише право ініціювати провадження, а й право отримати вирішення спору судом. Воно було б ілюзорним, якби національна правова система Договірної держави дозволяла особі подати до суду цивільний позов без гарантії того, що справу буде вирішено остаточним рішенням в судовому провадженні. Для п. 1 статті 6 Конвенції було б неможливо детально описувати процесуальні гарантії, які надаються сторонам у судовому процесі провадженні, яке є справедливим, публічним та швидким, не гарантувавши сторонам того, що їхні цивільні спори будуть остаточно вирішені (див. рішення у справах Мултіплекс проти Хорватії (Multiplex v. Croatia), заява № 58112/00, п. 45, від 10 липня 2003 року, та Кутіч проти Хорватії (Kutic v. Croatia), заява № 48778/99, п. 25, ECHR 2002-II).

В даному випадку, задоволення позовної вимоги про зобов`язання ДПС зареєструвати в ЄРПН податкову накладну подану позивачем, датою її фактичного надходження є дотриманням судом гарантій на те, що спір між сторонами буде остаточно вирішений.

Водночас, варто зазначити про наслідки відсутності реєстрації у ЄРПН податкових накладних/розрахунків коригування, або реєстрації їх із порушенням встановленого ПК України строку.

Так, у разі порушення строку реєстрації, застосовуються штрафні санкції, передбачені ст. 1201 ПК України, а згідно з п. 201.10 ст. 201 ПК України відсутність факту реєстрації платником податку продавцем товарів/послуг податкових накладних в ЄРПН не дає права покупцю на включення сум ПДВ до податкового кредиту та не звільняє продавця від обов`язку включення суми ПДВ, вказаної в податковій накладній, до суми податкових зобов`язань за відповідний звітний період. Також, у разі порушення продавцем/покупцем граничних строків реєстрації в ЄРПН податкової накладної та/або розрахунку коригування, покупець/продавець таких товарів/послуг має право додати до податкової декларації за звітний період заяву із скаргою на такого продавця/покупця.

Згідно з п.20 Порядку №1246 у разі надходження до ДПС рішення суду про реєстрацію або скасування реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування, яке набрало законної сили, такі податкові накладні та/або розрахунки коригування реєструються після проведення перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку (крім абзацу десятого), або їх реєстрація скасовується. При цьому датою реєстрації або скасування реєстрації вважається день, зазначений в такому рішенні, або день набрання законної сили рішенням суду.

Отже, враховуючи вказані наслідки, а також вимоги п. 20 Порядку № 1246, суд вважає, що податкову накладну потрібно вважати прийнятою та зареєстрованою протягом операційного дня, коли її було надіслано платником податку.

Поряд з цим, зміст принципу офіційного з`ясування всіх обставин у справі, передбачений п.4 ч.3 ст.2 КАС України, зобов`язує адміністративний суд до активної ролі у судовому засіданні, в тому числі і до уточнення змісту позовних вимог, з наступним обранням відповідного способу захисту порушеного права.

З огляду на викладене, а також з метою ефективного, повного та належного захисту порушених прав позивача, суд вважає за необхідне захистити порушені права позивача шляхом визнання протиправним та скасування рішення комісії, яка приймає рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН або відмову в такій реєстрації №7347117/41849780, №7347120/41849780, №7347122/41849780, №7347125/41849780, №7347127/41849780, №7347129/41849780, №7347135/41849780, №7347140/41849780, №7347136/41849780, №7347142/41849780, №7347138/41849780, №7347134/41849780, №7347144/41849780, №7347132/41849780, зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні № 9 від 16.08.2022 р., № 10 вiд 16.08.2022 р., № 11 від 16.08.2022 р., № 12 вiд 17.08.2022 р., № 13 від 17.08.2022 р., № 14 від 17.08.2022 р., № 15 вiд 22.08.2022 р., № 16 вiд 22.08.2022 р., № 22 від 29.08.2022 р., № 18 вiд 29.08.2022 р., № 19 вiд 29.08.2022 р., № 20 вiд 29.08.2022 р., № 21 вiд 29.08.2022 р., № 17 вiд 22.08.2022 р., подану позивачем, датою фактичного надходження зазначеної накладної.

Згідно з положеннями статті 244 КАС України, під час ухвалення рішення суд вирішує, зокрема:

1) чи мали місце обставини (факти), якими обґрунтовувалися вимоги та заперечення, та якими доказами вони підтверджуються;

2) чи є інші фактичні дані, які мають значення для вирішення справи, та докази на їх підтвердження.

Відповідно до ч.ч.1,2 статті 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Всупереч наведеним вимогам відповідачі, як суб`єкти владних повноважень, не надали суду достатніх беззаперечних доказів в обґрунтування обставин і не довели правомірності винесення оскаржуваного рішення.

Отже, виходячи з меж заявлених позовних вимог, системного аналізу положень чинного законодавства України, оцінки поданих сторонами доказів за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об`єктивному розгляді всіх обставин справи в їх сукупності, суд дійшов висновку про те, що вимоги позивача є обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню.

Згідно з частиною першою статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Розглянувши клопотання представника відповідача , суд робить висновок про відмову у його задоволенні, виходячи з наступного.

Відповідно до частин першої, другої статті 257 КАС України за правилами спрощеного позовного провадження розглядаються справи незначної складності.

За правилами спрощеного позовного провадження може бути розглянута будь-яка справа, віднесена до юрисдикції адміністративного суду, за винятком справ, зазначених у частині четвертій цієї статті.

Аналіз наведених норм права вказує, що будь-яка справа, віднесена до юрисдикції адміністративного суду може бути розглянута за правилами спрощеного позовного провадження, за винятком справ, зазначених у частині четвертій статті 257 КАС України.

Частиною четвертою статті 257 КАС України визначено перелік справ, які не можуть бути розглянуті за правилами спрощеного позовного провадження.

Так, за правилами спрощеного позовного провадження не можуть бути розглянуті справи у спорах:

- щодо оскарження нормативно-правових актів, за винятком випадків, визначених цим Кодексом;

- щодо оскарження рішень, дій та бездіяльності суб`єкта владних повноважень, якщо позивачем також заявлено вимоги про відшкодування шкоди, заподіяної такими рішеннями, діями чи бездіяльністю, у сумі, що перевищує п`ятсот розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб;

- про примусове відчуження земельної ділянки, інших об`єктів нерухомого майна, що на ній розміщені, з мотивів суспільної необхідності;

- щодо оскарження рішення суб`єкта владних повноважень, на підставі якого ним може бути заявлено вимогу про стягнення грошових коштів у сумі, що перевищує п`ятсот розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб.

Крім того, частиною четвертою статті 12 КАС України встановлено, що виключно за правилами загального позовного провадження розглядаються справи у спорах:

- щодо оскарження нормативно-правових актів, за винятком випадків, визначених цим Кодексом;

- щодо оскарження рішень, дій та бездіяльності суб`єкта владних повноважень, якщо позивачем також заявлено вимоги про відшкодування шкоди, заподіяної такими рішеннями, діями чи бездіяльністю, у сумі, що перевищує п`ятсот розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб;

- про примусове відчуження земельної ділянки, інших об`єктів нерухомого майна, що на ній розміщені, з мотивів суспільної необхідності;

- щодо оскарження рішення суб`єкта владних повноважень, на підставі якого ним може бути заявлено вимогу про стягнення грошових коштів у сумі, що перевищує п`ятсот розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб;

- щодо оскарження рішень Національної комісії з реабілітації у правовідносинах, що виникли на підставі Закону України «Про реабілітацію жертв репресій комуністичного тоталітарного режиму 1917-1991 років»;

- щодо оскарження індивідуальних актів Національного банку України, Фонду гарантування вкладів фізичних осіб, Міністерства фінансів України, Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку, рішень Кабінету Міністрів України, визначених частиною першою статті 266-1 цього Кодексу.

Вищенаведений перелік справ, які належить розглядати виключно у порядку загального позовного провадження, визначений частиною четвертою статті 12 та частиною четвертою статті 257 КАС України, є вичерпним, а отже будь-які інші справи, у спорах, не встановлених цим переліком можуть розглядатися в порядку спрощеного позовного провадження.

Відповідно до частини третьої статті 257 КАС України при вирішенні питання про розгляд справи за правилами спрощеного або загального позовного провадження суд враховує: - значення справи для сторін; - обраний позивачем спосіб захисту; - категорію та складність справи; - обсяг та характер доказів у справі, в тому числі чи потрібно у справі призначати експертизу, викликати свідків тощо; - кількість сторін та інших учасників справи; - чи становить розгляд справи значний суспільний інтерес; - думку сторін щодо необхідності розгляду справи за правилами спрощеного позовного провадження.

Ознайомившись із матеріалами справи, суд зазначає, що характер спірних правовідносин та предмет доказування у справі незначної складності не вимагають переходу до розгляду за правилами загального позовного провадження для повного та всебічного встановлення обставин справи. Більше того, не виклик сторін в засідання не позбавляє їх права надавати докази та висловлювати свою позицію письмово.

Керуючись ст.ст. 7, 9, 241-246, 250, 255, 262, 295 КАС України, суд, -

ВИРІШИВ:

В задоволенні клопотання відповідача - Головного управління ДПС Одеськiй області про проведення судового засідання в порядку загального позовного провадження з викликом сторін - відмовити.

Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю «СК ВИТАТЕХ» (67820, Одеська область, Овідіопольський район, село Прилиманське, вул. Оборонна, буд.44-к, офіс 3) до Головного управління ДПС Одеськiй області (65044, м. Одеса, вул. Семінарська. буд.5), Державної податкової служби України (04053, м. Київ, вул. Львівська площа, буд.8) про визнання протиправними та скасування рішень про відмову в реєстрації податкових накладних та зобов`язання зареєструвати податкові накладні задовольнити.

Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС В Одеській області від 15.09.2022 року №7347117/41849780 про відмову у реєстрації податкової накладноп №9 від 16.08.2022 року видану TOB «CK ВИТАТЕХ» на користь ТОВ «МОРСЬКІ ІНЖЕНЕРНІ ТЕХНОЛОГІЇ» на суму 234 000 грн.

Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС в Одеській області від 15.09.2022 року №7347120/41849780 про відмову у реєстрації податкової накладноп №10 від 16.08.2022 року видану ТОВ «СК ВИТАТЕХ» на користь ТОВ «МОРСЬКІ ІНЖЕНЕРНІ ТЕХНОЛОГІЇ» на суму 242 400 грн.

Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС в Одеській областi вiд 15.09.2022 року №7347122/41849780 про відмову у реєстрації податкової накладноп №11 вiд 16.08.2022 року видану ТОВ «СК ВИТАТЕХ» на користь ТОВ «МОРСЬКІ ІНЖЕНЕРНІ ТЕХНОЛОГІЇ» на суму 297 600 грн.

Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС в Одеській області від 15.09.2022 року №7347125/41849780 про відмову у реєстрації податкової накладної № 12 від 17.08.2022 року видану ТОВ «СК ВИТАТЕХ» на користь ТОВ «МОРСЬКІ ІНЖЕНЕРНІ ТЕХНОЛОГІЇ» на суму 284 200грн.

Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС в Одеській області від 15.09.2022 року №7347127/41849780 про відмову у реєстрації податкової накладноп №13 від 17.08.2022 року видану ТОВ «СК ВИТАТЕХ» на користь ТОВ «МОРСЬКІ ІНЖЕНЕРНІ ТЕХНОЛОГІЇ» на суму 269 400 грн.

Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС в Одеській області від 15.09.2022 року №7347129/41849780 про відмову у реєстрації податкової накладноп №14 від 17.08.2022 року видану ТОВ «СК ВИТАТЕХ» на користь ТОВ «МОРСЬКІ ІНЖЕНЕРНІ ТЕХНОЛОГІЇ» на суму 270 000 грн.

Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС в Одеській області від 15.09.2022 року №7347132/41849780 про відмову у реєстрації податкової накладноп №15 від 22.08.2022 року видану ТОВ «СК ВИТАТЕХ» на користь ТОВ «МОРСЬКІ ІНЖЕНЕРНІ ТЕХНОЛОГІЇ» на суму 331 300грн.

Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС в Одеській областi вiд 15.09.2022 року №7347140/41849780 про відмову у реєстрації податкової накладної №16 вiд 22.08.2022 року видану ТОВ «СК ВИТАТЕХ» на користь ТОВ «МОРСЬКІ ІНЖЕНЕРНІ ТЕХНОЛОГІЇ» на суму 330 000грн.

Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС в Одеській областi вiд 15.09.2022 року №7347136/41849780 про відмову у реєстрації податкової накладноп №17 22.08.2022 року видану ТОВ «СК ВИТАТЕХ» на користь ТОВ «МОРСЬКІ ІНЖЕНЕРНІ ТЕХНОЛОГІЇ» на суму 298 200грн.

Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС в Одеській області вiд 15.09.2022 року №7347142/41849780 про відмову у реєстрації податковоп накладноп №18 від 29.08.2022 року видану ТОВ «СК ВИТАТЕХ» на користь ТОВ «МОРСЬКІ ІНЖЕНЕРНІ ТЕХНОЛОГІЇ» на суму 285 720грн.

Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС в Одеській області від 15.09.2022 року №7347138/41849780 про відмову у реєстрації податкової накладної №19 від 29.08.2022 року видану ТОВ «СК ВИТАТЕХ» на користь ТОВ «МОРСЬКI IНЖЕНЕРНІ ТЕХНОЛОГІЇ» на суму 148 500 грн.

Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС в Одеській області від 15.09.2022 року №7347134/41849780 про відмову у реєстрації податкової накладної №20 від 29.08.2022 року видану ТОВ «СК ВИТАТЕХ» на користь ТОВ «МОРСЬКI IНЖЕНЕРНІ ТЕХНОЛОГІЇ» на суму 245 760грн.

Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС в Одеській областi вiд 15.09.2022 року No7347144/41849780 про відмову у реєстрації податкової накладноп №21 вiд 29.08.2022 року видану ТОВ «СК ВИТАТЕХ» на користь ТОВ «МОРСЬКІ ІНЖЕНЕРНІ ТЕХНОЛОГІЇ» на суму 180 600грн.

Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС в Одеській областi вiд 15.09.2022 року №7347135/41849780 про відмову у реєстрації податкової накладноп №22 вiд 29.08.2022 року видану ТОВ «СК ВИТАТЕХ» на користь ТОВ «МОРСЬКІ ІНЖЕНЕРНІ ТЕХНОЛОГІЇ» на суму 260 580 грн.

Зобов`язати Державну податкову службу України (04053, м. Київ, Львівська площа, 8, код ЄДРПОУ 43005393) зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №9 від 16.08.2022 року видану ТОВ «СК ВИТАТЕХ» на користь ТОВ «МОРСЬКI IНЖЕНЕРНІ ТЕХНОЛОГІЇ» на суму 234 000 грн датою її фактичного отримання 06.09.2022 року.

Зобов`язати Державну податкову службу України (04053, м. Київ, Львівська площа, 8, код ЄДРПОУ 43005393) зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №10 вiд 16.08.2022 року видану ТОВ «СК ВИТАТЕХ» на користь ТОВ «МОРСЬКІ ІНЖЕНЕРНІ ТЕХНОЛОГІЇ» на суму 242 400 грн. датою її фактичного отримання 07.09.2022 року.

Зобов`язати Державну податкову службу України (04053, м. Київ, Львівська площа, 8, код ЄДРПОУ 43005393) зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну № 1 від 16.08.2022 року видану ТОВ «СК ВИТАТЕХ» на користь ТОВ «МОРСЬКІ ІНЖЕНЕРНІ ТЕХНОЛОГІЇ» на суму 297 600 грн. датою її фактичного отримання 07.09.2022 року.

Зобов`язати Державну податкову службу України (04053, м. Київ, Львівська площа, 8, код ЄДРПОУ 43005393) зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №12 від 17.08.2022 року видану ТОВ «СК ВИТАТЕХ» на користь ТОВ «МОРСЬКI IНЖЕНЕРНІ ТЕХНОЛОГІЇ» на суму 284 200 грн. датою й фактичного отримання 08.09.2022 року.

Зобов`язати Державну податкову службу України (04053, м. Київ, Львівська площа, 8, код ЄДРПОУ 43005393) зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №13 від 17.08.2022 року видану ТОВ «СК ВИТАТЕХ» на користь ТОВ «МОРСЬК ЖЕНЕРНІ ТЕХНОЛОГІЇ» на суму 269 400 грн. датою її фактичного отримання 08.09.2022 року.

Зобов`язати Державну податкову службу України (04053, м. Київ, Львівська площа, 8, код ЄДРПОУ 43005393) зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №14 від 17.08.2022 року видану ТОВ «СК ВИТАТЕХ» на користь ТОВ «МОРСЬКІ ІНЖЕНЕРНІ ТЕХНОЛОГІЇ» на суму 270 000 грн. датою її фактичного отримання 08.09.2022 року.

Зобов`язати Державну податкову службу України (04053, м. Київ, Львівська площа, 8, код ЄДРПОУ 43005393) зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №15 вiд 22.08.2022 року видану ТОВ «СК ВИТАТЕХ» на користь ТОВ «МОРСЬКІ ІНЖЕНЕРНІ ТЕХНОЛОГІЇ» на суму 331 800грн. датою її фактичного отримання 12.09.2022 року.

Зобов`язати Державну податкову службу України (04053, м. Київ, Львівська площа, 8, код ЄДРПОУ 43005393) зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №16 від 22.08.2022 року видану ТОВ «СК ВИТАТЕХ» на користь ТОВ «МОРСЬКІ ІНЖЕНЕРНІ ТЕХНОЛОГІЇ» на суму 330 000грн. датою її фактичного отримання 12.09.2022 року.

Зобов`язати Державну податкову службу України (04053, м. Київ, Львівська площа, 8, код ЄДРПОУ 43005393) зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну 17 від 22.08.2022 року видану ТОВ «СК ВИТАТЕХ» на користь ТОВ «МОРСЬКІ ІНЖЕНЕРНІ ТЕХНОЛОГІЇ» на суму 298 200грн. датою й фактичного отримання 12.09.2022 року.

Зобов`язати Державну податкову службу України (04053, м. Київ, Львівська площа, 8, код ЄДРПОУ 43005393) зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №18 від 29.08.2022 року видану ТОВ «СК ВИТАТЕХ» на користь ТОВ «МОРСЬКІ ІНЖЕНЕРНІ ТЕХНОЛОГІЇ» на суму 285 720грн. датою її фактичного отримання 12.09.2022 року.

Зобов`язати Державну податкову службу України (04053, м. Київ, Львівська площа, 8, код ЄДРПОУ 43005393) зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №19 від 29.08.2022 року видану ТОВ «СК ВИТАТЕХ» на користь ТОВ «МОРСЬКІ ІНЖЕНЕРНІ ТЕХНОЛОГІЇ» на суму 148 500 грн. датою її фактичного отримання 12.09.2022 року.

Зобов`язати Державну податкову службу України (04053, м. Київ, Львівська площа, 8, код ЄДРПОУ 43005393) зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №20 від 29.08.2022 року видану ТОВ «СК ВИТАТЕХ» на користь ТОВ «МОРСЬКІ ІНЖЕНЕРНІ ТЕХНОЛОГІЇ» на суму 245 760грн. датою її фактичного отримання 12.09.2022 року.

зобов`язати Державну податкову службу України (04053, м. Київ, Львівська площа, 8, код ЄДРПОУ 43005393) зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №21 вiд 29.08.2022 року видану ТОВ «СК ВИТАТЕХ» на користь ТОВ «МОРСЬКІ ІНЖЕНЕРНІ ТЕХНОЛОГІЇ» на суму 180 600 грн. датою її фактичного отримання 12.09.2022 року.

Зобов`язати Державну податкову службу України (04053, м. Київ, Львівська площа, 8, код ЄДРПОУ 43005393) зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №22 від 29.08.2022 року видану ТОВ «СК ВИТАТЕХ» на користь ТОВ «МОРСЬКІ ІНЖЕНЕРНІ ТЕХНОЛОГІЇ» на суму 260 580 грн. датою її фактичного отримання 12.09.2022 року.

Стягнути на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «СК ВИТАТЕХ» (67820, Одеська область, Овідіопольський район, село Прилиманське, вул. Оборонна, буд.44-к, офіс 3, код ЄДРПОУ 41849780) за рахунок бюджетних асигнувань Державної податкової служби України (04053, м. Київ, Львівська площа, 8, код ЄДРПОУ 43005393) судовий збір у розмірі 17368,00 грн.

Стягнути на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «СК ВИТАТЕХ» (67820, Одеська область, Овідіопольський район, село Прилиманське, вул. Оборонна, буд.44-к, офіс 3, код ЄДРПОУ 41849780) за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС в Одеській області (ідентифікаційний код 43142370, адреса: 65044, м.Одеса, вул. Семінарська, 5) судовий збір у розмірі 17368,00 грн.

Рішення суду може бути оскаржено до П`ятого апеляційного адміністративного суду шляхом подачі апеляційної скарги в місячний строк з дня отримання повного тексту судового рішення, в порядку п.15.5 Перехідних положень КАС України.

Суддя К.С. Єфіменко

Дата ухвалення рішення04.11.2022
Оприлюднено07.11.2022
Номер документу107120519
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо реалізації податкового контролю

Судовий реєстр по справі —420/14164/22

Ухвала від 17.04.2023

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Єфіменко К.С.

Ухвала від 11.04.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Пасічник С.С.

Постанова від 06.03.2023

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Федусик А.Г.

Ухвала від 11.01.2023

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Федусик А.Г.

Ухвала від 19.12.2022

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Федусик А.Г.

Ухвала від 01.12.2022

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Федусик А.Г.

Рішення від 04.11.2022

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Єфіменко К.С.

Ухвала від 11.10.2022

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Єфіменко К.С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні