ВОСЬМИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
01 листопада 2022 рокуЛьвівСправа № 300/8043/21 пров. № А/857/11536/22
Восьмий апеляційний адміністративний суд в складі колегії суддів:
головуючого судді Судової-Хомюк Н.М.,
суддів Онишкевича Т.В., Сеника Р.П.
за участі секретаря судового засідання Максим Х.Б.,
представника позивача: не з`явився
представника відповідача: не з`явився
розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Львові апеляційну скаргу Фізичної особи - підприємця ОСОБА_1 на рішення Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 22 березня 2022 року у справі № 300/8043/21 за адміністративним позовом Фізичної особи - підприємця ОСОБА_1 до Західного міжрегіональне управління Укртрансбезпеки про скасування постанови №290462 від 16.09.2021,
суддя в 1-й інстанції Кафарський В.В.,
час ухвалення рішення не зазначено.
місце ухвалення рішення м. Івано-Франківськ,
дата складання повного тексту рішення 22.03.2022,-
В С Т А Н О В И В :
Фізична особа-підприємець ОСОБА_1 (даліпозивач) звернувся в суд з адміністративним позовом до Державної служби України з безпеки на транспорті в особі Західного міжрегіонального управління Укртрансбезпеки (далівідповідач) про скасування постанови про застосування адміністративно-господарського штрафу 16.09.2021 №290462.
В обґрунтування позовних вимог зазначено, що 09.08.2021 за результатами здійснення габаритно-вагового контролю транспортного засобу DAF р/н НОМЕР_1 , який належить ОСОБА_1 , співробітниками Західного міжрегіонального управління Укртрансбезпеки виявлено порушення встановлених законодавством габаритно-вагових норм від 5% до 10% включно при перевезенні вантажу без відповідного дозволу, відповідальність за яке передбачено абзацом 14 частини 1статті 60 Закону України «Про автомобільний транспорт». За виявлене порушення складено акт від 19.08.2021 №0011469 про перевищення транспортним засобом нормативних вагових параметрів. За результатами розгляду справи відносно фізичної особи-підприємця ОСОБА_1 , винесено постанову від 16.09.2021 про застосування адміністративно-господарського штрафу №290462 у вигляді адміністративно-господарського штрафу у сумі 8 500 грн.. Вважаючи такі дії відповідача протиправними, позивач звернувся до суду з вказаним позовом.
Рішенням Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 22 березня 2022 року у задоволенні адміністративного позову фізичної особи-підприємця ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , ідентифікаційний код НОМЕР_2 ) до Державної служби України з безпеки на транспорті в особі Західного міжрегіонального управління Укртрансбезпеки (вул. Тополина, 3, м. Івано-Франківськ, Івано-Франківська область, 76492) про скасування постанови про застосування адміністративно-господарського штрафу від 16.09.2021 №290462відмовлено.
Не погодившись із зазначеним судовим рішенням Фізична особа-підприємець ОСОБА_1 звернулось з апеляційною скаргою, в якій апелянт зазначає, що постанова суду прийнята з порушенням норм процесуального та матеріального права, а висновки суду не відповідають обставинам справи.
Апелянт у поданій апеляційній скарзі зокрема зазначає про те, що у відповідності до статті 60 Закону України «Про автомобільний транспорт», адміністративно-господарські штрафи за порушення законодавства про автомобільний транспорт застосовуються виключно до автомобільних перевізників. Винесення постанови про накладення штрафу від 16.09.2021 №290462 вважає неправомірним, оскільки згідно договору оренди №1 від 26.09.2020 автомобільним перевізником є приватне підприємство «Анвік», а ОСОБА_1 є власником транспортного засобу DAF 95 ХF439, згідно свідоцтва про право власності на транспортний засіб НОМЕР_3 . Вказує апелянт також про порушення порядку здійснення габаритно-вагового контролю працівниками Західного міжрегіонального управління Укртрансбезпеки. Просить задовольнити апеляційну скаргу, скасувати постанову суду першої інстанції та прийняти нове рішення про задоволення позовних вимог.
Державна служба України з безпеки на транспортів особі Західного міжрегіонального управління Укртрасбезпеки направила на адресу суду апеляційної інстанції відзив на апеляційну скаргу, в якому заперечує зміст апеляційної скарги, вважає, що судом першої інстанції належно встановлено обставини справи, просить залишити апеляційну скаргу без задоволення, а рішення суду першої інстанції без змін.
Відповідно до ч.1 статті 308 КАС Українисуд апеляційної інстанції переглядає справу за наявними у ній і додатково поданими доказами та перевіряє законність і обґрунтованість рішення суду першої інстанції в межах доводів та вимог апеляційної скарги.
Заслухавши суддю-доповідача, перевіривши матеріали справи та апеляційну скаргу в межах наведених у ній доводів, заслухавши пояснення представників сторін, колегія суддів дійшла висновку, що апеляційна скарга не підлягає до задоволення, з наступних підстав.
Судом першої інстанції встановлено, що Приватне підприємство «АНВІК» зареєстровано за адресою: Україна, 76018, Івано-Франківська обл., місто Івано-Франківськ, вулиця Юліана Целевича, будинок 20. Громадянин ОСОБА_1 є засновником, директором та кінцевим бенефіціарним власником приватного підприємства «АНВІК» відповідно до відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (а. с. 55).
Відповідно до щотижневого графіка проведення рейдових перевірок Західного міжрегіонального управління Укртрансбезпеки від 06.08.2021 №46975/8.4/18-21, затвердженого заступником начальника даної установи 06.08.2021, у період з 09.08.2021 по 15.08.2021 проводились перевірки на окремо визначених ділянках дороги, маршрутах руху, автовокзалах, автостанціях, автобусних зупинках, місцях посадки та висадки пасажирів, стоянках таксі і транспортних засобів, місцях навантаження та розвантаження вантажних автомобілів, місцях здійснення габаритно-вагового контролю, під час виїзду з підприємств та місць стоянки, які знаходяться на території відповідно до системи адміністративного устрою України: Івано-Франківської області (а. с. 39).
Відповідно до направлення на рейдову перевірку від 06.08.2021 №013713 проводилась рейдова перевірка транспортних засобів в м. Івано-Франківськ, Івано-Франківська область: пл. ГВК, а/д-Н-09; а/д-Н-10; а/д-Н-18; а/д-Т-06-06; а/д-Т-1417; Р-20.
Відповідно до пунктів 3, 4 Порядку зупинення транспортного засобу, що здійснює автомобільні перевезення пасажирів та вантажів, посадовими особами Державної служби з безпеки на транспорті та її територіальних органів, затвердженийПостановою Кабінету Міністрів України №422 від 20.05.2013, був зупинений транспортний засіб марки DAF державний реєстраційний номер НОМЕР_4 , під керуванням водія ОСОБА_2 . Відповідно до наданих документів було встановлено, що автомобіль належить ОСОБА_1 , що використовується вантажовідправником ПП «АНВІК» на підставі накладної від 09.08.2021 №7953.
За результатами габаритно-вагового контролю, згідно талону зважування від 09.08.2021 на вагах, які мають свідоцтво про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки від 16.11.2020 №345-00/3338, чинне до 16.11.2021, зважуванням вищевказаного транспортного засобу встановлено, що навантаження на здвоєну вісь складає 17,55 т, при нормативно допустимих 16 т, тобто встановлені порушення пункту 22.5 Правил дорожнього руху України (перевищення 1,55 тон від нормативу, тобто 9,69%).
09.08.2021 за результатами здійснення габаритно-вагового контролю транспортного засобу DAF державний реєстраційний номер НОМЕР_1 , який належить ОСОБА_1 ,та на підставі пункту 6 Порядку №422, у зв`язку з виявленою під час здійснення габаритно-вагового контролю невідповідністю фактичних вагових параметрів нормам та правилам, контролюючими особами Західного міжрегіонального управління Укртрансбезпеки було складено акт №0011469 про перевищення транспортним засобом нормативних вагових параметрів (а. с. 42).
З дотриманням вимог пунктів 30 та 31 Порядку №879, співробітниками Західного міжрегіонального управління Укртрансбезпеки було складено розрахунок №83 від 09.08.2021 плати за проїзд великовагових та (або) великогабаритних транспортних засобів автомобільними дорогами загального користування, копію якої водієм транспортного засобу отримано під підпис (а. с. 44)
Водій з актом №301060 проведення перевірки додержання вимог законодавства про автомобільний транспорт під час виконання перевезень пасажирів і вантажів автомобільним транспортом від 09.08.2021 ознайомився під особистий підпис та пояснив, що перегрузив машину ненавмисно, оскільки не знав, що є перегруз по осях, однак загальна маса не перевищує нормативну (а. с. 41).
Відповідно до пункту 25 Порядку здійснення державного контролю на автомобільному транспорті, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 08.11.2006 №1567, справа про порушення розглядається в органі державного контролю за місцезнаходженням суб`єкта господарювання або за місцем виявлення порушення (за письмовою заявою уповноваженої особи суб`єкта господарювання) не пізніше ніж протягом двох місяців з дня його виявлення.
Повідомлення №71012/25.3/24-21 про виклик позивача для розгляду справи було направлено відповідачем поштою завчасно31.08.2021, з викликом на 16.09.2021 з 10.00 до 12.00 (а. с. 50).
Відповідно, до рекомендованого повідомлення №7649202146831 Укрпошти, вищевказане повідомлення про розгляд справи було відправлено позивачу та його було вручено ОСОБА_1 09.09.2021, тобто позивач був належним чином та своєчасно проінформований про час та місце розгляду справи.
Зазначене свідчить, що позивач мав можливість прибути 16.09.2021 до Західного міжрегіонального управління Укртрансбезпеки для розгляду справи, однак не скористався своїм правом. Поряд з цим, позивач не навів жодної обставини та не надав доказів, які б підтверджували неможливість прибуття ним для розгляду справи.
За результатами розгляду справи відносно ФОП ОСОБА_1 винесено постанову про застосування адміністративно-господарського штрафу від 16.09.2021 №290462 за порушення пункту 22.5 Правил дорожнього руху України, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 10.10.2001 №1306, та відповідно до статті 60 Закону України «Про автомобільний транспорт» застосовано адміністративно-господарський штраф в розмірі 8 500 грн (а. с. 13).
Згідно з пунктом 29 Порядку №1567, копію постанови від 16.09.2021 №290462 направлено позивачу, разом із супровідним листом від 16.09.2021 №77127/25.4/24-21 та згідно рекомендованого повідомлення №7649202148001 АТ «УКРПОШТА», вказану копію постанови було отримано позивачем 23.09.2021 особисто (а. с. 51).
Не погоджуючись з вказаною постановою, позивач звернувся з даним позовом до суду.
При винесенні судового рішення суд першої інстанції прийшов до висновків, що за результатами рейдової перевірки посадовими особами Західного міжрегіонального Управління Укртрансбезпеки виявлено порушення законодавства про автомобільний транспорт та складено Акт від 09.08.2021 №301060, яким встановлено, що під час надання послуг з перевезення вантажу автомобільний перевізник здійснив порушення, а саме: навантаження на здвоєну вісь становить 17,55 т, що перевищує на 9,69% від норми), чим порушено абзац 14 частини 1статті 60 Закону України «Про автомобільний транспорт». Під час проведення перевірки 09.08.2021 водій транспортного засобу надав свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу НОМЕР_5 автомобіля DAF реєстраційний номер НОМЕР_6 , де власником було зазначено саме ОСОБА_1 , жодних договорів оренди водієм під час перевірки пред`явлено не було, а відповідно до положеньстатті 48 Закону України «Про автомобільний транспорт», документ, який засвідчує використання транспортного засобу на законних підставах, для автоперевізника є обов`язковим документом для здійснення внутрішніх перевезень вантажів. Наведені обставини, на думку суду апеляційної інстанції, вказують про наявність порушень вимог Закону України «Про автомобільний транспорт», що є підставою для застосування адміністративно-господарського штрафу в розмірі 8 500 грн..
Відповідно до абзацу 4 пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України від 10.09.2014 № 442 «Про оптимізацію системи центральних органів виконавчої влади», утворено Державну службу України з безпеки на транспорті, реорганізувавши шляхом злиття Державну інспекцію з безпеки на морському та річковому транспорті, Державну інспекцію з безпеки на наземному транспорті.
Постановою Кабінету Міністрів України від 11.02.2015 № 103 затверджено Положення про Державну службу України з безпеки на транспорті (далі - Положення).
У відповідності до абзацу першого пункту 8 Положення, Укртрансбезпека здійснює свої повноваження безпосередньо, через утворені в установленому порядку територіальні органи.
Відповідно до Закону України «Про автомобільний транспорт» та Порядку здійснення державного контролю на автомобільному транспорті, урядовий орган державного управління з питань контролю на автомобільному транспорті, яким є Державна служба України з безпеки на транспорті (Укртрансбезпека) здійснює державний контроль за додержанням суб`єктами господарювання, які провадять діяльність у сфері автомобільного транспорту, вимог законодавства про автомобільний транспорт. Державний контроль автомобільних перевізників здійснюється шляхом проведення рейдових перевірок.
Згідно пунктів 15, 16 Порядку здійснення державного контролю на автомобільному транспорті одними із питань, що перевіряється при проведенні рейдової перевірки є: наявність визначених статтями 39 і 48 Закону документів, на підставі яких здійснюються перевезення автомобільним транспортом.
09.08.2021 року посадовою особою Укртрансбезпеки на автодорозі Н-10 «Стрий-Чернівці» в пункті ГВК в с. Марківцях, було проведено габаритно-ваговий контроль транспортного засобу DAF реєстраційний номер НОМЕР_1 . Під час проходження габаритно-вагового контролю було встановлено, що водій ОСОБА_2 здійснював перевезення вантажу згідно накладної № 7953 від 09.08.2021 р., з перевищенням допустимих вагових параметрів а саме:
-навантаження на здвоєну вісь склало 17,55 тон при допустимих 16 т., передбачених п.22.5 Правил дорожнього руху (перевищення 1,55 тон від нормативу, тобто 9,69 %).
За результатами проведення перевірки на підставі чеку зважування № 03240 від 09.08.2021 було складено: акт про перевищення транспортним засобом нормативних вагових параметрів № 0011469 від 09.08.2021 р., довідку № 0009367 від 09.08.2021 р. про результати здійснення габаритно-вагового контролю, розрахунок № 83 від 09.08.2021 року плати за проїзд великовагових та (або) великогабаритних транспортних засобів автомобільними дорогами загального користування та нараховано плату за проїзд 11 Євро. Також за результатами перевірки 09.08.2021 р. був складений акт проведення перевірки додержання вимог законодавства про автомобільний транспорт № 301060, в якому зафіксовані виявлені порушення, а саме: абз. 14 ч. 1 ст. 60 Закону України «Про автомобільний транспорт» перевищення встановлених законодавством габаритно-вагових норм від 5 % до 10 % при перевезенні вантажу без відповідного дозволу.
Відповідно до ст.48 Закону України «Про автомобільний транспорт», у разі перевезення вантажів з перевищенням габаритних або вагових обмежень обов`язковим документом (окрім зазначених у ч.2 даної статті) є дозвіл, який дає право на пух автомобільними дорогами України, виданий компетентними уповноваженими органами, або документ про внесення плати за проїзд великовагових (великогабаритних) транспортних засобів.
Під час проведення перевірки 09.08.2021 р. водій транспортного засобу надав свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу НОМЕР_5 автомобіля ДАF д.н.з. НОМЕР_1 , де власником була саме ОСОБА_1 , жодних договорів оренди під час перевірки у водія не було. Вказаний акт без заперечень та зауважень, щодо суб`єкта, що перевіряється, тобто ОСОБА_1 , був підписаний водієм ОСОБА_2 .
-акт проведення перевірки додержанні вимог законодавства про автомобільний транспорт № 301060 від 09.08.2021 року
-акт №0011469 про перевищення транспортним засобом нормативних вагових параметрів від 09.08.2021 року
В графі акта перевірки № 301060 від 09.08.2021 р. «пояснення водія про причини порушень» водій ОСОБА_2 вказав «Перегрузив машину ненавмисно, не знав, що є перегруз по осях, загальна маса не перевищує нормативну».
ФОП ОСОБА_1 завчасно було повідомлений Управлінням про розгляд справи 16 вересня 2021 року, договорів оренди транспортного засобу до Управління не було надіслано.
Відповідно до даних з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, засновником, керівником, представником, кінцевим бенефіціарним власником юридичної особи ПГІ «АІІВІК» (код ЄДРПОУ 30983763, вул. Целевича, 20, м. Івано-Франківськ) є ОСОБА_1 .
Згідно долученого до позовної заяви договору оренди № 1 від 26.06.2020 р., зазначений договір підписаний з двох сторін одною і тою ж особою ОСОБА_1 , тобто позивачем (апелянтом). Вказаний договір підтверджує про те, що ФОП ОСОБА_1 передає в оренду вказаний транспортний засіб ПП «Анвік», кервіником та засновником якого є ОСОБА_1 (а.с. 6-8.
Колегія суддів вважає, що покликання апелянта на обов`язкову участь в перевірці працівників Національної поліції, спростовується наступним.
Згідно пункту 16 Порядку здійснення державного контролю на автомобільному транспорті, затвердженого Постановою КМУ № 1567 від 08.11.2006 року: «Габаритно-ваговий контроль проводиться двома посадовими особами Укртрансбезпеки або однією посадовою особою Укртрансбезпеки із залученням посадових осіб відповідного підрозділу Національної поліції, Укравтодору, власника (балансоутримувача) пункту габаритно-вагового контролю». 09.08.2021 р. працівник Укртрансбезпеки проводив габаритно-ваговий контроль з посадовою особою власника (балансоутримувача) пункту габаритно- вагового контролю, а саме з оператором вагового комплексу ОСОБА_3 , який є працівником Івано-Франківського облавтодору, дані щодо нього зазначені в довідці про результати здійснення габаритно-вагового контролю, є його підпис та стоїть печатка ДП «Івано-Франківський облавтодор».
Крім того, наказом Міністерства інфраструктури України Міністерства внутрішніх справ України від 10.12.2013 № 1007/1207 затверджено Порядок взаємодії Державної інспекції України з безпеки на наземному транспорті, Міністерства внутрішніх справ України, Державного агентства автомобільних доріг України під час організації та проведення робіт із зважування та здійснення габаритно-вагового контролю транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів на автомобільних дорогах загального користування, який визначає повноваження Укртрансбезпеки, Національної поліції, та Служби автомобільних доріг України під час здійснення габаритно-вагового контролю.
Відповідно до цього Порядку під час здійснення габаритно-вагового контролю посадові особи Укртрансінспекції :
1)визначають місця проведення габаритно-вагового контролю за погодженням з відповідним підрозділом МВС відповідно до вимог Порядку здійснення габаритно-вагового контролю;
2)розробляють та погоджують з відповідними підрозділами МВС, службами автомобільних доріг графіки роботи пунктів габаритно-вагового контролю в частині організації та проведення робіт зі зважування транспортних засобів;
3)здійснюють зупинку транспортного засобу для здійснення габаритно- вагового контролю у форменому одязі за допомогою сигнального диска (жезла) з дотриманням Правил дорожнього руху та Порядку зупинення транспортного засобу, що здійснює автомобільні перевезення пасажирів та вантажів, посадовими особами Державної інспекції з безпеки на наземному транспорті та п територіальних органів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20 травня 2013 року № 422;
4)видають довідку про результати здійснення габаритно-вагового контролю (додаток 1);
5)складають акт про перевищення транспортним засобом нормативних габаритних або вагових параметрів та визначають суму плати за проїзд за формулою розрахунку відповідно до пунктів 30-31(1) Порядку здійснення габаритно-вагового контролю;
6)у разі невиконання водієм транспортного засобу вимог посадових осіб Укртрансінспекції щодо зупинки транспортного засобу для проведення габаритно- вагового контролю повідомляють про це працівників відповідних підрозділів МВС;
7)у разі відмови водія транспортного засобу від проходження габаритно- вагового контролю складають акт про відмову водія від проходження габаритно- вагового контролю (додаток 2);
8)реєструють транспортні засоби, щодо яких здійснювався габаритно-ваговий контроль і параметри яких перевищують нормативні, у журналі обліку великовагових та/або великогабаритних транспортних засобів (додаток 3);
9)при здійсненні габаритно-вагового контролю перевіряють у водіїв великовагових та/або великогабаритних транспортних засобів наявність дозволів на участь у дорожньому русі транспортних засобів, вагові або габаритні параметри яких перевищують нормативні, оформлених та виданих в установленому законодавством порядку;
10)у разі відсутності документів, визначених статтею 48 Закону України «Про автомобільний транспорт», застосовують до автомобільних перевізників адміністративно-господарські штрафи, визначені статтею 60 Закону України «Про автомобільний транспорт».
Аналіз вищенаведених правових норм дає підстави для висновку, що за відсутності документів, зокрема, в даному випадку дозволу на участь у дорожньому русі транспортних засобів, вагові або габаритні параметри яких перевищують нормативні, виданим перевізникові Державтоінспекцією, або документу про внесення плати за проїзд таких транспортних засобів, застосовуються адміністративно-господарські штрафи.
Колегія суддів зазначає про те, що 31.08.2021 року ОСОБА_1 було добровільно оплачена плата за проїзд автомобільними дорогами транспортних засобів вагові або габаритні параметри яких перевищують нормативні, згідно розрахунку № 83 від 09.08.2021 згідно квитанції № 0.0.2249841259.1. (додана до матеріалів справи).
13.12.2021 року ОСОБА_1 було оплачено постанову, яка оскаржується № 290462 від 16.09.2021 р. в сумі 8500 грн., згідно даних виписки з державної казначейської служби України, (міститься в матеріалах справи).
Враховуючи встановлений під час перевірки факт перевищення транспортним засобом позивача (апелянта) нормативних габаритних (вагових) параметрів та відсутність дозволу, який дає право на рух автомобільними дорогами України, постанова Західного міжрегіонального управління Укртрансбезпеки № 290462 від 16.09.2021 року про застосування до позивача адміністративно- господарського штрафу є правомірною, а висновки суду першої інстанції, що обґрунтовують підстави застосування штрафних санкцій є вірними.
Відповідно до частини 1 статті 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.
Враховуючи вищевикладене, колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції про відмову у задоволенні адміністративного позову у повному обсязі.
Доводи апеляційної скарги зазначених вище висновків суду попередньої інстанції не спростовують і не дають підстав для висновку, що судом першої інстанції при розгляді справи неправильно застосовано норми матеріального права, які регулюють спірні правовідносини, чи порушено норми процесуального права.
Решта тверджень та посилань сторін судовою колегією апеляційного суду не приймається до уваги через їх неналежність до предмету позову та не обґрунтованість матеріалами справи.
При цьому, колегія суддів зазначає, що згідно з п. 30. Рішення Європейського Суду з прав людини у справі «Hirvisaari v. Finland» від 27 вересня 2001 р., рішення судів повинні достатнім чином містити мотиви, на яких вони базуються для того, щоб засвідчити, що сторони були заслухані, та для того, щоб забезпечити нагляд громадськості за здійсненням правосуддя .
Однак, згідно з п. 29 Рішення Європейського Суду з прав людини у справі «Ruiz Torija v. Spain» від 9 грудня 1994 р., статтю 6 п. 1 не можна розуміти як таку, що вимагає пояснень детальної відповіді на кожний аргумент сторін. Відповідно, питання, чи дотримався суд свого обов`язку обґрунтовувати рішення може розглядатися лише в світлі обставин кожної справи.
За правилами ст. 316 КАС України суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.
Керуючись ч. 4 ст.229, ч. 3 ст. 243, статтями 308, 310, 315, 316, 321, 322, 329, 331 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
П О С Т А Н О В И В:
Апеляційну скаргу Фізичної особи - підприємця ОСОБА_1 залишити без задоволення, а рішення Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 22 березня 2022 року у справі № 300/8043/21 без змін.
Постанова суду апеляційної інстанції набирає законної сили з дати її прийняття та касаційному оскарженню не підлягає, крім випадків, передбачених пунктом другим частини п`ятої статті 328 КАС України, шляхом подання касаційної скарги безпосередньо до Верховного Суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.
Головуючий суддя Н. М. Судова-Хомюк судді Т. В. Онишкевич Р. П. Сеник Повне судове рішення складено 07 листопада 2022 року
Суд | Восьмий апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 01.11.2022 |
Оприлюднено | 09.11.2022 |
Номер документу | 107151728 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи щодо забезпечення громадського порядку та безпеки, національної безпеки та оборони України, зокрема щодо дорожнього руху, транспорту та перевезення пасажирів, з них транспорту та перевезення пасажирів |
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Судова-Хомюк Наталія Михайлівна
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Судова-Хомюк Наталія Михайлівна
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Судова-Хомюк Наталія Михайлівна
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Судова-Хомюк Наталія Михайлівна
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Судова-Хомюк Наталія Михайлівна
Адміністративне
Івано-Франківський окружний адміністративний суд
Кафарський В.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні