Рішення
від 19.10.2022 по справі 440/6419/22
ПОЛТАВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОЛТАВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

19 жовтня 2022 року м. ПолтаваСправа № 440/6419/22

Полтавський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді Головка А.Б.,

за участю:

секретаря судового засідання Накісько Т.А.,

представника позивача Лукяненка О.А.,

представників відповідача Божка Р.О., Дзюбла В.І.,

розглянув у відкритому судовому засіданні справу за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "ВЛАСНА ЕНЕРГІЯ" до виконавчого комітету Полтавської міської ради про визнання бездіяльності протиправною та зобов`язання вчинити певні дії, стягнення збитків.

В С Т А Н О В И В:

Позивач Товариство з обмеженою відповідальністю "ВЛАСНА ЕНЕРГІЯ" звернулося до Полтавського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до виконавчого комітету Полтавської міської ради про : - визнання протиправною бездіяльності щодо прийняття рішення за заявою від 16.11.2021 № 180 про встановлення економічно обґрунтованих тарифів на теплову енергію, її виробництво, транспортування та постачання, послуги з постачання теплової енергії, що виробляється на установках з використання альтернативних джерел енергії для потреб населення; - зобов`язання розглянути заяву від 16.11.2021 № 180 про встановлення економічно обґрунтованих тарифів на теплову енергію, її виробництво, транспортування та постачання, послуги з постачання теплової енергії, що виробляється на установках з використання альтернативних джерел енергії для потреб населення; - стягнення збитків в сумі 1142690,84 грн.

В обґрунтування позовних вимог зазначав, що 16.11.2021 року товариством подано на адресу виконавчого комітету Полтавської міської ради заяву № 180 про встановлення тарифів на теплову енергію, її виробництво, транспортування та постачання, послуги з постачання теплової енергії, що виробляються на установках з використанням альтернативних джерел енергії для потреб населення з розрахунком тарифів та підтвердними матеріалами відповідно до вимог статті 20 Закону України «Про теплопостачання». Проте, листом № 01-10-0.1/1153 від 29.11.2021 року Департамент економіки і інвестицій Полтавської міської ради повідомив заявника про необхідність доопрацювання документів та розрахунків, при цьому виконавчим комітетом Полтавської міської ради заяву позивача № 180 не розглянуто та рішення не прийнято. Вважає, що відповідач допустив протиправну бездіяльність щодо розгляду його заяви № 180.

Ухвалою Полтавського окружного адміністративного суду від 01.08.2022 року прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження в адміністративній справі 440/6419/22; справу ухвалено розглядати за правилами загального позовного провадження.

19.08.2022 року до суду від представника відповідача надійшов відзив на позовну заяву, в якому він заперечував задоволення позовних вимог. Зазначав, що подана ТОВ «Власна енергія» заява від 16.11.2021 року № 180 про встановлення тарифів на теплову енергію, її виробництво, транспортування та постачання, послуги з постачання теплової енергії, що виробляється на установках з використанням альтернативних джерел енергії та подані документи не відповідають вимогам, встановленим статтею 20 Закону України «Про теплопостачання», а тому листом № 01-10-0.1/1153 від 29.11.2021 року Департамент економіки і інвестицій Полтавської міської ради повідомив заявника про необхідність доопрацювання документів та розрахунків.

Ухвалою Полтавського окружного адміністративного суду від 20.09.2022 року закрито підготовче провадження та призначено справу до судового розгляду по суті.

В судовому засіданні представник позивача підтримав позовні вимоги, а представники відповідача заперечували задоволення позивних вимог з підстав, зазначених в заявах по суті справи.

Суд, заслухавши вступне слово учасників справи, дослідивши матеріали справи встановив наступні обставини справи.

Товариство з обмеженою відповідальністю "Власна енергія" зареєстровано юридичною особою (код 39170590), основний вид економічної діяльності: 35.30 Постачання пари, гарячої води та кондиційованого повітря /том 2, а.с. 89/.

Полтавською обласною державною адміністрацією видано Товариству з обмеженою відповідальністю "Власна енергія" ліцензії № 818 від 19.03.2015 року на виробництво теплової енергії, та № 205 від 06.05.2015 року на постачання теплової енергії /том 1, а.с. 22,24/.

16.11.2021 року Товариство з обмеженою відповідальністю "Власна енергія" звернулося до виконавчого комітету Полтавської міської ради із заявою № 180 про встановлення тарифів на теплову енергію, її виробництво, транспортування та постачання, послуги з постачання теплової енергії, що виробляється на установках з використанням альтернативних джерел енергії /том 1, а.с. 19-21/.

29.11.2021 року Департаментом економіки і інвестицій Полтавської міської ради направлено на адресу Товариства з обмеженою відповідальністю "Власна енергія" лист № 01-10-01.1-11/1153вих «Щодо надання інформації», яким повідомив, що відділ тарифної політики та моніторингу цін Департаменту економіки і інвестицій опрацював лист № 180 від 16.11.2021 року та зазначає, що із документів, наданих Товариством з обмеженою відповідальністю "Власна енергія" вбачається, що підприємством змінено обсяг теплової енергії і кількісні показники за іншими статтями витрат, проте документи та розрахунки необхідно доопрацювати /том 1, а.с. 33,34/.

Позивач не погодився з бездіяльністю виконавчого комітету Полтавської міської ради щодо розгляду заяви № 180 про встановлення тарифів на теплову енергію, її виробництво, транспортування та постачання, послуги з постачання теплової енергії, що виробляється на установках з використанням альтернативних джерел енергії, і прийняття рішення, та звернувся з позовом до суду.

Надаючи оцінку спірним правовідносинам суд виходить з наступного.

Статтею 19 Конституції України визначено, що правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відносини, що виникають у зв`язку з виробництвом, транспортуванням, постачанням і використанням теплової енергії, державним наглядом (контролем) у сфері теплопостачання, експлуатацією теплоенергетичного обладнання та виконанням робіт на об`єктах у сфері теплопостачання суб`єктами господарської діяльності незалежно від форми власності регулює Закон України "Про теплопостачання" від 02.06.2005 № 2633-IV (далі - Закон № 2633-IV)

Згідно із абз. 21 ст. 1 Закону № 2633-IV, суб`єкти відносин у сфері теплопостачання - фізичні та юридичні особи незалежно від організаційно-правових форм та форми власності, які здійснюють виробництво, транспортування, постачання теплової енергії, теплосервісні організації, споживачі, органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування.

У статті 13 Закону № 2633-IV визначені повноваження органів місцевого самоврядування у сфері теплопостачання.

Згідно із положеннями статті 13 вказаного Закону до основних повноважень органів місцевого самоврядування у сфері теплопостачання належать, зокрема: регулювання діяльності суб`єктів відносин у сфері теплопостачання в межах, віднесених до відання відповідних рад; встановлення для всіх категорій споживачів тарифів на теплову енергію і тарифів на виробництво теплової енергії (крім тарифів на теплову енергію, вироблену на теплоелектроцентралях, теплоелектростанціях, атомних електростанціях та когенераційних установках) у порядку і межах, визначених законодавством; щоквартальне оприлюднення встановлених для всіх категорій споживачів тарифів на теплову енергію, що виробляється на установках з використанням альтернативних джерел енергії (крім теплоелектроцентралей, теплоелектростанцій, атомних електростанцій та когенераційних установок); перегляд за власною ініціативою та/або за зверненням суб`єкта господарювання тарифів на теплову енергію, що виробляється на установках з використанням альтернативних джерел енергії (крім теплоелектроцентралей, теплоелектростанцій, атомних електростанцій та когенераційних установок), але не більше одного разу на квартал.

Відповідно до частини першої статті 20 Закону № 2633-IV, тарифи на теплову енергію повинні забезпечувати відшкодування всіх економічно обґрунтованих витрат на виробництво, транспортування та постачання теплової енергії.

У частині 4 згаданої статті Закону № 2633-IV закріплено, що тарифи на теплову енергію для суб`єктів господарювання, що здійснюють її виробництво на установках з використанням альтернативних джерел енергії, включаючи теплоелектроцентралі, теплоелектростанції та когенераційні установки, для потреб установ та організацій, що фінансуються з державного чи місцевого бюджету, а також для потреб населення встановлюються на рівні 90 відсотків діючого для суб`єкта господарювання тарифу на теплову енергію, вироблену з використанням природного газу, для потреб відповідної категорії споживачів. У разі відсутності для суб`єкта господарювання встановленого тарифу на теплову енергію, вироблену з використанням природного газу, для потреб установ та організацій, що фінансуються з державного чи місцевого бюджету, а також для потреб населення тарифи на теплову енергію встановлюються на рівні 90 відсотків середньозваженого тарифу на теплову енергію, вироблену з використанням природного газу, для потреб відповідної категорії споживачів.

Згідно із ч. 5 ст. 20 Закону № 2633-IV, тарифи на виробництво теплової енергії для потреб установ та організацій, що фінансуються з державного чи місцевого бюджету, а також для потреб населення визначаються для суб`єктів господарювання, що здійснюють виробництво теплової енергії на установках з використанням альтернативних джерел енергії, включаючи теплоелектроцентралі, теплоелектростанції та когенераційні установки, як різниця між тарифом на теплову енергію, встановленим відповідно до частини четвертої цієї статті, і тарифами на транспортування та постачання теплової енергії, що визначаються на рівні діючих для суб`єкта господарювання тарифів на транспортування та постачання теплової енергії, виробленої з використанням природного газу, для потреб відповідної категорії споживачів. У разі відсутності для суб`єкта господарювання встановлених тарифів на транспортування та постачання теплової енергії, виробленої з використанням природного газу, для потреб відповідної категорії споживачів тарифи на транспортування та постачання теплової енергії визначаються на рівні середньозважених тарифів на транспортування та постачання теплової енергії.

Відповідно до ч. 11 ст. 20 Закону № 2633-IV, для встановлення тарифу на теплову енергію, тарифу на виробництво теплової енергії суб`єкт господарювання, що здійснює виробництво теплової енергії на установках з використанням альтернативних джерел енергії, включаючи теплоелектроцентралі, теплоелектростанції та когенераційні установки, подає органу, уповноваженому встановлювати такі тарифи, заяву із зазначенням розміру тарифу, розрахованого відповідно до частини четвертої та/або п`ятої цієї статті.

Якщо уповноважений орган протягом 30 календарних днів з дня надходження заяви не встановлює розмір тарифу, розрахованого відповідно до частини четвертої та/або п`ятої цієї статті, або не надає вмотивовану відмову у його встановленні, вважається, що суб`єкту господарювання, що здійснює виробництво теплової енергії на установках з використанням альтернативних джерел енергії, включаючи теплоелектроцентралі, теплоелектростанції та когенераційні установки, встановлено розмір тарифу, розрахований таким суб`єктом господарювання відповідно до частини четвертої та/або п`ятої цієї статті та поданий у заяві. Копія заяви (опису документів) з відміткою про дату їх надходження є підтвердженням подання уповноваженому органу заяви та розрахунків розміру тарифу (ч. 12 ст. 20 вищевказаного Закону).

Згідно із ч. 1 ст. 11 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" від 21.05.1997 № 280/97-ВР (далі - Закон № 280/97-ВР), виконавчими органами сільських, селищних, міських, районних у містах (у разі їх створення) рад є їх виконавчі комітети, відділи, управління та інші створювані радами виконавчі органи.

Відповідно до підпункт 2 пункту "а" статті 28 Закону № 280/97-ВР, до відання виконавчих органів сільських, селищних, міських рад належать власні (самоврядні) повноваження щодо встановлення в порядку і межах, визначених законом, тарифів на побутові, комунальні (крім тарифів на теплову енергію, централізоване водопостачання та водовідведення, перероблення та захоронення побутових відходів, послуги з централізованого опалення, послуги з централізованого постачання холодної води, послуги з централізованого постачання гарячої води, послуги з водовідведення (з використанням внутрішньобудинкових систем), які встановлюються національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг), транспортні та інші послуги.

Організаційно-процедурні питання діяльності виконавчого комітету Полтавської міської ради визначає Регламент роботи виконавчого комітету Полтавської міської ради, затверджений рішенням виконавчого комітету Полтавської міської ради від 15.11.2012 № 268 (далі - Регламент).

Згідно пункту 5.1 Регламенту, основною організаційно правовою формою роботи виконавчого комітету є його засідання. Засідання виконавчого комітету скликаються міським головою, а у разі його відсутності чи неможливості здійснення ним цієї функції першим заступником міського голови, у разі необхідності, а але не рідше одного разу на місяць і є правомочним, якщо в них бере участь більше половини від загального складу виконавчого комітету.

Згідно із п. 6.1 Регламенту, основною формою роботи виконкому є його засідання. Засідання виконкому скликаються міським головою, а у випадках, передбачених статтею 53 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», першим заступником міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради у першу та третю середу кожного місяця. Предметом розгляду на засіданнях виконкому можуть бути: питання, віднесені законодавством до компетенції виконавчих органів міської ради, здійснення делегованих повноважень; питання, розгляд яких відбувається у зв`язку із прийняттям органами державної влади, міською радою, органами судової влади та прокуратури актів, що вимагають прийняття рішень виконкомом; питання, що виникли внаслідок непередбачених подій, явищ тощо і вимагають прийняття рішень виконкомом; інші питання, внесені на розгляд виконкому у встановленому порядку.

У пункті 6.2 Регламенту визначено, що засідання виконкому проводяться відповідно до порядку денного, що складається відділом організаційно-протокольної роботи міської ради, та погоджується керуючим справами виконкому із міським головою за 3 робочих дні до засідання. До порядку денного вносяться проекти рішень, які оприлюднені не пізніше як за 20 робочих днів до дати їх розгляду.

Згідно пункту 2.3 Регламенту виконавчий комітет утворюється у складі Полтавського міського голови, першого заступника міського голови, заступників міського голови з питань діяльності виконавчих органів, заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів, керуючого справами виконавчого комітету Полтавської міської ради, голів районних у місті Полтаві рад та інших осіб. До складу виконавчого комітету входить також за посадою секретар міської ради.

Згідно пункту 5.25 Регламенту рішення виконавчого комітету приймаються на його засіданні більшістю голосів від загального складу виконавчого комітету і підписуються відповідно до пункту 5.1 Регламенту.

Відповідно до ч. 1 ст. 73 Закону № 280/97-ВР, акти ради, сільського, селищного, міського голови, голови районної в місті ради, виконавчого комітету сільської, селищної, міської, районної у місті (у разі її створення) ради, прийняті в межах наданих їм повноважень, є обов`язковими для виконання всіма розташованими на відповідній території органами виконавчої влади, об`єднаннями громадян, підприємствами, установами та організаціями, посадовими особами, а також громадянами, які постійно або тимчасово проживають на відповідній території.

Із системного аналізу наведених норм можна зробити висновок, що в даному випадку заява позивача № 180 від 16.11.2021 року про встановлення тарифів на теплову енергію, її виробництво, транспортування та постачання, послуги з постачання теплової енергії, що виробляється на установках з використанням альтернативних джерел енергії підлягала розгляду на засіданні виконавчого комітету Полтавської міської ради, оскільки прийняття рішення про встановлення тарифів на теплову енергію, або про відмову у його встановленні належить до виключної компетенції відповідача.

При цьому, враховуючи положення Закону № 2633-IV та Регламенту відповідач зобов`язаний був прийняти відповідне рішення протягом 30 календарних днів з дня надходження заяви позивача.

Судом встановлено, що заява Товариства з обмеженою відповідальністю "Власна енергія" № 180 від 16.11.2021 року на засіданні виконавчого комітету Полтавської міської ради не виносилася та не розглядалася.

Під час судового розгляду справи представниками відповідача наголошено на тому, що питання за заявою позивача № 180 від 16.11.2021 року не могло розглядатися на засіданні виконавчого комітету Полтавської міської ради у зв`язку із неправильністю здійснених в тарифі на теплову енергію розрахунків та небажанням товариства усувати недоліки заяви.

Наведені доводи відповідача суд оцінює критично, оскільки в силу приписів вищевказаних Законів за результатами розгляду заяви ТОВ "Власна енергія" № 180 від 16.11.2021 року виконавчим комітетом Полтавської міської ради повинен був прийнятий акт в межах наданих повноважень, тобто у формі рішення про встановлення тарифів на теплову енергію, або про відмову у його встановленні.

Слід зауважити, що за змістом наведених законодавчих норм рішення про встановлення тарифів на теплову енергію, або про відмову у його встановленні є адміністративним актом відповідача, прийняттю якого повинна передувати визначена адміністративна процедура, зокрема Регламентом. У свою чергу, надання за результатами розгляду заяви ТОВ "Власна енергія" № 180 від 16.11.2021 року відмови щодо встановлення тарифу на теплову енергію, що виробляється на установках з використанням альтернативних джерел енергії у формі листа Департаменту економіки і інвестицій Полтавської міської ради від 29.11.2021 року за № 01-10-01.1-11/1153вих «Щодо надання інформації» не узгоджується із положеннями Законів та Регламенту.

На думку суду, необхідність дотримання відповідачем процедури прийняття та форми оформлення відповідного рішення щодо встановлення тарифу на теплову енергію направлено на гарантування дотримання прав суб`єктів господарювання, усунення можливості зловживання правом на встановлення чи не встановлення тарифу. Обрання відповідачем іншої форми розгляду заяви та надання відмови у формі листа неуповноваженого органу наведеній меті не відповідає.

Враховуючи викладене та наявні у матеріалах справи докази, суд вважає, що не прийняття відповідачем за результатами розгляду заяви позивача відповідного рішення з дотриманням процедури та форми, визначеної чинним законодавством, є самостійною та достатньою підставою для визнання протиправною бездіяльності виконавчого комітету Полтавської міської ради щодо розгляду та прийняття рішення за заявою ТОВ "Власна енергія" № 180 від 16.11.2021 року.

Зазначена вище бездіяльність є порушенням прав позивача на розгляд суб`єктом владних повноважень його заяви у встановленому законодавством порядку, що потребує судового захисту.

Відповідно до пункту 4 частини 1 статті 5 Кодексу адміністративного судочинства України способом захисту прав особи від протиправної бездіяльності є визнання бездіяльності суб`єкта владних повноважень протиправною та зобов`язання вчинити певні дії. Тобто дії, які він повинен вчинити за законом.

Адміністративний суд, з урахуванням фактичних обставин, зобов`язаний здійснити ефективне поновлення порушених прав, а не лише констатувати факт наявності неправомірних дій. Для цього адміністративний суд наділений відповідними повноваженнями.

У світлі такого правового регулювання, надані процесуальним законом повноваження суд реалізує у разі встановленого факту порушення прав, свобод чи інтересів позивача, що зумовлює необхідність їх відновлення належним способом у тій мірі, у якій вони порушені. Зміст вимог адміністративного позову, як і, відповідно, зміст постанови, має виходити з потреби захисту саме порушених прав, свобод та інтересів у цій сфері.

Однак, як і будь-який інших спосіб захисту, зобов`язання відповідача прийняти конкретне рішення може бути застосовано судом за наявності необхідних та достатніх для цього підстав.

У даному випадку відповідач взагалі не вирішив порушене заявником питання і не ухвалив з цього приводу жодного рішення у формі та за процедурою, визначеною законом.

Відповідно належним способом захисту порушеного права позивача в даному випадку буде зобов`язання виконавчого комітету Полтавської міської ради розглянути заяву ТОВ "Власна енергія" № 180 від 16.11.2021 року про встановлення тарифів на теплову енергію, її виробництво, транспортування та постачання, послуги з постачання теплової енергії, що виробляється на установках з використанням альтернативних джерел енергії, та прийняти рішення з урахуванням висновків суду.

З приводу позовних вимог про стягнення з виконавчого комітету Полтавської міської ради на користь ТОВ "Власна енергія" збитків в сумі 1 142 690,84 грн. суд зазначає наступне.

Як встановлено судом вище заява ТОВ "Власна енергія" № 180 від 16.11.2021 року відповідачем не розглядалась та ним не надавалась оцінка наведеним у ній розрахункам щодо встановлення тарифів на теплову енергію.

За таких обставин, надання судом оцінки заяві ТОВ "Власна енергія" № 180 від 16.11.2021 року і доданим до неї документам, які не були предметом розгляду уповноваженим на вчинення таких дій органом державної влади, виходить за межі повноважень адміністративного суду і не узгоджується з критеріями перевірки дій, рішень та бездіяльності суб`єктів владних повноважень, які закріплені у частині 2 статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України.

Враховуючи, що у спірних відносинах відповідач не реалізував своїх повноважень, оскільки у спосіб, встановлений законом, не розглянув відповідне питання та не надав оцінки поданим позивачем документам, дослідження судом наведених позивачем розрахунків щодо встановлення тарифів на теплову енергії та відповідно визначення понесених ним збитків під час надання послуг з теплопостачання виходить за межі завдань адміністративного судочинства та фактично спрямовані на правовідносини в майбутньому, у разі прийняття відповідачем рішення про відмову позивачу у встановленні тарифів на теплову енергію, а отже вони є передчасними та задоволенню не підлягають.

Таким чином, адміністративний позов ТОВ "Власна енергія" підлягає задоволенню частково.

Згідно частини 3 статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України при частковому задоволенні позову судові витрати покладаються на обидві сторони пропорційно до розміру задоволених позовних вимог.

Керуючись статтями 241-245 Кодексу адміністративного судочинства України,

В И Р І Ш И В:

Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю "ВЛАСНА ЕНЕРГІЯ" (вул. Заводська, 3м. Полтава, 36007; код ЄДРПОУ 39170590) до виконавчого комітету Полтавської міської ради (вул. Соборності, 36, м. Полтава, 36000; код ЄДРПОУ 05384689) про визнання бездіяльності протиправною та зобов`язання вчинити певні дії, стягнення збитків задовольнити частково.

Визнати протиправною бездіяльність виконавчого комітету Полтавської міської ради щодо розгляду та прийняття рішення за заявою Товариства з обмеженою відповідальністю "ВЛАСНА ЕНЕРГІЯ" № 180 від 16.11.2021 року про встановлення тарифів на теплову енергію, її виробництво, транспортування та постачання, послуги з постачання теплової енергії, що виробляється на установках з використанням альтернативних джерел енергії.

Зобов`язати виконавчий комітет Полтавської міської ради розглянути заяву Товариства з обмеженою відповідальністю "ВЛАСНА ЕНЕРГІЯ" № 180 від 16.11.2021 року про встановлення тарифів на теплову енергію, її виробництво, транспортування та постачання, послуги з постачання теплової енергії, що виробляється на установках з використанням альтернативних джерел енергії, та прийняти рішення з урахуванням висновків суду.

У задоволенні іншої частини позовних вимог відмовити.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань виконавчого комітету Полтавської міської ради на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "ВЛАСНА ЕНЕРГІЯ" витрати зі сплати судового збору в розмірі 4 962,00 грн.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо таку скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення може бути оскаржене до Другого апеляційного адміністративного суду в порядку, визначеному частиною 8 статті 18, частинами 7-8 статті 44 та статтею 297 Кодексу адміністративного судочинства України, а також з урахуванням особливостей подання апеляційних скарг, встановлених підпунктом 15.5 підпункту 15 пункту 1 розділу VII "Перехідні положення" Кодексу адміністративного судочинства України.

Апеляційна скарга на дане рішення може бути подана протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Повне рішення складено 08 листопада 2022 року.

Головуючий суддя А.Б. Головко

СудПолтавський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення19.10.2022
Оприлюднено10.11.2022
Номер документу107188964
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу реалізації державної політики у сфері економіки та публічної фінансової політики, зокрема щодо реалізації спеціальних владних управлінських функцій в окремих галузях економіки, у тому числі у сфері електроенергетики (крім ядерної енергетики); енергозбереження, альтернативних джерел енергії, комбінованого виробництва електричної і теплової енергії

Судовий реєстр по справі —440/6419/22

Постанова від 10.03.2023

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Ральченко І.М.

Ухвала від 22.02.2023

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Ральченко І.М.

Ухвала від 31.01.2023

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Ральченко І.М.

Ухвала від 31.01.2023

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Ральченко І.М.

Ухвала від 29.11.2022

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Ральченко І.М.

Рішення від 19.10.2022

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

А.Б. Головко

Рішення від 19.10.2022

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

А.Б. Головко

Ухвала від 07.09.2022

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

А.Б. Головко

Ухвала від 07.09.2022

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

А.Б. Головко

Ухвала від 01.08.2022

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

А.Б. Головко

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні