Постанова
від 10.03.2023 по справі 440/6419/22
ДРУГИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Головуючий І інстанції: А.Б. Головко

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

10 березня 2023 р. Справа № 440/6419/22Другий апеляційний адміністративний суд у складі колегії:

Головуючого судді Ральченка І.М.,

Суддів: Катунова В.В. , Бершова Г.Є. ,

розглянувши в порядку письмового провадження у приміщенні Другого апеляційного адміністративного суду адміністративну справу за апеляційною скаргою Виконавчого комітету Полтавської міської ради на рішення Полтавського окружного адміністративного суду від 19.10.2022, повний текст складено 08.11.22 по справі № 440/6419/22

за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Власна енергія"

до Виконавчого комітету Полтавської міської ради

про визнання бездіяльності протиправною та зобов`язання вчинити певні дії, стягнення збитків,

ВСТАНОВИВ:

ТОВ "ВЛАСНА ЕНЕРГІЯ" звернулось до суду з позовом, в якому просило визнати протиправною бездіяльність виконавчого комітету Полтавської міської ради щодо прийняття рішення за заявою від 16.11.2021 № 180 про встановлення економічно обґрунтованих тарифів на теплову енергію, її виробництво, транспортування та постачання, послуги з постачання теплової енергії, що виробляється на установках з використання альтернативних джерел енергії для потреб населення; зобов`язати виконавчий комітет Полтавської міської ради розглянути заяву від 16.11.2021 № 180 про встановлення економічно обґрунтованих тарифів на теплову енергію, її виробництво, транспортування та постачання, послуги з постачання теплової енергії, що виробляється на установках з використання альтернативних джерел енергії для потреб населення; стягнути з виконавчого комітету Полтавської міської ради збитків в сумі 1142690,84 грн.

Рішенням Полтавського окружного адміністративного суду від 19.10.2022 позовні вимоги задоволено частково.

Визнано протиправною бездіяльність виконавчого комітету Полтавської міської ради щодо розгляду та прийняття рішення за заявою ТОВ "ВЛАСНА ЕНЕРГІЯ" № 180 від 16.11.2021 про встановлення тарифів на теплову енергію, її виробництво, транспортування та постачання, послуги з постачання теплової енергії, що виробляється на установках з використанням альтернативних джерел енергії.

Зобов`язано виконавчий комітет Полтавської міської ради розглянути заяву ТОВ "ВЛАСНА ЕНЕРГІЯ" № 180 від 16.11.2021 про встановлення тарифів на теплову енергію, її виробництво, транспортування та постачання, послуги з постачання теплової енергії, що виробляється на установках з використанням альтернативних джерел енергії, та прийняти рішення з урахуванням висновків суду.

У задоволенні іншої частини позовних вимог відмовлено.

Відповідач, не погодившись із рішенням суду першої інстанції, подав апеляційну скаргу, в якій просив скасувати рішення суду та прийняти нове, яким відмовити у задоволенні позову у повному обсязі. В обґрунтування вимог послався на порушення судом норм матеріального та процесуального права, а саме зазначав, що судом першої інстанції не враховано того, що питання, викладені ТОВ "ВЛАСНА ЕНЕРГІЯ" у заяві № 180 від 16.11.2021 не могли бути розглянуті на засіданні виконавчого комітету Полтавської міської ради у зв`язку із неправильністю здійснених в тарифі на теплову енергію розрахунків, та враховуючи небажання позивача усунути виявлені недоліки.

На підставі п. 2 ч. 1 ст. 311 КАС України справа розглянута в порядку письмового провадження, у зв`язку з чим фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснюється.

Відповідно до ч. 1 ст. 308 КАС України справа розглядається в межах доводів та вимог апеляційної скарги.

Колегія суддів, заслухавши суддю-доповідача, перевіривши рішення суду першої інстанції та доводи апеляційної скарги, відзиву на неї, дослідивши матеріали справи, вважає, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню з огляду на таке.

Як встановлено судовим розглядом, основним видом економічної діяльності ТОВ "ВЛАСНА ЕНЕРГІЯ" є 35.30 Постачання пари, гарячої води та кондиційованого повітря, про що у підприємства наявні ліцензії № 818 від 19.03.2015 на виробництво теплової енергії та № 205 від 06.05.2015 на постачання теплової енергії, видані Полтавською обласною державною адміністрацією.

16.11.2021 позивач звернувся до виконавчого комітету Полтавської міської ради із заявою № 180 про встановлення тарифів на теплову енергію, її виробництво, транспортування та постачання, послуги з постачання теплової енергії, що виробляється на установках з використанням альтернативних джерел енергії.

Департамент економіки і інвестицій Полтавської міської ради листом від 29.11.2021 № 01-10-01.1-11/1153вих «Щодо надання інформації» повідомив ТОВ "ВЛАСНА ЕНЕРГІЯ", що відділ тарифної політики та моніторингу цін Департаменту економіки і інвестицій опрацював лист № 180 від 16.11.2021 року та зазначає, що із документів, наданих підприємством вбачається, що підприємством змінено обсяг теплової енергії і кількісні показники за іншими статтями витрат, проте документи та розрахунки необхідно доопрацювати.

Не погодившись із відповіддю відповідача, та вважаючи її фактичною бездіяльністю виконавчого комітету Полтавської міської ради, позивач звернувся до суду із даним позовом.

Задовольняючи частково позовні вимоги, суд першої інстанції виходив з того, що відсутність прийнятого відповідачем рішення у передбаченому законом порядку свідчить про допущену ним бездіяльність, та є підставою для зобов`язання відповідача здійснити повторний розгляд заяви позивача.

Колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції з наступних підстав.

Згідно з ч. 2 ст. 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до статті 24 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", правовий статус місцевого самоврядування в Україні визначається Конституцією України, цим та іншими законами, які не повинні суперечити положенням цього Закону.

Конституцією України визначені засади здійснення виконавчої влади в областях і районах місцевими державними адміністраціями, а також засади місцевого самоврядування, зокрема, в населених пунктах (села, селища, міста). Відповідні конституційні положення конкретизовані в законах України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про місцеві державні адміністрації», «Про службу в органах місцевого самоврядування».

Відповідно до ч. 1 ст. 11 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" від 21.05.1997 № 280/97-ВР виконавчими органами сільських, селищних, міських, районних у містах (у разі їх створення) рад є їх виконавчі комітети, відділи, управління та інші створювані радами виконавчі органи.

Підпунктом 2 п. "а" ст. 28 Закону № 280/97-ВР передбачено, що до відання виконавчих органів сільських, селищних, міських рад належать власні (самоврядні) повноваження щодо встановлення в порядку і межах, визначених законом, тарифів на побутові, комунальні (крім тарифів на теплову енергію, централізоване водопостачання та водовідведення, перероблення та захоронення побутових відходів, послуги з централізованого опалення, послуги з централізованого постачання холодної води, послуги з централізованого постачання гарячої води, послуги з водовідведення (з використанням внутрішньобудинкових систем), які встановлюються національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг), транспортні та інші послуги.

Основні правові, економічні та організаційні засади діяльності на об`єктах сфери теплопостачання та регулює відносини, пов`язані з виробництвом, транспортуванням, постачанням та використанням теплової енергії з метою забезпечення енергетичної безпеки України, підвищення енергоефективності функціонування систем теплопостачання, створення і удосконалення ринку теплової енергії та захисту прав споживачів та працівників сфери теплопостачання врегульовані Законом України "Про теплопостачання" від 02.06.2005 № 2633-IV.

Відповідно до абз. 21 ст. 1 Закону № 2633-IV суб`єкти відносин у сфері теплопостачання - фізичні та юридичні особи незалежно від організаційно-правових форм та форми власності, які здійснюють виробництво, транспортування, постачання теплової енергії, теплосервісні організації, споживачі, органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування.

Згідно зі ст. 13 Закону № 2633-IV до основних повноважень місцевого самоврядування у сфері теплопостачання належать, крім іншого, регулювання діяльності суб`єктів відносин у сфері теплопостачання в межах, віднесених до відання відповідних рад; встановлення для всіх категорій споживачів тарифів на теплову енергію і тарифів на виробництво теплової енергії (крім тарифів на теплову енергію, вироблену на теплоелектроцентралях, теплоелектростанціях, атомних електростанціях та когенераційних установках) у порядку і межах, визначених законодавством.

Відповідно до ч. 1 ст. 20 Закону № 2633-IV тарифи на теплову енергію повинні забезпечувати відшкодування всіх економічно обґрунтованих витрат на виробництво, транспортування та постачання теплової енергії.

Частиною 3 ст. 20 Закону № 2633-IV передбачено, що тарифи на виробництво теплової енергії, у тому числі на теплоелектроцентралях, теплоелектростанціях, атомних електростанціях і когенераційних установках та установках з використанням нетрадиційних або поновлюваних джерел енергії, на транспортування та постачання теплової енергії встановлюються національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, та органами місцевого самоврядування у межах повноважень, визначених законодавством.

Частино 4 ст. 20 Закону № 2633-IV передбачено, що тарифи на теплову енергію для суб`єктів господарювання, що здійснюють її виробництво на установках з використанням альтернативних джерел енергії, включаючи теплоелектроцентралі, теплоелектростанції та когенераційні установки, для потреб установ та організацій, що фінансуються з державного чи місцевого бюджету, а також для потреб населення встановлюються на рівні 90 відсотків діючого для суб`єкта господарювання тарифу на теплову енергію, вироблену з використанням природного газу, для потреб відповідної категорії споживачів. У разі відсутності для суб`єкта господарювання встановленого тарифу на теплову енергію, вироблену з використанням природного газу, для потреб установ та організацій, що фінансуються з державного чи місцевого бюджету, а також для потреб населення тарифи на теплову енергію встановлюються на рівні 90 відсотків середньозваженого тарифу на теплову енергію, вироблену з використанням природного газу, для потреб відповідної категорії споживачів.

Згідно із ч. 5 ст. 20 Закону № 2633-IV, тарифи на виробництво теплової енергії для потреб установ та організацій, що фінансуються з державного чи місцевого бюджету, а також для потреб населення визначаються для суб`єктів господарювання, що здійснюють виробництво теплової енергії на установках з використанням альтернативних джерел енергії, включаючи теплоелектроцентралі, теплоелектростанції та когенераційні установки, як різниця між тарифом на теплову енергію, встановленим відповідно до частини четвертої цієї статті, і тарифами на транспортування та постачання теплової енергії, що визначаються на рівні діючих для суб`єкта господарювання тарифів на транспортування та постачання теплової енергії, виробленої з використанням природного газу, для потреб відповідної категорії споживачів. У разі відсутності для суб`єкта господарювання встановлених тарифів на транспортування та постачання теплової енергії, виробленої з використанням природного газу, для потреб відповідної категорії споживачів тарифи на транспортування та постачання теплової енергії визначаються на рівні середньозважених тарифів на транспортування та постачання теплової енергії.

Частиною 11 ст. 20 Закону № 2633-IV передбачено, що для встановлення тарифу на теплову енергію, тарифу на виробництво теплової енергії суб`єкт господарювання, що здійснює виробництво теплової енергії на установках з використанням альтернативних джерел енергії, включаючи теплоелектроцентралі, теплоелектростанції та когенераційні установки, подає органу, уповноваженому встановлювати такі тарифи, заяву із зазначенням розміру тарифу, розрахованого відповідно до частини четвертої та/або п`ятої цієї статті.

При цьому, ч. 12 ст. 20 Закону № 2633-IV встановлено, що якщо уповноважений орган протягом 30 календарних днів з дня надходження заяви не встановлює розмір тарифу, розрахованого відповідно до частини четвертої та/або п`ятої цієї статті, або не надає вмотивовану відмову у його встановленні, вважається, що суб`єкту господарювання, що здійснює виробництво теплової енергії на установках з використанням альтернативних джерел енергії, включаючи теплоелектроцентралі, теплоелектростанції та когенераційні установки, встановлено розмір тарифу, розрахований таким суб`єктом господарювання відповідно до частини четвертої та/або п`ятої цієї статті та поданий у заяві. Копія заяви (опису документів) з відміткою про дату їх надходження є підтвердженням подання уповноваженому органу заяви та розрахунків розміру тарифу (ч. 12 ст. 20 вищевказаного Закону).

Так, спірні правовідносини між сторонами склались з приводу допущеної, на думку позивача, з боку виконавчого комітету Полтавської міської ради бездіяльності, що виявилась у неприйнятті жодного рішення за наслідками розгляду заяви ТОВ "ВЛАСНА ЕНЕРГІЯ" від 16.11.2021 № 180, а повернення її на доопрацювання.

Організаційно-процедурні питання діяльності виконавчого комітету Полтавської міської ради визначає Регламент роботи виконавчого комітету Полтавської міської ради, затверджений рішенням виконавчого комітету Полтавської міської ради від 15.11.2012 № 268.

Відповідно до п. 1.7 Регламенту дотримання положень Регламенту є обов`язковим для виконавчого комітету, його посадових осіб.

Згідно з п. 2.3 Регламенту виконавчий комітет утворюється у складі Полтавського міського голови, першого заступника міського голови, заступників міського голови з питань діяльності виконавчих органів, заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів, керуючого справами виконавчого комітету Полтавської міської ради, голів районних у місті Полтаві рад та інших осіб. До складу виконавчого комітету входить також за посадою секретар міської ради.

Пунктом 5.1 Регламенту передбачено, що основною організаційно правовою формою роботи виконавчого комітету є його засідання. Засідання виконавчого комітету скликаються міським головою, а у разі його відсутності чи неможливості здійснення ним цієї функції першим заступником міського голови, у разі необхідності, а але не рідше одного разу на місяць і є правомочним, якщо в них бере участь більше половини від загального складу виконавчого комітету.

Пунктом 5.21 регламенту встановлено, що засідання виконавчого комітету є відкритими і ведуться гласно, за рішенням виконавчого комітету може бути проведено закрите засідання.

Пунктом 5.25 Регламенту передбачено, що рішення виконавчого комітету приймаються на його засіданні більшістю голосів від загального складу виконавчого комітету і підписуються відповідно до п. 5.1 даного Регламенту.

У той же час, відповідно до п. 6.1 Регламенту на проекти нормативно-правових актів (рішення виконавчого комітету Полтавської міської ради, розпорядження міського голови), які відносяться до категорії регуляторних актів, поширюється дія Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності».

Частиною 12 ст. 59 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" визначено, що акти органів та посадових осіб місцевого самоврядування, які відповідно до закону є регуляторними актами, розробляються, розглядаються, приймаються та оприлюднюються у порядку, встановленому Законом України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності".

Поняття регуляторний акт міститься у ст. 1 Закону України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності" від 11.09.2003 №1160-IV:

- прийнятий уповноваженим регуляторним органом нормативно-правовий акт, який або окремі положення якого спрямовані на правове регулювання господарських відносин, а також адміністративних відносин між регуляторними органами або іншими органами державної влади та суб`єктами господарювання;

- прийнятий уповноваженим регуляторним органом інший офіційний письмовий документ, який встановлює, змінює чи скасовує норми права, застосовується неодноразово та щодо невизначеного кола осіб і який або окремі положення якого спрямовані на правове регулювання господарських відносин, а також адміністративних відносин між регуляторними органами або іншими органами державної влади та суб`єктами господарювання, незалежно від того, чи вважається цей документ відповідно до закону, що регулює відносини у певній сфері, нормативно-правовим актом.

Крім наведених, ознаками регуляторного акту є прийняття його уповноваженим на це регуляторним органом; встановлення, зміна чи скасування норма права; застосування неодноразово та щодо невизначеного кола осіб.

Відповідно до ст. 1 Закону України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності" до регуляторних органів відносяться, зокрема, місцевий орган виконавчої влади, орган місцевого самоврядування, а також їх посадові особи, якщо відповідно до законодавства ця особа має повноваження одноособово приймати регуляторні акти.

З огляду на викладене, колегія суддів зазначає, що рішення про встановлення економічно обґрунтованих тарифів на теплову енергію, її виробництво, транспортування та постачання, послуги з постачання теплової енергії, що виробляється на установках з використання альтернативних джерел енергії для потреб населення, прийняття якого є предметом даної справи, за своєю правовою природою є регуляторним актом, яким змінюються норми права, оскільки він розрахований на неодноразове застосування і щодо невизначеного кола осіб, з метою встановлення тарифів на теплову енергію.

У свою чергу, ч. 1 ст. 73 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" № 280/97-ВР визначено, що акти ради, сільського, селищного, міського голови, голови районної в місті ради, виконавчого комітету сільської, селищної, міської, районної у місті (у разі її створення) ради, прийняті в межах наданих їм повноважень, є обов`язковими для виконання всіма розташованими на відповідній території органами виконавчої влади, об`єднаннями громадян, підприємствами, установами та організаціями, посадовими особами, а також громадянами, які постійно або тимчасово проживають на відповідній території.

Таким чином, враховуючи вищенаведені правові норми, беручи до уваги встановлений Регламентом роботи виконавчого комітету Полтавської міської ради, затвердженим рішенням виконавчого комітету Полтавської міської ради від 15.11.2012 № 268, порядок підготовки та прийняття виконавчим комітетом подібних актів, колегія суддів погоджується із висновками суду першої інстанції, що заява ТОВ "ВЛАСНА ЕНЕРГІЯ" № 180 від 16.11.2021 про встановлення тарифів на теплову енергію, її виробництво, транспортування та постачання, послуги з постачання теплової енергії, що виробляється на установках з використанням альтернативних джерел енергії підлягала розгляду на засіданні виконавчого комітету Полтавської міської ради і прийняттям відповідного рішення.

Натомість, як встановлено судовим розглядом, заява позивача на засіданні виконавчого комітету Полтавської міської ради не виносилася та не розглядалася.

При цьому, відповідь, надана у формі листа Департаменту економіки і інвестицій Полтавської міської ради від 29.11.2021 № 01-10-01.1-11/1153вих «Щодо надання інформації», ні положенням Регламенту, ні законодавству, що регулює питання прийняття рішень органами місцевого самоврядування, не відповідає.

Доводи апеляційної скарги про те, що питання за заявою ТОВ "ВЛАСНА ЕНЕРГІЯ" № 180 від 16.11.2021 не могло розглядатися на засіданні виконавчого комітету Полтавської міської ради у зв`язку із неправильністю здійснених в тарифі на теплову енергію розрахунків та небажанням позивача усувати вказані недоліки, висновків суду не спростовують та не змінюють законодавчо визначеного порядку прийняття органом місцевого самоврядування рішення стосовно встановлення тарифів на теплову енергію чи відмови у його встановленні.

Слід враховувати, що необхідність дотримання відповідачем процедури прийняття та форми оформлення відповідного рішення щодо встановлення тарифу на теплову енергію направлено на гарантування дотримання прав суб`єктів господарювання, усунення можливості зловживання правом на встановлення чи не встановлення тарифу. Обрання відповідачем іншої форми розгляду заяви та надання відмови у формі листа неуповноваженого органу наведеній меті не відповідає.

Одночасно, колегія суддів враховує, що як протиправну бездіяльність суб`єкта владних повноважень треба розуміти зовнішню форму поведінки (діяння) цього органу/його посадової особи, яка полягає (проявляється) у неприйнятті рішення чи в невчиненні юридично значимих й обов`язкових дій на користь заінтересованих осіб, які на підставі закону та/або іншого нормативно-правового регулювання віднесені до компетенції суб`єкта владних повноважень, були об`єктивно необхідними й реально можливими для реалізації, але фактично не були здійснені.

З огляду на викладене, відсутність прийнятого відповідачем у визначеному законом порядку рішення за наслідками розгляду заяви ТОВ "ВЛАСНА ЕНЕРГІЯ" свідчить про фактичну відсутність такого рішення взагалі та, як наслідок, про допущену ним бездіяльність.

Разом з тим, заява ТОВ "ВЛАСНА ЕНЕРГІЯ" № 180 від 16.11.2021 про встановлення тарифів на теплову енергію, її виробництво, транспортування та постачання, послуги з постачання теплової енергії, що виробляється на установках з використанням альтернативних джерел енергії підлягає належному розгляду у встановленому законодавством порядку.

Згідно зі ст. 2 КАС України завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.

Відповідно до ст. 5 КАС України захист порушених прав, свобод чи інтересів особи, яка звернулася до суду, може здійснюватися судом також в інший спосіб, який не суперечить закону і забезпечує ефективний захист прав, свобод, інтересів людини і громадянина, інших суб`єктів у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.

Згідно з п. 4 ч. 2 ст. 245 КАС у разі задоволення позову суд може прийняти рішення про визнання бездіяльності суб`єкта владних повноважень протиправною та зобов`язання вчинити певні дії.

Адміністративний суд, з урахуванням фактичних обставин, зобов`язаний здійснити ефективне поновлення порушених прав, а не лише констатувати факт наявності неправомірних дій. Для цього адміністративний суд наділений повноваженнями, зокрема, щодо зобов`язання відповідача вчинити певні дії, або ж прийняти рішення.

У випадку невиконання обов`язку відповідачем, за наявності визначених законом умов, у суду виникають підстави для ефективного захисту порушеного права позивача шляхом, зокрема, зобов`язання відповідача вчинити певні дії, спрямовані на відновлення порушеного права, або шляхом зобов`язання прийняти рішення.

Аналіз наведених норм дає підстави для висновку, що такі повноваження суд реалізує у разі встановленого факту порушення прав, свобод чи інтересів позивача, що зумовлює необхідність їх відновлення належним способом у тій мірі, у якій вони порушені. Зміст вимог адміністративного позову, як і, відповідно, зміст рішення, має виходити з потреби захисту саме порушених прав, свобод та інтересів у цій сфері.

Отже, оскільки у спірних правовідносинах відповідач не вирішив порушене заявником питання та не ухвалив з цього приводу жодного рішення у формі та за процедурою, визначеною законом, належним способом захисту прав позивача є зобов`язання виконавчого комітету Полтавської міської ради розглянути заяву ТОВ "Власна енергія" № 180 від 16.11.2021 про встановлення тарифів на теплову енергію, її виробництво, транспортування та постачання, послуги з постачання теплової енергії, що виробляється на установках з використанням альтернативних джерел енергії, та прийняти відповідне рішення.

З огляду на викладене, колегія суддів погоджується із висновками суду першої інстанції про наявність підстав для часткового задоволення позовних вимог.

Доводи апеляційної скарги із вищенаведених підстав висновків суду не спростовують.

Відповідно до ст. 316 КАС України суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.

На підставі викладеного, колегія суддів, погоджуючись з висновками суду першої інстанції, вважає, що суд дійшов вичерпних юридичних висновків щодо встановлення обставин справи і правильно застосував до спірних правовідносин сторін норми матеріального та процесуального права.

Керуючись ст. ст. 243, 250, 311, 315, 316, 321 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

Апеляційну скаргу Виконавчого комітету Полтавської міської ради - залишити без задоволення.

Рішення Полтавського окружного адміністративного суду від 19.10.2022 по справі № 440/6419/22 - залишити без змін.

Постанова набирає законної сили з дати її прийняття та може бути оскаржена у касаційному порядку протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення шляхом подачі касаційної скарги безпосередньо до Верховного Суду.

Суддя-доповідач І.М. Ральченко Судді В.В. Катунов Г.Є. Бершов Постанова складена в повному обсязі та підписана 10.03.2023. У зв`язку з масованим ракетним ударом по місту Харкову та відсутністю електроенергії по місту Харкову 10.03.2023, повний текст постанови направлено до Єдиного державного реєстру судових рішень 13.03.2023.

СудДругий апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення10.03.2023
Оприлюднено16.03.2023
Номер документу109546373
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу реалізації державної політики у сфері економіки та публічної фінансової політики, зокрема щодо реалізації спеціальних владних управлінських функцій в окремих галузях економіки, у тому числі у сфері електроенергетики (крім ядерної енергетики); енергозбереження, альтернативних джерел енергії, комбінованого виробництва електричної і теплової енергії

Судовий реєстр по справі —440/6419/22

Постанова від 10.03.2023

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Ральченко І.М.

Ухвала від 22.02.2023

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Ральченко І.М.

Ухвала від 31.01.2023

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Ральченко І.М.

Ухвала від 31.01.2023

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Ральченко І.М.

Ухвала від 29.11.2022

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Ральченко І.М.

Рішення від 19.10.2022

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

А.Б. Головко

Рішення від 19.10.2022

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

А.Б. Головко

Ухвала від 07.09.2022

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

А.Б. Головко

Ухвала від 07.09.2022

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

А.Б. Головко

Ухвала від 01.08.2022

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

А.Б. Головко

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні