Ухвала
від 10.11.2022 по справі 300/3571/22
ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

У Х В А Л А

"10" листопада 2022 р.справа № 300/3571/22

м. Івано-Франківськ

Івано-Франківський окружний адміністративний суд у складі судді Гомельчука С.В., розглянувши у письмовому провадженні за правилами спрощеного позовного провадження клопотання Благодійної організації "Благодійний фонд" Українська благодійницька мережа" про застосування заходів процесуального примусу у справі №300/3571/22 за адміністративним позовом Благодійної організації "Благодійний фонд" Українська благодійницька мережа" до Департаменту соціальної політики Івано-Франківської обласної державної адміністрації про визнання дій протиправними, -

В С Т А Н О В И В:

Благодійна організація "Благодійний фонд" Українська благодійницька мережа"(далі - позивач) звернулась до суду з позовом до Департаменту соціальної політики Івано-Франківської обласної державної адміністрації (далі - відповідач, Департамент) про визнання дій протиправними.

Ухвалою Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 12.09.2022 відкрито провадження за правилами спрощеного позовного провадження без виклику (повідомлення) сторін за наявними матеріалами, в порядку, визначеному статтею 262 КАС України.

Ухвалою Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 12.10.2022 зобов`язано, зокрема, Департамент соціальної політики Івано-Франківської обласної державної адміністрації надати належним чином засвідчені копії документів (кошторисів, калькуляцій, розрахунків, листів, договорів, додатків до них, первинних документів бухгалтерського обліку тощо), на підставі яких було здійснено розрахунок суми фінансування (300 тис. грн) за рахунок коштів обласного бюджету соціального замовлення послуги підтриманого проживання на 2022 рік.

17.10.2022 відповідачем подано до суду, серед іншого, копію рішення Івано-Франківської обласної ради від 17.12.2021 "Про обласний бюджет на 2022 рік" № 342-11/2021, витяг з протоколу постійної комісії з питань бюджету, соціально-економічного розвитку та інвестицій обласної ради згідно з протоколом від 21.02.2022 № 29 на підтвердження здійснення розрахунку суми фінансування в розмірі 300000 грн.

18.10.2022 на адресу суду надійшли пояснення Департаменту соціальної політики Івано-Франківської обласної державної адміністрації за № 806/01.1-10/09-22 щодо виконання вимог ухвали суду від 12.10.2022, згідно з якими відповідачем зазначено, що кошти на виконання обласних програм передбачаються в основному бюджеті на 2022 рік та були затверджені рішенням сесії Івано-Франківської обласної ради від 17.12.2021 "Про обласний бюджет на 2022 рік" № 342-11/2021, копія якого надана до суду. Заходи обласної комплексної програми соціального захисту населення Івано-Франківської області на 2022-2026 роки погоджено постійною комісією з питань бюджету, соціально-економічного розвитку та інвестицій обласної ради відповідно до вищенаведеного протоколу та на надання соціальної послуги «підтриманого проживання» передбачено кошти в сумі 300 тис. грн. Щодо факту визначення суми фінансування відповідач наголосив, що відповідно до абз. 2 р. XVI «Фінансово-економічне обґрунтування вартості соціальної послуги» наказу Міністерства соціальної політики від 07.06.2017 № 956 «Про затвердження Державного стандарту соціальної послуги підтриманого проживання осіб похилого віку та осіб з інвалідністю» вартість соціальної послуги, що надається за рахунок коштів місцевих бюджетів, формується з урахуванням фінансових можливостей відповідних місцевих бюджетів.

20.10.2022 Благодійною організацією "Благодійний фонд" Українська благодійницька мережа" подано клопотання про застосування заходів процесуального примусу. У цьому клопотанні, просить суд: постановити ухвалу про тимчасове вилучення у Департаменту соціальної політики Івано-Франківської обласної державної адміністраціїкопії документів (кошторисів, калькуляцій, розрахунків, листів, договорів, додатків до них, первинних документів бухгалтерського обліку тощо), на підставі яких було здійснено розрахунок суми фінансування (300 тис. грн.) за рахунок коштів обласного бюджету соціального замовлення послуги підтриманого проживання на 2022 рік, державним виконавцем для дослідження судом.

28.10.2022 на адресу суду надійшло заперечення Департаменту соціальної політики Івано-Франківської обласної державної адміністрації проти клопотання про застосування заходів процесуального примусу, в якому надано додаткові пояснення щодо витребуваних ухвалою суду від 12.10.2022 доказів та надано суду Календарний план заходів на 2021 рік облсної комплексної Програми соціального захисту населення Івано-Франківської області на 2017-2021 роки.

Дослідивши матеріали справи та доводи клопотання, суд вважає, що для його задоволення відсутні підстави, виходячи з такого.

Згідно із частиною першою статті 144 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) заходами процесуального примусу є процесуальні дії, що вчиняються судом у визначених цим Кодексом випадках з метою спонукання відповідних осіб до виконання встановлених в суді правил, добросовісного виконання процесуальних обов`язків, припинення зловживання правами та запобігання створенню протиправних перешкод у здійсненні судочинства.

За змістом статті 145 КАС України заходами процесуального примусу є: попередження; видалення із залу судового засідання; тимчасове вилучення доказів для дослідження судом; привід; штраф. До однієї особи не може бути застосовано кілька заходів процесуального примусу за одне й те саме порушення. Застосування до особи заходів процесуального примусу не звільняє її від виконання обов`язків, встановлених цим Кодексом.

Відповідно до частини 1 статті 147 КАС України у разі неподання без поважних причин письмових, речових чи електронних доказів, що витребувані судом, або неповідомлення причин їх неподання суд може постановити ухвалу про тимчасове вилучення цих доказів державним виконавцем для дослідження судом.

Клопотання позивача про застосування заходів процесуального примусу до відповідача грунтується на тому, що останнім не подано без поважних причин письмових доказів, що витребувані судом та не зазначено, що документи, які витребовуються, не можуть бути подані чи вони відсутні.

У запереченні проти клопотання відповідачем зазначено, що всі наявні докази, що стосуються предмету спору, на підтвердження суми фінансування, ним було подано до суду. Крім того, представник Департаменту наголосив, що у 2022 році на надання соціальної послуги «підтримане проживання» було передбачено кошти в сумі 300 тис. грн. Фінансування програми зменшено на 50% в поточному році у порівнянні з 2021 роком, про що свідчить копія Календарного плану заходів на 2022 рік, наявна серед матеріалів справи. Ціна договору про надання соціальної послуги від 14.05.2021, укладеного між сторонами, становить 309440 грн., що підтверджується, зокрема, кошторисом (додаток 3 до договору), підписаним сторонами, який міститься у справі. Наголосив, що здійснення кошторисів, розрахунків, калькуляцій тощо відбувається після укладення договору про надання соціальної послуги з переможцем конкурсу.

Як вбачається з матеріалів справи, Департамент соціальної політики Івано-Франківської обласної державної адміністрації, на виконання ухвали суду від 12.10.2022, надав всі наявні у нього письмові докази, що стосуються предмету спору та обгрунтував причину не складання, а, відтак, відповідно і неподання інших документів - кошторисів, калькуляцій, розрахунків, листів, договорів, додатків до них, первинних документів бухгалтерського обліку тощо.

Наданим відповідачем письмовим доказам на виконання ухвали суду від 12.10.2022, судом буде надано свою оцінку при ухваленні судового рішення у справі.

З огляду на вищевикладене, підстав для застосування до Департаменту соціальної політики Івано-Франківської обласної державної адміністрації заходу процесуального примусу, визначеного ч.1 ст. 147 КАС України, у суду немає, оскільки це є право суду, а не його обов`язок.

Таким чином, у задоволенні клопотання позивача слід відмовити.

Враховуючи наведене, керуючись статтями 144, 145, 147, 243 248, 256 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

У Х В А Л И В:

У задоволенні клопотання Благодійної організації "Благодійний фонд" Українська благодійницька мережа" про застосування заходів процесуального примусу до Департаменту соціальної політики Івано-Франківської обласної державної адміністрації у справі №300/3571/22 - відмовити.

Ухвала окремо від рішення суду оскарженню не підлягає.

Ухвала набирає законної сили в порядку та строки, встановлені статтею 256 Кодексу адміністративного судочинства України.

Суддя Гомельчук С.В.

СудІвано-Франківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення10.11.2022
Оприлюднено14.11.2022
Номер документу107239761
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи зі спорів з приводу реалізації публічної політики у сферах праці, зайнятості населення та соціального захисту громадян та публічної житлової політики, зокрема зі спорів щодо соціального захисту (крім соціального страхування), з них

Судовий реєстр по справі —300/3571/22

Постанова від 31.01.2023

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Гудим Любомир Ярославович

Ухвала від 02.01.2023

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Гудим Любомир Ярославович

Ухвала від 02.01.2023

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Гудим Любомир Ярославович

Ухвала від 19.12.2022

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Гудим Любомир Ярославович

Ухвала від 10.11.2022

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Гомельчук С.В.

Рішення від 10.11.2022

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Гомельчук С.В.

Ухвала від 12.10.2022

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Гомельчук С.В.

Ухвала від 10.10.2022

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Григорук О.Б.

Ухвала від 11.09.2022

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Гомельчук С.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні