Суворовський районний суд м.одеси
Новинка
Отримуйте стислий та зрозумілий зміст судового рішення. Це заощадить ваш час та зусилля.
РеєстраціяСправа №523/13232/22
Провадження №1-кс/523/2859/22
УХВАЛА
ІМЕНЕМУКРАЇНИ
26.10.2022 року
Слідчий суддяСуворовського районногосуду м.Одеси ОСОБА_1 ,при секретарі ОСОБА_2 ,розглянувши клопотання прокурораСуворовської окружноїпрокуратури м.Одеси ОСОБА_3 в матеріалах кримінального №12022162490000970 від 04.10.2022 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 364 КК України, про тимчасовий доступ до речей і документів, -
ВСТАНОВИВ:
З клопотання про тимчасовий доступ вбачається, що в провадженні СВ відділу поліції № 3 Одеського РУП№ 1 ГУНП в Одеській області перебувають матеріали досудового розслідування, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 12022162490000970від 04.10.2022, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 364 КК України, за заявою ОСОБА_4 за фактом зловживання службовим становищем службовими особами ІНФОРМАЦІЯ_1 , з метою одержання неправомірної вигоди для юридичної особи всупереч інтересам служби, що могло завдати шкоди громадським інтересам.
Нагляд за додержанням законів під час проведення досудового розслідування у формі процесуального керівництва досудовим розслідуванням у даному кримінальному провадженні здійснюється прокурорами Суворовської окружної прокуратури м.Одеси.
На теперішній час досудовим розслідуванням було встановлено, що в електронній інформаційній базі « ІНФОРМАЦІЯ_2 » зареєстрована процедура закупівлі ІНФОРМАЦІЯ_1 робіт з капітального ремонту ІНФОРМАЦІЯ_3 , розташованої за адресою: АДРЕСА_1 (UA-2020-03-17-002911-a) на загальну суму 32556491,02 гривень. За результатом вказаної процедури закупівлі було укладено договір про закупівлю підрядних робіт за державні кошти № 57 від 29.04.2020 між ІНФОРМАЦІЯ_1 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 ». В подальшому, після початку виконання підрядних робіт, до договору № 57 від 29.04.2020 було укладено десять додаткових угод, відповідно до яких вносились зміни до календарного графіку виконання робіт, плану їх фінансування та строку дії договору, який було продовжено до кінця 2022 року. В цей же час, станом на кінець 2021 року замовником було профінансовано роботи підрядника на загальну суму 27 649 936 гривень. Встановлено, що частина робіт за договором вже була виконана та прийнята замовником, але виконана не повністю та неналежним чином. Так, з урахуванням аналізу технічного завдання до виконання вказаних робіт, роботи по ремонту пандусу та покрівлі виконано не повному обсязі, частина покрівлі ІНФОРМАЦІЯ_5 перебуває у старому доремонтному стані, утеплення фасаду відбувалось без ремонту старої штукатурки з нанесенням утеплюючого шару на стару штукатурку, електромонтажні роботи взагалі не проводились, покриття доріжок і тратуарів, в тому числі резиновим покриттям, не виконувалось.
Обставини щодо яких проводиться розслідування потребують ретельного дослідження та перевірки доказами, в тому числі шляхом аналізу оригіналів відповідної тендерної, договірної та виконавчої документації, проведення відповідних перевірок, економічних, інженерно-технічних та криміналістичних видів експертних досліджень. З цією метою, 05.10.2022 прокурором було скеровано запит про витребування копій документів в ІНФОРМАЦІЯ_6 . Проте, згідно відповіді від 12.10.2022, начальником ІНФОРМАЦІЯ_6 відмовлено у наданні відповідних відомостей та копій документів у добровільному порядку.
Задля перевірки зазначених обставин, проведення відповідних перевірок та експертних досліджень під час досудового розслідування виникла необхідність витребувати в ІНФОРМАЦІЯ_7 всі оригінали документів щодо укладення та виконання договорупро закупівлю підрядних робіт за державні кошти №57 від 29.04.2020 та копії документів (накази про призначення/переведення на посаду, звільнення, посадові інструкції з відмітками про ознайомлення, копії паспортів) відносно службових осіб ІНФОРМАЦІЯ_6 , які укладали та контролювали виконання вказаного договору та підписували документацію по їх виконанню.
Зазначена документація перебуває у володінні ІНФОРМАЦІЯ_6 . Також, оригінали зазначених документів мають суттєве значення для встановлення обставин, які підлягають доказуванню у вказаному кримінальному провадженні, проведення перевірок та відповідних експертних досліджень.
Відповідно до ч. 1, ч. 2 п. 5 ст. 131 КПК України заходи забезпечення кримінального провадження застосовуються з метою досягнення дієвості цього провадження. Тимчасовий доступ до речей і документів є один із видів заходів забезпечення кримінального провадження.
Статтею 159 частинами 1, 2 КПК України передбачено, що тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та, у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, судом, вилучити їх. Тимчасовий доступ до речей і документів здійснюється на підставі ухвали слідчого судді, суду.
Беручи до уваги вищевикладене та враховуючи, що в матеріалах кримінального провадження вбачається наявність достатніх підстав вважати, що оригінали документів, які перебувають у володінні службових осіб ІНФОРМАЦІЯ_1 (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), а з метою збирання та перевірки доказів, проведення перевірок та відповідних експертних досліджень, встановлення обставин, які підлягають доказуванню у кримінальному провадженні, суд прийшов до висновку про необхідність задоволення клопотання слідчого.
Керуючись ст.ст. 163165, 309, 369372, 395 КПК України,
ПОСТАНОВИВ:
Клопотання прокурораСуворовської окружноїпрокуратури м.Одеси ОСОБА_3 в матеріалах кримінального №12022162490000970 від 04.10.2022 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 364 КК України, про тимчасовий доступ до речей і документів, - задовольнити.
Надати прокурорам Суворовської окружної прокуратури м. Одеси ОСОБА_3 , ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , слідчим СВ відділу поліції № 3 Одеського РУП № 1 ГУНП в Одеській області ОСОБА_7 , ОСОБА_8 тимчасовий доступ до документів, які перебувають у володінні службових осіб ІНФОРМАЦІЯ_1 (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), а саме:
- тендерної документації щодо здійснення закупівлі UA-2020-03-17-002911-a;
- договору № 57 від 29.04.2020 з додатками та додатковими угодами (укладено між ІНФОРМАЦІЯ_6 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 »);
- технічного завдання (специфікація робіт), дефектного акту, проекту та іншої проектно-кошторисної документації для виконання робіт та експертних звітів до договору № 57 від 29.04.2020;
- актів за формами КБ-2в, КБ-3, М-15, М-15а, на приховані роботи до договору № 57 від 29.04.2020 (в тому числі актів КБ-2в, КБ-3 на електронному носії у форматі IMD та IMP програмного комплексу АВК-5);
- договорів (накладних, ТТН, розрахункових документів тощо) на закупівлю/поставку товарів/матеріалів/обладнання/устаткування по комплектуванню об`єктів для виконання робіт, сертифікатів якості на матеріали, обладнання та устаткування, які було постановлено під час та за результатами виконання будівельних робіт, в тому числі переданих під підрядника, для виконання договору № 57 від 29.04.2020;
- загального журналу по виконанню робіт (журнал виробництва робіт), відомостей контрольних вимірів та виконавчих креслень по виконанню робіт (виконавчі схеми), документів щодо складових загальновиробничих витрат під час виконання робіт, в тому числі переданих під підрядника, до договору № 57 від 29.04.2020;
- договорів оренди/замовлення відповідного технічного обладнання, інструментів, транспортних засобів для виконання робіт до договору № 57 від 29.04.2020, в тому числі переданих під підрядника;
- наявного листування із виконавцем робіт за договором№ 57 від 29.04.2020;
- документів щодо здійснення технічного та авторського нагляду за виконанням робіт до договору № 57 від 29.04.2020;
- документів щодо здійснення розрахунків за договором № 57 від 29.04.2020 (платіжні доручення, виписки банку, регістри бухгалтерського обліку);
?тендерної, договірної, розрахункової та виконавчої документації щодо закупівлі UA-2019-02-12-000506-a (договір № 22 від 12.02.2019 між ІНФОРМАЦІЯ_6 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 »);
? тендерної, договірної, розрахункової та виконавчої документації щодо закупівлі UA-2020-05-29-000333-b (договір № 8-20/ТН від 28.05.2020 між ІНФОРМАЦІЯ_6 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 »);
?тендерної, договірної, розрахункової та виконавчої документації щодо закупівлі UA-2020-06-11-005311-c (договір № 42/20ан від 11.06.2020 між ІНФОРМАЦІЯ_6 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 »);
тендерної, договірної, розрахункової та виконавчої документації щодо закупівлі UA-2021-06-29-001641-b (договір № 70 від 29.06.2021 між ІНФОРМАЦІЯ_6 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 »), з можливістю вилучення оригіналів всіх зазначених документів, для недопущення їх зміни або знищення та проведення в подальшому експертних досліджень;
?службових документів (статут управління, накази про призначення/переведення на посаду, звільнення, посадові інструкції з відмітками про ознайомлення, паспорти) відносно службових осіб ІНФОРМАЦІЯ_6 , які укладали та контролювали виконання вказаних договорів по ремонту та підписували документацію по їх виконанню, з можливістю вилучення належним чином завірених копій всіх зазначених документів.
Строк дії ухвали складає два місяці з моменту винесення.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Слідчий суддя ОСОБА_1
| Суд | Суворовський районний суд м.Одеси |
| Дата ухвалення рішення | 26.10.2022 |
| Оприлюднено | 13.05.2024 |
| Номер документу | 107258060 |
| Судочинство | Кримінальне |
| Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів |
Кримінальне
Суворовський районний суд м.Одеси
Шкорупеєв Д. А.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні