Ухвала
від 16.11.2022 по справі 531/2313/22
КАРЛІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

16.11.2022

єдиний унікальний номер справи 531/2313/22

номер провадження 1-кс/531/918/22

У Х В А Л А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

16 листопада 2022 року м. Карлівка

Слідчий суддя Карлівського районного суду Полтавської області ОСОБА_1 за участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 , прокурора ОСОБА_3 , слідчого ОСОБА_4 , представника КНП «Кобеляцькаміська лікарня» ОСОБА_5 розглянувши в відкритому судовому засіданні в режимі відеоконференції клопотання слідчого СВ ВП №3 Полтавського РУП ГУНП в Полтавській області лейтенанта поліції ОСОБА_6 , погоджене прокурором Карлівського відділу Решетилівської окружної прокуратури ОСОБА_7 , у кримінальному провадженні за №12022170450000214від 20.06.2022року,з ознакамич.3ст.191 КК України, про арешт майна, -

в с т а н о в и в :

СВ ВП№ 3Полтавського районногоуправління поліціїГУНП вПолтавській областіздійснюється досудове розслідування в кримінальному провадженні №12022170450000214 від 20.06.2022, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 191 КК України.

Досудовим розслідуванням установлено, що 15.06.2022від УСБв Полтавськійобласті отриманоінформацію,щодо використаннякерівництвом КНП«Кобеляцька міськалікарня» Кобеляцькоїміської ради(кодЄДРПОУ 01999307),адреса:39200,Полтавська обл.,Полтавський р-н,м.Кобеляки,вул.Шевченка,буд.78/109, протягом 2021 року службового становища з метою отримання бюджетних коштів, шляхом працевлаштування до відділення анестезіології та інтенсивної терапії лікарів-анестезіологів, які отримували заробітну плату, однак фактично посадові обов`язки не виконували, місце роботи особисто не відвідували таким чином до табелів обліку робочого часу вносилися недостовірні відомості, з метою отримання бюджетних коштів призначених на оплату праці вказаних лікарів, що підтверджується відомостями наданими пенсійним фондом України за №1600-0604-5/29441.

Відповідно інформації яка міститься у відкритих джерелах керівником лікарні являється ОСОБА_8 .

09.11.2022 року в ході проведення обшуку КНП «Кобеляцька міська лікарня» Кобеляцької МР, що за адресою: Полтавська область, м. Кобеляки, вул. Шевченка, 78/109, в ході якого було виявлено та вилучено:

1)Особова справа ОСОБА_9 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , яка складається з наступних документів:

-особова картка працівника на 1 арк.;

-заява про прийняття на роботу на 1 арк;

-копія паспорта гр.України на 5 арк.;

-копія картки платника податків на 1 арк.;

-копія дипломів спеціаліста на 2 арк.;

-копія трудової книжки на 4 арк.;

-атестаційний лист на 3 арк.;

-калькулятор стажу на 1 арк.

2)Особова справа ОСОБА_10 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , яка складається з наступних документів:

-особова картка працівника на 1 арк.;

-заява про прийняття на роботу на 1 арк;

-копія паспорта гр.України на 4 арк.;

-копія картки платника податків на 1 арк.;

-копія сертифіката лікаря-спеціаліста на 1 арк.;

-копія диплому спеціаліста на 2 арк.;

-копія посвідчення №557 на 1 арк.;

-копія трудової книжки на 4 арк.;

-калькулятор стажу на 1 арк.

3)Особова справа ОСОБА_11 , ІНФОРМАЦІЯ_3 яка складається з наступних документів:

-особова картка працівника на 1 арк.;

-заява про прийняття на роботу на 1 арк;

-копія паспорта гр.України та довідка про місце реєстрації на 1 арк.;

-копія картки платника податків на 1 арк.;

-копія диплому спеціаліста на 1 арк.;

-сертифікат №28 лікаря-спеціаліста копія на 1 арк.;

-копія трудової книжки на 2 арк.;

-калькулятор стажу на 1 арк.;

4)Особова справа ОСОБА_12 , ІНФОРМАЦІЯ_4 яка складається з наступних документів:

-особова картка працівника на 1 арк.;

-заява про прийняття на роботу на 1 арк;

-копія паспорта гр.України на 2 арк.;

-копія посвідчення №35 на 1 арк.;

-копія картки платника податків на 1 арк.;

-копія диплому спеціаліста на 1 арк.;

-копія сертифікату №49 лікаря-спеціаліста на 1 арк.;

-копія трудової книжки на 5 арк.;

-калькулятор стажу на 1 арк.;

5)Особова справа ОСОБА_13 , ІНФОРМАЦІЯ_5 яка складається з наступних документів:

-особова картка працівника на 1 арк.;

-заява про прийняття на роботу на 1 арк;

-копія паспорта гр.України на 1 арк.;

-копія картки платника податків на 1 арк.;

-копія диплому спеціаліста на 1 арк.;

-копія посвідчення №1298 на 1 арк.;

-копія посвідчення про підвищення кваліфікації на 1 арк.;

-копія трудової книжки на 3 арк.;

-калькулятор стажу на 1 арк.;

-заява про звільнення на 1 арк.;

6)Особова справа ОСОБА_14 , ІНФОРМАЦІЯ_6 яка складається з наступних документів:

-особова картка працівника на 1 арк.;

-заява про прийняття на роботу на 1 арк;

-копія паспорта гр.України на 1 арк.;

-копія картки платника податків на 1 арк.;

-копія диплому спеціаліста на 1 арк.;

-копія сертифікату №33 лікаря-спеціаліста на 1 арк.;

-копія трудової книжки на 2 арк.;

-калькулятор стажу на 1 арк.;

-заява про звільнення на 1 арк.

7)Особова справа ОСОБА_15 , ІНФОРМАЦІЯ_7 яка складається з наступних документів:

-особова картка працівника на 1 арк.;

-заява про прийняття на роботу на 1 арк;

-копія паспорта гр.України на 1 арк.;

-копія картки платника податків на 1 арк.;

-копія диплому спеціаліста на 1 арк.;

-копія сертифікату №27 лікаря-спеціаліста на 1 арк.;

-копія посвідчення про проходження підвищення кваліфікації на 1 арк.;

-копія трудової книжки на 3 арк.;

-калькулятор стажу на 1 арк.;

-заява про звільнення на 1 арк.

8)Особова справа ОСОБА_8 , ІНФОРМАЦІЯ_8 , яка складається з наступних документів:

-особова картка працівника на 3 арк.;

-Біографічна довідка на 1 арк.;

-копія паспорта гр.України на 5 арк.;

-копія картки платника податків на 1 арк.;

-копія диплому на 2 арк.;

-копія посвідчення №1462 на 1 арк.;

-копія сертифіката лікаря-спеціаліста на 5 арк.;

-копія посвідчення лікаря №323 на 2 арк.;

-копії посвідчень про проходження підвищення кваліфікації на 4 арк.;

-копії сертифікатів лікаря-спеціаліста на 4 арк.;

-копія наказу №1-к/тр від 27.02.2019 про продовження дії контракту з головним лікарем КНП «Кобеляцька ЦРЛ» на 1 арк.;

-копія розпорядження голови районної ради №59 від 16.11.2018 про продовження дії контракту на 2 арк.;

-копія додаткової угоди №1 до контракту з головним лікарем на 1 арк.

-копія розпорядження голови районної ради №21 від 16.06.2015 про призначення виконуючим обов`язки головного лікаря на 1 арк.;

-рішення Кобеляцької районної ради №7 від 15.11.2018 про продовження контракту на 2 арк.;

-контракт від 23.12.2015 з головним лікарем Кобеляцької ЦРЛ на 6 арк.

-копія розпорядження голови районної ради №39 від 31.08.2015 про підтвердження факту затвердження на посаду головного лікаря на 1 арк.;

-рішення Кобеляцької районної ради №15 від 23.12.2015 про призначення головного лікаря на 1 арк.;

-Розпорядження голови районної ради №21 від 17.03.2020 про внесення змін до контракту з головним лікарем на 2 арк.;

-додаткова угода №3 від 17.03.2020 до контракту на 2 арк.;

-заяви про надання щорічних відпусток на 3 арк.;

-копія декларації особи уповноваженої на виконання функцій держави на 7 арк.;

-посадова інструкція головного лікаря Кобеляцької ЦРЛ на 5 арк.;

-особисте освітнє порт фоліо на 5 арк.;

-посадова інструкція головного лікаря на 5 арк.;

9)Особова справа ОСОБА_16 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , яка складається з наступних документів:

-Особова картка працівника на 8 арк.;

-копія картки платника податків на 2 арк.;

-копія паспорта гр.України на 5 арк.;

-копія свідоцтв про підвищення кваліфікації на 5 арк.;

-копія диплома на 1 арк;

-копія посвідчення №111 на 1 арк.;

-копія свідоцтва про одруження на 1 арк.;

-копія трудової книжки на 1 арк.;

-копія посвідчення №210 на 1 арк.;

-копія свідоцтва про народження на 2 арк.;

-копія посвідчення медсестри на 2 арк.;

-анкетні данні на 1 арк.;

-копія путівки на 1 арк.;

-Заява про доплату на 1 арк.;

-заяви на відпустки з супроводжуючими документами загалом на 35 арк.;

-копія диплому на 1 арк.;

-заява про звільнення від 04.10.2022 р на 1 арк.;

-посадова інструкція головної медичної сестри ОСОБА_16 на 2 арк.;

-наказ №40-к від 06.03.1990 про прийняття на роботу на 11 арк.;

-наказ №22-к о/с від 12.02.2016 р. про переведення на 2 арк.;

-наказ №149-к/тр від 04.10.2022 про припинення трудового договору на 1 арк.;

-копія доповідної на 1 арк.;

-копія пояснювальної на 1 арк.

-копія наказу №106 від 04.10.2022 про впорядкування обліку наркотичних засобів на 1 арк.;

-копія протоколу інвентаризаційної комісії на 1 арк.;

-копія звіряльної відомості на 1 арк.;

10)Особова справа ОСОБА_17 , ІНФОРМАЦІЯ_9 , яка складається з наступних документів:

-особова картка працівника на 1 арк.;

-заява на прийняття на роботу на 1 арк.;

-заява про зміну прізвища на 1 арк.;

-заява про прийняття на посаду бухгалтера на 1 арк.;

-копія паспорта гр.України на 1 арк.;

-копія диплома магістра на 1 арк.;

-заяви на відпустку на 3 арк.;

-заява про доплату на 1 арк.;

-заяви про переведення на посаду головного бухгалтера на 2 арк.;

-копія свідоцтва про шлюб на 1 арк.;

-копія паспорта та витяг з єдиного демографічного реєстру на 1 арк.;

-копія картки платника податків на 1 арк.;

-інформація пенсійного фонду про застраховану особу на 2 арк.;

-наказ №26-к о/с від 16.02.2018 про прийняття на роботу на 1 арк.;

-наказ №11-к т/р від 01.04.2019 року про припинення трудового договору на 3 арк.;

-посадова інструкція головного бухгалтера 7 арк.;

11)Особова справа ОСОБА_18 , ІНФОРМАЦІЯ_10 , яка складається з наступних документів:

-особова картка працівника на 4 арк.;

-копії свідоцтв про підвищення кваліфікації на 2 арк.;

-реєстраційна картка на 1 арк;

-копія паспорта гр.України на 3 арк.;

-копії посвідчень №56 на 1 арк., №251 на 1 арк., №100 на 1 арк.;

-копія свідоцтва про народження на 1 арк.;

-копія витягу з реєстру актів цивільного стану на 1 арк.;

-копія свідоцтва №2496 на 1 арк.;

-копія додатку до диплома на 1 арк.;

-копія картки платника податків на 1 арк.;

-копія диплому спеціаліста на 1 арк.;

-направлення на працевлаштування на 1 арк.;

-заява про прийняття на роботу на 1 арк.;

-заяви на відпустку на 13 арк.;

-заяви на доплати на 7 арк.;

-заява на переведення на 1 арк.;

-наказ №76-к о/с від 02 липня 2007 року про прийняття на роботу на 2 арк.;

-наказ №104-к о/с від 23.11.2015 на 2 арк.;

-посадова інструкція старшої сестри медичної відділення анестезіології на 2 арк.

12)Накази по особовому складу про прийняття на роботу/звільнення/припинення договору:

-№49-к/тр від 28.04.2021 на 2 арк;

-№171-к /тр від 26.11.2021 на 1 арк.;

-№145-к/тр від 21.10.2021 на 1 арк.;

-№108- к/тр від 27.07.2022 на 1 арк.;

-№28-к/тр від 16.03.2020 на 1 арк.;

-№121-к/тр від 19.10.2020 на 1 арк.;

- №118-к/тр від 15.10.2020 на 1 арк.;

-№46-к/тр від 23.04.2021 на 1 арк.;

13)Посадова інструкція лікаря-анестезіолога на 2 арк.

14)Платіжні доручення та списки перерахування в банк заробітної плати за січень 2021 року на 12 арк;

15)Платіжні доручення та списки перерахування в банк заробітної плати за лютий 2021 року на 24 арк.;

16)Платіжні доручення та списки перерахування в банк заробітної плати за березень 2021 року на 14 арк;

17)Платіжні доручення та списки перерахування в банк заробітної плати (доплати) за березень 2021 року на 12 арк;

18)Платіжні доручення та списки перерахування в банк заробітної плати за квітень 2021 року на 12 арк;

19)Платіжні доручення та списки перерахування в банк заробітної плати за травень 2021 року на 12 арк;

20)Платіжні доручення та списки перерахування в банк заробітної плати за червень 2021 року на 12 арк.;

21)Платіжні доручення та списки перерахування в банк заробітної плати за липень 2021 року на 12 арк.;

22)Платіжні доручення та списки перерахування в банк заробітної плати за вересень 2021 року на 12 арк;

23)Розрахункові листи за 2021-2022 роки неврологічного відділення на 17 арк.;

24)Розрахункові листи за 2021-2022 роки приймального відділення на 48 арк.;

25)Розрахункові листи за 2021-2022 роки анестезіології та інтенсивної терапії на 48 арк;

26)Розрахункові листи за 2021-2022 роки бухгалтерії на 15 арк.;

27)Розрахункові листи за 2021-2022 роки паліативного відділення на 17 арк.;

28)список працівників КНП Кобеляцька міська лікарня на 3 арк.;

29)копія наказу №50 від 26.04.2022 про виплату допомоги на оздоровлення та бухгалтерське проведення операції загалом на 6 арк.;

30)Підшивка банк за лютий м/о №2 райбюджет, НСЗУ, лікарняні, добровільний, м/о №3 спец рах, м/о №8» за лютий 2021 року;

31)Підшивка банк за січень м/о №2 бюджет, м/о №3 НСЗУ,м/о №2 соцстрах, благодій,

м/о №3 спец рах, м/о №8 за січень 2021 року;

32)Підшивка «банк» за квітень м/о №2,3 райбюджет, НСЗУ, інша субвенція, ФСС, інтерни, добровільний, спец рахунок, м/о №8 за квітень 2021 року;

33)Підшивка «банк» за вересень м/о №2 місц. бюджет, інша суб., НСЗУ, лікарн., інтерни, добровільний, спец рах, м/о №8 за вересень 2021 року;

34)Підшивка «банк» за листопад рай бюджет, інша субв., НСЗУ, лікарняні, добровільний, спец рахунок, м/о №8 за листопад 2021 року;

35)Підшивка «банк» за грудень, НСЗУ 1 частина за грудень 2021 року;

36)Підшивка «банк» за грудень, НСЗУ 2 частина, рай бюджет, інша субвенція, лікарн., добров., спец рах., м/о8 за грудень 2021 року;

37)Підшивка «банк» за січень, райб, інша субв.,добров., НСЗУ, лікарн., спец., м/о №8 за січень 2022 року;

38)Підшивка за березень м/о №2 райб, інша субвенція, лікарняні, НСЗУ, добровільний, спец рахунок, м/о №8 за березень 2021 року;

39)Підшивка «банк» за жовтень місцевий бюджет, інша субв., НСЗУ, лікарняні, добр., спец рах., м/о №8 за жовтень 2021року;

40)Підшивка «банк» лютий, місц.бюджет, 07 од кис стан, інша субвен., НСЗУ, лікарняні, добров., спец, м/о №8 за лютий 2022 року;

41)Підшивка «банк» вересень, м/о №2 місцевий бюджет, інша субвенція, НСЗУ, добровільний, м/о №3 спец рахунок за вересень 2022 року;

42)Підшивка «банк» серпень, м/о №2 місцевий бюджет, інша субвенція, НСЗУ, добровільний, м/о №3 спец рахунок, лікарняні за серпень 2022 року;

43)Підшивка «банк» червень, м/о №2 місцевий бюджет, інша субвенція, 07 фондЮ лікарняні, НСЗУ, добовільний, спец. рахунок за червень 2022 року;

44)Підшивка «банк» за липень, м/о №2 М/Б, інша субв., 07 фонд, добровільний, НСЗУ, лікарняні, спец. рахунок, м/о №8 за липень 2022 року;

45)Підшивка «банк» березень, м/о №2 місц бюдж., інша субв., субвенція, 07 фонд-кисень, соцстрах, НСЗУ, добров., спец. рах, м/о №8 за березень 2022 року;

46)Підшивка «банк» квітень м\о №2 місцевий бюджет, інша субвенція, дотація, лікарняні, НСЗУ, добровільний, спец., м/о №8 за квітень 2022 року;

47)Підшивка «банк» травень, місцевий бюджет, дотація інша субвенція, добровільні, НСЗУ, спец рахунок, м/о №8 за травень 2022 року;

48)Підшивка «банк» серпень, м/о №2 місц.бюджет, інша субв., НСЗУ, лікарн., інтерни, добровільний, спец. рах., м/о №8 за серпень 2021 року;

49)Підшивка «банк» травень, м/о №2 райб, м/о №2 НСЗУ, м/о №2 інша субвенція, лікарняні, добров., 07 фонд, інтернатура, м/о №3 спец. рах, м/о №8 за травень 2021 року;

50)Підшивка «банк» червень, м/о №2 райб, інша субвенція, інтернат, НСЗУ, добровільний, спец. рах., м/о №8 за червень 2021 року;

51)Підшивка «банк» липень, м/о №2 бюджет, НСЗУ, лікарняні, добровільні, спец. рахунок, інтерн, м/о №8 за липень 2021 року;

52)Підшивка «Бухгалтерські документи до м/о №5 за січень 2021 року»

53)Підшивка «Бухгалтерські документи до м/о №5 за лютий 2021 року»

54)Підшивка «Бухгалтерські документи до м/о №5 за березень 2021 року»

55)Підшивка «Бухгалтерські документи до м/о №5 за квітень 2021 року»

56)Підшивка «Бухгалтерські документи до м/о №5 за травень 2021 року»

57)Підшивка «Бухгалтерські документи до м/о №5 за червень 2021 року»

58)Підшивка «Бухгалтерські документи до м/о №5 за липень 2021 року»

59)Підшивка «Бухгалтерські документи до м/о №5 за серпень 2021 року»

60)Підшивка «Бухгалтерські документи до м/о №5 за вересень 2021 року»

61)Підшивка «Бухгалтерські документи до м/о №5 за жовтень 2021 року»

62)Підшивка «Бухгалтерські документи до м/о №5 за листопад 2021 року»

63)Підшивка «Бухгалтерські документи до м/о №5 за грудень 2021 року»

64)Підшивка «Бухгалтерські документи до м/о №5 за січень 2022 року»

65)Підшивка «Бухгалтерські документи до м/о №5 за лютий 2022 року»

66)Підшивка «Бухгалтерські документи до м/о №5 за березень 2022 року»

67)Підшивка «Бухгалтерські документи до м/о №5 за квітень 2022 року»

68)Підшивка «Бухгалтерські документи до м/о №5 за травень 2022 року»

69)Підшивка «Бухгалтерські документи до м/о №5 за червень 2022 року»

70)Підшивка «Бухгалтерські документи до м/о №5 за липень 2022 року»

71)Підшивка «Бухгалтерські документи до м/о №5 за серпень 2022 року»

72)Підшивка «Бухгалтерські документи до м/о №5 за вересень 2022 року»

73)Наказ №11 від 04.03.2021 року про погодження розміру доплати з додатками №1,2,3 загалом на 10 арк., протокол №13 засідання постійної комісії на 1 арк., список працівників та доплат за січень-березень 2021 року на 21 арк.;

74)Наказ №13 від 10.03.2021 про затвердження переліку посад яким здійснюється доплата з додатком №1 на 7 арк., протокол №12 постійної комісії на 1 арк., список осіб на 2 арк.;

75)Наказ №30 від 01.04.2021 року про затвердження переліку посад яким здійснюється доплата з додатком №1 на 6 арк., протокол №15 постійної комісії на 2 арк. та список осіб 2 арк.;

76)Наказ №58 від 02.06.2021 року про затвердження переліку посад яким здійснюється доплата з додатком №1 на 9 арк., протокол №16 постійної комісії на 2 арк. та список осіб 2 арк.;

77)Наказ №61 від 18.06.2021 року про затвердження переліку посад яким здійснюється доплата з додатком №1 на 9 арк., протокол №17 постійної комісії на 2 арк. та список осіб 2 арк.;

78)Наказ №78 від 12.08.2021 року про затвердження переліку посад яким здійснюється доплата з додатком №1 на 10 арк., протокол №18 постійної комісії на 2 арк. та список осіб 2 арк.;

79)Наказ №118 від 12.11.2021 року про затвердження переліку посад яким здійснюється доплата з додатком №1 на 9 арк., протокол №19 постійної комісії на 2 арк. та список осіб 2 арк.

80)Наказ №135 від 17.12.2021 року про затвердження переліку посад яким здійснюється доплата з додатком №1 на 9 арк., протокол №20 постійної комісії на 2 арк. та список осіб 2 арк.;

81)Наказ №13 від 12.01.2022 року про затвердження переліку посад яким здійснюється доплата з додатком №1 на 9 арк., протокол №21 постійної комісії на 2 арк. та список осіб з копіями платіжних доручень на 6 арк.

82)Наказ №98 від 20.09.2022 року про затвердження переліку посад яким здійснюється доплата на 2 арк., протоколи №24,№25, №26, №27, №28, №29, №30, №31 кожен на 1 арк., список осіб 5 арк.

10.11.2022 прокурором у кримінальному провадженні винесено постанову про визнання вилучених документів речовими доказами.

Завданням арешту вказаних вище документів є запобігання можливості їх відчуження та забезпечення їх збереження до завершення досудового розслідування в якості речових доказів і прийняття відповідного процесуального рішення.

Підставою для арешту вказаних документів є те, що вони являються речовими доказами, а їх відчуження може призвести до приховування, пошкодження, псування, зникнення, втрати, знищення або перетворення, що в подальшому може негативно вплинути на хід досудового розслідування.

Метою накладення арешту на вищевказані документи є запобігання їх приховування, пошкодження, псування, зникнення, втрати, знищення або перетворення.

Враховуючи викладене, слідчий звернувся до суду з даним клопотанням та прохав застосувати арешт, що полягатиме у зберіганні речових доказів у кімнаті речових доказів ВП № 3 Полтавського РУП ГУНП в Полтавській області за адресою: Полтавська область, Полтавський район, м. Карлівка, вул. Симоненка, 1.

Також необхідно врахувати, що речові докази, в подальшому можуть бути використані як доказ факту та обставин, що встановлюються під час кримінального провадження.

Прокурор та слідчий в судовому засіданні клопотання підтримали та просили задовольнити.

Представник КНП «Кобеляцької міської лікарні» ОСОБА_5 , в судовому засіданні заперечив проти накладення арешту на вилучені документи. Зазначивши, що ці документи є документами сурової бухгалтерської звітності та просили передати їх власнику на відповідальне зберігання, пообіцявши що будуть їх надавати на першу вимогу слідчого.

Розглянувши клопотання по суті поставлених вимог, перевіривши надані до клопотання матеріали кримінального провадження та дослідивши докази, слідчий суддя вважає, що клопотання підлягає задоволенню з наступних підстав.

Установлено, що в провадженні СД ВП №3Полтавського районногоуправління поліціїГУНП вПолтавській областіперебувають матеріали досудового розслідування в кримінальному провадженні № 12022170450000214від 20.06.2022року,з ознакамич.3ст.191 КК України.

З копії витягу з ЄРДР вбачається, що 15.06.2022від УСБв Полтавськійобласті отриманоінформацію,щодо використаннякерівництвом КНП«Кобеляцька міськалікарня» Кобеляцькоїміської ради(кодЄДРПОУ 01999307),адреса:39200,Полтавська обл.,Полтавський р-н,м.Кобеляки,вул.Шевченка,буд.78/109, протягом 2021 року службового становища з метою отримання бюджетних коштів, шляхом працевлаштування до відділення анестезіології та інтенсивної терапії лікарів-анестезіологів, які отримували заробітну плату, однак фактично посадові обов`язки не виконували, місце роботи особисто не відвідували таким чином до табелів обліку робочого часу вносилися недостовірні відомості, з метою отримання бюджетних коштів призначених на оплату праці вказаних лікарів, що підтверджується відомостями наданими пенсійним фондом України за №1600-0604-5/29441.

На обґрунтування доводів клопотання слідчим долучені: копія витягу з ЄРДР, копії рапорту; протокол обшуку; постова про визнання речовими доказами; якими у сукупності підтверджуються викладені дізнавачем обставини.

Відповідно до ч. 1ст. 170 КПК Україниарештом майна є тимчасове, до скасування у встановленому цим Кодексом порядку, позбавлення за ухвалою слідчого судді або суду права на відчуження, розпорядження та/або користування майном, щодо якого існує сукупність підстав чи розумних підозр вважати, що воно є доказом злочину. Завданням арешту майна є запобігання можливості його приховування, пошкодження, псування, зникнення, втрати, знищення, використання, перетворення, пересування, передачі, відчуження.

Згідно вимог п. 1 ч. 2ст. 170 КПК Україниарешт майна допускається з метою забезпечення збереження речових доказів. За змістом ч. 3ст. 170 КПК України, у випадку, передбаченому п. 1 ч. 2 цьогоКодексу, арешт накладається на майно будь-якої фізичної або юридичної особи за наявності достатніх підстав вважати, що воно відповідає критеріям, зазначеним уст. 98 цього Кодексу.

Згідно ч. 1ст. 98 КПК України, речовими доказами є матеріальні об`єкти, які були знаряддям вчинення кримінального правопорушення, зберегли на собі його сліди або містять інші відомості, які можуть бути використані як доказ факту чи обставин, що встановлюються під час кримінального провадження, в тому числі предмети, що були об`єктом кримінально протиправних дій, гроші, цінності та інші речі, набуті кримінально протиправним шляхом або отримані юридичною особою внаслідок вчинення кримінального правопорушення.

Відповідно ч.2ст.173 КПК України, при вирішенні питання про арешт майна слідчий суддя, суд повинен враховувати: 1) правову підставу для арешту майна; 2) можливість використання майна як доказу у кримінальному провадженні (якщо арешт майна накладається у випадку, передбаченому пунктом 1 частини другоїстатті 170 цього Кодексу).

Стороною обвинувачення доведено, що вищевказане майно, має значення для забезпечення даного кримінального провадження, за існування розумних підозр вважати, що це майно є доказом злочину, за наявності достатніх підстав вважати, що воно відповідає критеріям, зазначеним уст. 98 КПК України.

10.11.2022 року начальником Карлівського відділу Решетилівської окружної прокуратури Полтавської області ОСОБА_7 винесено постанову про визнання вилучених документів речовими доказами.

Враховуючи викладене, слідчий суддя приходить до висновку про наявність правових підстав до арешту, вказаного в клопотаннях сторони обвинувачення майна, враховує можливість використання його як доказу у даному кримінальному провадженні, наслідки арешту майна, розумність та співрозмірність обмеження права власності завданням кримінального провадження, а тому клопотання про арешт майна підлягає задоволенню.

Застосування заходу забезпечення у вигляді арешту майна у вказаний спосіб відповідає належній правовій процедурі та завданням кримінального провадження.

На підстав викладеного, керуючись ст. ст.2,7,170-173,309,372 КПК України, слідчий суддя,-

у х в а л и в :

Клопотання слідчого СВ ВП №3 Полтавського РУП ГУНП в Полтавській області лейтенанта поліції ОСОБА_6 про арештмайна задовольнити.

Накласти арештз метоюзбереження речовихдоказів укримінальному провадженні№12022170450000214,на тимчасововилучене майно,а саме:

1)Особова справа ОСОБА_9 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , яка складається з наступних документів:

-особова картка працівника на 1 арк.;

-заява про прийняття на роботу на 1 арк;

-копія паспорта гр.України на 5 арк.;

-копія картки платника податків на 1 арк.;

-копія дипломів спеціаліста на 2 арк.;

-копія трудової книжки на 4 арк.;

-атестаційний лист на 3 арк.;

-калькулятор стажу на 1 арк.

2)Особова справа ОСОБА_10 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , яка складається з наступних документів:

-особова картка працівника на 1 арк.;

-заява про прийняття на роботу на 1 арк;

-копія паспорта гр.України на 4 арк.;

-копія картки платника податків на 1 арк.;

-копія сертифіката лікаря-спеціаліста на 1 арк.;

-копія диплому спеціаліста на 2 арк.;

-копія посвідчення №557 на 1 арк.;

-копія трудової книжки на 4 арк.;

-калькулятор стажу на 1 арк.

3)Особова справа ОСОБА_11 , ІНФОРМАЦІЯ_3 яка складається з наступних документів:

-особова картка працівника на 1 арк.;

-заява про прийняття на роботу на 1 арк;

-копія паспорта гр.України та довідка про місце реєстрації на 1 арк.;

-копія картки платника податків на 1 арк.;

-копія диплому спеціаліста на 1 арк.;

-сертифікат №28 лікаря-спеціаліста копія на 1 арк.;

-копія трудової книжки на 2 арк.;

-калькулятор стажу на 1 арк.;

4)Особова справа ОСОБА_12 , ІНФОРМАЦІЯ_4 яка складається з наступних документів:

-особова картка працівника на 1 арк.;

-заява про прийняття на роботу на 1 арк;

-копія паспорта гр.України на 2 арк.;

-копія посвідчення №35 на 1 арк.;

-копія картки платника податків на 1 арк.;

-копія диплому спеціаліста на 1 арк.;

-копія сертифікату №49 лікаря-спеціаліста на 1 арк.;

-копія трудової книжки на 5 арк.;

-калькулятор стажу на 1 арк.;

5)Особова справа ОСОБА_13 , ІНФОРМАЦІЯ_5 яка складається з наступних документів:

-особова картка працівника на 1 арк.;

-заява про прийняття на роботу на 1 арк;

-копія паспорта гр.України на 1 арк.;

-копія картки платника податків на 1 арк.;

-копія диплому спеціаліста на 1 арк.;

-копія посвідчення №1298 на 1 арк.;

-копія посвідчення про підвищення кваліфікації на 1 арк.;

-копія трудової книжки на 3 арк.;

-калькулятор стажу на 1 арк.;

-заява про звільнення на 1 арк.;

6)Особова справа ОСОБА_14 , ІНФОРМАЦІЯ_6 яка складається з наступних документів:

-особова картка працівника на 1 арк.;

-заява про прийняття на роботу на 1 арк;

-копія паспорта гр.України на 1 арк.;

-копія картки платника податків на 1 арк.;

-копія диплому спеціаліста на 1 арк.;

-копія сертифікату №33 лікаря-спеціаліста на 1 арк.;

-копія трудової книжки на 2 арк.;

-калькулятор стажу на 1 арк.;

-заява про звільнення на 1 арк.

7)Особова справа ОСОБА_15 , ІНФОРМАЦІЯ_7 яка складається з наступних документів:

-особова картка працівника на 1 арк.;

-заява про прийняття на роботу на 1 арк;

-копія паспорта гр.України на 1 арк.;

-копія картки платника податків на 1 арк.;

-копія диплому спеціаліста на 1 арк.;

-копія сертифікату №27 лікаря-спеціаліста на 1 арк.;

-копія посвідчення про проходження підвищення кваліфікації на 1 арк.;

-копія трудової книжки на 3 арк.;

-калькулятор стажу на 1 арк.;

-заява про звільнення на 1 арк.

8)Особова справа ОСОБА_8 , ІНФОРМАЦІЯ_8 , яка складається з наступних документів:

-особова картка працівника на 3 арк.;

-Біографічна довідка на 1 арк.;

-копія паспорта гр.України на 5 арк.;

-копія картки платника податків на 1 арк.;

-копія диплому на 2 арк.;

-копія посвідчення №1462 на 1 арк.;

-копія сертифіката лікаря-спеціаліста на 5 арк.;

-копія посвідчення лікаря №323 на 2 арк.;

-копії посвідчень про проходження підвищення кваліфікації на 4 арк.;

-копії сертифікатів лікаря-спеціаліста на 4 арк.;

-копія наказу №1-к/тр від 27.02.2019 про продовження дії контракту з головним лікарем КНП «Кобеляцька ЦРЛ» на 1 арк.;

-копія розпорядження голови районної ради №59 від 16.11.2018 про продовження дії контракту на 2 арк.;

-копія додаткової угоди №1 до контракту з головним лікарем на 1 арк.

-копія розпорядження голови районної ради №21 від 16.06.2015 про призначення виконуючим обов`язки головного лікаря на 1 арк.;

-рішення Кобеляцької районної ради №7 від 15.11.2018 про продовження контракту на 2 арк.;

-контракт від 23.12.2015 з головним лікарем Кобеляцької ЦРЛ на 6 арк.

-копія розпорядження голови районної ради №39 від 31.08.2015 про підтвердження факту затвердження на посаду головного лікаря на 1 арк.;

-рішення Кобеляцької районної ради №15 від 23.12.2015 про призначення головного лікаря на 1 арк.;

-Розпорядження голови районної ради №21 від 17.03.2020 про внесення змін до контракту з головним лікарем на 2 арк.;

-додаткова угода №3 від 17.03.2020 до контракту на 2 арк.;

-заяви про надання щорічних відпусток на 3 арк.;

-копія декларації особи уповноваженої на виконання функцій держави на 7 арк.;

-посадова інструкція головного лікаря Кобеляцької ЦРЛ на 5 арк.;

-особисте освітнє порт фоліо на 5 арк.;

-посадова інструкція головного лікаря на 5 арк.;

9)Особова справа ОСОБА_16 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , яка складається з наступних документів:

-Особова картка працівника на 8 арк.;

-копія картки платника податків на 2 арк.;

-копія паспорта гр.України на 5 арк.;

-копія свідоцтв про підвищення кваліфікації на 5 арк.;

-копія диплома на 1 арк;

-копія посвідчення №111 на 1 арк.;

-копія свідоцтва про одруження на 1 арк.;

-копія трудової книжки на 1 арк.;

-копія посвідчення №210 на 1 арк.;

-копія свідоцтва про народження на 2 арк.;

-копія посвідчення медсестри на 2 арк.;

-анкетні данні на 1 арк.;

-копія путівки на 1 арк.;

-Заява про доплату на 1 арк.;

-заяви на відпустки з супроводжуючими документами загалом на 35 арк.;

-копія диплому на 1 арк.;

-заява про звільнення від 04.10.2022 р на 1 арк.;

-посадова інструкція головної медичної сестри ОСОБА_16 на 2 арк.;

-наказ №40-к від 06.03.1990 про прийняття на роботу на 11 арк.;

-наказ №22-к о/с від 12.02.2016 р. про переведення на 2 арк.;

-наказ №149-к/тр від 04.10.2022 про припинення трудового договору на 1 арк.;

-копія доповідної на 1 арк.;

-копія пояснювальної на 1 арк.

-копія наказу №106 від 04.10.2022 про впорядкування обліку наркотичних засобів на 1 арк.;

-копія протоколу інвентаризаційної комісії на 1 арк.;

-копія звіряльної відомості на 1 арк.;

10)Особова справа ОСОБА_17 , ІНФОРМАЦІЯ_9 , яка складається з наступних документів:

-особова картка працівника на 1 арк.;

-заява на прийняття на роботу на 1 арк.;

-заява про зміну прізвища на 1 арк.;

-заява про прийняття на посаду бухгалтера на 1 арк.;

-копія паспорта гр.України на 1 арк.;

-копія диплома магістра на 1 арк.;

-заяви на відпустку на 3 арк.;

-заява про доплату на 1 арк.;

-заяви про переведення на посаду головного бухгалтера на 2 арк.;

-копія свідоцтва про шлюб на 1 арк.;

-копія паспорта та витяг з єдиного демографічного реєстру на 1 арк.;

-копія картки платника податків на 1 арк.;

-інформація пенсійного фонду про застраховану особу на 2 арк.;

-наказ №26-к о/с від 16.02.2018 про прийняття на роботу на 1 арк.;

-наказ №11-к т/р від 01.04.2019 року про припинення трудового договору на 3 арк.;

-посадова інструкція головного бухгалтера 7 арк.;

11)Особова справа ОСОБА_18 , ІНФОРМАЦІЯ_10 , яка складається з наступних документів:

-особова картка працівника на 4 арк.;

-копії свідоцтв про підвищення кваліфікації на 2 арк.;

-реєстраційна картка на 1 арк;

-копія паспорта гр.України на 3 арк.;

-копії посвідчень №56 на 1 арк., №251 на 1 арк., №100 на 1 арк.;

-копія свідоцтва про народження на 1 арк.;

-копія витягу з реєстру актів цивільного стану на 1 арк.;

-копія свідоцтва №2496 на 1 арк.;

-копія додатку до диплома на 1 арк.;

-копія картки платника податків на 1 арк.;

-копія диплому спеціаліста на 1 арк.;

-направлення на працевлаштування на 1 арк.;

-заява про прийняття на роботу на 1 арк.;

-заяви на відпустку на 13 арк.;

-заяви на доплати на 7 арк.;

-заява на переведення на 1 арк.;

-наказ №76-к о/с від 02 липня 2007 року про прийняття на роботу на 2 арк.;

-наказ №104-к о/с від 23.11.2015 на 2 арк.;

-посадова інструкція старшої сестри медичної відділення анестезіології на 2 арк.

12)Накази по особовому складу про прийняття на роботу/звільнення/припинення договору:

-№49-к/тр від 28.04.2021 на 2 арк;

-№171-к /тр від 26.11.2021 на 1 арк.;

-№145-к/тр від 21.10.2021 на 1 арк.;

-№108- к/тр від 27.07.2022 на 1 арк.;

-№28-к/тр від 16.03.2020 на 1 арк.;

-№121-к/тр від 19.10.2020 на 1 арк.;

- №118-к/тр від 15.10.2020 на 1 арк.;

-№46-к/тр від 23.04.2021 на 1 арк.;

13)Посадова інструкція лікаря-анестезіолога на 2 арк.

14)Платіжні доручення та списки перерахування в банк заробітної плати за січень 2021 року на 12 арк;

15)Платіжні доручення та списки перерахування в банк заробітної плати за лютий 2021 року на 24 арк.;

16)Платіжні доручення та списки перерахування в банк заробітної плати за березень 2021 року на 14 арк;

17)Платіжні доручення та списки перерахування в банк заробітної плати (доплати) за березень 2021 року на 12 арк;

18)Платіжні доручення та списки перерахування в банк заробітної плати за квітень 2021 року на 12 арк;

19)Платіжні доручення та списки перерахування в банк заробітної плати за травень 2021 року на 12 арк;

20)Платіжні доручення та списки перерахування в банк заробітної плати за червень 2021 року на 12 арк.;

21)Платіжні доручення та списки перерахування в банк заробітної плати за липень 2021 року на 12 арк.;

22)Платіжні доручення та списки перерахування в банк заробітної плати за вересень 2021 року на 12 арк;

23)Розрахункові листи за 2021-2022 роки неврологічного відділення на 17 арк.;

24)Розрахункові листи за 2021-2022 роки приймального відділення на 48 арк.;

25)Розрахункові листи за 2021-2022 роки анестезіології та інтенсивної терапії на 48 арк;

26)Розрахункові листи за 2021-2022 роки бухгалтерії на 15 арк.;

27)Розрахункові листи за 2021-2022 роки паліативного відділення на 17 арк.;

28)список працівників КНП Кобеляцька міська лікарня на 3 арк.;

29)копія наказу №50 від 26.04.2022 про виплату допомоги на оздоровлення та бухгалтерське проведення операції загалом на 6 арк.;

30)Підшивка банк за лютий м/о №2 райбюджет, НСЗУ, лікарняні, добровільний, м/о №3 спец рах, м/о №8» за лютий 2021 року;

31)Підшивка банк за січень м/о №2 бюджет, м/о №3 НСЗУ,м/о №2 соцстрах, благодій,

м/о №3 спец рах, м/о №8 за січень 2021 року;

32)Підшивка «банк» за квітень м/о №2,3 райбюджет, НСЗУ, інша субвенція, ФСС, інтерни, добровільний, спец рахунок, м/о №8 за квітень 2021 року;

33)Підшивка «банк» за вересень м/о №2 місц. бюджет, інша суб., НСЗУ, лікарн., інтерни, добровільний, спец рах, м/о №8 за вересень 2021 року;

34)Підшивка «банк» за листопад рай бюджет, інша субв., НСЗУ, лікарняні, добровільний, спец рахунок, м/о №8 за листопад 2021 року;

35)Підшивка «банк» за грудень, НСЗУ 1 частина за грудень 2021 року;

36)Підшивка «банк» за грудень, НСЗУ 2 частина, рай бюджет, інша субвенція, лікарн., добров., спец рах., м/о8 за грудень 2021 року;

37)Підшивка «банк» за січень, райб, інша субв.,добров., НСЗУ, лікарн., спец., м/о №8 за січень 2022 року;

38)Підшивка за березень м/о №2 райб, інша субвенція, лікарняні, НСЗУ, добровільний, спец рахунок, м/о №8 за березень 2021 року;

39)Підшивка «банк» за жовтень місцевий бюджет, інша субв., НСЗУ, лікарняні, добр., спец рах., м/о №8 за жовтень 2021року;

40)Підшивка «банк» лютий, місц.бюджет, 07 од кис стан, інша субвен., НСЗУ, лікарняні, добров., спец, м/о №8 за лютий 2022 року;

41)Підшивка «банк» вересень, м/о №2 місцевий бюджет, інша субвенція, НСЗУ, добровільний, м/о №3 спец рахунок за вересень 2022 року;

42)Підшивка «банк» серпень, м/о №2 місцевий бюджет, інша субвенція, НСЗУ, добровільний, м/о №3 спец рахунок, лікарняні за серпень 2022 року;

43)Підшивка «банк» червень, м/о №2 місцевий бюджет, інша субвенція, 07 фондЮ лікарняні, НСЗУ, добовільний, спец. рахунок за червень 2022 року;

44)Підшивка «банк» за липень, м/о №2 М/Б, інша субв., 07 фонд, добровільний, НСЗУ, лікарняні, спец. рахунок, м/о №8 за липень 2022 року;

45)Підшивка «банк» березень, м/о №2 місц бюдж., інша субв., субвенція, 07 фонд-кисень, соцстрах, НСЗУ, добров., спец. рах, м/о №8 за березень 2022 року;

46)Підшивка «банк» квітень м\о №2 місцевий бюджет, інша субвенція, дотація, лікарняні, НСЗУ, добровільний, спец., м/о №8 за квітень 2022 року;

47)Підшивка «банк» травень, місцевий бюджет, дотація інша субвенція, добровільні, НСЗУ, спец рахунок, м/о №8 за травень 2022 року;

48)Підшивка «банк» серпень, м/о №2 місц.бюджет, інша субв., НСЗУ, лікарн., інтерни, добровільний, спец. рах., м/о №8 за серпень 2021 року;

49)Підшивка «банк» травень, м/о №2 райб, м/о №2 НСЗУ, м/о №2 інша субвенція, лікарняні, добров., 07 фонд, інтернатура, м/о №3 спец. рах, м/о №8 за травень 2021 року;

50)Підшивка «банк» червень, м/о №2 райб, інша субвенція, інтернат, НСЗУ, добровільний, спец. рах., м/о №8 за червень 2021 року;

51)Підшивка «банк» липень, м/о №2 бюджет, НСЗУ, лікарняні, добровільні, спец. рахунок, інтерн, м/о №8 за липень 2021 року;

52)Підшивка «Бухгалтерські документи до м/о №5 за січень 2021 року»

53)Підшивка «Бухгалтерські документи до м/о №5 за лютий 2021 року»

54)Підшивка «Бухгалтерські документи до м/о №5 за березень 2021 року»

55)Підшивка «Бухгалтерські документи до м/о №5 за квітень 2021 року»

56)Підшивка «Бухгалтерські документи до м/о №5 за травень 2021 року»

57)Підшивка «Бухгалтерські документи до м/о №5 за червень 2021 року»

58)Підшивка «Бухгалтерські документи до м/о №5 за липень 2021 року»

59)Підшивка «Бухгалтерські документи до м/о №5 за серпень 2021 року»

60)Підшивка «Бухгалтерські документи до м/о №5 за вересень 2021 року»

61)Підшивка «Бухгалтерські документи до м/о №5 за жовтень 2021 року»

62)Підшивка «Бухгалтерські документи до м/о №5 за листопад 2021 року»

63)Підшивка «Бухгалтерські документи до м/о №5 за грудень 2021 року»

64)Підшивка «Бухгалтерські документи до м/о №5 за січень 2022 року»

65)Підшивка «Бухгалтерські документи до м/о №5 за лютий 2022 року»

66)Підшивка «Бухгалтерські документи до м/о №5 за березень 2022 року»

67)Підшивка «Бухгалтерські документи до м/о №5 за квітень 2022 року»

68)Підшивка «Бухгалтерські документи до м/о №5 за травень 2022 року»

69)Підшивка «Бухгалтерські документи до м/о №5 за червень 2022 року»

70)Підшивка «Бухгалтерські документи до м/о №5 за липень 2022 року»

71)Підшивка «Бухгалтерські документи до м/о №5 за серпень 2022 року»

72)Підшивка «Бухгалтерські документи до м/о №5 за вересень 2022 року»

73)Наказ №11 від 04.03.2021 року про погодження розміру доплати з додатками №1,2,3 загалом на 10 арк., протокол №13 засідання постійної комісії на 1 арк., список працівників та доплат за січень-березень 2021 року на 21 арк.;

74)Наказ №13 від 10.03.2021 про затвердження переліку посад яким здійснюється доплата з додатком №1 на 7 арк., протокол №12 постійної комісії на 1 арк., список осіб на 2 арк.;

75)Наказ №30 від 01.04.2021 року про затвердження переліку посад яким здійснюється доплата з додатком №1 на 6 арк., протокол №15 постійної комісії на 2 арк. та список осіб 2 арк.;

76)Наказ №58 від 02.06.2021 року про затвердження переліку посад яким здійснюється доплата з додатком №1 на 9 арк., протокол №16 постійної комісії на 2 арк. та список осіб 2 арк.;

77)Наказ №61 від 18.06.2021 року про затвердження переліку посад яким здійснюється доплата з додатком №1 на 9 арк., протокол №17 постійної комісії на 2 арк. та список осіб 2 арк.;

78)Наказ №78 від 12.08.2021 року про затвердження переліку посад яким здійснюється доплата з додатком №1 на 10 арк., протокол №18 постійної комісії на 2 арк. та список осіб 2 арк.;

79)Наказ №118 від 12.11.2021 року про затвердження переліку посад яким здійснюється доплата з додатком №1 на 9 арк., протокол №19 постійної комісії на 2 арк. та список осіб 2 арк.

80)Наказ №135 від 17.12.2021 року про затвердження переліку посад яким здійснюється доплата з додатком №1 на 9 арк., протокол №20 постійної комісії на 2 арк. та список осіб 2 арк.;

81)Наказ №13 від 12.01.2022 року про затвердження переліку посад яким здійснюється доплата з додатком №1 на 9 арк., протокол №21 постійної комісії на 2 арк. та список осіб з копіями платіжних доручень на 6 арк.

82)Наказ №98 від 20.09.2022 року про затвердження переліку посад яким здійснюється доплата на 2 арк., протоколи №24,№25, №26, №27, №28, №29, №30, №31 кожен на 1 арк., список осіб 5 арк.,

які належатьКНП «Кобеляцькаміська лікарня»,Кобеляцької міськоїради,що заадресою:Полтавська область,Полтавський район,м.Кобеляки,вул.Шевченка,буд.78/109з позбавленнямправа користування,розпорядження,відчуження, проведеннябудь-якихробіт,що можутьзмінити зовнішнійвигляд вилученихречових доказів,до вирішенняпитання продолю речовихдоказів упорядку ст.100КПК Українита доскасування арештумайна увстановленому КПКУкраїни порядку.

Вказані речові докази, помістити на збереження до кімнати речових доказів ВП № 3 Полтавського РУП ГУНП в Полтавській області, що за адресою: Полтавська область, Полтавський район, м. Карлівка, вул. Симоненка, 1.

Контроль за виконанням ухвали покласти на слідчого, в провадженні якого перебувають матеріали кримінального провадження №12022170450000214, слідчого СВ ВП № 3 Полтавського РУП ГУНП в Полтавській області лейтенанта поліції ОСОБА_6 .

Ухвала може бути оскаржена до Полтавського апеляційного суду протягом п`яти днів з дня її оголошення. Якщо ухвалу слідчого судді було постановлено без виклику особи, яка її оскаржує, то строк апеляційного оскарження для такої особи обчислюється з дня отримання нею копії судового рішення.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудКарлівський районний суд Полтавської області
Дата ухвалення рішення16.11.2022
Оприлюднено13.05.2024
Номер документу107338581
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про арешт майна

Судовий реєстр по справі —531/2313/22

Ухвала від 30.10.2024

Кримінальне

Карлівський районний суд Полтавської області

Попов М. С.

Ухвала від 16.11.2022

Кримінальне

Карлівський районний суд Полтавської області

Черняєва Т. М.

Ухвала від 16.11.2022

Кримінальне

Карлівський районний суд Полтавської області

Черняєва Т. М.

Ухвала від 16.11.2022

Кримінальне

Карлівський районний суд Полтавської області

Черняєва Т. М.

Ухвала від 26.10.2022

Кримінальне

Карлівський районний суд Полтавської області

Черняєва Т. М.

Ухвала від 26.10.2022

Кримінальне

Карлівський районний суд Полтавської області

Черняєва Т. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні