Ухвала
від 30.10.2024 по справі 531/2313/22
КАРЛІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

єдиний унікальний номер справи 531/2313/22

номер провадження 1-кс/531/834/24

У Х В А Л А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

30 жовтня 2024 року м. Карлівка

Слідчий суддя Карлівського районного суду Полтавської області ОСОБА_1 , за участю секретаря ОСОБА_2 , розглянувши клопотанняпрокурора Карлівського відділу Решетилівської окружної прокуратури ОСОБА_3 про доступ до речей і документів у кримінальному провадженні, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №12022170450000214 від 20 червня 2022 року, -

В С Т А Н О В И В:

Прокурор Карлівського відділу Решетилівської окружної прокуратури ОСОБА_3 звернувся до суду з клопотанням про доступ до речей і документів, з можливістю вилучення оригіналів,які перебуваютьу володінніКНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 , адреса: АДРЕСА_1 ), а саме:

- документів, що слугували підставою для прийняття на роботу, переведення на іншу посаду чи звільнення (заяви, накази, розпорядження, трудові договори, контракти, рішення органів місцевого самоврядування (рішення райради, сесії, розпорядження міського голови, тощо) ;

- документів за період часу з 01.01.2022 по час надання інформації, на підставі яких розраховувалася та встановлювалася заробітна плата та премії (накази, розпорядження, будь-які інші документи), табелі та графіки обліку робочого часу, документи, які містять інформацію про об`єм виконаної роботи працівником ( первинна облікова документація, листки щоденного обліку роботи, щоденники обліку роботи, журнали обліку роботи та пацієнтів, журнали реєстрації інструктажів, книги прийняття та здавання чергування, журнали обліку використання лікарських засобів та виробів медичного призначення, журнали реєстрації інструктажів з питань охорони праці тощо) ;

- документів, що містять інформацію про повноваження, права та обов`язки (Посадові інструкції, розпорядження, копія статуту підприємства, тощо), а також особові справи;

- заяв про надання відпусток, додаткових чи будь-яких інших відпусток з наказами та розпорядженнями до них, заяви про надання (виплати) матеріальної чи будь-якої іншої допомоги, будь-яких інших грошових виплат, з наказами та розпорядженнями до них за період часу з 01.01.2022 по час надання інформації;

- відомостей про нарахування та виплату (банківські картки чи розрахункові картки) заробітних плат, премій, матеріальних допомог та інших виплат (якщо такі проводилися), будь-які інші платіжні відомості, особові рахунки за період часу з 01.01.2022 по час надання інформації;

по таким особам: головний лікар ОСОБА_4 ; заступник з медичної частини ОСОБА_5 ; заступник з експертизи тимчасової непрацездатності ОСОБА_6 ; заступник з технічних питань ОСОБА_7 ; заступник з інформаційних технологій та комп`ютерного забезпечення ОСОБА_8 ; головний бухгалтер ОСОБА_9 ; головний бухгалтер ОСОБА_10 ; заступник головного бухгалтера ОСОБА_11 ; заступник з технічних питань ОСОБА_12 ; начальник юридичного відділу ОСОБА_13 ; лікар стоматолог-хірург ОСОБА_14 ;

- документів, на підставі яких КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » видавалися довідки лікаря-психіатра, лікаря-нарколога, необхідні для використання, зберігання та носіння вогнепальної зброї, а також, довідки необхідні водіям та кандидатам у водії (заяви, накази, розпорядження, рішення органів місцевого самоврядування (рішення райради, сесії, розпорядження міського голови, тощо), зразки таких довідок, у період часу за грудень 2022-вересень 2023;

- документів, на підставі яких КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » не видавалися довідки лікаря-психіатра, лікаря-нарколога, необхідні для використання, зберігання та носіння вогнепальної зброї, а також, довідки необхідні водіям та кандидатам у водії ф.№ 083, ф.100-2/0 (заяви, накази, розпорядження, рішення органів місцевого самоврядування (рішення райради, сесії, розпорядження міського голови, тощо), зразки таких довідок, у період часу за грудень 2022-вересень 2023;

- документів, у яких зафіксовано інформацію щодо обліку видачі вказаних довідок (журнали, відомості, тощо), а також документи, що містять інформацію щодо оплати (квитанції, чеки, платіжні доручення, рахунки на оплату, тощо) за них;

мотивувавши клопотання тим, що в провадженні ВП №3 Полтавського РУП ГУНП України в Полтавській області знаходяться матеріали досудового розслідування, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №12022170450000214 від 20 червня 2022 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 191 КК України.

Розгляд клопотання проводиться за ч. 2 ст. 163 КПК України без виклику особи, у володінні якої знаходиться інформація, оскільки існує реальна загроза зміни або знищення такої інформації.

Прокурор до суду не з`явився. В матеріалах, доданих до клопотання, містися заява про розгляд справи за його відсутності.

Вивчивши надані письмові докази, слідчий суддя доходить висновку про обґрунтованість клопотання з огляду на наступне.

Досудове розслідування розпочато за фактом того, що за фактом розтрати грошових коштів службовими особами комунальних установ закладів охорони здоров`я на території Полтавського району під час проведення публічних закупівель та обліку робочого часу працівників.

Так, що в ході виконання доручення Решетилівської окружної прокуратури, в рамках кримінального провадження №12022170450000214 від 20.06.2022 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 191 КК України встановлено, що облік робочого часу працівників стоматологічного кабінету КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) проводиться відповідно до табелю робочого часу затвердженого директором КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 ». Надалі дані табелі підписуються від імені завідуючого стоматологічного відділення ОСОБА_15 та старшої медичної сестри відділення ОСОБА_16 . Відповідно до даних табелів у стоматологічному відділенні працювали лікарі стоматологи: ОСОБА_15 , ОСОБА_17 , ОСОБА_18 , ОСОБА_19 та ОСОБА_14 .

Разом з тим, у відповідності до листів щоденного обліку робочого часу лікарів стоматологів ОСОБА_15 , ОСОБА_17 , ОСОБА_18 та ОСОБА_19 є в наявності, а листи обліку робочого часу ОСОБА_14 - відсутні.

Окрім цього, у стоматологічному відділенні вівся щоденник роботи лікарів-стоматологів, де відображалися дані, щодо обсягу виконаної роботи відповідними лікарями. Однак, за 2022 та 2023 роки обсяг роботи лікаря-стоматолога ОСОБА_14 не зазначений, попри те, що він отримував заробітну плату у цей період.

Вказана інформація також підтверджується у звіті аналізу питань фінансово-господарської діяльності КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Кобеляцької міської ради за період з 01.01.2022 по 31.05.2024. (далі -Звіт)

Відповідно до якого встановлено, що робота стоматологічного відділення КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » у 2022-2023 та поточному періоді 2024 забезпечувалася чотирма лікарями-стоматологами ОСОБА_15 , ОСОБА_17 ОСОБА_18 та ОСОБА_19 , при цьому лікар стоматолог-хірург ОСОБА_14 роботи не виконував, прийому громадян не проводив та медичних послуг взагалі не надавав.

Крім того, згідно інформації адміністрації КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » від 24.09.2024 №01-19/1419 встановлено що у 2020-2024 роках медичні записи до інформаційної системи МедЕйр про виконану роботу та надані медичні послуги ОСОБА_14 не вносилися.

Поряд з цим протягом періоду, що перевіряється у наданих до перевірки табелях обліку робочого часу як і у програмі по нарахуванню заробітної плати відображався час відпрацювання ОСОБА_14 в межах встановленого навантаження на 0,25 ставки лікаря стоматолога -хірурга, та пропорційно відпрацьованому часу проводилося нарахування заробітної плати.

Відображення відпрацювання робочого часу ОСОБА_14 в табелі обліку робочого часу проводилося до травня 2024 року, так як 02.05.2024 останній розрахувався (наказ №54-к т/р від:02.05.2024). Однак обсяг його роботи за період 3 01.01. 2022 16 31.05.2024 не підтверджуються даними первинної облікової документації «Листок щоденного обліку роботи лікаря-стоматолога стоматологічної поліклініки відділення кабінету» форми № 037/0, затвердженої наказом МОЗ України від 14.02.2012 року №110 та відповідно даними форми № 039-2/0 «Щоденник обліку роботи лікаря-стоматолога стоматологічної поліклінніки відділення кабінету», форма якого затверджена наказом МОВ України №527 від 28.07.2014 року, а також медичними записами до інформаційної системи МедЕйр КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 ».

Тобто витрата коштів на виплату заробітної плати ОСОБА_14 в сумі 138541,81 грн. та нарахування на заробітну плату у вигляді соціального внеску в розмірі 30479,2 грн. проведені безпідставно.

Окрім цього, звітом установлено, що в 2022 та 2023 році за усною вказівкою головного лікаря ОСОБА_4 установою видавалися довідки від психіатра та нарколога згідно наказу по КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » №74 від 21.06.2022 р (вартістю 56 грн. і 49грн) замість Медичної довідки щодо придатності до керування автотранспортним засобом (ф.-083/0) та Довідки ф. 100-2/0

Довідки про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин (ф. №100-2/0) стали видаватися із 18.11.2022 р. на використання, зберігання та носіння вогнепальної зброї безкоштовно, відповідно до листа з Департаменту охорони здоров?я від 04.11.2022 р. № 01-24/5066/16 (Постанова Кабінету Міністрів від 13.03.2022 N?271), а Наказ КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » №211 від 09.10.2023 р. Також 05.10.2023 був виданий наказ № 207 по КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » і водії і кандидати у водії почали отримувати Довідки (ф. 100-2/0)

Всього у грудні 2022-вересні 2023 КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » не забезпечено проведення належних психіатричних оглядів при видачі водіям та кандидатам у водії 584 медичних довідок щодо придатності до керування транспортним засобом ф. № 083 внаслідок чого втрачено можливість отримати доходів на суму 281178,5 грн.

Також Звітом виявлено порушення при нарахуванні та виплаті заробітної плати працівникам та керівництву КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 ».

Так, постановою КМУ від 15.12.2021 № 1334 «Про внесення змін до постанов КМУ від 19.05.1999р. № 859 та від 25.04.2018р. № 410 п.1 постанови КМУ від 19.05.1999р. № 859 доповнено підпунктом 1-1 такого змісту: розмір посадового окладу керівника закладу охорони здоров`я забезпечує співвідношення між середньою заробітною платою медичних працівників та не може перевищувати розмір середньої заробітної плати медичних працівників підприємства більш як на 60 відсотків.

Аналізом виплати заробітної плати керівнику КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » встановлено, що протягом 2022-2023 років головному лікарю ОСОБА_4 нараховувалась та виплачувалась заробітна плата виходячи із посадового окладу 36855 грн. При цьому проведеним розрахунком максимально допустимої межі посадового окладу відповідно до Постанови №859, встановлено, що даний посадовий оклад перевищує розмір середньої заробітної плати медичних працівників підприємства більш як на 60 відсотків. Так максимально допустимий розмір посадового окладу в 2022 році мав бути 26631,91 грн., а в 2023 році 25321,78 грн.

Крім того в січні-травні 2024 року посадовий оклад головного лікаря ОСОБА_4 перевищував розмір середньої заробітної плати медичних працівників підприємства більш як на 60 відсотків

Всього в ході аналізу фінансово-господарської діяльності КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » встановлено що, внаслідок перевищення посадового окладу понад встановлене обмеження пп. 1-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 19.05.1999 р. №859 «Про умови і розміри оплати праці керівників підприємств, заснованих на державній, комунальній власності, та об?єднань державних підприємств» головному лікарю надлишково нараховано та виплачено посадового окладу на суму 294660,55 грн. Внаслідок даного порушення надлишково нараховано та сплачено єдиного соціального внеску в загальній сумі 64825,20 грн. Також ОСОБА_4 надлишково нараховано та виплачено відпускних та компенсацій за невикористані відпустки в розмірі 66390, 56 грн.

В подальшому установлено, що відповідно до внутрішніх наказів по особовому складу КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » оклади керівного складу напряму залежали від розміру окладу керівника підприємства, що призвело до завищених нарахувань та виплат наступним працівникам керівного складу лікарні: заступнику з медичної частини ОСОБА_5 надлишково нараховано та виплачено заробітної плати у сумі 292735, 38 грн. , надлишково нараховано та сплачено ЄСВ у сумі 64401, 79 грн.; заступнику з експертизи тимчасової непрацездатності ОСОБА_6 надлишково нараховано та виплачено заробітної плати у сумі 292859, 98 грн., надлишково нараховано та сплачено ЄСВ у сумі 24629,54, 79 грн.; заступнику з технічних питань ОСОБА_7 надлишково нараховано та виплачено заробітної плати у сумі 183075, 12 грн. , надлишково нараховано та сплачено ЄСВ у сумі 40276, 53 грн.; заступнику з інформаційних технологій та комп`ютерного забезпечення ОСОБА_8 надлишково нараховано та виплачено заробітної плати у сумі 102354, 86 грн., надлишково нараховано та сплачено ЄСВ у сумі 22518, 09 грн.; головному бухгалтеру ОСОБА_9 в 2022 році, за січень-червень 2023 надлишково нараховано та виплачено заробітної плати у сумі 1969836, 80 грн., надлишково нараховано та сплачено ЄСВ у сумі 43336,43 грн; головному бухгалтеру ОСОБА_10 , за червень-грудень 2023, січень-травень 2024 надлишково нараховано та виплачено заробітної плати у сумі 116151, 04 грн., надлишково нараховано та сплачено ЄСВ у сумі 25553,23 грн.; заступнику головного бухгалтера ОСОБА_11 надлишково нараховано та виплачено заробітної плати у сумі 267577,22 грн., надлишково нараховано та сплачено ЄСВ у сумі 58866,98 грн.; заступнику з технічних питань ОСОБА_12 надлишково нараховано та виплачено заробітної плати у сумі 95799,10 грн., надлишково нараховано та сплачено ЄСВ у сумі 21075,80 грн.; начальнику юридичного відділу ОСОБА_13 надлишково нараховано та виплачено заробітної плати у сумі 36255,78 грн., надлишково нараховано та сплачено ЄСВ у сумі 7976,27 грн.;

Таким чином, внаслідок порушення пп. 1-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 19.05.1999 р. №859 «Про умови і розміри: оплати праці керівників підприємств, заснованих на державній, комунальній власності, та об?єднань державних підприємств» та відповідно завищення посадового окладу головному лікарю ОСОБА_4 , протягом 2022-2023 років та січня-травня 2024 року керівному складу КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (заступникам, головним бухгалтерам, заступнику головного бухгалтера та начальнику юридичного відділу) надлишково нараховано та виплачено заробітної плати на загальну суму 1400 717,26 грн. Внаслідок даного порушення надлишково нараховано та сплачено єдиного соціального внеску в загальній сумі 268358,13 грн.

З метоюповного інеупередженого досудовогорозслідування тадля встановленняістини посправі,проведення рядуекспертних досліджень,слідчий суддявважає занеобхідне надатитимчасовий доступдо вищевказаної документаціїна часдосудового розслідування,яка перебуваєу володінніКНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 , адреса: АДРЕСА_1 ).

На підставі викладеного, керуючись ст. ст. 162-166 КПК України, слідчий суддя, -

У Х В А Л И В:

Клопотанняпрокурора Карлівського відділу Решетилівської окружної прокуратури ОСОБА_3 задовольнити.

Надати дозвіл: слідчому СВ ВП №3 Полтавського РУП ГУНП в Полтавській області ОСОБА_20 , а також групі прокурорів у кримінальному провадженні, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №12022170450000214 від 20 червня 2022 року, у складі: заступника керівника Решетилівської окружної прокуратури ОСОБА_21 ; прокурора Решетилівської окружної прокуратури ОСОБА_22 ; прокурора Решетилівської окружної прокуратури ОСОБА_23 ; начальника Карлівського відділу Решетилівської окружної прокуратури ОСОБА_24 ; прокурора Карлівського відділу Решетилівської окружної прокуратури ОСОБА_25 ; прокурора Карлівського відділу Решетилівської окружної прокуратури ОСОБА_26 ; прокурора Карлівського відділу Решетилівської окружної прокуратури ОСОБА_3 , начальника Кобеляцького відділу Решетилівської окружної прокуратури ОСОБА_27 на тимчасовий доступу до документів, з можливістю вилучення оригіналів,які перебуваютьу володінніКНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 , адреса: АДРЕСА_1 ), а саме:

- документів, що слугували підставою для прийняття на роботу, переведення на іншу посаду чи звільнення (заяви, накази, розпорядження, трудові договори, контракти, рішення органів місцевого самоврядування (рішення райради, сесії, розпорядження міського голови, тощо) ;

- документів за період часу з 01.01.2022 по час надання інформації, на підставі яких розраховувалася та встановлювалася заробітна плата та премії (накази, розпорядження, будь-які інші документи), табелі та графіки обліку робочого часу, документи, які містять інформацію про об`єм виконаної роботи працівником ( первинна облікова документація, листки щоденного обліку роботи, щоденники обліку роботи, журнали обліку роботи та пацієнтів, журнали реєстрації інструктажів, книги прийняття та здавання чергування, журнали обліку використання лікарських засобів та виробів медичного призначення, журнали реєстрації інструктажів з питань охорони праці тощо) ;

- документів, що містять інформацію про повноваження, права та обов`язки (Посадові інструкції, розпорядження, копія статуту підприємства, тощо), а також особові справи;

- заяв про надання відпусток, додаткових чи будь-яких інших відпусток з наказами та розпорядженнями до них, заяви про надання (виплати) матеріальної чи будь-якої іншої допомоги, будь-яких інших грошових виплат, з наказами та розпорядженнями до них за період часу з 01.01.2022 по час надання інформації;

- відомостей про нарахування та виплату (банківські картки чи розрахункові картки) заробітних плат, премій, матеріальних допомог та інших виплат (якщо такі проводилися), будь-які інші платіжні відомості, особові рахунки за період часу з 01.01.2022 по час надання інформації;

по таким особам: головний лікар ОСОБА_4 ; заступник з медичної частини ОСОБА_5 ; заступник з експертизи тимчасової непрацездатності ОСОБА_6 ; заступник з технічних питань ОСОБА_7 ; заступник з інформаційних технологій та комп`ютерного забезпечення ОСОБА_8 ; головний бухгалтер ОСОБА_9 ; головний бухгалтер ОСОБА_10 ; заступник головного бухгалтера ОСОБА_11 ; заступник з технічних питань ОСОБА_12 ; начальник юридичного відділу ОСОБА_13 ; лікар стоматолог-хірург ОСОБА_14 ;

- документів, на підставі яких КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » видавалися довідки лікаря-психіатра, лікаря-нарколога, необхідні для використання, зберігання та носіння вогнепальної зброї, а також, довідки необхідні водіям та кандидатам у водії (заяви, накази, розпорядження, рішення органів місцевого самоврядування (рішення райради, сесії, розпорядження міського голови, тощо), зразки таких довідок, у період часу за грудень 2022-вересень 2023;

- документів, на підставі яких КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » не видавалися довідки лікаря-психіатра, лікаря-нарколога, необхідні для використання, зберігання та носіння вогнепальної зброї, а також, довідки необхідні водіям та кандидатам у водії ф.№ 083, ф.100-2/0 (заяви, накази, розпорядження, рішення органів місцевого самоврядування (рішення райради, сесії, розпорядження міського голови, тощо), зразки таких довідок, у період часу за грудень 2022-вересень 2023;

- документів, у яких зафіксовано інформацію щодо обліку видачі вказаних довідок (журнали, відомості, тощо), а також документи, що містять інформацію щодо оплати (квитанції, чеки, платіжні доручення, рахунки на оплату, тощо) за них.

Ухвала діє протягом двох місяців з дня її постановлення, тобто по 30 грудня 2024 року включно.

Другий примірник оригіналу цієї ухвали та її копію для виконання вимог ч. 2 ст. 165 КПК України вручити слідчому органу досудового розслідування, яким ініційовано розгляд відповідного клопотання.

Ухвала оскарженню не підлягає, заперечення проти неї може бути подано під час підготовчого провадження у суді.

У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей слідчий суддя за клопотанням сторони кримінального провадження з боку обвинувачення має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями КПК з метою відшукання та вилучення зазначених речей.

Слідчий суддя

СудКарлівський районний суд Полтавської області
Дата ухвалення рішення30.10.2024
Оприлюднено31.10.2024
Номер документу122642693
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —531/2313/22

Ухвала від 30.10.2024

Кримінальне

Карлівський районний суд Полтавської області

Попов М. С.

Ухвала від 16.11.2022

Кримінальне

Карлівський районний суд Полтавської області

Черняєва Т. М.

Ухвала від 16.11.2022

Кримінальне

Карлівський районний суд Полтавської області

Черняєва Т. М.

Ухвала від 16.11.2022

Кримінальне

Карлівський районний суд Полтавської області

Черняєва Т. М.

Ухвала від 26.10.2022

Кримінальне

Карлівський районний суд Полтавської області

Черняєва Т. М.

Ухвала від 26.10.2022

Кримінальне

Карлівський районний суд Полтавської області

Черняєва Т. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні