Ухвала
від 14.11.2022 по справі 331/3907/22
ЖОВТНЕВИЙ РАЙОННИЙ СУД М. ЗАПОРІЖЖЯ

Провадження № 1-кс/331/1188/2022

Справа № 331/3907/22

У Х В А Л А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

14 листопада 2022 року місто Запоріжжя

Слідчий суддя Жовтневого районного суду міста Запоріжжя ОСОБА_1 , за участю: секретаря ОСОБА_2 , слідчого СВ ВП № 2 ЗРУП ГУНП України в Запорізькій області ОСОБА_3 , розглянувши її клопотання про тимчасовий доступ до документів по кримінальному провадженню №42022082060000020, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань 14.01.2022 року, за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 1, 2 ст. 364 КК України, -

В С Т А Н О В И В:

Слідчий СВ ВП № 2 ЗРУП ГУНП України в Запорізькій області ОСОБА_3 звернулася до слідчого судді з клопотанням, погодженим з прокурором Вознесенівської окружної прокуратури м. Запоріжжя ОСОБА_4 , про тимчасовий доступ до документів по кримінальному провадженню №42022082060000020, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань 14.01.2022 року, за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 1, 2 ст. 366 КК України.

В обґрунтування вищезазначеного клопотання вказано, що досудовим розслідуванням встановлено, що спеціалізованою екологічною прокуратурою Запорізької обласної прокуратури, для вжиття заходів представницького характеру здійснено моніторинг офіційних веб-ресурсів (реєстрів) щодо дотримання вимог земельного законодавства на території міста Запоріжжя.

Згідно з ст. 14 Конституції України, право власності на землю гарантується. Це право набувається і реалізується громадянами, юридичними особами та державою виключно відповідно до закону.

Відповідно до ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та Законами України.

Згідно зі змістом ч. 6 ст. 118 Земельного кодексу України громадяни, зацікавлені в одержанні безоплатно у власність земельної ділянки із земель державної або комунальної власності для ведення фермерського господарства, ведення особистого селянського господарства, ведення садівництва, будівництва та обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд (присадибної ділянки), індивідуального дачного будівництва, будівництва індивідуальних гаражів у межах норм безоплатної приватизації, подають клопотання до відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 Земельного Кодексу України. У клопотанні зазначаються цільове призначення земельної ділянки та її орієнтовні розміри. До клопотання додаються графічні матеріали, на яких зазначено бажане місце розташування земельної ділянки, погодження землекористувача (у разі вилучення земельної ділянки, що перебуває у користуванні інших осіб) та документи, що підтверджують досвід роботи у сільському господарстві або наявність освіти, здобутої в аграрному навчальному закладі (у разі надання земельної ділянки для ведення фермерського господарства). У разі якщо земельна ділянка державної власності розташована за межами населених пунктів і не входить до складу певного району, клопотання подається до Ради міністрів Автономної Республіки Крим. Верховній Раді Автономної Республіки Крим, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, органам виконавчої влади або органам місцевого самоврядування, які передають земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, забороняється вимагати додаткові матеріали та документи, не передбачені цією статтею.

Відповідно до п. ґ ч. 4 ст. 84 Земельного кодексу України до земель державної власності, які не можуть передаватись у приватну власність, належать землі лісогосподарського призначення, крім випадків, визначених цим Кодексом.

Згідно з ч. 1 ст. 55 Земельного кодексу України до земель лісогосподарського призначення належать землі, вкриті лісовою рослинністю, а також не вкриті лісовою рослинністю, нелісові землі, які надані та використовуються для потреб лісового господарства.

Ліси та землі лісового фонду України є об`єктами підвищеного захисту зі спеціальним режимом використання та спеціальною процедурою надання.

Земельні ділянки лісогосподарського призначення відповідно до вимог Земельного та Лісового кодексів України мають специфічний правовий режим, який визначає необхідність їх використання саме для цілей лісового господарства та особливу охорону лісових насаджень, розташованих на цій землі. Випадки законного вилучення цих земель та зміни цільового призначення є обмеженими та вичерпним чином визначені законодавством.

Заволодіння приватними особами такими ділянками всупереч чинному законодавству, без належного дозволу уповноваженого на те органу може зумовлювати конфлікт між гарантованим статтею 1 Першого протоколу до Конвенції правом цих осіб мирно володіти майном і правами інших осіб та всього суспільства на безпечне довкілля.

Лісові насадження навколо м. Запоріжжя, що наразі незаконно перебувають у володінні фізичних осіб, сприяють у зменшенні негативного впливу на довкілля від викидів в атмосферне повітря заводів - гігантів металургійної промисловості, яких у місті більше 15. Тому збереження цих лісів, до яких належать і спірні земельні ділянки, є необхідною умовою забезпечення екологічного благополуччя у регіоні з метою реалізації конституційної гарантії права кожного громадянина на безпечне довкілля.

Враховуючи незначну залісненість території навколо м. Запоріжжя та Запорізької області, яка зараз окупована країною-агресором та не підконтрольна державі Україна, а також особливе техногенне навантаження, для збереження екологічної безпеки в місті та області стратегічне значення має кожен метр лісу, а його вирубка стане причиною екологічної катастрофи.

Тому, безперечно незаконним відчуженням спірних земельних ділянок без жодної правової підстави, порушено інтереси держави у сфері земельних відносин, охорони та забезпечення раціонального використання земельних ресурсів.

Відповідно до ч. 2 ст. 56 Земельного кодексу України громадянам та юридичним особам за рішенням органів місцевого самоврядування та органів виконавчої влади можуть безоплатно або за плату передаватись у власність замкнені земельні ділянки лісового фонду загальною площею до 5 гектарів у складі угідь селянських, фермерських та інших господарств.

Частиною 3 цієї статті передбачено, що громадяни і юридичні особи в установленому порядку можуть набувати у власність земельні ділянки деградованих і малопродуктивних угідь для залісення.

Згідно ч.1 ст. 57 Лісового Кодексу України зміна цільового призначення земельних лісових ділянок з метою їх використання в цілях, не пов`язаних з веденням лісового господарства, провадиться органами виконавчої влади або органами місцевого самоврядування, які приймають рішення про передачу цих земельних ділянок у власність або надання у постійне користування відповідно до Земельного кодексу України.

Крім того, відповідно ст. 9 Закону України «Про державну експертизу землевпорядної документації» проекти землеустрою щодо відведення земельних ділянок особливо цінних земель, земель лісогосподарського призначення, а також земель водного фонду, природоохоронного, оздоровчого, рекреаційного та історико-культурного призначення підлягають обов`язковій державній експертизі.

В ході розслідування встановлено, що протягом 2020 2021 років ІНФОРМАЦІЯ_1 проведено закупівлю робіт (ДК 021:2015:71340000-3) «Комплексні інженерні послуги (Проведення державної інвентаризації земель у Запорізькій області)» та укладено відповідні угоди №143 від 19.05.2020, №264 від 27.11.2020 та №148 від 19.11.2021.

Моніторингом веб-ресурса «Публічна кадастрова карта України» встановлено, що на території Кушугумської об`єднаної територіальної громади знаходяться земельні ділянки вкриті лісовою рослинністю із кадастровими номерами 2322155600:03:004:2017 площею 70,2 га та 2322155300:02:005:3699 площею 86,8 га із цільовим призначенням 09.01 «для ведення лісового господарства і пов`язаних з ним послуг», які перебувають у державній власності, а право постійного користування земельними ділянками належить ДП « ІНФОРМАЦІЯ_2 ».

Крім того, до Запорізької обласної прокуратури надійшло звернення Кушугумського селищного голови Запорізького району Запорізької області про те, що на території Кушугумської селищної ради на земельних ділянках державної власності для ведення лісового господарства і пов`язаних з ним послуг з`явились нові ділянки, які передано у власність невідомим громадянам для ведення особистого селянського господарства.

В той же час, згідно із даними публічної кадастрової карти та ІНФОРМАЦІЯ_3 , протягом лютого березня 2021 року державними реєстраторами ІНФОРМАЦІЯ_4 зареєстровано право власності на 83 земельні ділянки лісу за ОСОБА_5 ІНФОРМАЦІЯ_5 , який зареєстрований та проживає за адресою: АДРЕСА_1 , зокрема на земельні ділянки із наступними номерами:

2322155600:03:004:2033, 2322155600:03:004:2034, 2322155600:03:004:2035, 2322155600:03:004:2036, 2322155600:03:004:2037, 2322155600:03:004:2038, 2322155600:03:004:2039, 2322155600:03:004:2040, 2322155600:03:004:2041, 2322155600:03:004:2042, 2322155600:03:004:2043, 2322155600:03:004:2044, 2322155600:03:004:2045, 2322155600:03:004:2046, 2322155600:03:004:2047, 2322155600:03:004:2061, 2322155600:03:004:2062, 2322155600:03:004:2063, 2322155600:03:004:2064, 2322155600:03:004:2065, 2322155600:03:004:2066, 2322155600:03:004:2067, 2322155600:03:004:2068, 2322155600:03:004:2069, 2322155600:03:004:2070, 2322155600:03:004:2071, 2322155600:03:004:2072, 2322155600:03:004:2073, 2322155600:03:004:2074, 2322155600:03:004:2075, 2322155600:03:004:2076, 2322155300:02:005:3702, 2322155300:02:005:3703, 2322155300:02:005:3704, 2322155300:02:005:3705, 2322155300:02:005:3706, 2322155300:02:005:3707, 2322155300:02:005:3708, 2322155300:02:005:3709, 2322155300:02:005:3710, 2322155300:02:005:3711, 2322155300:02:005:3712, 2322155300:02:005:3713, 2322155300:02:005:3714, 2322155300:02:005:3715,

2322155300:02:005:3716, 2322155300:02:005:3717, 2322155300:02:005:3718,

2322155600:03:004:2020, 2322155600:03:004:2021, 2322155600:03:004:2022,

2322155600:03:004:2023, 2322155600:03:004:2024, 2322155600:03:004:2025,

2322155600:03:004:2026, 2322155600:03:004:2027, 2322155600:03:004:2028,

2322155600:03:004:2029, 2322155600:03:004:2030, 2322155600:03:004:2048,

2322155600:03:004:2049, 2322155600:03:004:2050, 2322155600:03:004:2051,

2322155600:03:004:2052, 2322155600:03:004:2053, 2322155600:03:004:2054,

2322155600:03:004:2055, 2322155600:03:004:2056, 2322155600:03:004:2057,

2322155600:03:004:2058, 2322155600:03:004:2059, 2322155600:03:004:2003, 2322155600:03:004:2004, 2322155600:03:004:2005, 2322155600:03:004:2006, 2322155600:03:004:2007, 2322155600:03:004:2008, 2322155600:03:004:2009, 2322155600:03:004:2012, 2322155600:03:004:2015, 2322155600:03:004:2031, 2322155600:03:004:2032, 2322155600:03:004:2060.

Крім того, в 2020 році державним реєстратором ІНФОРМАЦІЯ_6 зареєстровано право власності на наступні земельні ділянки лісу за громадянами, зокрема: за ОСОБА_6 (ІПН НОМЕР_1 ) на ділянку 2322155600:03:004:2003, ОСОБА_7 (ІПН НОМЕР_2 ) на ділянку 2322155600:03:004:2004, ОСОБА_8 (ІПН НОМЕР_3 ) на ділянку 2322155600:03:004:2005, ОСОБА_9 (ІПН НОМЕР_4 ) на ділянку 2322155600:03:004:2006, ОСОБА_10 (ІПН НОМЕР_5 ) на ділянку 2322155600:03:004:2007, ОСОБА_11 (ІПН НОМЕР_6 ) на ділянку 2322155600:03:004:2008, ОСОБА_12 (ІПН НОМЕР_7 ) на ділянку 2322155600:03:004:2009, ОСОБА_13 (ІПН НОМЕР_8 ) на ділянку 2322155600:03:004:2012.

В подальшому, на підставі договорів від 02.07.2021 вказані ділянки були передані в оренду ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (ЄДРПОУ НОМЕР_9 ) строком на 7 років.

Аналіз наявних документів дає підстави вважати, що до вчинення вищевказаного кримінального правопорушення стосовно незаконної передачі громадянам у власність вищевказаних ділянок причетні службові особи ІНФОРМАЦІЯ_1 та службові особи Запорізької регіональної філії ДП « ІНФОРМАЦІЯ_8 ».

Основним безпосереднім об`єктом злочину, передбаченого ст. 364 КК України, є суспільні відносини, що забезпечують правильну (належну) діяльність органів державної влади, органів місцевого самоврядування, державних чи комунальних підприємств, установ, організацій, а також їх службових осіб, а додатковим безпосереднім охоронювані законом права, свободи та інтереси окремих громадян, або державні чи громадські інтереси, або інтереси юридичних осіб.

Для об`єктивної сторони зловживання владою або службовим становищем характерні не тільки суспільно небезпечне діяння і суспільно небезпечні наслідки у вигляді завдання істотної школи (у кваліфікованому складі спричинення тяжких наслідків), а й причинний зв`язок між такими діянням і наслідками, який має бути необхідним і безпосереднім.

Наслідком зловживання своїм службовим становищем службовими особами ІНФОРМАЦІЯ_1 стало те, що із земель ІНФОРМАЦІЯ_9 вибуло більше ніж 10 га земель лісу, які в подальшому були незаконно передані фізичним особам і по теперішній час перебувають у їх вільному володінні та користуванні.

Згідно із абз. 1 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про ІНФОРМАЦІЯ_10 » ІНФОРМАЦІЯ_10 єдина державна геоінформаційна система відомостей про землі, розташовані в межах державного кордону України, їх цільове призначення, обмеження у їх використанні, а також дані про кількісну і якісну характеристику земель, їх оцінку, про розподіл земель між власниками і користувачами, про меліоративні мережі та складові частини меліоративних мереж.

Відповідно до ч. 3 ст. 6 ЗУ «Про Державний земельний кадастр», абз. 3 п. 4 Порядку ведення Державного земельного кадастру, наказу ІНФОРМАЦІЯ_3 від 28 січня 2016 року № 36 «Про визначення адміністратора ІНФОРМАЦІЯ_11 » Державне підприємство « ІНФОРМАЦІЯ_11 » визначено адміністратором ІНФОРМАЦІЯ_11 .

Згідно із абз. 3 п. 1.2 розділу 1 Порядку адміністрування Державного земельного кадастру. затвердженого наказом ІНФОРМАЦІЯ_12 від 27.12.2012 № 836, адміністрування Державного земельного кадастру - це здійснення заходів щодо створення та супроводження програмного забезпечення Державного земельного кадастру; технічне й технологічне забезпечення ІНФОРМАЦІЯ_11 ; збереження та захист відомостей Державного земельного кадастру.

Пунктом 3.9 розділу 3 Порядку передбачено, що технічне та технологічне забезпечення зберігання та архівування відомостей про об`єкти Державного земельного кадастру полягає у:

- методичній підтримці створення, зберігання та використання архівних відомостей (у тому числі при відтворенні відомостей Державного земельного кадастру);

- технічному та організаційному забезпеченні створення та зберігання архівних відомостей;

- підтримці безперервного функціонування системи зберігання та архівування відомостей Державного земельного кадастру.

Відповідно до п. 4.1. розділу 4 Порядку збереження та захист відомостей, що містяться у Державному земельному кадастрі, забезпечуються шляхом:

- здійснення заходів із забезпечення функціонування комплексної системи захисту інформації Державного земельного кадастру з підтвердженою відповідністю;

- впровадження та забезпечення використання засобів криптографічного та технічного захисту інформації під час ведення Державного земельного кадастру;

- застосуванням надійних засобів електронного цифрового підпису з посиленими сертифікатами відкритих ключів з метою підтвердження цілісності даних, які вносяться у Державний земельний кадастр, та ідентифікації автора даних чи змін до них;

- забезпечення відповідно до вимог законодавства належного порядку поводження з носіями інформації Державного земельного кадастру, обладнання та охорони місць зберігання носіїв інформації Державного земельного кадастру;

- створення, збереження та захисту резервної копії відомостей Державного земельного кадастру;

- виконання вимог нормативно-правових актів з питань захисту інформації;

- авторизації доступу Державних кадастрових реєстраторів, користувачів програмного забезпечення Державного земельного кадастру та суб`єктів інформаційної взаємодії інших кадастрів та інформаційних систем до Державного земельного кадастру.

Під час досудового розслідування виникла необхідність у проведенні тимчасового доступу до речей та документів, а саме: інформації та електронних документів на земельні ділянки за кадастровими номерами

2322155600:03:004:2033, 2322155600:03:004:2034, 2322155600:03:004:2035, 2322155600:03:004:2036, 2322155600:03:004:2037, 2322155600:03:004:2038, 2322155600:03:004:2039, 2322155600:03:004:2040, 2322155600:03:004:2041, 2322155600:03:004:2042, 2322155600:03:004:2043, 2322155600:03:004:2044, 2322155600:03:004:2045, 2322155600:03:004:2046, 2322155600:03:004:2047, 2322155600:03:004:2061, 2322155600:03:004:2062, 2322155600:03:004:2063, 2322155600:03:004:2064, 2322155600:03:004:2065, 2322155600:03:004:2066, 2322155600:03:004:2067, 2322155600:03:004:2068, 2322155600:03:004:2069, 2322155600:03:004:2070, 2322155600:03:004:2071, 2322155600:03:004:2072, 2322155600:03:004:2073, 2322155600:03:004:2074, 2322155600:03:004:2075, 2322155600:03:004:2076, 2322155300:02:005:3702, 2322155300:02:005:3703, 2322155300:02:005:3704, 2322155300:02:005:3705, 2322155300:02:005:3706,

2322155300:02:005:3707, 2322155300:02:005:3708, 2322155300:02:005:3709, 2322155300:02:005:3710, 2322155300:02:005:3711, 2322155300:02:005:3712, 2322155300:02:005:3713, 2322155300:02:005:3714, 2322155300:02:005:3715,

2322155300:02:005:3716, 2322155300:02:005:3717, 2322155300:02:005:3718,

2322155600:03:004:2020, 2322155600:03:004:2021, 2322155600:03:004:2022,

2322155600:03:004:2023, 2322155600:03:004:2024, 2322155600:03:004:2025,

2322155600:03:004:2026, 2322155600:03:004:2027, 2322155600:03:004:2028,

2322155600:03:004:2029, 2322155600:03:004:2030, 2322155600:03:004:2048,

2322155600:03:004:2049, 2322155600:03:004:2050, 2322155600:03:004:2051,

2322155600:03:004:2052, 2322155600:03:004:2053, 2322155600:03:004:2054,

2322155600:03:004:2055, 2322155600:03:004:2056, 2322155600:03:004:2057,

2322155600:03:004:2058, 2322155600:03:004:2059, 2322155600:03:004:2003, 2322155600:03:004:2004, 2322155600:03:004:2005, 2322155600:03:004:2006, 2322155600:03:004:2007, 2322155600:03:004:2008, 2322155600:03:004:2009, 2322155600:03:004:2012, 2322155600:03:004:2015, 2322155600:03:004:2031, 2322155600:03:004:2032, 2322155600:03:004:2060,

2322155600:03:004:2003, 2322155600:03:004:2004 2322155600:03:004:2005, 2322155600:03:004:2006, 2322155600:03:004:2007, 2322155600:03:004:2008, 2322155600:03:004:2009, 2322155600:03:004:2012,

що знаходяться в автоматизованій системі Державного земельного кадастру, адміністратором якої є Державне підприємство « ІНФОРМАЦІЯ_11 », тобто, її володільцем, з можливістю їх вилучення у ДП « ІНФОРМАЦІЯ_8 », розташованого за адресою: АДРЕСА_2 , - у вигляді роздрукованих належним чином завірених копій електронних документів та інформації у вигляді скриншотів з АС ДЗК й таблиць завірених підписами компетентних осіб щодо проведених дій державними кадастровими реєстраторами відносно вищевказаних земельних ділянок із зазначенням дати, часу, П.І.П. державного кадастрового реєстратора та назви дій тощо.

Згідно ч. 1 ст. 159 КПК України, тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та, у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, судом, вилучити їх (здійснити їх виїмку).

Згідно ч. 2 ст. 159 КПК України, тимчасовий доступ до речей і документів здійснюється на підставі ухвали слідчого судді, суду.

Згідно ст.160 КПК України сторони кримінального провадження мають право звернутися до слідчого судді під час досудового розслідування чи суду під час судового провадження із клопотанням про тимчасовий доступ до речей та документів, за винятком зазначених у статті 161 цього Кодексу.

Враховуючи наведене, а також те, що вказані документи неможливо отримати в інший спосіб, а також те, що під час тимчасового доступу до речей і документів, можуть бути отримані докази, які самостійно та в сукупності з іншими доказами, можуть мати суттєве значення для з`ясування обставин злочину та особи, що його вчинила, необхідно отримати тимчасовий доступ до речей і документів

Слідчий в судовому засіданні клопотання підтримала та просила слідчого суддю його задовольнити.

Представник особи, у володінні якої знаходяться документи, в судове засідання не з`явився, проте надав суду заяву, в якій просить розглянути клопотання без його участі.

Слідчий суддя, вивчивши доводи клопотання та долучені до нього копії документів, прийшов до наступного.

Згідно ч. 3 ст. 132 КПК України, застосування заходів забезпечення кримінального провадження не допускається, якщо слідчий, прокурор не доведе, що:

1) існує обґрунтована підозра щодо вчинення кримінального правопорушення такого ступеня тяжкості, що може бути підставою для застосування заходів забезпечення кримінального провадження;

2) потреби досудового розслідування виправдовують такий ступінь втручання у права і свободи особи, про який ідеться в клопотанні слідчого, прокурора;

3) може бути виконане завдання, для виконання якого слідчий, прокурор звертається із клопотанням.

Згідно ч. 4, 5 ст. 132 КПК України, для оцінки потреб досудового розслідування слідчий суддя або суд зобов`язаний врахувати можливість без застосованого заходу забезпечення кримінального провадження отримати речі і документи, які можуть бути використані під час судового розгляду для встановлення обставин у кримінальному провадженні. Під час розгляду питання про застосування заходів забезпечення кримінального провадження сторони кримінального провадження повинні подати слідчому судді або суду докази обставин, на які вони посилаються.

Відповідно до ч. 1 ст. 159 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та, у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, судом, вилучити їх (здійснити їх виїмку).

Відповідно до ч. 2 ст. 159 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів здійснюється на підставі ухвали слідчого судді, суду.

Відомості, що містяться у вказаних слідчим документах будуть використані як докази в кримінальному провадженні, а обставини, які передбачається підтвердити цими відомостями, не можливо встановити іншим способом.

Таким чином, отримання тимчасового доступу до документів та інформації, які перебувають у володінні особи, є необхідною слідчою дією, без якої встановити істину по справі не можливо та не можливо встановити іншим способом.

Враховуючи те, що тимчасовий доступ до зазначених документів та інформації надасть можливість отримати докази, які мають суттєве значення для з`ясування обставин кримінального правопорушення та осіб, причетних до його вчинення, слідчий суддя приходить до висновку, що клопотання слідчого СВ ВП № 2 ЗРУП ГУНП України в Запорізькій області ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до інформації та документів є доведеним та обґрунтованим, а їх вилучення необхідне для подальшого дослідження та використання у якості доказів, у зв`язку з чим підлягає задоволенню в повному обсязі.

Керуючись ст. ст. 40, 131, 132, 159-164 КПК України, суддя, -

У Х В А Л И В:

Клопотання слідчого СВ ВП № 2 ЗРУП ГУНП України в Запорізькій області ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до документів по кримінальному провадженню №42022082060000020, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань 14.01.2022 року, за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 1, 2 ст. 364 КК України, задовольнити.

Надати слідчим СВ відділу поліції №2 Запорізького районного управління поліції ГУНП в Запорізькій області ОСОБА_3 , ОСОБА_14 , ОСОБА_15 , дозвіл на тимчасовий доступ до інформації та електронних документів на земельні ділянки за кадастровими номерами:

2322155600:03:004:2033, 2322155600:03:004:2034, 2322155600:03:004:2035, 2322155600:03:004:2036, 2322155600:03:004:2037, 2322155600:03:004:2038, 2322155600:03:004:2039, 2322155600:03:004:2040, 2322155600:03:004:2041, 2322155600:03:004:2042, 2322155600:03:004:2043, 2322155600:03:004:2044, 2322155600:03:004:2045, 2322155600:03:004:2046, 2322155600:03:004:2047, 2322155600:03:004:2061, 2322155600:03:004:2062, 2322155600:03:004:2063, 2322155600:03:004:2064, 2322155600:03:004:2065, 2322155600:03:004:2066, 2322155600:03:004:2067, 2322155600:03:004:2068, 2322155600:03:004:2069, 2322155600:03:004:2070, 2322155600:03:004:2071, 2322155600:03:004:2072, 2322155600:03:004:2073, 2322155600:03:004:2074, 2322155600:03:004:2075, 2322155600:03:004:2076, 2322155300:02:005:3702, 2322155300:02:005:3703, 2322155300:02:005:3704, 2322155300:02:005:3705, 2322155300:02:005:3706,

2322155300:02:005:3707, 2322155300:02:005:3708, 2322155300:02:005:3709,

2322155300:02:005:3710, 2322155300:02:005:3711, 2322155300:02:005:3712, 2322155300:02:005:3713, 2322155300:02:005:3714, 2322155300:02:005:3715,

2322155300:02:005:3716, 2322155300:02:005:3717, 2322155300:02:005:3718,

2322155600:03:004:2020, 2322155600:03:004:2021, 2322155600:03:004:2022,

2322155600:03:004:2023, 2322155600:03:004:2024, 2322155600:03:004:2025,

2322155600:03:004:2026, 2322155600:03:004:2027, 2322155600:03:004:2028,

2322155600:03:004:2029, 2322155600:03:004:2030, 2322155600:03:004:2048,

2322155600:03:004:2049, 2322155600:03:004:2050, 2322155600:03:004:2051,

2322155600:03:004:2052, 2322155600:03:004:2053, 2322155600:03:004:2054,

2322155600:03:004:2055, 2322155600:03:004:2056, 2322155600:03:004:2057,

2322155600:03:004:2058, 2322155600:03:004:2059, 2322155600:03:004:2003, 2322155600:03:004:2004, 2322155600:03:004:2005, 2322155600:03:004:2006, 2322155600:03:004:2007, 2322155600:03:004:2008, 2322155600:03:004:2009, 2322155600:03:004:2012, 2322155600:03:004:2015, 2322155600:03:004:2031, 2322155600:03:004:2032, 2322155600:03:004:2060,

2322155600:03:004:2003, 2322155600:03:004:2004 2322155600:03:004:2005, 2322155600:03:004:2006, 2322155600:03:004:2007, 2322155600:03:004:2008, 2322155600:03:004:2009, 2322155600:03:004:2012,

що знаходяться в автоматизованій системі Державного земельного кадастру, з можливістю їх вилучення у Державному підприємстві « ІНФОРМАЦІЯ_11 », розташованого за адресою: АДРЕСА_2 , - у вигляді роздрукованих належним чином завірених копій електронних документів та інформації у вигляді скриншотів з АС ДЗК й таблиць завірених підписами компетентних осіб щодо проведених дій державними кадастровими реєстраторами відносно вищевказаних земельних ділянок із зазначенням дати, часу, П.І.П. державного кадастрового реєстратора та назви дій тощо.

Ухвала слідчого судді про тимчасовий доступ до документів діє протягом одного місяця з дня постановлення.

Ухвала оскарженню не підлягає.

У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями Кримінального-процесуального кодексу України з метою відшукування та вилучення зазначених документів.

Суддя: ОСОБА_1

СудЖовтневий районний суд м. Запоріжжя
Дата ухвалення рішення14.11.2022
Оприлюднено13.05.2024
Номер документу107376271
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —331/3907/22

Ухвала від 24.06.2024

Кримінальне

Запорізький апеляційний суд

Рассуждай В. Я.

Ухвала від 10.01.2023

Кримінальне

Жовтневий районний суд м. Запоріжжя

Скользнєва Н. Г.

Ухвала від 10.01.2023

Кримінальне

Жовтневий районний суд м. Запоріжжя

Скользнєва Н. Г.

Ухвала від 14.11.2022

Кримінальне

Жовтневий районний суд м. Запоріжжя

Скользнєва Н. Г.

Ухвала від 31.10.2022

Кримінальне

Жовтневий районний суд м. Запоріжжя

Скользнєва Н. Г.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні