Рішення
від 18.11.2022 по справі 420/11643/22
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 420/11643/22

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

18 листопада 2022 року м. Одеса

Одеський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Бжассо Н.В., розглянув в порядку письмового провадження за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОДЕСЬКИЙ КЕРАМЗИТОВИЙ ЗАВОД» до Головного управління ДПС в Одеській області, за участі третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні позивача Відкрите акціонерне товариство «Одеський керамзитовий завод» про визнання протиправними дій, зобов`язання вчинити дії

ВСТАНОВИВ:

До Одеського окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОДЕСЬКИЙ КЕРАМЗИТОВИЙ ЗАВОД» до Головного управління ДПС в Одеській області за участі третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні позивача Відкрите акціонерне товариство «Одеський керамзитовий завод» за результатом розгляду якого позивач просить суд:

- визнати протиправною бездіяльність Головного управління ДПС в Одеській області, яка полягає у відмові взяття на облік Договору про спільну діяльність від 30.08.2021 року б/н, укладеного між Това риством з обмеженою відповідальністю «Одеський керамзитовий завод» та Відкритим акціонерним товариством «Одеський керамзитовий завод», яка оформлена листом за вихідним № 4746/6/15-32-12-13-09 від 14.02.2022 року.

- зобов`язати Головне управ ління ДПС в Одеській області взяти на облік Договір про спільну діяльність від 30.08.2021 року б/н, укладений між Товариством з обмеженою відповідальністю «Одеський керамзитовий завод» та Відк ритим акціонерним товариством «Одеський керамзитовий завод».

В обґрунтування адміністративного позову представник позивача зазначає, що не погоджується з відмовою відповідача, яка полягає у відмові взяття на облік Договору про спільну діяльність від 30.08.2021 року 6/н, укладеного між ТОВ «Одеський керамзитовий завод» та ВАТ «Одеський керамзитовий завод», вважає її про типравною, безпідставною, та такою що, не ґрунтується на положеннях чинного зако нодавства, порушує право позивача на свободу вибору обрання форми здійснення підприємницької, створює перешкоду господарській ді яльності позивача з боку органу державної влади.

Ухвалою суду від 29.08.2022 року судом відкрито провадження у справі за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи.

14.09.2022 року представником відповідача надано до суду відзив, в якому зазначено, що згідно наданих документів до контролюючого органу для взяття на облік Договору про спільну діяльність, встановлено, що ВАТ «ОДЕСЬКИЙ КЕРАМЗИТОВИЙ ЗАВОД» (код ЄДРПОУ 19049242)) цього Договору обліковується в ТУ ДПС В ОДЕСЬКІЙ ОБЛАСТІ (СУВОРОВСЬКА ДПІ) у стані 28 - ТРИВАЄ ПРОЦЕДУРА ПРИПИНЕННЯ (НАПРАВЛЕНІ ЗАПЕРЕЧЕННЯ ОРТ АНУ ДПС). По вказаному Товариству 04.02.2015 за № 15561100013021829 до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (далі - ЄДР) внесено рішення засновників (учасників) юридичної особи або уповноваженого ними органу щодо припинення юридичної особи в результаті ліквідації. Причина зняття з обліку - припинення за рішенням засновників (учасників) або уповноваженого органу. По ВАТ «ОДЕСЬКИЙ КЕРАМЗИТОВИЙ ЗАВОД» (код ЄДРПОУ 19049242) тривають заходи щодо підписання обхідного листа відповідними структурними підрозділами ГУ ДПС в Одеській області щодо зняття його з обліку. Згідно відомості з ЄДР від 04.02.2015 Головою ліквідаційної комісії ВАТ «ОДЕСЬКИЙ КЕРАМЗИТОВИЙ ЗАВОД» (код ЄДРПОУ 19049242) призначено Лисюка Володимира Миколайовича (РНОКПП НОМЕР_1 ). Статтею 105 Цивільного кодексу України визначено, що до комісії з припинення юридичної особи (ліквідаційної комісії) або ліквідатора з моменту призначення переходять повноваження щодо управління справами юридичної особи. При цьому Договір за учасника ВАТ «ОДЕСЬКИЙ КЕРАМЗИТОВИЙ' ЗАВОД» підписано керівником - Грозицьким О.О.. Пунктом 6 Договору про спільну діяльність (договір простого товариства) від 30 серпня 2021 року визначено, що прибуток, одержаний Учасниками в результаті спільної діяльності, розподіляється після покриття витрат для здійснення спільної діяльності та утримання спільного майна пропорційно вартості вкладів Учасників у спільне майно по завершенню кожного календарного року на протязі двох місяців. Тобто, учасник 2 (ВАТ ОДЕСЬКИЙ КЕРАМЗИТОВИЙ ЗАВОД»), який у теперішній час знаходиться у стані припинення буде отримувати прибуток, який повинен підлягати оподаткуванню. Враховуючи вищевикладене, дії Головного управління ДПС в Одеській області є правомірними.

Ухвалою суду від 27.10.2022 року залучено до участі у справі, у якості третьої особи, що не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача - ВАТ «Одеський керамзитовий завод» та здійснено перехід до розгляду справи за правилами загального позовного провадження. Підготовче засідання призначене судом на 10.11.2022 року.

07.11.2022 року електронним засобом зв`язку від представника ВАТ «Одеський керамзитовий завод» до суду надійшли письмові пояснення, в яких зазначено, що ВАТ «Одеський керамзитовий завод» повністю погоджується з заявленим ТОВ «Одеський керамзитовий завод» позовом та підтримує в повному обсязі позовні вимоги. На переконання представника третьої особи позивачем 11.02.2022 року надано відповідачу повний перелік оформлених відповідно до вимог законодавства документів для постановки на облік Договору про спільну діяльність від 30.08.2021 року б/н, укладеного між позивачем та третьою особою. Натомість відповідач всупереч вимогам Порядку обліку платників податків і зборів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України № 1588 від 09.12.2011 р., зокрема за відсутності визначених в ньому підстав (тобто на власний розсуд), вдався до надання правової оцінки Договору про спільну діяльність від 30.08.2021 року б/н, зокрема в частині обсягу цивільної правоздатності одного з учасників та обсягу повноважень його представника (чим вийшов за межі своїх повноважень), що регламентовано виключно законом. Представник вказує, що зазначені відповідачем у листі № 4746/6/15-32-12-13-09 від 14.02.2022 р. підстави відмови у взятті на облік Договору про спільну діяльність від 30.08.2021 року б/н не ґрунтуються на законодавстві та визначені відповідачем на власний розсуд, без посилань на правові норми Порядку обліку платників податків і зборів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України № 1588 від 09.12.2011 р., зареєстрованого в Міністерстві юстиції за № 1562/20300 від 29.12.2011 року.

У підготовче засідання 10.11.2022 року сторони не з`явились, про дату, час та місце проведення судового засідання повідомлені належним чином. 10.11.2022 року судом закрито підготовче провадження по справі. Справа призначена розглядом по суті на 17.11.2022 року о 14 годині 00 хвилин.

У судове засідання сторони не з`явилися, причини неявки суду не повідомили. Про день, час і місце судового розгляду справи повідомлялися належними чином.

Справу розглянуто в порядку письмового провадження у відповідності до ч. 9 ст. 205 КАС України.

Суд розглянув матеріали справи, всебічно і повно з`ясував всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, оцінив надані учасниками справи докази в їх сукупності та робить наступні висновки.

Товариство з обмеженою відповідальністю «ОДЕСЬКИЙ КЕРАМЗИТОВИЙ ЗАВОД» є юридичною особою (код ЄДРПОУ 36143585) основним видом діяльності якого є: Виробництво цегли, черепиці та інших будівельних виробів із випаленої глини. (код КВЕД 23.32).

30.08.2021 року між Товариством з обмеженою відповідальністю «ОДЕСЬКИЙ КЕРАМЗИТОВИЙ ЗАВОД» та Відкритим акціонерним товариством «ОДЕСЬКИЙ КЕРАМЗИТОВИЙ ЗАВОД» укладено договір про спільну діяльність

11.02.2022 року ТОВ «ОДЕСЬКИЙ КЕРАМЗИТОВИЙ ЗАВОД» звернувся до ГУ ДПС в Одеській області із заявою щодо взяття на облік «Договору про спільну діяльність від 30.08.2021 б/н Товариства з обмеженою відповідальністю «Одеський Керамзитовий Завод», зокрема, заяву (для юридичних осіб та відокремлених підрозділів) за ф. № 1-ОПП та реєстраційну заяву платника податку на додану вартість за ф. № 1-ПДВ в листі від 11.02.2022 №12900/6.

14.02.2022 року відповідачем на заяву позивача надано відповідь № 4746/6/15-32-12-13-09, в якій зазначено, що за результатом розгляду наданих 11.02.2022 уповноваженою особою ТОВ «ОДЕСЬКИЙ КЕРАМЗИТОВИЙ ЗАВОД» документів, для прийняти рішення про реєстрацію - Договору про спільну діяльність (договір простого товариства) від 30 серпня 2021 року виявлені факти, які впливають на результат взяття на податковий облік вказаного Договору:

- Учасник 2 (ВАТ «ОДЕСЬКИЙ КЕРАМЗИТОВИЙ ЗАВОД» (код ЄДРПОУ 19049242) цього Договору обліковується в ГУ ДПС В ОДЕСЬКІЙ ОБЛАСТІ (СУВОРОВСЬКА ДНІ) у стані 18 - ТРИВАЄ ПРОЦ-РА ПРИП-НЯ (НАДАНА ДОВ-КА ПРО ВІДП-ІСТЬ ЗАБОРГОВАННОСТІ (основне місце обліку)). По вказаному Товариству 04.02.2015 за №15561100013021829 до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (далі - ЄДР) внесено рішення засновників (учасників) юридичної особи або уповноваженого ними органу щодо припинення юридичної особи в результаті ліквідації. Причина зняття з обліку - припинення за рішенням засновників (учасників) або уповноваженого органу;

По учаснику 2 (ВАТ «ОДЕСЬКИЙ КЕРАМЗИТОВИЙ ЗАВОД» (код ЄДРПОУ 19049242) Договору закінчені заходи структурними підрозділами ТУ ДПС в Одеській області щодо зняття його з обліку;

Згідно відомості з ЄДР від 04.02.2015 Головою ліквідаційної комісії ВАТ «ОДЕСЬКИЙ КЕРАМЗИТОВИЙ ЗАВОД» (код ЄДРПОУ 19049242) призначено Лисюка Володимира Миколайовича (РНОКПП НОМЕР_1 ). Статтею 105 Цивільного кодексу України визначено, що до комісії з припинення юридичної особи (ліквідаційної комісії) або ліквідатора з моменту призначення переходять повноваження щодо управління справами юридичної особи. При цьому Договір за учасника 2 (ВАТ «ОДЕСЬКИЙ КЕРАМЗИТОВИЙ ЗАВОД») підписано керівником - Грозицьким О.О.

Головне управління ДПС в Одеській області вважає, що для прийняття рішення щодо взяття на облік «Договору про спільну діяльність від 30.08.2021 б/н Товариства з Обмеженою Відповідальністю «Одеський Керамзитовий Завод», необхідно привести у відповідність у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців реєстраційних даних ВАТ «ОДЕСЬКИЙ КЕРАМЗИТОВИЙ ЗАВОД» (код ЄДРПОУ 19049242), а саме про остаточну ліквідацію чи відміну рішення про ліквідацію для подальшого здійснення господарської діяльності (а.с.10-12).

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, судом зазначає наступне.

Відповідно до п.64.6 ст.64 ПКУ на обліку у контролюючих органах повинні перебувати угоди про розподіл продукції, договори управління майном (крім договорів щодо операцій, визначених у другому реченні абзацу другого підпункту 5 пункту 180.1 статті 180 цього Кодексу) та договори про спільну діяльність на території України без створення юридичних осіб, на які поширюються особливості податкового обліку та оподаткування діяльності за такими договорами (угодами), визначені цим Кодексом.

У контролюючих органах не обліковуються договори про спільну діяльність, на які не поширюються особливості податкового обліку та оподаткування спільної діяльності, визначені цим Кодексом. Кожен учасник таких договорів перебуває на обліку у контролюючих органах та виконує обов`язки платника податків самостійно.

Взяття на облік договору або угоди здійснюється шляхом додаткового взяття на облік управителя майна, учасника договору про спільну діяльність або угоди про розподіл продукції як платника податків - відповідального за утримання та внесення податків до бюджету під час виконання договору або угоди.

Податковим кодексом для договорів про спільну діяльність встановлені особливості оподаткування податком на додану вартість та акцизним податком з реалізації пального та спирту етилового (п.п.14.1.139 п.14.1, п.п.4 п.180.1 ст.180, п.п.212.1.15 п.212.1 ст 212 ПКУ). Стосовно інших податків кожен учасник договору про спільну діяльність є самостійним платником податків.

Згідно п.63.10 ст.63 ПКУ порядок обліку платників у контролюючих органах юридичних осіб встановлюється центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.

Порядок обліку платників податків і зборів №1588 розроблений відповідно до Податкового кодексу України з метою використання єдиної раціональної методики обліку платників податків і зборів у контролюючих органах.

Дія цього Порядку поширюється на платників податків - юридичних осіб (резидентів та нерезидентів), їх відокремлені підрозділи, а також самозайнятих осіб. Інформація про таких платників податків, отримана для їх обліку згідно з цим Порядком, вноситься до Єдиного банку даних про платників податків - юридичних осіб (далі - Єдиний банк даних юридичних осіб) та складових частин такого банку даних (реєстру платників податків - нерезидентів, реєстру договорів про спільну діяльність, договорів управління майном та угод про розподіл продукції), а також до Реєстру самозайнятих осіб, який є складовою частиною Державного реєстру фізичних осіб - платників податків (далі - ДРФО).

Відповідно п.п.2.1. 2.4 Порядку №1588, облік платників податків у контролюючих органах ведеться за податковими номерами. Реєстраційний (обліковий) номер платника податків надається контролюючими органами: уповноваженим особам договорів про спільну діяльність на території України без створення юридичної особи при взятті на облік договору згідно з цим Порядком.

Пунктом 3.6 Порядку №1588 передбачено, що на обліку в контролюючих органах перебувають: договори управління майном та договори про спільну діяльність на території України без створення юридичних осіб, за якими здійснюються операції з постачання товарів/послуг, що підлягають оподаткуванню згідно з розділом V Податкового кодексу України (крім договорів, на які поширюються норми другого речення абзацу другого підпункту 5 пункту 180.1 статті 180 розділу V Податкового кодексу України) або розділом VI Податкового кодексу України.

Підставою для взяття на облік договору (угоди) є прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію платником податку на додану вартість (далі - платник ПДВ) або платником акцизного податку уповноваженої особи та отримання документів, визначених пунктом 4.6 розділу IV цього Порядку (для договору про спільну діяльність).

Після взяття на облік договору про спільну діяльність, договору управління майном та угоди про розподіл продукції відомості про них включаються до Реєстру договорів про спільну діяльність, договорів управління майном та угод про розподіл продукції.

З моменту взяття на облік згідно з цим Порядком платник податків вважається таким, що перебуває на загальній системі оподаткування, якщо ним не обрано інший спосіб оподаткування відповідно до законодавства (п. 3.10 Порядку №1588).

Відповідно до п.3.11 Порядку №1588 у разі взяття на облік як платників податків і зборів у контролюючих органах юридичних осіб та їх відокремлених підрозділів, для яких законом установлені особливості їх державної реєстрації та відомості щодо яких не містяться в Єдиному державному реєстрі, у тому числі у разі взяття на облік договорів про спільну діяльність та договорів управління майном, іноземних компаній, організацій та їх відокремлених підрозділів, іноземних юридичних осіб - виконавців проектів (програм) міжнародної технічної допомоги, представництв донорських установ в Україні, дипломатичних місій, контролюючий орган за основним місцем обліку/ДПІ обслуговування формує довідку про взяття на облік платника податків, відомості щодо якого не підлягають включенню до Єдиного державного реєстру, за формою № 34-ОПП (додаток 2). Така довідка надсилається платнику податків не пізніше наступного робочого дня з дня взяття на облік. За згодою платника податків не пізніше наступного робочого дня після взяття його на облік така довідка може бути видана платнику податків або представнику, уповноваженій особі платника податків у контролюючому органі за основним місцем обліку/ДПІ обслуговування.

Згідно п.4.6 Порядку №1588 4.6. Для взяття на облік договору про спільну діяльність уповноважена особа подає одночасно із реєстраційною заявою платника ПДВ або заявою про реєстрацію платника акцизного податку до контролюючого органу за своїм основним місцем обліку такі документи:

заяву за формою № 1-ОПП;

копію договору (контракту) про спільну діяльність.

До цих документів додаються:

1) картка державної реєстрації договору (контракту), якщо до складу учасників договору про спільну діяльність входить іноземний інвестор;

2) копії документів, які підтверджують погодження договору уповноваженим органом управління відповідно до законодавства, засвідчені в установленому законодавством порядку, якщо договором передбачене використання нерухомого майна державної власності, що перебуває у господарському віданні чи оперативному управлінні учасника договору про спільну діяльність;

3) копії спеціальних дозволів на користування надрами, якщо договором передбачене використання надр.

Взяття на облік договорів (контрактів) про виробничу кооперацію, спільне виробництво та інші види спільної інвестиційної діяльності за участю іноземного інвестора здійснюється після державної реєстрації договору (контракту) Міністерством економіки Автономної Республіки Крим, обласним, Київським або Севастопольським міським управлінням зовнішніх економічних зв`язків згідно з Положенням про порядок державної реєстрації договорів (контрактів) про спільну інвестиційну діяльність за участю іноземного інвестора, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 30 січня 1997 року № 112.

Відповідно до п.4.11 Порядку №1588, якщо в заяві за формою № 1-ОПП, заяві за формою № 1-ОПН не зазначені обов`язкові реквізити, надані недостовірні або неповні дані, не підписано відповідальною особою платника податку чи особою, яка має документально підтверджене повноваження від платника податку щодо підпису заяви за формою № 1-ОПП, № 1-ОПН, документи подані не у повному обсязі або не пред`явлені оригінали відповідних документів (у разі подання документів поштовим відправленням - копії відповідних документів, не засвідчені нотаріально або державною установою), то не пізніше наступного робочого дня від дня отримання заяви контролюючий орган повертає документи платнику податків для виправлення (із зазначенням підстав неприйняття документів).

З матеріалів справи вбачається, що ТОВ «ОДЕСЬКИЙ КЕРАМЗИТОВИЙ ЗАВОД» до реєстрації подано пакет документів, а саме: реєстраційну заяву платника податку на додану вартість (форма 1-ПДВ) та копію Договору про спільну діяльність від 30.08.2021 року б/н.Відомостей щодо невірного заповнення даних документів чи неповного пакету документів відповідачем не надано.

Разом з тим, лист № 4746/6/15-32-12-13-09 від 14.02.2022 року будь-яких інших правових підстав для відмови у взятті на облік Договору від 30.08.2021 року між Товариством з обмеженою відповідальністю «ОДЕСЬКИЙ КЕРАМЗИТОВИЙ ЗАВОД» та Відкритим акціонерним товариством «ОДЕСЬКИЙ КЕРАМЗИТОВИЙ ЗАВОД» про спільну діяльність не містить.

Посилання відповідача на необхідність приведення у відповідність у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців реєстраційних даних ВАТ «ОДЕСЬКИЙ КЕРАМЗИТОВИЙ ЗАВОД» (код ЄДРПОУ 19049242), а саме про остаточну ліквідацію чи відміну рішення про ліквідацію для подальшого здійснення господарської діяльності, як на підставу відмови у взятті на облік договору про спільну діяльність суд вважає необґрунтованими так, як подібного обмеження чинне законодавство не містить, так само як і не місить такої підстави для відмови у взятті на податковий облік договору про спільну діяльність.

За таких обставин, суд вважає необґрунтованою надану відмову у взятті на податковий облік Договору про спільну діяльність від 30.08.2021 року між Товариством з обмеженою відповідальністю «ОДЕСЬКИЙ КЕРАМЗИТОВИЙ ЗАВОД» та Відкритим акціонерним товариством «ОДЕСЬКИЙ КЕРАМЗИТОВИЙ ЗАВОД».

При цьому, суд зазначає, що дія це активна поведінка, під час якої приймаються певні рішення, вчиняються певні активні дії, які змінюють існуюче (статичне) положення, а бездіяльність це пасивна поведінка, тобто невиконання будь-яких активних дій в конкретних умовах.

Враховуючи, що відповідачем листом за вихідним № 4746/6/15-32-12-13-09 від 14.02.2022 року відмовлено у взятті на облік Договору про спільну діяльність від 30.08.2021 року б/н, укладеного між Това риством з обмеженою відповідальністю «Одеський керамзитовий завод» та Відкритим акціонерним товариством «Одеський керамзитовий завод», суд вважає, що відповідачем допущено протиправні дії, а не бездіяльність.

Тому, позовні вимоги підлягають задоволенню шляхом визнання протиправними дій Головного управління ДПС в Одеській області щодо відмови у взятті на облік Договору про спільну діяльність від 30.08.2021 року б/н, укладеного між Това риством з обмеженою відповідальністю «Одеський керамзитовий завод» та Відкритим акціонерним товариством «Одеський керамзитовий завод», яка оформлена листом за вихідним № 4746/6/15-32-12-13-09 від 14.02.2022 року та зобов`язання Головного управ ління ДПС в Одеській області взяти на облік Договір про спільну діяльність від 30.08.2021 року б/н, укладений між Товариством з обмеженою відповідальністю «Одеський керамзитовий завод» та Відк ритим акціонерним товариством «Одеський керамзитовий завод».

Відповідно до ч. ч. 1, 2 ст. 77 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

У таких справах суб`єкт владних повноважень не може посилатися на докази, які не були покладені в основу оскаржуваного рішення, за винятком випадків, коли він доведе, що ним було вжито всіх можливих заходів для їх отримання до прийняття оскаржуваного рішення, але вони не були отримані з незалежних від нього причин.

Згідно зі ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

З огляду на вищевикладене, суд робить висновок, що адміністративний позов належить до задоволення.

Згідно з ч. 1ст. 139 КАС України, при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Суд зазначає, що за звернення до суду із зазначеним позовом позивач сплатив 2481,00 грн. судового збору.

Керуючись ст.ст.2, 3, 6, 8, 9, 73, 74, 75, 76, 77, 94, 139, 173-183, 192-228, 243, 245, 246, 250, 255, 295 КАС України, суд

ВИРІШИВ:

Задовольнити адміністративний позов ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОДЕСЬКИЙ КЕРАМЗИТОВИЙ ЗАВОД» до Головного управління ДПС в Одеській області за участі третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні позивача Відкрите акціонерне товариство «Одеський керамзитовий завод» про визнання протиправними дій, зобов`язання вчинити дії.

Визнати протиправними дії Головного управління ДПС в Одеській області щодо відмови у взятті на облік Договору про спільну діяльність від 30.08.2021 року б/н, укладеного між Това риством з обмеженою відповідальністю «Одеський керамзитовий завод» та Відкритим акціонерним товариством «Одеський керамзитовий завод», яка оформлена листом за вихідним № 4746/6/15-32-12-13-09 від 14.02.2022 року.

Зобов`язати Головне управ ління ДПС в Одеській області взяти на облік Договір про спільну діяльність від 30.08.2021 року б/н, укладений між Товариством з обмеженою відповідальністю «Одеський керамзитовий завод» та Відк ритим акціонерним товариством «Одеський керамзитовий завод».

Стягнути з Головного управління ДПС в Одеській області на користь ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОДЕСЬКИЙ КЕРАМЗИТОВИЙ ЗАВОД» судовий збір у розмірі 2481,00 грн (дві тисячі чотириста вісімдесят одну гривні нуль копійок).

Відповідно до ст.255 КАС України рішення суду першої інстанції набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Згідно з ч.1 ст.295 КАС України, апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів. Якщо в судовому засіданні було проголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складання повного тексту рішення.

Апеляційна скарга подається учасниками справи до П`ятого апеляційного адміністративного суду.

Позивач ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОДЕСЬКИЙ КЕРАМЗИТОВИЙ ЗАВОД» (67560, Одеська обл., Одеський р-н, сільрада Красносільська, 21-й км. Старокиївського шосе, 23 А; код ЄДРПОУ 36143585);

Відповідач Головне управління ДПС в Одеській області (вул. Семінарська, буд. 5, м. Одеса, 65044; код ЄДРПОУ ВП 44069166);

Третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні позивача Відкрите акціонерне товариство «Одеський керамзитовий завод» (21-й км Старокиївського шосе, 23-Б, м.Одеса, 65025, код ЄДРПОУ 19049242).

Повний текст рішення складений та підписаний судом 18.11.2022 року.

СуддяН.В. Бжассо

Дата ухвалення рішення18.11.2022
Оприлюднено21.11.2022
Номер документу107400306
СудочинствоАдміністративне
Сутьвизнання протиправними дій, зобов`язання вчинити дії

Судовий реєстр по справі —420/11643/22

Постанова від 28.03.2023

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Бойко А.В.

Ухвала від 19.12.2022

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Бойко А.В.

Ухвала від 13.12.2022

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Бойко А.В.

Рішення від 18.11.2022

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Бжассо Н.В.

Ухвала від 27.10.2022

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Бжассо Н.В.

Ухвала від 27.10.2022

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Бжассо Н.В.

Ухвала від 28.08.2022

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Бжассо Н.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні