ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Держпром, 8-й під`їзд, майдан Свободи, 5, м. Харків, 61022,
тел. приймальня (057) 705-14-14, тел. канцелярія 705-14-41, факс 705-14-41
УХВАЛА
16 листопада 2022 року м. ХарківСправа № 922/1403/22
Господарський суд Харківської області у складі:
судді Новікової Н.А.
за участю секретаря судового засідання Желтухіна А. М.
розглянувши клопотання позивача Товариства з обмеженою відповідальністю «НОВКОРП» про витребування документів та відомостей (вх. № 14020/22 від 15.11.2022 року)
по справі за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «НОВКОРП» (код ЄДРПОУ 43956634, юридична адреса: 61052, м. Харків, прав. Мало-Панасівський, буд. 4/7, тел. +38(093)66-71-945, E-mail: D.shelyshin@gmail.com)
до Товариства з обмеженою відповідальністю «АЛЬФА-ПРОДУКТ» (код ЄДРПОУ 38381998, юридична адреса: 61010, м. Харків, пров. Донецький, буд. 18/ поштова адреса: 61162, м. Харків, а/с 7975, тел. +38(097)028-43-97, E-mail: stanislav_yampolskiy@klass.com.ua)
про стягнення заборгованості за договором № 121У221 від 06.10.2021 року в сумі 71.512,00 гривень
за участі представників учасників справи:
позивача - не з`явився
відповідача - не з`явився
ВСТАНОВИВ:
Ухвалою господарського суду Харківської області від 05.09.2022 року по даній справі позовну заяву Товариства з обмеженою відповідальністю «НОВКОРП» прийнято до розгляду та відкрито позовне провадження по справі, вирішено розгляд справи здійснювати в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи за наявними у справі матеріалами, встановлено відповідачу строк 15 днів з дня вручення ухвали для подання відзиву на позовну заяву та заяви із запереченнями проти розгляду справи в порядку спрощеного позовного провадження, а позивачу встановлено строк 5 днів на подання до суду відповіді на відзив з дня його отримання.
Протокольною ухвалою суду від 05 жовтня 2022 року суд перейшов до розгляду справи за правилами загального позовного провадження.
15 листопада 2022 року (вх. № 14020/22) на адресу господарського суду Харківської області надійшло клопотання позивача про витребування документів та відомостей в порядку частини 4 статті 80 та статті 81 ГПК України, в якому позивач просить суд витребувати у Державної податкової служби України відомості (докази), зокрема: надати інформацію (відомості) стосовно реалізації товару кінцевому споживачу (покупцям) за період з 04.02.2022 року по теперішній час з зазначенням повного найменування товару, точної дати реалізації, кількості реалізованої продукції окремо за кожним найменуванням; надати усі фіскальні звітні чеки (Z-звіт), які містяться на контрольній стрічці в пам`яті реєстраторів розрахункових операцій або в пам`яті модемів, які до них приєднані за період з 04.02.2022 року по теперішній час за усіма зареєстрованими РРО/ПРРО ТОВ «АЛЬФА-ПРОДУКТ» що стосується реалізації ТОВ «АЛЬФА-ПРОДУКТ» товару; надати інформацію (відомості) з Єдиного реєстру податкових накладних (реєстр ЄРПН) стосовно складення ТОВ «АЛЬФА-ПРОДУКТ» податкових накладних або зведених податкових накладних на реалізацію товару за період з 04.02.2022 року по теперішній час з зазначенням повного найменування товару, точної дати реалізації, кількості реалізованої продукції окремо за кожним найменуванням; надати інформацію (відомості) з Єдиного реєстру податкових накладних (реєстр ЄРПН) та зазначити яка саме компанія реалізувала на адресу ТОВ «АЛЬФА-ПРОДУКТ» товар за період з 01.09.2021 року по теперішній час.
В обґрунтування зазначеного клопотання Товариства з обмеженою відповідальністю «НОВКОРП» посилається на те, що позивач шляхом вжиття самостійних заходів по отриманню вищевказаних відомостей у Державної податкової служби України отримати вищевказані відомості не вдалось за можливе (податковий орган відмовив у наданні інформації), відтак позивач не може самостійно отримати відомості, які мають безпосереднє відношення до розгляду справи, стосуються предмету розгляду вказаної справи та є необхідними для винесення об`єктивного та законного рішення по даній справі.
В призначене 16 листопада 2022 році судове засіданні представники сторін не з`явились, про причини неявки суд не повідомили, про час та місце розгляду справи повідомлені належним чином.
Дослідивши подане клопотання позивача Товариства з обмеженою відповідальністю «НОВКОРП» про витребування документів та відомостей (вх. № 14020/22) суд виходить з наступного.
Частиною 1 статті 73 ГПК України визначено, що доказами є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інших обставин, які мають значення для вирішення справи.
Відповідно до положень частини 2 вказаної статті процесуального закону, ці дані встановлюються такими засобами: 1) письмовими, речовими і електронними доказами; 2) висновками експертів; 3) показаннями свідків.
Приписом частини 4 статті 80 ГПК України визначено, що якщо доказ не може бути поданий у встановлений законом строк з об`єктивних причин, учасник справи повинен про це письмово повідомити суд та зазначити: доказ, який не може бути подано; причини, з яких доказ не може бути подано у зазначений строк; докази, які підтверджують, що особа здійснила всі залежні від неї дії, спрямовані на отримання вказаного доказу.
В силу статті 81 ГПК України учасник справи у разі неможливості самостійно надати докази вправі подати клопотання про витребування доказів судом. У клопотанні повинно бути зазначено: який доказ витребовується; обставини, які може підтвердити цей доказ, або аргументи, які він може спростувати; підстави, з яких випливає, що цей доказ має відповідна особа; заходи, яких особа, яка подає клопотання, вжила для отримання цього доказу самостійно, докази вжиття таких заходів та (або) причини неможливості самостійного отримання цього доказу; причини неможливості отримати цей доказ.
У відповідності до статей 76, 78, 91 ГПК України предметом доказування є обставини, які підтверджують заявлені вимоги чи заперечення або мають інше значення для розгляду справи і підлягають встановленню при ухваленні судового рішення. Достовірними є докази, на підставі яких можна встановити дійсні обставини справи. Письмові докази подаються в оригіналі або в належним чином засвідченій копії, якщо інше не передбачено кодексом.
У Рекомендаціях R (84) 5 Комітету Міністрів Ради Європи державам-членам стосовно принципів цивільного судочинства, що направлені на удосконалення судової системи, наголошується на тому, що суд повинен, принаймні в ході попереднього засідання, а якщо можливо, і протягом всього розгляду, відігравати активну роль у забезпеченні швидкого судового розгляду, поважаючи при цьому права сторін, в тому числі і їх право на неупередженість.
Викладене означає, що клопотання про витребування доказів підлягає задоволенню, за умови якщо відповідні докази, відповідають вимогам належності, достовірності та допустимості (статті 76, 77, 78 ГПК України), а саме клопотання про витребування відповідає вимогам, що до нього ставляться процесуальним законом (стаття 81 ГПК України).
Як вбачається з матеріалів справи, відповідно до п. 8.2. укладеного між сторонами договору сплата за отриманий від продавця товар здійснюється на умовах відстрочки платежу протягом 14 календарних днів з дня реалізації товару кінцевому споживачу, за умови реєстрації податкової накладної.
Враховуючи вищевказані умови договору, позивачем 21.07.2022 року на юридичну адресу ТОВ «АЛЬФА-ПРОДУКТ» було надіслано лист-вимогу № 2 від 21 липня 2022 року про надання інформації (відомості) стосовно реалізації ТМЦ (одноразові електронні сигарети ТМ NEONEX Electronic Cigarettes) ТОВ «АЛЬФА-ПРОДУКТ» кінцевому споживачу, що були поставлені ТОВ «НОВКОРП» згідно видаткових накладних № 41 від 02.02.2022 року на суму 16368,00 грн., № 44 від 02.02.2022 року на суму 18414,00 грн., № 46 від 02.02.2022 року на суму 6138,00 грн., № 61 від 07.02.2022 року на суму 2046,00 грн., № 64 від 07.02.2022 року на суму 12276,00 грн., № 65 від 07.02.2022 року на суму 14322,00 грн., № 141 від 21.02.2022 року на суму 2046,00 грн., № 145 від 21.02.2022 року на суму 2046,00 грн., № 147 від 21.02.2022 року на суму 2046,00 грн., а саме: точну дату реалізації, кількість реалізованої продукції окремо за кожним найменуванням, реєстратор розрахункових операцій та його фіскальний номер, через який здійснювалася реалізація вищезазначеного товару. До листа-вимоги було додано 2 екземпляри акту звірки взаємних розрахунків за договором станом на 20.07.2022 року для їх підписання з боку ТОВ «АЛЬФА-ПРОДУКТ». Зазначений лист ТОВ «АЛЬФА-ПРОДУКТ» не отримало згідно даних трекінгу Укрпошти з відміткою : «відправлення не вручене під час доставки: інші причини». Також 21.07.2022 року на поштову адресу ТОВ «АЛЬФА-ПРОДУКТ»: 61162, м. Харків, а/с 7975 (вказана у договорі № 121Y221), було надіслано лист-вимогу № 2 від 21 липня 2022 року та акт звірки взаємних розрахунків за договором станом на 20.07.2022 року для їх підписання з боку ТОВ «АЛЬФА-ПРОДУКТ», зазначений лист ТОВ «АЛЬФА-ПРОДУКТ» не отримало згідно даних трекінгу Укрпошти з відміткою: «повернення за зворотною адресою: за закінченням встановленого терміну зберігання».
З огляду на неотримання від відповідача необхідної інформації щодо стосовно реалізації ТМЦ (одноразові електронні сигарети ТМ NEONEX Electronic Cigarettes) ТОВ «АЛЬФА-ПРОДУКТ» кінцевому споживачу, ТОВ «НОВКОРП» звернулось до Державної податкової служби України із запитом, в якому просило надати інформацію (відомості) стосовно реалізації ТМЦ (одноразові електронні сигарети ТМ NEONEX Electronic Cigarettes) ТОВ «АЛЬФА-ПРОДУКТ».
На вказаний запит ТОВ «НОВКОРП» було отримано відповідь від Державної податкової служби України від 29.07.2022 року № 797/ЗПІ/99-00-07-04-02-10, відповідно до якої податковим органом було відмовлено у наданні вищезазначеної інформації у зв`язку з тим, що запитувані відомості становлять конфіденційну інформацію. Одночасно із цим ДПС України у вищезазначеному листі було зазначено про можливість з ознайомленням з вищезазначеною інформацію лише за рішенням суду.
Враховуючи те, що шляхом вжиття самостійних заходів по отриманні вищевказаних відомостей у Державної податкової служби України отримати вищевказані відомості не видалось за можливе (податковий орган відмовив у наданні інформації) і позивач не може самостійно отримати такі відомості, які мають безпосереднє відношення до розгляду справи, стосуються предмету розгляду вказаної справи та є необхідними для винесення об`єктивного та законного рішення по даній справі, останній звернувся до суду з клопотанням про витребування відповідних відомостей у Державної податкової служби України.
З матеріалів справи вбачається, що на адресу ТОВ «АЛЬФА-ПРОДУКТ» позивачем поставлялися одноразові електронні сигарети ТМ NEONEX Electronic Cigarettes, які є підакцизною продукцію, оскільки всередині одноразової електронної сигарети рідина, що використовується у них. Відтак з огляду на те, що товар є підакцизною продукцію, він повинен був бути реалізованим ТОВ «АЛЬФА-ПРОДУКТ» із застосування РРО/ПРРО. Тобто, у податкового органу є в наявності необхідні відомості стосовно реалізації ТОВ «АЛЬФА-ПРОДУКТ» одноразових електронних сигарет, що були поставлені ТОВ «НОВКОРП».
Суд констатує, що відповідно до ст. 2 Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» розрахунковий документ - документ встановленої форми та змісту (касовий чек, товарний чек, видатковий чек, розрахункова квитанція, проїзний документ тощо), що підтверджує факт продажу (повернення) товарів, надання послуг, операцій з видачі готівкових коштів держателям електронних платіжних засобів, отримання (повернення) коштів, торгівлю валютними цінностями в готівковій формі, створений в паперовій та/або електронній формі (електронний розрахунковий документ) у випадках, передбачених цим Законом, зареєстрованим у встановленому порядку реєстратором розрахункових операцій або програмним реєстратором розрахункових операцій, чи заповнений вручну.
Відповідно до ст. 2 Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» реєстр програмних реєстраторів розрахункових операцій - реєстр, який ведеться центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, до якого вносяться програмні реєстратори розрахункових операцій в момент присвоєння їм фіскального номера фіскальним сервером контролюючого органу, а також відомості про суб`єкта господарювання та його господарські одиниці, де застосовуються такі реєстратори, дані сертифікатів електронних підписів та/або печаток, що використовуються такими реєстраторами
Відповідно до ст. 1 Положення Про Державну податкову службу України, затверджену постановою КМУ № 227 від 06.03.2019 року № 227 Державна податкова служба України (ДПС) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра фінансів і який реалізує державну податкову політику, державну політику з адміністрування єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування.
Згідно з п. 7 ст. 3 Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» суб`єкти господарювання, які здійснюють розрахункові операції в готівковій та/або в безготівковій формі (із застосуванням електронних платіжних засобів, платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, а також операції з приймання готівки для виконання платіжної операції зобов`язані подавати до контролюючих органів звітність, пов`язану із застосуванням реєстратора розрахункових операцій та розрахункових книжок, не пізніше 15 числа наступного за звітним місяця у разі, якщо цим пунктом не передбачено подання інформації по дротових або бездротових каналах зв`язку.
Порядок передачі інформації до податкових органів по дротових або бездротових каналах зв`язку встановлюється податковими органами на базі технології, розробленої Національним банком України та погодженої центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику.
Відповідно до п. 1.5 Порядку передачі електронних копій розрахункових документів і фіскальних звітних чеків реєстраторів розрахункових операцій дротовими або бездротовими каналами зв`язку до органів державної податкової служби, затвердженого наказом Мінфіну N 1057 від 08.10.2012, зареєстрованого в Мін`юсті 17.10.2012 за N 1744/22056, суб`єкти господарювання, які використовують РРО (крім електронних таксометрів, автоматів з продажу товарів (послуг) та РРО, що застосовуються для обліку та реєстрації операцій з торгівлі валютними цінностями в готівковій формі), повинні подавати до органів ДПС по дротових або бездротових каналах зв`язку електронні копії розрахункових документів і фіскальних звітних чеків, які містяться на контрольній стрічці у пам`яті РРО або пам`яті модемів, які до них приєднані.
Відповідно до п. 11 ст. 3 Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» Суб`єкти господарювання, які здійснюють розрахункові операції в готівковій та/або в безготівковій формі (із застосуванням електронних платіжних засобів, платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, а також операції з приймання готівки для виконання платіжної операції зобов`язані, зокрема, проводити розрахункові операції через реєстратори розрахункових операцій та/або через програмні реєстратори розрахункових операцій для підакцизних товарів з використанням режиму програмування із зазначенням коду товарної підкатегорії згідно з УКТ ЗЕД, найменування товарів, цін товарів та обліку їх кількості, а також із зазначенням цифрового значення штрихового коду марки акцизного податку (серія та номер) при роздрібній торгівлі алкогольними напоями.
За приписами п. пп. 14.1.145. п. 14.1. ст. 12 ПКУ підакцизні товари (продукція) - товари за кодами згідно з УКТ ЗЕД, на які цим Кодексом встановлено ставки акцизного податку. Згідно п. 215.1. ст. 215 ПКУ до підакцизних товарів належать, зокрема, рідини, що використовуються в електронних сигаретах.
Крім того, в силу п. 201.1 ст. 201 ПКУ на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, кваліфікованого електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін. Податкова накладна може бути складена за щоденними підсумками операцій (якщо податкова накладна не була складена на ці операції) у разі: здійснення постачання товарів/послуг за готівку кінцевому споживачеві (який не є платником податку), розрахунки за які проводяться через касу/реєстратори розрахункових операцій та/або програмні реєстратори розрахункових операцій, або через банківську установу чи платіжний пристрій (безпосередньо на поточний рахунок постачальника).
Таким чином виходячи з вищезазначених норм Податкового кодексу України вбачається, що ТОВ «АЛЬФА-ПРОДУКТ» у випадку реалізації одноразових електронних сигарет ТМ NEONEX Electronic Cigarettes, що були поставлені ТОВ «НОВКОРП» на адресу ТОВ «АЛЬФА-ПРОДУКТ», зобов`язано в силу вказаних імперативних вимог законодавства складати та реєструвати податкові накладні у системі ЄРПН (єдиний реєстр податкових накладних).
Єдиний електронний реєстр податкових накладних (ЄРПН) - це створена ДПС база даних в Системі електронного адміністрування (СЕА) ПДВ. Порядок реєстрації податкових накладних (ПН) та розрахунків коригування (РК) в ЄРПН визначений у Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, який затверджений постановою КМУ від 29.12.2010 р.
Відповідно до пунктів 12, 13, 14, 22 та 23 Порядку № 1247 після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДПС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки: відповідності податкової накладної та/або розрахунку коригування затвердженому формату (стандарту); чинності кваліфікованого електронного підпису, порядку його накладення та наявності права підписання посадовою особою платника податку таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; реєстрації особи, що надіслала на реєстрацію податкову накладну та/або розрахунок коригування, платником податку на момент складення та реєстрації таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; дотримання вимог, установлених пунктом 192.1 статті 192 та пунктом 201.10 статті 201 Кодексу; наявності помилок під час заповнення обов`язкових реквізитів відповідно до пункту 201.1 статті 201 Кодексу; наявності суми податку на додану вартість відповідно до пунктів 200-1.3 і 200-1.9 статті 200-1 Кодексу (для податкових накладних та/або розрахунків коригування, що реєструються після 1 липня 2015 р.); наявності в Реєстрі відомостей, що містяться у податковій накладній, яка коригується; факту реєстрації/зупинення реєстрації/відмови в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування з такими ж реквізитами; наявності підстав для зупинення реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування; дотримання вимог Законів України "Про електронні довірчі послуги", "Про електронні документи та електронний документообіг" та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.
За результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування (далі - квитанція). Квитанція в електронній формі надсилається платнику податку протягом операційного дня та є підтвердженням прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування. Примірник квитанції в електронній формі зберігається в ДПС. Платник податку надсилає запит до ДПС за допомогою засобів інформаційних, телекомунікаційних, інформаційно-телекомунікаційних систем з накладенням кваліфікованого електронного підпису відповідно до абзаців першого - третього пункту 10 цього Порядку. Після отримання запиту в автоматизованому режимі ДПС здійснюється пошук зазначених у запиті податкової накладної та/або розрахунку коригування та формування відповідного повідомлення.
Відповідно до п. 23 ст. 6 Положення Про Державну податкову службу України, затвердженого постановою КМУ № 227 від 06.03.2019 року № 227 ДПС для виконання покладених на неї завдань має право, зокрема, одержувати безоплатно для ведення Єдиного реєстру податкових накладних, Єдиного реєстру акцизних накладних, формування інформаційного фонду Державного реєстру фізичних осіб - платників податків від платників податків, а також Національного банку та його установ необхідні відомості про суми доходів, виплачених фізичним особам, та утриманих з них податків, зборів, платежів; від органів, уповноважених проводити державну реєстрацію суб`єктів, видавати ліцензії на провадження видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню відповідно до закону, - про державну реєстрацію та видачу ліцензій суб`єктам господарської діяльності; від органів, що здійснюють реєстрацію фізичних осіб, - про громадян, які прибули на проживання до відповідного населеного пункту чи вибули з нього; від органів державної реєстрації актів цивільного стану - про фізичних осіб, які померли; а також одержувати безоплатно інформацію, необхідну для забезпечення реєстрації та обліку платників податків, об`єктів оподаткування та об`єктів, пов`язаних з оподаткуванням.
Таким чином, адміністратором реєстру ЄРПН є Державна податкова служба України, яка має необхідну інформацію щодо складання та відправлення на реєстрацію ТОВ «АЛЬФА-ПРОДУКТ» податкових накладних (зведених податкових накладних) на реалізацію одноразових електронних сигарет ТМ NEONEX Electronic Cigarettes, що були поставлені ТОВ «НОВКОРП» на адресу ТОВ «АЛЬФА-ПРОДУКТ».
Суд, розглядаючи клопотання Товариства з обмеженою відповідальністю «НОВКОРП» про витребування документів та відомостей (вх. № 14020/22 від 15.11.2022 року) враховує також те, що ухвалою господарського суду Харківської області від 05 жовтня 2022 року витребувано у ТОВ «АЛЬФА-ПРОДУКТ» копію видаткової накладної ЦБ-132 від 14.12.2021 на суму 11100,00 грн., яка підписана зі сторони ТОВ «НОВКОРП» і ТОВ «АЛЬФА-ПРОДУКТ»; витребувано у ТОВ «АЛЬФА-ПРОДУКТ» інформацію та підтвердні документи (відомості) стосовно реалізації ТМЦ (одноразові електронні сигарети ТМ NEОNEХ Еlесtronic Сіgаrettes) ТОВ «АЛЬФА-ПРОДУКТ» кінцевому споживачу, що були поставлені ТОВ «НОВКОРП» на адресу ТОВ «АЛЬФА-ПРОДУКТ» за видатковими накладними № ЦБ-41 від 02.02.2022, № ЦБ-44 від 02.02.2022, № ЦБ-46 від 02.02.2022, № ЦБ-61 від 07.02.2022 , № ЦБ-64 від 07.02.2022, № ЦБ-65 від 07.02.2022, № ЦБ-141 від 21.02.2022, № ЦБ-145 від 21.02.2022, № ЦБ-147 від 21.02.2022 за період з 04.02.2022 по теперішній час.
При цьому на виконання вимог вищевказаної ухвали господарського суду ТОВ «АЛЬФА-ПРОДУКТ» жодних підтвердних документів (відомостей) стосовно реалізації ТМЦ господарському суду не надав та зазначив, що у ТОВ «АЛЬФА-ПРОДУКТ» станом на 17.10.2022 року відсутня накладна ЦБ-132 від 14.12.2021 на суму 11100,00 грн. та станом на 17.10.2022 року ТОВ «АЛЬФА-ПРОДУКТ» не реалізовано ТМЦ (одноразові електронні сигарети ТМ NEОNEХ Еlесtronic Сіgаrettes) кінцевому споживачу.
З врахуванням зазначених норм чинного законодавства та з огляду на вказані обставини даної справи, суд дійшов до висновку про доцільність та необхідність в отриманні вищезазначеної інформації у Державної податкової служби України для постановлення законного та обґрунтованого судового рішення по даній справі, оскільки предметом розгляду даної справи є стягнення заборгованості за договором поставки з ТОВ «АЛЬФА-ПРОДУКТ» на користь ТОВ «НОВКОРП» на умовах відстрочки платежу протягом 14 календарних днів з дня реалізації товару кінцевому споживачу та позивач не може самостійно надати докази реалізації відповідачем поставленого з боку ТОВ «НОВКОРП» продукції, оскільки на запити позивача та на вимогу господарського суду ТОВ «АЛЬФА-ПРОДУКТ» необхідну інформацію (відомості) на надало. Водночас відповідні документи повині бути у Державної податкової служби України, яка зобов`язана в силу вимог закону зберігати та обробляти відповідну інформацію (відомості), виконуючи покладені на неї чинним законодавством фунції податкового органу.
Враховуючи відповідність клопотання про витребування документів та відомостей вимогам належності, достовірності та допустимості, а також іншим процесуальним вимогам (стаття 81 ГПК України), з огляду на важливість з`ясування вказаних у клопотанні обставин з метою забезпечення обґрунтованості рішення, суд дійшов до висновку про те, що клопотання позивача підлягає задоволенню.
На підставі наведеного та керуючись статтями 73, 80, 81, 232-235 ГПК України, суд -
УХВАЛИВ:
1. Клопотання позивача Товариства з обмеженою відповідальністю «НОВКОРП» про витребування документів та відомостей (вх. № 14020/22) задовольнити.
2. Витребувати у Державної податкової служби України (код ЄДРПОУ - 43005393, адреса: 04053, м. Київ, пл. Львівська, буд. 8) наступні відомості (докази):
- надати інформацію (відомості) стосовно реалізації ТМЦ (найменування товару: NEONEX Electronic Cigarettes Banana Ice 5 мл рідини; NEONEX Electronic Cigarettes Lychee Ice 5 мл рідини; NEONEX Electronic Cigarettes Peach Ice 5 мл рідини; NEONEX Electronic Cigarettes Orange Ice 5 мл рідини; NEONEX Electronic Cigarettes Passion Grapefruit 5 мл рідини; NEONEX Electronic Cigarettes OMG (Orange, Mango, Guava) 5 мл рідини; NEONEX Electronic Cigarettes Mojoto 5 мл рідини; NEONEX Electronic Cigarettes Apple Ice 5 мл рідини; NEONEX Electronic Cigarettes Mango Ice 5 мл рідини; NEONEX Electronic Cigarettes Mix Berry 5 мл рідини) ТОВ «АЛЬФА-ПРОДУКТ» (код ЄДРПОУ 38381998) кінцевому споживачу (покупцям) за період з 04.02.2022 року по теперішній час з зазначенням повного найменування товару, точної дати реалізації, кількості реалізованої продукції окремо за кожним найменуванням;
- надати усі фіскальні звітні чеки (Z-звіт), які містяться на контрольній стрічці в пам`яті реєстраторів розрахункових операцій або в пам`яті модемів, які до них приєднані за період з 04.02.2022 року по теперішній час за усіма зареєстрованими РРО/ПРРО ТОВ «АЛЬФА-ПРОДУКТ» що стосується реалізації ТОВ «АЛЬФА-ПРОДУКТ» (код ЄДРПОУ 38381998) ТМЦ (найменування товару: NEONEX Electronic Cigarettes Banana Ice 5 мл рідини; NEONEX Electronic Cigarettes Lychee Ice 5 мл рідини; NEONEX Electronic Cigarettes Peach Ice 5 мл рідини; NEONEX Electronic Cigarettes Orange Ice 5 мл рідини; NEONEX Electronic Cigarettes Passion Grapefruit 5 мл рідини; NEONEX Electronic Cigarettes OMG (Orange, Mango, Guava) 5 мл рідини; NEONEX Electronic Cigarettes Mojoto 5 мл рідини; NEONEX Electronic Cigarettes Apple Ice 5 мл рідини; NEONEX Electronic Cigarettes Mango Ice 5 мл рідини; NEONEX Electronic Cigarettes Mix Berry 5 мл рідини);
- надати інформацію (відомості) з Єдиного реєстру податкових накладних (реєстр ЄРПН) стосовно складення ТОВ «АЛЬФА-ПРОДУКТ» (код ЄДРПОУ 38381998) податкових накладних або зведених податкових накладних на реалізацію ТМЦ (найменування товару: NEONEX Electronic Cigarettes Banana Ice 5 мл рідини; NEONEX Electronic Cigarettes Lychee Ice 5 мл рідини; NEONEX Electronic Cigarettes Peach Ice 5 мл рідини; NEONEX Electronic Cigarettes Orange Ice 5 мл рідини; NEONEX Electronic Cigarettes Passion Grapefruit 5 мл рідини; NEONEX Electronic Cigarettes OMG (Orange, Mango, Guava) 5 мл рідини; NEONEX Electronic Cigarettes Mojoto 5 мл рідини; NEONEX Electronic Cigarettes Apple Ice 5 мл рідини; NEONEX Electronic Cigarettes Mango Ice 5 мл рідини; NEONEX Electronic Cigarettes Mix Berry 5 мл рідини) за період з 04.02.2022 року по теперішній час з зазначенням повного найменування товару, точної дати реалізації, кількості реалізованої продукції окремо за кожним найменуванням;
- надати інформацію (відомості) з Єдиного реєстру податкових накладних (реєстр ЄРПН) та зазначити яка саме компанія (назва компанії та її код ЄДРПОУ) реалізувала на адресу ТОВ «АЛЬФА-ПРОДУКТ» (код ЄДРПОУ: 38381998) ТМЦ (найменування товару: NEONEX Electronic Cigarettes Banana Ice 5 мл рідини; NEONEX Electronic Cigarettes Lychee Ice 5 мл рідини; NEONEX Electronic Cigarettes Peach Ice 5 мл рідини; NEONEX Electronic Cigarettes Orange Ice 5 мл рідини; NEONEX Electronic Cigarettes Passion Grapefruit 5 мл рідини; NEONEX Electronic Cigarettes OMG (Orange, Mango, Guava) 5 мл рідини; NEONEX Electronic Cigarettes Mojoto 5 мл рідини; NEONEX Electronic Cigarettes Apple Ice 5 мл рідини; NEONEX Electronic Cigarettes Mango Ice 5 мл рідини; NEONEX Electronic Cigarettes Mix Berry 5 мл рідини) за період з 01.09.2021 року по теперішній час.
3. Зобов`язати Державну податкову службу України (код ЄДРПОУ - 43005393, адреса: 04053, м. Київ, пл. Львівська, буд. 8) надати витребувані відомості (докази) господарському суду Харківської області в строк до 03 грудня 2022 року.
4. Підготовче засідання по даній справі відкласти на "05" грудня 2022 р. о 14:00. Засідання відбудеться в приміщенні Господарського суду Харківської області за адресою: 61022, м. Харків, майдан Свободи, 5, Держпром, 8-й під`їзд, зал № 104-105. Учасникам справи забезпечити явку уповноважених представників, у разі неявки - повідомити суд про причини такої неявки.
5. Ухвалу направити Державній податковій службі України (код ЄДРПОУ - 43005393, адреса: 04053, м. Київ, пл. Львівська, буд. 8), позивачу та відповідачу.
6. Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання та не підлягає оскарженню окремо від рішення суду.
7. Ухвалу складено та підписано 21 листопада 2022 року.
Суддя Н.А. Новікова
Суд | Господарський суд Харківської області |
Дата ухвалення рішення | 16.11.2022 |
Оприлюднено | 23.11.2022 |
Номер документу | 107428403 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Харківської області
Новікова Н.А.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні