Рішення
від 22.11.2022 по справі 357/7097/22
БІЛОЦЕРКІВСЬКИЙ МІСЬКРАЙОННИЙ СУД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 357/7097/22

2/357/2643/22

Категорія 15

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

(ЗАОЧНЕ)

22 листопада 2022 року Білоцерківський міськрайонний суд Київської області у складі:

головуючого судді Бебешко М. М. ,

при секретарі Хоменко О. Р.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні у приміщенні суду в м. Біла Церква в порядку загального позовного провадження цивільну справу за позовною заявою Фурсівської сільської ради Білоцерківського району Київської області до ОСОБА_1 про скасування рішення державного реєстратора та права власності на земельну ділянку у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно,-

В С Т А Н О В И В :

16 серпня 2022 року до Білоцерківського міськрайонного суду Київської області надійшла вищевказана позовна заява. Цього ж дня на адресу суду надійшла заява про забезпечення позову.

Позовні вимоги обґрунтовано тим, що Фурсівська сільська рада, проводячи обстеження земель, які з 01.07.2021 перейшли до комунальної власності виявила на території сільської ради земельну ділянку площею 1,80245 га з кадастровим номером 3220488300:05:012:0013, що перебуває у приватній власності. Право власності на спірну земельну ділянку було зареєстровано на підставі рішення державного реєстратора Кагарлицької міської ради Київської області Нацевич Людмили Віталіївни на підставі Державного акту на право приватної власності на землю серія КВ-ІV 00353, виданого Білоцерківською районною державною адміністрацією 06.02.2001, який згідно додаткових відомостей втрачено. Відповідно до витягу з Державного земельного кадастру від 15.07.2022 земельна ділянка площею 1,8025 га з кадастровим номером 3220488300:05:012:0013, розташована на території Фурсівської сільської ради Білоцерківського району Київської області, відносить до земель промисловості, транспорту, зв`язку, енергетики, оборони та іншого призначення. Листом від 24.02.2022 Білоцерківська РДА повідомила, що згідно відомостей архівного відділу Білоцерківської РДА розпорядження від 21.02.2001 № 127 про передачу у приватну власність або продаж ОСОБА_1 земельної ділянки та Державний акт на право приватної власності на землю серія КВ-ІV 00353 по документах архівного фонду № 474 не значиться, тобто відсутні. Відповідно до листа Головного управління Держгеокадастру у Київській області від 06.06.2022 зазначено, що за інформацією, виданого відділом № 1 Управління Держгеокадастру у Київській області в Книгах записів реєстрації державних актів на право власності на землю та на право постійного користування землею, договорів оренди землі, які зберігаються в архіві даного відділу, записи про реєстрацію Державного акту на право власності на земельну ділянку серія КВ- ІV 00353 відсутні. З даних документів слідує, що розпорядження Білоцерківської РДА від 21.02.2001 № 127 про передачу відповідачу у власність спірної земельної ділянки та Державний акт на право власності на земельну ділянку серія КВ- ІV 003532 не існують та не існували раніше. Відтак, право власності на спірну земельну ділянку було зареєстровано за ОСОБА_1 безпідставно, а спірна земельна ділянка вибула станом на 05.07.2021 із державної власності без волевиявлення Білоцерківської РДА, За таких обставин, представник позивача просить суд скасувати рішення державного реєстратора Кагарлицької міської ради Київської області Нацевич Людмили Віталіївни про державну реєстрацію прав та їх обтяжень (з відкриттям розділу), індексний номер: 58033743 від 07.05.2021 17:25:13, реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна: 2353962732204, та припинити право приватної власності ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , РНОКПП: НОМЕР_1 ) на земельну ділянку, площею 1,8025 га, кадастровий номер 3220488300:05:012:0013, з цільовим призначенням (11.02) Для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємств переробної, машинобудівної та іншої промисловості, яка розташована на території Фурсівської сільської ради Білоцерківського району Київської області.

Одночасно з позовною заявою, на адресу суду надійшла заява про забезпечення позову, яка ухвалою ухвалою суду від 17 серпня 2022 року задоволена та вжито заходи забезпечення позову шляхом накладення арешту на земельну ділянку площею 1,80025 га, кадастровий номер 3220488300:05:012:0013, з цільовим призначення

Відповідно до протоколу автоматизованого розподілу судової справи між суддями від 16 серпня 2022 року вказану справу передано на розгляд судді Бебешко М.М.

Ухвалою суду від 17 серпня 2022 року задоволено заяву про забезпечення позову та накладено арешт на земельну ділянку площею 1,80025 га з кадастровим номером 3220488300:05:012:0013, яка розташована на території Фурсівської сільської ради Білоцерківського району Київської області та на праві приватної власності належить ОСОБА_1 .

Ухвалою суду від 07 вересня 2022 року позовну заяву прийнято до розгляду, відкрито провадження у справі в порядку загального позовного провадження. Підготовче засідання призначено на 04 жовтня 2022 року.

27 вересня 2022 року від позивача на адресу суду надійшла заява про долучення доказів до справи.

Через неявку відповідача в підготовче засідання, призначене на 04 жовтня 2022 року, останнє судом відкладено на 25 жовтня 2022 року.

Ухвалою суду від 25 жовтня 2022 року підготовче провадження у справі закрито та призначено справу до судового розгляду по суті на 22 листопада 2022 року.

22 листопада 2022 року на адресу суду надійшла заява від представника позивача про розгляд справи за його відсутності, підтримання ним позовних вимог в повному обсязі та відсутність заперечень проти заочного розгляду справи.

Відповідач ОСОБА_1 двічі не з`явився в підготовче засідання, призначене судом на 04 жовтня 2022 року та 25 жовтня 2022 року та в судове засідання, призначене судом на 22 листопада 2022 року. Про день, час та місце розгляду справи повідомлений судом своєчасно та належним чином, про що свідчать рекомендовані повідомлення про вручення йому поштових відправлень 13.09.2022, 20.10.2022, 14.11.2022. Клопотань про відкладення розгляду справи чи про розгляд справи за його відсутності, відповідач ОСОБА_1 на адресу суду не направив.

Згідно довідки відділу обліку та моніторингу інформації ЦМУ ДМС у м. Києві та Київській області, яка надійшла на адресу суду 06.09.2022, ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , з 12.12.2018, зареєстрований за адресою: АДРЕСА_2 .

Відповідно до ч.1 ст. 280 ЦПК України - суд може ухвалити заочне рішення на підставі наявних у справі доказів за одночасного існування таких умов: 1) відповідач належним чином повідомлений про дату, час і місце судового засідання; 2) відповідач не з`явився в судове засідання без поважних причин або без повідомлення причин; 3) відповідач не подав відзив; 4) позивач не заперечує проти такого вирішення справи.

За таких умов суд, відповідно до вимог статті 281 ЦПК України постановляє ухвалу про заочний розгляд справи.

Згідно з вимогами частини другої статті 247 ЦПК України - фіксування судового засідання технічним засобом здійснює секретар судового засідання. У разі неявки в судове засідання всіх учасників справи чи в разі якщо відповідно до положень цього Кодексу розгляд справи здійснюється судом за відсутності учасників справи, фіксування судового процесу за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснюється.

Дослідивши матеріали справи, судом встановлено наступне.

Згідно інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, та Реєстру прав власності на нерухоме майно, сформованої станом на 15.07.2022, державним реєстратором Кагарлицької міської ради Київської області Нацевич Людмилою Віталіївною 05.05.2021 прийнято рішення про державну реєстрацію права власності на земельну ділянку площею 1,8025 га, з кадастровим номером 3220488300:05:012:0013 за ОСОБА_1 . Підставою для державної реєстрації права власності став державний акт на право приватної власності на землю серія КВ-ІV 00353, виданий 06.02.2001 Білоцерківською райдержадміністрацією Київської області, який втрачено і оголошення про його втрату опубліковано 25.12.2020 в газеті Громадська думка».. (а.с.25).

Вказана інформація підтверджується витягом з Державного земельного кадастру про земельну ділянку. (а.с.26).

Білоцерківською районною державною адміністрацією 24.02.2022 інформовано адвоката Сергія Потапенка про те, що за повідомленням архівного відділу Білоцерківської райдержадміністрації, розпорядження про передачу у приватну власність або продаж ОСОБА_1 земельної ділянки від 21.01.2001 № 127 та Державний акт на право власності на земельну ділянку серія КВ-ІV 003532 по документах архівного фонду № 474 не значаться. (а.с.28).

Головним управлінням Держгеокадастру у Київській області 06.06.2022 на адвокатський запит адвокатського бюро Потапенка С.А. інформовано, що за інформацією, наданою відділом № 1 Управління надання адміністративних послуг Головного управління Держгеокадастру у Київській області в Книгах записів реєстрації державних актів на право власності на землю та на право постійного користування землею, договорів оренди землі, які зберігаються в архіві відділу, записи про реєстрацію державного акту на право власності на земельну ділянку серії КВ-ІV 003532 від 06.02.2011 відсутні. (а.с.29).

До позовної заяви долучено копію статті в Білоцерківській міськрайонній газеті «Громадська думка» від 25 грудня 2020 року про те, що втрачений жовтий акт, 1,8025 га, виданий на ім`я ОСОБА_1 , вважати недійсним. (а.с.30).

Білоцерківською районною державною адміністрацією 30.08.2022 інформовано Фурсівську сільську раду про те, що згідно справ архівного фонду № 474 «Білоцерківська районна державна адміністрація» в розпорядженнях голови районної державної адміністрації за лютий 2001 року відсутнє розпорядження від 21.02.2001 № 127 про передачу у приватну власність або продаж ОСОБА_1 земельної ділянки, площею 1,8025 га, яка розташована на території Фурсівської сільської ради Білоцерківського району Київської області. (а.с.62).

Головним управлінням Держгеокадастру у Київській області 25.08.2022 інформовано Фурсівську сільську раду про те, що у відділі № 1 Управління надання адміністративних послуг Головного управління Держгеокадастру у Київській області відсутні відомості про реєстрацію в Книзі записів реєстрації державних актів на право власності на землю та на право постійного користування землею, договорів оренди землі, державного акту на право власності на земельну ділянку серії КВ-ІV 003353, виданого 06.02.2001 ОСОБА_1 на земельну ділянку площею 1,8025 га, яка розташована території Фурсівської сільської ради Білоцерківського району Київської області. Крім цього, в архіві відділу «№ 1 Управління у Білоцерківському районі відсутній другий примірник Державного акту на право власності на земельну ділянку серії КВ-ІV 003353, виданого 06.02.2001 ОСОБА_1 на земельну ділянку площею 1,8025 га, яка розташована території Фурсівської сільської ради Білоцерківського району Київської області. (а.с.63).

Постановою старшого слідчого СВ Білоцерківського РУП ГУНП в Київській області від 07 вересня 2022 року Фурсівську сільську раду визнано потерпілою у кримінальному провадженні № 12022111030000539 від 24.02.2022 за ознаками злочинів, передбачнеих ч.3 ст. 190, ч.4 ст. 190, ч.3 ст. 358 КК України. (а.с.64).

Вказані обставини підтверджуються наявними в матеріалах справи письмовими доказами.

При вирішенні справи суд виходить з наступного.

До повноважень сільських, селищних, міських рад у галузі земельних відносин, відповідно до статті 12 Земельного кодексу України (надалі ЗК України) належить: а) розпорядження землями комунальної власності, територіальних громад; б) передача земельних ділянок комунальної власності у власність громадян та юридичних осіб відповідно до цього Кодексу; в) надання земельних ділянок у користування із земель комунальної власності відповідно до цього Кодексу; г) вилучення земельних ділянок комунальної власності із постійного користування відповідно до цього Кодексу; ґ) викуп земельних ділянок приватної власності для суспільних потреб відповідних територіальних громад сіл, селищ, міст; д) організація землеустрою; є) здійснення контролю за використанням та охороною земель комунальної власності, додержанням земельного та екологічного законодавства; ж) обмеження, тимчасова заборона (зупинення) використання земель громадянами і юридичними особами у разі порушення ними вимог земельного законодавства; з) підготовка висновків щодо вилучення (викупу) та надання земельних ділянок відповідно до цього Кодексу; и) встановлення та зміна меж районів у містах з районним поділом; і) інформування населення щодо вилучення (викупу), надання земельних ділянок; ї) внесення пропозицій до районної ради щодо встановлення і зміни меж сіл, селищ, міст; й) вирішення земельних спорів; к) вирішення інших питань у галузі земельних відносин відповідно до закону. До повноважень виконавчих органів сільських, селищних, міських рад у галузі земельних відносин на території сіл, селищ, міст належать: 1) надання відомостей з Державного земельного кадастру відповідно до закону; 2) вирішення інших питань у галузі земельних відносин відповідно до закону.

Суб`єктами права власності на землю, згідно зі статтю 80 ЗК України, є: а) громадяни та юридичні особи - на землі приватної власності; б) територіальні громади, які реалізують це право безпосередньо або через органи місцевого самоврядування, - на землі комунальної власності; в) держава, яка реалізує це право через відповідні органи державної влади, - на землі державної власності.

Землі, які належать на праві власності територіальним громадам, відповідно до частини першої статті 83 ЗК України, є комунальною власністю. У комунальній власності, згідно з вимогами частини другої вказаної статті перебувають: а) усі землі в межах населених пунктів, крім земельних ділянок приватної та державної власності; б) земельні ділянки, на яких розташовані будівлі, споруди, інші об`єкти нерухомого майна комунальної власності незалежно від місця їх розташування; в) землі та земельні ділянки за межами населених пунктів, що передані або перейшли у комунальну власність із земель державної власності відповідно до закону.

Стаття 116 ЗК України встановлює підстави набуття права на землю із земель державної та комунальної власності, відповідно до якої громадяни та юридичні особи набувають права власності та права користування земельними ділянками із земель державної або комунальної власності за рішенням органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування в межах їх повноважень, визначених цим Кодексом або за результатами аукціону. Набуття права власності громадянами та юридичними особами на земельні ділянки, на яких розташовані об`єкти, які підлягають приватизації, відбувається в порядку, визначеному частиною першою статті 128 цього Кодексу. Набуття права на землю громадянами та юридичними особами здійснюється шляхом передачі земельних ділянок у власність або надання їх у користування. Безоплатна передача земельних ділянок у власність громадян провадиться у разі: а) приватизації земельних ділянок, які перебувають у користуванні громадян; б) одержання земельних ділянок внаслідок приватизації державних і комунальних сільськогосподарських підприємств, установ та організацій; в) одержання земельних ділянок із земель державної і комунальної власності в межах норм безоплатної приватизації, визначених цим Кодексом. Передача земельних ділянок безоплатно у власність громадян у межах норм, визначених цим Кодексом, провадиться один раз по кожному виду цільового призначення. Земельні ділянки, які перебувають у власності чи користуванні громадян або юридичних осіб, передаються у власність чи користування за рішенням органів виконавчої влади чи органів місцевого самоврядування лише після припинення права власності чи користування ними в порядку, визначеному законом.

Способи захисту прав на земельні ділянки передбачені статтю 152 ЗК України, відповідно до якої держава забезпечує громадянам та юридичним особам рівні умови захисту прав власності на землю. Власник земельної ділянки або землекористувач може вимагати усунення будь-яких порушень його прав на землю, навіть якщо ці порушення не пов`язані з позбавленням права володіння земельною ділянкою, і відшкодування завданих збитків. Захист прав громадян та юридичних осіб на земельні ділянки здійснюється шляхом: а) визнання прав; б) відновлення стану земельної ділянки, який існував до порушення прав, і запобігання вчиненню дій, що порушують права або створюють небезпеку порушення прав; в) визнання угоди недійсною; г) визнання недійсними рішень органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування; ґ) відшкодування заподіяних збитків; д) застосування інших, передбачених законом, способів.

Сільські, селищні, міські ради, відповідно до частини першої статті 10 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» є органами місцевого самоврядування, що представляють відповідні територіальні громади та здійснюють від їх імені та в їх інтересах функції і повноваження місцевого самоврядування, визначені Конституцією України, цим та іншими законами.

Пунктом 34 частини першої статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні встановлено, що виключно на пленарних засіданнях сільської, селищної, міської ради вирішуються регулювання земельних відносин.

Відповідно до частини п`ятої статті 60 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» - органи місцевого самоврядування від імені та в інтересах територіальних громад відповідно до закону здійснюють правомочності щодо володіння, користування та розпорядження об`єктами права комунальної власності, в тому числі виконують усі майнові операції, можуть передавати об`єкти права комунальної власності у постійне або тимчасове користування юридичним та фізичним особам, укладати договори в рамках державно-приватного партнерства, у тому числі концесійні договори, здавати їх в оренду, продавати і купувати, використовувати як заставу, вирішувати питання їхнього відчуження, визначати в угодах та договорах умови використання та фінансування об`єктів, що приватизуються та передаються у користування і оренду.

Державна реєстрація прав проводиться на підставі документів, необхідних для відповідної реєстрації, передбачених Законом України Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, іншими законами України Порядком державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 25 грудня 2015 року № 1127.

Відповідно до пункту 41 вказаного Поряду - для державної реєстрації права власності на новозбудований об`єкт нерухомого майна подаються: 1) документ, що відповідно до вимог законодавства засвідчує прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об`єкта; 2) технічний паспорт на об`єкт нерухомого майна; 3) документ, що підтверджує присвоєння об`єкту нерухомого майна адреси; 4) письмова заява або договір співвласників про розподіл часток у спільній власності на новозбудований об`єкт нерухомого майна (у разі, коли державна реєстрація проводиться щодо майна, що набувається у спільну часткову власність); 5) договір про спільну діяльність або договір простого товариства (у разі, коли державна реєстрація проводиться щодо майна, будівництво якого здійснювалось у результаті спільної діяльності). Документ, що відповідно до вимог законодавства засвідчує прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об`єкта, не вимагається у разі, коли реєстрація такого документа здійснювалася в Єдиному реєстрі документів. У такому разі державний реєстратор відповідно до наданих заявником у відповідній заяві відомостей про реєстраційний номер документа, що відповідно до вимог законодавства засвідчує прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об`єкта, за допомогою програмних засобів ведення Державного реєстру прав у режимі реального часу отримує відомості Єдиного реєстру документів про документ, що відповідно до вимог законодавства засвідчує прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об`єкта, та перевіряє, відсутність суперечностей між заявленими правами та відомостями, що містяться в цьому Реєстрі. Документ, що підтверджує присвоєння об`єкту нерухомого майна адреси, не вимагається у разі, коли державна реєстрація права власності проводиться на індивідуальний (садибний) житловий будинок, садовий, дачний будинок, збудований на земельній ділянці, право власності на яку зареєстровано в Державному реєстрі прав. У такому разі заявник в поданій заяві обов`язково зазначає відомості про кадастровий номер відповідної земельної ділянки, за яким державним реєстратором отримуються відомості Державного земельного кадастру з метою встановлення місця розташування земельної ділянки, на якій споруджено відповідний об`єкт, для подальшого відображення таких відомостей як адреси об`єкта нерухомого майна. Документ, що підтверджує присвоєння об`єкту нерухомого майна адреси, також не вимагається у разі, коли адреса отримана під час реалізації експериментального проекту з присвоєння адрес об`єктам будівництва та об`єктам нерухомого майна та зазначена в документі, що відповідно до вимог законодавства засвідчує прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об`єкта. У такому разі державний реєстратор відповідно до зазначених заявником у відповідній заяві відомостей про реєстраційний номер документа, що згідно з вимогами законодавства засвідчує прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об`єкта, обов`язково перевіряє відсутність суперечностей між заявленою адресою та відомостями, що містяться в Єдиному реєстрі документів.

Відповідно до частини третьої статті 12, частини першої статті 81 ЦПК України кожна сторона повинна довести ті обставини, які мають значення для справи і на які вона посилається як на підставу своїх вимог або заперечень, крім випадків, встановлених цим кодексом.

Положеннями статті 89 ЦПК України передбачено, що суд оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному, об`єктивному та безпосередньому дослідженні наявних у справі доказів. Жодні докази не мають для суду заздалегідь встановленої сили. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності.

Приймаючи до уваги те, що земельна ділянка з кадастровим номером: 3220488300:05:012:0013 у власність ОСОБА_1 рішенням сесії Білоцерківської районної державної адміністрації, розпорядження Білоцерківської районної державної адміністрації про передачу у приватну власність або продаж ОСОБА_1 земельної ділянки не приймалося, Державний акт на право власності на земельну ділянку серії КВ-ІV № 00353, площею 1,8025 га, розташовану на території Фурсівської сільської ради Білоцерківського району Київської області від 06.02.2001 ОСОБА_1 не видавався, суд приходить до висновку про відсутність правових підстав державного реєстратора Кагарлицької міської ради Київської області Нацевич Людмили Віталіївни у проведенні державної реєстрації права приватної власності на земельну ділянку з кадастровим номером: 3220488300:05:012:0013 за ОСОБА_1 .

За таких обставин, підлягають задоволенню позовні вимоги в частині скасування рішення державного реєстратора Кагарлицької міської ради Київської області Нацевич Людмили Віталіївни, реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна: 2353962732204 шляхом припинення права приватної власності на земельну ділянку з кадастровим номером: 3220488300:05:012:0013 за ОСОБА_1 .

Частинами першою-другою статті 141 ЦПК України передбачено, що судовий збір покладається на сторони пропорційно розміру задоволених позовних вимог. Інші судові витрати, пов`язані з розглядом справи, покладаються: 1) у разі задоволення позову - на відповідача; 2) у разі відмови в позові - на позивача; 3) у разі часткового задоволення позову - на обидві сторони пропорційно розміру задоволених позовних вимог.

У зв`язку з задоволенням позовних вимог до відповідача ОСОБА_1 , з останнього на користь Фурсівської сільської ради Білоцерківського району Київської області, як юридичної особи, яка звернулася за захистом своїх прав до суду, необхідно стягнути сплачений судовий збір в сумі 3 721,05 грн., що складається із сплаченого судового збору за подання позовної заяви в сумі 2 481,00 грн. та сплаченого судового збору за подання заяви про забезпечення позову в сумі 1 240,05 грн.

Згідно з частиною сьомою статті 158 ЦПК України, у разі ухвалення судом рішення про задоволення позову заходи забезпечення позову продовжують діяти протягом дев`яноста днів з дня набрання вказаним рішенням законної сили або можуть бути скасовані за вмотивованим клопотанням учасника справи.

У зв`язку з відсутністю клопотання про скасування заходів забезпечення позову та ухваленням рішення про його задоволення, заходи забезпечення позову, застосовані ухвалою суду від 17 серпня 2022 року продовжують діяти протягом дев`яноста днів з дня набрання рішенням законної сили.

Керуючись ст. 12, 13, 81, 141, 158, 200, 206, 258-259, 263-265, 273, 280-282, 354 ЦПК України, суд,-

У Х В А Л И В :

Позов Фурсівської сільської ради Білоцерківського району Київської області до ОСОБА_1 про скасування рішення державного реєстратора та права власності на земельну ділянку у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно задовольнити повністю.

Скасувати рішення державного реєстратора Кагарлицької міської ради Київської області Нацевич Людмили Віталіївни про державну реєстрацію прав та їх обтяжень (з відкриттям розділу), індексний номер: 58033743 від 07.05.2021 17:25:13, реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна: 2353962732204, та припинити право приватної власності ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , РНОКПП: НОМЕР_1 ) на земельну ділянку, площею 1,8025 га, кадастровий номер 3220488300:05:012:0013, з цільовим призначенням (11.02) Для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємств переробної, машинобудівної та іншої промисловості, яка розташована на території Фурсівської сільської ради Білоцерківського району Київської області.

Стягнути з ОСОБА_1 на користь Фурсівської сільської ради Білоцерківського району Київської області судові витрати у справі, пов`язані зі сплатою судового збору в сумі 3 721,05 грн.

Заходи забезпечення позову, застосовані ухвалою суду від 17 серпня 2022 року продовжують діяти протягом дев`яноста днів з дня набрання рішенням законної сили.

Заочне рішення може бути переглянуте судом, що його ухвалив, за письмовою заявою відповідача.

Заяву про перегляд заочного рішення може бути подано протягом тридцяти днів з дня його проголошення.

Учасник справи, якому повне заочне рішення суду не було вручене у день його проголошення, має право на поновлення пропущеного строку на подання заяви про його перегляд - якщо така заява подана протягом двадцяти днів з дня вручення йому повного заочного рішення суду.

Строк на подання заяви про перегляд заочного рішення може бути також поновлений в разі пропуску з інших поважних причин.

Заочне рішення набирає законної сили, якщо протягом строків, встановлених цим Кодексом, не подані заява про перегляд заочного рішення або апеляційна скарга, або якщо рішення залишено в силі за результатами апеляційного розгляду справи.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

Апеляційна скарга на рішення суду може бути подана протягом тридцяти днів з дня його складення до Київського апеляційного суду.

Учасник справи, якому рішення не було вручене у день його проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження рішення суду - якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.

Позивач: Фурсівська сільська рада Білоцерківського району Київської області. Місцезнаходження: 09150, Київська область, Білоцерківський район, село Фурси, вулиця Ярослава мудрого, будинок 48. Код ЄДРПОУ: 04363225.

Відповідач: ОСОБА_1 . Місце проживання: АДРЕСА_1 . РНОКПП: НОМЕР_1 .

СуддяМ. М. Бебешко

СудБілоцерківський міськрайонний суд Київської області
Дата ухвалення рішення22.11.2022
Оприлюднено24.11.2022
Номер документу107442573
СудочинствоЦивільне
КатегоріяСправи позовного провадження Справи у спорах, що виникають із земельних відносин, з них:

Судовий реєстр по справі —357/7097/22

Рішення від 22.11.2022

Цивільне

Білоцерківський міськрайонний суд Київської області

Бебешко М. М.

Ухвала від 25.10.2022

Цивільне

Білоцерківський міськрайонний суд Київської області

Бебешко М. М.

Ухвала від 06.09.2022

Цивільне

Білоцерківський міськрайонний суд Київської області

Бебешко М. М.

Ухвала від 16.08.2022

Цивільне

Білоцерківський міськрайонний суд Київської області

Бебешко М. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні