Рішення
від 30.11.2022 по справі 300/3523/22
ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

"30" листопада 2022 р. справа № 300/3523/22

м. Івано-Франківськ

Івано-Франківський окружний адміністративний суд в складі головуючого судді Григорука О.Б., розглянувши в порядку письмового провадження за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Головного управління Пенсійного фонду України в Івано-Франківській області, Головного управління Пенсійного фонду України в Одеській області, Головного управління Пенсійного фонду України в Рівненській області про визнання дій протиправними та зобов`язання до вчинення дій

ВСТАНОВИВ:

ОСОБА_1 звернулася до суду з адміністративним позовом до Головного управління Пенсійного фонду України в Івано-Франківській області, Головного управління Пенсійного фонду України в Одеській області, Головного управління Пенсійного фонду України в Рівненській області про

визнання протиправним та скасувати рішення Головного управління Пенсійного фонду України в Одеській області від 11.04.2022 №091630010685 про відмову позивачу у призначенні пенсії за віком, щодо неврахування в пільговому обчисленні (один рік і шість місяців за один рік роботи) стажу роботи в місцевостях, прирівняних до районів Крайньої Півночі за період з 06.08.1984 по 24.02.1991;

визнання протиправним та скасувати рішення Головного управління Пенсійного фонду України в Рівненській області від 15.06.2022 №172750004567 про відмову позивачу у призначенні пенсії за віком, щодо неврахування в пільговому обчисленні (один рік і шість місяців за один рік роботи) стаж роботи в місцевостях, прирівняних до районів Крайньої Півночі за період з 06.08.1984 по 24.02.1991;

зобов`язання Головного управління Пенсійного фонду України в Івано-Франківській області повторно розглянути заяву позивача про призначення пенсії за віком відповідно до Закону України "Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування" з урахуванням періоду роботи в районах Крайньої Півночі за період з 06.08.1984 по 24.02.1991 в пільговому обчисленні (один рік і шість місяців за один рік роботи).

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що відповідачем протиправно не зараховано до страхового стажу позивача період роботи та заробіток в місцевості прирівняній до районів Крайньої Півночі з 06.08.1984 по 24.02.1991 в пільговому обчисленні з розрахунку один рік роботи за один рік і шість місяців.

Ухвалою Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 12.09.2022 відкрито провадження в даній адміністративній справі за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні).

Відповідачі скористалися правом на подання відзиву на позовну заяву.

29.09.2022 до суду надійшов відзив Головного управління Пенсійного фонду України в Івано-Франківській області (а.с.23-26). Згідно відзиву відповідач щодо задоволення позовної заяви заперечив. Відповідно до відзиву Головне управління Пенсійного фонду України в Івано-Франківській області заперечило щодо заявлених позовних вимог, вказавши на відсутність підстав для призначення пенсії позивачу за віком. Щодо урахування кратності пільгового стажу роботи за період з 06.08.1984 по 24.02.1991 в районі Крайньої Півночі аргументовано, що позивачем не надано відповідних договорів, які б визначали пільги, при цьому в трудовій книжці відсутні відомості про наявність у позивача права на пільгове обчислення стажу.

28.09.2022 до суду надійшов відзив Головного управління Пенсійного фонду України в Одеській області, 26.10.2022 - відзив Головного управління Пенсійного фонду України в Рівненській області, відповідно до яких представники відповідачів вважають позов безпідставним, необґрунтованим та просять в задоволенні вимог позивача відмовити у повному обсязі (а.с.66-68).

19.10.2022 до суду надійшла відповідь позивача на відзив, відповідно до якої позивач не погоджується з аргументами відповідачів (а.с.72-75).

Суд, розглянувши у відповідності до вимог статті 262 Кодексу адміністративного судочинства України справу за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні), дослідивши докази і письмові пояснення, викладені у заявах по суті справи, встановив наступне.

ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , 01.04.2022 звернулася до Головного управління Пенсійного фонду України в Івано-Франківській області із заявою про призначення пенсії за віком згідно Закону України "Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування".

За результатом розгляду заяви позивача, за принципом екстериторіальності Головне управління Пенсійного фонду України в Одеській області прийняло рішення від 11.04.2022 №091630010685, яким відповідач відмовив позивачу в призначенні пенсії за віком відповідно до абзацу 2 частини 1 статті 26 Закону України "Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування" у зв`язку з відсутністю необхідного страхового стажу не менше 28 років. Зазначено, що в наявності 24 роки 8 місяців 23 дні. Право виходу на пенсію за віком позивач набуде після досягнення 63 років (а.с.4).

29.06.2022 позивач звернулася до Головного управління Пенсійного фонду України в Івано-Франківській області із заявою про призначення пенсії за віком, згідно Закону України "Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування".

За результатом розгляду заяви позивача від 29.06.2022, за принципом екстериторіальності Головне управління Пенсійного фонду України в Рівненській області прийняло рішення від 15.06.2022 №172750004567, яким відповідач відмовив позивачу в призначенні пенсії за віком відповідно до статті 26 Закону України "Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування" у зв`язку з відсутністю необхідного страхового стажу не менше 28 років. Згідно вказаного рішення відповідач встановив, що страховий стаж позивача становить 26 років 3 місяці 23 дні (а.с.5).

Відповідно до записів трудової книжки НОМЕР_1 , позивач працювала у місцевості прирівняній до районів Крайньої Півночі в періоди з 06.08.1984 по 24.02.1991 (а.с.6, 7).

У відповідності до довідки Акціонерного товариства "Виробниче геофізичне об`єднання "Тюменьпромгеофізика" від 20.08.2021 №106, за період роботи позивача укладались строкові трудові договори на такі періоди: з 21.08.1984 по 21.08.1987 (наказ №160-к від 27.08.1984 р.) (а.с.9).

Відповідно до розрахунку стажу за пенсійною справою 091630010685 позивачу зараховано в пільговому обчисленні з розрахунку один рік роботи за один рік і шість місяців спірний період роботи в місцевості прирівняній до районів Крайньої Півночі з 21.08.1984 по 21.08.1987 (а.с.29).

Згідно вказаного розрахунку стажу за пенсійною справою 091630010685 позивачу не зараховано в пільговому обчисленні з розрахунку один рік роботи за один рік і шість місяців спірні періоди роботи в місцевості прирівняній до районів Крайньої Півночі з 06.08.1984 по 20.08.1984 (15 днів) та з 22.08.1987 по 24.02.1991 (3 роки 6 місяців 3 дні) (а.с.29).

Згідно архівної виписки Акціонерного товариства "Виробниче геофізичне об`єднання "Тюменьпромгеофізика" від 08.10.2021 №Р-56 строк зберігання трудових договорів до 2000 року. Разом з цим, відповідно до статті 5 Указу Президії Верховної Ради СРСР від 10.02.1960 "Про впорядкування пільг для осіб, які працюють в районах Крайньої Півночі і в місцевостях, прирівняних до районів Крайньої Півночі" при розрахунку трудового стажу для призначення пенсії до 01.01.2002 нараховувалось у півторачному розмірі незалежно від факту укладення строкового трудового договору (а.с.9).

При вирішенні даного спору суд виходить з наступного нормативно-правового регулювання спірних правовідносин.

Відповідно до статті 19 Конституції України органи державної влади та місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, у межах повноважень та способом, передбаченими Конституцією та законами України.

Норми матеріального права в цій справі суд застосовує в редакції, чинній на момент виникнення спірних правовідносин.

Відповідно до статті 22 Конституції України права і свободи людини та громадянина, закріплені цією Конституцією, не є вичерпними. Конституційні права і свободи гарантуються й не можуть бути скасовані. Під час прийняття нових законів або внесення змін до чинних законів не допускається звуження змісту й обсягу наявних прав і свобод.

Громадяни мають право на соціальний захист, що включає право на забезпечення їх у разі повної, часткової або тимчасової втрати працездатності, втрати годувальника, безробіття з незалежних від них обставин, а також у старості й в інших випадках, передбачених законом (стаття 46 Основного Закону).

Згідно з пунктом 5 розділу XV "Прикінцевих положень" Закону України "Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування" пільгове обчислення страхового стажу провадиться на підставі трудової книжки, або письмового трудового договору, або довідки, в яких зазначено період роботи в районах Крайньої Півночі та місцевостях, прирівняних до районів Крайньої Півночі, та користування пільгами, передбаченими нормативно-правовими актами.

Цим же пунктом передбачено тимчасово, до ухвалення відповідного закону, період роботи до 01 січня 1991 року в районах Крайньої Півночі та місцевостях, прирівняних до цих районів, колишнього СРСР, а також на острові Шпіцберген, зараховувати до страхового стажу в порядку і на умовах, передбачених законодавством, що було чинним до 01 січня 1991 року.

Порядок надання пільг особам, які працювали в районах Крайньої Півночі і місцевостях, прирівняних до цих районів, встановлено указами Президії Верховної Ради СРСР від 01 серпня 1945 року "Про пільги для осіб, які працюють в районах Крайньої Півночі", від 10 лютого 1960 року "Про впорядкування пільг для осіб, які працювали в районах Крайньої Півночі та місцевостях, прирівняних до районів Крайньої Півночі" та від 26 вересня 1967 року "Про розширення пільг для осіб, які працювали в районах Крайньої Півночі і місцевостях, прирівняних до районів Крайньої Півночі", а також Інструкцією про порядок надання пільг, затвердженою постановою Держкомпраці і Президії ВЦРПС від 16 грудня 1967 року.

Відповідно до Указу Президії Верховної Ради СРСР від 10 лютого 1960 року "Про впорядкування пільг для осіб, які працюють в районах Крайньої Півночі і в місцевостях, прирівняних до районів Крайньої Півночі", постанови Ради Міністрів Союзу РСР №148 від 10 лютого 1960 року "Про порядок застосування Указу Президії Верховної Ради Союзу РСР від 10 лютого 1960 року "Про впорядкування пільг для осіб, які працюють в районах Крайньої Півночі і в місцевостях, прирівняних до районів Крайньої Півночі", Указу Президії Верховної Ради Союзу РСР від 26 вересня 1967 року "Про розширення пільг для осіб, які працюють в районах Крайньої Півночі і в місцевостях, прирівняних до районів Крайньої Півночі" пільгове обчислення страхового стажу застосовується для осіб, які працювали в районах Крайньої Півночі та місцевостях, прирівняних до районів Крайньої Півночі, та на яких поширювалися пільги, передбачені для працюючих в районах Крайньої Півночі та місцевостях, прирівняних до районів Крайньої Півночі.

Указом Президії Верховної Ради СРСР від 10 лютого 1960 року "Про впорядкування пільг для осіб, які працюють в районах Крайньої Півночі і в місцевостях, прирівняних до районів Крайньої Півночі" передбачено надання всім робітникам і службовцям державних, кооперативних і громадських підприємств, установ і організацій таких пільг: виплату надбавок до заробітної плати, надання додаткових відпусток, можливість об`єднання відпусток, але не більш як за три роки, виплату різниці між розміром допомоги по соціальному страхуванню і фактичним заробітком (включаючи надбавки) у разі тимчасової втрати працездатності (статті 1-4).

Підпунктом "д" пункту 5 зазначеного Указу передбачено, що робітникам, які переводяться, направляються або запрошуються на роботу в райони Крайньої Півночі і в місцевості, які прирівнюються до районів Крайньої Півночі, з інших місцевостей держави, на умовах укладення ними трудових договорів на роботу в цих районах на строк 5 років, а на островах Північного Льодовитого океану два роки, надавати додаткові наступні пільги: зараховувати один рік роботи в районах Крайньої Півночі і в місцевостях, які прирівнюються до районів Крайньої Півночі, за один рік і шість місяців при обчисленні стажу, який дає право на отримання пенсії за віком і по інвалідності. Пільги, які передбачені цією статтею, надаються також особам, які прибули в райони Крайньої Півночі і в місцевості, які прирівнюються до районів Крайньої Півночі, за власним бажанням і які уклали строковий договір про роботу в цих районах.

З огляду на вищенаведені норми права, для обчислення пільгового стажу при роботі в районах Крайньої Півночі та місцевостях, прирівняних до неї, повинні бути надані або трудова книжка або письмовий трудовий договір або довідка, в якій зазначено період роботи в районах Крайньої Півночі та місцевостях, прирівняних до районів Крайньої Півночі. Тобто достатньо одного із перерахованих документів, а не їх сукупність.

На позивача, яка в період з 06.08.1984 по 24.02.1991 працювала на постійній основі в місцевості, прирівняній до районів Крайньої Півночі, поширюються пільги, передбачені статтею 14 Указу від 10 лютого 1960 року, та додаткові пільги, передбачені статтею 5, зокрема, зарахування одного року роботи у районах Крайньої Півночі і в місцевостях, прирівняних до районів Крайньої Півночі, за один рік і шість місяців роботи при обчисленні стажу, що дає право на отримання пенсії за віком.

Вказана правова позиція також висловлена в постанові Верховного Суду від 15 листопада 2019 року у справі №348/2141/16-а.

Відповідно до матеріалів справи, позивач працювала у спірні періоди на постійній основі повний робочий день повні робочі тижні, що підтверджується записами в трудовій книжці з посиланням на дату та номер наказів про прийняття, переведення, звільнення (6), та архівними довідками на її ім`я (а.с.9).

Отже, позивач працювала в місцевості, прирівняній до районів Крайньої Півночі, надала відповідачу документи, які підтверджують її право на пільгове обчислення пенсії, тоді як надання письмового трудового договору для підтвердження пільгового обчислення страхового стажу не є обов`язковою умовою для пільгового обчислення страхового стажу, а альтернативою у виборі між рядом документів, які підтверджують вказаний стаж.

Як встановлено, відповідно до розрахунку стажу позивача за пенсійною справою 091630010685 позивач не зараховано в пільговому обчисленні з розрахунку один рік роботи за один рік і шість місяців спірні періоди роботи в місцевості прирівняній до районів Крайньої Півночі з 06.08.1984 по 20.08.1984 (15 днів) та з 22.08.1987 по 24.02.1991 (3 роки 6 місяців 3 дні) (а.с.29).

Згідно вказаного розрахунку стажу позивача за пенсійною справою 091630010685 позивачці зараховано в пільговому обчисленні з розрахунку один рік роботи за один рік і шість місяців спірний період роботи в місцевості прирівняній до районів Крайньої Півночі з 21.08.1984 по 21.08.1987 (а.с.29).

Таким чином відповідачі протиправно не зарахували позивачу до стажу, що дає право на призначення пенсії за віком, період її роботи в місцевості прирівняній до районів Крайньої Півночі з 06.08.1984 по 20.08.1984 (15 днів) та з 22.08.1987 по 24.02.1991 (3 роки 6 місяців 3 дні) в пільговому обчисленні з розрахунку один рік роботи за один рік і шість місяців.

Статтею 26 Закону України "Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування" визначено, що особи мають право на призначення пенсії за віком після досягнення віку 60 років за наявності страхового стажу не менше 15 років по 31 грудня 2017 року.

Починаючи з 1 січня 2018 року право на призначення пенсії за віком після досягнення віку 60 років мають особи за наявності страхового стажу: з 1 січня 2021 року по 31 грудня 2021 року - не менше 28 років.

Як встановлено, позивач ІНФОРМАЦІЯ_1 , 01.04.2022 звернулася до Головного управління Пенсійного фонду України в Івано-Франківській області із заявою про призначення пенсії за віком, згідно Закону України "Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування". За результатом розгляду заяви від 01.04.2022, за принципом екстериторіальності Головне управління Пенсійного фонду України в Одеській області прийняло рішення від 11.04.2022 №091630010685, яким відповідач відмовив позивачу в призначенні пенсії за віком відповідно до абзацу 2 частини 1 статті 26 Закону України "Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування" у зв`язку з відсутністю необхідного страхового стажу не менше 28 років. Зазначено, що в наявності 24 роки 8 місяців 23 дні. (а.с.4).

29.06.2022 позивач звернулася до Головного управління Пенсійного фонду України в Івано-Франківській області із заявою про призначення пенсії за віком, згідно Закону України "Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування". За результатом розгляду заяви позивача, за принципом екстериторіальності Головне управління Пенсійного фонду України в Рівненській області прийняло рішення 15.06.2022 №172750004567, яким відповідач відмовив позивачу в призначенні пенсії за віком відповідно до статті 26 Закону України "Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування" у зв`язку з відсутністю необхідного страхового стажу не менше 28 років. Згідно вказаного рішення відповідач встановив, що страховий стаж позивача становить 26 років 3 місяці 23 дні (а.с.5).

Суд встановив, що при зарахуванні позивачці до стажу, що дає право на призначення пенсії за віком, періоди її роботи в місцевості прирівняній до районів Крайньої Півночі з 06.08.1984 по 20.08.1984 (15 днів) та з 22.08.1987 по 24.02.1991 (3 роки 6 місяців 3 дні) в пільговому обчисленні з розрахунку один рік роботи за один рік і шість місяців, страховий стаж позивача становитиме не менше 28 років та позивач матиме право на призначення пенсії за віком відповідно до Закону України "Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування".

Згідно з частиною 1 статті 45 Закону України "Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування" пенсія призначається з дня звернення за пенсією, крім таких випадків, коли пенсія призначається з більш раннього строку. Пенсія за віком призначається з дня, що настає за днем досягнення пенсійного віку, якщо звернення за пенсією відбулося не пізніше трьох місяців з дня досягнення особою пенсійного віку.

Надаючи оцінку факту порушеного права позивача, враховуючи відсутність будь-яких ефективних засобів правового захисту порушеного права позивача, окрім судового, суд дійшов висновку, що для ефективного захисту у цій справі суду слід: визнати протиправним та скасувати рішення Головного управління Пенсійного фонду України в Одеській області від 11.04.2022 №091630010685 про відмову у призначенні пенсії за віком згідно Закону України "Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування"; визнати протиправним та скасувати рішення Головного управління Пенсійного фонду України в Рівненській області від 15.06.2022 №172750004567 про відмову у призначенні пенсії; зобов`язати Головне управління Пенсійного фонду України в Івано-Франківській області зарахувати позивачці до стажу, що дає право на призначення пенсії за віком, періоди її роботи в місцевості прирівняній до районів Крайньої Півночі з 06.08.1984 по 20.08.1984 (15 днів) та з 22.08.1987 по 24.02.1991 (3 роки 6 місяців 3 дні) в пільговому обчисленні з розрахунку один рік роботи за один рік і шість місяців; зобов`язати Головне управління Пенсійного фонду України в Івано-Франківській області призначити позивачці пенсію за віком відповідно до статті 26 Закону України "Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування".

Відповідно до частини 1 статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України, при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Враховуючи те, що позовні вимоги підлягають задоволенню, слід стягнути з Головного управління Пенсійного фонду України в Івано-Франківській області, за рахунок його бюджетних асигнувань, на користь позивача судові витрати зі сплати судового збору в розмірі 992,40 гривень.

На підставі статті 129-1 Конституції України, керуючись статтями 139, 241-246, 250 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

ВИРІШИВ:

Позов задовольнити.

Визнати протиправним та скасувати рішення Головного управління Пенсійного фонду України в Одеській області (код ЄДРПОУ 20987385, вул. Канатна, буд. 83, м. Одеса, 65107) від 11.04.2022 №091630010685 про відмову ОСОБА_1 у призначенні пенсії за віком згідно Закону України "Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування".

Визнати протиправним та скасувати рішення Головного управління Пенсійного фонду України в Рівненській області (код ЄДРПОУ 21084076, вул. Короленка, 7, м. Рівне, 33004) від 15.06.2022 №172750004567 про відмову ОСОБА_1 у призначенні пенсії.

Зобов`язати Головне управління Пенсійного фонду України в Івано-Франківській області зарахувати ОСОБА_1 до стажу, що дає право на призначення пенсії за віком, періоди її роботи в місцевості прирівняній до районів Крайньої Півночі з 06.08.1984 по 20.08.1984 (15 днів) та з 22.08.1987 по 24.02.1991 (3 роки 6 місяців 3 дні), в пільговому обчисленні з розрахунку один рік роботи за один рік і шість місяців.

Зобов`язати Головне управління Пенсійного фонду України в Івано-Франківській області призначити ОСОБА_1 пенсію за віком відповідно до статті 26 Закону України "Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування".

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління Пенсійного фонду України в Івано-Франківській області (код ЄДРПОУ 20551088, вул. С.Стрільців, 15, м. Івано-Франківськ, 76018) на користь ОСОБА_1 (ідентифікаційний № НОМЕР_2 , АДРЕСА_1 ) сплачений судовий збір в розмірі 992 (дев`ятсот дев`яносто два) грн. 40 коп.

Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів, з дня складення повного судового рішення.

Апеляційна скарга подається до Восьмого апеляційного адміністративного суду.

Учасник справи, якому повне рішення суду не було вручене у день його складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження рішення суду, якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Суддя Григорук О.Б.

СудІвано-Франківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення30.11.2022
Оприлюднено05.12.2022
Номер документу107619203
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи зі спорів з приводу реалізації публічної політики у сферах праці, зайнятості населення та соціального захисту громадян та публічної житлової політики, зокрема зі спорів щодо управління, нагляду, контролю та інших владних управлінських функцій (призначення, перерахунку та здійснення страхових виплат) у сфері відповідних видів загальнообов’язкового державного соціального страхування, з них загальнообов’язкового державного пенсійного страхування, з них

Судовий реєстр по справі —300/3523/22

Постанова від 25.04.2023

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Матковська Зоряна Мирославівна

Ухвала від 22.02.2023

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Матковська Зоряна Мирославівна

Ухвала від 20.02.2023

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Матковська Зоряна Мирославівна

Ухвала від 20.02.2023

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Матковська Зоряна Мирославівна

Ухвала від 06.02.2023

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Матковська Зоряна Мирославівна

Ухвала від 06.02.2023

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Матковська Зоряна Мирославівна

Ухвала від 02.01.2023

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Матковська Зоряна Мирославівна

Рішення від 30.11.2022

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Григорук О.Б.

Ухвала від 11.09.2022

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Григорук О.Б.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні