ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
справа № 380/12624/22
Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
30 листопада 2022 року м. Львів
Львівський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Качур Р.П. розглянув у порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні) адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Сколівської міської ради Львівської області про визнання протиправною бездіяльності та зобов`язання вчинити дії -
УСТАНОВИВ:
ОСОБА_1 (далі позивач, ОСОБА_1 ) звернувся до Львівського окружного адміністративного суду з позовною заявою до Сколівської міської ради Львівського району Львівської області (далі - відповідач) у якій, з урахуванням уточнення до адміністративного позову (вх. № 68292 від 28.10.2022) просить:
- визнати бездіяльність відповідача щодо неприйняття рішення на сесії про надання дозволу позивачу на розробку проекту землеустрою щодо відведення у власність (безоплатно) земельної ділянки орієнтовною площею 1,9543 га для ведення особистого селянського господарства, що розташована на території ур. Камениста с. Підгородці Львівська область та детально позначена в графічних матеріалах із відповідними розмірами та бажаним місцем розташування, які додаються до заяви від 24.06.2021;
- зобов`язати відповідача повторно розглянути заяву позивача про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення у власність (безоплатно) земельної ділянки орієнтовною площею 1,9543 га для ведення особистого селянського господарства, що розташована на території ур. Камениста с. Підгородці Львівська область та детально позначена в графічних матеріалах із відповідними розмірами та бажаним місцем розташування, які додаються до заяви від 24.06.2021 у місячний термін після того, як скасується заборона на надання дозволів на розроблення документації із землеустрою, яка визначена Законом України № 2145-ІХ від 24.03.2022.
Також просить зобов`язати відповідача подати звіт про виконання судового рішення
Позовні вимоги обґрунтовано тим, що позивач подав до відповідача заяву про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення у власність (безоплатно) земельної ділянки орієнтовною площею 1,9543 га для ведення особистого селянського господарства, що розташована на території ур. Камениста с. Підгорці Львівська область. Однак листом відповідача від 17.12.2021 позивача проінформовано про те, що проект рішення з питання позивача не прийнятий, оскільки не отримав необхідної більшості голосів від загального складу ради. Стверджує, що ним до заяви додано всі передбачені законодавством документи. Відтак вважає, що у відповідача не було підстав для залишення заяви позивача без задоволення. Тому оскаржуване рішення, на думку позивача, є необґрунтованим та невмотивованим, у зв`язку з чим звернувся до суду із цим позовом.
Ухвалою від 16.09.2022 позовну заяву залишено без руху для усунення недоліків.
Ухвалою від 27.09.2022 провадження у справі відкрито за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін.
На адресу суду від відповідача надійшов відзив на позовну заяву (вх. № 16373ел від 20.10.2022) у якому проти позову заперечив. В обґрунтування такого вказав згідно з п. 34 ч. 1 ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», до виключної компетенції сільських, селищних, міських рад належить вирішення відповідно до закону питань регулювання земельних відносин. Зазначив, що до повноважень сільських, селищних, міських рад у галузі земельних відносин належить розпорядження землями комунальної власності, територіальних громад. Стверджує, що позивач звернувся до відповідача із заявою від 22.06.2021 про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність площею 1,9543 га для ведення особистого селянського господарства у с. Підгородці, урочище Каменисте. Вказав, що депутатською комісією з питань регулювання земельних відносин, будівництва, адміністративного устрою населених пунктів, планування територій та архітектури, екології, природних ресурсів розглянуто заяву позивача про надання дозволу на складання проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки площею 1,9543 га з цільовим призначенням для ведення особистого селянського господарства у селі Підгородці, урочище Каменисте. Проект рішення про надання дозволу на складання проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки з метою передачі у власність позивачу винесено на засідання сесії Сколівському міської ради 11.11.2021, однак рішення не було прийнято. З огляду на викладене, ОСОБА_1 направлено лист від 17.11.2021 № 505/02-09, яким повідомлено про те, що рішення про надання дозволу на розробку проекту землеустрою не було прийняте, оскільки не набрало необхідної кількості голосів. Також стверджує, що як слідує із графічного зображення розташування бажаної земельної ділянки, яке долучене до заяви позивача, вказана ділянка, на яку позивач бажає отримати дозвіл на складання проекту землеустрою щодо відведення такої земельної ділянки, є частиною земельної ділянки із кадастровим номером 4624586400:08:000:0003, яка згідно з Інформацією ДЗК про право власності та речові права на земельну ділянку є ділянкою державної форми власності. Просив у задоволенні позову відмовити повністю.
Від позивача на адресу суду надійшла відповідь на відзив (вх. № 68291 від 28.10.2022) у якій навів доводи, аналогічні тим, які викладені в позовній заяві. Просив відхилити пояснення, міркування та аргументи щодо наведених відповідачем у відзиві на позов заперечень та задовольнити позовні вимоги.
Суд дослідив матеріали справи, всебічно і повно з`ясував усі фактичні обставини, об`єктивно оцінив докази, які мають юридичне значення для вирішення спору по суті та встановив таке.
ОСОБА_1 звернувся до Сколівського міського голови із заявою від 22.06.2021, у якій просив надати йому дозвіл на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність площею 1,9543 га для ведення особистого селянського господарства у с. Підгородці, урочище Каменисте. До вказаної заяви позивачем додано копію паспорта та ідентифікаційного номера та графічне зображення розташування бажаної земельної ділянки.
Як слідує з витягу з протоколу № 39 комісії з питань регулювання земельних відносин, будівництва, адміністративного устрою населених пунктів, планування територій та архітектури, екології, природних ресурсів від 10.11.2021, вказаною комісією розглянуто проект рішення про надання дозволу на складання проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки (адреса: ур. Каменисте, с. Підгородці, Стрийський район, Львівська область), з метою передачі у власність (цільове призначення для ведення особистого селянського господарства) гр. ОСОБА_1 та рекомендовано на розгляд сесії надати дозвіл на складання землеустрою щодо відведення земельної ділянки площею 1,9543 га (адреса: ур. Каменисте, с. Підгородці, Стрийський район, Львівська область), з метою передачі у власність (цільове призначення для ведення особистого селянського господарства) гр. ОСОБА_1 ; проект землеустрою подати на розгляд та затвердження сесії Сколівської міської ради.
Відповідно до витягу з протоколу № 15 XV сесії Сколівської міської ради VIII скликання від 11.11.2021, сесією відповідача розглянуто питання щодо надання дозволу на складання проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки площею 1,9543 га (адреса: ур. Каменисте, с. Підгородці, Стрийський район, Львівська область), з метою передачі у власність (цільове призначення для ведення особистого селянського господарства) гр. ОСОБА_1 . За результатами голосування рішення не прийнято (голосів «За» - 0, «Проти» - 0, «Утримались» - 22).
Листом від 17.11.2021 № 505/02-09 Сколівська міська ради Львівської області повідомила позивача про те, що його заяву від 24.06.2021 № 1060/02-09 розглянуто на черговому засіданні сесії Сколівської міської ради, яке відбулося 11.11.2021, однак проект рішення «Про надання дозволу на розробку проекту відведення вказаної земельної ділянки гр. ОСОБА_1 ».
Позивач не погоджується з бездіяльністю відповідача щодо неприйняття рішення на сесії про надання дозволу позивачу на розробку проекту землеустрою щодо відведення у власність (безоплатно) земельної ділянки орієнтовною площею 1,9543 га для ведення особистого селянського господарства, що розташована на території ур. Камениста с. Підгородці Львівська область та детально позначена в графічних матеріалах із відповідними розмірами та бажаним місцем розташування, які додаються до заяви від 24.06.2021, відтак звернувся з цим позовом до суду.
При вирішенні спору суд керується таким.
Відповідно до статті 19 Конституції України, органи державної влади та місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, у межах повноважень та способом, передбаченими Конституцією та законами України.
Згідно із ст. 14 Конституції України земля є основним національним багатством, що перебуває під особливою охороною держави. Право власності на землю гарантується. Це право набувається і реалізується громадянами, юридичними особами та державою виключно відповідно до закону.
Право на земельну ділянку виникає і реалізується на підставах і в порядку, визначених Конституцією України, Земельним Кодексом України від 25.10.2001 № 2768-III (далі - ЗК України, Земельний кодекс України) та іншими законами України, що регулюють земельні відносини.
За приписами ст. 18 ЗК України до земель України належать усі землі в межах її території, в тому числі острови та землі, зайняті водними об`єктами, які за основним цільовим призначенням поділяються на категорії. Категорії земель України мають особливий правовий режим.
Відповідно до пункту "а" частини 3 статті 22 ЗК України землі сільськогосподарського призначення передаються у власність та надаються у користування громадянам - для ведення особистого селянського господарства, садівництва, городництва, сінокосіння та випасання худоби, ведення товарного сільськогосподарського виробництва, фермерського господарства.
Порядок набуття права на землю визначається главою 19 Розділу IV ЗК України.
Згідно з частиною першої статті 116 Земельного кодексу України громадяни та юридичні особи набувають права власності та права користування земельними ділянками із земель державної або комунальної власності за рішенням органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування в межах їх повноважень, визначених цим Кодексом, або за результатами аукціону.
Набуття права на землю громадянами та юридичними особами здійснюється шляхом передачі земельних ділянок у власність або надання їх у користування.
Безоплатна передача земельних ділянок у власність громадян провадиться у разі: а) приватизації земельних ділянок, які перебувають у користуванні громадян; б) одержання земельних ділянок внаслідок приватизації державних і комунальних сільськогосподарських підприємств, установ та організацій; в) одержання земельних ділянок із земель державної і комунальної власності в межах норм безоплатної приватизації, визначених цим Кодексом.
Передача земельних ділянок безоплатно у власність громадян у межах норм, визначених цим Кодексом, провадиться один раз по кожному виду використання.
Надання у користування земельної ділянки в інших випадках здійснюється на підставі технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості). У такому разі розроблення такої документації здійснюється на підставі дозволу, наданого Верховною Радою Автономної Республіки Крим, Радою міністрів Автономної Республіки Крим, органом виконавчої влади або органом місцевого самоврядування, відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, крім випадків, коли особа, зацікавлена в одержанні земельної ділянки у користування, набуває право замовити розроблення такої документації без надання такого дозволу.
Відповідно до частини шостої статті 118 Земельного кодексу України громадяни, зацікавлені в одержанні безоплатно у власність земельної ділянки із земель державної або комунальної власності для ведення фермерського господарства, ведення особистого селянського господарства, ведення садівництва, будівництва та обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд (присадибної ділянки), індивідуального дачного будівництва, будівництва індивідуальних гаражів у межах норм безоплатної приватизації, подають клопотання до відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу. У клопотанні зазначаються цільове призначення земельної ділянки та її орієнтовні розміри. До клопотання додаються графічні матеріали, на яких зазначено бажане місце розташування земельної ділянки, погодження землекористувача (у разі вилучення земельної ділянки, що перебуває у користуванні інших осіб) та документи, що підтверджують досвід роботи у сільському господарстві або наявність освіти, здобутої в аграрному навчальному закладі (у разі надання земельної ділянки для ведення фермерського господарства). У разі якщо земельна ділянка державної власності розташована за межами населених пунктів і не входить до складу певного району, заява подається до Ради міністрів Автономної Республіки Крим. Верховній Раді Автономної Республіки Крим, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, органам виконавчої влади або органам місцевого самоврядування, які передають земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, забороняється вимагати додаткові матеріали та документи, не передбачені цією статтею.
Згідно з ч. 7 ст. 118 ЗК України орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, розглядає клопотання у місячний строк і дає дозвіл на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки або надає мотивовану відмову у його наданні. Підставою відмови у наданні такого дозволу може бути лише невідповідність місця розташування об`єкта вимогам законів, прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів, генеральних планів населених пунктів та іншої містобудівної документації, схем землеустрою і техніко-економічних обґрунтувань використання та охорони земель адміністративно-територіальних одиниць, проектів землеустрою щодо впорядкування територій населених пунктів, затверджених у встановленому законом порядку.
Таким чином, Земельний кодекс України визначає вичерпний перелік підстав для відмови особі в наданні дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, при цьому зобов`язує орган державної влади або орган місцевого самоврядування, у випадках ухвалення рішення про відмову в надані такого дозволу, належним чином мотивувати причини цієї відмови.
Аналогічна правова позиція викладена у постанові Верховного Суду від 27.02.2018 року у справі № 545/808/17, яка в силу приписів ч. 5 ст. 242 КАС України, враховується судом при вирішенні спірних правовідносин.
За приписами ч. 1 ст. 122 ЗК України сільські, селищні, міські ради передають земельні ділянки у власність або у користування із земель комунальної власності відповідних територіальних громад для всіх потреб.
Статтею 144 Конституції України передбачено, що органи місцевого самоврядування в межах повноважень, визначених законом, приймають рішення, які є обов`язковими до виконання на відповідній території.
Відповідно до положень ч. 1 ст. 59 Закону України від 21.05.1997 року № 280/97-ВР "Про місцеве самоврядування в Україні" (далі - Закон № 280/97-ВР) рада в межах своїх повноважень приймає нормативні та інші акти у формі рішень.
За змістом пункту 34 частини першої статті 26 закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" виключно на пленарних засіданнях сільської, селищної, міської ради вирішуються питання щодо регулювання земельних відносин.
Отже, аналізуючи вказані норми права, суд наголошує на тому, що орган місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених ст. 122 ЗК України, надає громадянину дозвіл на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки або ж мотивовану відмову в його наданні у формі рішення, прийнятого на пленарному засіданні відповідної ради.
Зі змісту рішення, оформленого протоколом № 15 XV сесії Сколівської міської ради VIII скликання від 11.11.2021 слідує, що відповідач не прийняв рішення щодо надання дозволу на складання проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки площею 1,9543 га (адреса: ур. Каменисте, с. Підгородці, Стрийський район, Львівська область), з метою передачі у власність (цільове призначення для ведення особистого селянського господарства) гр. ОСОБА_1 .
При цьому, суд звертає увагу, що Верховний Суд у постанові від 24.12.2019 у справі №823/59/17 сформулював такий правовий висновок: "…повноваження державних органів не є дискреційними, коли є лише один правомірний та законно обґрунтований варіант поведінки суб`єкта владних повноважень. Тобто, у разі настання визначених законодавством умов відповідач зобов`язаний вчинити конкретні дії і, якщо він їх не вчиняє, його можна зобов`язати до цього в судовому порядку.
Тобто, дискреційне повноваження може полягати у виборі діяти, чи не діяти, а якщо діяти, то у виборі варіанту рішення чи дії серед варіантів, що прямо або опосередковано закріплені у законі. Важливою ознакою такого вибору є те, що він здійснюється без необхідності узгодження варіанту вибору будь-ким".
За умови відповідності заяви позивача та доданих до неї документів вимогам законодавства відповідач зобов`язаний прийняти рішення про задоволення заяви. Підставою для відмови у задоволенні заяви позивача можуть бути лише визначені законом обставини.
У цій справі судом встановлено, що Сколівська міська рада розглянула 11.11.2021 на пленарному засіданні проект рішення про надання позивачу дозволу на розроблення проекту землеустрою, проте не прийняла його у зв`язку із недостатньої кількості (відсутністю) голосів «за».
При цьому, суд зазначає, що відповідачем після попереднього розгляду у комісії з питань регулювання земельних відносин, будівництва, адміністративного устрою населених пунктів, планування територій та архітектури, екології, природних ресурсів заяви позивача, вказаною комісією розглянуто проект рішення про надання дозволу на складання проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки (адреса: ур. Каменисте, с. Підгородці, Стрийський район, Львівська область), з метою передачі у власність (цільове призначення для ведення особистого селянського господарства) гр. ОСОБА_1 та рекомендовано на розгляд сесії надати дозвіл на складання землеустрою щодо відведення земельної ділянки площею 1,9543 га (адреса: ур. Каменисте, с. Підгородці, Стрийський район, Львівська область), з метою передачі у власність (цільове призначення для ведення особистого селянського господарства) гр. ОСОБА_1 ; проект землеустрою подати на розгляд та затвердження сесії Сколівської міської ради.
Крім того, у силу приписів ст. 122 ЗК України, у випадку відмови у наданні дозволу на розробку проекту землеустрою уповноважений орган повинен надати мотивовану відмову в його наданні у формі рішення, прийнятого на пленарному засіданні відповідної ради.
Суд зазначає, що оскаржуване рішення не містить мотивів відмови, в оскаржуваному рішенні не вказано про невідповідність місця розташування об`єкта вимогам законів, прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів, генеральних планів населених пунктів та іншої містобудівної документації, схем землеустрою і техніко-економічних обґрунтувань використання та охорони земель адміністративно-територіальних одиниць, проектів землеустрою щодо впорядкування територій населених пунктів, затверджених у встановленому законом порядку, а відтак таке рішення не може вважатися належним у розумінні приписів Земельного кодексу України.
При цьому, суд критично оцінює доводи відповідача про те, що вказана ділянка, на яку позивач бажає отримати дозвіл на складання проекту землеустрою щодо відведення такої земельної ділянки, є частиною земельної ділянки із кадастровим номером 4624586400:08:000:0003, яка згідно з Інформацією ДЗК про право власності та речові права на земельну ділянку є ділянкою державної форми власності, з огляду на те, що вказані доводи не були причиною відмови у задоволенні заяви позивача.
Вказане свідчить про протиправність дій відповідача, таким чином, суд дійшов висновку про те, що позовні вимоги ОСОБА_1 є обґрунтованими та підлягають задоволенню шляхом визнання протиправним та скасування рішення Сколівської міської ради Львівської області, яке оформлене протоколом № 15 пленарного засідання XV сесії VIII скликання Сколівської міської ради Львівської області від 11 листопада 2021 року, про відмову у наданні ОСОБА_1 дозволу на складання проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки (адреса: ур. Каменисте, с. Підгородці, Стрийський район, Львівська обл.), з метою передачі у власність (цільове призначення для ведення особистого селянського господарства) ОСОБА_1 .
Щодо вимоги позивача про зобов`язання відповідача повторно розглянути заяву позивача про надання дозволу на розробку проекту землеустрою у місячний термін після того, як скасується заборона на надання дозволів на розроблення документації із землеустрою, яка визначена Законом України № 2145-ІХ від 24.03.2022 суд зазначає таке.
Відповідно до ч. 1 ст. 372 КАС України в разі необхідності спосіб, строки і порядок виконання можуть бути визначені у самому судовому рішенні. Так само на відповідних суб`єктів владних повноважень можуть бути покладені обов`язки щодо забезпечення виконання рішення.
Згідно з п. 1 ч. 6 ст. 246 КАС України, у разі необхідності у резолютивній частині також вказується про порядок і строк виконання рішення.
Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо створення умов для забезпечення продовольчої безпеки в умовах воєнного стану» від 24.03.2022 № 2145-ІХ, доповнено Розділ Х «Перехідні положення» Земельного кодексу України пунктом 27, відповідно до якого під час дії воєнного стану земельні відносини регулюються з урахуванням таких особливостей: безоплатна передача земель державної, комунальної власності у приватну власність, надання дозволів на розроблення документації із землеустрою з метою такої безоплатної передачі, розроблення такої документації забороняється.
У такому випадку суд погоджується із доводами позивача про те, що його заяву від 24.06.2021 слід розглянути у місячний термін після того, як скасується заборона на надання дозволів на розроблення документації із землеустрою, яка визначена Законом України № 2145-ІХ від 24.03.2022.
Щодо вимоги позивача про встановлення судового контролю за виконанням судового рішення шляхом подання звіту відповідачем суд зазначає таке.
Відповідно до ч. 1 ст. 382 КАС України суд, який ухвалив судове рішення в адміністративній справі, може зобов`язати суб`єкта владних повноважень, не на користь якого ухвалене судове рішення, подати у встановлений судом строк звіт про виконання судового рішення.
З аналізу вказаної норми слідує, що встановлення судового контролю за виконанням судового рішення суб`єктом владних повноважень - відповідачем у справі, є правом, а не обов`язком суду. Отже, судовий контроль за виконанням судових рішень в адміністративних справах є саме диспозитивним правом суду, яке може використовуватись залежно від наявності об`єктивних обставин, що підтверджені належними та допустимими доказами.
Позивач не навів аргументованих доводів та не надав доказів того, що саме рішення суду у цій справі не буде виконано відповідачем, у зв`язку з чим своєчасно у межах розумних строків не будуть поновлені його права. Тому така вимога позивача не підлягає задоволенню.
Відповідно до ч. 2 ст. 2 КАС України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії) та пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія).
Суд зазначає, що відповідні критерії при винесенні оскаржуваного рішення відповідачем не дотримані.
Відповідно до ч. 2 ст. 73 КАС України предметом доказування є обставини, які підтверджують заявлені вимоги чи заперечення або мають інше значення для розгляду справи і підлягають встановленню при ухваленні судового рішення.
Згідно з ст. 90 КАС України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.
Оцінивши докази, які є у справі за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні, та враховуючи всі наведені обставини, суд дійшов до висновку про часткове задоволення позову.
Відповідно до ч. ч. 1, 3 ст. 139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, усі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа. При частковому задоволенні позову судові витрати покладаються на обидві сторони пропорційно до розміру задоволених позовних вимог.
Отже, з урахуванням обсягу задоволених позовних вимог, судовий збір у розмірі 992,40 грн підлягає стягненню за рахунок бюджетних асигнувань відповідача на користь позивача.
Керуючись статтями 19, 22, 25,72-77, 90, 139, 241-246, 250, 255, 293, 295 КАС України, суд -
ВИРІШИВ:
1. Адміністративний позов ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 ; РНОКПП НОМЕР_1 ) до Сколівської міської ради Львівської області (82600 Львівська область Стрийський район м. Сколе Майдан Незалежності 1; код ЄДРПОУ 04056262) про визнання протиправною бездіяльності та зобов`язання вчинити дії задовольнити частково.
2. Визнати протиправним та скасувати рішення Сколівської міської ради Львівської області, яке оформлене протоколом № 15 пленарного засідання XV сесії VIII скликання Сколівської міської ради Львівської області від 11 листопада 2021 року, про відмову у наданні ОСОБА_1 дозволу на складання проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки (адреса: ур. Каменисте, с. Підгородці, Стрийський район, Львівська обл.), з метою передачі у власність (цільове призначення для ведення особистого селянського господарства) ОСОБА_1 .
3. Зобов`язати Сколівську міську раду Львівської області повторно розглянути заяву ОСОБА_1 від 24.06.2021 про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення у власність (безоплатно) земельної ділянки орієнтовною площею 1,9543 га для ведення особистого селянського господарства, що розташована на території ур. Камениста с. Підгородці Львівська область у місячний термін після того, як скасується заборона на надання дозволів на розроблення документації із землеустрою, яка визначена Законом України № 2145-ІХ від 24.03.2022.
4. У задоволенні інших позовних вимог відмовити.
5. Стягнути на користь ОСОБА_1 за рахунок бюджетних асигнувань Сколівської міської ради Львівської області 992 (дев`ятсот дев`яносто дві) грн 40 коп. сплаченого судового збору.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Апеляційна скарга на рішення суду подається до Восьмого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.
Суддя Р. П. Качур
Суд | Львівський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 30.11.2022 |
Оприлюднено | 05.12.2022 |
Номер документу | 107620052 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу регулюванню містобудівної діяльності та землекористування, зокрема у сфері землеустрою; державної експертизи землевпорядної документації; регулювання земельних відносин, з них |
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Качур Роксолана Петрівна
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Качур Роксолана Петрівна
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Качур Роксолана Петрівна
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Качур Роксолана Петрівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні