Постанова
від 26.10.2022 по справі 340/8373/21
ТРЕТІЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ТРЕТІЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

і м е н е м У к р а ї н и

26 жовтня 2022 року м. Дніпросправа № 340/8373/21

Третій апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів: головуючого - судді Білак С.В. (доповідач), суддів: Олефіренко Н.А., Шальєвої В.А., розглянувши в порядку письмового провадження апеляційну скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю "Кіровоградський завод будівельних матеріалів №1" на рішення Кіровоградського окружного адміністративного суду від 14.02.2022 року в адміністративній справі № 340/8373/21 (суддя у 1 інстанції Жук Р.В.) за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Кіровоградський завод будівельних матеріалів №1" до Головного управління Держгеокадастру у Кіровоградській області про визнання протиправним і скасування припису,-

ВСТАНОВИВ:

Товариство з обмеженою відповідальністю "Кіровоградський завод будівельних матеріалів №1" звернулося до суду із позовною заявою до Головного управління Держгеокадастру у Кіровоградській області, в якій просило визнати протиправним та скасувати припис Головного управління Держгеокадастру у Кіровоградській області від 12 жовтня 2021 року №531-ДК/0253Пр/03/01/-21.

Рішенням Кіровоградського окружного адміністративного суду від 14.02.2022 року у задоволені позову відмовлено.

Не погодившись з рішенням суду першої інстанції позивач подав апеляційну скаргу, в якій посилаючись на незаконність такого рішення, неправильного та неповного дослідження доказів, порушення норм матеріального та процесуального права, просить скасувати його та задовольнити позов.

В обґрунтування апеляційної скарги зазначено, що на час перевірки позивача та винесення спірного припису, дозвіл на зняття та перенесення ґрунтового шару (родючого шару ґрунту) земельних ділянок, який видається на підставі затвердженого установленому законом порядку проекту землеустрою і дає право власнику земельної ділянки чи землекористувачу на зняття та перенесення ґрунтового покрому (родючого шару ґрунту) земельної ділянки, відсутній у Переліку документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності. Також, у спірному приписі зазначено в 30 денний термін усунути виявлене порушення, шляхом отримання спеціального дозволу на зняття та перенесення ґрунтового покриву земельних ділянок на земельну ділянку 3510100000:08:051:0029 та розробити робочий проект рекультивації. Так, позивач неодноразово подавав документи для продовження дії спеціального дозволу на користування надрами №1660 від 17.11.1998 року, але за формальними підставами документи повертались позивачу, у зв`язку з чим останній були внесені зміни до плану розвитку гірничих робіт на 2018 рік по Веселівському родовищу суглинків ТОВ «Кіровоградський завод будівельних матеріалів №1" на термін дії довільної документації до 17.11.2018 року, які були погоджені протоколом Управління Держпраці у Кіровоградській області від 31.10.2018 року. З урахуванням наведеного в жовтні листопаді 2018 року відбулося зняття та перенесення ґрунтового поркову (родючого шару ґрунту) на усій території земельної ділянки з кадастровим номером 3510100000:08:051:0029 до закінчення дії довільних документів. Зауважено, що представники державних органів слідчі поліції, прокурори, представники відповідача, ФОП ОСОБА_1 фальсифікують матеріали кримінального провадження №120211101001331 від 08.06.2021 року.

Справа судом розглянута в порядку письмового провадження за наявними у справі матеріалами.

Заслухавши доповідь судді-доповідача, перевіривши матеріали справи, доводи апеляційної скарги, колегія суддів дійшла висновку, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню, з наступних підстав.

Судом першої інстанції встановлено та підтверджено судом апеляційної інстанції, що на підставі наказу Головного управління №531-ДК від 08.09.2021 року, державним інспектором у сфері державного контролю за використанням та охороною земель і дотриманням вимог законодавства України про охорону земель, головспеціалістом відділу державного контролю за додержанням земельного законодавства та оперативного реагування Баком Р.Р. та державним інспектором у сфері державного контролю за використанням та охороною земель і дотриманням вимог законодавства України про охорону земель, головним спеціалістом відділу державного контролю за додержанням земельного законодавства та оперативного реагування Сітніковим О.В., у зв`язку з надходженням листа Головного управління Національної поліції в Кіровоградській області від 27.08.2021 № 12949/111-2021 та на підставі наказу від 08.09.2021 №531-ДК «Про здійснення державного нагляду (контролю) за дотриманням земельного законодавства, використанням та охороною земель усіх категорій і форм власності», 09.09.2021 проведено перевірку земельних ділянок з кадастровими номерами 3510100000:08:051:0029, 3510100000:08:051:0047, 3510100000:08:051:0010, які розташовані за адресою: АДРЕСА_1 .

За результатами проведеного заходу державного нагляду (контролю) складено акт обстеження земельної ділянки від 09.09.2021 року №531-ДК/828/АО/10/01-21, акт обстеження земельної ділянки від 09.09.2021 року №531-ДК/827/АО/10/01-21, акт обстеження земельної ділянки від 09.09.2021 року №531-ДК/826/АО/10/01-21 та акт перевірки дотримання вимог земельного законодавства щодо об`єкту земельної ділянки від 09.09.2021 року №531-ДК/433/АП/09/01/-21, протокол огляду місцевості від 22 липня 2021 року.

Так, перевіркою встановлено, що 1) на час обстеження на земельній ділянці площею 3,5000 га (кадастровий номер: 3510100000:08:051:0029) знято родючий шар ґрунту на площі 2,8884 га (згідно обмірів). Форма власності - державна. Категорія земель - землі промисловості, транспорту, зв`язку, енергетики, оборони та іншого призначення. Цільове призначення земель - для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємствами, що пов`язані з користуванням надрами. Вид використання -для розміщення кар`єру по видобутку цегельної сировини. Вищевказана земельна ділянка площею 3,5000 га (кадастровий номер:3510100000:08:051:0029) використовується згідно договору оренди, земельної ділянки, серія та номер: 102, виданий 27.08.2015 року, та додаткової угоди, серія та номер: 19: виданої 23.04.2021 року. Орендар: ТОВ «Кіровоградський завод будівельних матеріалів № 1». Орендодавець: Кропивницька міська рада. Термін дії до 17.11.2021 року. Також встановлено, що за межами земельної ділянки з кадастровим номером 3510100000:08:051:0029 також знято родючий шар ґрунту на площі 0,9311 га (згідно обмірів). Форма власності - не визначена. Категорія земель - не визначена. Цільове призначення земель - не визначено. На час перевірки на частині земельної ділянки з кадастровим номером 3510100000:08:051:0029 на площі 0,1062 га (згідно обмірів) та на земельній ділянці площею 0,0253 га (згідно обмірів) родючий шар ґрунту знято та проводиться видобуток суглинків. Земельна ділянка площа 0.0253 га (згідно обмірів). Форма власності - не визначена. Категорія земель - не визначена. Цільове призначення земель - не визначено. На земельній ділянці з кадастровим номером 3510100000:08:051:0029 на час перевірки працювала техніка: екскаватор, вантажні автомобілі. Зняття родючого шару ґрунту проводиться ТОВ «Кіровоградський завод будівельних матеріалів» в особі директора Марущака Юрія Аліковича, спеціальний дозвіл на зняття та перенесення ґрунтового покриву (родючого шару ґрунту) земельних ділянок, який видається на підставі затвердженого в установленому законом порядку проекту землеустрою і дає право власнику земельної ділянки чи землекористувачу на зняття та перенесення ґрунтового покриву (родючого шару ґрунту) земельної ділянки - відсутній, чим порушено вимоги ст. 168 Земельного кодексу України, ст. 1 Закону України «Про державний контроль за використанням та охороною земель».

Також під час перевірки встановлено, що ТОВ «Кіровоградський завод будівельних матеріалів» було отримано дозвіл на зняття та перенесення ґрунтового покриву (родючого шару ґрунту) земельної ділянки (кадастровий номер: 3510100000:08:051:0029 площа 3,5 га ) від 05.10.2015 року термін дії якого закінчився 17.11.2018 року. На час обстеження на частині земельної ділянки з кадастровим номером 3510100000:08:051:0047 на площі 0,0858 га (згідно обмірів) знято родючий шар ґрунту, зняття родючого шару грунту проведено ТОВ «Кіровоградський завод будівельних матеріалів» в особі директора, спеціальний дозвіл на зняття та перенесення ґрунтового покриву (родючого шару ґрунту) земельних ділянок, який видається на підставі затвердженого в установленому законом порядку проекту землеустрою і дає право власнику земельної ділянки чи землекористувачу на зняття та перенесення ґрунтового покриву (родючого шару ґрунту) земельної ділянки -відсутній, чим порушено вимоги ст. 168 Земельного кодексу України, ст. 1 Закону України «Про державний контроль за використанням та охороною земель». Відповідальність за вчинені правопорушення передбачена пунктів и) частини першої статті 211 Земельного кодексу України, ст. 53-3 Кодексу України про адміністративні правопорушення. Інша частина земельної ділянки з кадастровим номером 3510100000:08:051:0047 площею 4,9142 га не використовується, поросла бур`янами та чагарниками. Форма власності - не визначено. Категорія земель - землі промисловості, транспорту, зв`язку, енергетики, оборони та іншого призначення. Цільове призначення земель - для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємствами, що пов`язані з користуванням надрами. Вид використання - для розміщення кар`єру по видобутку цегельної сировини. На час обстеження земельна ділянка площею 3,4998 га (кадастровий номер: 3510100000:08:051:0010) поросла бур`янами та чагарниками. Земельна ділянка не використовується.

За наслідками перевірки постанову про накладення адміністративного стягнення, у зв`язку з тим що директор ТОВ «Кіровоградський завод будівельних матеріалів №1», які направлені направлено поштою. Також, складені матеріали направлено Слідчому СВ Кропивницького РУП ГУНП України в Кіровоградській області старшому лейтенанту поліції Вікторії КОВТУН.

12.10.2021 року державним інспектором у сфері державного контролю за використанням та охороною земель і дотриманням вимог законодавства України про охорону земель, головспеціалістом відділу державного контролю за додержанням земельного законодавства та оперативного реагування Держгеокадастру у Кіровоградській області Баком Р.Р. складено припис №531-ДК/0253Пр/03/01/-21, в якому зазначено: Зняття родючого шару грунту проводиться ТОВ «Кіровоградський завод будівельних матеріалів» в особі директора Марущака Юрія Аліковича, спеціальний дозвіл на зняття та перенесення ґрунтового покриву (родючого шару ґрунту) земельних ділянок, який видається на підставі затвердженого в установленому законом порядку проекту землеустрою і дає право власнику земельної ділянки чи землекористувачу на зняття та перенесення ґрунтового покриву (родючого шару ґрунту) земельної ділянки - відсутній, чим порушено вимоги ст. 168 Земельного кодексу України, ст. 1 Закону України «Про державний контроль за використанням та охороною земель». Відповідальність за вчинені правопорушення передбачена пунктів и) частини першої статті 211 Земельного кодексу України, ст. 53-3 Кодексу України про адміністративні правопорушення. та приписано ТОВ «Кіровоградський завод будівельних матеріалів»: у тридцяти денний строк усунути виявлене правопорушення.

Надаючи оцінку спірним правовідносинам, колегія суддів виходить з наступного.

Відповідно до статті 187 Земельного кодексу України контроль за використанням та охороною земель полягає в забезпеченні додержання органами державної влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями і громадянами земельного законодавства України.

Приписами статті 188 Земельного кодексу України визначено, що державний контроль за використанням та охороною земель здійснюється центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері здійснення державного нагляду (контролю) в агропромисловому комплексі, а за додержанням вимог законодавства про охорону земель - центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику із здійснення державного нагляду (контролю) у сфері охорони навколишнього природного середовища, раціонального використання, відтворення і охорони природних ресурсів. Порядок здійснення державного контролю за використанням та охороною земель встановлюється законом.

Згідно з пунктом 1 Положення про Державну службу України з питань геодезії, картографії та кадастру, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14.01.2015 року №15, Державна служба України з питань геодезії, картографії та кадастру (Держгеокадастр) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства і який реалізує державну політику у сфері топографо-геодезичної і картографічної діяльності, земельних відносин, землеустрою, у сфері Державного земельного кадастру, державного нагляду (контролю) в агропромисловому комплексі в частині дотримання земельного законодавства, використання та охорони земель усіх категорій і форм власності, родючості ґрунтів.

Відповідно до підпункту 25-1 пункту 4 Положення Держгеокадастр відповідно до покладених на нього завдань, зокрема, організовує та здійснює державний нагляд (контроль) за дотриманням земельного законодавства, використання та охороною земель усіх категорій і форм власності.

Правові, економічні та соціальні основи організації здійснення державного контролю за використанням та охороною земель визначає Закон №963-IV, який спрямований на забезпечення раціонального використання і відтворення природних ресурсів та охорону довкілля.

У статті 4 Закону №963-IV визначено, що об`єктом державного контролю за використанням та охороною земель є всі землі в межах території України.

Статтею 5 Закону №963-IV встановлено, що державний контроль за використанням та охороною земель усіх категорій та форм власності здійснює центральний орган виконавчої влади, який забезпечує реалізацію державної політики у сфері нагляду (контролю) в агропромисловому комплексі.

Положеннями статті 6 Закону №963-IV передбачено, що до повноважень центрального органу виконавчої влади, який забезпечує реалізацію державної політики у сфері нагляду (контролю) в агропромисловому комплексі належать зокрема: здійснення державного контролю за використанням та охороною земель у частині додержання органами державної влади, органами місцевого самоврядування, юридичними та фізичними особами вимог земельного законодавства України та встановленого порядку набуття і реалізації права на землю; виконання вимог щодо використання земельних ділянок за цільовим призначенням.

Відповідно до положень статей 9, 10 Закону №963-IV державний контроль за використанням та охороною земель, дотриманням вимог законодавства України про охорону земель і моніторинг ґрунтів здійснюються шляхом здійснюються шляхом, зокрема, проведенням перевірок.

Державні інспектори у сфері державного контролю за використанням та охороною земель і дотриманням вимог законодавства України про охорону земель мають право:

- безперешкодно обстежувати в установленому законодавством порядку земельні ділянки, що перебувають у власності та користуванні юридичних і фізичних осіб, перевіряти документи щодо використання та охорони земель;

- давати обов`язкові для виконання вказівки (приписи) з питань використання та охорони земель і дотримання вимог законодавства України про охорону земель відповідно до їх повноважень, а також про зобов`язання приведення земельної ділянки у попередній стан у випадках, установлених законом, за рахунок особи, яка вчинила відповідне правопорушення, з відшкодуванням завданих власнику земельної ділянки збитків;

- складати акти перевірок чи протоколи про адміністративні правопорушення у сфері використання та охорони земель і дотримання вимог законодавства про охорону земель та розглядати відповідно до законодавства справи про адміністративні правопорушення, а також подавати в установленому законодавством України порядку до відповідних органів матеріали перевірок щодо притягнення винних осіб до відповідальності;

- у разі неможливості встановлення особи правопорушника земельного законодавства на місці вчинення правопорушення доставляти його до органів Національної поліції чи до приміщення виконавчого органу сільської, селищної, міської ради для встановлення особи порушника та складення протоколу про адміністративне правопорушення;

- викликати громадян, у тому числі посадових осіб, для одержання від них усних або письмових пояснень з питань, пов`язаних з порушенням земельного законодавства України;

- передавати до органів прокуратури, органів досудового розслідування акти перевірок та інші матеріали про діяння, в яких вбачаються ознаки кримінального правопорушення;

- проводити у випадках, встановлених законом, фотографування, звукозапис, кіно- і відеозйомку як допоміжний засіб для запобігання порушенням земельного законодавства України;

- звертатися до суду з позовом щодо відшкодування втрат сільськогосподарського і лісогосподарського виробництва, а також повернення самовільно чи тимчасово зайнятих земельних ділянок, строк користування якими закінчився.

Згідно з частиною 1 статті 144 Земельного кодексу України у разі виявлення порушення земельного законодавства державний інспектор сільського господарства, державний інспектор з охорони довкілля складають протокол про порушення та видають особі, яка допустила порушення, вказівку про його усунення у 30-денний строк. Якщо особа, яка допустила порушення земельного законодавства, не виконала протягом зазначеного строку вказівки державного інспектора щодо припинення порушення земельного законодавства, державний інспектор сільського господарства, державний інспектор з охорони довкілля відповідно до закону накладають на таку особу адміністративне стягнення та повторно видають вказівку про припинення правопорушення чи усунення його наслідків у 30-денний строк.

У разі неусунення порушення земельного законодавства у 30-денний строк державний інспектор сільського господарства, державний інспектор з охорони довкілля звертаються до відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування з клопотанням про припинення права користування земельною ділянкою (частина 2 статті 144 Земельного кодексу України).

З огляду на вищенаведене слідує, що контроль за використанням та охороною земель є прямим обов`язком державних інспекторів у сфері державного контролю за використанням та охороною земель і дотриманням вимог законодавства України про охорону земель. При цьому, законодавством визначено перелік конкретних дій та заходів на вчинення яких уповноважено державних інспекторів. Зокрема, під час здійснення державного нагляду (контролю) за дотриманням земельного законодавства, використання та охороною земель усіх категорій і форм власності, державний інспектор має право давати обов`язкові для виконання приписи з питань використання та охорони земель і дотримання вимог законодавства про охорону земель.

З оскаржуваного припису слідує, що за межами земельної ділянки з кадастровим номером 3510100000:08:051:0029 також знято родючий шар ґрунту на площі 0,9311 га (згідно обмірів). Форма власності - не визначена. Категорія земель - не визначена. Цільове призначення земель - не визначено. На час перевірки на частині земельної ділянки з кадастровим номером 3510100000:08:051:0029 на площі 0,1062 га (згідно обмірів) та на земельній ділянці площею 0,0253 га (згідно обмірів) родючий шар ґрунту знято та проводиться видобуток суглинків. Так, на частині земельної ділянки з кадастровим номером 3510100000:08:051:0047 на площі 0,0858 га (згідно обмірів) знято родючий шар ґрунту, зняття родючого шару грунту проведено ТОВ «Кіровоградський завод будівельних матеріалів» в особі директора Марущака Ю.А., спеціальний дозвіл на зняття та перенесення ґрунтового покриву (родючого шару ґрунту) земельних ділянок, який видається на підставі затвердженого в установленому законом порядку проекту землеустрою і дає право власнику земельної ділянки чи землекористувачу на зняття та перенесення ґрунтового покриву (родючого шару ґрунту) земельної ділянки - відсутній, чим порушено вимоги ст. 168 Земельного кодексу України, ст. 1 Закону України «Про державний контроль за використанням та охороною земель». Відповідальність за вчинені правопорушення передбачена пунктів и) частини першої статті 211 Земельного кодексу України, ст. 53-3 Кодексу України про адміністративні правопорушення.

Вказані порушення також зафіксовані актами перевірки дотримання вимог земельного законодавства, протоколами, які в свою чергу були направленні на адресу позивача.

Таким чином, в спірному приписі чітко зазначено що саме порушене позивачем.

Колегія суддів погоджує висновок суду першої інстанції, що в зобов`язальній частині припису (у тридцяти денний термін усунути виявлене правопорушення, шляхом отримання спеціального дозволу на зняття та перенесення грунтового покриву земельних ділянок, на земельну ділянку 3510100000:08:051:0029 та розробити робочий проект рекультивації. Земельні ділянки площею 0,9311 га, 0,0253 га та 0,0858 га привести в попередній стан) чітко визначено дії які слід було виконати позивачу для усунення виявлених порушень. При цьому, оскаржуваний припис не містить декларативних (загальних) вимог щодо усунення виявлених перевіркою порушень.

За таких обставин припис №531-ДК/0253Пр/03/01/-21 від 12.10.2021 року винесений з урахування усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення, у зв`язку з чим є правомірним та законним, про що вірно зазначив суд першої інстанції у своєму рішенні.

Посилання скаржника на порушення відповідачем норм Закону №877-V при проведенні перевірки дотримання вимог земельного законодавства є хибними.

Так, за змістом статті 2 Закону №877-V дія цього Закону поширюється на відносини, пов`язані зі здійсненням державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності. Дія цього Закону не поширюється на відносини, що виникають під час здійснення заходів валютного нагляду, податкового контролю, митного контролю, державного експортного контролю (крім здійснення державного нагляду (контролю) за дотриманням суб`єктами космічної діяльності України приватної форми власності законодавства про космічну діяльність в Україні), контролю за дотриманням бюджетного законодавства, державного нагляду на ринках фінансових послуг, державного контролю за дотриманням законодавства про захист економічної конкуренції, державного нагляду (контролю) в галузі телебачення і радіомовлення, державного нагляду (контролю) за дотриманням суб`єктами господарювання, що провадять діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг, законодавства у сферах енергетики та комунальних послуг, державного ринкового нагляду та контролю нехарчової продукції, державного нагляду за дотриманням вимог безпеки використання ядерної енергії.

Отже вказаним законом визначено чіткий перелік відносин, на які поширюється його дія. Особливості та обмеження перевірок, визначені у вказаному Законі, не відносяться до перевірок земель Держгеокадастром та його територіальними органами, оскільки такі обмеження стосуються лише до застосування Закону №877-V.

Водночас в даному випадку предметом перевірки була земельна ділянка, а не господарська діяльність позивача, а тому відповідач не повинен був застосовувати в даному випадку приписи Закону №877-V.

Аналогічна правова позиція викладена у постановах Верховного Суду від 13.03.2019 року у справі № 826/11708/17, від 15.07.2019 року у справі № 140/2320/18, від 09.07.2020 року у справі № 824/561/18-а, від 22.10.2020 року у справах № 826/14317/18 та № 826/16214/17 року, від 11.11.2020 року у справі №160/27/19, від 03.12.2020 року у справі №804/5600/16, від 31.03.2021 року у справі №810/4361/18.

Також суд першої правильно відхилив доводи позивача щодо змін в законодавстві для отримання дозвільних документів, порядку та необхідності їх отримання, оскільки відповідні зміни набрали законної сили після проведення перевірки, та не діяли на час складання державним інспектором припису №531-ДК/0233Пр/03/01/-21 від 12.10.2021 року.

Доводи позивача, що представники державних органів слідчі поліції, прокурори, представники відповідача, ФОП ОСОБА_1 фальсифікують матеріали кримінального провадження №120211101001331 від 08.06.2021 року не ґрунтуються на належних доказах, а тому не приймаються до уваги апеляційним судом.

З огляду на наведене, суд першої інстанції дійшов правильного висновку про відсутність підстав для задоволення позову.

З урахуванням викладеного суд апеляційної інстанції дійшов висновку, що судом першої інстанції повно з`ясовані обставин, що мають значення для справи, висновки, викладені у рішенні суду першої інстанції, відповідають обставинам справи, судом першої інстанції правильно застосовано норми матеріального права та норми процесуального права, а тому відсутні підстави для скасування рішення суду першої інстанції.

Керуючись статтями 241-245, 250, 315, 316, 321, 322, 327, 329 КАС України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

Апеляційну скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю "Кіровоградський завод будівельних матеріалів №1" на рішення Кіровоградського окружного адміністративного суду від 14.02.2022 року в адміністративній справі № 340/8373/21 - залишити без задоволення.

Рішення Кіровоградського окружного адміністративного суду від 14.02.2022 року в адміністративній справі № 340/8373/21 - залишити без змін.

Постанова набирає законної сили з дати прийняття та може бути оскаржена у касаційному порядку протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення безпосередньо до Верховного Суду.

Головуючий - суддяС.В. Білак

суддяН.А. Олефіренко

суддяВ.А. Шальєва

СудТретій апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення26.10.2022
Оприлюднено07.12.2022
Номер документу107672915
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу регулюванню містобудівної діяльності та землекористування, зокрема у сфері землеустрою; державної експертизи землевпорядної документації; регулювання земельних відносин, з них

Судовий реєстр по справі —340/8373/21

Постанова від 26.10.2022

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Білак С.В.

Ухвала від 20.07.2022

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Білак С.В.

Ухвала від 20.07.2022

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Білак С.В.

Рішення від 13.02.2022

Адміністративне

Кіровоградський окружний адміністративний суд

Р.В. Жук

Ухвала від 08.11.2021

Адміністративне

Кіровоградський окружний адміністративний суд

Р.В. Жук

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні