ЧЕРНІВЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
06 грудня 2022 р. м. Чернівці Справа № 600/2649/22-а
Чернівецький окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Брезіної Т.М., розглянувши в порядку спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом ФОП ОСОБА_1 до Глибоцької селищної ради про визнання протиправною бездіяльність та зобов`язання вчинити дії,-
ВСТАНОВИВ:
Описова частина
Короткий виклад позиції позивача та заперечень відповідача
В поданому до суду адміністративному позові позивач просить суд винести рішення, яким:
- визнати протиправною бездіяльність Глибоцької селищної ради Чернівецької області щодо неприйняття рішення за заявою ФОП ОСОБА_1 про передачу в оренду земельної ділянки загальною площею 17.6600 га, кадастровий номер 7321081800:02:001:0026, цільове призначення 10.07 для рибогосподарських потреб, яка розташована в адміністративних межах Глибоцької територіальної громади, за межами с.Опришени Чернівецького району Чернівецької області;
- зобов`язати Глибоцьку селищну раду Чернівецької області передати в оренду ФОП ОСОБА_1 земельну ділянку загальною площею 17.6600 га, кадастровий номер - 7321081800:02:001:0026, цільове призначення 10.07 для рибогосподарських потреб, яка розташована в адміністративних межах Глибоцької територіальної громади, за межами с.Опришени Чернівецького району Чернівецької області;
- зобов`язати Глибоцьку селищну раду Чернівецької області подати звіт про виконання рішення суду по даній справі протягом одного місяця з дня набрання рішенням законної сили.
В обґрунтування позовних вимог позивач вказав, що звертався до відповідача із заявою про передачу в оренду земельної ділянки загальною площею 17.6600 га, кадастровий номер 7321081800:02:001:0026, цільове призначення 10.07 для рибогосподарських потреб, яка розташована в адміністративних межах Глибоцької територіальної громади, за межами с.Опришени Чернівецького району Чернівецької області. Позивач вказує, що на вказаній земельній ділянці перебуває нерухомість - гідротехнічні споруди, яка належить позивачу на праві власності, у зв`язку із чим позивач звернувся до відповідача із відповідною заявою про передачу вказаної земельної ділянки в оренду. Однак, позивач стверджує, що відповідачем протиправно не розглянуто вказану заяву та не було прийнято відповідного рішення за заявою ФОП ОСОБА_1 про передачу в оренду вказаної земельної ділянки. З вказаних підстав, позивач просить суд задовольнити позовні вимоги.
Відповідач подав до суду відзив на позов, в якому вказав про необґрунтованість позовних вимог та вказав, що оскільки право користування спірною земельною ділянкою батьком позивача було лише на підставі державного акта на право користування земельною ділянкою без укладеного договору оренди землі з Глибоцькою селищною радою, то відповідно таке право і припинилося зі смертю особи, якій належало таке право. З вказаних підставі відповідач вказує, що Глибоцька селищна рада не має законних підстав передати в оренду позивачу спірну земельну ділянку. Крім того, відповідач не погоджується з доводами позивача, що на спірній земельній ділянці знаходяться об`єкти нерухомого майна, що їй належать. Також відповідач вказав, що відсутні законодавчі підстави для передачі спірної земельної ділянки в оренду без проведення аукціону.
Рух справи у суді
Судом відкрито провадження по справі за правилами спрощеного позовного провадження без проведення судового засідання та виклику учасників справи.
17.08.2022 р. до суду надійшла від позивача заява про забезпечення позову.
Ухвалою суду від 18.08.2022 р. у задоволенні заяви про забезпечення позову відмовлено.
Позивач подав до суду клопотання про розгляд справи у судовому засіданні із повідомленням (викликом) сторін.
Ухвалою суду від 26.08.2022 р. відмовлено у задоволенні заяви відповідача про розгляд справи в судовому засіданні з викликом сторін.
Фактичні обставини справи, встановлені судом
17.11.2021 р. позивач звернулась до відповідача із заявою про передачу ФОП ОСОБА_1 в оренду земельної ділянки загальною площею 17.6600 га, кадастровий номер 7321081800:02:001:0026, цільове призначення 10.07 для рибогосподарських потреб. (а.с. 10-11).
Згідно листа Глибоцької селищної ради від 19.01.2022 р. №11-07/115 повідомлено позивача, що на сесії Глибоцької селищної ради 09.12.2021 р. проект рішення про передачу ФОП ОСОБА_1 в оренду земельної ділянки не набрав необхідної кількості голосів. Також вказано, що за результатами розгляду заяви по суті - рішенням ради було відмовлено позивачу у наданні дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність. (а.с. 27).
До матеріалів справи додано заяву позивача (без дати) про повторний розгляд заяви про передачу ФОП ОСОБА_1 в оренду земельної ділянки загальною площею 17.6600 га, кадастровий номер 7321081800:02:001:0026, цільове призначення 10.07 для рибогосподарських потреб. (а.с. 28).
Згідно листа Глибоцької селищної ради від 17.06.2022 р. №04-06/783 позивача повідомлено про відсутність підстав для повторного розгляду заяви про передачу ФОП ОСОБА_1 в оренду земельної ділянки загальною площею 17.6600 га, кадастровий номер 7321081800:02:001:0026, цільове призначення 10.07 для рибогосподарських потреб. У зв`язку із вирішенням вказаного питання по суті. (а.с. 29).
Матеріали справи містять витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію за ОСОБА_1 права власності на нежитлові споруди: гідротехнічні споруди - (дамба і монах), №1 підпірна гребля, №2 водоскид-водовипуск , який розташований по АДРЕСА_1 . Вказане право власності зареєстроване за позивачем на підставі свідоцтва про право на спадщину №1013, ННТ 208524. (а.с. 13).
Також матеріали справи містять державний акт на право постійного користування землею І-ЧВ №000576 за ОСОБА_2 , площею 17,66 га для вирощування товарної риби відповідно до рішення Опришенської сільської Ради народних депутатів від 02.06.1999 р. №4. (а.с. 16-18)
Розпорядженням Чернівецької обласної державної адміністрації від 26.05.2021 р. №589-р затверджено проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки водного фонду державної власності для подальшого продажу права оренди на неї разом із водним об`єктом на земельних торгах у формі аукціону, загальною площею 17,66 га, кадастровий номер 7321081800:02:001:0026, цільове призначення 10.07 для рибогосподарських потреб, яка розташована в адміністративних межах Глибоцької територіальної громади, за межами с.Опришени Чернівецького району Чернівецької області. (а.с. 19).
Відповідно до Інформації Державного земельного кадастру про право власності та речові права на земельну ділянку та витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку кадастровий номер 7321081800:02:001:0026 вказано форму власності - комунальна власність, цільове призначення - 10.07 для рибогосподарських потреб, вид обмеження - прибережна захисна смуга вздовж річок навколо водойм та на островах. (а.с. 22, 54-57).
Також матеріали справи містять викопіювання з картографічної основи Державного земельного кадастру, кадастрової карти (плану) на земельну ділянку кадастровий номер 7321081800:02:001:0026. (а.с. 58-59).
Матеріали справи містять рішення Шевченківського районного суду м. Чернівці від 24.05.2021 р. у справі №727/2197/21, яким визнано протиправною та скасовано постанову №52-ДК/0030По/08/01-21 від 11.02.2021 р. про накладення адміністративного стягнення по справі про адміністративне правопорушення відносно ОСОБА_1 за ст. 53-1 КпАП України, а справу про адміністративне правопорушення відносно неї закрито. (а.с. 23-26).
До матеріалів справи додано витяг з протоколу 17 сесії VІІІ скликання Глибоцької селищної ради від 09.12.2021 року. (а.с. 31).
Мотивувальна частина
Згідно положень ч. 2 ст. 2 КАС України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія);) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.
Суд перевіряє дотримання вказаних критеріїв суб`єктом владних повноважень при прийнятті оскаржуваного рішення, вчиненні дій чи допущенні бездіяльності.
Відповідно до ч. 1 ст.3 Земельного кодексу України (в редакції на момент подачі заяви про надання в оренду земельної ділянки), земельні відносини регулюються Конституцією України, Земельним кодексом України, а також прийнятими відповідно до них нормативно-правовими актами.
Згідно з ч.ч. 1 - 4 ст. 93 Земельного кодексу України право оренди земельної ділянки - це засноване на договорі строкове платне володіння і користування земельною ділянкою, необхідною орендареві для провадження підприємницької та іншої діяльності.
Земельні ділянки можуть передаватися в оренду громадянам та юридичним особам України, іноземцям і особам без громадянства, іноземним юридичним особам, міжнародним об`єднанням і організаціям, а також іноземним державам. Не підлягають передачі в оренду земельні ділянки, штучно створені у межах прибережної захисної смуги чи смуги відведення, на землях лісогосподарського призначення та природно-заповідного фонду, розташованих у прибережній захисній смузі водних об`єктів, крім випадків, передбачених законом. Строк оренди земельної ділянки не може перевищувати 50 років.
Відповідно до п. 7 ст. 93 Земельного кодексу України передбачено, що орендодавцями земельних ділянок є їх власники або уповноважені ними особи.
У відповідно до положень ст. 51 Водного кодексу України водні об`єкти надаються у користування за договором оренди землі в комплексі з розташованим на ній водним об`єктом у порядку, визначеному земельним законодавством України. Право оренди земельної ділянки під водним об`єктом поширюється на такий водний об`єкт.
Згідно з ч. 1 ст. 116 Земельного кодексу України також визначено, що громадяни та юридичні особи набувають права власності та права користування земельними ділянками із земель державної або комунальної власності за рішенням органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування в межах їх повноважень, визначених цим Кодексом або за результатами аукціону.
В заяві від 17.11.2021 р. позивач звернулась до відповідача із заявою про передачу ФОП ОСОБА_1 в оренду земельної ділянки загальною площею 17.6600 га, кадастровий номер 7321081800:02:001:0026, цільове призначення 10.07 для рибогосподарських потреб.
Відповідно до Інформації Державного земельного кадастру про право власності та речові права на земельну ділянку та витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку кадастровий номер 7321081800:02:001:0026 вказано форму власності - комунальна власність, цільове призначення - 10.07 для рибогосподарських потреб, вид обмеження - прибережна захисна смуга вздовж річок навколо водойм та на островах.
Згідно з положеннями ч.1 ст. 122 Земельного кодексу України сільські, селищні, міські ради передають земельні ділянки у власність або у користування із земель комунальної власності відповідних територіальних громад для всіх потреб.
Відповідно до ч.1 ст. 123 Земельного кодексу України надання земельних ділянок державної або комунальної власності у користування здійснюється Верховною Радою Автономної Республіки Крим, Радою міністрів Автономної Республіки Крим, органами виконавчої влади або органами місцевого самоврядування.
Статтею 144 Конституції України визначено, що органи місцевого самоврядування в межах повноважень, визначених законом, приймають рішення, які є обов`язковими до виконання на відповідній території. Рішення органів місцевого самоврядування з мотивів їх невідповідності Конституції чи законам України зупиняються у встановленому законом порядку з одночасним зверненням до суду.
Згідно з ч. 1 ст. 124 Земельного кодексу України передбачено, що передача в оренду земельних ділянок, що перебувають у державній або комунальній власності, здійснюється на підставі рішення відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування згідно з їх повноваженнями, визначеними статтею 122 цього Кодексу, чи договору купівлі-продажу права оренди земельної ділянки (у разі продажу права оренди) шляхом укладення договору оренди земельної ділянки чи договору купівлі-продажу права оренди земельної ділянки.
Отже, обов`язковим є прийняття відповідним органом виконавчої влади або органом місцевого самоврядування рішення про надання передачу або відмову у передачі в оренду земельної ділянки із наведенням усіх підстав такої відмови.
Відповідно до ч. 2 ст.16 Закону України "Про оренду землі" укладення договору оренди земельної ділянки із земель державної або комунальної власності здійснюється на підставі рішення відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування - орендодавця, прийнятого у порядку, передбаченому Земельним кодексом України, або за результатами земельних торгів.
Згідно з п.А) ч. 1 ст. 12 Земельного кодексу України визначено, що до повноважень сільських, селищних, міських рад у галузі земельних відносин на території сіл, селищ, міст належить розпорядження землями територіальних громад.
Відповідно до п.34 ч. 1 ст. 26 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" передбачено, що виключно на пленарних засіданнях сільської, селищної, міської ради вирішуються такі питання, як вирішення відповідно до закону питань регулювання земельних відносин.
Згідно з ч.1 ст.46 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", сільська, селищна, міська, районна у місті (у разі її створення), районна, обласна рада проводить свою роботу сесійно. Сесія складається з пленарних засідань ради, а також засідань постійних комісій ради.
Відповідно до ч. 1 ст.47 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" визначено, що постійні комісії ради є органами ради, що обираються з числа її депутатів, для вивчення, попереднього розгляду і підготовки питань, які належать до її відання, здійснення контролю за виконанням рішень ради, її виконавчого комітету.
На підставі ч.4 ст.47 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" постійні комісії за дорученням ради або за власною ініціативою попередньо розглядають проекти програм соціально-економічного і культурного розвитку, місцевого бюджету, звіти про виконання програм і бюджету, вивчають і готують питання про стан та розвиток відповідних галузей господарського і соціально-культурного будівництва, інші питання, які вносяться на розгляд ради, розробляють проекти рішень ради та готують висновки з цих питань, виступають на сесіях ради з доповідями і співдоповідями.
Відповідно до ст. 59 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" рішення місцевої ради приймаються у формі відповідних рішень, прийнятих на сесії місцевої ради та рішень виконавчого комітету. Рішення ради приймається на її пленарному засіданні після обговорення більшістю депутатів від загального складу ради, крім випадків, передбачених цим Законом. При встановленні результатів голосування до загального складу сільської, селищної, міської ради включається сільський, селищний, міський голова, якщо він бере участь у пленарному засіданні ради, і враховується його голос.
Отже, орган місцевого самоврядування вирішує питання про передачу або відмову в передачі в оренду земельної ділянки шляхом прийняття відповідного рішення. При цьому, зважаючи на норми Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", таке рішення приймається на пленарних засіданнях.
Судом встановлено, що після прийняття відповідачем заяви позивача про оренду земельної ділянки від 17.11.2021 р., органом місцевого самоврядування не було прийнято жодного рішення.
Крім того, доводи відповідача, що на сесії Глибоцької селищної ради 09.12.2021 р. проект рішення про передачу ФОП ОСОБА_1 в оренду земельної ділянки не набрав необхідної кількості голосів, що на думку відповідача є рішенням по суті заяви позивача, суд не приймає та вважає протиправними, оскільки відповідач був зобов`язаний прийняти рішення про передачу або відмову в передачі в оренду земельної ділянки. Таким чином, оскільки відповідачем не прийнято жодного рішення за результатами розгляду заяви ФОП ОСОБА_1 від 17.11.2021 р. суд вважає, що наявні підстави для визнання протиправною бездіяльність Глибоцької селищної ради Чернівецької області щодо неприйняття рішення за заявою ФОП ОСОБА_1 про передачу в оренду земельної ділянки загальною площею 17.6600 га, кадастровий номер 7321081800:02:001:0026, цільове призначення 10.07 для рибогосподарських потреб, яка розташована в адміністративних межах Глибоцької територіальної громади, за межами с.Опришени Чернівецького району Чернівецької області.
Суд не надає оцінки іншим доводам учасників справи щодо підстав для передачі позивач в оренду земельної ділянки загальною площею 17.6600 га, кадастровий номер 7321081800:02:001:0026, цільове призначення 10.07 для рибогосподарських потреб, оскільки наразі встановлено порушення прав позивача щодо розгляду по суті заяви від 17.11.2021 р. та неприйняття відповідного рішення. А тому, доводи щодо наявності чи відсутності у позивача права на оренду вказаної земельної ділянки не можуть входити до даного предмету спору та є передчасними.
Висновки за результатами розгляду справи
Відповідно до ч.1 ст. 9 КАС України розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.
Згідно з ч.1 ст. 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.
Відповідачем не доведено правомірність дій щодо неприйняття рішення за заявою ФОП ОСОБА_1 про передачу в оренду земельної ділянки загальною площею 17.6600 га, кадастровий номер 7321081800:02:001:0026, цільове призначення 10.07 для рибогосподарських потреб, яка розташована в адміністративних межах Глибоцької територіальної громади, за межами с.Опришени Чернівецького району Чернівецької області.
Щодо позовних вимог зобов`язального характеру, суд робить наступні висновки.
Статтею 55 Конституції України закріплено фундаментальний принцип судового захисту всіх порушених прав людини і громадянина. Так, кожному гарантується право на оскарження в суді рішень, дій чи бездіяльності органів державної влади, органів місцевого самоврядування, посадових і службових осіб.
Згідно з ч. 1 ст. 5 КАС України, зокрема, кожна особа має право в порядку, встановленому цим Кодексом, звернутися до адміністративного суду, якщо вважає, що рішенням, дією чи бездіяльністю суб`єкта владних повноважень порушені її права, свободи або законні інтереси, і просити про їх захист шляхом: 1) визнання протиправним та нечинним нормативно-правового акта чи окремих його положень; 2) визнання протиправним та скасування індивідуального акта чи окремих його положень; 3) визнання дій суб`єкта владних повноважень протиправними та зобов`язання утриматися від вчинення певних дій.
Відповідно до ч. 1 ст. 19 КАС України юрисдикція адміністративних судів поширюється на справи у публічно-правових спорах, зокрема у спорах фізичних чи юридичних осіб із суб`єктом владних повноважень щодо оскарження його рішень (нормативно-правових актів чи індивідуальних актів), дій чи бездіяльності, крім випадків, коли для розгляду таких спорів законом встановлено інший порядок судового провадження.
Таким чином, здійснюючи передбачене ст. 55 Конституції України право на судовий захист, звертаючись до суду, особа вказує в позові власне суб`єктивне уявлення про порушене право чи охоронюваний інтерес та спосіб його захисту. Вирішуючи спір, суд зобов`язаний надати об`єктивну оцінку наявності порушеного права чи інтересу на момент звернення до суду, а також визначити, чи відповідає обраний позивачем спосіб захисту порушеного права тим, що передбачені законодавством, та чи забезпечить такий спосіб захисту відновлення порушеного права позивача.
Суд звертає увагу, що у разі, якщо суб`єкт владних повноважень використав надане йому законом право на прийняття певного рішення за наслідками розгляду звернення особи, але останнє визнане судом протиправним з огляду на його невідповідність чинному законодавству, при цьому суб`єктом звернення дотримано усіх визначених законом умов, то суд вправі зобов`язати суб`єкта владних повноважень прийняти певне рішення.
Отже, критеріями, які впливають на обрання судом способу захисту прав особи в межах вимог про зобов`язання суб`єкта владних повноважень вчинити певні дії, є встановлення судом додержання суб`єктом звернення усіх передбачених законом умов для отримання позитивного результату та наявність у суб`єкта владних повноважень права діяти при прийнятті рішення на власний розсуд.
Судом встановлено, що відповідач не розглянув у визначений ЗК України строк заяву ФОП ОСОБА_1 про передачу в оренду земельної ділянки загальною площею 17.6600 га, кадастровий номер 7321081800:02:001:0026, цільове призначення 10.07 для рибогосподарських потреб, яка розташована в адміністративних межах Глибоцької територіальної громади, за межами с.Опришени Чернівецького району Чернівецької області та не прийняв жодного рішення з числа тих, які він повинен ухвалити за законом, а тому належним способом відновлення порушеного права позивача є зобов`язання відповідача розглянути на найближчій сесії селищної ради заяву ФОП ОСОБА_1 про передачу в оренду земельної ділянки загальною площею 17.6600 га, кадастровий номер 7321081800:02:001:0026, цільове призначення 10.07 для рибогосподарських потреб, яка розташована в адміністративних межах Глибоцької територіальної громади, за межами с.Опришени Чернівецького району Чернівецької області та прийняти відповідне рішення.
При цьому, суд вважає безпідставними та необґрунтованими вимоги позивача щодо зобов`язання відповідача передати в оренду ФОП ОСОБА_1 земельну ділянку загальною площею 17.6600 га, кадастровий номер - 7321081800:02:001:0026, цільове призначення 10.07 для рибогосподарських потреб, яка розташована в адміністративних межах Глибоцької територіальної громади, за межами с.Опришени Чернівецького району Чернівецької області. Суд наголошує, що належний орган, уповноважений приймати рішення за результатами розгляду клопотань про передачу в оренду земельних ділянок комунальної власності є відповідач, який досліджує підстави можливості надання в оренду вказаної земельної ділянки позивачу. Крім того, суд у межах спірних правовідносинах не може надавати оцінку наявності чи відсутності у позивача права на оренду спірної земельної ділянки та приймати позитивне рішення на його користь до моменту прийняття відповідачем одного із рішень, передбачених ЗК України, за результатами розгляду вказаної заяви відповідачем.
Позиція суду щодо зобов`язання відповідача подати звіт про виконання рішення суду полягає в наступному.
Згідно з ч. 1 ст. 382 КАС України суд, який ухвалив судове рішення в адміністративній справі, може зобов`язати суб`єкта владних повноважень, не на користь якого ухвалене судове рішення, подати у встановлений судом строк звіт про виконання судового рішення.
Таким чином, суд звертає увагу, що встановлення обов`язку суб`єкта владних повноважень, не на користь якого ухвалене судове рішення, подати у встановлений судом строк звіт про виконання судового рішення є правом суду, а не його обов`язком. При цьому, суд звертає увагу, що наразі відсутні передумови та обставини вважати, що відповідачем не буде у добровільному порядку виконане рішення суду даній справі.
З вказаних підстав, суд вважає, що обставини для застосування судового контролю в даній справі наразі відсутні.
Судові витрати
Відповідно до ч. 3 ст. 139 КАС України при частковому задоволенні позову судові витрати покладаються на обидві сторони пропорційно до розміру задоволених позовних вимог. При цьому суд не включає до складу судових витрат, які підлягають розподілу між сторонами, витрати суб`єкта владних повноважень на правничу допомогу адвоката та сплату судового збору.
У зв`язку із частковим задоволення позову, сплачений позивачем судовий збір підлягає стягненню з відповідача за рахунок його бюджетних асигнувань, пропорційно задоволеним позовним вимогам.
Керуючись статтями 9, 14, 77, 78, 90, 139, 143, 241 - 246, 250, 262 Кодексу адміністративного судочинства України ,-
В И Р І Ш И В:
1. Адміністративний позов задовольнити частково.
2. Визнати протиправною бездіяльність Глибоцької селищної ради Чернівецького району Чернівецької області щодо неприйняття рішення за заявою ФОП ОСОБА_1 про передачу в оренду земельної ділянки загальною площею 17.6600 га, кадастровий номер 7321081800:02:001:0026, цільове призначення 10.07 для рибогосподарських потреб, яка розташована в адміністративних межах Глибоцької територіальної громади, за межами с.Опришени Чернівецького району Чернівецької області.
3. Зобов`язати Глибоцьку селищну раду Чернівецького району Чернівецької області розглянути на найближчій сесії селищної ради заяву ФОП ОСОБА_1 про передачу в оренду земельної ділянки загальною площею 17.6600 га, кадастровий номер 7321081800:02:001:0026, цільове призначення 10.07 для рибогосподарських потреб, яка розташована в адміністративних межах Глибоцької територіальної громади, за межами с.Опришени Чернівецького району Чернівецької області та прийняти відповідне рішення.
4. В решті позову відмовити.
5. Відмовити у встановлені судового контролю за виконанням рішення суду.
6. Стягнути на користь ФОП ОСОБА_1 за рахунок бюджетних асигнувань Глибоцької селищної ради Чернівецького району Чернівецької області судовий збір, пропорційно задоволеним позовним вимогам, в сумі 1240,50 грн згідно квитанції №0.0.2617713682.1 від 22.07.2022 року.
Згідно статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.
У відповідності до статей 293, 295 Кодексу адміністративного судочинства України рішення суду першої інстанції можуть бути оскаржені в апеляційному порядку повністю або частково. Апеляційна скарга на рішення подається до Сьомого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня його складання.
Найменування учасників справи:
позивач: ФОП ОСОБА_1 ( АДРЕСА_2 , код РНОКПП НОМЕР_1 );
відповідач: Глибоцька селищна рада Чернівецького району Чернівецької області (вул. Шевченка, 1, смт. Глибока, Чернівецький район, Чернівецька область, 60400, код ЄДРПОУ 04417004).
Суддя Т.М. Брезіна
Суд | Чернівецький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 06.12.2022 |
Оприлюднено | 09.12.2022 |
Номер документу | 107728846 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу регулюванню містобудівної діяльності та землекористування, зокрема у сфері землеустрою; державної експертизи землевпорядної документації; регулювання земельних відносин, з них з питань здійснення публічно-владних управлінських функцій з розпорядження земельними ділянками |
Адміністративне
Чернівецький окружний адміністративний суд
Брезіна Тетяна Миколаївна
Адміністративне
Чернівецький окружний адміністративний суд
Брезіна Тетяна Миколаївна
Адміністративне
Чернівецький окружний адміністративний суд
Брезіна Тетяна Миколаївна
Адміністративне
Чернівецький окружний адміністративний суд
Брезіна Тетяна Миколаївна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні