Постанова
від 30.11.2022 по справі 500/2237/22
ВОСЬМИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ВОСЬМИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

30 листопада 2022 рокуЛьвівСправа № 500/2237/22 пров. № А/857/12091/22

Восьмий апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів:

головуючого судді - Іщук Л. П.,

суддів - Онишкевича Т. В., Шинкар Т. І.,

за участю секретаря судового засідання - Доморадової Р. В.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в режимі відеоконференції апеляційну скаргу ОСОБА_1 на рішення Тернопільського окружного адміністративного суду від 18 липня 2022 року, ухвалене суддею Дерех Н. В. о 12:03 год у м. Тернополі, у справі за адміністративним позовом ОСОБА_1 до Головного управління Держгеокадастру у Тернопільській області про визнання протиправними та скасування наказу і припису,

ВСТАНОВИВ:

3.05.2022 ОСОБА_1 звернувся в суд з адміністративним позовом до Головного управління Держгеокадастру у Тернопільській області, в якому просить визнати протиправними та скасувати наказ відповідача від 02.02.2022 №49-ДК «Про внесення змін до наказу від 20.01.2022 №23-ДК «Про здійснення державного контролю за дотриманням земельного законодавства, використанням та охороною земель усіх категорій і форм власності» та припис державного інспектора у сфері державного контролю за використанням та охороною земель і дотримання вимог законодавства про охорону земель Головного управління Держгеокадастру у Тернопільській області Нестроєвого Ю. А. від 11.02.2022 №23-ДК/0029Пр/03/01/-22.

В обґрунтування позовних вимог вказує на те, що спірним наказом від 02.02.2022 №49-ДК відповідач всупереч вимогам Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» продовжив строк здійснення позапланового заходу державного контролю, незважаючи на те, що такий строк не може перевищувати 10 робочих днів. Звертає увагу, що захід державного контролю було проведено без участі позивача та без його відома, що унеможливило подати заперечення на акт перевірки чи пояснення з приводу виявлених порушень земельного законодавства. Вказує, що державний інспектор при проведенні перевірки вийшов за межі предмета перевірки, оскільки вдався до дослідження правомірності використання земельних ділянок, які наказом на проведення перевірки не передбачені. Зауважив, що будь-яких відомостей про те, що саме позивачем, а не іншою особою, допущено порушення вимог земельного законодавства відносно земельних ділянок, які є суміжними із земельною ділянкою позивача, оскаржуваний припис, як і акти обстеження земельної ділянки та перевірки дотримання вимог земельного законодавства, не містять.

Рішенням Тернопільського окружного адміністративного суду від 18.07.2022 в задоволенні позову відмовлено.

Не погодившись із рішенням суду першої інстанції, позивач подав апеляційну скаргу, у якій, з покликанням на порушення судом першої інстанції норм матеріального та процесуального права, просить скасувати судове рішення та прийняти нове - про задоволення позову.

Вимоги апеляційної скарги обґрунтовує обставинами, викладеними у позовній заяві, а також тим, що суд першої інстанції зробив помилковий висновок про незастосування до спірних правовідносин вимог Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності», що підтверджується позицією Верховного Суду, викладеною у постанові від 07.09.2020 у справі № 826/15258/17.Звертає увагу, що законних підстав для призначення, проведення та продовження позапланового заходу державного контролю - перевірки дотримання вимог земельного законодавства не існувало, а тому така перевірка проведена протиправно.

Відповідач подав до суду відзив на апеляційну скаргу, в якому її заперечує, покликається на законність і обґрунтованість рішення суду першої інстанції, просить залишити його без змін.

Представник скаржника в судовому засіданні підтримав вимоги апеляційної скарги та просив її задовольнити, покликаючись на викладені в ній доводи.

Під час апеляційного розгляду представник відповідача заперечила проти апеляційної скарги та просила відмовити в її задоволенні, покликаючись на законність і обґрунтованість рішення суду.

Заслухавши доповідь головуючого судді, пояснення представників сторін, проаналізувавши матеріали справи, обговоривши доводи апеляційної скарги, апеляційний суд вважає, що апеляційну скаргу слід залишити без задоволення з таких підстав.

Судом першої інстанції встановлено та підтверджується матеріалами справи, що на підставі листа Управління Служби безпеки України в Тернопільській області від 12.01.2022 №69/5/1-55 Головним управлінням Держгеокадастру у Тернопільській області прийнято наказ від 20.01.2022 № 23-ДК «Про здійснення державного контролю за дотриманням земельного законодавства, використанням та охороною земель усіх категорій і форм власності», яким передбачено здійснити державний контроль за дотриманням земельного законодавства, використанням та охороною земель усіх категорій і форм власності, родючості ґрунтів шляхом проведення перевірки при встановленні порядку набуття і реалізації права на земельні ділянки, як об`єкти перевірки, за кадастровими номерами 6125281700:01:001:2971, 6125281700:01:001:2856, 6125281700:01:001:2857, 6125281700:01:001:2970 на території Великогаївської територіальної громади Тернопільського району Тернопільської області у термін з 20.01.2022 по 01.02.2022.

Наказом Головного управління Держгеокадастру у Тернопільській області від 02.02.2022 №49-ДК внесено зміни до наказу від 20.01.2022 №23-ДК «Про здійснення державного контролю за дотриманням земельного законодавства, використанням та охороною земель усіх категорій і форм власності», зокрема, пункт 1 викладено в новій редакції: «Здійснити державний контроль за дотриманням земельного законодавства, використанням та охороною земель усіх категорій і форм власності, родючості ґрунтів шляхом проведення перевірки при встановленні порядку набуття і реалізації права на земельні ділянки та дотримання вимог земельного законодавства при використанні земельних ділянок, як об`єктів перевірки, за кадастровими номерами 6125281700:01:001:2971, 6125281700:01:001:2856, 6125281700:01:001:2857 та 6125281700:01:001:2970 на території Великогаївської територіальної громади Тернопільського району Тернопільської області; в пункті 2 слова та цифри «по 01 лютого 2021 року» замінено словами та цифрами «по 11 лютого 2022 року».

11.02.2022 державним інспектором у сфері державного контролю за використанням та охороною земель і дотриманням вимог земельного законодавства України про охорону земель Головного управління Держгеокадастру у Тернопільській області Нестроєвим Ю. А. проведено перевірку дотримання вимог земельного законодавства при використанні земельних ділянок за кадастровими номерами 6125281700:01:001:2971, 6125281700:01:001:2856, 6125281700:01:001:2857, 6125281700:01:001:2970 на території Великогаївської сільської ради Тернопільського району Тернопільської області, за результатами якої складено Акт обстеження земельної ділянки від 11.02.2022 №23-ДК/0010/АО/Ю/01/-22 та Акт перевірки дотримання вимог земельного законодавства щодо об`єкта - земельної ділянки від 11.02.2022 №23-ДК/0061/АП/09/01/-22.

Проведеною перевіркою встановлено, що ОСОБА_1 самовільно зайняв земельну ділянку та використовував її без правовстановлюючих документів, що посвідчують право власності на земельну ділянку чи право користування земельною ділянкою загальною площею 0,0572 га., що є порушенням статей 125, 126 Земельного кодексу України. Крім цього, частину земельної ділянки (кадастровий номер 6125281700:01:001:2971) площею 0,0107 га позивач використовує не за цільовим призначенням, чим порушено вимоги пункту «а» частини першої статті 91 Земельного кодексу України. Загальна площа земельних ділянок сільськогосподарського призначення (угіддя-рілля), на яких ОСОБА_1 своєю діяльністю знищив ґрунтовий покрив (родючий шар ґрунту), вкривши площу даних земельних ділянок щебенем та встановивши мощення з бетонної бруківки, становить 0,0333 га.

Також державним інспектором 11.02.2022 винесено припис №23-ДК/0029Пр/03/01/-22 про усунення ОСОБА_1 виявленого порушення вимог земельного законодавства відповідно до пункту «а», частини першої статті 91 та статей 125, 126 Земельного кодексу України. Зазначено, що про виконання припису слід повідомити до 11.03.2022 управління контролю за використанням та охороною земель Головного управління Держгеокадастру у Тернопільській області, яке знаходиться за адресою: м. Тернопіль, вул. Лисенка, 20а.

Відмовляючи в задоволенні позову, суд першої інстанції виходив з того, що повноважними особами Головного управління Держгеокадастру у Тернопільській області проводилася перевірка дотримання вимог земельного законодавства щодо об`єкта - земельна ділянка, а не щодо суб`єкта - ОСОБА_1 , а тому відповідачем підставно не застосовано норми Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності». Вказано, що встановлені в ході перевірки факти порушення позивачем вимог земельного законодавства не спростовані в ході розгляду даної справи належними та допустимими доказами, а тому спірний припис державного інспектора у сфері державного контролю за використанням та охороною земель і дотримання вимог законодавства про охорону земель Головного управління Держгеокадастру у Тернопільській області Нестроєвого Ю.А. від 11.02.2022 за №23-ДК/0029Пр/03/01/-22 є правомірним та до скасування не підлягає. Стосовно наказу наказ Головного управління від 02.02.2022 № 49-ДК «Про внесення змін до наказу від 20.01.2022 №23-ДК «Про здійснення державного контролю за дотриманням земельного законодавства, використанням та охороною земель усіх категорій і форм власності» судом першої інстанції зроблено висновок, що такий є ненормативним правовим актом одноразового застосування, який вичерпав свою дію фактом його виконання та відповідно не може бути скасованим.

Апеляційний суд погоджується з таким висновком суду першої інстанції, з огляду на наступне.

Відповідно до статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Згідно з частинами першою та другою статті 2 Земельного кодексу України земельні відносини - це суспільні відносини щодо володіння, користування і розпорядження землею.

Суб`єктами земельних відносин є громадяни, юридичні особи, органи місцевого самоврядування та органи державної влади.

Згідно з статтею 188 Земельного кодексу України державний контроль за використанням та охороною земель здійснюється центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері здійснення державного нагляду (контролю) в агропромисловому комплексі, а за додержанням вимог законодавства про охорону земель - центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику із здійснення державного нагляду (контролю) у сфері охорони навколишнього природного середовища, раціонального використання, відтворення і охорони природних ресурсів. Порядок здійснення державного контролю за використанням та охороною земель встановлюється законом.

Так, Державна служба України з питань геодезії, картографії та кадастру (Держгеокадастр) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра аграрної політики та продовольства і який реалізує державну політику у сфері топографо-геодезичної і картографічної діяльності, земельних відносин, землеустрою, у сфері Державного земельного кадастру, державного нагляду (контролю) в агропромисловому комплексі в частині дотримання земельного законодавства, використання та охорони земель усіх категорій і форм власності, родючості ґрунтів (пункт 1 Положення про Державну службу України з питань геодезії, картографії та кадастру, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14.01.2015 № 15).

Відповідно до підпункту 25-1 пункту 4 Положення про Державну службу України з питань геодезії, картографії та кадастру, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14.01.2015 № 15, Держгеокадастр відповідно до покладених на нього завдань організовує та здійснює державний нагляд (контроль) за дотриманням земельного законодавства, використанням та охороною земель усіх категорій і форм власності.

Правові, економічні та соціальні основи організації здійснення державного контролю за використанням та охороною земель визначає Закон України «Про державний контроль за використання та охороною земель» від 19.06.2003 № 963-IV (далі - Закон №963-IV), який спрямований на забезпечення раціонального використання і відтворення природних ресурсів та охорону довкілля.

Відповідно до статті 4 Закону № 963-IV об`єктом державного контролю за використанням та охороною земель є всі землі в межах території України.

Згідно зі статтею 5 Закону № 963-IV державний контроль за дотриманням вимог законодавства України про охорону земель здійснює центральний орган виконавчої влади, який забезпечує реалізацію державної політики із здійснення державного нагляду (контролю) у сфері охорони навколишнього природного середовища, раціонального використання, відтворення і охорони природних ресурсів.

Згідно із статтею 6 Закону № 963-IV до повноважень центрального органу виконавчої влади, який забезпечує реалізацію державної політики у сфері нагляду (контролю) в агропромисловому комплексі, належать, зокрема, здійснення державного контролю за використанням та охороною земель у частині: додержання органами державної влади, органами місцевого самоврядування, юридичними та фізичними особами вимог земельного законодавства України та встановленого порядку набуття і реалізації права на землю; виконання вимог щодо використання земельних ділянок за цільовим призначенням; виконання умов зняття, збереження і використання родючого шару ґрунту під час проведення гірничодобувних, геологорозвідувальних, будівельних та інших робіт, пов`язаних з порушенням ґрунтового покриву, своєчасного проведення рекультивації порушених земель в обсягах, передбачених робочим проектом землеустрою; вжиття відповідно до закону заходів щодо повернення самовільно зайнятих земельних ділянок їх власникам або користувачам.

Системний аналіз наведених правових норм дає підстави дійти висновку про те, що Головне управління Держгеокадастру у Тернопільській області наділено повноваженнями щодо здійснення державного нагляду (контролю) в частині додержання вимог земельного законодавства України та встановленого порядку набуття і реалізації права на землю,а також в частині виконання умов зняття, збереження і використання родючого шару ґрунту під час проведення будівельних та інших робіт. При цьому, об`єктом контролю є всі землі на території України, а також порядок їх використання органами державної влади, органами місцевого самоврядування, фізичними та юридичними особами.

Відповідно до статті 9 Закону № 963-IV державний контроль за використанням та охороною земель, дотриманням вимог законодавства України про охорону земель і моніторинг ґрунтів здійснюються, зокрема, шляхом проведення перевірок.

Згідно з статтею 10 Закону № 963-IV державні інспектори у сфері державного контролю за використанням та охороною земель і дотриманням вимог законодавства України про охорону земель мають право, зокрема:

- безперешкодно обстежувати в установленому законодавством порядку земельні ділянки, що перебувають у власності та користуванні юридичних і фізичних осіб, перевіряти документи щодо використання та охорони земель;

- давати обов`язкові для виконання вказівки (приписи) з питань використання та охорони земель і дотримання вимог законодавства України про охорону земель відповідно до їх повноважень, а також про зобов`язання приведення земельної ділянки у попередній стан у випадках, установлених законом, за рахунок особи, яка вчинила відповідне правопорушення, з відшкодуванням завданих власнику земельної ділянки збитків;

- складати акти перевірок чи протоколи про адміністративні правопорушення у сфері використання та охорони земель і дотримання вимог законодавства про охорону земель та розглядати відповідно до законодавства справи про адміністративні правопорушення, а також подавати в установленому законодавством України порядку до відповідних органів матеріали перевірок щодо притягнення винних осіб до відповідальності;

- проводити у випадках, встановлених законом, фотографування, звукозапис, кіно- і відеозйомку як допоміжний засіб для запобігання порушенням земельного законодавства України.

Таким чином, державний контроль за охороною та використанням земель є прямим обов`язком інспекторів, який здійснюється, у тому числі, шляхом проведення перевірок. Для реалізації завдань у сфері здійснення контролю за використанням та охороною земель державний інспектор має право, зокрема, видавати приписи, складати акти перевірки або протоколи про адміністративні правопорушення з метою притягнення винних осіб до відповідальності.

Позивач обґрунтовує протиправність дій відповідача з проведення перевірки положеннями Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності».

Відповідно до Преамбули Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» цей Закон визначає правові та організаційні засади, основні принципи і порядок здійснення державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності, повноваження органів державного нагляду (контролю), їх посадових осіб і права, обов`язки та відповідальність суб`єктів господарювання під час здійснення державного нагляду (контролю).

Так, статтею 2 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» визначено, що його дія поширюється на відносини, пов`язані зі здійсненням державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності.

Заходи контролю здійснюються органами державного архітектурно-будівельного контролю (нагляду), державного нагляду та контролю за додержанням законодавства про працю та зайнятість населення, державного нагляду (контролю) у сфері пожежної та техногенної безпеки, державного контролю за додержанням законодавства у сфері моніторингу, звітності та верифікації викидів парникових газів у встановленому цим Законом порядку з урахуванням особливостей, визначених законами у відповідних сферах та міжнародними договорами, зокрема державного нагляду (контролю) в галузі цивільної авіації - з урахуванням особливостей, встановлених Повітряним кодексом України, нормативно-правовими актами, прийнятими на його виконання (Авіаційними правилами України), та міжнародними договорами у сфері цивільної авіації.

Таким чином, особливості та обмеження перевірок, визначені у Законі України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності», стосуються безпосередньо сфери господарської діяльності суб`єктів господарювання та жодним чином не стосуються перевірок дотримання земельного законодавства, використання та охорони земель, об`єктом яких є земельні ділянки.

Аналогічна правова позиція була висловлена Верховним Судом у постанові від 17.09.2019 у справі № 806/1723/18 та у постанові від 27.02.2020 у справі 818/1512/17, від 16.07.2020 у справі № 819/1781/17, від 08.02.2022 у справі №160/1040/19, від 11.08.2020 у справі №818/1851/17.

З огляду на викладене, апеляційний суд погоджується з висновком суду першої інстанції, що відповідачем правомірно здійснено заходи державного контролю в межах спірних правовідносин, керуючись при цьому, нормами Закону № 963-IV., що в свою чергу свідчить про безпідставність доводів позивача про протиправність наказу відповідача від 02.02.2022 №49-ДК «Про внесення змін до наказу від 20.01.2022 №23-ДК «Про здійснення державного контролю за дотриманням земельного законодавства, використанням та охороною земель усіх категорій і форм власності».

Як встановлено з матеріалів справи, підставою винесення відповідачем оскаржуваного припису став встановлений факт самовільного зайняття та використання без правовстановлюючих документів, що посвідчують право власності чи право користування земельною ділянкою (із відповідною державною реєстрацією згідно Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень»), а саме ОСОБА_1 , встановив огорожу із металевої сітки з металевими стовпчиками за межами земельної ділянки площею 0,0410 га (кадастровий номер 6125281700:01:001:2971), яка належить йому на праві приватної власності, по периметру огороджено земельну ділянку загальною площею 0,0982 га, з якої 0,0572 га складає площа несформованих земельних ділянок в межах огорожі (з них площами 0,0239 га (0,0056га плюс 0,0183га), 0,0170 га (0,0047га плюс 0,0123 га), 0,0044 га, 0,0057 га , 0,0062 га), а також факт використання позивачем частини земельної ділянки площею 0,0410 га (кадастровий номер 6125281700:01:001:2971) не за цільовим призначенням.

Слід зазначити, що статтею 14 Конституції України передбачено, що земля є основним національним багатством України та перебуває під особливою охороною держави.

Згідно з пунктом «а» частини першої статті 91 Земельного кодексу України власники земельних ділянок зобов`язані забезпечувати використання їх за цільовим призначенням.

Відповідно до статті 125 Земельного кодексу України право власності на земельну ділянку, а також право постійного користування та право оренди земельної ділянки виникають з моменту державної реєстрації цих прав.

Статтею 126 Земельного кодексу України передбачено, що право власності, користування земельною ділянкою оформлюється відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень».

За визначенням, наведеним у статті 1 Закону України «Про державний контроль за використанням та охороною земель», самовільне зайняття земельної ділянки - це будь-які дії, які свідчать про фактичне використання земельної ділянки за відсутності відповідного рішення органу виконавчої влади чи органу місцевого самоврядування про її передачу у власність або надання у користування (оренду) або за відсутності вчиненого правочину щодо такої земельної ділянки, за винятком дій, які відповідно до закону є правомірними.

Статтею 168 Земельного кодексу України передбачено, що ґрунти земельних ділянок є об`єктом особливої охорони. Власники земельних ділянок та землекористувачі не мають права здійснювати зняття та перенесення ґрунтового покриву земельних ділянок без спеціального дозволу центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері здійснення державного нагляду (контролю) в агропромисловому комплексі.

Згідно з частиною третьою статті 168 Земельного кодексу України при здійсненні діяльності, пов`язаної з порушенням поверхневого шару ґрунту, власники земельних ділянок та землекористувачі повинні здійснювати зняття, складування, зберігання поверхневого шару ґрунту та нанесення його на ділянку, з якої він був знятий (рекультивація), або на іншу земельну ділянку для підвищення її продуктивності та інших якостей.

Таким чином, основною та найціннішою властивістю ґрунту є його родючість, тобто ґрунтовий покрив має обов`язково характеризуватися родючістю.

Слід зазначити, що відповідно до Інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна щодо об`єкта нерухомого майна земельна ділянка з кадастровим номером 6125281700:01:001:2971 площею 0,0410 га належить ОСОБА_1 , цільове призначення - для іншого призначення (розміщення торгового павільйону з виставковим майданчиком елементів ландшафтного дизайну).

Разом з тим, посадовими особами відповідача встановлено, що частина згаданої вище земельної ділянки використовується позивачем не за цільовим призначенням, а саме: для розміщення щебеню, виставкових зразків бруківки, тимчасової споруди торговельного призначення з написом «Буд маркет» для стоянки автомобілів без номерних знаків, на яких розміщено логотип, адреса веб-сайту та номер телефону компанії «Тернокар».

Більше того, площа земельної ділянки, яка фактично використовується позивачем, перевищує площу належної йому на праві власності земельної ділянки.

В свою чергу, позивачем не надано суду жодних доказів, зокрема, правовстановлюючих документів, оформлених в порядку, визначеному Законом України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», які підтверджують правомірність використання земельної ділянки, яка огороджена та межує із земельною ділянкою, кадастровий номер 6125281700:01:001:2971, яка була об`єктом перевірки, а також цільове використання останньої.

У зв`язку з вищенаведеним, враховуючи підтвердження матеріалами справи факту порушення ОСОБА_1 вимог земельного законодавства, що полягало в самовільному зайнятті земельної ділянки та нецільового використання частини належної йому земельної ділянки, апеляційний суд приходить до висновку, що позивач зобов`язаний усунути виявлені порушення, що чітко передбачено оскаржуваним приписом.

Натомість, вимоги апеляційної скарги зводяться фактично до заперечення позивачем встановлених відповідачем фактичних обставин використання земельної ділянки.

Отже, суд першої інстанції зробив правильний висновок про відсутність підстав для скасування оскаржуваних наказу відповідача від 02.02.2022 №49-ДК «Про внесення змін до наказу від 20.01.2022 №23-ДК «Про здійснення державного контролю за дотриманням земельного законодавства, використанням та охороною земель усіх категорій і форм власності» та припису державного інспектора у сфері державного контролю за використанням та охороною земель і дотримання вимог законодавства про охорону земель Головного управління Держгеокадастру у Тернопільській області Нестроєвого Ю. А. від 11.02.2022 №23-ДК/0029Пр/03/01/-22.

За наведених обставин, апеляційний суд вважає, що доводи апеляційної скарги висновків суду першої інстанції не спростовують і не дають підстав для висновку про порушення судом першої інстанції норм матеріального або процесуального права, що відповідно до статті 316 Кодексу адміністративного судочинства України є підставою для залишення апеляційної скарги без задоволення, а рішення суду - без змін.

З огляду на результат апеляційного розгляду та відсутність документально підтверджених судових витрат, понесених учасниками справи у зв`язку з переглядом справи в суді апеляційної інстанції, відповідно до частини шостої статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України розподіл судових витрат судом не змінюється.

Керуючись статтями 310, 315, 316, 321, 322, 328 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

ПОСТАНОВИВ:

Апеляційну скаргу ОСОБА_1 залишити без задоволення, а рішення Тернопільського окружного адміністративного суду від 18 липня 2022 року у справі № 500/2237/22 - без змін.

Постанова набирає законної сили з дати її прийняття та може бути оскаржена до Верховного Суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення шляхом подання касаційної скарги безпосередньо до суду касаційної інстанції.

Головуючий суддя Л. П. Іщук судді Т. В. Онишкевич Т. І. Шинкар Повне судове рішення складено 07.12.2022

СудВосьмий апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення30.11.2022
Оприлюднено09.12.2022
Номер документу107731114
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу регулюванню містобудівної діяльності та землекористування, зокрема у сфері землеустрою; державної експертизи землевпорядної документації; регулювання земельних відносин, з них з питань здійснення публічно-владних управлінських функцій з розпорядження земельними ділянками

Судовий реєстр по справі —500/2237/22

Ухвала від 07.02.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Бучик А.Ю.

Ухвала від 09.01.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Бучик А.Ю.

Постанова від 30.11.2022

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Іщук Лариса Петрівна

Ухвала від 29.11.2022

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Іщук Лариса Петрівна

Ухвала від 29.11.2022

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Іщук Лариса Петрівна

Ухвала від 31.10.2022

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Іщук Лариса Петрівна

Ухвала від 31.10.2022

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Іщук Лариса Петрівна

Ухвала від 06.10.2022

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Іщук Лариса Петрівна

Ухвала від 06.10.2022

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Іщук Лариса Петрівна

Ухвала від 04.09.2022

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Іщук Лариса Петрівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні