Рішення
від 12.12.2022 по справі 480/5716/22
СУМСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

СУМСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

12 грудня 2022 р. Справа №480/5716/22

Сумський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Опімах Л.М., розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження в приміщенні суду в м. Суми адміністративну справу за позовом Головного управління ДПС у Сумській області до Товариства з обмеженою відповідальністю "Лакшері Трейдінг" про стягнення податкового боргу та накладення арешту, -

В С Т А Н О В И В:

Позивач звернувся до суду з адміністративним позовом, в якому просить стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю "Лакшері Трейдінг" (далі відповідач, ТОВ "Лакшері Трейдінг") за рахунок коштів на рахунках у банках, обслуговуючих такого платника податків, та готівки, що належить такому платнику податків, податковий борг з податку на додану вартість із вироблених в Україні товарів (робіт, послуг) у розмірі 13430,00 грн, з податку на прибуток приватних підприємств у розмірі 1020,00 грн, та накласти арешт на кошти, що знаходяться на відкритих рахунках у банках, на суму податкового боргу 14450,00 грн. Позовні вимоги мотивує тим, що відповідач всупереч вимог п.п. 16.1.4 п. 16.1 ст. 16 Податкового кодексу України порушив строки сплати податків, у зв`язку з чим за ним утворилася вказана заборгованість. Крім того, у відповідача відсутнє майно або таке майно не може бути джерелом погашення податкового боргу, тому ГУ ДПС у Сумській області просить суд накласти арешт на кошти, що знаходяться на відкритих рахунках у банках, та належать ТОВ "Лакшері Трейдінг".

Відповідач про прийняття позовної заяви до розгляду та відкриття провадження у справі повідомлявся за останнім відомим місцем реєстрації, проте до суду повернулося поштове відправлення з ухвалою. Таким чином, суд вважає, що копія ухвали про прийняття позовної заяви до розгляду та відкриття провадження у справі не вручена відповідачу з не залежних від суду причин. З огляду на вимоги ч. 11 ст. 126 КАС України суд вважає, що вжив всі залежні від нього заходи для повідомлення відповідача належним чином та реалізації ним права судового захисту своїх прав та інтересів. В установлений строк відповідач відзиву на позовну заяву не подав. З огляду на положення ч. 6 ст. 162 КАС України суд вважає можливим розглянути справу за наявними у ній матеріалами.

Вивчивши матеріали справи й оцінивши докази у справі, суд вважає, що позов підлягає частковому задоволенню, виходячи з наступного.

Судом встановлено, що відповідач зареєстрований як юридична особа та є платником податків та зборів, передбачених Податковим кодексом України.

Як вбачається з матеріалів справи, заборгованість на загальну суму 14450,00 грн виникла внаслідок несплати до бюджету узгодженого податкового зобов`язання з податку на додану вартість із вироблених в Україні товарів (робіт, послуг) та з податку на прибуток приватних підприємств.

Так, 20.03.2019 позивачем була проведена камеральна перевірка податкової звітності з податку на прибуток, якою встановлено порушення граничних строків подання податкової звітності з податку на прибуток підприємств за 2018 рік, в якому виникають об`єкти оподаткування, чим порушено п. 49.2 (49.2-1), пп. 49.18.6 п. 49.18 ст. 49 Податкового кодексу України. За наслідками проведеної перевірки складено Акт від 20.03.2019 № 1000/18-28-54-12/42261939 (а.с.15).

За результатами проведеної перевірки відповідача ГУ ДПС у Сумській області було прийняте податкове повідомлення-рішення № 0025085412 від 03.04.2019, яким до відповідача застосовано суму штрафних (фінансових) санкцій (штрафу) за платежем податок на прибуток приватних підприємств у розмірі 1020,00 грн (а.с.14).

13.12.2018 позивачем була проведена камеральна перевірка своєчасності подання податкової декларації з податку на додану вартість ТОВ "Лакшері Трейдінг" за жовтень 2018 року (несвоєчасне подання), якою встановлено порушення граничних строків подання податкової звітності з податку на додану вартість за жовтень 2018 року, в якому наявні показники, які підлягають декларуванню, чим порушено п. 49.2 ст. 49, пп. 49.18.1 п. 49.18 ст. 49, п. 203.1 ст. 203 Податкового кодексу України. За наслідками проведеної перевірки складено Акт від 13.12.2018 № 777/18-28-54-12/42261939 (а.с.21).

За результатами проведеної перевірки відповідача ГУ ДПС у Сумській області було прийняте податкове повідомлення-рішення № 0005425412 від 30.01.2019, яким до відповідача застосовано суму штрафних (фінансових) санкцій (штрафу) за платежем податок на додану вартість у розмірі 170,00 грн (а.с.17).

20.01.2019 позивачем була проведена камеральна перевірка своєчасності подання податкової декларації з податку на додану вартість ТОВ "Лакшері Трейдінг" за листопад 2018 року (неподання), якою встановлено порушення граничних строків подання податкової звітності з податку на додану вартість за листопад 2018 року, в якому наявні показники, які підлягають декларуванню, чим порушено п. 49.2 ст. 49, пп. 49.18.1 п. 49.18 ст. 49, п. 203.1 ст. 203 Податкового кодексу України. За наслідками проведеної перевірки складено Акт від 10.01.2019 № 41/18-28-54-12/42261939 (а.с.18-19).

За результатами проведеної перевірки відповідача ГУ ДПС у Сумській області було прийняте податкове повідомлення-рішення № 0005795412 від 01.02.2019, яким до відповідача застосовано суму штрафних (фінансових) санкцій (штрафу) за платежем податок на додану вартість у розмірі 1020,00 грн (а.с.17).

20.02.2019 позивачем була проведена камеральна перевірка своєчасності подання податкової декларації з податку на додану вартість ТОВ "Лакшері Трейдінг" за грудень 2018 року (неподання), якою встановлено порушення граничних строків подання податкової звітності з податку на додану вартість за грудень 2018 року, в якому наявні показники, які підлягають декларуванню, чим порушено п. 49.2 ст. 49, пп. 49.18.1 п. 49.18 ст. 49, п. 203.1 ст. 203 Податкового кодексу України. За наслідками проведеної перевірки складено Акт від 20.02.2019 № 548/18-28-54-12/42261939 (а.с.25).

За результатами проведеної перевірки відповідача ГУ ДПС у Сумській області було прийняте податкове повідомлення-рішення № 0027405412 від 10.04.2019, яким до відповідача застосовано суму штрафних (фінансових) санкцій (штрафу) за платежем податок на додану вартість у розмірі 1020,00 грн (а.с.24).

14.03.2019 позивачем була проведена камеральна перевірка своєчасності подання податкової декларації з податку на додану вартість ТОВ "Лакшері Трейдінг" за січень 2019 року (неподання), якою встановлено порушення граничних строків подання податкової звітності з податку на додану вартість за січень 2019 року, в якому наявні показники, які підлягають декларуванню, чим порушено п. 49.2 ст. 49, пп. 49.18.1 п. 49.18 ст. 49, п. 203.1 ст. 203 Податкового кодексу України. За наслідками проведеної перевірки складено Акт від 14.03.2019 № 743/18-28-54-12/42261939 (а.с.23).

За результатами проведеної перевірки відповідача ГУ ДПС у Сумській області було прийняте податкове повідомлення-рішення № 0027015412 від 09.04.2019, яким до відповідача застосовано суму штрафних (фінансових) санкцій (штрафу) за платежем податок на додану вартість у розмірі 1020,00 грн (а.с.22).

08.04.2019 позивачем була проведена камеральна перевірка своєчасності подання податкової декларації з податку на додану вартість ТОВ "Лакшері Трейдінг" за лютий 2019 року (неподання), якою встановлено порушення граничних строків подання податкової звітності з податку на додану вартість за лютий 2019 року, в якому наявні показники, які підлягають декларуванню, чим порушено п. 49.2 ст. 49, пп. 49.18.1 п. 49.18 ст. 49, п. 203.1 ст. 203 Податкового кодексу України. За наслідками проведеної перевірки складено Акт від 08.04.2019 № 1567/18-28-54-12/42261939 (а.с.27).

За результатами проведеної перевірки відповідача ГУ ДПС у Сумській області було прийняте податкове повідомлення-рішення № 0033495412 від 03.05.2019, яким до відповідача застосовано суму штрафних (фінансових) санкцій (штрафу) за платежем податок на додану вартість у розмірі 1020,00 грн (а.с.26).

20.05.2019 позивачем була проведена камеральна перевірка своєчасності подання податкової декларації з податку на додану вартість ТОВ "Лакшері Трейдінг" за березень 2019 року (неподання), якою встановлено порушення граничних строків подання податкової звітності з податку на додану вартість за березень 2019 року, в якому наявні показники, які підлягають декларуванню, чим порушено п. 49.2 ст. 49, пп. 49.18.1 п. 49.18 ст. 49, п. 203.1 ст. 203 Податкового кодексу України. За наслідками проведеної перевірки складено Акт від 20.05.2019 № 2329/18-28-54-12/42261939 (а.с.29).

За результатами проведеної перевірки відповідача ГУ ДПС у Сумській області було прийняте податкове повідомлення-рішення № 0049385412 від 10.07.2019, яким до відповідача застосовано суму штрафних (фінансових) санкцій (штрафу) за платежем податок на додану вартість у розмірі 1020,00 грн (а.с.28).

11.06.2019 позивачем була проведена камеральна перевірка своєчасності подання податкової декларації з податку на додану вартість ТОВ "Лакшері Трейдінг" за квітень 2019 року (неподання), якою встановлено порушення граничних строків подання податкової звітності з податку на додану вартість за квітень 2019 року, в якому наявні показники, які підлягають декларуванню, чим порушено п. 49.2 ст. 49, пп. 49.18.1 п. 49.18 ст. 49, п. 203.1 ст. 203 Податкового кодексу України. За наслідками проведеної перевірки складено Акт від 11.06.2019 № 2720/18-28-54-12/42261939 (а.с.33).

За результатами проведеної перевірки відповідача ГУ ДПС у Сумській області було прийняте податкове повідомлення-рішення № 0048385412 від 05.07.2019, яким до відповідача застосовано суму штрафних (фінансових) санкцій (штрафу) за платежем податок на додану вартість у розмірі 1020,00 грн (а.с.32).

11.07.2019 позивачем була проведена камеральна перевірка своєчасності подання податкової декларації з податку на додану вартість ТОВ "Лакшері Трейдінг" за травень 2019 року (неподання), якою встановлено порушення граничних строків подання податкової звітності з податку на додану вартість за травень 2019 року, в якому наявні показники, які підлягають декларуванню, чим порушено п. 49.2 ст. 49, пп. 49.18.1 п. 49.18 ст. 49, п. 203.1 ст. 203 Податкового кодексу України. За наслідками проведеної перевірки складено Акт від 11.07.2019 № 3199/18-28-54-12/42261939 (а.с.31).

За результатами проведеної перевірки відповідача ГУ ДПС у Сумській області було прийняте податкове повідомлення-рішення № 0057555412 від 07.08.2019, яким до відповідача застосовано суму штрафних (фінансових) санкцій (штрафу) за платежем податок на додану вартість у розмірі 1020,00 грн (а.с.30).

16.08.2019 позивачем була проведена камеральна перевірка своєчасності подання податкової декларації з податку на додану вартість ТОВ "Лакшері Трейдінг" за червень 2019 року (неподання), якою встановлено порушення граничних строків подання податкової звітності з податку на додану вартість за червень 2019 року, в якому наявні показники, які підлягають декларуванню, чим порушено п. 49.2 ст. 49, пп. 49.18.1 п. 49.18 ст. 49, п. 203.1 ст. 203 Податкового кодексу України. За наслідками проведеної перевірки складено Акт від 16.08.2019 № 3932/18-28-54-12/42261939 (а.с.37).

За результатами проведеної перевірки відповідача ГУ ДПС у Сумській області було прийняте податкове повідомлення-рішення № 0076705404 від 15.10.2019, яким до відповідача застосовано суму штрафних (фінансових) санкцій (штрафу) за платежем податок на додану вартість у розмірі 1020,00 грн (а.с.36).

16.09.2019 позивачем була проведена камеральна перевірка своєчасності подання податкової декларації з податку на додану вартість ТОВ "Лакшері Трейдінг" за липень 2019 року (неподання), якою встановлено порушення граничних строків подання податкової звітності з податку на додану вартість за липень 2019 року, в якому наявні показники, які підлягають декларуванню, чим порушено п. 49.2 ст. 49, пп. 49.18.1 п. 49.18 ст. 49, п. 203.1 ст. 203 Податкового кодексу України. За наслідками проведеної перевірки складено Акт від 16.09.2019 № 271/18-28-54-12/42261939 (а.с.34-35).

За результатами проведеної перевірки відповідача ГУ ДПС у Сумській області було прийняте податкове повідомлення-рішення № 0076745404 від 15.10.2019, яким до відповідача застосовано суму штрафних (фінансових) санкцій (штрафу) за платежем податок на додану вартість у розмірі 1020,00 грн (а.с.34).

08.10.2019 позивачем була проведена камеральна перевірка своєчасності подання податкової декларації з податку на додану вартість ТОВ "Лакшері Трейдінг" за серпень 2019 року (неподання), якою встановлено порушення граничних строків подання податкової звітності з податку на додану вартість за серпень 2019 року, в якому наявні показники, які підлягають декларуванню, чим порушено п. 49.2 ст. 49, пп. 49.18.1 п. 49.18 ст. 49, п. 203.1 ст. 203 Податкового кодексу України. За наслідками проведеної перевірки складено Акт від 08.10.2019 № 553/18-28-54-12/42261939 (а.с.39-40).

За результатами проведеної перевірки відповідача ГУ ДПС у Сумській області було прийняте податкове повідомлення-рішення № 0085815404 від 04.11.2019, яким до відповідача застосовано суму штрафних (фінансових) санкцій (штрафу) за платежем податок на додану вартість у розмірі 1020,00 грн (а.с.38).

14.11.2019 позивачем була проведена камеральна перевірка своєчасності подання податкової декларації з податку на додану вартість ТОВ "Лакшері Трейдінг" за вересень 2019 року (неподання), якою встановлено порушення граничних строків подання податкової звітності з податку на додану вартість за вересень 2019 року, в якому наявні показники, які підлягають декларуванню, чим порушено п. 49.2 ст. 49, пп. 49.18.1 п. 49.18 ст. 49, п. 203.1 ст. 203 Податкового кодексу України. За наслідками проведеної перевірки складено Акт від 14.11.2019 № 1291/18-28-54-12/42261939 (а.с.42).

За результатами проведеної перевірки відповідача ГУ ДПС у Сумській області було прийняте податкове повідомлення-рішення № 0099045404 від 05.12.2019, яким до відповідача застосовано суму штрафних (фінансових) санкцій (штрафу) за платежем податок на додану вартість у розмірі 1020,00 грн (а.с.41).

03.12.2019 позивачем була проведена камеральна перевірка своєчасності подання податкової декларації з податку на додану вартість ТОВ "Лакшері Трейдінг" за жовтень 2019 року (неподання), якою встановлено порушення граничних строків подання податкової звітності з податку на додану вартість за жовтень 2019 року, в якому наявні показники, які підлягають декларуванню, чим порушено п. 49.2 ст. 49, пп. 49.18.1 п. 49.18 ст. 49, п. 203.1 ст. 203 Податкового кодексу України. За наслідками проведеної перевірки складено Акт від 03.12.2019 № 1764/18-28-54-04/42261939 (а.с.47-48).

За результатами проведеної перевірки відповідача ГУ ДПС у Сумській області було прийняте податкове повідомлення-рішення № 0001485404 від 10.01.2020, яким до відповідача застосовано суму штрафних (фінансових) санкцій (штрафу) за платежем податок на додану вартість у розмірі 1020,00 грн (а.с.46).

15.01.2020 позивачем була проведена камеральна перевірка своєчасності подання податкової декларації з податку на додану вартість ТОВ "Лакшері Трейдінг" за листопад 2019 року (неподання), якою встановлено порушення граничних строків подання податкової звітності з податку на додану вартість за листопад 2019 року, в якому наявні показники, які підлягають декларуванню, чим порушено п. 49.2 ст. 49, пп. 49.18.1 п. 49.18 ст. 49, п. 203.1 ст. 203 Податкового кодексу України. За наслідками проведеної перевірки складено Акт від 15.01.2020 № 162/18-28-54-04/42261939 (а.с.44-45).

За результатами проведеної перевірки відповідача ГУ ДПС у Сумській області було прийняте податкове повідомлення-рішення № 0014425404 від 10.02.2020, яким до відповідача застосовано суму штрафних (фінансових) санкцій (штрафу) за платежем податок на додану вартість у розмірі 1020,00 грн (а.с.43).

Відповідно до п.п. 14.1.175 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу України сума узгодженого грошового зобов`язання, не сплаченого платником податків у встановлений цим Кодексом строк, та непогашеної пені, нарахованої у порядку, визначеному цим Кодексом, вважається податковим боргом.

Оскільки зазначені податкові повідомлення-рішення не оскаржувалися відповідачем ні в адміністративному, ні в судовому порядку, визначена ними сума грошового зобов`язання є узгодженою та набула статусу податкового боргу.

Відповідно до п. 59.1 ст. 59 Податкового кодексу України у разі коли у платника податків виник податковий борг, контролюючий орган надсилає (вручає) йому податкову вимогу в порядку, визначеному для надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення.

З метою погашення податкового боргу позивачем було виставлено ТОВ "Лакшері Трейдінг" податкову вимогу від 08.05.2019 № 59064-54 на суму 4250,00 грн (а.с.13), яка була надіслана відповідачу поштою, проте сума боргу не сплачена.

Відповідно до п. 59.5 ст. 59 Податкового кодексу України у разі якщо у платника податків, якому надіслано (вручено) податкову вимогу, сума податкового боргу збільшується (зменшується), погашенню підлягає вся сума податкового боргу такого платника податку, що існує на день погашення. У разі якщо після направлення (вручення) податкової вимоги сума податкового боргу змінилася, але податковий борг не був погашений в повному обсязі, податкова вимога додатково не надсилається (не вручається).

Відповідно до п.п. 16.1.4 п. 16.1 ст. 16 Податкового кодексу України платник податків зобов`язаний сплачувати податки та збори в строки та у розмірах, встановлених цим Кодексом та законами з питань митної справи.

Відповідно до пп. 19-1.1.1 п. 19-1.1 ст. 19-1 Податкового кодексу України контролюючі органи здійснюють адміністрування податків, зборів, платежів.

Заборгованість відповідачем не сплачена, що підтверджується витягом з історії недоїмок (а.с.8), витягом з інтегрованої картки платника (а.с.9-12), і складає 14450,00 грн, зокрема:

13340,00 грн податок на додану вартість;

1020,00 грн податок на прибуток приватних підприємств.

Відповідно до ч. 1 п. 87.1 ст. 87 Податкового кодексу України джерелами самостійної сплати грошових зобов`язань або погашення податкового боргу платника податків є будь-які власні кошти, у тому числі ті, що отримані від продажу товарів (робіт, послуг), майна, випуску цінних паперів, зокрема корпоративних прав, отримані як позика (кредит), та з інших джерел, з урахуванням особливостей, визначених цією статтею, а також суми надміру сплачених платежів до відповідних бюджетів.

Відповідно до п.п. 95.1, 95.3 ст. 95 Податкового кодексу України контролюючий орган здійснює за платника податків і на користь держави заходи щодо погашення податкового боргу такого платника податків шляхом стягнення коштів, які перебувають у його власності, а в разі їх недостатності - шляхом продажу майна такого платника податків, яке перебуває у податковій заставі. Стягнення коштів з рахунків платника податків у банках, обслуговуючих такого платника податків здійснюється за рішенням суду, яке направляється до виконання контролюючим органам, у розмірі суми податкового боргу або його частини.

Таким чином, судом достовірно встановлено, що податкова заборгованість відповідачем станом на день розгляду справи не сплачена та складає 14450,00 грн, що підтверджується матеріалами справи, тому суд вважає, що вимоги позивача щодо стягнення вказаної суми заборгованості є обґрунтованими та підлягають задоволенню.

Разом з тим, суд не вбачає підстав для задоволення вимоги про накладення арешту на кошти, що знаходяться у банку, на суму податкового боргу, з огляду на таке.

Так, позивач просить суд накласти арешт на кошти ТОВ "Лакшері Трейдінг", що знаходяться у банку, на суму податкового боргу, посилаючись на інформацію з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна, відповідно до якої відомості щодо наявності у відповідача права власності, інших речових прав, іпотек, обтяжень відсутні. Відповідно до Державного реєстру обтяжень рухомого майна у відповідача відсутні зареєстровані транспортні засоби (а.с.49,50).

Відповідно до п.п. 20.1.33 п. 20.1 ст. 20 Податкового кодексу України контролюючі органи мають право звертатися до суду щодо накладення арешту на кошти та інші цінності, що знаходяться в банку, платника податків, який має податковий борг, у разі якщо у такого платника податків відсутнє майно та/або його балансова вартість менша суми податкового боргу, та/або таке майно не може бути джерелом погашення податкового боргу.

Відповідно до п.п. 94.1, 94.2, 94.4 ст. 94 Податкового кодексу України адміністративний арешт майна платника податків (далі - арешт майна) є винятковим способом забезпечення виконання платником податків його обов`язків, визначених законом.

Арешт майна може бути застосовано, якщо з`ясовується одна з таких обставин: платник податків порушує правила відчуження майна, що перебуває у податковій заставі; фізична особа, яка має податковий борг, виїжджає за кордон; платник податків відмовляється від проведення документальної або фактичної перевірки за наявності законних підстав для її проведення або від допуску посадових осіб контролюючого органу; відсутні дозволи (ліцензії) на здійснення господарської діяльності, а також у разі відсутності реєстраторів розрахункових операцій та/або програмних реєстраторів розрахункових операцій, зареєстрованих у встановленому законодавством порядку, крім випадків, визначених законодавством; відсутня реєстрація особи як платника податків у контролюючому органі, якщо така реєстрація є обов`язковою відповідно до цього Кодексу, або коли платник податків, що отримав податкове повідомлення або має податковий борг, вчиняє дії з переведення майна за межі України, його приховування або передачі іншим особам; платник податків відмовляється від проведення перевірки стану збереження майна, яке перебуває у податковій заставі; платник податків не допускає податкового керуючого до складення акта опису майна, яке передається в податкову заставу; платник податків (його посадові особи або особи, які здійснюють готівкові розрахунки та/або провадять діяльність, що підлягає ліцензуванню) відмовляється від проведення відповідно до вимог цього Кодексу інвентаризації основних засобів, товарно-матеріальних цінностей, коштів (зняття залишків товарно-матеріальних цінностей, готівки); нерезидент розпочинає та/або здійснює господарську діяльність через постійне представництво на території України без взяття на податковий облік, що підтверджується актом перевірки.

Арешт може бути накладено контролюючим органом на будь-яке майно платника податків, крім майна, на яке не може бути звернено стягнення відповідно до закону, та коштів на рахунку платника податків.

На підставі пп. 94.6.2 п. 94.6 ст. 94 Податкового кодексу України керівник (його заступник або уповноважена особа) контролюючого органу за наявності однієї з обставин, визначених у пункті 94.2 цієї статті, приймає рішення про застосування арешту майна платника податків, яке надсилається іншим особам, у володінні, розпорядженні або користуванні яких перебуває майно такого платника податків, з вимогою тимчасово зупинити його відчуження.

Арешт коштів на рахунку платника податків здійснюється виключно на підставі рішення суду шляхом звернення контролюючого органу до суду.

З наведених норм вбачається, що чинним законодавством чітко встановлена не тільки процесуальна можливість звернення до суду з відповідним позовом, але й за наявності підстав (умов) для такого звернення. Тобто законодавцем передбачена сукупність обставин, за наявності яких можливе застосування адміністративного арешту.

Так, наявність у відповідача податкового боргу, а також наявність обставин, визначених пунктом 94.2 статті 94 Податкового кодексу України, що виникли між платником податків та податковим органом, є підставами для застосування адміністративного арешту коштів на рахунку.

Разом з тим позивачем не було надано суду та не було доведено належними та допустимими доказами, що у відповідача відсутнє майно, яке може бути джерелом погашення податкового боргу, як і не доведено того, що ним вчинялися дії щодо проведення опису майна ТОВ "Лакшері Трейдінг" з метою встановлення права власності на майнові активи платника податків з метою погашення податкового боргу. У свою чергу, дані Державного реєстру не містять інформації стосовно повного переліку можливого майна, що перебуває у власності відповідача, зокрема такого, права на які не підлягають державній реєстрації.

Відповідно до ч. 1 ст. 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Враховуючи, що позивачем не надано доказів відсутності майна для погашення податкового боргу відповідача та не доведено іншими доказами обгрунтованість такої вимоги, суд дійшов висновку про відсутність підстав для накладення арешту на кошти відповідача, що знаходяться в банку, тому в задоволенні цієї вимоги необхідно відмовити.

Керуючись ст.ст. 90, 139, 143, 241- 246, 250, 255, 295 КАС України, суд, -

В И Р І Ш И В:

Адміністративний позов Головного управління ДПС у Сумській області (40009, м. Суми, вул. Іллінська, буд. 13, код ЄДРПОУ 43995469) до Товариства з обмеженою відповідальністю "Лакшері Трейдінг" (40020, м. Суми, вул. Роменська, буд. 77, код ЄДРПОУ 42261939) про стягнення податкового боргу та накладення арешту задовольнити частково.

Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю "Лакшері Трейдінг" (код ЄДРПОУ 42261939) за рахунок коштів на рахунках у банках, обслуговуючих такого платника податків, та готівки, що належить такому платнику податків, податковий борг на загальну суму 14450,00 грн (чотирнадцять тисяч чотириста п`ятдесят грн 00 коп.), а саме:

- з податку на додану вартість із вироблених в Україні товарів (робіт, послуг) (код бюджетної класифікації 14010100) у розмірі 13430,00 грн (тринадцять тисяч чотириста тридцять грн 00 коп.) на р/р UA 158999980313040029000018540, отримувач ГУК Сум.обл/Сумська МТГ/14060100, код отримувача 37970404, банк отримувача Казначейство України (ЕАП), МФО банка отримувача 899998;

- з податку на прибуток приватних підприємств (код бюджетної класифікації 11021000) у розмірі 1020,00 грн (одна тисяча двадцять грн 00 коп.) на р/р UA 718999980333139318000018540, отримувач ГУК Сум.обл/Сумська МТГ/11021000, код отримувача 37970404, банк отримувача Казначейство України (ЕАП), МФО банка отримувача 899998.

В задоволенні решти позовних вимог відмовити.

Рішення може бути оскаржено до Другого апеляційного адміністративного суду шляхом подачі апеляційної скарги протягом тридцяти днів з дня складення повного рішення.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Суддя Л.М. Опімах

СудСумський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення12.12.2022
Оприлюднено15.12.2022
Номер документу107839530
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо погашення податкового боргу, з них стягнення податкового боргу

Судовий реєстр по справі —480/5716/22

Постанова від 20.04.2023

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Ральченко І.М.

Ухвала від 27.02.2023

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Ральченко І.М.

Ухвала від 27.02.2023

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Ральченко І.М.

Ухвала від 20.01.2023

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Ральченко І.М.

Рішення від 12.12.2022

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

Л.М. Опімах

Ухвала від 04.09.2022

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

Л.М. Опімах

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні