ТРЕТІЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
П О С Т А Н О В А
і м е н е м У к р а ї н и
01 грудня 2022 року м. Дніпросправа № 160/5973/19
Третій апеляційний адміністративний суд
у складі колегії суддів: головуючого - судді Ясенової Т.І. (доповідач),
суддів: Головко О.В., Суховарова А.В.,
за участю секретаря судового засідання Діденко Ю.О.
розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Дніпрі адміністративну справу за апеляційною скаргою ОСОБА_1 на рішення Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 12 квітня 2021 року (суддя Златін С.В.) в адміністративній справі за позовом ОСОБА_1 до Синельниківської районної ради, Синельниківської районної державної адміністрації, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору Громадська організація «Ветеранів АТО і учасників бойових дій Синельниківщини» про визнання протиправною бездіяльність та зобов`язання вчинити певні дії, -
ВСТАНОВИВ:
ОСОБА_1 звернулась до суду із позовом до Синельниківської районної ради, Синельниківської районної державної адміністрації, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору Громадська організація «Ветеранів АТО і учасників бойових дій Синельниківщини», в якому просила
- визнати бездіяльність Синельниківської районної ради та Синельниківської районної державної адміністрації, що призвела до зупинення функціонування «Синельниківської центральної районної бібліотеки» - протиправною;
- зобов`язати Синельниківську районну раду та Синельниківську районну державну адміністрацію забезпечити функціонування «Синельниківської центральної районної бібліотеки» з доступом до читачів.
В обґрунтування позовних вимог зазначено про те, що ОСОБА_1 є жителькою м. Синельково та колишньою працівницею Синельниківської центральної районної бібліотеки, що входила до Синельниківської районної централізованої бібліотечної системи. Після скасування рішенням Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 07.03.2019 у справі №160/1101/19 рішення Синельниківської райради від 21.12.2018 № 25/VII «Про припинення діяльності Синельниківській районній централізованій бібліотечній системи» Синельниківська центральна районна бібліотека не працює, чим, на думку позивача, порушуються її права, оскільки вона позбавлена можливості відвідувати публічну бібліотеку для дорослих, в тому числі не має можливості відвідувати цю бібліотеку як читач. За позицією позивача, Синельниківська райрада та Синельниківська РДА, як власник та виконавчий орган чинять бездіяльність щодо функціонування Синельніківської центральної районної бібліотеки, що є одним з елементів централізованої бібліотечної системи. Синельниківська районна державна адміністрація надіслала лист № 22-568/0/114-19 від 16.04.2019 до ГО «Ветеранів ATO та учасників бойових дій Синельниківщини», в якому зазначила, що робота Синельниківської центральної районної бібліотеки призупинена на період проведення процедури ліквідації відділу культури, туризму, національностей та релігій райдержадміністрації.
Рішенням Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 29.07.2019, залишеним без змін постановою Третього апеляційного адміністративного суду від 28.11.2019, частково задоволено позовні вимоги: зобов`язано Синельниківську райраду розглянути питання щодо поновлення функціонування Синельниківської центральної районної бібліотеки, з урахуванням висновків суду; зобов`язано Синельниківську РДА розглянути питання щодо поновлення функціонування Синельниківської центральної районної бібліотеки з урахуванням висновків суду.
Постановою Верховного Суду від 25.02.2021 року по справі № 160/5973/19 скасовано рішення Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 29.07.2019 року та постанову Третього апеляційного адміністративного суду від 28.11.2019 року, а справу направлено на новий розгляд до суду першої інстанції.
Направляючи справу на новий розгляд, Верховний Суд вказав про те, що для правильного вирішення спору в тому числі для встановлення факту пасивної поведінки належного суб`єкта владних повноважень - невчинення ним дії (дій), яку він зобов`язаний був і міг вчинити, необхідно встановити у якого органу публічного права наявні власні чи делеговані функції управління закладом культури району - Синельниківською центральною районною бібліотекою та дати таким обставинам належну правову оцінку.
Рішенням Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 12 квітня 2021 року адміністративний позов задоволено частково.
Зобов`язано Синельниківську районну раду розглянути питання щодо поновлення функціонування «Синельниківської центральної районної бібліотеки», з урахуванням висновків суду.
В іншій частині заявлених позовних вимог відмовлено.
Позивач подав апеляційну скаргу, в якій просить скасувати рішення суду першої інстанції та ухвалити нове рішення, яким задовольнити позовні вимоги у повному обсязі, з підстав порушення судом першої інстанції норм матеріального та процесуального права, неповного з`ясування обставин, що мають значення для справи, що призвело до неправильного вирішення спору.
В обґрунтування апеляційної скарги зазначено, що поза увагою суду першої інстанції залишилось те, що Синельниківська районна державна адміністрація з її підрозділами є виконавчим органом влади та є прямим органом управління для закладів культури, що є у власності Синельниківської районної ради. Синельниківська центральна районна бібліотека фінансувалася через орган управління відділ культури, національностей та релігій Синельниківської районної державної адміністрації. На думку позивача, суд першої інстанції усуваючи Синельниківську районну державну адміністрацію від пред`явлених позовних вимог не звернув уваги, що саме Синельниківська районна державна адміністрація, ліквідувавши відділ культури, національностей та релігій, припинила механізм фінансування спірної бібліотеки. Позивач також вказав, що Синельниківська районна державна адміністрація не може бути власником закладів культури чи освіти, оскільки вона є органом виконавчої влади, проте її підрозділи є органами управління для комунальних закладів, які є у власності у Синельниківської районної ради.
Синельниківська районна рада подала відзив на апеляційну скаргу, в якому зазначила про те, що Синельниківська районна центральна бібліотечна система не має статусу юридичної особи, фінансується з районного бюджету в межах асигнувань, передбачених на утримання бібліотечної мережі району, заснована на спільній власності територіальних громад сіл, селищ Синельниківського району, підпорядкована відділу культури, туризму, національностей та релігій Синельниківської районної державної адміністрації. 03.12.2018 згідно розпорядження голови Синельниківської райдержадміністрації №Р-424/0/115-78 «Про припинення (ліквідацію) юридичної особи відділу культури, туризму, національностей та релігій Синельниківської районної державної адміністрації» розпочато процедуру ліквідації відділу культури, туризму, національностей та релігій, якому підпорядковувалась центральна районна бібліотека.
Перевіривши законність та обґрунтованість рішення суду в межах доводів апеляційної скарги, дослідивши матеріали справи, колегія суддів зазначає наступне.
Судом встановлено та підтверджено матеріалами справи, що рішенням Синельниківської районної ради №25/VII від 21.12.2018 «Про припинення діяльності Синельниківської районної централізованої бібліотечної системи та передачу майна» було припинено діяльність Синельниківської районної централізованої бібліотечної системи, що складається з Синельниківської центральної районної бібліотеки, бібліотеки-філії №10, місце знаходження: 52510, Дніпропетровська область, Синельниківський район, с. Дерезувате, вул. Ходарєва, 1а; бібліотеки-філії №24, місце знаходження: 52534, Дніпропетровська область, Синельниківський район, с. Писарівка, вул. Некрасова, 43 а.
Пунктом 2 вказаного рішення передбачено передати в термін до 01.03.2019 майно та бібліотечний фонд Синельниківської центральної районної бібліотеки зі спільної власності територіальних громад сіл, селищ Синельниківського району у комунальну власність територіальних громад пропорційно кількості населення відповідних громад.
Відповідно до пункту 3 рішення Синельниківської районної ради № 25/VII від 21.12.2018 вирішено передати в термін до 01.03.2019 року зі спільної власності територіальних громад сіл, селищ Синельниківського району:
до комунальної власності територіальної громади Дерезуватської сільської ради майно та бібліотечний фонд бібліотеки-філії №10 с. Дерезувате Синельниківської районної централізованої бібліотечної системи, місцезнаходження: 52510, Дніпропетровська область, Синельниківський район, с. Дерезувате, вул. Ходарєва, 1а;
до комунальної власності територіальної громади Писарівської сільської ради майно та бібліотечний фонд бібліотеки-філії №24 с. Писарівка Синельниківської районної централізованої бібліотечної системи, місцезнаходження: 52534, Дніпропетровська область, Синельниківський район, с. Писарівка, вул. Некрасова, 43а.
Рішенням Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 07.03.2019, яке набрало законної сили, по справі №160/1101/19 за позовом ОСОБА_1 до Синельниківської районної ради, третя особа-1: Міністерство культури України, третя особа-2: Громадська організація «Ветеранів АТО і учасників бойових дій Синельниківщини» про визнання протиправним та скасування рішення №25/VII від 21.12.2018, позовні вимоги позивача були задоволені та визнано протиправним та скасовано рішення Синельниківської районної ради №25/VII від 21.12.2018 року «Про припинення діяльності «Синельниківської районної централізованої бібліотечної системи та передачу майна».
Відповідно до висновків викладених в рішенні суду від 07.03.2019 по справі №160/1101/19, яке набрало законної сили, слідує, що Синельниківською районною радою в порушення наведених норм було прийнято спірне рішення без відповідного погодження із центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сферах культури та мистецтв - Міністерства культури України.
Крім того, у рішенні суду від 07.03.2019 по справі № 160/1101/19 зазначено про те, що відповідно до листа Міністерства культури України від 31.19-2/55-19 від 17.01.2019, наданого у відповідь на інформаційний запит Громадської організації «Ветеранів АТО і учасників бойових дій Синельниківщини» від 09.01.2019, Міністерство культури України спільно з Центральним комітетом Професійної спілки працівників культури України не погодило реорганізацію та виключення з базової мережі Синельниківської районної централізованої бібліотечної системи. На підставі викладеного суд вказав, що Синельниківською районною радою не було дотримано встановленого законом порядку припинення діяльності Синельниківської районної централізованої бібліотечної системи, як закладу культури, у зв`язку із чим визнав протиправним та скасував рішення Синельниківської районної ради №25/VII від 21.12.2018 «Про припинення діяльності «Синельниківської районної централізованої бібліотечної системи та передачу майна».
Відповідно до ч. 4 ст. 78 КАС України обставини, встановлені рішенням суду у господарській, цивільній або адміністративній справі, що набрало законної сили, не доказуються при розгляді іншої справи, у якій беруть участь ті самі особи або особа, стосовно якої встановлено ці обставини, якщо інше не встановлено законом.
З листа Дніпропетровської обласної державної адміністрації №543/0/161-19 від 13.03.2019 слідує, що Синельниківська районна центральна бібліотечна система є об`єктом комунальної власності Синельниківського району та підпорядкована Синельниківській районній раді. Рішення про припинення діяльності бібліотеки має право приймати Синельниківська районна рада за погодженням з Міністерство культури України.
03 грудня 2018 року Синельниківською районною державною адміністрацією було прийняте розпорядження голови райдержадміністрації № Р-424/0/115-18 «Про припинення (ліквідацію) юридичної особи Відділу культури, туризму, національностей та релігії Синельниківської районної державної адміністрації», одним з пунктів якого є припинення юридичної особи - Відділу культури, туризму, національностей та релігій Синельниківської районної державної адміністрації (код ЄДРПОУ 21899312), місцезнаходження: 2500, Дніпропетровська область, місто Синельникове, вулиця 50 років Жовтня 2-А шляхом ліквідації.
Не погодившись із бездіяльністю відповідачів щодо поновлення функціонування бібліотеки позивач звернувся до суду із позовом у цій справі.
Відповідно до ч. 1 ст. 308 КАС України суд апеляційної інстанції переглядає справу за наявними у ній і додатково поданими доказами та перевіряє законність і обґрунтованість рішення суду першої інстанції в межах доводів та вимог апеляційної скарги.
Вирішуючи спірні правовідносини в межах доводів апеляційної скарги відповідача, суд апеляційної інстанції виходить з наступного.
За приписами статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Правові засади діяльності у сфері культури визначає Закон України від 14.12.2010 №2778-VI «Про культуру» (далі - Закон №2778-VI), відповідно до частини першої статті 16 якого органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування забезпечують функціонування і розвиток мережі музеїв, архівів, бібліотек, мистецьких шкіл, студій, клубів, кінотеатрів, кіно-, відеопрокатних підприємств, об`єднань, заповідників, реставраційних закладів державної та комунальної власності.
Статус бібліотек, правові та організаційні засади діяльності бібліотек і бібліотечної справи в Україні визначає Закон № 32/95-ВР, відповідно до частини першої статті 4 якого основою державної політики в галузі бібліотечної справи є реалізація прав громадян на бібліотечне обслуговування, забезпечення загальної доступності до інформації та культурних цінностей, що збираються, зберігаються та надаються в тимчасове користування бібліотеками.
Згідно із частиною першою статті 9 Закону №32/95-ВР центральні бібліотеки - це головні бібліотеки регіонів, які зобов`язані формувати, зберігати та надавати в користування найбільш повне зібрання документів у межах своєї території, організовувати взаємовикористання бібліотечних ресурсів і надавати методичну допомогу бібліотекам різних видів відповідних територій.
Так, відповідно до частини третьої статті 22 Закон №2778-VI органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування під час формування та забезпечення функціонування базової мережі закладів культури керуються державними соціальними нормативами у сфері обслуговування закладами культури, передбаченими Законом України «Про державні соціальні стандарти та державні соціальні гарантії». Виключення закладів культури з базової мережі можливе лише за погодженням із центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сферах культури та мистецтв.
Систему та гарантії місцевого самоврядування в Україні, засади організації та діяльності, правового статусу і відповідальності органів та посадових осіб місцевого самоврядування визначає Закон України від 21.05.1997 № 280/97-ВР «Про місцеве самоврядування в Україні» (далі - Закон № 280/97-ВР), відповідно до статті 2 якого місцеве самоврядування в Україні - це гарантоване державою право та реальна здатність територіальної громади - жителів села чи добровільного об`єднання у сільську громаду жителів кількох сіл, селища, міста - самостійно або під відповідальність органів та посадових осіб місцевого самоврядування вирішувати питання місцевого значення в межах Конституції і законів України.
Місцеве самоврядування здійснюється територіальними громадами сіл, селищ, міст як безпосередньо, так і через сільські, селищні, міські ради та їх виконавчі органи, а також через районні та обласні ради, які представляють спільні інтереси територіальних громад сіл, селищ, міст.
Відповідно до частини другої статті 10 Закону № 280/97-ВР обласні та районні ради є органами місцевого самоврядування, що представляють спільні інтереси територіальних громад сіл, селищ, міст, у межах повноважень, визначених Конституцією України, цим та іншими законами, а також повноважень, переданих їм сільськими, селищними, міськими радами.
Частинами першою та другою статті 16 Закону № 280/97-ВР визначено організаційно-правову, матеріальну і фінансову основи місцевого самоврядування - органи місцевого самоврядування є юридичними особами і наділяються цим та іншими законами власними повноваженнями, в межах яких діють самостійно і несуть відповідальність за свою діяльність відповідно до закону.
Органам місцевого самоврядування законом можуть надаватися окремі повноваження органів виконавчої влади, у здійсненні яких вони є підконтрольними відповідним органам виконавчої влади.
Матеріальною і фінансовою основою місцевого самоврядування є рухоме і нерухоме майно, доходи місцевих бюджетів, інші кошти, земля, природні ресурси, що є у комунальній власності територіальних громад сіл, селищ, міст, районів у містах, а також об`єкти їхньої спільної власності, що перебувають в управлінні районних і обласних рад (частина третя статті 16 Закону № 280/97-ВР).
Відповідно до підпункту 1 пункту а частини першої статті 32 Закону № 280/97-ВР управління закладами освіти, охорони здоров`я, культури, фізкультури і спорту, оздоровчими закладами, які належать територіальним громадам або передані їм, молодіжними підлітковими закладами за місцем проживання, організація їх матеріально-технічного та фінансового забезпечення віднесено до відання виконавчих органів сільських, селищних, міських рад - власних (самоврядних) повноважень у сфері освіти, охорони здоров`я, культури, фізкультури і спорту.
Разом з цим організацію, повноваження та порядок діяльності місцевих державних адміністрацій визначає Закон України від 09.04.1999 № 586-ХIV «Про місцеві державні адміністрації» (далі - Закон № 586-ХIV), відповідно до пункту 6 частини першої статті 13 якого до відання місцевих державних адміністрацій у межах і формах, визначених Конституцією і законами України, належить вирішення питань науки, освіти, культури, охорони здоров`я, фізкультури і спорту, сім`ї, жінок, молоді та дітей.
Згідно із частиною першою та другою статті 15 Закону № 586-ХIV в управлінні відповідних місцевих державних адміністрацій перебувають об`єкти державної власності, передані їм в установленому законом порядку.
У разі делегування місцевим державним адміністраціям районними чи обласними радами відповідних повноважень в їх управлінні перебувають також об`єкти спільної власності територіальних громад.
До повноважень місцевої державної адміністрації в галузі бюджету та фінансів, зокрема віднесено здійснення фінансування підприємств, установ та організацій освіти, культури, науки, охорони здоров`я, фізичної культури і спорту, соціального захисту населення, переданих у встановленому законом порядку в управління місцевій державній адміністрації вищими органами державної та виконавчої влади або органами місцевого самоврядування, що представляють спільні інтереси територіальних громад, а також заходів, пов`язаних із розвитком житлово-комунального господарства, благоустроєм та шляховим будівництвом, охороною довкілля та громадського порядку, інших заходів, передбачених законодавством (пункт 4 статті 18 Закону № 586-ХIV).
Згідно із статтею 22 Закону № 586-ХIV місцева державна адміністрація в межах повноважень в галузі науки, освіти, охорони здоров`я, культури, фізкультури і спорту, материнства і дитинства, сім`ї та молоді, зокрема:
1) реалізовує державну політику в галузі науки, освіти, охорони здоров`я, культури, фізкультури і спорту, материнства і дитинства, сім`ї та молоді;
2) сприяє розвитку науки і техніки, реалізації регіональних науково-технічних програм, впровадженню нових екологічно безпечних технологій, підвищенню технічного рівня виробництва та якості продукції, вирішенню науково-технічних проблем, що мають першочергове значення для підвищення її ефективності та конкурентоспроможності; забезпечує охорону прав винахідників і раціоналізаторів, створення територіальних інноваційних центрів і технопарків;
3) виконує програми щодо обов`язковості повної загальної середньої освіти, здійснює загальне керівництво закладами науки, освіти, охорони здоров`я, культури, фізкультури і спорту, що належать до сфери її управління, їх матеріально-фінансове забезпечення;
4) вживає заходів до збереження мережі закладів освіти, культури, охорони здоров`я, фізкультури і спорту та розробляє прогнози її розвитку, враховує їх при розробці проектів програм соціально-економічного розвитку.
Аналіз наведених норм права свідчить про те, що повноваження із забезпечення функціонування і розвитку мережі бібліотек належить як органам виконавчої влади так і органам місцевого самоврядування у межах і формах, визначених Конституцією і законами України.
Як зазначалось вище, рішенням Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 07.03.2019, яке набрало законної сили, у справі № 160/1101/19 було задоволено позовні вимоги ОСОБА_1 та визнано протиправним та скасовано рішення Синельниківської районної ради від 21.12.2018 №25/VII «Про припинення діяльності «Синельниківської районної централізованої бібліотечної системи та передачу майна», оскільки Синельниківською райрадою не було дотримано встановленого законом порядку припинення діяльності Синельниківської районної централізованої бібліотечної системи, як закладу культури, з огляду на те, що оспорюване рішення було прийнято без відповідного погодження із центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сферах культури та мистецтв, - Міністерства культури України.
У справі, яка розглядається спір виник у зв`язку із тим, що після набрання рішенням законної сили у справі №160/1101/19 відповідачі не забезпечили відновлення функціонування Синельниківської центральної районної бібліотеки.
З матеріалів даної справи слідує, що Синельниківська центральна районна бібліотека є об`єктом комунальної власності Синельниківського районну та належить Синельниківській районній раді. Вказані обставини підтверджуються, зокрема, рішенням Синельниківської районної ради № 25/VII від 21.12.2018 року «Про припинення діяльності «Синельниківської районної централізованої бібліотечної системи та передачу майна» та листом Дніпропетровської обласної державної адміністрації №543/0/161-19 від 13.03.2019.
Також судом встановлено, та не заперечувалось учасниками справи про те, що фактично рішення Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 07.03.2019 року по справі №160/1101/19 не виконано, діяльність Синельниківської районної централізованої бібліотечної системи поновлено не було.
Більш того, після скасування судом 07.03.2019 рішення Синельниківської районної ради від 21.12.2018 №25/VII «Про припинення діяльності «Синельниківської районної централізованої бібліотечної системи та передачу майна» жодних нових рішень про припинення або зупинення діяльності спірної бібліотеки Синельниківською районною радою не приймалось, протилежного відповідачами не доведено, що свідчить про наявність протиправної бездіяльності з боку Синельниківської районної ради щодо вирішення питання про функціонування спірної бібліотеки.
Щодо посилань відповідачів на розпорядження голови райдержадміністрації №Р-424/0/115-18 «Про припинення (ліквідацію) юридичної особи Відділу культури, туризму, національностей та релігії Синельниківської районної державної адміністрації», прийняте Синельниківською районною державною адміністрацією, як на підставу для зупинення функціонування спірної бібліотеки, суд апеляційної інстанції зазначає про те, що, спірним розпорядженням питання щодо зупинення діяльності Синельниківської центральної районної бібліотеки не вирішувалось.
Водночас сам по собі факт початку процедури ліквідації Відділу культури, туризму, національностей та релігії Синельниківської районної державної адміністрації за вказаним розпорядженням №Р-424/0/115-18 не є підставою для автоматичного зупинення функціонування Синельниківської центральної районної бібліотеки, рішення про припинення чи зупинення діяльності якої має прийматись її власником Синельниківською районною радою за погодженням з Міністерством культури України відповідно до ст. 15 Закону України «Про бібліотеки і бібліотечну справу».
Стосовно вимог позивача про зобов`язання відповідачів забезпечити функціонування Синельниківської центральної районної бібліотеки з доступом до читачів, суд апеляційної інстанції вважає за необхідне зазначити таке.
З мотивувальної частини рішення Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 07.03.2019, яке набрало законної сили, у справі № 160/1101/19, слідує, що суд скасував рішення Синельниківської районної ради від 21.12.2018 №25/VII «Про припинення діяльності «Синельниківської районної централізованої бібліотечної системи та передачу майна» з огляду на порушення Синельниківською районною радою процедури його прийняття, а саме: внаслідок не погодження із центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сферах культури та мистецтв - Міністерством культури України
Водночас у вказаному рішенні суду не досліджувалось питання наявності чи відсутності визначених законом підстав для припинення спірної бібліотеки, оскільки порушення, допущені Синельниківською районною радою при прийнятті рішення від 21.12.2018 №25/VII, мали виключно процедурний характер.
За вказаних обставин, після скасування судом рішення Синельниківської районної ради від 21.12.2018 №25/VII «Про припинення діяльності «Синельниківської районної централізованої бібліотечної системи та передачу майна» Синельниківська районна рада мала декілька можливих варіантів поведінки, зокрема але не виключно: прийняття нового рішення про припинення діяльності бібліотечної системи із дотримання процедури його погодження; відновлення функціонування спірної бібліотеки, тощо.
З урахуванням того, що в межах спірних правовідносин Синельниківською районною радою функціонування спірної бібліотеки не відновлено, так як і не прийнято нових рішень про припинення діяльності такої бібліотеки, суд апеляційної інстанції вважає, що належним та ефективним способом захисту порушених прав позивача є зобов`язання Синельниківської районної ради, розглянути питання щодо поновлення функціонування «Синельниківської центральної районної бібліотеки», з урахуванням висновків суду у цій справі.
На підставі викладеного, колегія суддів дійшла висновку, що судом першої інстанції правильно встановлені обставини справи, судове рішення ухвалено з дотриманням норм матеріального та процесуального права, доводи апеляційної скарги позивача не спростовують висновків суду першої інстанції, тому відсутні підстави для скасування судового рішення.
Керуючись статтями 241-245, 250, 315, 316, 321, 322, 327, 329 КАС України, суд, -
ПОСТАНОВИВ:
Апеляційну скаргу ОСОБА_1 залишити без задоволення.
Рішення Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 12 квітня 2021 року залишити без змін.
Постанова набирає законної сили з дати прийняття та може бути оскаржена в касаційному порядку протягом тридцяти днів з дня складання повного тексту судового рішення безпосередньо до Верховного Суду.
Головуючий - суддяТ.І. Ясенова
суддяО.В. Головко
суддяА.В. Суховаров
Суд | Третій апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 01.12.2022 |
Оприлюднено | 19.12.2022 |
Номер документу | 107872400 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу регулюванню містобудівної діяльності та землекористування, зокрема у сфері містобудування; архітектурної діяльності |
Адміністративне
Третій апеляційний адміністративний суд
Ясенова Т.І.
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Златін Станіслав Вікторович
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Златін Станіслав Вікторович
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Златін Станіслав Вікторович
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Златін Станіслав Вікторович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні