Рішення
від 15.12.2022 по справі 240/23083/22
ЖИТОМИРСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЖИТОМИРСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

15 грудня 2022 року м. Житомир справа № 240/23083/22

категорія 108120000

Житомирський окружний адміністративний суд у складі судді Панкеєвої В.А., розглянувши у письмовому провадженні адміністративну справу за позовом Управління капітального будівництва Житомирської міської ради до Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, третя особа - товариство з обмеженою відповідальністю "Управляюча Компанія "Комфорт-Буд" про визнання протиправним та скасування висновку,

встановив:

Управління капітального будівництва Житомирської міської ради звернулось до суду з позовом, в якому просить визнати протиправним та скасувати висновок від 12.09.2022 про результати моніторингу процедури закупівлі UА-2021-09-15-008023-b.

В обґрунтування позову вказано, що за результатами моніторингу процедури закупівлі «Реконструкція території благоустрою майдану Мистецькі Ворота в м. Житомирі», ідентифікатор закупівлі: UА-2021-09-15-008023-b відповідачем встановлено невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «УК «Комфорт-Буд» тендерній документації, що свідчать про порушення законодавства у сфері закупівлі. На підставі вказаного відповідачем опубліковано висновок. Позивач вважає такий висновок протиправним, прийнятим з порушенням норм діючого законодавства та таким, що підлягає скасуванню.

Ухвалою суду від 13.10.2022 відкрито спрощене провадження у справі без повідомлення учасників справи.

До відділу документального забезпечення суду 30 листопада 2022 року надійшов відзив на позовну заяву. По змісту якого, відповідач просить відмовити у задоволенні позову, оскільки за результатами моніторингу закупівлі встановлено порушення законодавства у сфері закупівлі.

Зважаючи на незначну складність справи, суд вважає за необхідне розглянути її в порядку п.2 ч.1 ст.263 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України).

У відповідності до частини 4 статті 243 КАС України судове рішення, постановлене у письмовому провадженні, повинно бути складено у повному обсязі не пізніше закінчення встановлених цим Кодексом строків розгляду відповідної справи, заяви або клопотання.

Згідно з частиною 5 статті 250 КАС України датою ухвалення судового рішення в порядку письмового провадження є дата складення повного судового рішення.

Дослідивши матеріали справи, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини справи, об`єктивно оцінивши докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд дійшов наступних висновків.

Як встановлено судом, за результатами моніторингу закупівлі UА-2021-09-15-008023-b Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області складено висновок від 12 вересня 2022 про результати такого моніторингу.

Зі змісту висновку про результати моніторингу процедури закупівлі від 12.09.2022 встановлено у тендерній пропозиції ТОВ «УК «Комфорт-Буд» порушення абзацу 1 пункту 1 частини першої статті 31 Закону.

У висновку керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов`язує позивача здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, зокрема, шляхом припинення зобов`язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п`яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.

Позивач не погоджуючись з висновками за результатами моніторингу, звернувся до суду з позовом.

Надаючи оцінку спірним правовідносинам, суд зазначає наступне.

Приписамист.19 Конституції України встановлено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Згідно з ч.2 ст.2 КАС України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.

При цьому суд відмічає, що "на підставі" означає, що суб`єкт владних повноважень: 1) повинен бути утворений у порядку, визначеному Конституцією та законами України;2) зобов`язаний діяти на виконання закону, за умов та обставин, визначених ним; "у межах повноважень" означає, що суб`єкт владних повноважень повинен приймати рішення, а дії вчиняти відповідно до встановлених законом повноважень, не перевищуючи їх; "у спосіб" означає, що суб`єкт владних повноважень зобов`язаний дотримуватися встановленої законом процедури і форми прийняття рішення або вчинення дії і повинен обирати лише визначені законом засоби; "з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано", тобто використання наданих суб`єкту владних повноважень повинно відповідати меті та завданням діяльності суб`єкта, які визначені нормативним актом, на підставі якого він діє; "обґрунтовано", тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії). Рішення повинно ґрунтуватися на оцінці усіх фактів та обставин, що мають значення.

Закон України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VIII (далі - Закон №922-VIII, в редакції, яка введена в дію з 19.04.2020) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об`єднаних територіальних громад.

Відповідно до ч.1 ст.8 Закону № 922-VIII моніторинг процедури закупівлі здійснюють центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, та його міжрегіональні територіальні органи (далі - органи державного фінансового контролю). Моніторинг процедури закупівлі здійснюється протягом проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та його дії. Моніторинг процедури закупівлі не проводиться на відповідність тендерної документації вимогам частини четвертої статті 22 цього Закону. Моніторинг процедур закупівель здійснюється також щодо процедур закупівель, особливості яких передбачені у законах, що визначені у частинах восьмій та дев`ятій статті 3 цього Закону.

Згідно з ч.6 ст.8 вказаного Закону за результатами моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю складає та підписує висновок про результати моніторингу процедури закупівлі (далі - висновок), що затверджується керівником органу державного фінансового контролю або його заступником. Такий висновок підлягає оприлюдненню в електронній системі закупівель протягом трьох робочих днів з дня його складання.

Частиною 7 статті 8 Закону № 922-VIII визначено, що у висновку обов`язково зазначаються:

1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, щодо якого здійснювався моніторинг процедури закупівлі;

2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися щодо кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності) та його очікувана вартість;

3) унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір про закупівлю у разі застосування переговорної процедури закупівлі;

4) опис порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявленого за результатами моніторингу процедури закупівлі;

5) зобов`язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.

У висновку може зазначатися додаткова інформація, визначена органом державного фінансового контролю.

Якщо за результатами моніторингу процедури закупівлі не виявлено порушень законодавства у сфері публічних закупівель, у висновку зазначається інформація про відсутність порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.

Якщо під час моніторингу, за результатами якого виявлено ознаки порушення законодавства у сфері публічних закупівель, було відмінено тендер чи визнано його таким, що не відбувся, орган державного фінансового контролю зазначає опис порушення без зобов`язання щодо усунення такого порушення.

Якщо за результатами моніторингу процедури закупівлі виявлено ознаки порушення законодавства, вжиття заходів щодо яких не належить до компетенції органу державного фінансового контролю, про це письмово повідомляються відповідні державні органи.

Відповідно до статті 5 Закону України "Про основні засади здійснення фінансового контролю в Україні" від 26.01.1993 №2939-Х11 Держаудитслужба здійснює контроль за дотриманням законодавства у сфері закупівель шляхом проведення моніторингу закупівлі.

Отже, до повноважень Держаудитслужби України відноситься здійснення моніторингу закупівель та складання висновку про порушення процедури закупівель, передбаченої Законом №922.

По суті встановлених під час проведення моніторингу порушень закупівлі Управлінням капітального будівництва Житомирської міської ради «Реконструкція території благоустрою майдану Мистецькі Ворота в м. Житомирі», ідентифікатор закупівлі: UА-2021-09-15-008023-b, слід зазначити наступне.

У висновку від 12.09.2022 відповідачем зазначено, що за результатами аналізу тендерної пропозиції ТОВ «УК «Комфорт-Буд» установлено невідповідність тендерній документації.

Відповідно до вимог Додатку №1 «Перелік кваліфікаційних критеріїв та спосіб документального підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону», підпункту 1.4 пункту 1 «Наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або субпідрядника (у разі його залучення)», тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції повинен подати Дозвіл на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (на крани на автомобільному ходу, автогідропідіймачі), виданий територіальним органом Держпраці за місцем державної реєстрації юридичної особи або фізичної особи- підприємця, відповідно до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки від 26.10.2011 № 1107 (в редакції Постанови КМУ № 77 від 03.02.2021) та Переліку машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2021 № 77 (на власну та/або залучену техніку) або Чинний на момент подання тендерних пропозицій Дозвіл на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (на крани на автомобільному ходу, автогідропідіймачі), виданий територіальним органом Держпраці за місцем державної реєстрації юридичної особи або фізичної особи- підприємця, відповідно до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 р. № 1107 (в редакції Постанови КМУ № 48 від 07.02.2018) (на власну та/або залучену техніку) або декларацію відповідності матеріально-технічній бази вимогам законодавства з питань охорони праці (на вантажопідіймальні крани на автомобільному ходу), видану до набрання чинності постанови Кабінету Міністрів України від 03.02.2021 № 77 (на власну, чи залучену техніку) (на власну та/або залучену техніку).

Додатком 6 «Технічне завдання» до тендерної документації передбачено роботи з «Навантаження сміття екскаваторами на автомобілі-самоскиди, місткість ковша екскаватора 0,25 мЗ», «Навантаження ґрунту екскаваторами на автомобілі-самоскиди, місткість ковша екскаватора 0,25 мЗ», «Розроблення ґрунту з навантаженням на автомобілі-самоскиди екскаваторами одноковшовими дизельними на пневмоколісному ходу з ковшом місткістю 0,25 мЗ, група грунтів 2».

У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «УК «Комфорт-Буд» завантажено в електронну систему документ «Дозвіл Управління держпраці у Житомирській області №526.17.18», яким надано дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме: «Роботи в траншеях, котлованах», «Земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2 метри або в зоні розташування підземних комунікацій», «Роботи верхолазні, що виконуються на висоті 5 метрів або більше над поверхнею ґрунту, з перекриття або робочого настилу», «Зведення, монтаж і демонтаж будинків, споруд, зміцнення їх аварійних частин», «Зварювальні роботи».

Однак, у вищевказаному документі, відсутній дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки із «Вантажно-розвантажувальних робіт за допомогою машин та механізмів» (п. 20 групи А, Додатку 2 до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого постановою КМУ від 26.11.2011 №1107, зі змінами, внесеними постановою КМУ від 03.02.2021 №77).

Таким чином, моніторингом установлено, що в порушення вимог абзацу 1 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «УК «Комфорт-Буд», як таку, що не відповідала кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону, а визнав його переможцем та уклав договір від 08.11.2021 №103.

Отже, за результатами проведеного моніторингу установлено порушення абзацу 1 пункту 1 частини першої статті 31 Закону.

З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов`язало позивача здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, зокрема, шляхом припинення зобов`язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п`яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.

Відповідно до пп. 1.1 та 1.4 п.1 Додатку 1 до Тендерної документації для підтвердження такого кваліфікаційного критерію, як наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або субпідрядника (у разі його залучення), учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати:

- довідку у вигляді таблиці (форма 1), що містить інформацію про наявність в учасника обладнання, а саме: будівельних машин і механізмів (далі - будівельна техніка), необхідних для виконання Договору про закупівлю, та які будуть включені учасником/переможцем закупівлі до підсумкової відомості ресурсів при складанні ціни пропозиції (договірної ціни);

- дозвіл на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (на крани на автомобільному ходу, автогідропідіймачі), виданий територіальним органом Держпраці за місцем державної реєстрації юридичної особи або фізичної особи-підприємця, відповідно до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки від 26,10.2011 № 1107 (в редакції Постанови КМУ № 77 від 03.02.2021) та Переліку машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03,02.2021 № 77 (на власну та/або залучену техніку);

- або чинний на момент подання тендерних пропозицій дозвіл на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (на крани на автомобільному ходу, автогідропідіймачі), виданий територіальним органом Держпраці за місцем державної реєстрації юридичної особи або фізичної особи- підприємця, відповідно до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011р. № 1107 (в редакції Постанови КМУ № 48 від 07.02.2018) (на власну та/або залучену техніку);

- або декларацію відповідності матеріально-технічнії бази вимогам законодавства з питань охорони праці (на вантажопідіймальні крани на автомобільному ходу), видану до набрання чинності постанови Кабінету Міністрів України від 03.02.2021 №77 (на власну, чи залучену техніку) (на власну та/або залучену техніку).

Відповідно до п. 1.2. Додатку 1 для документального підтвердження наявності власної будівельної техніки, наведеної згідно п.п. 1.1., учасник у складі Тендерної пропозиції повинен завантажити скан-копії свідоцтва про реєстрацію будівельної техніки. Якщо будівельна техніка не підлягає державній реєстрації, інші документи, що посвідчують право власності (обліку).

Як свідчать матеріали справи, ТОВ «УК «Комфорт-Буд» у складі своєї пропозиції надав довідку від 07.10.2021 № 07-10/308м про наявність будівельних машин і механізмів та підсумкову відомість.

Наведені документи підтверджують наявність у ТОВ «УК «Комфорт-Буд» будівельної техніки автокран 10-20т С КРАЗ 65101 КС 55712 та спеціальний вантажний автомобіль, ГАЗ-3307 (з автопідйомником телескопічним вантажопідіймальністю 300 кг на його базі), що необхідна для виконання договору про закупівлю.

В межах визначених п.3 постанови КМУ від 03.02.2021 № 77 у складі своєї пропозиції ТОВ «УК «Комфорт-Буд» надав копію договору про надання послуг №ДГ-ДГ-01-02-21/1 від 01.02.2021 на використання автокрану 10-20т С КРАЗ 65101 КС АМ 07-26 ВН та копію Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці вх. № 5270 від 24.04.2020 на такий кран.

Також, учасником надано копію договору оренди транспортних засобів № 04.01 від 04.01.2021 на використання спеціального вантажного автомобіля, ГАЗ-3307 (з автопідйомником телескопічним вантажопідіймальністю 300 кг на його базі) та копію Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці вх. № 3921 від 12.05.2020 на такий засіб.

На підтвердження наявності власної будівельної техніки - екскаватора з реєстраційним номером НОМЕР_1 , було завантажено скан-копію свідоцтва про реєстрацію машини серії НОМЕР_2 .

Таким чином учасник ТОВ «УК «Комфорт-Буд» у складі своєї пропозиції надав всі документи, які вимагались Тендерною документацією, та підтвердив такий кваліфікаційний критерій, як наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або субпідрядника (у разі його залучення).

Наведені докази спростовують сумніви суб`єкта владних повноважень, про недотримання визначених тендерною документацією вимог до документів.

Крім того, у складі тендерної пропозиції ТОВ «УК «Комфорт-Буд» завантажено дозвіл №526.17.18, виданий Управлінням Держпраці у Житомирській області, яким дозволяється виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме: «Роботи в траншеях, котлованах», «Земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2 метри або в зоні розташування підземних комунікацій», «Роботи верхолазні, що виконуються на висоті 5 метрів або більше над поверхнею ґрунту, з перекриття або робочого настилу», «Зведення, монтаж і демонтаж будинків, споруд, зміцнення їх аварійних частин», «Зварювальні роботи».

В якості документа на підтвердження права провадження будівельної діяльності ТОВ «УК «Комфорт-Буд» під час укладення договору надано ліцензію на впровадження господарської діяльності з будівництва об`єктів IV і V категорії складності.

Відтак, ТОВ «УК «Комфорт-Буд» » дотримано вимоги, встановлені Тендерною документацією та Законом 922-VІІІ.

Щодо застереження у відсутності у складі тендерної пропозиції дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки із «Вантажно-розвантажувальних робіт за допомогою машин та механізмів» (п. 20 групи А, Додатку 2 до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого постановою КМУ від 26.11.2011 №1107 (в редакції постанови КМУ від 03.02.2021 №77) слід зазначити наступне.

Згідно із пп. 2,3,4 р. 2 «Терміни та визначення» ч. І «Загальні положення» Правил охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання затверджених наказом Міністерства соціальної політики України від 19.01.2018 № 62 (далі - Правила № 62):

- вантажопідіймальний кран - машина циклічної дії, призначена для підіймання та переміщення в просторі вантажу, підвішеного за допомогою гака чи утримуваного іншим вантажозахоплювальним органом. Вантажозахоплювальні органи можуть включати в себе додаткові пристрої для обертання вантажу, заспокоювачі розгойдування вантажу тощо;

- вантажопідіймальна машина - підіймальний механізм (пристрій) циклічної дії, призначений для переміщення в просторі вантажу та (або) працівників (однорейкові візки, талі, лебідки, кранові підйомники, приводні колиски для підіймання працівників);

- вантажозахоплювальний орган - обладнання (гак, грейфер /канатний, моторний/, вантажопідіймальний магніт /електричний, електропостійний, постійний/, вила тощо) для підвішування, захоплювання чи підхоплювання вантажу.

При цьому, п.3 р. 1 «Галузь застосування» ч. І «Загальні положення» Правил № 62 встановлено, що на екскаватори, призначені для роботи із землерийним обладнанням або грейфером, не поширюється дія Правил № 62.

Згідно із термінологічним словником-довідником з будівництва та архітектури екскаватор - самохідна машина для розробки і переміщення ґрунтів, гірських порід, корисних копалин та інших сипких або грудкових матеріалів. Робочим органом екскаватора слугує ківш, колесо (чи ротор) з ківшами або ланцюг із ківшами. Розрізняють екскаватори гусеничні, крокуючі, плаваючі та ін.

З огляду на наведене, екскаватори не відносяться до спеціалізованої техніки, такоїяк вантажопідіймальні крани і машини, навантажувачі, автоелектрокари, завдяки якої здійснюються роботи з навантаження (розвантаження), тобто вантажно-розвантажувальні роботи.

Крім того, Технічне завдання складене відповідно до затвердженої проектної документації, а саме її кошторисної частини, в якій наведений обсяг та види робіт, які потрібно виконати на об`єкті будівництва; «Реконструкція території благоустрою майдану Мистецькі Ворота в м. Житомирі».

Водночас замовником у тендерній документації не встановлено вимогу на надання дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки із «Вантажно- розвантажувальних робіт за допомогою машин та механізмів».

З огляду на наведене, у учасників процедури закупівлі не виникало обов`язку підтверджувати наявність дозволу на роботи підвищеної небезпеки із «Вантажно-розвантажувальних робіт за допомогою машин та механізмів».

Враховуючи викладене, суд приходить до висновку про відповідність тендерної документації вимогам чинного законодавства.

Таким чином, всі вищенаведені обставини спростовують висновки відповідача про встановлені факти порушень Управлінням капітального будівництва Житомирської міської ради процедури проведення державної закупівлі «Реконструкція території благоустрою майдану Мистецькі Ворота в м. Житомирі», ідентифікатор закупівлі: UА-2021-09-15-008023-b, а тому висновок відповідача від 12.09.2022 є протиправним та підлягає скасуванню.

Враховуючи вищевикладене, судом за результатами розгляду поданих сторонами документів не встановлено обґрунтованих підстав для винесення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області негативного висновку процедури закупівлі позивачем.

Відповідно до ч.1 ст.77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Приписами статті 90 КАС України встановлено, що суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні. Жодні докази не мають для суду наперед встановленої сили. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності.

З огляду на встановлені обставини справи, позов слід задовольнити в повному обсязі.

З приводу розподілу судових витрат, суд зазначає наступне.

Як встановлено з матеріалів справи, позивачем при подачі до суду позовної заяви було сплачено судовий збір у розмірі 2481,00 грн, про, що свідчить платіжне доручення №118 від 21.09.2022.

Відповідно до ч.1 ст.139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

З урахуванням задоволення позову, суд приходить до висновку про стягнення з Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області за рахунок бюджетних асигнувань сплачений судовий збір у сумі 2481,00 грн.

На підставі викладеного, керуючись статтями 242-246 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

вирішив:

Позов задовольнити повністю.

Визнати протиправним та скасувати висновок Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 12.09.2022 про результати моніторингу процедури закупівлі UА-2021-09-15-008023-b.

Стягнути з Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області (проспект Президента Грушевського,3 А, м.Луцьк, Волинська область, 43005, ЄДРПОУ ВП40913671) за рахунок бюджетних асигнувань на користь Управління капітального будівництва Житомирської міської ради (вул.Лятошинського,15-б, м.Житомир, 10014, ЄДРПОУ 36072499) 2481,00 грн витрат по сплаті судового збору.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

Рішення суду може бути оскаржене шляхом подання апеляційної скарги безпосередньо до Сьомого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Суддя В.А. Панкеєва

СудЖитомирський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення15.12.2022
Оприлюднено19.12.2022
Номер документу107887082
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу реалізації державної політики у сфері економіки та публічної фінансової політики, зокрема щодо процедур здійснення контролю Рахунковою палатою, Державною аудиторською службою України, державного фінансового контролю

Судовий реєстр по справі —240/23083/22

Ухвала від 18.09.2023

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Панкеєва Вікторія Анатоліївна

Ухвала від 12.09.2023

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Панкеєва Вікторія Анатоліївна

Постанова від 04.04.2023

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Капустинський М.М.

Ухвала від 01.03.2023

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Капустинський М.М.

Ухвала від 07.02.2023

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Капустинський М.М.

Рішення від 15.12.2022

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Панкеєва Вікторія Анатоліївна

Ухвала від 13.10.2022

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Панкеєва Вікторія Анатоліївна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні