Рішення
від 14.12.2022 по справі 346/3555/22
КОЛОМИЙСЬКИЙ МІСЬКРАЙОННИЙ СУД ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа №346/3555/22

Провадження №2/346/1388/22

Р І Ш Е Н Н Я

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

14 грудня 2022 р.м. Коломия Івано-Франківської області

Коломийський міськрайонний суд Івано-Франківської області у складі:

головуючого судді: Валігурської Л.В.

за участю секретаря: Вербіщук О.Д.

розглянувши в порядку загального позовного провадження у відкритому судовому засіданні в залі суду у м. Коломия позов ОСОБА_1 до Коломийської міської ради, третя особа на стороні відповідача, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору ОСОБА_2 , про скасування рішення державної реєстрації земельної ділянки та припинення речового права, -

в с т а н о в и в:

І. Виклад позиції позивача та відповідача.

02.09.2022 позивач звернулась до Коломийського міськрайонного суду Івано-Франківської області з позовною заявою, в якій просить скасувати п. 1 рішення Коломийської міської ради від 28.05.2020 №4645-62/2020 про затвердження проекту землеустрою про передачу в оренду ОСОБА_2 земельної ділянки площею 0,0725 га,, що знаходиться в АДРЕСА_1 , з кадастровим номером 2610600000:27:002:0036 терміном оренди 50 років для будівництва та обслуговування будівель торгівлі за рахунок земель міської ради. Припинити (скасувати) державну реєстрацію земельної ділянки для будівництва та обслуговування будівель площею 0,0725 га. по АДРЕСА_1 , на підставі проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок від 23.11.2019 кадастровий номер 2610600000:27:002:0036, дата реєстрації 17.01.2020, що перебуває у комунальній власності. Припинити (скасувати) державну реєстрацію права власності Коломийської міської ради на земельну ділянку для будівництва та обслуговування будівель торгівлі площею 0,0725 га по АДРЕСА_1 , кадастровий номер 2610600000:27:002:0036 дата реєстрації 23.06.2020.

На обґрунтування заявлених вимог зазначила, що в АДРЕСА_1 , знаходиться земельна ділянка площею 0,0725 га, яка належала на праві власності ОСОБА_3 на підставі Державного акту на право приватної власності на земельну ділянку від 09.10.2000, виданого згідно рішення виконкому Коломийської міської ради від 15.09.2000 №342, який зареєстровано в Книзі записів державних актів на право приватної власності на землю за №7594. ІНФОРМАЦІЯ_1 ОСОБА_3 помер і після його смерті відкрилась спадщина на вищезазначену земельну ділянку. Спадкоємцем майна ОСОБА_3 являється позивач, однак не мала можливості оформити спадщину після смерті батька через втрату Державного акту на право власності на земельну ділянку, а тому мати померлого ОСОБА_2 звернулась до землевпорядної організації за виготовленням проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки площею 0,0725 га, що знаходиться в АДРЕСА_1 , для надання в оренду.

17.01.2020 міськрайонним управлінням у Коломийському районі та м. Коломиї Головного управління Держгеокадастру в Івано-Франківській області зареєстровано в Державному земельному кадастрі земельну ділянку для будівництва обслуговування будівель торгівлі площею 0,0725 га на підставі проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок, виготовленого Коломийською міською радою, кадастровий номер 2610600000:27:002:0036.

28.05.2020 Коломийська міська рада винесла рішення, яким затвердила відповідний проект згідно якого ОСОБА_2 отримала в оренду земельну ділянку площею 0,0725 га, що знаходиться в АДРЕСА_1 , з кадастровим номером 2610600000:27:002:0036 терміном оренди 50 років для будівництва та обслуговування за рахунок земель міської ради. 12.06.2022 між Коломийською міською радою та ОСОБА_2 укладено договір оренди землі, який 23.06.2020 зареєстрований у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно про реєстрацію іншого речового права. 23.06.2020 за територіальною громадою в особі Коломийської міської ради зареєстровано в Державному земельному кадастрі про право власності та речові права на земельну ділянку право комунальної власності на земельну ділянку для будівництва та обслуговування будівель торгівлі площею 0,0725 га, що знаходиться в АДРЕСА_1 , кадастровий номер 2610600000:27:002:0036, номер запису 37018647.

Таким чином виникла ситуація, коли на одну і ту саму земельну ділянку зареєстровано право власності і за Коломийською міською радою і ОСОБА_3 .

Після того як було знайдено Державний акт на право власності ОСОБА_2 звернулась до Коломийської міської ради із заявою про розірвання укладеного договору оренди землі та припинення права власності на дану земельну ділянку за Коломийською міською радою, яка у свою чергу своїм рішенням від 22.04.2021 надала згоду на розірвання раніше укладеного договору оренди. ОСОБА_2 на виконання рішення міської ради подала відповідні документи, на підставі яких державна реєстрація речового права, договору оренди була припинена. У той же час у Державному земельному кадастрі про земельну ділянку залишився запис про державну реєстрацію земельної ділянки для будівництва та обслуговування будівель торгівлі площею 0,0725 га, відповідно до якого земельна ділянка перебуває у комунальній власності. Також залишилось чинним рішення від 28.05.2020 про затвердження проекту землеустрою, згідно якого ОСОБА_2 отримала в оренду земельну ділянку.

В лютому 2022 року позивач звернулась до ТзОВ «Геоземкадсервіс» з проханням виготовити технічну документацію із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) за адресою: АДРЕСА_1 . Після виготовлення технічної документації вона звернулась із заявою про внесення відомостей до Державного земельного кадастру, однак отримала відмову у внесенні таких відомостей, оскільки електронний документ не відповідає встановленим вимогам, а розташування земельної ділянки, яку передбачається зареєструвати, перебуває в межах іншої земельної ділянки.

Державний акт на право приватної власності на землю, виданий ОСОБА_3 09.10.2000 зареєстрований в Книзі записів державних актів на право приватної власності на землю, а тому вважає, що земельні ділянки, право користування на які виникло до 2004 року, вважаються сформованими незалежно від присвоєння їм кадастрового номеру, а тому вона звернулась до ТзОВ «Геоземкадсервіс» для виготовлення технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі, враховуючи те, що відкрилась спадщина на земельну ділянку, яка вже була попередньо сформована без присвоєння їй кадастрового номеру. Вважає, що наявність реєстрації спірної земельної ділянки за відповідачем та віднесення її до комунальної власності є порушенням її права власності.

Мотивуючи свої вимоги позивач посилається на норми ст. ст. 17, 22, 23, 78, 90, 116, 125, 152, 153, 155 Земельного кодексу України, ст. ст. 21, 321, 391 ЦК України.

Коломийська міська рада відзив на позов не подавала, заяв а клопотань у зв`язку з судовим розглядом не заявляла.

Третя особа ОСОБА_4 відзив на позов не подавала, заяв та клопотань не заявляла.

ІІ. Процесуальні дії суду у справі.

Ухвалою Коломийського міськрайонного суду Івано-Франківської області від 05.09.222 відкрито провадження у справі за позовом ОСОБА_1 про скасування рішення державної реєстрації земельної ділянки та припинення речового права.

Ухвалою суду від 26.09.2022 залучено до участі у справі в якості третьої особи на стороні відповідача ОСОБА_2 , а також витребувано копію спадкової справи після смерті ОСОБА_3 , який помер ІНФОРМАЦІЯ_1 .

Ухвалою суду від 14.12.2022 провадження у справі за позовом ОСОБА_1 в частині позовних вимог до Міськрайонного управління у Коломийському районі та м. Коломия Головного управління Держгеокадастру в Івано-Франківській області закрито.

Позивач ОСОБА_1 в судове засідання не прибула, про день, час та місце судового розгляду була повідомлена належним чином, надала суду заяву, в якій просить проводити судовий розгляд за її відсутності, наполягає на задоволенні заявлених позовних вимог з підстав зазначених в позові.

Представник Коломийської міської ради для участі в судовому засіданні не прибув, про день, час та місце судового розгляду був повідомлений належним чином, заяв та клопотань не подавав.

Третя особа ОСОБА_2 надала суду заяву, в якій просила проводити судовий розгляд за її відсутності, не заперечує проти задоволення позовних вимог ОСОБА_1 .

Суд вважає за можливе розглядати справу за відсутності учасників справи, які не з`явились, на підставі наявних у суду матеріалів відповідно до положень ч. 3 ст. 211 та ст. 223 ЦПК України.

За приписами ч. 2 ст. 247 ЦПК України у разі неявки в судове засідання всіх учасників справи чи в разі якщо відповідно до положень цього Кодексу розгляд справи здійснюється судом за відсутності учасників справи, фіксування судового процесу за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснюється.

Суд, розглянувши заяви сторін про розгляд справи у їх відсутність, постановив: розглядати справу у відсутність сторін.

ІІІ. Фактичні обставини справи, встановлені судом та зміст правовідносин.

Відповідно до Державного акту на право приватної власності на землю серія IV-ІФ №018100 ОСОБА_3 на підставі рішення виконкому Коломийської міської ради від 15.09.2000 №342 передано у приватну власність земельну ділянку площею 0,0734 га, яка розташована по АДРЕСА_1 . Землю передано для обслуговування житлового будинку та господарських споруд.

ОСОБА_3 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , помер ІНФОРМАЦІЯ_1 , про що Коломийським міським відділом державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції в Івано-Франківській області складено відповідний актовий запис №351 (свідоцтво про смерть від 24.07.2018 серія НОМЕР_1 ).

З відповіді приватного нотаріуса Галян Г.М. від 12.10.2021 №112/01-16 вбачається, що після смерті ОСОБА_3 , який помер ІНФОРМАЦІЯ_1 , заведено спадкову справу №19/2018, згідно якої ОСОБА_1 являється спадкоємцем останнього.

Зі спадкової справи №19/2018 після смерті ОСОБА_3 , який помер ІНФОРМАЦІЯ_1 , вбачається, що ОСОБА_1 31.07.2018 звернулась до нотаріуса із заявою про прийняття спадщини після смерті батька - ОСОБА_3 , який згідно заповіту від 14.06.2016 все своє майно, де б воно не було і з чого б воно не складалось, і взагалі все те, що йому буде належати на день смерті і на що він за законом матиме право заповів донці ОСОБА_1 . Крім того остання отримала свідоцтво про прийняття спадщини.

Рішенням Коломийської міської ради від 28.05.2020 номер 4645-62/2020 «Про надання в оренду земельних ділянок» затверджено проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки та надано в оренду ОСОБА_4 земельну ділянку площею 0,0725 га, яка розташована за адресою АДРЕСА_1 , з кадастровим номером 2610600000:27:002:0036 терміном оренди 50 років для будівництва та обслуговування будівель торгівлі за рахунок земель міської ради.

З Витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку від 04.06.2020 вбачається, що інформація про зареєстроване право у Державному земельному кадастрі на земельну ділянку з кадастровим номером 2610600000:27:002:0036, яка розташована за адресою АДРЕСА_1 , площею 0,0725 га. - відсутня.

Відповідно до договору оренди землі від 12.06.2020 Коломийська міська рада передала в строкове платне користування земельну ділянку з кадастровим номером 2610600000:27:002:0036, яка знаходиться в АДРЕСА_1 .

Згідно Витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію іншого речового права від 24.06.2020 земельна ділянка з кадастровим номером 2610600000:27:002:0036, розташована за адресою АДРЕСА_1 , площею 0,0725 га. Коломийською міською радою передана в оренду ОСОБА_2 .

За рішенням Коломийської міської ради від 22.03.2021 №626-12/2021 «Про землекористування на АДРЕСА_1 » надано згоду ОСОБА_2 на розірвання договору оренди землі, укладеного з Коломийською міською радою 12.06.2020 з кадастровим номером 2610600000:27:002:0036, розташована за адресою АДРЕСА_1 , площею 0,0725 га.

На підставі договору про розірвання договору оренди землі від 12.06.2020 (номер запису про інше речове право в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно: 37018940, дата державної реєстрації 23.06.2020) земельна ділянка з кадастровим номером 2610600000:27:002:0036, розташована за адресою АДРЕСА_1 , площею 0,0725 га. повертається ОСОБА_2 Коломийській міській раді.

Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію іншого речового права від 02.06.2021 свідчить про те, що припинено інше речове право (договір оренди) зареєстроване 01.06.2021 на підставі рішення Коломийської міської ради від 22.04.2021 щодо земельної ділянки з кадастровим номером 2610600000:27:002:0036, розташованої за адресою АДРЕСА_1 , площею 0,0725 га.

Згідно Витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку від 23.09.2021 земельна ділянка з кадастровим номером 2610600000:27:002:0036, розташована за адресою АДРЕСА_1 , площею 0,0725 га. Форма власності - комунальна. Проект землеустрою щодо відведення земельних ділянок від 23.11.2019 був підставою здійснення державної реєстрації земельної ділянки.

Згідно технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка) по АДРЕСА_1 , виготовленої на замовлення ОСОБА_1 в 2022 році (власник ОСОБА_3 ), виготовлено технічну документацію на земельну ділянку, розташовану по вищезазначеній адресі, у свою чергу згідно кадастрового плану остання має кадастровий номер 2610600000:27:002:0006.

За змістом рішення №РВ-0700058362022 від 13.06.2022 про відмову у внесенні відомостей до Державного земельного кадастру державним кадастровим реєстратором розглянуто заяву про внесення відомостей до Державного земельного кадастру від 08.06.2022 разом з доданими до неї документами та відповідно до Порядку ведення Державного земельного кадастру та прийнято рішення про відмову у внесенні відомостей до Державного земельного кадастру через те, що розташування в межах земельної ділянки, яку передбачається зареєструвати, іншої земельної ділянки або її частини. Перетин ділянок з ділянкою 2610600000:27:002:0036.

ІV. Оцінка Суду.

Згідно із ст. 1216 ЦК України спадкуванням є перехід прав та обов?язків (спадщини) від фізичної особи, яка померла (спадкодавця), до інших осіб (спадкоємців).

Відповідно до ст. 1218 ЦК України до складу спадщини входять усі права та обов?язки, що належали спадкодавцеві на момент відкриття спадщини і не припинилися внаслідок його смерті. Спадщина відкривається внаслідок смерті особи або оголошення її померлою. Часом відкриття спадщини є день смерті особи (ч. ч. 1, 2 ст. 1220 ЦК України).

За правилами ст. 1223 ЦК України право на спадкування мають особи, визначені у заповіті. У разі відсутності заповіту, визнання його недійсним, неприйняття спадщини або відмови від її прийняття спадкоємцями за заповітом, а також у разі неохоплення заповітом усієї спадщини право на спадкування за законом одержують особи, визначені у ст. ст. 1261-1265 цього Кодексу. Право на спадкування виникає у день відкриття спадщини.

Відповідно до норм ч. 5 ст. 1268 ЦК незалежно від часу прийняття спадщини вона належить спадкоємцеві з часу відкриття спадщини.

Спадкоємець, який бажає прийняти спадщину, але на час відкриття спадщини не проживав постійно із спадкодавцем, має подати нотаріусу або в сільських населених пунктах - уповноваженій на це посадовій особі відповідного органу місцевого самоврядування заяву про прийняття спадщини (ч. 1 ст. 1269 ЦК України).

Згідно ч. 1 ст. 1270 ЦК України для прийняття спадщини встановлюється строк у шість місяців, який починається з часу відкриття спадщини.

Отже, враховуючи вищевикладені положення ЦК України, а також обсяг доказів досліджених судом, можна зробити висновок, що ОСОБА_1 є спадкоємицею після смерті ОСОБА_3 , а відповідно обґрунтовано стверджує про порушення її майнових прав, пов`язаних із земельною ділянкою, розташованою за адресою АДРЕСА_1 , спадкові права на яку у неї виникли після смерті ОСОБА_3 .

Так право власності на землю або право користування наданою земельною ділянкою виникає після встановлення землевпорядними організаціями меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) і одержання документа, що посвідчує це право. Право власності або право постійного користування землею посвідчується державними актами, які видаються і реєструються сільськими, селищними, міськими, районними Радами народних депутатів (ст. ст. 22, 23 ЗК України від 18.12.1990).

Установлено, що раніше видані державні акти на право приватної власності на землю, державні акти на право власності на землю, державні акти на право власності на земельну ділянку та державні акти на право постійного користування землею залишаються чинними і підлягають заміні у разі добровільного звернення громадян або юридичних осіб (п. 2 постанови Кабінету Міністрів України від 02.04.2002 №449). Відповідно до вказаної постанови обов`язковим реквізитом Державного акту став кадастровий номер земельної ділянки.

Отже тільки після 02.04.2002 відповідно до постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження форм державного акта на право власності на земельну ділянку та державного акта на право постійного користування земельною ділянкою» від 02.04.2002 №449 обов`язковим реквізитом державного акта на право власності на земельну ділянку та державного акта на право постійного користування земельною ділянкою став кадастровий номер земельної ділянки - індивідуальна, що не повторюється на всій території України, послідовність цифр та знаків, яка присвоюється земельній ділянці під час її державної реєстрації і зберігається за нею протягом усього часу існування.

Земельні ділянки, право власності (користування) на які виникло до 2004 року, вважаються сформованими незалежно від присвоєння їм кадастрового номера. У разі якщо відомості про зазначені земельні ділянки не внесені до Державного реєстру земель, їх державна реєстрація здійснюється на підставі технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) (п. 2 Розділу VII «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про Державний земельний кадастр» від 07.07.2011 №3613-VI).

Із 01.01.2013 у зв`язку з набранням чинності Закону України «Про Державний земельний кадастр» державні акти на право власності чи право постійного користування земельною ділянкою не видаються, а право власності, користування земельною ділянкою оформлюється відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» шляхом внесення відомостей до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.

Передача земельних ділянок комунальної власності у власність громадян та юридичних осіб відповідно до цього Кодексу віднесено до повноважень сільських, селищних, міських рад у галузі земельних відносин належить (п. «Б» ч. 1 ст. 12 ЗК України).

Відповідно до ч. ч. 1, 2 ст. 116 ЗК України громадяни та юридичні особи набувають права власності та права користування земельними ділянками із земель державної або комунальної власності за рішенням органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування в межах їх повноважень, визначених цим Кодексом або за результатами аукціону. Набуття права на землю громадянами та юридичними особами здійснюється шляхом передачі земельних ділянок у власність або надання їх у користування.

Земельні ділянки, які перебувають у власності чи користуванні громадян або юридичних осіб, передаються у власність чи користування за рішенням органів виконавчої влади чи органів місцевого самоврядування лише після припинення права власності чи користування ними в порядку, визначеному законом (ч. 5 ст. 116 ЗК України).

Право власності на земельну ділянку, а також право постійного користування та право оренди земельної ділянки виникають з моменту державної реєстрації цих прав (ст. 125 ЗК України).

Власник земельної ділянки або землекористувач може вимагати усунення будь-яких порушень його прав на землю, навіть якщо ці порушення не пов`язані з позбавленням права володіння земельною ділянкою, і відшкодування завданих збитків (ч. 2 ст. 152 ЗК України). Захист прав громадян та юридичних осіб на земельні ділянки здійснюється серед іншого шляхом відновлення стану земельної ділянки, який існував до порушення прав, і запобігання вчиненню дій, що порушують права або створюють небезпеку порушення прав та визнання недійсними рішень органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування (п. п. б, г ч. 3 ст. 152 ЗК України).

Власник не може бути позбавлений права власності на земельну ділянку, крім випадків, передбачених цим Кодексом та іншими законами України (ч. 1 ст. 153 ЗК України).

У разі видання органом виконавчої влади або органом місцевого самоврядування акта, яким порушуються права особи щодо володіння, користування чи розпорядження належною їй земельною ділянкою, такий акт визнається недійсним (ч. 1 ст. 155 ЗК України).

Внесення відомостей до Державного земельного кадастру і надання таких відомостей здійснюються державними кадастровими реєстраторами центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин (ч. 1 ст. 9 Закону України «Про Державний земельний кадастр» від 07.07.2011 №3613-VI).

Згідно ч. 6 ст. 16 Закону України «Про Державний земельний кадастр» від 07.07.2011 №3613-VI кадастровий номер скасовується лише у разі скасування державної реєстрації земельної ділянки. Зміна власника чи користувача земельної ділянки, зміна відомостей про неї не є підставою для скасування кадастрового номера.

У разі скасування рішення державного реєстратора про державну реєстрацію прав на підставі судового рішення, а також у разі визнання на підставі судового рішення недійсними чи скасування на підставі судового рішення документів, на підставі яких проведено державну реєстрацію прав, скасування на підставі судового рішення державної реєстрації прав, що мало наслідком державну реєстрацію набуття речових прав, обтяжень речових прав, відповідні права чи обтяження припиняються (абз. 2 ч. 3 ст. 26 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» від 01.07.2004 №1952-IV).

Власник майна має право вимагати усунення перешкод у здійсненні ним права користування та розпоряджання своїм майном (ст. 391 ЦК України). Власник земельної ділянки може вимагати, зокрема, усунення будь-яких порушень його прав на землю, навіть якщо ці порушення не пов`язані з позбавленням права володіння земельною ділянкою (ч. 2 ст. 152 ЗК України).

З урахуванням викладеного суд приходить до висновку, що ОСОБА_3 який помер ІНФОРМАЦІЯ_1 належала земельна ділянка за адресою АДРЕСА_1 , про що свідчить державний акт на право приватної власності на земельну ділянку, проте кадастровий номер останній присвоєно не було, що у свою чергу під сумнів наявне право власності не ставить.

Через втрату оригіналу вищезазначеного Державного акту на право приватної власності на землю третя особа ОСОБА_2 звернулась для виготовлення технічної документації на спірну земельну ділянку, проте Коломийською міською радою, не зважаючи на наявність в їх розпорядженні копії втраченого Державного акту, про що зазначено і в останньому, було прийнято рішення про затвердження проекту землеустрою та виділення земельної ділянки, але за рахунок земель міської ради, що у свою чергу не відповідало змісту наявних правовідносин, які виникли щодо земельної ділянки по АДРЕСА_1 .

Таким чином, суд вважає, що наявні підстави констатувати порушення прав позивача щодо спірної земельної ділянки, внаслідок прийняття акту органом місцевого самоврядування, який в силу вимог вищенаведених норм діючого законодавства підлягає скасуванню з подальшим скасуванням державної реєстрації останньої в Державному земельному кадастрі.

У той же час позовні вимоги щодо скасування державної реєстрації права власності саме Коломийської міської ради на переконання суду є тотожними з позовними вимогами щодо безпосереднього скасування державної реєстрації спірної земельної ділянки, а тому підстав для ухвалення додаткового рішення в цій частині не вбачається.

V. Заходи забезпечення позову (заяви).

Заходи забезпечення позовної заяви судом не вживались, відповідні клопотання від учасників справи не поступали.

На підставі викладеного, керуючись ст. ст. 12, 81, 263-265, 268, 272, 273 ЦПК України, суд, -

у х в а л и в:

Позов ОСОБА_1 до Коломийської міської ради, третя особа на стороні відповідача, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору ОСОБА_2 , про скасування рішення державної реєстрації земельної ділянки та припинення речового права - задовольнити частково.

Скасувати пункт 1 рішення Коломийської міської ради від 28.05.2020 №4645-62/2020 «Про надання в оренду земельних ділянок», яким затверджено проект землеустрою земельної ділянки та надання в оренду ОСОБА_2 земельної ділянки площею 0,0725 га, яка розташована за адресою: АДРЕСА_1 з кадастровим номером 2610600000:27:002:036 терміном оренди 50 років для будівництва та обслуговування будівель торгівлі за рахунок земель міської ради із встановленням орендної плати відповідно до ст. 288 Податкового кодексу України та Положення про оренду земельних ділянок у м. Коломиї та порядок розрахунку орендної плати за земельні ділянки.

Скасувати державну реєстрацію земельної ділянки для будівництва та обслуговування площею 0,0725 га, яка розташована за адресою: АДРЕСА_1 з кадастровим номером 2610600000:27:002:036, проведену 17.01.2020, здійснену на підставі проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок від 23.11.2019.

У задоволенні решти позовних вимог - відмовити.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом 30 (тридцяти) днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини судового рішення зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Учасник справи, якому повне рішення суду не були вручені у день його проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження, якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду. Строк на апеляційне оскарження може бути також поновлений в разі пропуску з інших поважних причин, крім випадків, зазначених у ч. 2 ст. 358 цього Кодексу.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга подається безпосередньо до суду апеляційної інстанції. До дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційну скаргу може бути подано до Івано-Франківського апеляційного суду через Коломийський міськрайонний суд Івано-Франківської області.

Повний текст рішення виготовлено «19» грудня 2022 року

Відомості про учасників справи згідно п. 4 ч. 5 ст. 265 ЦПК України:

Позивач: ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_3 , зареєстроване місце проживання: АДРЕСА_2 , РНОКПП НОМЕР_2 .

Відповідач: Коломийська міська рада, місцезнаходження: пр. Михайла Грушевського, 1, м. Коломия, Івано-Франківська область, код ЄДРПОУ 04054334.

Третя особа: ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_4 , зареєстроване місце проживання: АДРЕСА_3 , РНОКПП: НОМЕР_3 .

Суддя: Л.В. Валігурська

СудКоломийський міськрайонний суд Івано-Франківської області
Дата ухвалення рішення14.12.2022
Оприлюднено20.12.2022
Номер документу107915827
СудочинствоЦивільне
КатегоріяСправи позовного провадження Справи у спорах, що виникають із земельних відносин, з них: визнання незаконним акта, що порушує право власності на земельну ділянку

Судовий реєстр по справі —346/3555/22

Ухвала від 12.01.2023

Цивільне

Коломийський міськрайонний суд Івано-Франківської області

Валігурська Л. В.

Ухвала від 14.12.2022

Цивільне

Коломийський міськрайонний суд Івано-Франківської області

Валігурська Л. В.

Рішення від 14.12.2022

Цивільне

Коломийський міськрайонний суд Івано-Франківської області

Валігурська Л. В.

Рішення від 14.12.2022

Цивільне

Коломийський міськрайонний суд Івано-Франківської області

Валігурська Л. В.

Ухвала від 14.12.2022

Цивільне

Коломийський міськрайонний суд Івано-Франківської області

Валігурська Л. В.

Ухвала від 09.11.2022

Цивільне

Коломийський міськрайонний суд Івано-Франківської області

Валігурська Л. В.

Ухвала від 26.09.2022

Цивільне

Коломийський міськрайонний суд Івано-Франківської області

Валігурська Л. В.

Ухвала від 26.09.2022

Цивільне

Коломийський міськрайонний суд Івано-Франківської області

Валігурська Л. В.

Ухвала від 04.09.2022

Цивільне

Коломийський міськрайонний суд Івано-Франківської області

Валігурська Л. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні