Постанова
від 21.12.2022 по справі 120/13994/21-а
СЬОМИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

Справа № 120/13994/21-а Головуючий у 1-й інстанції: Слободонюк Михайло Васильович Суддя-доповідач: Кузьмишин В.М.

21 грудня 2022 року м. Вінниця

Сьомий апеляційний адміністративний суд у складі колегії:

головуючого судді: Кузьмишина В.М.

суддів: Сапальової Т.В. Сушка О.О.

розглянувши в порядку письмового провадження апеляційну скаргу Головного управління ДПС у Черкаській області на рішення Вінницького окружного адміністративного суду від 29 грудня 2021 року у справі за адміністративним позовом товариства з обмеженою відповідальністю "Глобал Енерджи" до Головного управління ДПС у Черкаській області про визнання протиправним та скасування розпорядження, зобов`язання вчинити дії,

В С Т А Н О В И В :

Описова частина.

Короткий зміст позовних вимог.

В жовтні 2021 року ТОВ "Глобал Енерджи" звернулося до Вінницького окружного адміністративного суду із адміністративним позовом до Головного управління ДПС у Черкаській області, в якому просило: визнати протиправним та скасувати розпорядження відповідача від 23.09.2021 №1080-рл «Про анулювання ліцензії на пальне» в частині анулювання ТОВ «Глобал Енерджи» ліцензії №23280314201900193 на право здійснення роздрібної торгівлі пальним та зобов`язати відповідача вчинити певні дії.

Короткий зміст судового рішення суду першої інстанції.

Рішенням Вінницького окружного адміністративного суду від 29.12.2021 позовні вимоги задоволено в повному обсязі.

Короткий зміст вимог апеляційної скарги.

Не погодившись із судовим рішенням відповідач подав апеляційну скаргу, в якій просить скасувати вказане рішення та прийняти постанову, якою у задоволенні позовних вимог відмовити.

Апеляційна скарга мотивована тим, що судом першої інстанції не повністю з`ясовані обставини, що мають значення для справи, а рішення прийнято з порушенням норм матеріального та процесуального права.

Відзив/заперечення на апеляційну скаргу.

Позивач правом подання відзиву не скористався.

Рух справи у суді апеляційної інстанції.

Ухвалою Сьомого апеляційного адміністративного суду від 22 лютого 2022 року відкрито апеляційне провадження у вищевказаній справі.

Ухвалою Сьомого апеляційного адміністративного суду від 22 лютого 2022 року справу призначено до судового розгляду в порядку письмового провадження.

Фактичні обставини справи, встановлені судом першої інстанції.

Як встановлено судом першої інстанції та підтверджується матеріалами справи, ТОВ "Глобал Енерджи" (код ЄДРПОУ 39189072) зареєстровано як юридичну особу та взято на облік у контролюючих органах 23.04.2014. Видами діяльності позивача є (46.90) неспеціалізована оптова торгівля (основний), 46.71 оптова торгівля твердим, рідким, газоподібним паливом і подібними продуктами, 47.30 роздрібна торгівля пальним та інші.

Позивач здійснює господарську діяльність з роздрібної торгівлі пальним за адресою: Черкаська область, м.Шпола, вул.Соборна, 138.

Позивачем при подачі заяви на отримання ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним за вказаною адресою до заяви було подано: оригінал платіжного доручення №13846 від 12.06.2019 на суму 2 000 грн.; копію договору купівлі-продажу майна від 27.03.2019 №2547; копію витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності №161960989 від 02.04.2019; копію технічного паспорту на виробничий будинок АЗС №138 вул. Соборна; копію дозволу на експлуатацію №206.19.05; копію листа №28 від 31.05.2019.

На підставі заяви позивача, Головним управління ДФС у Черкаській області було видано ліцензію (реєстраційний №23280314201900193) позивачу на право роздрібної торгівлі пальним за адресою: Черкаська область, м.Шпола, вул.Соборна, 138. Терміном дії з 08.07.2019 до 08.07.2024.

23.09.2021 Головним управлінням ДПС у Черкаській області прийнято розпорядження "Про анулювання ліцензії на пальне" за №1080-рл, згідно з яким у відповідності до абзаців 9, 10 частини 50 статті 15 Закону №481/95-ВР, зобов`язано анулювати ліцензію ТОВ «Глобал Енерджи» на право роздрібної торгівлі пальним згідно з додатку.

Підставою для анулювання ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним слугувало порушення заявником ст.15 Закону України "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального", а саме ненадання документів, що підтверджують прийняття всіх об`єктів в експлуатацію відповідно до законодавства, а саме: акту вводу в експлуатацію об`єкта або акту готовності об`єкта до експлуатації, або сертифікату про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об`єктів, або інших документів, що підтверджують прийняття об`єкта в експлуатацію відповідно до законодавства, щодо об`єкта у місці роздрібної торгівлі пальним, необхідних для роздрібної торгівлі пальним.

У додатку до цього розпорядження визначено, що анулюванню підлягає саме ліцензія ТОВ «Глобал Енерджи» №23280314201900193, терміном дії з 08.07.2019 до 08.07.2024, що стосується місця здійснення торгівлі в м. Шпола Черкаської області, по вул. Соборна, 138.

Дана інформація була доведена позивачу листом ГУ ДПС у Черкаській області від 23.09.2021 № 18980/6/23-00-09-0313.

Позивач, вважаючи вказане рішення відповідача протиправним, звернувся до суду з адміністративним позовом з метою захисту своїх порушених прав.

Мотивувальна частина.

Частиною 2 статті 19 Конституції України передбачено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Законом України від 29.12.2019 №481/95-ВР "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального" (далі - Закон №481/95-ВР) визначено, що роздрібна торгівля пальним - діяльність із придбання або отримання та подальшого продажу або відпуску пального із зміною або без зміни його фізико-хімічних характеристик з автозаправної станції / автогазозаправної станції / газонаповнювальної станції / газонаповнювального пункту та інших місць роздрібної торгівлі через паливороздавальні колонки та/або оливороздавальні колонки та/або реалізація скрапленого вуглеводневого газу в балонах для побутових потреб населення та інших споживачів.

Відповідно до ст. 15 Закону №481/95-ВР (станом на час видачі ліцензі), ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним видаються уповноваженими Кабінетом Міністрів України органами виконавчої влади за місцем торгівлі суб`єкта господарювання терміном на п`ять років. Ліцензія видається за заявою суб`єкта господарювання, до якої додається документ, що підтверджує внесення річної плати за ліцензію.

Для отримання ліцензії на право оптової або роздрібної торгівлі пальним або на право зберігання пального разом із заявою додатково подаються завірені заявником копії таких документів: документи, що підтверджують право власності або право користування земельною ділянкою, або інше передбачене законодавством право землекористування на земельну ділянку, на якій розташований об`єкт оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального, чинні на дату подання заяви та/або на дату введення такого об`єкта в експлуатацію, будь-якого цільового призначення; акт вводу в експлуатацію об`єкта або акт готовності об`єкта до експлуатації, або сертифікат про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об`єктів, або інші документи, що підтверджують прийняття об`єктів в експлуатацію відповідно до законодавства, щодо всіх об`єктів у місці оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального, необхідних для оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального; дозвіл на початок виконання робіт підвищеної небезпеки та початок експлуатації (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки.

Ліцензія видається за заявою суб`єкта господарювання, до якої додається документ, що підтверджує внесення річної плати за ліцензію.

У заяві зазначається вид господарської діяльності, на провадження якого суб`єкт господарювання має намір одержати ліцензію (оптова, роздрібна торгівля алкогольними напоями, тютюновими виробами, оптова, роздрібна торгівля пальним або зберігання пального).

Суб`єкти господарювання отримують ліцензію на право роздрібної торгівлі пальним на кожне місце роздрібної торгівлі пальним.

У додатку до ліцензії на роздрібну торгівлю алкогольними напоями або пальним суб`єктом господарювання зазначається адреса місця торгівлі і вказуються перелік електронних контрольно-касових апаратів та інформація про них: модель, модифікація, заводський номер, виробник, дата виготовлення; реєстраційні номери книг обліку розрахункових операцій, які знаходяться у місці торгівлі.

Відповідно до ч.39 ст.15 вказаного Закону для отримання ліцензії на право оптової або роздрібної торгівлі пальним або на право зберігання пального разом із заявою додатково подаються завірені заявником копії таких документів: документи, що підтверджують право власності або право користування земельною ділянкою, або інще передбачене законодавством право землекористування на земельну ділянку, на якій розтащований об`єкт оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального, чинні на дату подання заяви та/або на дату введення такого об`єкта в експлуатацію, будь-якого цільового призначення; акт вводу в експлуатацію об`єкта або акт готовності об`єкта до експлуатації, або сертифікат про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об`єктів, або інші документи, що підтверджують прийняття об`єктів в експлуатацію відповідно до законодавства, щодо всіх об`єктів у місці оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального, необхідних для оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального; дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатацію (застосування) мащин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки.

Копії таких документів не подаються у разі їх наявності у відкритих державних реєстрах, якщо реквізити таких документів та назви відповідних реєстрів зазначено в заяві на видачу ліцензії на право оптової або роздрібної торгівлі пальним або на зберігання пального.

Відповідальність за достовірність даних у документах, поданих разом із заявою, несе заявник.

У разі якщо зазначені документи видані (оформлені) інщій особі, ніж заявник, такий заявник додатково подає документи, що підтверджують його право на використання відповідного об' єкта.

Суб`єкти господарювання, які здійснюють оптову торгівлю пальним, за відсутності місць оптової торгівлі пальним копії таких документів не подають.

Вимагати представлення інших документів, крім зазначених у цьому Законі, забороняється. Зазначені в цьому Законі документи (крім документів, які подаються заявником для отримання ліцензії на право виробництва пального, оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального) подаються в одному примірнику в копіях, засвідчених нотаріально або органом, який видав оригінал документа або посадовою особою органу ліцензування. Заява про видачу ліцензії та визначені цим Законом документи подаються уповноваженою особою заявника або надсилаються рекомендованим листом. У разі подання заяви про видачу ліцензії та доданих до неї документів особисто вони приймаються за описом, копія якого видається заявнику з відміткою про дату прийняття заяви та документів і підписом особи, яка їх прийняла.

Ліцензія або рішення про відмову в її видачі видається заявнику не пізніше 10 календарних днів (щодо пального - не пізніше 20 календарних днів) з дня одержання зазначених у цьому Законі документів. У рішенні про відмову у видачі ліцензії повинна бути вказана підстава для відмови з посиланням на відповідні норми законодавства.

У статті 15 Закону №481/95-ВР зазначено, що ліцензія анулюється шляхом прийняття органом, який видав ліцензію, відповідного письмового розпорядження на підставі: заяви суб`єкта господарювання; рішення про скасування державної реєстрації суб`єкта господарювання; несплати чергового платежу за ліцензію протягом 30 календарних днів від моменту призупинення ліцензії; рішення суду про встановлення факту незаконного використання суб`єктом господарювання марок акцизного податку (стосовно імпортерів); рішення суду про встановлення факту торгівлі суб`єктом господарювання алкогольними напоями або тютюновими виробами без марок акцизного податку; рішення суду про встановлення факту переміщення суб`єктом господарювання алкогольних напоїв або тютюнових виробів поза митним контролем; порушення вимог статті 15-3 цього Закону щодо продажу алкогольних напоїв, тютюнових виробів особам, які не досягли 18 років або у не визначених для цього місцях; отримання від уповноважених органів інформації, що документи, копії яких подані разом із заявою на отримання ліцензії, не видавалися / не погоджувалися такими органами; встановлення факту подання заявником недостовірних даних у документах, поданих разом із заявою на отримання ліцензії.

Ліцензія анулюється та вважається недійсною з моменту одержання суб`єктом господарювання письмового розпорядження про її анулювання.

Підставою для виключення суб`єкта господарювання з Єдиного реєстру ліцензіатів та місць обігу пального є рішення про анулювання ліцензії, прийняте ДФС та її територіальними органами відповідно до статей 3 та 15 Закону України "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального" (пункт 6 Порядку N 545).

Інформація про суб`єкта господарювання вноситься до Єдиного реєстру ліцензіатів та місць обігу пального не пізніше робочого дня, наступного за днем видачі/зупинення/анулювання ліцензії або внесення змін до ліцензії (пункт 7 Порядку №545). Єдиний реєстр ліцензіатів та місць обігу пального розміщується на офіційному веб-сайті ДФС (пункт 8 Порядку №545).

Крім того, інформація, що міститься в Єдиному реєстрі ліцензіатів та місць обігу пального, є відкритою (крім реєстраційних номерів облікових карток платників податків та паспортних даних) (пункт 9 Порядку N 545).

Отже, у контексті наведених вище положень норм чинного законодавства, процедура анулювання ліцензій на роздрібну торгівлю пальним полягає у наступному:1) встановлення обставин, визначених статтею 15 Закону N 481/95-ВР як підстави для анулювання ліцензії; 2) прийняття органом, який видав ліцензію, письмового розпорядження про її анулювання; 3) внесення відомостей про анулювання ліцензії до Єдиного реєстру ліцензіатів та місць обігу пального не пізніше наступного робочого дня з дня видачі/призупинення/анулювання відповідної ліцензії.

Колегія суддів звертає увагу, що підставою для анулювання позивачу ліцензії на пальне згідно оскаржуваного розпорядження №1080-рл від 23.09.2021 є положення абз. 9, 10 ч. 50 (так вказано в розпорядженні) ст. 15 Закону N 481/95-ВР: отримання від уповноважених органів інформації, що документи, копії яких подані разом із заявою на отримання ліцензії, не видавалися/не погоджувалися такими органами; встановлення факту подання заявником недостовірних даних у документах, поданих разом із заявою на отримання ліцензії. При цьому, передумовою для застосування саме таких підстав для анулювання ліцензії, відповідач в оскаржуваному розпорядженні посилається на доповідну записку управління контролю за підакцизними товарами від 23.09.2021 № 1301/23-00-09-0333.

Згідно з доповідною запискою управління контролю за підакцизними товарами ГУ ДПС у Черкаській області від 23.09.2021 № 1301/23-00-09-0333, а також із обставин, зазначених відповідачем у відзиві на позовну заяву, судом встановлено, що висновок контролюючого органу про наявність визначених вище нормативних підстав для анулювання позивачу ліцензії полягає у тому, за наслідками проведеної інвентаризації ліцензійних справ на право роздрібної торгівлі пальним, було встановлено, що в ліцензійній справі ТОВ «Глобал Енерджи» №23280314201900193 не міститься акт вводу в експлуатацію об`єкта або акт готовності об`єкта до експлуатації, або сертифікат про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об`єктів, або інші документи, що підтверджують прийняття об`єктів в експлуатацію відповідно до законодавства, обов`язковість подання яких при поданні заяви на отримання ліцензій передбачена ст. 15 Закону № 481/95-ВР.

Крім цього, в ліцензійній справі №23280314201900193 міститься інформація Державного земельного кадастру про право власності на речові права на земельну ділянку з кадастровим номером 7125710100:01:004:0478, що знаходиться за адресою: м. Шпола, вул. Соборна, 138 (власник ПП «Юпітер») та лист-звернення ТОВ «Глобал Енерджи» до міського голови м. Шпола про забезпечення внесення до Державного земельного кадастру відомостей про припинення права власності ПП «Юпітер» у зв`язку з переходом до ТОВ «Глобал Енерджи» права власності на майно, що знаходиться на такій земельній ділянці. Однак, згідно листа Шполянської міської ради від 25.05.2021 № 01-21/2236, за адресою: 20600, Черкаська область, Шполянський район, м. Шпола, вул. Соборна, буд. 138 розташовані дві земельні ділянки з іншими кадастровими номерами, а саме: 7125710100:01:004:0541, 7125710100:01:004:0542 (власник ПП «Юпітер») та долучено інформацію з Державного земельного кадастру про право власності на речові права на такі земельні ділянки. При цьому відомості про земельну ділянку з кадастровим номером 7125710100:01:004:0478 відсутні.

Крім того, позивачем надано акти приймання обладнання для проведення комплексного випробовування (пусконалагоджувальних робіт), акт приймання-передачі основних засобів по підприємству (форма 03-1), якими обладнання вводиться в експлуатацію. Дані документи не являються актом вводу в експлуатацію об`єкта або актом готовності об`єкта до експлуатації, зважаючи на те, що механізм прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об`єктів визначений Порядком прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об`єктів, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 13.04.2011 №461.

Відповідно до п.3 даного Порядку прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об`єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об`єктів з незначними наслідками (СС1), та об`єктів, будівництво яких здійснювалось на підставі будівельного паспорта, здійснюється шляхом реєстрації відповідним органом державного архітектурно-будівельного контролю на безоплатній основі поданої замовником декларації про готовність об`єкта до експлуатації.

Прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об`єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об`єктів із середніми (СС2) та значними (ССЗ) наслідками, а також комплексів (будов), до складу яких входять об`єкти з різними класами наслідків (відповідальності), здійснюється на підставі акта готовності об`єкт до експлуатації шляхом видачі відповідними органами державного архітектурно-будівельного контролю сертифіката.

Згідно p абз.1 ч.5 ст.32 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» до значних наслідків (ССЗ) об`єкти підвищеної небезпек, ідентифіковані відповідно до Закону України "Про об`єкти підвищеної небезпеки.

Відповідно до ст.1 Закону України У «Про об`єкти підвищеної небезпеки» об`єкт підвищеної небезпеки-об`єкт, на якому використовуються, виготовляються, переробляються, зберігаються або транспортуються одна або кілька небезпечних речовин чи категорій речовин у кількості, що дорівнює або перевищує нормативно встановлені порогові маси, а також інші об`єкти як такі, що відповідно до закону є реальною загрозою виникнення надзвичайної ситуації техногенного та природного характеру.

При цьому, згідно з п.7 ч.1 ст.7 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» надання (отримання, реєстрації), відмови у видачі чи анулювання (скасування) документів» що дають право на виконання підготовчих та будівельних робіт, прийняти в експлуатацію закінчених будівництвом об`єктів, за класом наслідків (відповідальності) належать до об`єктів із значними наслідками (ССЗ), здійснюється центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду, через головних інспекторів будівельного нагляду.

Враховуючи зазначене, прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об`єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об`єктів із значними (ССЗ) наслідками здійснюється Держархбудінспекцією через головних інспекторів будівельного нагляду шляхом видачі сертифікату.

З аналізу наведених вище правових норм колегія суддів приходить до висновку, що законодавством регламентовано імперативний перелік документів для отримання суб`єктом господарювання ліцензії на право здійснення роздрібної торгівлі пальним, який, зокрема передбачає необхідність подання акта вводу в експлуатацію об`єкта або акта готовності об`єкта до експлуатації, або сертифікату про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об`єктів, або інших документів, підтверджують прийняття об`єктів в експлуатацію.

Саме на суб`єкта господарювання покладається відповідальність щодо дотримання відповідних законодавчих вимог при зверненні із заявою про видачу вказаної ліцензії.

Разом з тим, чинним законодавством презумується можливість здійснення роздрібної торгівлі пальним виключно на об`єктах (зокрема, АЗС), готовність яких до експлуатації підтверджується відповідною містобудівною документацією.

Таким чином, відсутність у суб`єкта господарювання зазначеної документації виключає можливість провадження ним відповідної діяльності на певному об`єкті.

Водночас, вищенаведеними законодавчими приписами прямо передбачено можливість анулювання контролюючим органом раніше виданої ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним, зокрема на підставі інформації, отриманої відповідних органів влади та/або у зв`язку зі встановленням зазначення заявником недостовірних даних при зверненні щодо отримання ліцензії.

Виявлення контролюючим органом у наступному, після видачі заявнику ліцензії, відсутності в пакеті поданих ним документів відповідного документа за переліком, визначеним законодавством, зокрема документа щодо введення об`єкта в експлуатацію, тягне правові наслідки у вигляді анулювання відповідної ліцензії.

При цьому, колегія суддів вважає, що саме таке правозастосування відповідає принципу належного урядування, одним з основних аспектів якого є обов`язок органів влади виправляти помилки, допущені внаслідок їхньої власної недбалості.

Висновок за результатами розгляду апеляційної скарги.

Таким чином, перевіряючи доводи апеляційної скарги, судова колегія звертає увагу на те, що ліцензію на право здійснення роздрібної торгівлі пальним №23280314201900193 було видано позивачу за відсутності всіх необхідних документів.

Тому, на переконання суду апеляційної інстанції, анулювання відповідачем такої ліцензії є обґрунтованим, а отже позовні вимоги задоволенню не підлягають.

З огляду на викладене, колегія суддів приходить до висновку, що при вирішенні наведених позовних вимог суд першої інстанції неправильно застосував норми матеріального права, що відповідно до ст. 317 КАС України, що є підставою для скасування судового рішення.

Керуючись ст.ст. 243, 250, 308, 310, 315, 317, 321, 322, 325, 329 КАС України, суд

П О С Т А Н О В И В:

апеляційну скаргу Головного управління ДПС у Черкаській області задовольнити повністю.

Рішення Вінницького окружного адміністративного суду від 29 грудня 2021 року скасувати.

Прийняти постанову, якою відмовити товариству з обмеженою відповідальністю "Глобал Енерджи" у задоволенні позовних вимог.

Постанова суду набирає законної сили з дати її прийняття та може бути оскаржена в касаційному порядку згідно зі ст.ст.328, 329 КАС України.

Головуючий Кузьмишин В.М. Судді Сапальова Т.В. Сушко О.О.

СудСьомий апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення21.12.2022
Оприлюднено26.12.2022
Номер документу108015718
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо реалізації податкового контролю

Судовий реєстр по справі —120/13994/21-а

Ухвала від 10.02.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Бучик А.Ю.

Постанова від 21.12.2022

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Кузьмишин В.М.

Ухвала від 21.02.2022

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Кузьмишин В.М.

Ухвала від 21.02.2022

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Кузьмишин В.М.

Ухвала від 07.02.2022

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Кузьмишин В.М.

Рішення від 29.12.2021

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Слободонюк Михайло Васильович

Ухвала від 02.12.2021

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Слободонюк Михайло Васильович

Ухвала від 01.11.2021

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Слободонюк Михайло Васильович

Ухвала від 27.10.2021

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Слободонюк Михайло Васильович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні