ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
23 грудня 2022 року
справа №380/2266/21
провадження №
Львівський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Гулкевич І.З. , секретар судового засідання Іванес Х.О., за участю : представника позивача Мельничука Ю.І., представника відповідача Тарасович О.І., представника третьої особи Дудяка Р.А., розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом Галицької окружної прокуратури м. Львова до виконавчого комітету Львівської міської ради, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача Товариство з обмеженою відповідальністю Стрім-Львів про визнання протиправним та скасування рішення,-
встановив:
Галицька окружна прокуратура м. Львова звернулася до Львівського окружного адміністративного суду з позовом, в якому просить :
визнати незаконним та скасувати рішення виконавчого комітету Львівської міської ради №1051 від 13.11.2020 Про затвердження містобудівних умов та обмежень для проектування об`єкта будівництва на нове будівництво Товариством з обмеженою відповідальністю Стрім-Львів багатоквартирного житлового будинку з вбудовано-прибудованими приміщеннями громадського призначення та підземним паркінгом на вул. Очеретяній, 25, 25-А, 27, 29 зі знесенням існуючих будівель у м. Львові;
визнати незаконним та скасувати рішення виконавчого комітету Львівської міської ради №1160 від 11.12.2020 Про внесення змін до рішення виконавчого комітету від 13.11.2020 №1051.
В обґрунтування позовних вимог зазначає, що містобудівні умови та обмеження виконавчого комітету Львівської міської ради суперечать Генеральному плану міста Львова, плану зонування територій (зонінгу) Шевченківського району м. Львова, детальному плану території у районі вул. Очеретяної у м. Львові. Позивач наголошує, що згідно з Генпланом м. Львова, земельна ділянка, щодо забудови якої видано містобудівні умови та обмеження, знаходиться в зоні існуючої малоповерхової житлової забудови (2-4 пов.), садибної житлової забудови (1-3 пов.). Відтак, оскаржувані містобудівні умови та обмеження забудови не відповідають Генеральному плану містобудівній документації на місцевому рівні. Функціональне призначення земельних ділянок зона Ж-5 зона змішаної малоповерхової та багатоповерхової житлової забудови відповідно до плану зонування територій (зонінгу) Шевченківського району, затвердженого ухвалами Львівської міської ради №4657 від 21.05.2015 року і №2914 від 25.01.2018 року, та детального плану території, затвердженого рішенням виконавчого комітету Львівської міської ради від 21.07.2017 року №639 Про затвердження детального плану території у районі вул. Очеретяної. Спірні містобудівні умови та обмеження забудови суперечать плану зонування територій (зонінгу) Шевченківського району м. Львова та детальному плану території у районі вул. Очеретяної у м. Львові щодо видів забудови, щодо обмежень за історико-архітектурним регламентом, щодо висотності, щодо площі забудови, щодо допустимих відстаней від об`єкта, що проектується, до червоних ліній, ліній регулювання забудови, існуючих будинків та споруд.
Представник відповідача подала відзив на позовну заяву. Зазначає, що прокурор не обґрунтував при зверненні з позовом також порушення або загрози порушення інтересів держави внаслідок прийнятого Виконавчим комітетом Львівської міської ради рішення й вирішення цього спору ніяким чином не призводить до поновлення прав та інтересів позивача, оскільки оспорюваний акт індивідуальної дії породжує права й обов`язки тільки для конкретних суб`єктів спірних правовідносин (особа, яка має намір здійснити будівництво, та спеціально уповноважений орган, до якого вона звернулась за наданням містобудівних умов та обмежень), які до суду не зверталися. Представник відповідача стверджує, що виконавчий комітет Львівської міської ради станом на день затвердження містобудівних умов та обмежень для проектування об`єкта будівництва на нове будівництво ТзОВ Стрім-Львів багатоквартирного житлового будинку з вбудовано-прибудованими приміщеннями громадського призначення та підземним паркінгом на вул. Очеретяній, 25, 25-А, 27, 29 зі знесенням існуючих будівель у м. Львові, діяв в порядку та в спосіб, що визначений чинним законодавством. Детальним планом території у районі вул. Очеретяної передбачено розміщення багатоквартирних житлових будинків на 16 поверхів, а тому видані містобудівні умови та обмеження відповідають детальному плану території, затвердженому рішенням виконавчого комітету від 21.07.2017 № 639. При поданні заяви про видачу містобудівних умов ТзОВ Стрім-Львів було надано усі необхідні документи для отримання адміністративної послуги і дотримано порядок та спосіб їх подання відповідно до інформаційної картки адміністративної послуги надання містобудівних умов та обмежень для проектування об`єкта будівництва на реконструкцію, реставрацію об`єктів архітектури та містобудування, затвердженої рішенням виконкому від 30.03.2018 р. № 350. Виконавчим комітетом ЛМР не було виявлено недостовірних відомостей у документах, що посвідчують право власності чи користування земельною ділянкою; у документах, що посвідчують право власності на об`єкти нерухомого майна, розташовані на земельній ділянці.
Третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні відповідача Товариство з обмеженою відповідальністю Стрім-Львів в поясненнях щодо позову просить суд відмовити повністю в задоволенні позовних вимог. Зазначає, що позивач помилково ототожнює два ключові, базові поняття: підстави для скасування містобудівних умов та обмежень і підстави для відмови у наданні містобудівних умов та обмежень. Крім того, третя особа вказала, що до позовної заяви прокуратурою додано Розміщення території ДПТ на схемі територіального зонування Львова М 1:10 0000 без проекту внесення змін до плану територіального зонування Львова М 1:10 0000 (Додаток до листа №501/12-1 від 04.07.2017), в якому поруч із зоною Ж-5 зона змішаної малоповерхової та багатоповерхової житлової забудови, знаходиться зона Ж-4 зона багатоповерхової житлової забудови (від 9 до 16 пов.).
Представник позивача в судовому засіданні позовні вимоги підтримав повністю, просив задовольнити.
Представник відповідача в судовому засіданні позовні вимоги заперечила повністю, просила відмовити в задоволенні таких.
Представник третьої особи в судовому засіданні позовні вимоги заперечив повністю, просив відмовити в задоволенні таких.
В судовому засіданні 21.12.2022, суд заслухав думку сторін, ухвалив завершити розгляд справи в порядку письмового провадження.
Дослідивши матеріали справи, всебічно і повно з`ясувавши фактичні обставини справи, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд встановив наступне.
Рішенням Виконавчого комітету Львівської міської ради №1051 від 13.11.2020 року затверджено містобудівні умови та обмеження для проектування об`єкта будівництва на нове будівництво ТзОВ Стрім-Львів багатоквартирного житлового будинку з вбудовано-прибудованими приміщеннями громадського призначення та підземним паркінгом на вул. Очеретяній, 25, 25-А, 27, 29 зі знесенням існуючих будівель у м. Львові» (містобудівні умови та обмеження додаються).
Рішенням Виконавчого комітету Львівської міської ради №1160 від 11.12.2020 року Про внесення змін до рішення виконавчого комітету від 13.11.2020 №1051 внесено зміни до рішення виконавчого комітету від 13.11.2020 № 1051 Про затвердження містобудівних умов та обмежень для проектування об`єкта будівництва на нове будівництво ТзОВ Стрім-Львів багатоквартирного житлового будинку з вбудовано-прибудованими приміщеннями громадського призначення та підземним паркінгом на вул. Очеретяній, 25, 25-А, 27, 29 зі знесенням існуючих будівель у м. Львові.
Однак, вважаючи Рішення №1051 та №1160 такими, що ухвалені з порушенням вимог закону та всупереч його приписам, без дотримання містобудівної документації, прокурор звернувся до суду із цим позовом.
При прийнятті рішення суд виходив з наступного.
Відповідно до частини другої статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Згідно з положеннями частини третьої статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України (далі КАС) у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.
Правові та організаційні основи містобудівної діяльності установлює Закон України Про регулювання містобудівної діяльності (далі Закон №3038-VI; в редакції, чинній на час виникнення спірних відносин) який спрямований на забезпечення сталого розвитку територій з урахуванням державних, громадських та приватних інтересів.
Відповідно до пункту 8 частини першої статті 1 Закону №3038-VI містобудівні умови та обмеження забудови земельної ділянки це документ, що містить комплекс планувальних та архітектурних вимог до проектування і будівництва щодо поверховості та щільності забудови земельної ділянки, відступів будинків і споруд від червоних ліній, меж земельної ділянки, її благоустрою та озеленення, інші вимоги до об`єктів будівництва, встановлені законодавством та містобудівною документацією.
Відповідно до частини першої статті 29 Закону №3038-VI містобудівні умови та обмеження, разом із технічними умовами та завданням на проектування, є основними складовими вихідних даних.
Як передбачає частина друга цієї статті, фізична або юридична особа, яка подала виконавчому органові сільської, селищної, міської ради або у разі розміщення земельної ділянки за межами населених пунктів районній державній адміністрації заяву про намір щодо забудови земельної ділянки, що перебуває у власності або користуванні такої особи, повинна одержати містобудівні умови та обмеження для проектування об`єкта будівництва.
Частиною третьою статті 29 Закону №3038-VI встановлено, що містобудівні умови та обмеження надаються відповідними уповноваженими органами містобудування та архітектури на підставі містобудівної документації на місцевому рівні на безоплатній основі за заявою замовника (із зазначенням кадастрового номера земельної ділянки), до якої додаються: 1) копія документа, що посвідчує право власності чи користування земельною ділянкою, або копія договору суперфіцію у разі, якщо речове право на земельну ділянку не зареєстровано в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно; 2) копія документа, що посвідчує право власності на об`єкт нерухомого майна, розташований на земельній ділянці у разі, якщо право власності на об`єкт нерухомого майна не зареєстровано в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно, або згода його власника, засвідчена в установленому законодавством порядку (у разі здійснення реконструкції або реставрації); 3) викопіювання з топографо-геодезичного плану М 1:2000.
У випадках, визначених частиною четвертою статті 34 цього Закону та частиною першою статті 12-1 Закону України Про правовий режим території, що зазнала радіоактивного забруднення внаслідок Чорнобильської катастрофи, кадастровий номер земельної ділянки зазначається у заяві за його наявності, а копія документа, що посвідчує право власності чи користування земельною ділянкою, або копія договору суперфіцію додається до заяви за наявності.
Інформацію про речове право на земельну ділянку, право власності на об`єкт нерухомого майна, розташований на земельній ділянці, відомості з Державного земельного кадастру уповноважені органи містобудування та архітектури отримують відповідно до частини восьмої статті 9 Закону України Про адміністративні послуги.
Для отримання містобудівних умов та обмежень до заяви замовник також додає містобудівний розрахунок, що визначає інвестиційні наміри замовника, який складається у довільній формі з доступною та стислою інформацією про основні параметри об`єкта будівництва.
Цей перелік документів для надання містобудівних умов та обмежень є вичерпним.
Витяг з містобудівного кадастру для формування містобудівних умов та обмежень до документів замовника додає служба містобудівного кадастру (у разі її утворення).
Перелік об`єктів будівництва, для проектування яких містобудівні умови та обмеження не надаються, визначає центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері будівництва, архітектури, містобудування.
Виходячи з частини п`ятої статті 26 Закону №3038-VI отримання замовником або проектувальником вихідних даних є першим етапом проектування та будівництва об`єктів. А відповідно до ст. 4 Закону України Про архітектурну діяльність, підготовка містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки є початковим етапом комплексу робіт зі створення об`єкта архітектури.
Як визначено статтею 14 Закону №3038-VI до компетенції виконавчих органів сільських, селищних, міських рад у сфері містобудування належить надання відповідно до закону містобудівних умов і обмежень забудови земельних ділянок.
Згідно з пунктом 9 частини першої статті 31 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні, до відання виконавчих органів сільських, селищних, міських рад належить питання надання відповідно до закону містобудівних умов і обмежень забудови земельних ділянок.
При цьому, законом регламентовано питання можливої відмови у наданні містобудівних умов та обмежень, а саме, відповідно до частини четвертої статті 29 Закону №3038-VI підставами для відмови у наданні містобудівних умов та обмежень є: 1) неподання визначених частиною третьою цієї статті документів, необхідних для прийняття рішення про надання містобудівних умов та обмежень; 2) виявлення недостовірних відомостей у документах, що посвідчують право власності чи користування земельною ділянкою, або у документах, що посвідчують право власності на об`єкт нерухомого майна, розташований на земельній ділянці; 3) невідповідність намірів забудови вимогам містобудівної документації на місцевому рівні.
З матеріалів справи видно, що позивачем оскаржується Рішення №1051 та №1160, яким ТОВ затверджено Містобудівні умови. Позивач вказує, що Рішення №1051, №1160 та наміри забудови не відповідають містобудівній документації на місцевому рівні.
Проте, проаналізувавши доводи й заперечення учасників справи та її матеріали, суд не знаходить підстав для висновку про такі невідповідності.
Судом встановлено, що цільове призначення земельних ділянок площею 0,1000 га (кадастровий номер 4610137500:06:006:0047), площею 0,0983 (кадастровий номер 4610137500:09:002:0127), площею 0,1000 га (кадастровий номер 4610137500:06:006:0045), площею 0,1000 га (кадастровий номер 4610137500:06:006:0024) 02.03 для будівництва та обслуговування багатоквартирного житлового будинку; категорія земель землі житлової та громадської забудови; вид використання для будівництва та обслуговування багатоквартирного житлового будинку відповідно до витягів з Державного земельного кадастру про земельну ділянку від 30.05.2019 № НВ-4609868362019, від 27.04.2020 № НВ-4613023592020, від 27.04.2020 № НВ-4613023572020 і від 30.05.2017 № НВ-4605136072017.
Функціональне призначення земельних ділянок зона Ж-5 зона змішаної малоповерхової та багатоповерхової житлової забудови відповідно до плану зонування територій (зонінгу) Шевченківського району, затвердженого ухвалами міської ради від 21.05.2015 № 4657 і від 25.01.2018 № 2914, та детального плану території, затвердженого рішенням виконавчого комітету від 21.07.2017 № 639 Про затвердження детального плану території у районі вул. Очеретяної.
Відповідно до п. 9 ч. 1 ст. 1 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності, план зонування території (зонінг) документація, що є складовою комплексного плану просторового розвитку території територіальної громади або генерального плану населеного пункту і визначає умови та обмеження використання території у межах визначених функціональних зон.
Згідно з ч. 1 ст. 16 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності, планування територій на місцевому рівні здійснюється шляхом розроблення та затвердження комплексних планів просторового розвитку територій територіальних громад, генеральних планів населених пунктів і детальних планів території, їх оновлення та внесення змін до них.
Відповідно до ч.ч. 1, 3 ст. 17 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності, генеральний план населеного пункту є одночасно видом містобудівної документації на місцевому рівні та документацією із землеустрою і призначений для обґрунтування довгострокової стратегії планування та забудови території населеного пункту. Обов`язковою складовою генерального плану населеного пункту є план зонування території цього населеного пункту.
Згідно з ч.ч. 1, 2 ст. 18 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності, План зонування території розробляється у складі комплексного плану, генерального плану населеного пункту з метою визначення умов та обмежень використання території у межах визначених функціональних зон. До затвердження генерального плану населеного пункту в межах території територіальної громади, щодо якої затверджено комплексний план (якщо обов`язковість розроблення генерального плану населеного пункту визначена рішенням про затвердження комплексного плану), межі функціональних зон та функціональне призначення територій у такому населеному пункті визначаються комплексним планом.
План зонування території розробляється з метою створення сприятливих умов для життєдіяльності людини, забезпечення захисту територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру, запобігання надмірній концентрації населення і об`єктів виробництва, зниження рівня забруднення навколишнього природного середовища, охорони та використання територій з особливим статусом, у тому числі ландшафтів, об`єктів історико-культурної спадщини, а також земель сільськогосподарського призначення і лісів та підлягає стратегічній екологічній оцінці.
План зонування території встановлює функціональне призначення, вимоги до забудови окремих територій (функціональних зон) населеного пункту, їх ландшафтної організації.
Згідно Плану зонування території м. Львова (зонінг) затвердженого 25.01.2018 ухвалою Львівської міської ради № 2914 затверджено зміни до містобудівної документації Плану зонування території м. Львова: Том 1 Частина 1. Базове зонування. Загальна пояснювальна записка; Том 1 Частина 2. Зонування Сихівського району; Том 1 Частина 6. Зонування Личаківського району Ж-4 зона багатоповерхової житлової забудови.
Зона змішаної житлової забудови Ж-4 виділена для формування багатоквартирних житлових будинків 10 16 поверхів. Дозволений повний спектр послуг місцевого значення і окремих об`єктів загальноміського значення, (в тому числі прибудованих) некомерційних комунальних підприємств, а також майданчики для відпочинку, ігор, спорту, сквери. Торговельні і обслуговуючі підприємства місцевого значення повинні відповідати вимогам завантаження, організації під`їздів і паркування. Переважні види забудови та іншого використання земельних ділянок: багатоквартирні житлові будинки 10-16 поверхів.
Таким чином відповідач при затвердженні містобудівних умов та обмежень для проектування об`єкта будівництва на нове будівництво ТзОВ Стрім-Львів багатоквартирного житлового будинку з вбудовано-прибудованими приміщеннями громадського призначення та підземним паркінгом на вул. Очеретяній, 25, 25-А, 27, 29 зі знесенням існуючих будівель у м. Львові не порушив зонінгу в частині видів забудови, висотності, площі забудови тощо.
Більше того, детальним планом території у районі вул. Очеретяної передбачено розміщення багатоквартирних житлових будинків на 16 поверхів.
Видані містобудівні умови та обмеження відповідають детальному плану території, затвердженого рішенням виконавчого комітету від 21.07.2017 №639.
Рішення виконавчого комітету Львівської міської ради від 21.07.2017 року №639 Про затвердження детального плану території у районі вул. Очеретяної ґрунтується на Протоколі засідання №6 архітектурно-містобудівної ради управління архітектури та урбаністики департаменту містобудування Львівської міської ради від 24 травня 2017 року, на ухвалі Львівської міської ради від 21.05.2015 року №4657 Про затвердження містобудівної документації План зонування території м. Львова (зонінг). Том 1. Частина 4, 5 Залізничний та Шевченківський райони.
Водночас, прокуратура не оспорює законність згаданого рішення виконавчого комітету Львівської міської ради, що свідчить про легітимність цього рішення і, відповідно, правомірність Детального плану території у районі вул. Очеретяної.
Згідно Плану зонування території м. Львова (зонінг) затвердженого 25.01.2018 ухвалою Львівської міської ради № 2914 затверджено зміни до містобудівної документації Плану зонування території м. Львова: Том 1 Частина 1. Базове зонування. Загальна пояснювальна записка; Том 1 Частина 2. Зонування Сихівського району; Том 1 Частина 6. Зонування Личаківського району обмеження на забудову та інше використання земельних ділянок існують в межах санітарно-захисних зон промислових, сільськогосподарських, транспортних, комунальних, складських підприємств і об`єктів, транспортних магістралей, АЗС, а також випромінюючих споруд телерадіостанцій, радіорелейних ліній, базових станцій стільникового зв`язку радіолокаторів.
Згідно санітарно-гігієнічного регламенту Плану зонування території м. Львова на земельних ділянках з кадастровими номерами 4610137500:06:006:0047, 4610137500:09:002:0127, 4610137500:06:006:0045, 4610137500:06:006:0024 відсутні будь-які санітарно-захисні зони.
Розміщення земельних ділянок неподалік зони КС-5 згідно зонінгу Шевченківського району м. Львова не передбачає обов`язковості наявності санітарно-захисних зон згідно санітарно-гігієнічного регламенту Плану зонування території м. Львова.
Враховуючи вищенаведене, рішення виконавчого комітету Львівської міської ради №1051 від 13.11.2020 Про затвердження містобудівних умов та обмежень для проектування об`єкта будівництва на нове будівництво Товариством з обмеженою відповідальністю Стрім-Львів багатоквартирного житлового будинку з вбудовано-прибудованими приміщеннями громадського призначення та підземним паркінгом на вул. Очеретяній, 25, 25-А, 27, 29 зі знесенням існуючих будівель у м. Львові та рішення виконавчого комітету Львівської міської ради №1160 від 11.12.2020 Про внесення змін до рішення виконавчого комітету від 13.11.2020 №1051, прийняті у відповідності до норм чинного законодавства, в межах повноважень наданих виконавчому комітету.
Відповідно до ст. 77 Кодексу адміністративного судочинства України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.
Згідно з ст. 90 КАС України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.
Позивачем не надано доказів протиправності оскаржуваного рішення відповідача.
З урахуванням досліджених судом фактичних даних в контексті конкретних обставин цієї справи суд вважає, що в задоволенні позову необхідно відмовити повністю.
Щодо судового збору, то відповідно до ст.139 Кодексу адміністративного судочинства України судові витрати розподіле не підлягають.
Керуючись статтями 72-77, 90, 139, 241-246, 250, 255 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
вирішив:
В задоволенні позовних вимог відмовити повністю.
Апеляційну скаргу на рішення суду може бути подано протягом тридцяти днів з дня його складення. Апеляційна скарга подається до суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції, який постановив рішення. Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Повний текст рішення виготовлено 23 грудня 2022 року.
Суддя Гулкевич І.З.
Суд | Львівський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 23.12.2022 |
Оприлюднено | 26.12.2022 |
Номер документу | 108052014 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу регулюванню містобудівної діяльності та землекористування, зокрема у сфері містобудування; архітектурної діяльності |
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Большакова Олена Олегівна
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Большакова Олена Олегівна
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Большакова Олена Олегівна
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Большакова Олена Олегівна
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Гулкевич Ірена Зіновіївна
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Гулкевич Ірена Зіновіївна
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Гулкевич Ірена Зіновіївна
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Гулкевич Ірена Зіновіївна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні