Постанова
від 25.05.2023 по справі 380/2266/21
ВОСЬМИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ВОСЬМИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

25 травня 2023 рокуЛьвівСправа № 380/2266/21 пров. № А/857/1947/23

Восьмий апеляційний адміністративний суд в складі :

головуючого судді Большакової О.О.,

суддів Курильця А.Р., Мікули О.І.

з участю секретаря судового засідання Гриньків І.С.

розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Львові адміністративну справу за позовом Галицької окружної прокуратури міста Львова до Виконавчого комітету Львівської міської ради, третьої особи без самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача Товариства з обмеженою відповідальністю «Стрім-Львів» про визнання незаконними та скасування рішень за апеляційною скаргою Львівської обласної прокуратури на рішення Львівського окружного адміністративного суду від 23 грудня 2022 року (суддя першої інстанції Гулкевич І.З., м. Львів)

В С Т А Н О В И В :

Галицька окружна прокуратура м. Львова звернулася до Львівського окружного адміністративного суду з позовом до виконавчого комітету Львівської міської ради, третьої особи без самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача Товариства з обмеженою відповідальністю «Стрім-Львів» про визнання протиправним та скасування рішення виконавчого комітету Львівської міської ради №1051 від 13.11.2020 «Про затвердження містобудівних умов та обмежень для проектування об`єкта будівництва на нове будівництво Товариством з обмеженою відповідальністю «Стрім-Львів» багатоквартирного житлового будинку з вбудовано-прибудованими приміщеннями громадського призначення та підземним паркінгом на вул. Очеретяній, 25, 25-А, 27, 29 зі знесенням існуючих будівель у м. Львові»; визнання протиправним та скасування рішення виконавчого комітету Львівської міської ради №1160 від 11.12.2020 «Про внесення змін до рішення виконавчого комітету від 13.11.2020 №1051».

Рішенням Львівського окружного адміністративного суду від 23 грудня 2022 року у задоволенні позову було відмовлено.

Із таким судовим рішенням не погодився позивач та подав апеляційну скаргу, в якій, посилаючись на невідповідність висновків суду фактичним обставинам справи, неправильне застосування норм матеріального права, порушення норм процесуального права, просить його скасувати та прийняти нове - про задоволення позовних вимог. В обґрунтування доводів апеляційної скарги зазначив, що видані містобудівні умови та обмеження виконавчого комітету суперечать Генеральному плану міста Львова, плану зонування територій (зонінгу) Шевченківського району м. Львова, детальному плану території у районі вул. Очеретяної у м. Львові. Згідно з Генпланом м. Львова земельна ділянка, щодо забудови якої видано містобудівні умови та обмеження, знаходиться в зоні існуючої малоповерхової житлової забудови (2-4 пов.), садибної житлової забудови (1-3 пов.). Відтак, оскаржувані містобудівні умови та обмеження забудови не відповідають Генеральному плану - містобудівній документації на місцевому рівні. Функціональне призначення земельних ділянок - зона Ж-5 - зона змішаної малоповерхової та багатоповерхової житлової забудови відповідно до плану зонування територій (зонінгу) Шевченківського району, затвердженого ухвалами Львівської міської ради №4657 від 21.05.2015 і №2914 від 25.01.2018, та детального плану території, затвердженого рішенням виконавчого комітету Львівської міської ради від 21.07.2017 №639 «Про затвердження детального плану території у районі вул. Очеретяної». Спірні містобудівні умови та обмеження забудови суперечать плану зонування територій (зонінгу) Шевченківського району м. Львова та детальному плану території у районі вул. Очеретяної у м. Львові щодо видів забудови, обмежень за історико-архітектурним регламентом, висотності, площі забудови, допустимих відстаней від об`єкта, що проектується, до червоних ліній, ліній регулювання забудови, існуючих будинків та споруд. Оскаржуваними містобудівними умовами та обмеженнями мав би бути передбачений радіус санітарно захисної зони, однак такий відсутній, що є порушенням містобудівної документації на місцевому рівні. Зазначені невідповідності намірів забудови вимогам містобудівної документації на місцевому рівні є підставою для визнання незаконними та скасування рішень відповідача про затвердження містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки.

ТОВ «Стрім- Львів» подало відзив на апеляційну скаргу, в якому вказало про законність і обґрунтованість оскаржуваного судового рішення.

У судовому засіданні представник апелянта Мельничук Ю.І. підтримав апеляційну скаргу з підстав, що в ній викладені.

Представник відповідача Тарасевич О. у судовому засіданні пояснила, що оскаржуване рішення суду є законним і обґрунтованим. Наміри забудови згідно затверджених містобудівних умов та обмежень відповідають вимогам містобудівної документації на місцевому рівні. Так, детальним планом території у районі вул.Очертяної, затвердженим рішенням виконавчого комітету №639 від 21 липня 2017 року, передбачено функціональне призначення земельних ділянок - зона Ж-4- зона багатоповерхової житлової забудови. Згідно «Плану зонування територій м.Львова (Зонінг» Том 1. Частина1. Базове зонування. Загальна пояснювальна записка», затвердженого ухвалою міської ради №2914 від 25 січня 2018 року «Про затвердження змін до містобудівної документації «План зонування теритрії м.Львова (зонінг)»:Том 1 Частина 1. Базове зонування. Загальна пояснювальна записка; Том 1 частина 2.Зонування Сихівського району; Том 1 Частина 6. Зонування Личаківського району» Ж-4 зона багатоповерхової забудови. Така виділена для формування кварталів багатоквартирних житлових будинків 10-16 поверхів.

У судовому засіданні представник ТОВ ТОВ «Стрім-Львів» Дудяк Р.А. заперечив щодо задоволення апеляційної скарги та пояснив, що наміри забудови згідно затверджених містобудівних умов та обмежень відповідають вимогам містобудівної документації на місцевому рівні, зокрема плану зонування, детальному плану. Вказані документи затверджені у встановленому поряду і є чинними. Отже, підстав для скасування рішення про затвердження містобудівних умов немає.

Заслухавши суддю-доповідача, дослідивши письмові докази, доводи апеляційної скарги, колегія суддів дійшла висновку, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню, виходячи з наступного.

Судом першої інстанції встановлено та підтверджено матеріалами справи, що рішенням Виконавчого комітету Львівської міської ради №1051 від 13.11.2020 затверджено містобудівні умови та обмеження для проектування об`єкта будівництва на нове будівництво ТОВ «Стрім-Львів» багатоквартирного житлового будинку з вбудовано-прибудованими приміщеннями громадського призначення та підземним паркінгом на вул. Очеретяній, 25, 25-А, 27, 29 зі знесенням існуючих будівель у м. Львові» (містобудівні умови та обмеження додаються).

Рішенням Виконавчого комітету Львівської міської ради №1160 від 11.12.2020 «Про внесення змін до рішення виконавчого комітету від 13.11.2020 №1051» внесено зміни до рішення виконавчого комітету від 13.11.2020 № 1051 «Про затвердження містобудівних умов та обмежень для проектування об`єкта будівництва на нове будівництво ТОВ Стрім-Львів багатоквартирного житлового будинку з вбудовано-прибудованими приміщеннями громадського призначення та підземним паркінгом на вул. Очеретяній, 25, 25-А, 27, 29 зі знесенням існуючих будівель у м. Львові».

Апеляційний суд погоджується з висновком суду першої інстанції про законність оскаржуваних рішень з таких підстав.

Відповідно до частини другої статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Правові та організаційні основи містобудівної діяльності установлює Закон України «Про регулювання містобудівної діяльності» (далі Закон №3038-VI; в редакції, чинній на час виникнення спірних відносин) який спрямований на забезпечення сталого розвитку територій з урахуванням державних, громадських та приватних інтересів.

Відповідно до пункту 8 частини першої статті 1 Закону №3038-VI містобудівні умови та обмеження забудови земельної ділянки це документ, що містить комплекс планувальних та архітектурних вимог до проектування і будівництва щодо поверховості та щільності забудови земельної ділянки, відступів будинків і споруд від червоних ліній, меж земельної ділянки, її благоустрою та озеленення, інші вимоги до об`єктів будівництва, встановлені законодавством та містобудівною документацією.

Відповідно до частини першої статті 29 Закону №3038-VI містобудівні умови та обмеження, разом із технічними умовами та завданням на проектування, є основними складовими вихідних даних.

Як передбачає частина друга цієї статті, фізична або юридична особа, яка подала виконавчому органові сільської, селищної, міської ради або у разі розміщення земельної ділянки за межами населених пунктів районній державній адміністрації заяву про намір щодо забудови земельної ділянки, що перебуває у власності або користуванні такої особи, повинна одержати містобудівні умови та обмеження для проектування об`єкта будівництва.

Частиною третьою статті 29 Закону №3038-VI встановлено, що містобудівні умови та обмеження надаються відповідними уповноваженими органами містобудування та архітектури на підставі містобудівної документації на місцевому рівні на безоплатній основі за заявою замовника (із зазначенням кадастрового номера земельної ділянки), до якої додаються: 1) копія документа, що посвідчує право власності чи користування земельною ділянкою, або копія договору суперфіцію у разі, якщо речове право на земельну ділянку не зареєстровано в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно; 2) копія документа, що посвідчує право власності на об`єкт нерухомого майна, розташований на земельній ділянці у разі, якщо право власності на об`єкт нерухомого майна не зареєстровано в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно, або згода його власника, засвідчена в установленому законодавством порядку (у разі здійснення реконструкції або реставрації); 3) викопіювання з топографо-геодезичного плану М 1:2000.

Інформацію про речове право на земельну ділянку, право власності на об`єкт нерухомого майна, розташований на земельній ділянці, відомості з Державного земельного кадастру уповноважені органи містобудування та архітектури отримують відповідно до частини восьмої статті 9 Закону України «Про адміністративні послуги».

Для отримання містобудівних умов та обмежень до заяви замовник також додає містобудівний розрахунок, що визначає інвестиційні наміри замовника, який складається у довільній формі з доступною та стислою інформацією про основні параметри об`єкта будівництва.

Цей перелік документів для надання містобудівних умов та обмежень є вичерпним.

Витяг з містобудівного кадастру для формування містобудівних умов та обмежень до документів замовника додає служба містобудівного кадастру (у разі її утворення).

Перелік об`єктів будівництва, для проектування яких містобудівні умови та обмеження не надаються, визначає центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері будівництва, архітектури, містобудування.

Виходячи з частини п`ятої статті 26 Закону №3038-VI отримання замовником або проектувальником вихідних даних є першим етапом проектування та будівництва об`єктів. А відповідно до ст. 4 Закону України «Про архітектурну діяльність» підготовка містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки є початковим етапом комплексу робіт зі створення об`єкта архітектури.

Як визначено статтею 14 Закону №3038-VI до компетенції виконавчих органів сільських, селищних, міських рад у сфері містобудування належить надання відповідно до закону містобудівних умов і обмежень забудови земельних ділянок.

Згідно з пунктом 9 частини першої статті 31 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» до відання виконавчих органів сільських, селищних, міських рад належить питання надання відповідно до закону містобудівних умов і обмежень забудови земельних ділянок.

При цьому, законом регламентовано питання можливої відмови у наданні містобудівних умов та обмежень, а саме, відповідно до частини четвертої статті 29 Закону №3038-VI підставами для відмови у наданні містобудівних умов та обмежень є: 1) неподання визначених частиною третьою цієї статті документів, необхідних для прийняття рішення про надання містобудівних умов та обмежень; 2) виявлення недостовірних відомостей у документах, що посвідчують право власності чи користування земельною ділянкою, або у документах, що посвідчують право власності на об`єкт нерухомого майна, розташований на земельній ділянці; 3) невідповідність намірів забудови вимогам містобудівної документації на місцевому рівні.

Позивачем оскаржує рішення №105 з мотивів невідповідності намірів забудови містобудівній документації на місцевому рівні.

Однак, такі твердження є безпідставними з огляду на наступне.

Судом встановлено, що цільове призначення земельних ділянок площею 0,1000 га (кадастровий номер 4610137500:06:006:0047), площею 0,0983 (кадастровий номер 4610137500:09:002:0127), площею 0,1000 га (кадастровий номер 4610137500:06:006:0045), площею 0,1000 га (кадастровий номер 4610137500:06:006:0024) 02.03 для будівництва та обслуговування багатоквартирного житлового будинку; категорія земель землі житлової та громадської забудови; вид використання для будівництва та обслуговування багатоквартирного житлового будинку відповідно до витягів з Державного земельного кадастру про земельну ділянку від 30.05.2019 № НВ-4609868362019, від 27.04.2020 № НВ-4613023592020, від 27.04.2020 № НВ-4613023572020 і від 30.05.2017 № НВ-4605136072017.

Функціональне призначення земельних ділянок - зона Ж-5 - зона змішаної малоповерхової та багатоповерхової житлової забудови відповідно до плану зонування територій (зонінгу) Шевченківського району, затвердженого ухвалами Львівської міської ради від 21.05.2015 № 4657 і від 25.01.2018 № 2914, та детального плану території, затвердженого рішенням виконавчого комітету Львівської міської ради від 21.07.2017 № 639 «Про затвердження детального плану території у районі вул. Очеретяної».

Відповідно до п. 9 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» план зонування території (зонінг) документація, що є складовою комплексного плану просторового розвитку території територіальної громади або генерального плану населеного пункту і визначає умови та обмеження використання території у межах визначених функціональних зон.

Згідно з ч. 1 ст. 16 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» планування територій на місцевому рівні здійснюється шляхом розроблення та затвердження комплексних планів просторового розвитку територій територіальних громад, генеральних планів населених пунктів і детальних планів території, їх оновлення та внесення змін до них.

Відповідно до ч.ч. 1, 3 ст. 17 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» генеральний план населеного пункту є одночасно видом містобудівної документації на місцевому рівні та документацією із землеустрою і призначений для обґрунтування довгострокової стратегії планування та забудови території населеного пункту. Обов`язковою складовою генерального плану населеного пункту є план зонування території цього населеного пункту.

Згідно з ч.ч. 1, 2 ст. 18 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» план зонування території розробляється у складі комплексного плану, генерального плану населеного пункту з метою визначення умов та обмежень використання території у межах визначених функціональних зон. До затвердження генерального плану населеного пункту в межах території територіальної громади, щодо якої затверджено комплексний план (якщо обов`язковість розроблення генерального плану населеного пункту визначена рішенням про затвердження комплексного плану), межі функціональних зон та функціональне призначення територій у такому населеному пункті визначаються комплексним планом.

План зонування території розробляється з метою створення сприятливих умов для життєдіяльності людини, забезпечення захисту територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру, запобігання надмірній концентрації населення і об`єктів виробництва, зниження рівня забруднення навколишнього природного середовища, охорони та використання територій з особливим статусом, у тому числі ландшафтів, об`єктів історико-культурної спадщини, а також земель сільськогосподарського призначення і лісів та підлягає стратегічній екологічній оцінці.

План зонування території встановлює функціональне призначення, вимоги до забудови окремих територій (функціональних зон) населеного пункту, їх ландшафтної організації.

Ухвалою Львівської міської ради № 2914 25.01.2018 затверджено зміни до містобудівної документації «Плану зонування території м. Львова (Зонінг): Том 1 Частина 1. Базове зонування. Загальна пояснювальна записка; Том 1 Частина 2. Зонування Сихівського району; Том 1 Частина 6. Зонування Личаківського району. Ж-4 зона багатоповерхової житлової забудови. Цим рішенням встановлено, що вказана територія відноситься до Зони Ж 4 зона багатоповерхової житлової забудови.

Зона змішаної житлової забудови Ж-4 виділена для формування багатоквартирних житлових будинків 10- 6 поверхів. Дозволений повний спектр послуг місцевого значення і окремих об`єктів загальноміського значення, (в тому числі прибудованих) некомерційних комунальних підприємств, а також майданчики для відпочинку, ігор, спорту, сквери. Торговельні і обслуговуючі підприємства місцевого значення повинні відповідати вимогам завантаження, організації під`їздів і паркування. Переважні види забудови та іншого використання земельних ділянок: багатоквартирні житлові будинки 10-16 поверхів.

Таким чином, відповідач при затвердженні містобудівних умов та обмежень для проектування об`єкта будівництва на нове будівництво ТОВ «Стрім-Львів» багатоквартирного житлового будинку з вбудовано-прибудованими приміщеннями громадського призначення та підземним паркінгом на вул. Очеретяній, 25, 25-А, 27, 29 зі знесенням існуючих будівель у м. Львові не порушив зонінгу в частині видів забудови, висотності, площі забудови, тощо.

Більше того, детальним планом території у районі вул. Очеретяної передбачено розміщення багатоквартирних житлових будинків на 16 поверхів.

Видані містобудівні умови та обмеження відповідають детальному плану території, затвердженого рішенням виконавчого комітету Львівської міської ради від 21.07.2017 №639.

Рішення виконавчого комітету Львівської міської ради від 21.07.2017 №639 «Про затвердження детального плану території у районі вул. Очеретяної» ґрунтується на Протоколі засідання №6 архітектурно-містобудівної ради управління архітектури та урбаністики департаменту містобудування Львівської міської ради від 24 травня 2017 року, на ухвалі Львівської міської ради від 21.05.2015 року №4657 «Про затвердження містобудівної документації План зонування території м. Львова (зонінг). Том 1. Частина 4, 5 Залізничний та Шевченківський райони».

Отже, суд першої інстанції дійшов правильного висновку, що відповідач, затвердивши містобудівні умови та обмеження , діяв у відповідності до чинного законодавства, адже наміри забудови відповідають містобудівній документації.

При цьому, апеляційний суд відхиляє доводи апелянта про невідповідність намірів забудови Генеральному плану міста, оскільки рішення органу місцевого самоврядування про затвердження детального плану території у районі вул. Очеретяної та Плану зонування, якими передбачено можливість будівництва на вказаній спірній території 16 поверхових будинків, не оскаржені, є чинними й обов`язковими для виконання.

Крім того, апеляційний суд зазначає, що позивач не надав суду доказів на підтвердження порушення відповідачем ДБН Б.22-12.:2019 та недотримання санітарних зон.

Також згідно Плану зонування території м. Львова (зонінг), затвердженого 25.01.2018 ухвалою Львівської міської ради № 2914, затверджено зміни до містобудівної документації Плану зонування території м. Львова: Том 1 Частина 1. Базове зонування. Загальна пояснювальна записка; Том 1 Частина 2. Зонування Сихівського району; Том 1 Частина 6. Зонування Личаківського району обмеження на забудову та інше використання земельних ділянок існують в межах санітарно-захисних зон промислових, сільськогосподарських, транспортних, комунальних, складських підприємств і об`єктів, транспортних магістралей, АЗС, а також випромінюючих споруд телерадіостанцій, радіорелейних ліній, базових станцій стільникового зв`язку радіолокаторів.

Згідно санітарно-гігієнічного регламенту Плану зонування території м. Львова на земельних ділянках з кадастровими номерами 4610137500:06:006:0047, 4610137500:09:002:0127, 4610137500:06:006:0045, 4610137500:06:006:0024 відсутні будь-які санітарно-захисні зони.

Розміщення земельних ділянок неподалік зони КС-5 згідно зонінгу Шевченківського району м. Львова не передбачає обов`язковості наявності санітарно-захисних зон згідно санітарно-гігієнічного регламенту Плану зонування території м. Львова.

Враховуючи вищенаведене, рішення виконавчого комітету Львівської міської ради №1051 від 13.11.2020 «Про затвердження містобудівних умов та обмежень для проектування об`єкта будівництва на нове будівництво Товариством з обмеженою відповідальністю «Стрім-Львів» багатоквартирного житлового будинку з вбудовано-прибудованими приміщеннями громадського призначення та підземним паркінгом на вул. Очеретяній, 25, 25-А, 27, 29 зі знесенням існуючих будівель у м. Львові» та рішення виконавчого комітету Львівської міської ради №1160 від 11.12.2020 «Про внесення змін до рішення виконавчого комітету від 13.11.2020 №1051», прийняті у відповідності до норм чинного законодавства і підстав для їх скасування немає.

Суд також враховує позицію Європейського суду з прав людини (в аспекті оцінки аргументів учасників справи), сформовану, зокрема у справах «Салов проти України» (заява № 65518/01; від 6 вересня 2005 року; пункт 89), «Проніна проти України» (заява № 63566/00; 18 липня 2006 року; пункт 23) та «Серявін та інші проти України» (заява № 4909/04; від 10 лютого 2010 року; пункт 58): принцип, пов`язаний з належним здійсненням правосуддя, передбачає, що у рішеннях судів та інших органів з вирішення спорів мають бути належним чином зазначені підстави, на яких вони ґрунтуються; хоча пункт 1 статті 6 Конвенції зобов`язує суди обґрунтовувати свої рішення, його не можна тлумачити як такий, що вимагає детальної відповіді на кожен аргумент; міра, до якої суд має виконати обов`язок щодо обґрунтування рішення, може бути різною в залежності від характеру рішення (див. рішення у справі «Руїс Торіха проти Іспанії» (Ruiz Torija v.) серія A. 303-A; 09 грудня 1994 року, пункт 29).

За таких обставин, колегія суддів дійшла до висновку про те, що суд першої інстанції вирішив спір у відповідності з нормами матеріального права та при дотриманні норм процесуального права, при цьому судом були повно і всебічно з`ясовані обставини в адміністративній справі з наданням оцінки аргументам учасників справи, а доводи апеляційної скарги їх не спростовують.

Враховуючи, що апеляційний суд залишає в силі рішення суду першої інстанції, то в силу вимог частини шостої статті 139 КАС України судові витрати новому розподілу не підлягають.

Керуючись ст.ст. 243, 308, 310, 315, 316, 321, 322, 325 КАС України, суд

П О С Т А Н О В И В :

апеляційну скаргу Львівської обласної прокуратури залишити без задоволення, а рішення Львівського окружного адміністративного суду від 23 грудня 2022 року без змін.

Постанова суду апеляційної інстанції набирає законної сили з дати її прийняття та може бути оскаржена у касаційному порядку, шляхом подання касаційної скарги безпосередньо до Верховного Суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Головуючий суддя О. О. Большакова судді А. Р. Курилець О. І. Мікула Повне судове рішення складено 31.05.2023.

СудВосьмий апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення25.05.2023
Оприлюднено02.06.2023
Номер документу111233985
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу регулюванню містобудівної діяльності та землекористування, зокрема у сфері містобудування; архітектурної діяльності

Судовий реєстр по справі —380/2266/21

Ухвала від 10.08.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Кравчук В.М.

Ухвала від 07.07.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Кравчук В.М.

Постанова від 25.05.2023

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Большакова Олена Олегівна

Ухвала від 19.04.2023

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Большакова Олена Олегівна

Ухвала від 20.02.2023

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Большакова Олена Олегівна

Ухвала від 06.02.2023

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Большакова Олена Олегівна

Рішення від 23.12.2022

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Гулкевич Ірена Зіновіївна

Ухвала від 05.12.2022

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Гулкевич Ірена Зіновіївна

Ухвала від 17.01.2022

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Гулкевич Ірена Зіновіївна

Ухвала від 18.11.2021

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Гулкевич Ірена Зіновіївна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні