Рішення
від 27.12.2022 по справі 580/5151/22
ЧЕРКАСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

27 грудня 2022 року справа № 580/5151/22

м. Черкаси

Черкаський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Гаращенка В.В., розглянувши в порядку загального позовного провадження у письмовому провадженні адміністративну справу за позовом товариства з обмеженою відповідальністю «Виробничо-комерційна фірма «Октан» до Уманської районної державної адміністрації Черкаської області про визнання протиправною бездіяльності та зобов`язання вчинити дії,

ВСТАНОВИВ:

Товариство з обмеженою відповідальністю «Виробничо-комерційна фірма «Октан» звернулось до суду з позовною заявою до Уманської районної державної адміністрації Черкаської області, в якій просить:

- визнати протиправною бездіяльність Уманської районної державної адміністрації Черкаської області Уманської районної військової адміністрації Черкаської області щодо неприйняття рішення за заявою товариства з обмеженою відповідальністю «Виробничо-комерційна фірма «Октан» від 22.04.2022 № 1 щодо зміни адреси об`єкта будівництва - Будівництво адміністративно-побутової будівлі комплексу універсальних складських приміщень, який будується на орендованій земельній ділянці з кадастровим номером 7124386700:04:000:0050 з «Україна, Черкаська область, Уманський район, за межами села Родниківка Паланської сільської територіальної громади, біля автодороги Стрий-Тернопіль-Кропивницький- Знам`янка км 546 (ліворуч)» на «Україна, Черкаська область, Уманський район, за межами села Родниківка Паланської сільської територіальної громади, біля автодороги Стрий-Умань-Дніпро-Ізварине (через м.м. Вінницю, Кропивницький км 546 (ліворуч)».

- зобов`язати Уманську районну державну адміністрацію Черкаської області Уманську районну військову адміністрацію Черкаської області змінити адресу об`єкта будівництва - Будівництво адміністративно-побутової будівлі комплексу універсальних складських приміщень, який будується на орендованій земельній ділянці з кадастровим номером 7124386700:04:000:0050 з «Україна, Черкаська область, Уманський район, за межами села Родниківка Паланської сільської територіальної громади, біля автодороги Стрий-Тернопіль-Кропивницький- Знам`янка км 546 (ліворуч)» на «Україна, Черкаська область, Уманський район, за межами села Родниківка Паланської сільської територіальної громади, біля автодороги Стрий-Умань-Дніпро-Ізварине (через м.м. Вінницю, Кропивницький км 546 (ліворуч)».

Ухвалою Черкаського окружного адміністративного суду від 31.10.2022 відкрито провадження у даній справі та вирішено розгляд справи проводити в порядку спрощеного позовного провадження без виклику учасників справи в судове засідання.

Свої позовні вимоги позивач обґрунтовує тим, що використовує на умовах договору оренди укладеного з відповідачем земельну ділянку кадастровий номер: 7124386700:04:000:0050, площею 5,7000 га забудованих земель промисловості Родниківської сільської ради, що знаходиться за межами села Родниківка Уманського району Черкаської області.

На підставі договору оренди Уманською РДА видано наказ від 01.04.2021 № 6, яким присвоєно об`єкту будівництва - Будівництво адміністративно-побутової будівлі комплексу універсальних складських приміщень на вказаній земельній ділянці адресу: «Україна, Черкаська область, Уманський район, за межами села Родниківка Паланської сільської територіальної громади, біля автодороги Стрий-Тернопіль-Кропивницький-Знам`янка км 546 (ліворуч)».

Постановами Кабінету Міністрів України від 28.04.2021 № 416 «Про внесення змін в додаток до постанови Кабінету Міністрів України від 30 січня 2019 № 55» та від 17.11.2021 № 1242 «Про затвердження переліку автомобільних доріг загального користування державного значення» назву автодороги «Стрий-Тернопіль-Кропивницький-Знам`янка» змінено на «Стрий-Умань-Дніпро-Ізварине (через м. Вінницю, Кропивницький)».

У зв`язку з необхідністю зміни адреси об`єкта, позивач звернувся до Паланської сільської ради Уманського району Черкаської області, яка листом від 23.09.2021 №02-10/1762 повідомила, що задля узгодження адреси необхідно розробити містобудівну документацію для подальшої зміни цільового призначення земельної ділянки.

Оскільки орган з присвоєння адреси - виконавчий комітет Паланської сільської ради, не прийняв рішення про зміну адреси, тому такий обов`язок покладено на Уманську РДА.

Відповідно до листа Уманської РДА від 06.05.2022 №01-01-19/446 позивача повідомлено про те, що уповноваженим органом з присвоєння, зміни, коригування чи анулювання адреси в даному випадку виступає саме Паланська сільська рада, до якої необхідно звернутись, врахувавши зауваження останньої.

Позивач вважає такі посилання незаконними, оскільки у разі неприйняття органом з присвоєння адреси рішення про присвоєння, зміну, анулювання адреси у визначений строк, заявник має право звернутися до відповідної місцевої державної адміністрації із заявою про присвоєння, зміну, коригування адреси.

На підставі наведеного позивач вважає, що оскільки Паланська сільська рада не прийняла рішення про коригування адреси об`єкта, тому саме на Уманську РДА покладено обов`язок щодо коригування адреси об`єкта.

Представник відповідача в письмовому відзиві на позов просив у задоволенні позовних вимог відмовити повністю, зазначивши, що уповноваженим органом з присвоєння, зміни, коригування чи анулювання адреси в даному випадку виступає саме Паланська сільська рада, яка розглянула заяву позивача та надала відповідь, тому позивач повинен був оскаржувати рішення останньої, а не безпідставно звертатись до райдержадміністрації.

У відповіді на відзив позивач, не погодившись з доводами відповідача, наполягав на задоволенні позову, вказуючи, що саме відповідач присвоїв адресу вищевказаному об`єкту будівництва, а в подальшому відмовляється коригувати адресу у зв`язку із зміною найменування автодороги.

Також позивач наголосив, що підставою для коригування адреси саме Уманською РДА є неприйняття рішення уповноваженим органом Паланською сільською радою, що прямо передбачено нормами Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності».

Розглянувши подані документи і матеріали, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об`єктивно оцінивши докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, судом встановлено наступне.

18.02.2014 між Уманською районною державною адміністрацією Черкаської області та товариством з обмеженою відповідальністю «Виробничо-комерційна фірма «Октан» укладений договір оренди земельної ділянки несільськогосподарського призначення (далі - договір).

Розділом 1 договору встановлено, що орендодавець (Уманська РДА), на підставі розпорядження Уманської районної державної адміністрації Черкаської області № 15 від 18.01.2014 надає, а орендар (ТОВ «ВКФ «Октан») приймає в строкове платне користування одну земельну ділянку, без зміни цільового призначення, площею 5,7000 га забудованих земель промисловості Родниківської сільської ради, що знаходиться за межами села Родниківка Уманського району Черкаської області.

Згідно пункту 2.2. договору, вказана земельна ділянка надається в оренду під розміщення бази по зберіганню скрапленого газу для обслуговування жителів територіальних громад району.

Відповідно до п. 3.1 договору, в оренду передається одна земельна ділянка кадастровий номер: 7124386700:04:000:0050, площею 5,7000 га забудованих земель промисловості Родниківської сільської ради, що знаходиться за межами села Родниківка Уманського району Черкаської області.

На підставі договору Уманською РДА видано наказ від 01.04.2021 № 6, яким присвоєно об`єкту будівництва - Будівництво адміністративно-побутової будівлі комплексу універсальних складських приміщень: Черкаська область, Уманський район, село Родниківка, адмінмежі Родниківської сільської ради, який планується побудувати на орендованій земельній ділянці з кадастровим номером 7124386700:04:000:0050 адресу: «Україна, Черкаська область, Уманський район, за межами села Родниківка Паланської сільської територіальної громади, біля автодороги Стрий-Тернопіль-Кропивницький- Знам`янка км 546 (ліворуч)».

Постановою Кабінету Міністрів України від 28.04.2021 № 416 «Про внесення змін в додаток до постанови Кабінету Міністрів України від 30 січня 2019 № 55» в додаток до постанови Кабінету Міністрів України від 30 січня 2019 р. № 55 «Про затвердження переліку автомобільних доріг загального користування державного значення» внесені зміни, а саме: у розділі «Міжнародні автомобільні дороги» виключено позицію «Стрий - Тернопіль - Кропивницький - Знам`янка (через м. Вінницю) та доповнено позицією «Стрий - Умань - Дніпро - Ізварине (через мм. Вінницю, Кропивницький)».

ТОВ «ВКФ «Октан» направив на ім`я голови Паланської ОТГ лист від 02.09.2021 «Про зміну адреси іменованого об`єкта та направлення повідомлення», щодо прийняття рішення виконкому про перейменування адреси іменованого об`єкта - Будівництво адміністративно-побутової будівлі комплексу універсальних складських приміщень, який будується на орендованій земельній ділянці з кадастровим номером 7124386700:04:000:0050 з «Україна, Черкаська область, Уманський район, за межами села Родниківка Паланської сільської територіальної громади, біля автодороги Стрий-Тернопіль- Кропивницький-Знам`янка км 546 (ліворуч)» на «Україна, Черкаська область, Уманський район, за межами села Родниківка Паланської сільської територіальної громади, біля автодороги Стрий-Умань-Дніпро-Ізварине (через м.м. Вінницю, Кропивницький км 546 (ліворуч)» та направлення до Черкаської регіональної філії державного підприємства «Національні інформаційні системи» (вул. Університетська, 33/1, офіс 307, м. Черкаси, 18000) повідомлення про зміну адреси (ідентифікатора місцезнаходження) вказаного іменованого об`єкта, а саме об`єкту будівництва - Будівництво адміністративно-побутової будівлі комплексу універсальних складських приміщень, для внесення зазначених відомостей до словника іменованих об`єктів Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.

Листом Паланської сільської ради Уманського району Черкаської області від 23.09.2021 № 02-10/1762 позивача повідомлено про те, що задля узгодження адреси необхідно розробити містобудівну документацію для подальшої зміни цільового призначення земельної ділянки, оскільки будівництво адміністративно-побутової будівлі комплексу універсальних складських приміщень суперечить цільовому призначенню орендованої земельної ділянки - для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд технічної інфраструктури (виробництва та розподілення газу, постачання пари та гарячої води, збирання, очищення та розподілення води).

Позивач звернувся до Уманської РДА листом від 22.04.2022 № 1, у якому відповідно до положень ст. 26-3 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», просив перейменувати адресу іменованого об`єкта - Будівництво адміністративно-побутової будівлі комплексу універсальних складських приміщень, який будується на орендованій земельній ділянці з кадастровим номером 7124386700:04:000:0050 з «Україна, Черкаська область, Уманський район, за межами села Родниківка Паланської сільської територіальної громади, біля автодороги Стрий-Тернопіль-Кропивницький- Знам`янка км 546 (ліворуч)» на «Україна, Черкаська область, Уманський район, за межами села Родниківка Паланської сільської територіальної громади, біля автодороги Стрий-Умань- Дніпро-Ізварине (через м.м. Вінницю, Кропивницький км 546 (ліворуч)».

Листом Уманської районної військової адміністрації від 06.05.2022 №01-01-19/446 позивача повідомлено про те, що уповноваженим органом з присвоєння, зміни, коригування чи анулювання адреси в даному випадку виступає Паланська сільська рада, до якої запропоновано звернутись повторно після усунення недоліків, які зазначені останньою.

Вважаючи таку бездіяльність протиправною, позивач звернувся до суду з даним позовом.

Вирішуючи спір по суті, суд зазначає, що відповідно до ст. 26-3 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» адресою об`єкта нерухомого майна (далі - адреса) є унікальна структурована сукупність реквізитів, що використовуються для ідентифікації об`єкта та визначення місця його розташування на місцевості.

Порядок присвоєння адрес об`єктів нерухомого майна затверджується Кабінетом Міністрів України. Порядок не може передбачати обов`язок фізичних та юридичних осіб щодо отримання будь-яких дозволів, погоджень або інших документів дозвільного характеру, а також повноважень державних органів, органів місцевого самоврядування, їхніх посадових осіб, підприємств, установ, організацій, утворених такими органами, видавати зазначені документи.

Адреса присвоюється об`єктам будівництва, будинкам, будівлям, спорудам, квартирам, гаражним боксам, машиномісцям, іншим житловим та нежитловим приміщенням, які є самостійними об`єктами нерухомого майна.

Адреса (крім реквізиту, визначеного пунктом 10 частини четвертої цієї статті) присвоюється, змінюється, коригується, анулюється: виконавчим органом сільської, селищної, міської ради - у разі, якщо об`єкт знаходиться у межах території, на яку поширюються повноваження сільської, селищної, міської ради; місцевою державною адміністрацією - у разі, якщо об`єкт знаходиться у межах території, на яку не поширюються повноваження сільської, селищної, міської ради, а також у разі неприйняття органом з присвоєння адреси рішення про присвоєння, зміну, коригування, анулювання адреси у строк, визначений цією статтею.

Виконавчий орган сільської, селищної, міської та районної у місті ради, місцева державна адміністрація або районна у місті Києві державна адміністрація (далі - орган з присвоєння адреси) протягом п`яти робочих днів з дня отримання повідомлення про необхідність присвоєння адреси об`єкту нового будівництва, визначеного частиною дев`ятою статті 36 та частиною третьою статті 37 цього Закону: 1) приймає рішення про присвоєння адреси, що повинно містити відомості про ідентифікатор об`єкта будівництва; 2)оприлюднює рішення про присвоєння адреси на своєму офіційному веб-сайті (у разі наявності); 3) вносить інформацію про присвоєння адреси (у тому числі копію рішення про присвоєння адреси) до Реєстру будівельної діяльності.

Адреса вважається присвоєною з дня внесення до Реєстру будівельної діяльності інформації про її присвоєння.

У разі якщо після присвоєння адреси відбулося коригування проектної документації, що може вплинути на визначення адреси об`єкта нового будівництва (зміна місця розташування об`єкта, головного входу, зміна кількості об`єктів тощо), замовник у повідомленні про такі зміни зазначає про необхідність коригування (зміни, присвоєння, анулювання) адреси згідно з частиною шостою статті 36 та частиною сьомою статті 37 цього Закону.

Орган з присвоєння адреси протягом п`яти робочих днів з дня отримання повідомлення, визначеного частиною шостою статті 36 та частиною сьомою статті 37 цього Закону: 1) приймає рішення про коригування адреси, що повинно містити відомості про раніше присвоєну адресу та ідентифікатор об`єкта будівництва; 2) оприлюднює рішення про коригування адреси на своєму офіційному веб-сайті (у разі наявності); 3) вносить інформацію про коригування адреси (у тому числі копію рішення про коригування адреси) до Реєстру будівельної діяльності.

Адреса вважається зміненою, присвоєною, анульованою з дня внесення до Реєстру будівельної діяльності інформації про її коригування.

Рішення про коригування адреси доводиться до відома заявника в порядку, визначеному статтею 26-1 цього Закону, у день внесення інформації про коригування адреси до Реєстру будівельної діяльності.

У разі неприйняття органом з присвоєння адреси рішення про присвоєння, зміну, анулювання адреси у строк, визначений цією статтею, заявник має право звернутися до відповідної місцевої державної адміністрації із заявою про присвоєння, зміну, коригування - адреси, яка подається у порядку, визначеному статтею 26-1 цього Закону.

До заяви про зміну адреси додаються документи, що подавалися органу з присвоєння адреси для зміни адреси (крім випадків, якщо такі документи подавалися в електронній формі через електронний кабінет або іншу державну інформаційну систему, інтегровану з електронною системою).

Місцева державна адміністрація протягом п`яти робочих днів з дня отримання заяви про присвоєння, зміну, коригування адреси: 1) приймає рішення про присвоєння, зміну, коригування адреси/відмову у присвоєнні, зміні, коригуванні адреси, що повинно містити відомості про ідентифікатор закінченого будівництвом об`єкта (крім рішення про відмову у присвоєнні, зміні, коригуванні адреси щодо об`єктів, яким не присвоєно ідентифікатор до подання заяви); 2) оприлюднює рішення про присвоєння, зміну, коригування адреси/відмову у присвоєнні, зміні, коригуванні адреси на своєму офіційному веб-сайті (у разі наявності); 3)забезпечує внесення інформації про присвоєння, зміну, коригування адреси/відмову у присвоєнні, зміні, коригуванні адреси (у тому числі копію рішення про присвоєння, зміну, коригування адреси/відмову у присвоєнні, зміні, коригуванні адреси) до Реєстру будівельної діяльності.

Рішення про зміну, коригування адреси повинно додатково містити відомості про попередню адресу.

Рішення про відмову у присвоєнні, зміні, коригуванні адреси повинно додатково містити посилання на відповідну норму (пункт, статтю) законодавства із зазначенням, що саме порушено під час оформлення та подання документів, а також відомості про те, яке саме положення поданого заявником документа не відповідає вимогам законодавства.

Відомості про присвоєння, зміну, коригування адреси/відмову у присвоєнні, зміні, коригуванні адреси доводяться до відома заявника в порядку, визначеному статтею 26-1 цього Закону, у день внесення інформації про присвоєння, зміну, коригування адреси/відмову у присвоєнні, зміні, коригуванні адреси до Реєстру будівельної діяльності.

З наведених законодавчих приписів вбачається, що у разі розміщення об`єкта будівництва на території, яка знаходиться у межах території, на яку поширюються повноваження сільської, селищної ради, рішення про зміну, коригування адреси приймається виконавчим комітетом такої ради. У разі неприйняття рішення виконавчим комітетом ради протягом п`яти робочих днів з дати отримання повідомлення про необхідність зміни, коригування адреси, таке рішення приймає районна державна адміністрація.

Паланська сільська рада Уманського району Черкаської області за результатами звернення позивача не прийняла жодного рішення та надала позивачу відповідь листом від 23.09.2021 № 02-10/1762, тому позивач набув право на звернення до Уманської РДА для вирішення питання про зміну, коригування адреси.

Доводи відповідача про необхідність усунення позивачем недоліків проектної документації на які вказала Паланська сільська рада, суд вважає необґрунтованими, оскільки закон пов`язує перекладення на райдержадміністрацію повноважень щодо зміни, коригування адреси об`єкта будівництва саме з неприйняттям виконавчим комітетом ради відповідного рішення.

Зважаючи на ту обставину, що в даному випадку виконавчий комітет Паланської сільської ради не прийняв жодного з рішень, надавши відповідь листом, тому на Уманську РДА (Уманську районну військову адміністрацію) покладено обов`язок щодо розгляду вказаного питання, за результатами якого повинно бути ухвалене відповідне рішення, яке в даному випадку не ухвалено, оскільки позивачу надано відповідь листом №01-01-19/446 від 06.05.2022.

За наведених обставин, суд дійшов висновку, що відповідач не вчинив передбачених законом дій, що вказує на допущену з його боку бездіяльність щодо неприйняття рішення за заявою товариства з обмеженою відповідальністю «Виробничо-комерційна фірма «Октан» від 22.04.2022 № 1 щодо зміни адреси об`єкта будівництва - Будівництво адміністративно-побутової будівлі комплексу універсальних складських приміщень, який будується на орендованій земельній ділянці з кадастровим номером 7124386700:04:000:0050 з «Україна, Черкаська область, Уманський район, за межами села Родниківка Паланської сільської територіальної громади, біля автодороги Стрий-Тернопіль-Кропивницький- Знам`янка км 546 (ліворуч)» на «Україна, Черкаська область, Уманський район, за межами села Родниківка Паланської сільської територіальної громади, біля автодороги Стрий-Умань-Дніпро-Ізварине (через м.м. Вінницю, Кропивницький км 546 (ліворуч)».

Відповідно до пункту 4 частини 1 статті 5 Кодексу адміністративного судочинства України способом захисту прав особи від протиправної бездіяльності суб`єкта владних повноважень є визнання її протиправною та зобов`язання вчинити певні дії. Тобто дії, які він повинен вчинити за законом.

Абзацом 2 частини 4 статті 245 Кодексу адміністративного судочинства України у випадку, якщо прийняття рішення на користь позивача передбачає право суб`єкта владних повноважень діяти на власний розсуд, суд зобов`язує суб`єкта владних повноважень вирішити питання, щодо якого звернувся позивач, з урахуванням його правової оцінки, наданої судом у рішенні.

Суд вважає, що в даному випадку вимоги про зобов`язання відповідача прийняти рішення про зміну адреси об`єкту будівництва є передчасними, оскільки відповідач не приймав жодного з рішень, тому суд не може перебирати на себе повноваження відповідача, а лише може перевірити в подальшому правомірність прийнятого рішення.

Отже, належним способом захисту прав позивача є зобов`язання відповідача у встановленому законом порядку розглянути питання про зміну адреси об`єкта будівництва - Будівництво адміністративно-побутової будівлі комплексу універсальних складських приміщень, який будується на орендованій земельній ділянці з кадастровим номером 7124386700:04:000:0050 з «Україна, Черкаська область, Уманський район, за межами села Родниківка Паланської сільської територіальної громади, біля автодороги Стрий-Тернопіль-Кропивницький- Знам`янка км 546 (ліворуч)» на «Україна, Черкаська область, Уманський район, за межами села Родниківка Паланської сільської територіальної громади, біля автодороги Стрий-Умань-Дніпро-Ізварине (через м.м. Вінницю, Кропивницький км 546 (ліворуч)» та прийняти обґрунтоване рішення з урахуванням висновків суду викладених у судовому рішенні.

Відповідно до частин 1, 2 статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

За вказаних обставин, виходячи з меж заявлених позовних вимог, системного аналізу положень чинного законодавства України та матеріалів справи, суд дійшов висновку, що викладені в позовній заяві доводи позивача є частково обґрунтованими, а позовні вимоги такими, що належить задовольнити частково.

Відповідно до ч. 3 ст. 139 Кодексу адміністративного судочинства України сплачені позивачем судові витрати слід стягнути за рахунок бюджетних асигнувань відповідача в частині задоволених позовних вимог.

Керуючись ст.ст. 6, 9, 14, 72, 76, 90, 241-246, 255, 295 КАС України, суд -

ВИРІШИВ:

Адміністративний позов задовольнити частково.

Визнати протиправною бездіяльність Уманської районної державної адміністрації Черкаської області (Уманської районної військової адміністрації Черкаської області) щодо неприйняття рішення за заявою товариства з обмеженою відповідальністю «Виробничо-комерційна фірма «Октан» від 22.04.2022 № 1 про зміну адреси об`єкта будівництва - Будівництво адміністративно-побутової будівлі комплексу універсальних складських приміщень, який будується на орендованій земельній ділянці з кадастровим номером 7124386700:04:000:0050 з «Україна, Черкаська область, Уманський район, за межами села Родниківка Паланської сільської територіальної громади, біля автодороги Стрий-Тернопіль-Кропивницький- Знам`янка км 546 (ліворуч)» на «Україна, Черкаська область, Уманський район, за межами села Родниківка Паланської сільської територіальної громади, біля автодороги Стрий-Умань-Дніпро-Ізварине (через м.м. Вінницю, Кропивницький км 546 (ліворуч)».

Зобов`язати Уманську районну державну адміністрацію Черкаської області (Уманську районну військову адміністрацію Черкаської області) у встановленому законом порядку розглянути питання про зміну адреси об`єкта будівництва - Будівництво адміністративно-побутової будівлі комплексу універсальних складських приміщень, який будується на орендованій земельній ділянці з кадастровим номером 7124386700:04:000:0050 з «Україна, Черкаська область, Уманський район, за межами села Родниківка Паланської сільської територіальної громади, біля автодороги Стрий-Тернопіль-Кропивницький- Знам`янка км 546 (ліворуч)» на «Україна, Черкаська область, Уманський район, за межами села Родниківка Паланської сільської територіальної громади, біля автодороги Стрий-Умань-Дніпро-Ізварине (через м.м. Вінницю, Кропивницький км 546 (ліворуч)» та прийняти обґрунтоване рішення з урахуванням висновків суду викладених у судовому рішенні.

В задоволенні решти позовних вимог відмовити.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Уманської районної державної адміністрації Черкаської області (Уманської районної військової адміністрації Черкаської області) (площа Соборності, 1, м. Умань, Черкаської обл., 20301, код ЄДРПОУ 30146512) на користь товариства з обмеженою відповідальністю «Виробничо-комерційна фірма «Октан» (вул. Вокзальна, 1, м. Умань, Черкаська обл., 20301, код ЄДРПОУ 30146512) судові витрати зі сплати судового збору в розмірі 4000 (чотири тисячі) грн.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, яка може бути подана до Шостого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня підписання рішення суду.

Суддя Валентин ГАРАЩЕНКО

СудЧеркаський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення27.12.2022
Оприлюднено30.12.2022
Номер документу108144872
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу регулюванню містобудівної діяльності та землекористування, зокрема у сфері землеустрою; державної експертизи землевпорядної документації; регулювання земельних відносин, з них

Судовий реєстр по справі —580/5151/22

Постанова від 23.05.2023

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Губська Людмила Вікторівна

Ухвала від 22.05.2023

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Губська Людмила Вікторівна

Ухвала від 31.01.2023

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Губська Людмила Вікторівна

Рішення від 27.12.2022

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

Валентин ГАРАЩЕНКО

Ухвала від 31.10.2022

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

Валентин ГАРАЩЕНКО

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні