Постанова
від 23.05.2023 по справі 580/5151/22
ШОСТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ШОСТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУДСправа № 580/5151/22 Головуючий у І інстанції - Гаращенко В.В.,

Суддя-доповідач - Губська Л.В.

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

23 травня 2023 року м. Київ

Шостий апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів:

Головуючого судді: Губської Л.В.,

суддів: Епель О.В., Карпушової О.В.,

розглянувши в порядку письмового провадження апеляційну скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю «Виробничо-комерційна фірма «Октан» на рішення Черкаського окружного адміністративного суду від 27 грудня 2022 року у справі за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Виробничо-комерційна фірма «Октан» до Уманської районної державної адміністрації Черкаської області (Уманської районної військової адміністрації Черкаської області)про визнання протиправною бездіяльності та зобов`язання вчинити дії,-

В С Т А Н О В И В:

Товариство з обмеженою відповідальністю «Виробничо-комерційна фірма «Октан» звернулось до суду з даним позовом, в якому просило:

- визнати протиправною бездіяльність Уманської районної державної адміністрації Черкаської області (Уманської районної військової адміністрації Черкаської області) щодо неприйняття рішення за їх заявою від 22.04.2022 № 1 щодо зміни адреси об`єкта будівництва - Будівництво адміністративно-побутової будівлі комплексу універсальних складських приміщень, який будується на орендованій земельній ділянці з кадастровим номером 7124386700:04:000:0050 з «Україна, Черкаська область, Уманський район, за межами села Родниківка Паланської сільської територіальної громади, біля автодороги Стрий-Тернопіль-Кропивницький- Знам`янка км 546 (ліворуч)» на «Україна, Черкаська область, Уманський район, за межами села Родниківка Паланської сільської територіальної громади, біля автодороги Стрий-Умань-Дніпро-Ізварине (через м.м. Вінницю, Кропивницький км 546 (ліворуч)».

- зобов`язати Уманську районну державну адміністрацію Черкаської області (Уманську районну військову адміністрацію Черкаської області) змінити адресу об`єкта будівництва - Будівництво адміністративно-побутової будівлі комплексу універсальних складських приміщень, який будується на орендованій земельній ділянці з кадастровим номером 7124386700:04:000:0050 з «Україна, Черкаська область, Уманський район, за межами села Родниківка Паланської сільської територіальної громади, біля автодороги Стрий-Тернопіль-Кропивницький- Знам`янка км 546 (ліворуч)» на «Україна, Черкаська область, Уманський район, за межами села Родниківка Паланської сільської територіальної громади, біля автодороги Стрий-Умань-Дніпро-Ізварине (через м.м. Вінницю, Кропивницький км 546 (ліворуч)».

Рішенням Черкаського окружного адміністративного суду від 27 грудня 2022 року адміністративний позов задоволено частково, внаслідок чого визнано протиправною бездіяльність Уманської районної державної адміністрації Черкаської області (Уманської районної військової адміністрації Черкаської області) щодо неприйняття рішення за заявою ТОВ «Виробничо-комерційна фірма «Октан» від 22.04.2022 № 1 про зміну адреси об`єкта будівництва - Будівництво адміністративно-побутової будівлі комплексу універсальних складських приміщень, який будується на орендованій земельній ділянці з кадастровим номером 7124386700:04:000:0050 з «Україна, Черкаська область, Уманський район, за межами села Родниківка Паланської сільської територіальної громади, біля автодороги Стрий-Тернопіль-Кропивницький- Знам`янка км 546 (ліворуч)» на «Україна, Черкаська область, Уманський район, за межами села Родниківка Паланської сільської територіальної громади, біля автодороги Стрий-Умань-Дніпро-Ізварине (через м.м. Вінницю, Кропивницький км 546 (ліворуч)» та зобов`язано Уманську районну державну адміністрацію Черкаської області (Уманську районну військову адміністрацію Черкаської області) у встановленому законом порядку розглянути питання про зміну адреси об`єкта будівництва - Будівництво адміністративно-побутової будівлі комплексу універсальних складських приміщень, який будується на орендованій земельній ділянці з кадастровим номером 7124386700:04:000:0050 з «Україна, Черкаська область, Уманський район, за межами села Родниківка Паланської сільської територіальної громади, біля автодороги Стрий-Тернопіль-Кропивницький- Знам`янка км 546 (ліворуч)» на «Україна, Черкаська область, Уманський район, за межами села Родниківка Паланської сільської територіальної громади, біля автодороги Стрий-Умань-Дніпро-Ізварине (через м.м. Вінницю, Кропивницький км 546 (ліворуч)» та прийняти обґрунтоване рішення з урахуванням висновків суду викладених у судовому рішенні. В іншій частині у задоволені позову - відмовлено.

Не погоджуючись з судовим рішенням в частині відмовлених позовних вимог щодо зобов`язання відповідача змінити адресу будівництва, позивач подав апеляційну скаргу, в якій, посилаючись на порушення судом першої інстанції норм процесуального права та недотримання норм матеріального права, просить змінити рішення суду в цій частині та ухвалити нове, яким вказані позовні вимоги задовольнити.

Апеляційна скарга обґрунтована тим, що зобов`язання відповідача прийняти рішення щодо зміни адреси будівництва в даному випадку буде належним способом захисту його порушеного права, що не було враховано судом першої інстанції.

Відповідачем подано відзив на апеляційну скаргу, в якому він просить залишити апеляційну скаргу без задоволення та зазначає про безпідставність доводів, викладених в апеляційній скарзі.

Згідно п.3 ч.1 ст.311 КАС України справу розглянуто в порядку письмового провадження.

Відповідно до ч. 1 ст. 308 КАС України, суд апеляційної інстанції переглядає справу за наявними у ній і додатково поданими доказами та перевіряє законність і обґрунтованість рішення суду першої інстанції в межах доводів та вимог апеляційної скарги.

Розглянувши доводи апеляційної скарги, перевіривши матеріали справи та дослідивши докази, колегія суддів вважає, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню з наступних підстав.

Так, судом установлено і підтверджується матеріалами справи, що 18.02.2014 між Уманською районною державною адміністрацією Черкаської області та ТОВ «Виробничо-комерційна фірма «Октан» укладений договір оренди земельної ділянки несільськогосподарського призначення (далі - договір).

Розділом 1 договору визначено, що орендодавець (Уманська РДА), на підставі розпорядження Уманської районної державної адміністрації Черкаської області № 15 від 18.01.2014 надає, а орендар (ТОВ «ВКФ «Октан») приймає в строкове платне користування одну земельну ділянку, без зміни цільового призначення, площею 5,7000 га забудованих земель промисловості Родниківської сільської ради, що знаходиться за межами села Родниківка Уманського району Черкаської області.

Згідно п. 2.2. договору вказана земельна ділянка надається в оренду під розміщення бази по зберіганню скрапленого газу для обслуговування жителів територіальних громад району.

Відповідно до п. 3.1 договору в оренду передається одна земельна ділянка кадастровий номер: 7124386700:04:000:0050, площею 5,7000 га забудованих земель промисловості Родниківської сільської ради, що знаходиться за межами села Родниківка Уманського району Черкаської області.

На підставі договору Уманською РДА видано наказ від 01.04.2021 № 6, яким присвоєно об`єкту будівництва - Будівництво адміністративно-побутової будівлі комплексу універсальних складських приміщень: Черкаська область, Уманський район, село Родниківка, адмінмежі Родниківської сільської ради, який планується побудувати на орендованій земельній ділянці з кадастровим номером 7124386700:04:000:0050 адресу: «Україна, Черкаська область, Уманський район, за межами села Родниківка Паланської сільської територіальної громади, біля автодороги Стрий-Тернопіль-Кропивницький- Знам`янка км 546 (ліворуч)».

Постановою Кабінету Міністрів України «Про внесення змін в додаток до постанови Кабінету Міністрів України від 30.01.2019 № 55» від 28.04.2021 № 416 в додаток до постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження переліку автомобільних доріг загального користування державного значення» від 30.01.2019 № 55 внесені зміни, а саме: у розділі «Міжнародні автомобільні дороги» виключено позицію «Стрий - Тернопіль - Кропивницький - Знам`янка (через м. Вінницю) та доповнено позицією «Стрий - Умань - Дніпро - Ізварине (через мм. Вінницю, Кропивницький)».

02.09.2021 ТОВ «ВКФ «Октан» направлено на ім`я голови Паланської об`єднаної територіальної громади лист «Про зміну адреси іменованого об`єкта та направлення повідомлення» щодо прийняття рішення виконкому про перейменування адреси іменованого об`єкта - Будівництво адміністративно-побутової будівлі комплексу універсальних складських приміщень, який будується на орендованій земельній ділянці з кадастровим номером 7124386700:04:000:0050 з «Україна, Черкаська область, Уманський район, за межами села Родниківка Паланської сільської територіальної громади, біля автодороги Стрий-Тернопіль-Кропивницький-Знам`янка км 546 (ліворуч)» на «Україна, Черкаська область, Уманський район, за межами села Родниківка Паланської сільської територіальної громади, біля автодороги Стрий-Умань-Дніпро-Ізварине (через м.м. Вінницю, Кропивницький км 546 (ліворуч)» та направлення до Черкаської регіональної філії державного підприємства «Національні інформаційні системи» (вул. Університетська, 33/1, офіс 307, м. Черкаси, 18000) повідомлення про зміну адреси (ідентифікатора місцезнаходження) вказаного іменованого об`єкта, а саме об`єкту будівництва - Будівництво адміністративно-побутової будівлі комплексу універсальних складських приміщень, для внесення зазначених відомостей до словника іменованих об`єктів Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.

23.09.2021 Паланської сільської ради Уманського району Черкаської області листом № 02-10/1762 повідомила позивача про те, що задля узгодження адреси необхідно розробити містобудівну документацію для подальшої зміни цільового призначення земельної ділянки, оскільки будівництво адміністративно-побутової будівлі комплексу універсальних складських приміщень суперечить цільовому призначенню орендованої земельної ділянки - для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд технічної інфраструктури (виробництва та розподілення газу, постачання пари та гарячої води, збирання, очищення та розподілення води).

22.04.2022 позивач звернувся до Уманської РДА листом № 1, у якому відповідно до положень ст. 26-3 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» просив перейменувати адресу іменованого об`єкта - Будівництво адміністративно-побутової будівлі комплексу універсальних складських приміщень, який будується на орендованій земельній ділянці з кадастровим номером 7124386700:04:000:0050 з «Україна, Черкаська область, Уманський район, за межами села Родниківка Паланської сільської територіальної громади, біля автодороги Стрий-Тернопіль-Кропивницький- Знам`янка км 546 (ліворуч)» на «Україна, Черкаська область, Уманський район, за межами села Родниківка Паланської сільської територіальної громади, біля автодороги Стрий-Умань- Дніпро-Ізварине (через м.м. Вінницю, Кропивницький км 546 (ліворуч)».

06.05.2022Уманська районна військова адміністрація листом №01-01-19/446 повідомила позивача про те, що уповноваженим органом з присвоєння, зміни, коригування чи анулювання адреси в даному випадку виступає Паланська сільська рада, до якої запропоновано звернутись повторно після усунення недоліків, які зазначені останньою.

Вважаючи таку бездіяльність відповідача протиправною, позивач звернувся з даним адміністративним позовом до суду.

Відповідно до ч. 2 ст. 2 КАС України, у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Згідно з ч.ч. 1, 2 ст. 77 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених ст. 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача. Суб`єкт владних повноважень повинен подати суду всі наявні у нього документи та матеріали, які можуть бути використані як докази у справі.

Частково задовольняючи позовні вимоги, суд першої інстанції дійшов висновку, що відповідач не вчинив передбачених законом дій, що вказує на допущену з його боку бездіяльність щодо неприйняття рішення за заявою позивача від 22.04.2022 № 1, а позовна вимога щодо зобов`язання відповідача прийняти рішення про зміну адресу будівництва заявлена позивачем передчасно.

Колегія суддів погоджується з таким судовим рішенням з огляду на наступне.

Приписами ч. 2 ст. 19 Конституції України встановлено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Так, відповідно до ст. 263 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» від 17.02.2011 № 3038-VI адресою об`єкта нерухомого майна є унікальна структурована сукупність реквізитів, що використовуються для ідентифікації об`єкта та визначення місця його розташування на місцевості.

Порядок присвоєння адрес об`єктів нерухомого майна затверджується Кабінетом Міністрів України. Порядок не може передбачати обов`язок фізичних та юридичних осіб щодо отримання будь-яких дозволів, погоджень або інших документів дозвільного характеру, а також повноважень державних органів, органів місцевого самоврядування, їхніх посадових осіб, підприємств, установ, організацій, утворених такими органами, видавати зазначені документи.

Адреса присвоюється об`єктам будівництва, будинкам, будівлям, спорудам, квартирам, гаражним боксам, машиномісцям, іншим житловим та нежитловим приміщенням, які є самостійними об`єктами нерухомого майна.

Адреса (крім реквізиту, визначеного п. 10 ч.4 цієї статті) присвоюється, змінюється, коригується, анулюється: виконавчим органом сільської, селищної, міської ради - у разі, якщо об`єкт знаходиться у межах території, на яку поширюються повноваження сільської, селищної, міської ради; місцевою державною адміністрацією - у разі, якщо об`єкт знаходиться у межах території, на яку не поширюються повноваження сільської, селищної, міської ради, а також у разі неприйняття органом з присвоєння адреси рішення про присвоєння, зміну, коригування, анулювання адреси у строк, визначений цією статтею.

Виконавчий орган сільської, селищної, міської та районної у місті ради, місцева державна адміністрація або районна у місті Києві державна адміністрація протягом п`яти робочих днів з дня отримання повідомлення про необхідність присвоєння адреси об`єкту нового будівництва, визначеного ч.9 ст. 36 та ч.3 ст. 37 цього Закону: 1) приймає рішення про присвоєння адреси, що повинно містити відомості про ідентифікатор об`єкта будівництва; 2)оприлюднює рішення про присвоєння адреси на своєму офіційному веб-сайті (у разі наявності); 3) вносить інформацію про присвоєння адреси (у тому числі копію рішення про присвоєння адреси) до Реєстру будівельної діяльності.

Адреса вважається присвоєною з дня внесення до Реєстру будівельної діяльності інформації про її присвоєння.

У разі якщо після присвоєння адреси відбулося коригування проектної документації, що може вплинути на визначення адреси об`єкта нового будівництва (зміна місця розташування об`єкта, головного входу, зміна кількості об`єктів тощо), замовник у повідомленні про такі зміни зазначає про необхідність коригування (зміни, присвоєння, анулювання) адреси згідно з ч.6 ст. 36 та ч.7 ст. 37 цього Закону.

Орган з присвоєння адреси протягом п`яти робочих днів з дня отримання повідомлення, визначеного ч.6 ст. 36 та ч.7 ст. 37 цього Закону: 1) приймає рішення про коригування адреси, що повинно містити відомості про раніше присвоєну адресу та ідентифікатор об`єкта будівництва; 2) оприлюднює рішення про коригування адреси на своєму офіційному веб-сайті (у разі наявності); 3) вносить інформацію про коригування адреси (у тому числі копію рішення про коригування адреси) до Реєстру будівельної діяльності.

Адреса вважається зміненою, присвоєною, анульованою з дня внесення до Реєстру будівельної діяльності інформації про її коригування.

Рішення про коригування адреси доводиться до відома заявника в порядку, визначеному ст. 261 цього Закону, у день внесення інформації про коригування адреси до Реєстру будівельної діяльності.

У разі неприйняття органом з присвоєння адреси рішення про присвоєння, зміну, анулювання адреси у строк, визначений цією статтею, заявник має право звернутися до відповідної місцевої державної адміністрації із заявою про присвоєння, зміну, коригування - адреси, яка подається у порядку, визначеному ст. 261 цього Закону.

До заяви про зміну адреси додаються документи, що подавалися органу з присвоєння адреси для зміни адреси (крім випадків, якщо такі документи подавалися в електронній формі через електронний кабінет або іншу державну інформаційну систему, інтегровану з електронною системою).

Місцева державна адміністрація протягом п`яти робочих днів з дня отримання заяви про присвоєння, зміну, коригування адреси: 1) приймає рішення про присвоєння, зміну, коригування адреси/відмову у присвоєнні, зміні, коригуванні адреси, що повинно містити відомості про ідентифікатор закінченого будівництвом об`єкта (крім рішення про відмову у присвоєнні, зміні, коригуванні адреси щодо об`єктів, яким не присвоєно ідентифікатор до подання заяви); 2) оприлюднює рішення про присвоєння, зміну, коригування адреси/відмову у присвоєнні, зміні, коригуванні адреси на своєму офіційному веб-сайті (у разі наявності); 3)забезпечує внесення інформації про присвоєння, зміну, коригування адреси/відмову у присвоєнні, зміні, коригуванні адреси (у тому числі копію рішення про присвоєння, зміну, коригування адреси/відмову у присвоєнні, зміні, коригуванні адреси) до Реєстру будівельної діяльності.

Рішення про зміну, коригування адреси повинно додатково містити відомості про попередню адресу.

Рішення про відмову у присвоєнні, зміні, коригуванні адреси повинно додатково містити посилання на відповідну норму (пункт, статтю) законодавства із зазначенням, що саме порушено під час оформлення та подання документів, а також відомості про те, яке саме положення поданого заявником документа не відповідає вимогам законодавства.

Відомості про присвоєння, зміну, коригування адреси/відмову у присвоєнні, зміні, коригуванні адреси доводяться до відома заявника в порядку, визначеному ст. 261 цього Закону, у день внесення інформації про присвоєння, зміну, коригування адреси/відмову у присвоєнні, зміні, коригуванні адреси до Реєстру будівельної діяльності.

З огляду на вищезазначені норми вбачається, що у разі розміщення об`єкта будівництва на території, яка знаходиться у межах території, на яку поширюються повноваження сільської, селищної ради, рішення про зміну, коригування адреси приймається виконавчим комітетом такої ради. У разі неприйняття рішення виконавчим комітетом ради протягом п`яти робочих днів з дати отримання повідомлення про необхідність зміни, коригування адреси, таке рішення приймає районна державна адміністрація.

Так, судом установлено, що Паланська сільська рада Уманського району Черкаської області за результатами звернення позивача не прийняла жодного рішення та надала позивачу відповідь листом від 23.09.2021 № 02-10/1762, тому позивач набув право на звернення до Уманської районної державної адміністрації для вирішення питання про зміну, коригування адреси.

Колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції про необґрунтованість доводів відповідача про необхідність усунення позивачем недоліків проектної документації, на які вказала Паланська сільська рада, оскільки Закон пов`язує перекладення на райдержадміністрацію повноважень щодо зміни, коригування адреси об`єкта будівництва саме з неприйняттям виконавчим комітетом ради відповідного рішення.

З огляду на те, що в даному випадку виконавчий комітет Паланської сільської ради не прийняв жодного з рішень, надавши відповідь листом, тому саме на Уманську районну державну адміністрацію (Уманську районну військову адміністрацію) покладено обов`язок щодо розгляду вказаного питання, за результатами якого повинно бути ухвалене відповідне рішення, яке в даному випадку не ухвалено, оскільки позивачу надано відповідь листом №01-01-19/446 від 06.05.2022.

За наведених обставин, колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції, що відповідач не вчинив передбачених законом дій, що вказує на допущену з його боку бездіяльність щодо неприйняття рішення за заявою позивача від 22.04.2022 № 1 щодо зміни адреси об`єкта будівництва - Будівництво адміністративно-побутової будівлі комплексу універсальних складських приміщень, який будується на орендованій земельній ділянці з кадастровим номером 7124386700:04:000:0050 з «Україна, Черкаська область, Уманський район, за межами села Родниківка Паланської сільської територіальної громади, біля автодороги Стрий-Тернопіль-Кропивницький- Знам`янка км 546 (ліворуч)» на «Україна, Черкаська область, Уманський район, за межами села Родниківка Паланської сільської територіальної громади, біля автодороги Стрий-Умань-Дніпро-Ізварине (через м.м. Вінницю, Кропивницький км 546 (ліворуч)».

Також, правильним є висновок суд першої інстанції, що в даному випадку вимоги позивача про зобов`язання відповідача прийняти рішення про зміну адреси об`єкту будівництва є передчасними, оскільки відповідач не приймав жодного з рішень, тому суд не може перебирати на себе повноваження відповідача, а лише може перевірити в подальшому правомірність прийнятого рішення.

Отже, належним способом захисту прав позивача є зобов`язання відповідача у встановленому законом порядку розглянути питання про зміну адреси об`єкта будівництва - Будівництво адміністративно-побутової будівлі комплексу універсальних складських приміщень, який будується на орендованій земельній ділянці з кадастровим номером 7124386700:04:000:0050 з «Україна, Черкаська область, Уманський район, за межами села Родниківка Паланської сільської територіальної громади, біля автодороги Стрий-Тернопіль-Кропивницький- Знам`янка км 546 (ліворуч)» на «Україна, Черкаська область, Уманський район, за межами села Родниківка Паланської сільської територіальної громади, біля автодороги Стрий-Умань-Дніпро-Ізварине (через м.м. Вінницю, Кропивницький км 546 (ліворуч)» та прийняти обґрунтоване рішення з урахуванням висновків суду викладених у судовому рішенні.

Отже, ці та інші доводи апеляційної скарги не дають підстав для висновку про порушення судом першої інстанції норм матеріального та процесуального права, які призвели до неправильного вирішення справи, тобто прийняте рішення відповідає матеріалам справи та вимогам закону, і не підлягає скасуванню.

Згідно ст. 242 КАС України рішення суду повинно ґрунтуватися на засадах верховенства права, бути законним і обґрунтованим. Законним є рішення, ухвалене судом відповідно до норм матеріального права при дотриманні норм процесуального права. Обґрунтованим є рішення, ухвалене судом на підставі повно і всебічно з`ясованих обставин в адміністративній справі, підтверджених тими доказами, які були досліджені в судовому засіданні, з наданням оцінки всім аргументам учасників справи.

Відповідно до ст. 316 КАС України суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.

Керуючись ст. ст. 134, 139, 242, 243, 250, 311, 315, 316, 321, 322, 325, 329 КАС України, суд, -

П О С Т А Н О В И В:

Апеляційну скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю «Виробничо-комерційна фірма «Октан» - залишити без задоволення.

Рішення Черкаського окружного адміністративного суду від 27 грудня 2022 року - залишити без змін.

Постанова набирає законної сили з дати її прийняття та може бути оскаржена протягом тридцяти днів шляхом подачі касаційної скарги до Верховного Суду.

Головуючий-суддя: Л.В. Губська

Судді: О.В. Епель

О.В. Карпушова

СудШостий апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення23.05.2023
Оприлюднено25.05.2023
Номер документу111034563
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу регулюванню містобудівної діяльності та землекористування, зокрема у сфері землеустрою; державної експертизи землевпорядної документації; регулювання земельних відносин, з них

Судовий реєстр по справі —580/5151/22

Постанова від 23.05.2023

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Губська Людмила Вікторівна

Ухвала від 22.05.2023

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Губська Людмила Вікторівна

Ухвала від 31.01.2023

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Губська Людмила Вікторівна

Рішення від 27.12.2022

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

Валентин ГАРАЩЕНКО

Ухвала від 31.10.2022

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

Валентин ГАРАЩЕНКО

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні