Рішення
від 02.01.2023 по справі 280/5834/22
ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

РІШЕННЯ

02 січня 2023 року о/об 10 год. 35 хв.Справа № 280/5834/22 м.Запоріжжя

Запорізький окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Прасова О.О. за участю помічника судді - Гудименко Я.А. (здійснює повноваження секретаря судового засідання за дорученням судді), розглянувши у місті Запоріжжі за правилами спрощеного провадження адміністративну справу

за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «АВТО-ЛИДЕР» (вул.Харченка маршала, буд.22-Б, м.Кам`янець-Подільський, Хмельницька область, 32300; код ЄДРПОУ 42398541)

до ІНФОРМАЦІЯ_1 (АДРЕСА_1, код ЄДРПОУ НОМЕР_13)

про визнання протиправними та скасування Актів приймання-передачі транспортних засобів і техніки, зобов`язання вчинити певні дії,

ВСТАНОВИВ:

До Запорізького окружного адміністративного суду надійшов позов Товариства з обмеженою відповідальністю «АВТО-ЛИДЕР» (надалі - позивач, ТОВ «АВТО-ЛИДЕР») до ІНФОРМАЦІЯ_1 (надалі - відповідач, ІНФОРМАЦІЯ_1), в якому позивач просить суд: 1) визнати протиправним та скасувати Акти приймання-передачі транспортних засобів і техніки (акти прийому-передачі автомобіля) укладені ІНФОРМАЦІЯ_1 на транспортні засоби: а) Марка FORD CARGO, модель 4142D Е-5, держ номер НОМЕР_1 , НОМЕР_5 Рік випуску: 2019, Колір: Білий, Об`єм двигуна: 12740, Вага: 16150 VIN-нoмep: НОМЕР_2, власник ТОВ «АВТО-ЛИДЕР»; б) Марка FORD CARGO, модель 3542D Е-5, держ номер НОМЕР_3, НОМЕР_6 Рік випуску: 2021, Колір: Білий, Об`єм двигуна: 12740, VІN-номер: НОМЕР_4, власник ТОВ «АВТО-ЛИДЕР»; 2) зобов`язати ІНФОРМАЦІЯ_1 вчинити всі необхідні дії з повернення незаконно вилучених транспортних засобів: а) Марка FORD CARGO, модель 4142D Е-5, держ номер НОМЕР_1 , НОМЕР_5 Рік випуску: 2019, Колір: Білий, Об`єм двигуна: 12740, Вага: 16150 VIN-нoмep: НОМЕР_2 , власник ТОВ «АВТО-ЛИДЕР»; б) Марка FORD CARGO, модель 3542D Е-5, держ номер НОМЕР_3 , НОМЕР_6 Рік випуску: 2021, Колір: Білий, Об`єм двигуна: 12740, ІN-номер: НОМЕР_4 , власник ТОВ «АВТО-ЛИДЕР».

У позовній заяві (уточненій) зазначено наступне. Всупереч вимогам Закону України «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію», Постанови Кабінету Міністрів України від 28.12.2000 за №1921 «Про затвердження Положення про військово-транспортний обов`язок», Закону України «Про передачу, примусове відчуження або вилучення майна в умовах правового режиму воєнного чи надзвичайного стану» - посадовою особою - офіцером мобвідділення ІНФОРМАЦІЯ_1 старшим лейтенантом ОСОБА_4. без будь-яких правових підстав та рішень або розпоряджень була примусово вилучена (мобілізована) автомобільна техніка.

Позивач підтримав позовну заяву.

Відповідачем подано до суду відзив на позовну заяву, в якому зазначено наступне. Вилучення транспортних засобів 01.03.2022, а саме: вантажного спеціалізованого самоскиду FORD CARGO 4142D Е-5, свідоцтво про реєстрацію НОМЕР_5 , д.н.з. НОМЕР_1 та вантажного спеціалізованого самоскиду FORD 3542 Е-5, свідоцтво про реєстрацію НОМЕР_6 , д.н.з. НОМЕР_7 , проводилось на підставі наряду №56 (партія № НОМЕР_8 ) від 01.03.2022, виданого Запорізькою районною військовою адміністрацією Запорізької області з дотриманням вимог Закону України «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію» та «Положення про військово-транспортний обов`язок». Відбір техніки відбувався у присутності особи, яка мала доступ до території зберігання транспортних засобів, до самих транспортних засобів, володіла реєстраційними документами на них, видала уповноваженим особам відповідача довідки про балансову вартість техніки на фірмовому бланку та мала при собі печатку позивача, що свідчить про належне дотримання приписів ст.ст.10 та 14 «Положення про військово-транспортний обов`язок». Оспорювані акти приймання-передачі транспортних засобів і техніки від 01.03.2022 складено з дотриманням вимог ст.ст.27, 28 «Положення про військово-транспортний обов`язок» та копії надано представнику позивача, що власне і підтверджується самим позивачем. Безпосередній керівник ТОВ «АВТО-ЛИДЕР» ОСОБА_1 , ознайомився із нарядом №56, 05.05.2022, про що свідчить його власноруч написані пояснення на наряді, про те, що він відмовляється від його підписання, так як він незаконний. Позивач оспорює лише самі акти приймання-передачі транспортних засобів, а не сам факт мобілізаційного обов`язку і вилучення на підставі цього його майна. Наряд №56 на підставі якого діяв відповідач, позивачем не оскаржується, хоча з його слів він є незаконним. Уповноважені особи ІНФОРМАЦІЯ_1 діяли відповідно до своїх функцій і повноважень. Транспортні засоби позивача було мобілізовано на підставі часткового наряду, виданого Запорізькою військовою адміністрацією Запорізької області. Само по собі скасування оспорюваних актів приймання-передачі не скасовує наряд №56 та не звільняє позивача від транспортного обов`язку.

Відповідач проти позовної заяви заперечував.

Ухвалою судді від 14.11.2022 в адміністративній справі відкрито спрощене позовне провадження без повідомлення (виклику) учасників справи (у письмовому провадженні) та без проведення судового засідання.

Розглянувши наявні матеріали та фактичні обставини справи, дослідивши і оцінивши надані докази в їх сукупності, суд з`ясував наступне.

01.03.2022 ІНФОРМАЦІЯ_1 отримано від ТОВ «АВТО-ЛИДЕР» транспортні засоби:

1) марка - FORD, модель - CARGO 4142D, реєстраційний номер - НОМЕР_1 , рік випуску - 2019, колір - білий, об`єм двигуна - 12740, маса без навантаження - 16150, номер шасі (кузова, рами) - НОМЕР_2 , власник - ТОВ «АВТО-ЛИДЕР» (Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу НОМЕР_5 );

2) марка - FORD, комерційний опис - 3542D, реєстраційний номер - НОМЕР_3 , рік випуску - 2021, колір - білий, об`єм двигуна - 12740, маса без навантаження - 13400, номер шасі (кузова, рами) - НОМЕР_9 , власник - ТОВ «АВТО-ЛИДЕР» (Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу НОМЕР_6 ).

Передача транспортних засобів від ТОВ «АВТО-ЛИДЕР» до ІНФОРМАЦІЯ_1 спочатку оформлена Актами прийому-передачі автомобіля від 01.03.2022, а потім - Актами про приймання-передачу транспортних засобів і техніки від 01.03.2022.

При цьому, Акти прийому-передачі автомобіля від 01.03.2022 були підписані від постачальника ОСОБА_2 як начальником колони з відбитком кутової печатки ТОВ «АВТО-СТРОЙ» (код ЄДРПОУ 39092057).

Акти про приймання-передачу транспортних засобів і техніки від 01.03.2022 підписані ОСОБА_3 як «власник транспортного засобу і техніки (або його представник)» з відбитком круглої печатки ТОВ «АВТО-ЛИДЕР» (код ЄДРПОУ 42398541).

У Довідці «030122/5» зазначено: «… Довідка Надана в тому що, на балансі ТОВ «АВТО-ЛИДЕР» (ЄДРПОУ 42398541) перебуває власне майно Автомобіль Ford CARGO 4142D DC (самоскид) НОМЕР_1 (інв.№00-000052). Станом на 01.03.2022 року залишкова вартість даного основного засобу становить 2535280,00 грн. Вартість вказана без урахування ПДВ. Довідка надана для пред`явлення за місцем вимоги. Представник ТОВ «АВТО-ЛИДЕР» (підпис) ОСОБА_3 (кругла печатка ТОВ «АВТО-ЛИДЕР» (код ЄДРПОУ 42398541)) …».

У Довідці «010322/8» зазначено: «… Довідка Надана в тому що, на балансі ТОВ «АВТО-ЛИДЕР» (ЄДРПОУ 42398541) перебуває власне майно Автомобіль Самоскид 6m3 на шасі Ford Trucks 3542D DC НОМЕР_3 (інв.№00-000082). Станом на 01.03.2022 року залишкова вартість даного основного засобу становить 2574119,17 грн. Вартість вказана без урахування ПДВ. Довідка надана для пред`явлення за місцем вимоги. Представник ТОВ «АВТО-ЛИДЕР» (підпис) ОСОБА_3 (кругла печатка ТОВ «АВТО-ЛИДЕР» (код ЄДРПОУ 42398541)) …».

За матеріалами справи, дії ІНФОРМАЦІЯ_1 щодо отримання від ТОВ «АВТО-ЛИДЕР» вказаних транспортних засобів відбувались на підставі часткового наряду №56 (партія №А7279) від 01.03.2022, виданого Запорізькою районною військовою адміністрацією Запорізької області.

У Повідомленні про кримінальне правопорушення від 06.06.2022 за №101/1887, оформленому Запорізьким зональним відділом Військової служби правопорядку, зазначено: «… В подальшому ОСОБА_3 знайшов ключі від вилучених (мобілізованих) транспортних засобів і віддав їх старшому лейтенанту ОСОБА_4 … 30.05.2022 року отримано відповідь вих.№М-72дск від Запорізької районної державної Адміністрації Запорізької області, якою на адресу Запорізького зонального відділу Військової служби правопорядку надано Розпорядження голови районної державної адміністрації від 09.09.2021 року №М-86дск з розрахунком розподілу ліміту та Розпорядження голови районної державної адміністрації від 08.04.2022 року №М-25дск з розрахунком розподілу ліміту. Вивченням вказаних документів встановлено, що у вказаному вище Розпорядженні від 09.09.2021 року №М-86 та розподілу техніки для вилучення (мобілізації) у разі оголошення на території України воєнного стану ТОВ «Авто-Лідер» та ТОВ «Авто-Строй» взагалі не зазначені. Дані ТОВ лише вказані в іншому Розпорядженні від 08.04.2022 року №М-25дск та розподілу до нього. Виходячи з вищенаведеного перелічений вище автотранспорт був вилучений 01.03.2022 року в той час коли майно ТОВ «Авто-лідер» не було визначено, як мобілізаційний фонд, що призвело до незаконного відчуження посадовцями ІНФОРМАЦІЯ_1 майна підприємства та завдання істотної матеріальної шкоди у розмірі 6131279,00 грн. …».

У Наказі командира Військової частини НОМЕР_8 (з адміністративно-господарської діяльності) від 16.05.2022 за №67 «Про введення в стрій та закріплення автомобільної техніки у військовій частині НОМЕР_8 , отриманої від національної економіки України» зазначено: «… У відповідності до вимог Наказу Міністра оборони України від 12 грудня 2016 року №678 «Про використання автомобільної техніки у Міністерстві оборони та Збройних Силах України», Наказу Міністра оборони України від 01 липня 2002 року №219 «Про затвердження Керівництва з експлуатації автомобільної техніки в Збройних Силах України», та з метою укомплектування підрозділів військової частини НОМЕР_10 озброєнням та військовою технікою, наказую: 1.Отримані транспортні засоби з національної економіки України згідно нарядів ІНФОРМАЦІЯ_1, зарахувати на укомплектування військової частини НОМЕР_8 . … 5.Транспортний засіб Ford 4142DE-5, державний номер НОМЕР_1 , шасі № НОМЕР_2 , зарахувати на укомплектування до взводу МТЗ військової частини НОМЕР_8 групу експлуатації визначити як транспортну і присвоїти військовий номер НОМЕР_11 . 5.Транспортний засіб Ford 3542E-5, державний номер НОМЕР_3 , шасі № НОМЕР_9 , зарахувати на укомплектування до взводу МТЗ військової частини НОМЕР_8 групу експлуатації визначити як транспортну і присвоїти військовий номер НОМЕР_12 . … 11.Командирам підрозділів військової частини НОМЕР_8 внести необхідні зміни до книг обліку та наявності автомобільної техніки. 12.Контроль за виконанням наказу та реєстрацію у Військовій інспекції з безпеки дорожнього руху Запорізького зонального відділу військової служби правопорядку покласти на начальника відділення логістики військової частини НОМЕР_8 . 13.Наказ довести до посадових осіб частини. …».

Судом досліджено й інші документи, наявні у матеріалах справи.

При вирішенні спору по суті суд виходить з викладеного вище та наступного.

Указом Президента України від 24.02.2022 за №64/2022 «Про введення воєнного стану» у зв`язку з військовою агресією Російської Федерації в Україні введений воєнний стан.

В Указі Президента України від 24.02.2022 за №69/2022 «Про загальну мобілізацію» зазначено: «У зв`язку з військовою агресією Російської Федерації проти України та з метою забезпечення оборони держави, підтримання бойової і мобілізаційної готовності Збройних Сил України та інших військових формувань, на підставі пропозиції Ради національної безпеки і оборони України, відповідно до частини другої статті 102, пунктів 1, 17, 20 частини першої статті 106 Конституції України постановляю: … 4.Призов військовозобов`язаних, резервістів та залучення транспортних засобів для забезпечення потреб Збройних Сил України, Національної гвардії України, Служби безпеки України, Державної прикордонної служби України, Державної спеціальної служби транспорту, Державної служби спеціального зв`язку та захисту інформації України, інших військових формувань України здійснити в обсягах, визначених згідно з мобілізаційними планами. …».

У ст.6 Закону України «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію» зазначено: «1.Військово-транспортний обов`язок установлюється з метою задоволення потреб Збройних Сил України, інших військових формувань на особливий період транспортними засобами і технікою і поширюється на центральні та місцеві органи виконавчої влади, інші державні органи, органи місцевого самоврядування, підприємства, установи і організації, у тому числі на залізниці, порти, пристані, аеропорти, нафтобази, автозаправні станції дорожнього господарства та інші підприємства, установи і організації, які забезпечують експлуатацію транспортних засобів, а також на громадян - власників транспортних засобів. 2.Порядок виконання військово-транспортного обов`язку визначається Кабінетом Міністрів України. Порядок відшкодування державою вартості майна чи збитків, яких зазнають центральні та місцеві органи виконавчої влади, інші державні органи, органи місцевого самоврядування, підприємства, установи і організації, а також громадяни внаслідок вилучення чи примусового відчуження транспортних засобів в особливий період, визначається законом. 3.Виконання військово-транспортного обов`язку під час мобілізації, якщо не введений правовий режим воєнного чи надзвичайного стану, здійснюється згідно з Мобілізаційним планом України шляхом безоплатного залучення транспортних засобів підприємств, установ та організацій усіх форм власності для забезпечення потреб Збройних Сил України, інших військових формувань на умовах їх повернення власникам після оголошення демобілізації. Обсяги транспортних засобів за типами та марками, що планується залучити під час мобілізації, для підприємств, установ та організацій усіх форм власності встановлюються згідно з Мобілізаційним планом України місцевими державними адміністраціями за поданням територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки. Залучення транспортних засобів під час мобілізації здійснюється територіальними центрами комплектування та соціальної підтримки, Центральним управлінням або регіональними органами Служби безпеки України, відповідним підрозділом Служби зовнішньої розвідки України на підставі рішень місцевих державних адміністрацій, що оформлюються відповідними розпорядженнями. Приймання-передача транспортних засобів, залучених під час мобілізації, та їх повернення після оголошення демобілізації здійснюються на підставі актів приймання-передачі, в яких зазначаються відомості про власників, технічний стан, залишкову (балансову) вартість та інші необхідні відомості, що дають змогу ідентифікувати транспортні засоби. Повернення транспортних засобів власнику здійснюється протягом 30 календарних днів з моменту оголошення демобілізації. Порядок компенсації шкоди, завданої транспортним засобам внаслідок їх залучення під час мобілізації, визначається Кабінетом Міністрів України. …».

Відповідно до п.2 «Положення про військово-транспортний обов`язок», затвердженого 28.12.2000 постановою Кабінету Міністрів України №1921 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 за №405) (надалі - «Положення про військово-транспортний обов`язок»), частковий наряд - це розпорядчий документ голови місцевої держадміністрації, в якому встановлено під час мобілізації для керівників підприємств, установ та організацій завдання з передачі військовим формуванням визначених транспортних засобів і техніки, а також порядок, пункти та строки передачі. Голова місцевої держадміністрації та керівник територіального центру комплектування та соціальної підтримки підписують частковий наряд і скріплюють підписи своїми печатками. Громадянам - власникам транспортних засобів частковий наряд надається у разі введення правового режиму воєнного стану.

За п.9 «Положення про військово-транспортний обов`язок» з метою виконання військово-транспортного обов`язку ліміти вилучення транспортних засобів і техніки встановлюються: (…) підприємствам, установам та організаціям, які розташовані в межах території районів, - розпорядженнями районних держадміністрацій за поданням районних (міських) територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки. (…).

Згідно з п.10 «Положення про військово-транспортний обов`язок» завдання з підготовки до передачі та передачі транспортних засобів і техніки військовим формуванням встановлюються розпорядженнями місцевих держадміністрацій за поданням територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки та доводяться до відома: (…) керівників підприємств, установ та організацій під час мобілізації - через територіальні центри комплектування та соціальної підтримки шляхом вручення відповідних часткових нарядів; (…).

Як зазначено у п.14 «Положення про військово-транспортний обов`язок», керівник підприємства, установи та організації зобов`язаний: здійснювати разом із представниками територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки та військових формувань відбір транспортних засобів і техніки за типами і марками, технічним станом відповідно до наданих зведених або часткових нарядів; забезпечувати дотримання вимог до технічного стану та укомплектованості транспортних засобів і техніки, призначених для задоволення потреб військових формувань на особливий період; утримувати транспортні засоби і техніку, призначені для задоволення потреб військових формувань на особливий період, у стані постійної готовності до передачі військовим формуванням; забезпечувати своєчасну доставку транспортних засобів і техніки, призначених для задоволення потреб військових формувань на особливий період, до визначених пунктів передачі відповідно до часткових нарядів.

Відповідно до п.27 «Положення про військово-транспортний обов`язок» залучення під час мобілізації транспортних засобів і техніки оформляється відповідним актом приймання-передачі за формою згідно з додатками 4 і 5. (…).

Як зазначено у п.28 «Положення про військово-транспортний обов`язок», в акті приймання-передачі транспортних засобів і техніки зазначається залишкова (балансова) вартість транспортного засобу або техніки, визначена відповідно до даних балансу підприємства, установи та організації, складеного на останню звітну дату (останній день кварталу (року). За власною ініціативою власника та за рахунок його коштів може проводитися незалежна оцінка транспортного засобу або техніки шляхом залучення суб`єкта оціночної діяльності - суб`єкта господарювання в порядку, визначеному законодавством про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність. В такому разі в акті приймання-передачі транспортного засобу і техніки зазначається вартість транспортного засобу або техніки, визначена за результатами проведення їх незалежної оцінки.

У п.30 «Положення про військово-транспортний обов`язок» зазначено, що повернення підприємствам, установам та організаціям транспортних засобів і техніки здійснюється військовими частинами (підрозділами), установами та організаціями військових формувань, для задоволення потреб яких вони залучалися, протягом 30 календарних днів з дати оголошення демобілізації через територіальні центри комплектування та соціальної підтримки, які здійснили таке залучення.

За п.36 «Положення про військово-транспортний обов`язок» право на компенсацію шкоди, завданої транспортним засобам і техніці внаслідок їх залучення під час мобілізації, мають юридичні особи комунальної і приватної форми власності, транспортні засоби і техніка яких залучалися для задоволення потреб військових формувань під час мобілізації.

Враховуючи обставини справи суд не вбачає не дотримання відповідачем норм права при залученні під час мобілізації транспортних засобів позивача.

При цьому, за п.9 «Положення про військово-транспортний обов`язок» ліміти вилучення транспортних засобів мали бути встановлені позивачу саме розпорядженням Запорізької районної держадміністрації.

Водночас, завдання з підготовки до передачі та передачі транспортних засобів військовому формуванню під час мобілізації було доведено до відома керівника позивача через відповідача шляхом вручення часткового наряду №56 (партія № НОМЕР_8 ) від 01.03.2022, виданого Запорізькою районною військовою адміністрацією Запорізької області, що узгоджується з приписами п.10 «Положення про військово-транспортний обов`язок».

Позивачем не доведено яку конкретно норму права порушено саме відповідачем - тобто, шо відповідач не повинен був робити за нормою права, а зробив.

Судом прийнято до уваги, що події наведені у позовній заяві та відзиві на позовну заяву відбувались у період воєнного стану на початку військової агресії Російської Федерації в Україні.

Окремі недоліки в оформленні документів не можуть свідчити про протиправність дій відповідача у цілому.

За матеріалами справи, керівник ТОВ «АВТО-ЛИДЕР» ОСОБА_1 ознайомлений з частковим нарядом №56 (партія №А7279) від 01.03.2022, виданим Запорізькою районною військовою адміністрацією Запорізької області.

Передача транспортних засобів від ТОВ «АВТО-ЛИДЕР» відбувалась у присутності особи, яка мала доступ до території зберігання транспортних засобів, до самих транспортних засобів, володіла реєстраційними документами на них, видала уповноваженим особам відповідача довідки про балансову вартість транспортних засобів на фірмовому бланку та мала при собі печатку позивача, що свідчить про дотримання прав та інтересів позивача.

Отримані від ТОВ «АВТО-ЛИДЕР» транспортні засоби зараховані на укомплектування Військової частини НОМЕР_8 .

Протилежного позивачем не доведено.

Залученні під час мобілізації транспортні засоби позивача після оголошення демобілізації мають бути йому повернуті з компенсацією шкоди, завданої транспортним засобам внаслідок їх залучення під час мобілізації.

З матеріалів справи не вбачається, що посадові особи ІНФОРМАЦІЯ_1 перевішуючи владу та службові обов`язки, тобто умисно вчинили дій, які явно виходять за межі наданих цим особам правам та повноваженням, заподіяли істотну шкоду ТОВ «АВТО-ЛИДЕР».

На думку суду, не вжиття відповідачем у період воєнного стану заходів із залучення під час мобілізації транспортних засобів на виконання своїх обов`язків є більшою провиною, ніж допущена помилка при їх проведенні (яка у межах даної справи позивачем не доведена).

З огляду на приписи п.19 ч.1 ст.4, п.1 ч.1 ст.19 Кодексу адміністративного судочинства України (надалі - КАС України) Акти прийому-передачі автомобіля від 01.03.2022 та Акти про приймання-передачу транспортних засобів і техніки від 01.03.2022 не є рішеннями (індивідуальними актами) суб`єкта владних повноважень, а, отже, не можуть бути визнані протиправними та скасовані.

Позивачем з посиланням на норми права не обґрунтовано, які це «всі необхідні дії з повернення» транспортних засобів має вчинити відповідач.

Суд не може зобов`язати відповідача вчинити дії, які не узгоджуються з нормами права.

Також, позивачем з посиланням на норми права не обґрунтована можливість негайного виконання рішення суду у даній справі.

У ст.19 Конституції України зазначено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості (ч.1 ст.9 КАС України).

Відповідно до ст.77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

З огляду на викладене вище, позовні вимоги позивача є не обґрунтованими і не підлягають задоволенню. Доводи позивача не приймаються судом до уваги виходячи з вище зазначеного.

Судові витрати складаються із судового збору та витрат, пов`язаних з розглядом справи (ч.1 ст.132 КАС України).

Суд вирішує питання щодо судових витрат у рішенні, постанові або ухвалі (ч.1 ст.143 КАС України).

Оскільки позовна заява задоволенню не підлягає, то, відповідно, на користь позивача не можуть бути стягнуті за рахунок бюджетних асигнувань відповідача судові витрати.

Рішення суду у даній справі не підлягає негайному виконанню.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст.9, 77, 132, 139, 143, 243-246, 371 КАС України, суд, -

ВИРІШИВ:

У задоволенні позовної заяви Товариства з обмеженою відповідальністю «АВТО-ЛИДЕР» (вул.Харченка маршала, буд.22-Б, м.Кам`янець-Подільський, Хмельницька область, 32300; код ЄДРПОУ 42398541) до ІНФОРМАЦІЯ_1 (АДРЕСА_1, код ЄДРПОУ НОМЕР_13) про визнання протиправними та скасування Актів приймання-передачі транспортних засобів і техніки, зобов`язання вчинити певні дії - відмовити у повному обсязі.

У стягненні на користь позивача за рахунок бюджетних асигнувань відповідача судових витрат - відмовити.

У зверненні до негайного виконання рішення - відмовити.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Апеляційна скарга подається безпосередньо до суду апеляційної інстанції.

Повний текст судового рішення складено 02.01.2023.

Суддя О.О. Прасов

СудЗапорізький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення02.01.2023
Оприлюднено03.01.2023
Номер документу108218668
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи щодо забезпечення громадського порядку та безпеки, національної безпеки та оборони України, зокрема щодо

Судовий реєстр по справі —280/5834/22

Постанова від 06.07.2023

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Семененко Я.В.

Ухвала від 12.06.2023

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Семененко Я.В.

Ухвала від 07.04.2023

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Чумак С.Ю.

Ухвала від 13.03.2023

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Чумак С.Ю.

Ухвала від 08.02.2023

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Чумак С.Ю.

Рішення від 02.01.2023

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Прасов Олександр Олександрович

Ухвала від 14.11.2022

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Прасов Олександр Олександрович

Ухвала від 14.11.2022

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Прасов Олександр Олександрович

Ухвала від 10.10.2022

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Прасов Олександр Олександрович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні