Ухвала
від 09.01.2023 по справі 420/3230/21
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 420/3230/21

УХВАЛА

09 січня 2023 року м. Одеса

Одеський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Марина П.П., розглянувши в порядку письмового провадження заяву представника позивача про встановлення судового контролю

ВСТАНОВИВ:

У проваджені Одеського окружного адміністративного суду перебувала справа за позовом товариства з обмеженою відповідальністю «РИСОІЛ УКРАЇНА» до Головного управління ДПС в Одеській області, Головного управління Державної казначейської служби України в Одеській області про визнання протиправною бездіяльності та стягнення пені.

Рішенням суду від 24.05.2021 року адміністративний позов задоволено, а саме вирішено:

визнати протиправною бездіяльність Головного управління ДПС в Одеській області щодо не нарахування на користь ТОВ «РИСОІЛ УКРАЇНА» пені за порушення строків відшкодування податку на додану вартість за жовтень 2020 року у сумі 161 354,28 грн;

стягнути з Державного бюджету України на користь ТОВ «РИСОІЛ УКРАЇНА» (68001, Одеська обл., м. Чорноморськ, вул. Транспортна, буд. 28; код ЄДРПОУ 41041279; р/р НОМЕР_1 в АБ «ПІВДЕННИЙ», МФО 328209) пеню за порушення строків відшкодування податку на додану вартість за жовтень 2020 року у сумі 161 354,28 грн;

стягнути на користь товариства з обмеженою відповідальністю «РИСОІЛ УКРАЇНА» (68001, Одеська обл., м. Чорноморськ, вул. Транспортна, буд. 28; код ЄДРПОУ 41041279; р/р НОМЕР_1 в АБ «ПІВДЕННИЙ», МФО 328209) за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС в Одеській області (код ЄДРПОУ 43142370, 65044, м. Одеса, вул. Семінарська, 5) суму сплаченого судового збору в розмірі 2421,00 грн.

Зазначене рішення суду набрало законної сили 01.11.2021 року.

Від представника позивача надійшла заява про встановлення судового контролю за виконанням судового рішення та зобов`язання Головне управління ДПС в Одеській області як відокремлений підрозділ Державної податкової служби України і Головне управління Державної казначейської служби України в Одеській області подати у встановлений судом строк звіти про виконання судового рішення у справі №420/3230/21 в частині стягнення з Державного бюджету України на користь ТОВ «РИСОІЛ УКРАЇНА» пені за порушення строків відшкодування податку на додану вартість за жовтень 2020 року у сумі 161354,28 грн.

Заява обґрунтована тим, що на сьогоднішній день рішення суду по справі №420/3230/21 в частині стягнення пені за порушення строків відшкодування ПДВ у сумі 161354,28 грн не виконане, а загальний порядок виконання судового рішення не дав очікуваного результату.

Від Головного управління Державної казначейської служби України в Одеській області надійшли заперечення на заяву ТОВ «РИСОІЛ Україна» від 30.11.2022 про судовий контроль за виконанням судового рішення.

В обґрунтування своєї правової позиції, представник відповідача зазначив, що відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 № 590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану (зі змінами) (далі - Порядок № 590) Казначейство виконує свої повноваження в особливому режимі та відповідно до п. 19 Порядку № 590 здійснює платежі з урахуванням ресурсної забезпеченості єдиногоказначейського рахунка в порядку черговості за визначеними напрямами (у якій до першої черги віднесено видатки на національну безпеку і оборону та на здійснення заходів правового режиму воєнного стану, а також розпорядників (одержувачів) бюджетних коштів, залучених до вирішення завдань, пов`язаних із запровадженням та здійсненням заходів правового режиму воєнного стану).

Враховуючи вищевикладене, питання виконання судового рішення може бути розглянуте після припинення або скасування правового режиму воєнного стану в Україні та з урахуванням фінансових можливостей держави.

Розглянувши заяву представника позивача, суд дійшов наступного.

Відповідно до ч.1 ст.382 КАС України суд, який ухвалив судове рішення в адміністративній справі, може зобов`язати суб`єкта владних повноважень, не на користь якого ухвалене судове рішення, подати у встановлений судом строк звіт про виконання судового рішення.

Згідно з ч.ч.2-3 ст.382 КАС України за наслідками розгляду звіту суб`єкта владних повноважень про виконання рішення суду або в разі неподання такого звіту суддя своєю ухвалою може встановити новий строк подання звіту, накласти на керівника суб`єкта владних повноважень, відповідального за виконання рішення, штраф у сумі від двадцяти до сорока розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб. Половина суми штрафу стягується на користь позивача, інша половина - до Державного бюджету України.

Частиною 1 статті 383 КАС України встановлено, що особа-позивач, на користь якої ухвалено рішення суду, має право подати до суду першої інстанції заяву про визнання протиправними рішень, дій чи бездіяльності, вчинених суб`єктом владних повноважень - відповідачем на виконання такого рішення суду, або порушення прав позивача, підтверджених таким рішенням суду.

Суд зазначає, що інститут судового контролю за виконанням судового рішення спрямований на забезпечення права особи на ефективний судовий захист в адміністративному судочинстві.

Відповідно до ст.129-1 Конституції України суд ухвалює рішення іменем України. Судове рішення є обов`язковим до виконання. Держава забезпечує виконання судового рішення у визначеному законом порядку. Контроль за виконанням судового рішення здійснює суд.

За приписами ч.ч.1-2 ст.370 КАС України судове рішення, яке набрало законної сили, є обов`язковим для учасників справи, для їхніх правонаступників, а також для всіх органів, підприємств, установ та організацій, посадових чи службових осіб, інших фізичних осіб і підлягає виконанню на всій території України, а у випадках, встановлених міжнародними договорами, згода на обов`язковість яких надана Верховною Радою України, або за принципом взаємності, - за її межами. Невиконання судового рішення тягне за собою відповідальність, встановлену законом.

Згідно з ч.4 ст.372 КАС України примусове виконання судових рішень в адміністративних справах здійснюється в порядку, встановленому законом.

Відповідно до ст.1 Закону України «Про виконавче провадження» виконавче провадження як завершальна стадія судового провадження і примусове виконання судових рішень та рішень інших органів (посадових осіб) - сукупність дій визначених у цьому Законі органів і осіб, що спрямовані на примусове виконання рішень і проводяться на підставах, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією України, цим Законом, іншими законами та нормативно-правовими актами, прийнятими відповідно до цього Закону, а також рішеннями, які відповідно до цього Закону підлягають примусовому виконанню.

З огляду на вищенаведені норми законодавства, рішення суду, яке набрало законної сили, є обов`язковим для учасників справи. Це забезпечується, в першу чергу, через примусове виконання судових рішень відповідно до Закону України «Про виконавче провадження».

Зобов`язання суб`єкта владних повноважень, не на користь якого ухвалене судове рішення, подати у встановлений судом строк звіт про виконання судового рішення є правом суду, яке має застосовуватися у виключних випадках.

Разом з цим, наведені позивачем обставини не є беззаперечною підставою яка свідчить про необхідність встановлювати судовий контроль за виконанням судового рішення в адміністративній справі.

Також, суд не вважає за необхідне зобов`язувати відповідача подавати звіт про виконання судового рішення в даній адміністративній справі.

Згідно з ч.1 ст.373 КАС України виконання судового рішення здійснюється на підставі виконавчого листа, виданого судом, який розглядав справу як суд першої інстанції.

З матеріалів справи вбачається, що 18.01.2022 року товариству з обмеженою відповідальністю «РИСОІЛ УКРАЇНА» видано виконавчі листи:

щодо стягнути з Державного бюджету України на користь ТОВ «РИСОІЛ УКРАЇНА» (68001, Одеська обл., м. Чорноморськ, вул. Транспортна, буд. 28; код ЄДРПОУ 41041279; р/р НОМЕР_1 в АБ «ПІВДЕННИЙ», МФО 328209) пеню за порушення строків відшкодування податку на додану вартість за жовтень 2020 року у сумі 161 354,28 грн;

щодо стягнення на користь товариства з обмеженою відповідальністю «РИСОІЛ УКРАЇНА» (68001, Одеська обл., м. Чорноморськ, вул. Транспортна, буд. 28; код ЄДРПОУ 41041279; р/р НОМЕР_1 в АБ «ПІВДЕННИЙ», МФО 328209) за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС в Одеській області (код ЄДРПОУ 43142370, 65044, м. Одеса, вул. Семінарська, 5) суму сплаченого судового збору в розмірі 2421,00 грн.

ТОВ «РИСОІЛ УКРАЇНА» звернулось до Головного управління ДКСУ в Одеській області з заявою про прийняття виконавчих листів до примусового виконання (вх.№06-14790 від 08.08.2022.

Листом від 22.11.2022 року №16-06-06/7730 Головне управління ДКСУ в Одеській області позивача повідомлено, зокрема, про те, що оскільки абз. 4 п. 23 Порядку передбачено, що після закінчення строку узгодження розміру зазначеного залишку, орган Казначейства передає виконавчий документ та інші документи, необхідні для його виконання, до Державної казначейської служби України, тому Головне управління листом від 16.09.2022 №16-08-08/6326 скерувало заяву, оригінал виконавчого листа Одеського окружного адміністративного суду від 18.01.2022 по справі №420/3230/21 до Державної казначейської служби України, якою в свою чергу буде розглядатися питання щодо здійснення безспірного списання коштів з державного бюджету та перерахування таких коштів на рахунок стягувача.

Також, позивач звернувся з адвокатським запитом від 26.10.2022 до Державної казначейської служби України щодо виконання виконавчих листів, виданих Одеським окружним адміністративним судом 18.01.2022 по справі №420/3230/21.

Листом від 04.11.2022 року №5-06-06/15570 Державна казначейська служба України повідомила позивача про те, що відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 №590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану» (далі - Порядок) Казначейство виконує свої повноваження в особливому режимі та відповідно до пункту 19 Порядку здійснює платежі з урахуванням ресурсної забезпеченості єдиного казначейського рахунка в певній черговості у якій до першої черги віднесено видатки на національну безпеку і оборону та на здійснення заходів правового режиму воєнного стану, а також розпорядників (одержувачів) бюджетних коштів, залучених до вирішення завдань, пов`язаних із запровадженням і здійсненням заходів правового режиму воєнного стану. Водночас, відповідно до положень Порядку безспірне списання коштів державного бюджету за рішеннями суду про бюджетне відшкодування податку на додану вартість та/або пені, нарахованої на заборгованість державного бюджету з відшкодування такого податку віднесено до третьої черги інші видатки, які наразі не фінансуються.

Також в листі зазначено, що питання виконання судового рішення може бути розглянуте після припинення або скасування правового режиму воєнного стану в Україні та з урахуванням фінансових можливостей держави.

Так, порядок виконання рішень про стягнення коштів державного та місцевих бюджетів або боржників затверджено постановою Кабінету Міністрів України

від 3 серпня 2011 р. № 845.

Відповідно до п. 23 Порядку 845 стягувач, на користь якого прийняті судові рішення про бюджетне відшкодування податку на додану вартість та/або пені, нарахованої на заборгованість державного бюджету з відшкодування такого податку, подає документи, зазначені у пункті 6 цього Порядку, до органу Казначейства за місцем реєстрації стягувача в органі державної фіскальної служби.

Орган Казначейства надсилає після надходження зазначених документів до органу державної фіскальної служби запит щодо визначення розміру залишку невідшкодованих з державного бюджету сум податку на додану вартість та/або пені, нарахованої на заборгованість бюджету з відшкодування такого податку.

У разі коли на дату надходження виконавчого документа або у процесі його виконання розмір такого залишку зменшився, орган державної фіскальної служби узгоджує протягом п`яти робочих днів зазначений розмір із стягувачем, про що повідомляє органу Казначейства за встановленою формою.

Після закінчення строку узгодження розміру зазначеного залишку орган Казначейства передає виконавчий документ та інші документи, необхідні для його виконання, до Казначейства.

Казначейство здійснює в порядку черговості надходження виконавчих документів безспірне списання коштів державного бюджету в розмірі, встановленому судом або узгодженому органом державної фіскальної служби із стягувачем, та перераховує такі кошти на рахунок стягувача, зазначений у виконавчому документі або його заяві про виконання рішення про стягнення коштів.

Так, з листа Головного управління ДКСУ в Одеській області вбачається, що на виконання п. 8 Порядку №845, Головним управлінням було прийнято до розгляду надані ТОВ «РИСОІЛ УКРАЇНА» документи, зареєстровано виконавчий лист Одеського окружного адміністративного суду від 18.01.2022 по справі №420/3230/21 відповідно до вимог організації діловодства, здійснено перевірку вищевказаного виконавчого документа на відповідність вимогам Закону України «Про виконавче провадження», достатність поданих документів відповідно до п. 6 Порядку та можливість його виконання органом Казначейства.

09.08.2022 Головним управлінням на виконання вимог пп. 2 п. 23 Порядку №845 було направлено запит №16-06-06/5177 до Головного управління ДПС в Одеській області проханням надати довідку про суму залишку невідшкодованого податку на додану вартість за звітний період, інформацію про реквізити рахунку, з якого підлягають списанню кошти, та відомості щодо визначення розміру залишку невідшкодованих з державного бюджету сум податку на додану вартість та/або пені, нарахованої на заборгованість бюджету з відшкодування такого податку, яка підлягає безспірному списанню органами Казначейства.

17.08.2022 на адресу Головного управління надійшов лист-відповідь Головного управління ДПС в Одеській області від 17.08.2022 №10179/5/15-32-07-03-05, яким повідомлено, що починаючи з 01.01.2022 ТОВ «РИСОІЛ УКРАЇНА» (код ЄДРПОУ 41041279) перейшло на податковий облік в Південне міжрегіональне управління ДПС по роботі з великими платниками податків.

Головне управління керуючись положеннями п. 23 Порядку №845, абз. 2 п. 1.1 п. 1 Порядку проведення безспірного списання коштів державного бюджету, спрямованого на виконання судових рішень про бюджетне відшкодування податку на додану вартість та/або пені, у редакції наказу Державної казначейської служби України №72 від 22.03.2021 (далі - Наказ №72), перенаправило листом №16-16-08/5464 заяву ТОВ «РИСОІЛ УКРАЇНА» від 05.08.2022 б/н та оригінал вищевказаного виконавчого документу по відповідній справі до Управління Державної казначейської служби України у м. Одесі Одеської області за місцем реєстрації ТОВ «РИСОІЛ УКРАЇНА» в органі державної податкової служби (Південне міжрегіональне управління ДПС по роботі з великими платниками податків код ЄДРПОУ 44104032).

28.08.2022 Управлінням Державної казначейської служби України у м. Одесі Одеської області було направлено запит №04-15-08/1061 до Південного міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків, з проханням надати на адресу Головного управління довідку про суму залишку невідшкодованого податку на додану вартість за звітний період, інформацію про реквізити рахунку, з якого підлягають списанню кошти, та відомості щодо визначення розміру залишку невідшкодованих з державного бюджету сум податку на додану вартість та/або пені, нарахованої на заборгованість бюджету з відшкодування такого податку, яка підлягає безспірному списанню органами Казначейства.

26.08.2022 листом Управління Державної казначейської служби України у м. Одесі Одеської області №04-15-06/1064, керуючись вимогами п. 23 Порядку №845, було направлено на адресу Головного управління пакет документів, у тому числі заяву ТОВ «РИСОІЛ УКРАЇНА» від 05.08.2022 б/н та оригінал вищевказаного виконавчого документу по відповідній справі для подальшого опрацювання, який Головним управлінням було отримано 29.08.2022.

Судом встановлено, що виконавчий лист Одеського окружного адміністративного суду від 18.01.2022 по справі №420/3230/21 про стягнення з Державного бюджету України на користь ТОВ «РИСОІЛ УКРАЇНА» пені за порушення строків відшкодування податку на додану вартість за жовтень 2020 року у сумі 161354,28 грн направлений Головним управлінням ДКСУ в Одеській області та обліковується на виконанні у Державної казначейської служби України відповідно до порядку встановленого чинним законодавством.

Разом з тим, постановою Кабінету міністрів України від 9 червня 2021 р. № 590 затверджено Порядок виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану.

Згідно з п.1 Порядку встановлено, що цей Порядок визначає механізм виконання в особливому режимі повноважень Казначейством та органами Казначейства, пов`язаних із здійсненням казначейського обслуговування бюджетних коштів та коштів інших клієнтів в умовах воєнного стану в Україні або в окремих її місцевостях (далі - особливий режим).

Пунктом 9 Порядку №590 передбачено, що казначейське обслуговування доходів та інших надходжень бюджетів здійснюється Казначейством та головними управліннями Державної казначейської служби в Автономній Республіці Крим, областях, мм. Києві та Севастополі (далі - головні управління Казначейства) в особливому режимі в установленому законодавством порядку з урахуванням особливостей, визначених цим Порядком.

В особливому режимі бюджетне відшкодування податку на додану вартість здійснюється Казначейством та головними управліннями Казначейства з урахуванням ресурсної забезпеченості єдиного казначейського рахунка після проведення видатків, визначених підпунктами 1 і 2 пункту 19 цього Порядку. (п.10 Порядку №590).

Відповідно до п. 19 Порядку №590 Казначейство та органи Казначейства здійснюють платежі за дорученнями клієнтів з урахуванням ресурсної забезпеченості єдиного казначейського рахунка в такій черговості:

1) за видатками на національну безпеку і оборону та на здійснення заходів правового режиму воєнного стану, а також розпорядників (одержувачів) бюджетних коштів, залучених до вирішення завдань, пов`язаних із запровадженням і здійсненням заходів правового режиму воєнного стану, розпорядників (одержувачів) коштів державного бюджету, які забезпечують обладнання робочих місць для виконання функціональних обов`язків оперативним складом пунктів управління у можливих місцях розгортання Ставки Верховного Головнокомандувача та здійснюють матеріально-технічне, транспортне, соціально-побутове та інше забезпечення діяльності Президента України, Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, Ради національної безпеки і оборони України, Офісу Президента України;

2) за витратами на погашення та обслуговування державного (місцевого) боргу, виконання гарантійних зобов`язань, виплати за державними деривативами; видатками державного бюджету на фінансове забезпечення виплати пенсій, надбавок та підвищень до пенсій, призначених за пенсійними програмами, та дефіциту коштів Пенсійного фонду України; на виконання членських зобов`язань Верховної Ради України перед міжнародними організаціями, членом яких є Верховна Рада України; витрати Пенсійного фонду України та фондів загальнообов`язкового державного соціального страхування; витрати на покриття тимчасових касових розривів Пенсійного фонду України; на оплату послуг із забезпечення функціонування Єдиних та Державних реєстрів, держателем яких є Мін`юст та Мінрегіон; забезпечення безперервної роботи, захисту та розвитку об`єктів критичної інформаційної інфраструктури - національних електронних інформаційних ресурсів та державних інформаційно-комунікаційних систем;

за витратами місцевих бюджетів на придбання державних цінних паперів за рахунок тимчасово вільних коштів місцевих бюджетів та на обслуговування рахунка у цінних паперах;

за видатками загального фонду державного та місцевих бюджетів на оплату праці працівників бюджетних установ; нарахування на заробітну плату; виплату винагороди присяжним; соціальне забезпечення; реалізацію програм державних гарантій медичного обслуговування населення; придбання медикаментів та перев`язувальних матеріалів; придбання води питної (зокрема бутильованої); забезпечення продуктами харчування; компенсаційні виплати та інші витрати працівникам дипломатичної служби, направленим у довготермінове відрядження до закордонних дипломатичних установ України; надання фінансової державної підтримки Фондом розвитку підприємництва суб`єктам підприємництва на компенсацію відсотків за кредитами та винагороди за договорами фінансового лізингу, а також фізичним особам - позичальникам на здешевлення вартості іпотечних кредитів; формування статутного капіталу Фонду часткового гарантування кредитів у сільському господарстві; оплату послуг та відшкодування витрат адвокатів, які надають безоплатну вторинну правову допомогу; оплату комунальних послуг та енергоносіїв; підготовку об`єктів до опалювального сезону та заходи з енергозбереження; поточні трансферти місцевим бюджетам; інші захищені видатки; забезпечення осіб з інвалідністю технічними та іншими засобами реабілітації, виробами медичного призначення для індивідуального користування, послугами з їх ремонту і технічного обслуговування; одноразову натуральну допомогу пакунок малюка; оплату послуг з оздоровлення і відпочинку дітей, які потребують особливої уваги та підтримки, в дитячих оздоровчих таборах державних підприємств Міжнародний дитячий центр Артек, Український дитячий центр Молода гвардія і в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку вищої категорії, які розташовані в гірських районах (районах, в яких розташовані населені пункти, віднесені до категорії гірських); оплату послуг з охорони території та об`єктів державних підприємств Міжнародний дитячий центр Артек і Український дитячий центр Молода гвардія та фінансову підтримку цих дитячих закладів; оплату соціальних послуг/компенсацію вартості соціальних послуг надавачам соціальних послуг, які були залучені до їх надання на договірній основі, зокрема шляхом соціального замовлення; придбання канцтоварів, миючих та дезінфікуючих засобів (зокрема для закладів соціального захисту); оплату послуг зв`язку та поштових послуг, придбання засобів зв`язку, оплату за послуги інтернет-провайдерів за користування Інтернетом; придбання систем та засобів оповіщення та інформування населення, запчастин та матеріалів для їх ремонту та модернізації, оплату послуг з їх впровадження (встановлення), ремонту та технічного обслуговування; оплату інформаційних послуг, у тому числі з виготовлення та розміщення інформаційної продукції, послуг із розміщення інформації в засобах масової інформації; оплату ритуальних послуг (зокрема послуг з перевезення, поховання, доставки тіл померлих до моргів та бюро судово-медичної експертизи); придбання предметів ритуальної належності; оплату послуг з утримання місць поховання; оплату видатків із благоустрою населених пунктів; оплату послуг із захоронення біологічних відходів; оплату експлуатаційних послуг, пов`язаних з утриманням будинків і споруд та прибудинкових територій (зокрема вивіз сміття); оплату послуг з технічного обслуговування установок з доочистки води та біологічного очищення господарсько-побутових стічних вод; заходи (зокрема ремонтні роботи) з усунення аварій в житловому фонді, бюджетних установах, закладах, утримання та поточний ремонт світлофорних об`єктів, охорону приміщень бюджетних установ та заходи із захисту цих приміщень; компенсацію за пільговий проїзд окремих категорій громадян, оплату послуг з перевезення електротранспортом; послуги з поточного ремонту та обслуговування комп`ютерної та організаційної техніки, оплату послуг з адміністрування (обслуговування) програмного забезпечення, інших послуг у сфері інформатизації; придбання пально-мастильних матеріалів (талонів), запчастин та матеріалів для ремонту і оренду автомобільного транспорту; придбання матеріалів та запчастин для міського електричного транспорту (трамваїв, тролейбусів, електробусів, метрополітену); оплату послуг з технічного обслуговування і ремонту автомобільного транспорту; оплату послуг з обслуговування автомобільним транспортом; оплату послуг з технічного обслуговування і ремонту спеціалізованого обладнання для миття автотранспорту; оплату послуг з обов`язкового страхування цивільної відповідальності суб`єктів господарювання за шкоду, яка може бути заподіяна пожежами та аваріями на об`єктах підвищеної небезпеки, включаючи пожежовибухонебезпечні об`єкти та об`єкти, господарська діяльність на яких може призвести до аварій екологічного і санітарно-епідеміологічного характеру; оплату послуг з очищення систем каналізації; оплату послуг з проведення контролю за якістю стічних вод, відбору проб та їх хімічного аналізу; оплату послуг з оренди електричного обладнання (генераторів); утримання та обслуговування електромереж; послуги прання, придбання та виготовлення білизни (зокрема постільної), рушників, матраців; оплату послуг з обслуговування протипожежної сигналізації, придбання засобів пожежогасіння, оплату послуг з перезарядки вогнегасників; експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення відповідно до встановленого мобілізаційного завдання (замовлення); аварійні, відновні роботи та експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах відповідно до переліків, затверджених обласними військовими адміністраціями на період дії воєнного стану з урахуванням пропозицій Міноборони, ДСНС, Держприкордонслужби та сільських, селищних, міських голів; утримання мереж зовнішнього освітлення, утримання вулично-шляхової мережі; будівництво, ремонт та облаштування споруд цивільного захисту (укриття, бомбосховища тощо); придбання ветеринарних препаратів, кормів для тварин; оплату кейтерингових послуг та/або послуг гарячого харчування; дослідження і розроблення, окремі заходи з виконання державних (регіональних) програм, субсидії та поточні трансферти підприємствам, установам та організаціям у частині оплати праці з нарахуваннями, придбання медикаментів та перев`язувальних матеріалів, забезпечення продуктами харчування, стипендій, оплати комунальних послуг та енергоносіїв, оплати послуг з оренди нежитлових приміщень, відряджень працівників установ, здійснення часткової компенсації процентів, сплачуваних банкам та/або іншим фінансовим установам за кредитами, отриманими громадянами на будівництво (реконструкцію) чи придбання житла; за витратами загального фонду державного та місцевих бюджетів на надання та обслуговування пільгових довгострокових кредитів на будівництво (реконструкцію) та придбання житла; за видатками загального фонду державного та місцевих бюджетів на придбання одягу, взуття, м`якого інвентарю і обладнання для учнів з числа дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування; закупівлю та монтаж медичного обладнання згідно з переліком, затвердженим МОЗ, систем постачання медичного кисню; придбання запчастин та матеріалів для ремонту медичного обладнання, оплату послуг з ремонту, технічного обслуговування, повірки, введення в експлуатацію, забезпечення технологічних вимог для інсталяції медичного обладнання у закладах охорони здоров`я; оплату послуг за договорами про медичне обслуговування населення з надання медичної допомоги методом трансплантації органів та інших анатомічних матеріалів; оплату послуг, пов`язаних з виготовленням алотрансплантатів шкіри; оплату послуг із забезпечення функціонування Єдиної державної інформаційної системи трансплантації органів та тканин; забезпечення пально-мастильними матеріалами протипожежної та аварійно-рятувальної техніки; забезпечення роботи спеціалізованих санітарних автомобілів екстреної медичної допомоги (забезпечення пально-мастильними матеріалами, запасними частинами, послугами зв`язку); оплату послуг спеціалізованого санітарного транспорту; надання підтримки внутрішньо переміщеним та/або евакуйованим особам; поточний ремонт та придбання матеріалів для облаштування місць тимчасового перебування внутрішньо переміщених (евакуйованих) осіб; придбання матеріалів для ремонту тепло-, водо-, електромереж; програми з підтримки Збройних Сил, заходи та роботи з територіальної оборони (зокрема матеріально-технічного забезпечення підрозділів територіальної оборони); підготовку кадрів у закладах професійної (професійно-технічної) освіти; відшкодування різниці в тарифах на послуги тепло-, водопостачання (водовідведення); придбання гіпохлориту натрію для знезараження води в системах централізованого питного водопостачання та водовідведення; придбання насіннєвого матеріалу, мінеральних добрив, засобів захисту рослин, послуг, пов`язаних з виробництвом сільськогосподарської продукції; відрядження працівників бюджетних установ; забезпечення, організацію та виконання літерних авіаційних рейсів повітряними суднами; закупівлю, реставрацію предметів, матеріалів та продукції, призначених для відзначення, нагородження, а також забезпечення проведення протокольних заходів; придбання державної та протокольної атрибутики; оплату послуг з перекладу; оплату готельних послуг; оплату послуг з обслуговування в залах офіційних делегацій; придбання та виготовлення бланків дипломів, свідоцтв та додатків до них для здобувачів освіти; закупівлю санітарно-гігієнічних товарів та поліетиленової продукції для пакування відходів; оплату послуг із страхування цивільно-правової відповідальності власників наземного транспорту, водіїв відповідно до законодавства, оплату послуг із медичного огляду водіїв; виготовлення бланків документів, що посвідчують особу та підтверджують громадянство України, паспортів, бланків документів, що посвідчують особу та підтверджують її спеціальний статус, бланків інших документів, що відповідно до законодавства України потребують використання спеціальних елементів захисту, марок акцизного податку; видатки за рахунок коштів резервного фонду бюджету; оплату (відшкодування) коштів за отримання доступу до інформації з баз даних, реєстрів іноземних держав; оплату товарів, робіт та послуг, перерахування трансфертів місцевим бюджетам, що здійснюються під час реалізації проектів, виконання програм допомоги, які підтримуються Європейським Союзом, урядами іноземних держав, іноземними фінансовими та донорськими установами і міжнародними фінансовими організаціями, в тому числі на умовах співфінансування; придбання комплектувальних виробів і деталей для ремонту виробничого та невиробничого обладнання; придбання матеріалів, будівельних матеріалів, інвентарю та інструментів для проведення ремонтних робіт господарським способом; оплату послуг з поточного ремонту та технічного обслуговування обладнання, техніки, механізмів, локальної мережі, охоронної сигналізації, систем вентиляції, технічного обслуговування та утримання в належному стані внутрішніх та зовнішніх мереж тепло-, водо-, електро-, газопостачання та водовідведення; виконання заходів і завдань державної та місцевих програм розвитку фізичної культури і спорту (організація і проведення спортивних заходів, участь у змаганнях, функціонування та фінансова підтримка закладів та організацій сфери фізичної культури і спорту); фінансування заходів, що здійснюються Українським ветеранським фондом, та надання ним фінансової підтримки ветеранам війни, особам, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною, постраждалим учасникам Революції Гідності, членам сімей таких осіб та членам сімей загиблих (померлих) ветеранів війни, членам сімей загиблих (померлих) Захисників і Захисниць України для реалізації проектів, які за результатами конкурсного відбору визначено переможцями; оплату послуг із психологічної реабілітації, соціальної та професійної адаптації ветеранів війни, осіб, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною, членів сімей таких осіб, членів сімей загиблих (померлих) ветеранів війни, членів сімей загиблих (померлих) Захисників і Захисниць України, постраждалих учасників Революції Гідності, придбання та виготовлення для них бланків посвідчень та нагрудних знаків; видатки на організацію міжнародних виставок (ярмарків) з метою підтримки та просування експорту товарів, робіт та послуг українських виробників; придбання та виготовлення студентських (учнівських) квитків державного зразка та їх карток, класних журналів, залікових книжок; оплату послуг з видання підручників та посібників для здобувачів освіти та працівників закладів освіти з їх доставкою та зберігання резервного фонду навчальної літератури;

за видатками спеціального фонду державного та місцевих бюджетів на оплату праці працівників бюджетних установ та нарахування на заробітну плату; виплату винагороди присяжним; соціальне забезпечення; оплату комунальних послуг та енергоносіїв; підготовку об`єктів до опалювального сезону та заходи з енергозбереження; придбання медикаментів та перев`язувальних матеріалів; придбання води питної (зокрема бутильованої); забезпечення продуктами харчування; надання фінансової державної підтримки Фондом розвитку підприємництва суб`єктам підприємництва на компенсацію відсотків за кредитами та винагороди за договорами фінансового лізингу, а також фізичним особам - позичальникам на здешевлення вартості іпотечних кредитів; придбання та виготовлення бланків дипломів, свідоцтв та додатків до них для здобувачів освіти; придбання бланків для видачі ветеринарних та фітосанітарних документів; надання підтримки внутрішньо переміщеним та/або евакуйованим особам, придбання миючих та дезінфікуючих засобів (зокрема для закладів соціального захисту); оплату послуг зв`язку та поштових послуг, придбання засобів зв`язку, оплату за послуги інтернет-провайдерів за користування Інтернетом; придбання систем та засобів оповіщення та інформування населення, запчастин та матеріалів для їх ремонту та модернізації, оплата послуг з їх впровадження (встановлення), ремонту та технічного обслуговування; придбання конвертів, марок для відправки службової кореспонденції; придбання комплектувальних виробів і деталей для ремонту виробничого та невиробничого обладнання; витратних та інших матеріалів до комп`ютерної техніки та оргтехніки; придбання матеріалів, будівельних матеріалів, обладнання, інвентарю та інструментів для господарської діяльності, а також для благоустрою території; придбання господарських, будівельних товарів та інвентарю для проведення ремонтно-реставраційних робіт та ліквідації аварійного стану на пам`ятках культурної спадщини та пам`ятках архітектури господарським способом; придбання оргтехніки, комп`ютерної техніки (у тому числі придбання програмного забезпечення, яке передбачене разом з придбанням комп`ютерної техніки) для оцифрування музейних предметів; придбання засобів для реставрації та консервації робіт з музейними предметами; оплату послуг оренди приміщень; оплату за послуги із страхування орендованого приміщення; оплату послуг сторонніх фахівців; оплату послуг з монтажу, установки та ремонту охоронної та пожежної сигналізації, системи відеоспостереження; оплату послуг з пакування та транспортування музейних експонатів; оплату послуг з доступу в режимі он-лайн до електронних баз наукової та науково-технічної інформації, інформаційних ресурсів; оплату послуг з поточного ремонту та технічного обслуговування обладнання, техніки, механізмів, локальної мережі, охоронної сигналізації, систем вентиляції, технічного обслуговування та утримання в належному стані внутрішніх та зовнішніх мереж тепло-, водо-, електро-, газопостачання та водовідведення; оплату поточного ремонту об`єктів культурної спадщини та пам`яток архітектури; оплату інформаційних послуг, у тому числі з виготовлення та розміщення інформаційної продукції, послуг із розміщення інформації в засобах масової інформації; оплату ритуальних послуг (зокрема послуг з перевезення, поховання, доставки тіл померлих до моргів та бюро судово-медичної експертизи); придбання предметів ритуальної належності; оплату послуг з утримання місць поховання; оплату видатків із благоустрою населених пунктів; оплату послуг із захоронення біологічних відходів; оплату експлуатаційних послуг, пов`язаних з утриманням будинків і споруд та прибудинкових територій (зокрема вивіз сміття); оплату послуг з технічного обслуговування установок з доочистки води та біологічного очищення господарсько-побутових стічних вод; утримання та поточний ремонт світлофорних об`єктів, охорону приміщень бюджетних установ та заходи із захисту цих приміщень, заходи (зокрема ремонтні роботи) з усунення аварій в житловому фонді, бюджетних установах, закладах; послуги з поточного ремонту та обслуговування комп`ютерної та організаційної техніки, оплату послуг з адміністрування (обслуговування) програмного забезпечення; відрядження працівників бюджетних установ; придбання пально-мастильних матеріалів (талонів), запчастин та матеріалів для ремонту і оренду автомобільного транспорту; придбання матеріалів та запчастин для міського електричного транспорту (трамваїв, тролейбусів, електробусів, метрополітену); придбання шкільних автобусів; оплату послуг з технічного обслуговування і ремонту автомобільного транспорту; оплату послуг з обслуговування автомобільним транспортом; утримання та обслуговування електромереж; послуги прання, придбання та виготовлення білизни (зокрема постільної), рушників, матраців; оплату послуг з обслуговування протипожежної сигналізації, придбання засобів пожежогасіння, оплату послуг з перезарядки вогнегасників; експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення відповідно до встановленого мобілізаційного завдання (замовлення); аварійні, відновні роботи та експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах відповідно до переліків, затверджених обласними військовими адміністраціями на період дії воєнного стану з урахуванням пропозицій Міноборони, ДСНС, Держприкордонслужби та сільських, селищних, міських голів; утримання мереж зовнішнього освітлення, утримання вулично-шляхової мережі; будівництво, ремонт та облаштування споруд цивільного захисту (укриття, бомбосховища тощо); придбання ветеринарних препаратів, кормів для тварин; видатки, пов`язані з утриманням тварин; придбання реактивів, хімікатів, біопрепаратів (зокрема для науково-дослідних робіт, наукових цілей, лабораторних досліджень (випробувань) та навчального процесу); придбання спецодягу, захисного одягу тощо; оплату послуг за проведення акредитаційної процедури; плату за ліцензію, акредитацію (сертифікат) відповідно до законодавства, виплату роялті; оплату послуг, пов`язаних із забезпеченням діяльності лабораторій та наукових установ у галузі ветеринарної медицини, і послуг у сферах безпечності та окремих показників якості харчових продуктів, карантину і захисту рослин, насінництва та розсадництва; дослідження і розроблення, окремі заходи з виконання державних (регіональних) програм, субсидії та поточні трансферти підприємствам, установам та організаціям у частині оплати праці з нарахуваннями, придбання медикаментів та перев`язувальних матеріалів, забезпечення продуктами харчування, стипендій, оплати комунальних послуг та енергоносіїв; капітальні трансферти підприємствам, установам та організаціям у частині збільшення статутного капіталу Держмолодьжитла; внески до статутного капіталу стратегічно важливих підприємств (централізоване водопостачання та водовідведення, теплопостачання, громадський транспорт, забезпечення наземного обслуговування повітряних суден); придбання матеріалів для облаштування місць тимчасового перебування внутрішньо переміщених (евакуйованих) осіб; виконання ремонтно-будівельних робіт з реконструкції та капітального ремонту приміщень для розміщення внутрішньо переміщених (евакуйованих) осіб; придбання матеріалів для ремонту тепло-, водо-, електромереж; видатки на програми з підтримки Збройних Сил, заходи та роботи з територіальної оборони (зокрема матеріально-технічного забезпечення підрозділів територіальної оборони); придбання насіннєвого матеріалу, мінеральних добрив, засобів захисту рослин, послуг, пов`язаних з виробництвом сільськогосподарської продукції; оплату послуг із страхування цивільно-правової відповідальності власників наземного транспорту, водіїв відповідно до законодавства, оплату послуг із медичного огляду водіїв; виготовлення бланків документів, що посвідчують особу та підтверджують громадянство України, паспортів, бланків документів, що посвідчують особу та підтверджують її спеціальний статус, бланків інших документів, що відповідно до законодавства України потребують використання спеціальних елементів захисту, марок акцизного податку; придбання джерел резервного живлення; закупівлю та монтаж медичного обладнання згідно з переліком, затвердженим МОЗ, систем постачання медичного кисню, виконання ремонтно-будівельних робіт з реконструкції та капітального ремонту систем (мереж) киснепостачання; придбання запчастин та матеріалів для ремонту медичного обладнання, оплату послуг з ремонту, технічного обслуговування, повірки, введення в експлуатацію, забезпечення технологічних вимог для інсталяції медичного обладнання у закладах охорони здоров`я; оплату послуг, пов`язаних з пошуком та/або отриманням трансплантату гемопоетичних стовбурових клітин, у тому числі за кордоном; оплату донорського етапу послуг з органної трансплантації; видатки за рахунок коштів резервного фонду бюджету; оплату товарів, робіт та послуг, перерахування трансфертів місцевим бюджетам, що здійснюються під час реалізації проектів, виконання програм допомоги, які підтримуються Європейським Союзом, урядами іноземних держав, іноземними фінансовими та донорськими установами і міжнародними фінансовими організаціями, в тому числі на умовах співфінансування; виконання заходів і завдань державної та місцевих програм розвитку фізичної культури і спорту (організація і проведення спортивних заходів, участь у змаганнях, функціонування та фінансова підтримка закладів та організацій сфери фізичної культури і спорту); придбання та виготовлення студентських (учнівських) квитків державного зразка та їх карток, класних журналів, залікових книжок; оплату послуг з видання підручників та посібників для здобувачів освіти та працівників закладів освіти; оплату послуг з проведення експертиз електронної версії підручників; за витратами спеціального фонду державного та місцевих бюджетів на надання та обслуговування пільгових довгострокових кредитів на будівництво (реконструкцію) та придбання житла;

за іншими коштами з небюджетних рахунків Фонду розвитку підприємництва за напрямами, визначеними підпунктами 1 та 3 пункту 5 Порядку використання коштів державного бюджету, передбачених для забезпечення функціонування Фонду розвитку підприємництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24 січня 2020 р. № 29 (Офіційний вісник України, 2020 р., № 12, ст. 159); Державної спеціалізованої фінансової установи Державний фонд сприяння молодіжному житловому будівництву за напрямками, що визначені Порядком використання коштів, передбачених у державному бюджеті для збільшення статутного капіталу Державної спеціалізованої фінансової установи Державний фонд сприяння молодіжному житловому будівництву з подальшим спрямуванням на виконання Державної програми забезпечення молоді житлом на 2013-2023 роки, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 488 (Офіційний вісник України, 2011 р., № 35, ст. 1456); на оплату листків непрацездатності; на виплату депонованої заробітної плати; на здійснення компенсаційних виплат, передбачених Законом України Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи та інших соціальних виплат; органів державної виконавчої служби для обліку депозитних сум і зарахування стягнутих з боржників коштів та їх виплати стягувачам, у тому числі сплата аліментів відповідно до рішення суду; на використання особистих коштів засуджених та ув`язнених; на сплату основної грошової винагороди арбітражного керуючого; на повернення застави, що не була звернена в дохід держави; на повернення коштів, перерахованих як забезпечення виконання договору; на повернення забезпечувальних депозитів орендарям;

3) за іншими видатками та наданням кредитів.

Суд зазначає, що відповідно до ст.ст. 10, 12-2, 26 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» Указом Президента України від 24.02.2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» з 24.02.2022 року в Україні введений воєнний стан строком на 30 діб.

15 березня 2022р Верховна Рада затвердила Указ Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», яким продовжено дії воєнного стану ще на 30 днів - з 05 години 30 хв. 26 березня до 24 квітня включно.

21 квітня 2022 року Верховна Рада прийняла Закон України «Про затвердження Указу Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» від 19.04.2022 № 7300, за яким воєнний стан в Україні продовжують з 05:30 25 квітня 2022 року строком на 30 діб, до 25 травня 2022 року.

22 травня 2022 року Верховна Рада прийняла Закон України «Про затвердження Указу Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» від 17.05.2022 № 341, за яким воєнний стан в Україні продовжують з 05:30 25 травня 2022 року строком на 90 діб, до 23 серпня 2022 року.

15 серпня 2022 року Верховна Рада прийняла Закон України «Про затвердження Указу Президента України "Про продовження строку проведення загальної мобілізації» №2501-ІХ, яким затверджено Указ Президента України від 12 серпня 2022 року № 574/2022 "Про продовження строку проведення загальної мобілізації", за яким воєнний стан в Україні продовжують з 23 серпня 2022 року строком на 90 діб.

16 листопада 2022 року Верховна Рада прийняла Закон України №2738-IX «Про затвердження Указу Президента України від 7 листопада 2022 року № 757/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», за яким воєнний стан в Україні продовжують з 05 години 30 хвилин 21 листопада 2022 року строком на 90 діб.

Тобто, станом на час надходження на виконання до Державної казначейської служби України, як і станом на теперішній час на території України діє правовий режим воєнного стану.

На звернення позивача до Державної казначейської служби України, представнику позивача повідомлено, що виконавчий документ прийнято до виконання та виплата буде здійснена в порядку черговості та з урахуванням фінансової можливості держави. Також зазначено, що платіж віднесно до виплат третьої черги.

Таким чином, Головним управлінням ДКСУ в Одеській області та Головним управлінням ДПС в Одеській області не допущено протиправної бездіяльності при виконанні рішення.

З урахуванням зазначеного, суд дійшов висновку про відсутність підстав для задоволенні заяви представника товариства з обмеженою відповідальністю «РИСОІЛ УКРАЇНА» про встановлення судового контролю за виконанням рішення суду у справі № 420/3230/21.

Керуючись ст.ст. 248, 256, 293, 382 КАС України, суд,

УХВАЛИВ:

У задоволенні заяви представника товариства з обмеженою відповідальністю «РИСОІЛ УКРАЇНА» про встановлення судового контролю за виконанням рішення суду у справі № 420/3230/21 відмовити.

Ухвала суду набирає законної сили в порядку, визначеному ст.256 КАС України та може бути оскаржено до суду апеляційної інстанції в порядку ст.295 КАС України.

Суддя П.П.Марин

Дата ухвалення рішення09.01.2023
Оприлюднено12.01.2023
Номер документу108316261
СудочинствоАдміністративне
Сутьвстановлення судового контролю

Судовий реєстр по справі —420/3230/21

Ухвала від 09.01.2023

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Марин П.П.

Ухвала від 26.07.2022

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Марин П.П.

Ухвала від 09.12.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Бившева Л.І.

Ухвала від 01.12.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Желтобрюх І.Л.

Постанова від 01.11.2021

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Косцова І.П.

Ухвала від 07.09.2021

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Косцова І.П.

Ухвала від 07.09.2021

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Косцова І.П.

Ухвала від 20.07.2021

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Косцова І.П.

Ухвала від 20.07.2021

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Косцова І.П.

Ухвала від 20.07.2021

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Косцова І.П.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні