Ухвала
від 06.01.2023 по справі 947/25607/22
КИЇВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М. ОДЕСИ

Справа № 947/25607/22

Провадження № 1-кс/947/389/23

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

06.01.2023 року м.Одеса

Слідчий суддя Київського районного суду м. Одеси ОСОБА_1 , за участю секретаря ОСОБА_2 , слідчого СУ ГУНП в Одеській області ОСОБА_3 , розглянувши у відкритому судовому засіданні клопотання слідчого СУ ГУНП в Одеській області ОСОБА_3 , погоджене з прокурором відділу Одеської обласної прокуратури ОСОБА_4 , про проведення обшуку, -

ВСТАНОВИВ:

В провадженні СУ ГУНП в Одеській області перебувають матеріали досудового розслідування внесені до ЄРДР за № 42022162160000021 від 16.09.2022 року, за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ст.ст. 367 ч.1, 364 ч.2 КК України, за фактом службової недбалості службовими особами Чорноморської міської ради Одеської області під час формування матеріально-продовольчих резервів, що завдало істотної шкоди охоронюваним законом державним інтересам.

Як вбачається з клопотання, під час досудового розслідування, були встановлені адреси знаходження матеріально-продовольчих резервів та відповідних документів, зокрема: адміністративної будівлі Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області код ЄДРПОУ 25932851 за адресою: Одеська область, Одеський район, м. Чорноморськ, проспект Миру, буд. 33.

Слідчий звернулася до суду з клопотанням про проведення обшуку в адміністративній будівлі Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області код ЄДРПОУ 25932851 за адресою Одеська область, Одеський район, м. Чорноморськ, проспект Миру, буд. 33, мотивуючи клопотання наявністю достатніх підстав вважати, що за вказаною адресою можуть знаходитись речі та документи, які мають значення для встановлення обставин скоєння кримінального правопорушення, а саме: усі договори укладені в рамках функціонування матеріального резерву за період з моменту його утворення по теперішній час; документи в яких міститься інформація, щодо порядку створення матеріального резерву; документи в яких міститься інформація, щодо процедури закупівлі матеріально-товарних цінностей (із вказанням всіх контрагентів) за період з моменту його утворення по теперішній час; документи в яких міститься інформація, щодо приймання-передачі, в тому числі на відповідальне зберігання ТМЦ за період з моменту його утворення по теперішній час; документи в яких визначено відповідальних осіб за ТМЦ; документи в яких міститься інформація, щодо порядку визначення місця зберігання ТМЦ відповідно до норм визначених законодавством; документи, щодо якості усієї харчової продукції, згідно діючого законодавства (документи, що відображають товарні та якісні характеристики товару (товарно-супровідні документи, сертифікати відповідності, свідоцтво про походження, акти ідентифікації та ін.), нормативно-технічну документацію, за якими були виготовлені об`єкти дослідження, якщо такі маються, висновок державної санітарно-гігієнічної експертизи, висновок Держпродспоживслужби України, звіт про безпечність харчової продукції; висновок фахівців у галузі хімічних, фізичних, біологічних досліджень щодо інформації про харчовий продукт, а саме вид сировини, масову частку м`яса з жиром, масову частку жиру, масову частку кухонної солі, наявність сторонніх домішок та ін., та відповідності фізико-хімічних показників вимогам ДСТУ 4450:2005); документи, щодо підстав списання ТМЦ (порядок списання, акти списання, договори на утилізацію продукції та ні.); документи, щодо відпуску ТМЦ матеріального резерву; документи в яких міститься інформація, щодо поновлення матеріального резерву; бухгалтерська документація (накладні, звітність, списання, перерахування коштів та інше), щодо усіх процесів за весь час функціонування матеріального резерву; інформацію про суму бюджетних коштів яка вже профінансована на закупівлю ТМЦ матеріального резерву Чорноморської міської територіальної громади Одеського району Одеської області станом на 21.12.2022 з розбивкою на : постачальник; дата, № договору, назва предмету закупівлі, одиниця виміру, кількість, вартість одиниці, загальна сума, місце зберігання (з ким укладено договір, дата, адрес зберігання), наявність, а також електронні носії інформації на яких може міститься вказана документація чи інформація, чорнові записи, які свідчать про вчинення вказаного кримінального правопорушення та інших документів, які мають значення для досудового розслідування та містять відомості щодо причетності до скоєння службовими особами Чорноморської міської ради Одеської області під час формування матеріально-продовольчих резервів кримінальних правопорушень, передбачених ч. 1 ст. 367, ч. 2 ст. 364 КК України.

Вивчивши клопотання та матеріали які обґрунтовують доводи клопотання, вислухавши думку слідчого, приходжу до наступного.

Як вбачається з клопотання, під час досудового розслідування, встановлено, що вказані в клопотанні документи та предмети можуть знаходитись за адресою: Одеська область, Одеський район, м. Чорноморськ, проспект Миру, буд. 33 , право власності на яку належить територіальній громаді в особі Чорноморської міської ради Одеської області ЄДРПОУ 25932851.

Згідно ст. 234 КПК України обшук проводиться з метою виявлення та фіксації відомостей про обставини вчинення кримінального правопорушення, відшукання знаряддя кримінального правопорушення або майна, яке було здобуте у результаті його вчинення, а також встановлення місцезнаходження розшукуваних осіб. Клопотання про проведення обшуку повинно містити, зокрема, індивідуальні або родові ознаки речей, документів, іншого майна або осіб, яких планується відшукати, а також їхній зв`язок із вчиненим кримінальним правопорушенням; обґрунтування того, що доступ до речей, документів або відомостей, які можуть у них міститися, неможливо отримати органом досудового розслідування у добровільному порядку шляхом витребування речей, документів, відомостей відповідно до частини другої статті 93 цього Кодексу, або за допомогою інших слідчих дій, передбачених цим Кодексом.

Вважаю, що слідчим у судовому засіданні надані матеріали досудового слідства, які свідчать про наявність достатніх підстав вважати, що було вчинено кримінальне правопорушення, відшукуванні речі і предмети можуть бути використані як докази та мають значення для всебічного, повного та об`єктивного розслідування кримінального провадження, а також можуть знаходитися за вказаною в клопотанні адресою.

Тобто слідчим доведено достатньо підстав, передбачених ч.5 ст.234 КПК України, для задоволення клопотання.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 234, 235, 236, 369 ч.2, 370, 372 КПК України,

УХВАЛИВ:

Клопотання слідчого СУ ГУНП в Одеській області ОСОБА_3 - задовольнити.

Надати дозвіл слідчому відділу розслідування особливо тяжких злочинів СУ ГУНП в Одеській області старшому лейтенанту поліції ОСОБА_3 , іншим слідчим, які входять до складу групи слідчих, прокурорам, які входять до складу групи прокурорів, із залученням за дорученням слідчого оперативних співробітників Управління СБУ в Одеській області, на проведення обшуку адміністративної будівлі Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області код ЄДРПОУ 25932851 за адресою Одеська область, Одеський район, м. Чорноморськ, проспект Миру, буд. 33, з метою відшукання та вилучення речей та документів, які мають значення для досудового розслідування, а саме: усі договори укладені в рамках функціонування матеріального резерву за період з моменту його утворення по теперішній час; документи в яких міститься інформація, щодо порядку створення матеріального резерву; документи в яких міститься інформація, щодо процедури закупівлі матеріально-товарних цінностей (із вказанням всіх контрагентів) за період з моменту його утворення по теперішній час; документи в яких міститься інформація, щодо приймання-передачі, в тому числі на відповідальне зберігання ТМЦ за період з моменту його утворення по теперішній час; документи в яких визначено відповідальних осіб за ТМЦ; документи в яких міститься інформація, щодо порядку визначення місця зберігання ТМЦ відповідно до норм визначених законодавством; документи, щодо якості усієї харчової продукції, згідно діючого законодавства (документи, що відображають товарні та якісні характеристики товару (товарно-супровідні документи, сертифікати відповідності, свідоцтво про походження, акти ідентифікації та ін.), нормативно-технічну документацію, за якими були виготовлені об`єкти дослідження, якщо такі маються, висновок державної санітарно-гігієнічної експертизи, висновок Держпродспоживслужби України, звіт про безпечність харчової продукції; висновок фахівців у галузі хімічних, фізичних, біологічних досліджень щодо інформації про харчовий продукт, а саме вид сировини, масову частку м`яса з жиром, масову частку жиру, масову частку кухонної солі, наявність сторонніх домішок та ін., та відповідності фізико-хімічних показників вимогам ДСТУ 4450:2005); документи, щодо підстав списання ТМЦ (порядок списання, акти списання, договори на утилізацію продукції та ні.); документи, щодо відпуску ТМЦ матеріального резерву; документи в яких міститься інформація, щодо поновлення матеріального резерву; бухгалтерська документація (накладні, звітність, списання, перерахування коштів та інше), щодо усіх процесів за весь час функціонування матеріального резерву; інформацію про суму бюджетних коштів яка вже профінансована на закупівлю ТМЦ матеріального резерву Чорноморської міської територіальної громади Одеського району Одеської області станом на 21.12.2022 з розбивкою на : постачальник; дата, № договору, назва предмету закупівлі, одиниця виміру, кількість, вартість одиниці, загальна сума, місце зберігання (з ким укладено договір, дата, адрес зберігання), наявність; а також електронні носії інформації на яких може міститься вказана документація чи інформація, чорнові записи, які свідчать про вчинення вказаного кримінального правопорушення та інших документів, які мають значення для досудового розслідування та містять відомості щодо причетності до скоєння службовими особами Чорноморської міської ради Одеської області під час формування матеріально-продовольчих резервів кримінальних правопорушень, передбачених ч. 1 ст. 367, ч. 2 ст. 364 КК України.

Визначити строк дії ухвали - протягом тридцяти днів з дня її постановлення, тобто до 05.02.2023 року.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудКиївський районний суд м. Одеси
Дата ухвалення рішення06.01.2023
Оприлюднено12.01.2024
Номер документу108333898
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про проведення обшуку житла чи іншого володіння особи

Судовий реєстр по справі —947/25607/22

Ухвала від 28.12.2023

Кримінальне

Київський районний суд м. Одеси

Тонконоженко М. М.

Ухвала від 03.04.2023

Кримінальне

Київський районний суд м. Одеси

Тонконоженко М. М.

Ухвала від 03.04.2023

Кримінальне

Київський районний суд м. Одеси

Тонконоженко М. М.

Ухвала від 13.01.2023

Кримінальне

Київський районний суд м. Одеси

Тонконоженко М. М.

Ухвала від 13.01.2023

Кримінальне

Київський районний суд м. Одеси

Тонконоженко М. М.

Ухвала від 06.01.2023

Кримінальне

Київський районний суд м. Одеси

Тонконоженко М. М.

Ухвала від 05.01.2023

Кримінальне

Одеський апеляційний суд

Литвиненко І. І.

Ухвала від 05.01.2023

Кримінальне

Київський районний суд м. Одеси

Тонконоженко М. М.

Ухвала від 03.11.2022

Кримінальне

Київський районний суд м. Одеси

Тонконоженко М. М.

Ухвала від 03.11.2022

Кримінальне

Київський районний суд м. Одеси

Тонконоженко М. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні