Справа № 496/4365/21
Провадження № 1-кс/496/57/23
У Х В А Л А
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
12 січня 2023 року м. Біляївка
Біляївський районний суд Одеської області у складі:
слідчого судді ОСОБА_1
за участю секретаря ОСОБА_2
розглянув у відкритому судовому засіданні в м. Біляївка клопотання слідчого СВ Одеського РУП №2 ГУНП в Одеській області ОСОБА_3 про надання тимчасового доступу до речей та документів, за матеріалами досудового розслідування, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №42021162250000008 від 02.06.2021 року, за ознаками ч.1 ст.191 КК України, -
В С Т А Н О В И В:
Слідчий звернувся до суду з вказаним клопотанням. Свої вимоги мотивує тим, що в провадженні СВ Одеського районного управління поліції № 2 ГУНП в Одеській області перебувають матеріали досудового розслідування, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за 42021162250000008 від 02.06.2021 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 191 КК України, за фактом можливого привласнення чужого майна під час реконструкції дитячого садочку « ІНФОРМАЦІЯ_1 » в с. Удобне Одеського району Одеської області. Так, в ході досудового розслідування надійшов лист з громадської організації « ІНФОРМАЦІЯ_2 про те, що в ході моніторингу сайту « ІНФОРМАЦІЯ_3 » зацікавила інформація щодо проведення «Реконструкції дитячого садочку « ІНФОРМАЦІЯ_1 » в АДРЕСА_1 », код закупівлі робіт UА-2018-09-04-000382-а. Замовником даної реконструкції виступає ІНФОРМАЦІЯ_4 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ). Переможцем даних торгів на виконання робіт за бюджетні кошти за результатами проведеного конкурсу було обрано ПП « ОСОБА_4 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), запропонувало найнижчу ціну - 10 347 000, 00 гривень. 09.10.2018 року між ІНФОРМАЦІЯ_4 та ПП « ОСОБА_4 » було укладено договір №46 на проведення «Реконструкції дитячого садочку « ІНФОРМАЦІЯ_1 » в АДРЕСА_1 » в сумі 10 347 000, 00 гривень. Відповідно до наявної інформації сайту « ІНФОРМАЦІЯ_5 » станом на 31.12.2019, сума оплачених робіт склала 10 296 997,24 гривень, що менше суми договору лише на 50 002,76 гривень. Зазначене вказує на те, що практично всі зобов?язання за договором були виконані замовником та підрядником робіт. Незважаючи на вищевикладене в 2019 році ІНФОРМАЦІЯ_4 було прийнято рішення про оголошення UA-2019-12-16-004213-b «Корегування робіт» з Реконструкції дитячого садочку « ІНФОРМАЦІЯ_1 » в АДРЕСА_1 . Замовником було прийнято рішення про застосування переговорної процедури з ПП « ОСОБА_4 ». За результатами переговорів 27.12.2019 між ІНФОРМАЦІЯ_4 та ПП « ОСОБА_4 » було укладено договір на суму 2 192 345,80 гривень. Відповідно до «Обгрунтування» Головний (первинний) договір про виконання робіт №46 від 09.10.2018 року був виконаний (підрядною організацією ПП « ОСОБА_4 » на суму 10 347 000 гривень з ПДВ. Зазначене також може підвереджувати факт безпідставного проведення корегування робіт». Крім цього, Замовник не завантажив в систему « ІНФОРМАЦІЯ_5 » інформацію, які конкретні види робіт необхідно було виконати в ході корегування. Вищенаведене, може вказувати на можливу попередню змову між замовником ІНФОРМАЦІЯ_4 та підрядником ПП « ОСОБА_4 » з метою привласнення бюджетних коштів, можливий факт знищення обсягів та вартості робіт, а по деяким видам робіт подвійне внесення в Форми КБ-2в. 26.08.2021 на адресу ПП « ОСОБА_4 » направлено запит №61.4-3693 про надання копій документів по фінансово-господарським взаємовідносинам з ІНФОРМАЦІЯ_6 по договору №46 від 09.10.2018 на проведення «Реконструкції дитячого садочку « ІНФОРМАЦІЯ_1 » в АДРЕСА_1 » та по договору від 27.12.2019 на «Корегування робіт» з «Реконструкції дитячого садочку « ІНФОРМАЦІЯ_1 » в АДРЕСА_1 ». Однак, запит СВ відділення поліції №2 ОРУП №2 ГУНП в Одеській області посадові особи ПП « ОСОБА_4 » проігнорували та не надали відповідну відповідь. Враховуючи викладене, виникла необхідність здійснити тимчасовий доступ до оригіналів речей та документів, які перебувають у володінні ПП « ОСОБА_4 », код ЄРДПОУ НОМЕР_2 , юридична адреса АДРЕСА_2 (відповідно до інформації з Prozorro ПП " ОСОБА_4 " код ЄРДПОУ НОМЕР_2 , розташоване за адресою: АДРЕСА_3 ). На даний час, досудовим розслідуванням зазначеного кримінального провадження, з метою надання відповідної кримінально-правової кваліфікації незаконним діям осіб, а також встановленню всіх осіб, причетних до вчинення кримінального правопорушення, виникла необхідність у встановленні обставин, що мають значення для кримінального провадження, у зв`язку з чим, виникла необхідність у проведенні заходу забезпечення кримінального провадження тимчасового доступу до речей і документів, що містять охоронювану законом таємницю Враховуючи викладене та те, що іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою перерахованих документів немає можливості, за відсутності зазначених документів, а вищезазначений перелік документів має велике значення для досудового розслідування та необхідні для проведення будівельно-технічної експертизи, а також з метою недопущення знищення оригіналів документів та внесення змін до них, необхідно здійснити тимчасовий доступ до таких (здійснити їх виїмку) з метою ознайомитися з ними та вилучити їх оригінали, у зв`язку із чим слідчий звернувся до суду з вказаним клопотанням.
Відповідно довимог ч.2ст.163КПУК України,розгляд клопотанняпроводиться безвиклику особи,у володінніякої знаходятьсявищезазначені документи,а самебез представника ПП « ОСОБА_4 », оскільки існують підстави вважати, що існує реальна загроза зміни або знищення вказаних в клопотанні документів.
Слідчий до судового засідання не з`явився.
Вивчивши матеріали справи, вважаю, що заявлене клопотання підлягає задоволенню з наступних підстав.
Статтею 160 КПК України передбачено, що сторони кримінального провадження мають право звернутися до слідчого судді під час досудового розслідування чи суду під час судового провадження із клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів, за винятком зазначених у статті 161 цього Кодексу.
Клопотання прокурора, яке надійшло до суду, відповідає вимогам КПК України.
Згідно з ч. 5, 6 ст.163 КПК України слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи:
1) перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи;
2) самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні;
3) не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.
Слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження, крім обставин, передбачених частиною п`ятою цієї статті, доведе можливість використання як доказів відомостей, що містяться в цих речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів.
Згідно ч.7 ст.163 КПК України, слідчий суддя, суд в ухвалі про надання тимчасового доступу до речей і документів може дати розпорядження про надання можливості вилучення речей і документів, якщо сторона кримінального провадження доведе наявність достатніх підстав вважати, що без такого вилучення існує реальна загроза зміни або знищення речей чи документів, або таке вилучення необхідне для досягнення мети отримання доступу до речей і документів.
Слідчим доведено, що документи які перебувають у володінні ПП « ОСОБА_4 » самі по собі мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні - можуть сприяти розкриттю кримінального правопорушення. Крім того, можливість використання як доказів відомостей, що містяться в цих речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів, знайшла своє підтвердження у судовому засіданні, виходячи з чого суд вважає, що клопотання підлягає задоволенню.
Керуючись ст. ст. 159-164,166 КПК України,-
ПОСТАНОВИВ:
Клопотання слідчого СВ Одеського РУП №2 ГУНП в Одеській області ОСОБА_3 про надання тимчасового доступу до речей та документів про надання тимчасового доступу до речей та документів задовольнити.
Надати слідчому слідчого відділу Одеського РУП №2 ГУНП в Одеській області лейтенанту поліції ОСОБА_3 , в тому числі слідчим: ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 , ОСОБА_10 , ОСОБА_11 , ОСОБА_12 , ОСОБА_13 , ОСОБА_14 , ОСОБА_15 , ОСОБА_16 та іншим слідчим, які входять до складу слідчої групи по розслідуванню кримінального провадження №42021162250000008 від 02.06.2021, та прокурорам групи прокурорів у вказаному кримінальному провадженні дозвіл на тимчасовий доступ до речей та документів, які перебувають у володінні ПП « ОСОБА_4 », код ЄРДПОУ НОМЕР_2 , юридична адреса АДРЕСА_2 (відповідно до інформації з Prozorro ПП " ОСОБА_4 " код ЄРДПОУ НОМЕР_2 , розташоване за адресою: АДРЕСА_3 ), а саме:
-договір №46 від 09.10.2018 та договір від 27.12.2019 з усіма додатками до них;
-договір №46 від 09.10.2018 на проведення «Реконструкції дитячого садочку « ІНФОРМАЦІЯ_1 » в АДРЕСА_1 » в сумі 10347000,0 грн. з усіма додатками до нього; додаткові угоди зазначеного договору; дефектний акт; договірну ціну; локальний кошторис; календарний графік виконаних будівельних робіт; довідки вартості виконаних будівельних робіт та витрат; акти прихованих робіт, паспорти та сертифікати якості на будівельні матеріали, які були використані для будівельних робіт; робочі креслення по системі пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, системи централізованого пожежного спостерігання, робочий проект по використанню будівельних робіт по вказаному об`єкту; виконавчі схеми виконавчих робіт (загальний журнал ведення будівельних робіт, матеріальний звіт) та інші наявні документи;
-договір від 27.12.2019 на проведення «Корегування робіт» з «Реконструкції дитячого садочку « ІНФОРМАЦІЯ_1 » в АДРЕСА_1 », в сумі 2192345,80 грн. з усіма додатками до нього; додаткові угоди зазначеного договору; дефектний акт; договірну ціну; локальний кошторис; календарний графік виконання робіт; висновок Укрдержбудекспертизи; акти приймання виконаних будівельних робіт, довідки вартості виконаних будівельних робіт та витрат; договір на здійснення технічного нагляду по вказаному об?єкту; журнал здійснення технічного нагляду; авторського нагляду; акти прихованих робіт, паспорти та сертифікати якості на будівельні матеріали, які були використані для будівельних робіт; робочі креслення по системі пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, системи централізованого пожежного спостерігання, робочий проект по виконанню будівельних робіт по вказаного об?єкту; виконавці схеми виконаних робіт (загальний журнал ведення будівельних робіт, матеріальний звіт) та інші наявні документи;
-проектно-кошторисну. документацію (локальний кошторис, дефектні акти, договірну ціну, графік виконання будівельних робіт, робочий проект по виконанню будівельних робіт по вказаного об?єкту; виконавці схеми виконаних робіт, матеріальний звіт;
-довідки про вартість виконаних робіт, акти виконаних робіт форми КБ-28, КБ-3, акти на приховані роботи;
-все наявне листування з ІНФОРМАЦІЯ_6 по виконанню даних робіт;
-все наявне листування з ІНФОРМАЦІЯ_4 ( ІНФОРМАЦІЯ_7 , житлово-комунального господар);
-документи на підставі яких виникла необхідність в проведенні додаткових робіт по вказаному об?єкту та коригування основного проекту;
-загальний журнал робіт по виконанню будівництва дитячого садку за адресою: АДРЕСА_1 ;
-відомість контрольних вимірів по виконанню будівництва дитячого садку за адресою: АДРЕСА_1 ;
-виконавчі креслення по виконанню будівництва дитячого садку за адресою: АДРЕСА_1 ;
-договори на поставку товарів, накладні, товаротранспортні накладні;
-паспорта на будівельні матеріали, конструкції та вироби, використані під час виконання будівництва дитячого садку за адресою: АДРЕСА_1 ;
-договори оренди транспортних засобів;
-перелік найманих працівників за період з 09.10.2018 по теперішній час з зазначенням П.І.Б., займаної посади та контактного номеру телефону, з наданням трудових договорів, наказів про призначення на посади;
-копії підтверджуючих документів про адреси знаходження офісних та складських приміщень, де фактично здійснюється господарська діяльність та зберігаються будівельні матеріали, які використовуються для виконання зазначених робіт;
-документи щодо наявності на підприємстві власного обладнання, машин та механізмів або договори оренди;
-документація на вивіз будівельного сміття під час виконання будівництва дитячого садку за адресою: АДРЕСА_1 ;
-договори субпідряду з виконавцями робіт, які виконували будівництво дитячого садку за адресою: АДРЕСА_1 (за наявності);
-складові фактичних загальновиробничих витрат та первинна документація, що їх підтверджує, при виконанні будівництва дитячого садку за адресою: АДРЕСА_1 ;
-дані з фактично виплаченої заробітної плати робітників, які були задіяні при виконанні будівництва дитячого садку за адресою: АДРЕСА_1 ;
-дані з фактичних витрат на проведені геодезичні роботи та підтвердження ix виконання (технічні звіти, геодезичні звіти, журнали геодезичного моніторингу, тощо), які були здійснені при виконанні будівництва дитячого садку за адресою: дані з фактично виплаченої заробітної плати робітників, які були задіяні при виконанні будівництва дитячого садку за адресою: АДРЕСА_1 ;
-первинна документація по розрахункам із субпідрядниками, які були задіяні при виконанні будівництва дитячого садку за адресою: дані з фактично виплаченої заробітної плати робітників, які були задіяні при виконанні будівництва дитячого садку за адресою: АДРЕСА_1 ;
-акти форми M-15 та M15a;
-проект організації будівництва (ПОБ) на виконання будівництва дитячого садку за адресою: дані з фактично виплаченої заробітної плати робітників, які були задіяні при виконанні будівництва дитячого садку за адресою: АДРЕСА_1 ;
-проекти виконання (ПВР) будівництва дитячого садку за адресою: дані з фактично виплаченої заробітної плати робітників, які були задіяні при виконанні будівництва дитячого садку за адресою: АДРЕСА_1 ;
-документи про призначення на посаду директора ПП « ОСОБА_17 » та уставні документи ПП.
Роз`яснити посадовим особам ПП « ОСОБА_4 », що у разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями КПК з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.
Строк дії ухвали два місяці з дня її постановлення.
Ухвала оскарженню не підлягає, але заперечення проти неї може бути подано під час підготовчого провадження в суді.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Біляївський районний суд Одеської області |
Дата ухвалення рішення | 12.01.2023 |
Оприлюднено | 10.05.2024 |
Номер документу | 108379494 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів |
Кримінальне
Біляївський районний суд Одеської області
Драніков С. М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні