Справа №463/115/23
Провадження №1-кс/463/236/23
У Х В А Л А
щодо відсторонення від посади
11 січня 2023 року слідчий суддя Личаківського районного суду м. Львова ОСОБА_1 , з участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 , в режимі відеоконференції прокурора ОСОБА_3 , підозрюваного ОСОБА_4 , захисника ОСОБА_5 , розглянувши клопотання старшого слідчого Головного слідчого управління Державного бюро розслідувань ОСОБА_6 , погоджене прокурором другого відділу другого управління процесуального керівництва досудовим розслідуванням та підтримання публічного обвинувачення Департаменту нагляду за додержанням законів органами Державного бюро розслідувань Офісу Генерального прокурора ОСОБА_3 , про відсторонення від посади
ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , уродженця російської федерації, громадянина України, який проживає за адресою: АДРЕСА_1 ,
підозрюваного у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч.2 ст.364 КК України, -
встановив:
слідчий звернувся до слідчого судді Личаківського районного суду м. Львова з клопотанням, погодженим прокурором, про відсторонення підозрюваного у кримінальному провадженні №62021000000000767 від 17.09.2021 ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , від посади головного державного інспектора відділу митного оформлення № 2 митного поста «Східний» Київської митниці, в межах строку досудового розслідування, тобто до 05.03.2023.
Клопотання обґрунтовує тим, що слідчими другого відділу Управління з досудового розслідування кримінальних правопорушень у сфері службової діяльності Головного слідчого управління Державного бюро розслідувань (далі ДБР) здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні №62021000000000767 від 17.09.2021 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 364 КК України.
Згідно з наказом Директора Державного бюро розслідувань від 04.03.2022 №121-дск «щодо деяких питань організації роботи слідчих другого відділу Управління з досудового розслідування кримінальних правопорушень у сфері службової діяльності Головного слідчого управління» визначено місцем здійснення досудового розслідування кримінальних проваджень слідчими зазначеного слідчого відділу з 01.03.2022 на період воєнного стану в Україні до окремого наказу Державного бюро розслідувань Територіальне управління Державного бюро розслідувань, розташованого у місті Львові.
В ході здійснення досудового розслідування встановлено, що ОСОБА_4 згідно з наказом Київської митниці ДФС від 17.12.2014 №105-О «Про переведення», переведений з 18.12.2014 з посади старшого державного інспектора відділу митного оформлення № 1 митного поста «Святошин» на посаду головного державного інспектора відділу митного оформлення № 5 митного поста «Бориспіль аеропорт» Київської митниці ДФС.
Отже, перебуваючи на посаді головного державного інспектора відділу №5 митного поста «Бориспіль аеропорт» Київської митниці ДФС, постійно виконуючи функції представника влади, який є відповідно до ч. 3 ст. 18 та прим. до ст. 364 КК України службовою особою і, відповідно до ч. 1 ст. 2 Закону України «Про державний захист суддів, працівників апарату суду і працівників правоохоронних органів» будучи працівником правоохоронного органу, ОСОБА_4 зобов`язаний суворо дотримуватися вимог Конституції України та норм чинного законодавства.
Відповідно до посадової інструкції головного державного інспектора відділу митного оформлення № 5 митного поста «Бориспіль аеропорт» Київської митниці ДФС, затвердженої 19.12.2016 в.о. начальника Київської митниці ДФС ОСОБА_7 , з якою 19.12.2016 ОСОБА_4 ознайомився під підпис та отримав її копію, у своїй діяльності головний державний інспектор керується Конституцією України, законами України «Про державну службу», «Про запобігання корупції», «Про засади запобігання і протидії корупції», Митним кодексом України та іншими законами України, актами Президента України, Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, Міністерства фінансів України, наказами Державної фіскальної служби України, а також наказами митниці, положеннями про митний пост, відділ, цією посадовою інструкцією.
Разом зтим,всупереч вимогамст.1,7,4,69,257,264,269,282,334,335,336,337,490,491,544Митного кодексуУкраїни,Положення промитні декларації,затвердженого постановоюКабінету МіністрівУкраїни від21.05.2012№450«Питання,пов`язані іззастосуванням митнихдекларацій»,наказів Міністерствафінансів Українивід 31.07.2015№684«Про затвердженняПорядку здійсненняаналізу таоцінки ризиків,розроблення іреалізації заходівз управлінняризиками длявизначення формта обсягівмитного контролю»та від30.05.2012№631«Про затвердженняПорядку виконаннямитних формальностейпри здійсненнімитного оформленнятоварів іззастосуванням митноїдекларації набланку єдиногоадміністративного документа»,наказу Міністерствафінансів Українивід 30.05.2012№650«Про затвердженняПорядку роботивідділу митнихплатежів,підрозділу митногооформлення митногооргану тамитного постапри вирішенніпитань класифікаціїтоварів,що переміщуютьсячерез митнийкордон України»,наказу Міністерствафінансів Українивід 30.05.2012№ 651«Про затвердженняПорядку заповненнямитних деклараційна бланкуєдиного адміністративногодокументу» та своєї посадової інструкції, ОСОБА_4 , перебуваючи на займаній посаді, зловживаючи своїм службовим становищем, діючи умисно та в інтересах ТОВ «Інтерпроінвест» (ЄДРПОУ 31520157), всупереч інтересам служби та з метою отримання неправомірної вигоди вказаним суб`єктом господарської діяльності використав надані йому службові повноваження з метою ухилення ТОВ «Інтерпроінвест» від сплати обов`язкових платежів (ввізного мита та податку на додану вартість), що спричинило тяжкі наслідки державним інтересам у вигляді ненадходження до бюджету України митних платежів за наступних обставин.
Так, 11.05.2017 о 15 год. 06 хв. головним державним інспектором митного поста «Бориспіль аеропорт» Київської митниці ДФС ОСОБА_4 прийнято до митного оформлення митну декларацію № UA125100/2017/311161 подану митним брокером ПП «Л.Е.А.» (ЄДРПОУ 39031811) відповідно до умов договору № 13/16 укладеного 16.08.2016 з імпортером ТОВ «Інтерпроінвест» з однієї сторони, та компанія «Baltic Armaments Co.» LTD (Естонія) з іншої.
Відповідно до вказаної митної декларації на митну територію України ввезено такі товари: продукція оборонного призначення коліматорний приціл до автомату «Малюк», мушка та приціл до автомату « ОСОБА_8 », тактична рукоятка до автомату « ОСОБА_8 », тактичний ліхтарик до автомату «Малюк» Виробник: Emissive Energy Corp. Відправник та контрактоутримувач: «Baltic Armaments Co.» LTD (Естонія). Країна відправлення та торгівельна країна: Естонія.
Всі митні формальності за вказаною митною декларацією виконувались ОСОБА_4 одноособово.
У той же день, ОСОБА_4 , в порушення вказаних вимог законодавства та своєї посадової інструкції, зловживаючи своїм службовим становищем, діючи умисно, всупереч інтересам служби, в інтересах ТОВ «Інтерпроінвест», використав надані йому службові повноваження з метою ухилення від сплати обов`язкових платежів ТОВ «Інтерпроінвест» (ввізного мита та податку на додану вартість) та здійснив митне оформлення товарів, а саме: товару № 1 «1. Продукція оборонного призначення. Комплектуючі, спеціально призначені для виготовлення або використання з автоматами "Малюк": Коліматорний приціл - 225 шт.», код товару 9013 10 00 00 згідно з УКТ ЗЕД, застосовано ставку ввізного мита у розмірі 10% (СП 06 нараховано умовно) та податок на додану вартість з товарів, ввезених на територію України суб`єктами господарювання у розмірі 20% (СП 06 нараховано умовно); товару № 2 «1. Продукція оборонного призначення. Комплектуючі, спеціально призначені для виготовлення або використання з автоматами "Малюк": Мушка та приціл - 225 шт., Тактична рукоятка - 225 шт.», код товару 9305 20 00 90 згідно з УКТ ЗЕД, застосовано ставку ввізного мита у розмірі 5% (СП 06 нараховано умовно) та податок на додану вартість з товарів, ввезених на територію України суб`єктами господарювання у розмірі 20% (СП 06 нараховано умовно); товару № 3 «1. Продукція оборонного призначення. Комплектуючі, спеціально призначені для виготовлення або використання з автоматами "Малюк": тактичний ліхтарик, що закріплюється на автоматі -225 шт.», код товару 8513 10 00 00 згідно з УКТ ЗЕД, застосовано ставку ввізного мита у розмірі 10% (СП 06 нараховано умовно) та податок на додану вартість з товарів, ввезених на територію України суб`єктами господарювання у розмірі 20% (СП 06 нараховано умовно).
Таким чином, ОСОБА_4 застосувавши пільгу зі звільнення від оподаткування надав імпортеру ТОВ «Інтерпроінвест», без законних на те підстав можливість не сплачувати обов`язкові митні платежі
При цьому, під час здійснення митного оформлення за митною декларацією № UA125100/2017/311161 ОСОБА_4 було достовірно відомо, що відповідно до п. 20 ч. 1 ст. 282 Митного кодексу України, у випадках, встановлених цим Кодексом та іншими законами з питань оподаткування, при ввезенні на митну територію України або вивезенні за її межі від оподаткування митом звільняється продукція оборонного призначення, визначена такою згідно з п. 9 ст. 1 Закону України «Про державне оборонне замовлення» (Закон № 464-XIV), що класифікується за такими групами, товарними позиціями та підкатегоріями УКТ ЗЕД: 3601, 3602; 3603 (тільки для ударних капсулів, детонаторів, що використовуються в оборонних цілях), 3604 90 00 00 (тільки для освітлювальних та сигнальних ракет, що використовуються в оборонних цілях); 8702-8705 (тільки для пасажирських та вантажних автомобілів звичайного типу, які використовуються в оборонних цілях та мають легку броню або обладнані з`ємною бронею); 8710 00 00 00; 8802, 8803 (тільки для безпілотних літальних апаратів з озброєнням чи без озброєння, що використовуються в оборонних цілях, їх частини); 8804 (тільки для парашутів та інших пристроїв, призначених для десантування військовослужбовців та/або військової техніки); групи 90 (тільки для біноклів, приладів нічного бачення, тепловізорів, захисних окулярів, телескопічних прицілів та інших оптичних пристроїв для військової зброї, якщо вони не поставлені разом із військовою зброєю, для якої вони призначені, інших оптичних, навігаційних та топографічних приладів та інструментів, що використовуються в оборонних цілях); групи 93, крім включених до товарних позицій 9303-9304, а також 9305 (тільки призначених для виробів товарних позицій 9303-9304), 9306 90 90 00 та 9307.
Крім того, під час здійснення митного оформлення за вказаною митною декларацією ОСОБА_4 також було достовірно відомо, що згідно з п. 32 підр. 2 розд. ХХ Податкового Кодексу України, тимчасово, на період проведення антитерористичної операції та/або здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії російської федерації у Донецькій та Луганській областях, що здійснюються шляхом проведення операції Об`єднаних сил (ООС), та/або запровадження воєнного стану відповідно до законодавства, звільняються від оподаткування податком на додану вартість операції з ввезення на митну територію України та постачання на митній території України продукції оборонного призначення, визначеної такою згідно з п. 9 ст. 1 Закону України «Про державне оборонне замовлення», що класифікується за такими групами, товарними позиціями та підкатегоріями УКТ ЗЕД: 3601, 3602; 3603 (тільки для ударних капсулів, детонаторів, що використовуються в оборонних цілях), 3604 90 00 00 (тільки для освітлювальних та сигнальних ракет, що використовуються в оборонних цілях); 8525 60 00 00, 8529 90 20 00 (тільки для апаратури для передачі та приймання голосу, зображень та іншої інформації, включаючи апаратуру для комунікації в мережі дротового або бездротового зв`язку, апаратури прослуховування направленої дії, радіостанцій ультракороткохвильового і короткохвильового діапазону військового призначення, розвідувально-сигнальної апаратури, їх частин і приладдя, у разі якщо постачання (закупівля) таких товарів здійснюється для державних замовників з оборонного замовлення); 8702-8705 (тільки для пасажирських та вантажних автомобілів звичайного типу, що використовуються в оборонних цілях та мають легку броню або обладнані з`ємною бронею); 8710 00 00 00; 8802, 8803 (тільки для безпілотних літальних апаратів з озброєнням чи без озброєння, що використовуються в оборонних цілях, їх частини); 8804 (тільки для парашутів та інших пристроїв, призначених для десантування військовослужбовців та/або військової техніки); групи 90 (тільки для біноклів, приладів нічного бачення, тепловізорів, захисних окулярів та аналогічних оптичних виробів, телескопічних прицілів та інших оптичних пристроїв для військової зброї, якщо вони не поставлені разом із військовою зброєю, для якої вони призначені, інші оптичні, навігаційні та топографічні прилади та інструменти, що використовуються в оборонних цілях); групи 93, крім включених до товарних позицій 9303-9304, а також 9305 (тільки призначених для виробів товарних позицій 9303-9304), 9306 90 90 00 та 9307.
Відповідно до інформації викладеній у листах ДФС № 25789/10/2810-06-11 від 20.11.2015 та № 19173/6/99-99-15-03-02-15 від 05.09.2016 пільговий режим оподаткування ПДВ, визначений п. 32 підр. 2 розд. XX Податкового кодексу України, поширюється на операції із ввезення на митну територію України та постачання на митній території України продукції оборонного призначення (у тому числі виробленої на митній території України), визначеної такою згідно з п. 9 ст. 1 Закону № 464, комплектуючих виробів, які використовуються для виробництва зазначеної продукції, за умови, що така продукція і комплектуючі вироби: класифікуються за УКТЗЕД та відповідають групам, товарним позиціям і підкатегоріям УКТЗЕД, визначеним у п. 32 підр. 2 розд. XX Податкового кодексу України; постачаються виключно для цілей АТО.
Тобто, якщо продукція оборонного призначення, визначена такою згідно з п. 9 ст. 1 Закону України «Про державне оборонне замовлення», не класифікується за групами, товарними позиціями та підкатегоріями УКТ ЗЕД визначеними п. 20 ч. 1 ст. 282 Митного кодексу України та п. 32 підр. 2 розд. ХХ Податкового кодексу України, то операції з ввезення на митну територію України та постачання на митній території України товарів підлягають оподаткуванню ввізним митом за ставками у розмірі 10 % визначеними відповідно до Закону України «Про Митний тариф України» (Закон України № 584 - VII) та податком на додану вартість за ставкою в розмірі 20 % згідно з підп. 191.1а п. 191.1 ст. 191 Податкового кодексу України.
Встановлено, що надання ОСОБА_4 незаконної преференції зі звільнення імпортера ТОВ «Інтерпроінвест» від сплати митних платежів за митною декларацією від 11.05.2017 № UA125100/2017/311161 (товар № 3), призвело до недоотримання бюджетом України грошових коштів на загальну суму 298 860, 22 гривень (ввізне мито 93 393, 82 гривень та податок на додану вартість 205 466, 40 гривень).
Таким чином, ОСОБА_4 будучи службовою особою головним державним інспектором відділу митного оформлення № 5 митного поста «Бориспіль-аеропорт» Київської митниці ДФС, 11.05.2017 під час здійснення митних формальностей за митною декларацією № UA125100/2017/311161, діючи умисно та в інтересах ТОВ «Інтерпроінвест», всупереч інтересам служби та з метою отримання неправомірної вигоди вказаним суб`єктом господарської діяльності в порушення вимог п. 20 ч. 1 ст. 282 Митного кодексу України та п. 32 підр. 2 розд. ХХ Податкового кодексу України, неправомірно надав імпортеру преференцію щодо звільнення від ввізного мита та податку на додану вартість, що спричинило тяжкі наслідки державним інтересам.
Отже, ОСОБА_4 достовірно знаючи, що «тактичні ліхтарики», що закріплюються на автоматі та класифікуються за кодом згідно з УКТ ЗЕД 8513 10 00 00 підлягають оподаткуванню ввізним митом в розмірі 10 % від митної вартості та податком на додану вартість у розмірі 20 % здійснив їх митне оформлення із застосуванням пільги «164» (наказ Міністерства фінансів України від 20.09.2012 № 1011 «Про затвердження відомчих класифікаторів інформації з питань державної митної справі, які використовуються у процесі оформлення митних декларацій») надавши таким чином імпортеру ТОВ «Інтерпроінвест», без законних на те підстав можливість не сплачувати обов`язкові митні платежі, чим завдав матеріальної шкоди (збитків) державному бюджету України на загальну суму 298 860, 22 грн.
05.01.2023 ОСОБА_4 повідомлено про підозру у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 364 КК України, обґрунтованість якої підтверджується наступними зібраними під час досудового розслідування доказами: актом про результати проведеної перевірки з окремих питань від 22.11.2021 № 7.8-28.2-07/68 проведеної на підставі наказу Київської митниці від 02.11.2021 № 268 «Про проведення перевірки з окремих питань»; листом Київської митниці щодо встановлених порушень вимог податкового та митного законодавства від 01.07.2022 №7.8-1/19/8.14/10639; висновком економічного дослідження від 13.10.2022 № 07/10/22-21; висновком експертів від 12.12.2022 № 27524/27525/22-71/31124?31127/22-71; висновком експертів від 12.04.2021 № СЕ-19-20/38394-ТВ за результатами проведеної товарознавчої експертизи; іншими матеріалами кримінального провадження в їх сукупності.
Вивченням особи підозрюваного встановлено, що ОСОБА_4 , народився ІНФОРМАЦІЯ_2 у російській федерації, громадянин України, проживає за адресою: АДРЕСА_1 , працює на посаді головного державного інспектора відділу митного оформлення № 5 митного поста «Бориспіль» Київської митниці.
Наказом Київської митниці від 24.11.2022 № 1396-о «Про переведення посадових осіб» з 28.11.2022 ОСОБА_4 головного державного інспектора відділу митного оформлення № 5 митного поста «Бориспіль» переведено на рівнозначну посаду головного державного інспектора відділу митного оформлення № 2 митного поста «Східний».
Відповідно до вимог положення п. 5 ч. 2 ст. 155 КПК України досудовим розслідуванням встановлено наявність обґрунтованих підстав вважати, що перебування ОСОБА_4 на посаді головного державного інспектора відділу митного оформлення № 5 митного поста «Бориспіль аеропорт» Київської митниці ДФС, сприяло вчиненню вказаного кримінального правопорушення, оскільки вищевказаний злочин вчинений підозрюваним саме при перебуванні ним на зазначеній посаді та завдяки наданим йому повноваженням.
Досудове розслідування у даному кримінальному провадженні триває, стороною обвинувачення вживаються заходи направлені на збирання доказів вчинення злочину, у тому числі речей та документів.
Підозрюваний ОСОБА_4 перебуваючи на посаді, використовуючи своє службове становище та досвід роботи в правоохоронних органах, може знищити або вжити заходів до знищення, переховування документів, речей та інших доказів по кримінальному провадженню, які можуть бути використані як докази його вини.
З урахуванням вищевикладеного стороною обвинувачення встановлено достатньо підстав вважати, що перебуваючи на посаді ОСОБА_4 в силу покладених на нього функцій, може знищити, підробити речі і документи, які мають суттєве значення для досудового розслідування, незаконними засобами впливати на свідків та інших учасників кримінального провадження та протиправно перешкоджати кримінальному провадженню іншим чином, що перешкодить встановленню істини під час досудового та судового слідства.
Прокурор в судовому засіданні клопотання підтримав, дав пояснення аналогічні викладеним у клопотанні та просив таке задовольнити.
Підозрюваний та його захисник в судовому засіданні проти задоволення клопотання заперечили. Зазначили, що досудове розслідування проводиться більше року, щодо інших працівників митниці кримінальні провадження перебувають на стадії судового розгляду, усі необхідні докази органом досудового розслідування вже вилучені. Крім цього, підозрюваний на даний час перебуває на іншій посаді, яка не має жодного відношення до тієї, у вчиненні кримінального правопорушення перебуваючи на якій підозрюється ОСОБА_4 , у зв`язку з чим останній не має жодної можливості знищити, підробити речі чи документи, які мають суттєве значення для досудового розслідування. Також просили врахувати, що підозрюваний є батьком дев`ятирічного сина, який внаслідок нещасного випадку отримав перелом та прикутий до ліжка, колишня дружина звільнена з роботи, а відсторонення ОСОБА_4 від посади позбавить засобів до існування.
Заслухавши пояснення прокурора, підозрюваного та його захисника, оглянувши та перевіривши надані матеріали клопотання, слідчий суддя встановив наступне.
ДБР проводиться досудове розслідування у кримінальному провадженні №62021000000000767 від 17.09.2021 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 364 КК України.
Як вбачається з повідомлення про підозру від 05.01.2023 ОСОБА_4 підозрюється у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч.2 ст.364 КК України, обґрунтованість якої підтверджується зібраними у кримінальному провадженні доказами, а саме: актом про результати проведеної перевірки з окремих питань від 22.11.2021 № 7.8-28.2-07/68 проведеної на підставі наказу Київської митниці від 02.11.2021 № 268 «Про проведення перевірки з окремих питань»; листом Київської митниці щодо встановлених порушень вимог податкового та митного законодавства від 01.07.2022 №7.8-1/19/8.14/10639; висновком економічного дослідження від 13.10.2022 № 07/10/22-21; висновком експертів від 12.12.2022 № 27524/27525/22-71/31124?31127/22-71; висновком експертів від 12.04.2021 № СЕ-19-20/38394-ТВ за результатами проведеної товарознавчої експертизи.
Відповідно до ч.1, 2 ст.154 КПК України відсторонення від посади може бути здійснено щодо особи, яка підозрюється або обвинувачується у вчиненні злочину. Відсторонення від посади здійснюється на підставі рішення слідчого судді під час досудового розслідування чи суду під час судового провадження на строк не більше двох місяців. Строк відсторонення від посади може бути продовжено відповідно до вимог статті 158 цього Кодексу.
Згідно з ч.1 ст.157 КПК України слідчий суддя, суд відмовляє у задоволенні клопотання про відсторонення від посади, якщо слідчий, прокурор не доведе наявність достатніх підстав вважати, що такий захід необхідний для припинення кримінального правопорушення, припинення або запобігання протиправній поведінці підозрюваного чи обвинуваченого, який, перебуваючи на посаді, може знищити чи підробити речі і документи, які мають значення для досудового розслідування, незаконними засобами впливати на свідків та інших учасників кримінального провадження або протиправно перешкоджати кримінальному провадженню іншим чином.
Звертаючись до слідчого судді із клопотанням про відсторонення підозрюваного від посади, сторона обвинувачення посилається на те, що перебуваючи на цій посаді ОСОБА_4 , використовуючи своє службове становище та досвід роботи в правоохоронних органах, може знищити або вжити заходів до знищення, переховування документів, речей та інших доказів по кримінальному провадженню, які можуть бути використані як докази його вини, незаконними засобами впливати на свідків та інших учасників кримінального провадження та протиправно перешкоджати кримінальному провадженню іншим чином.
Разом з тим, як вбачається з матеріалів клопотання, ОСОБА_4 підозрюється у вчиненні злочину ще у 2017 році, досудове розслідування розпочато у 2021 році, а тому слідчий суддя вважає необґрунтованими посилання сторони обвинувачення на те, що відсторонення підозрюваного від посади необхідне для запобігання протиправній поведінці підозрюваного, який, перебуваючи на посаді, може знищити чи підробити речі і документи, які мають значення для досудового розслідування.
Крім цього, звертаючись до слідчого судді із клопотанням про відсторонення підозрюваного від посади головного державного інспектора відділу митного оформлення № 2 митного поста «Східний» Київської митниці, стороною обвинувачення не долучено до матеріалів клопотання підтвердження перебування ОСОБА_4 на даний час на вказаній посаді та не доведено, що перебуваючи на цій посаді, підозрюваний може протиправно перешкоджати кримінальному провадженню щодо кримінального правопорушення, яке мало місце на іншій посаді.
Враховуючи наведене, оскільки стороною обвинувачення не доведено наявності достатніх підстав вважати, що відсторонення ОСОБА_4 від посади необхідне для припинення кримінального правопорушення, припинення або запобігання протиправній поведінці підозрюваного, який, перебуваючи на посаді, може знищити чи підробити речі і документи, які мають значення для досудового розслідування, незаконними засобами впливати на свідків та інших учасників кримінального провадження або протиправно перешкоджати кримінальному провадженню іншим чином, слідчий суддя приходить до висновку, що підстави для відсторонення підозрюваного ОСОБА_4 від посади відсутні, а тому в задоволенні клопотання слід відмовити.
Керуючись вимогами статей 131, 132, 154, 156, 157, 309, 376, 395 КПК України, -
постановив:
в задоволенні клопотання про відсторонення підозрюваного ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , від посади головного державногоінспектора відділумитного оформлення№ 2митного поста«Східний» Київськоїмитниці відмовити.
Ухвала може бути оскаржена до Львівського апеляційного суду протягом п`яти днів з дня її оголошення.
Повний текст ухвали складено 13.01.2023.
Суддя: ОСОБА_1
Суд | Личаківський районний суд м.Львова |
Дата ухвалення рішення | 11.01.2023 |
Оприлюднено | 16.01.2023 |
Номер документу | 108383374 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про відсторонення від посади |
Кримінальне
Личаківський районний суд м.Львова
Головатий Р. Я.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні