ВОЛИНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
17 січня 2023 року ЛуцькСправа № 140/6946/22
Волинський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого-судді Мачульського В.В.,
розглянувши за правилами спрощеного провадження (у письмовому провадженні) адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «ВЕСЕЛЕ-АГРО» до Головного управління ДПС у Волинській області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення,
ВСТАНОВИВ:
Товариство з обмеженою відповідальністю «ВЕСЕЛЕ-АГРО» (далі ТзОВ «ВЕСЕЛЕ-АГРО», позивач) звернулося з позовом до Головного управління ДПС у Волинській області (далі ГУ ДПС у Волинській області, відповідач) про визнання протиправними та скасування податкового повідомлення-рішення від 22.07.2022 № 00221407101.
Позовні вимоги обґрунтовані тим, що Головним управління ДПС у Волинській області проведено документальну позапланову виїзну перевірку ТОВ ВЕСЕЛЕ-АГРО з питань бюджетного відшкодування ПДВ за січень 2022 року та складено Акт перевірки від 05.07.2022 №2432/07-01/34973979 на підставі якого відповідачем винесено податкове повідомлення-рішення від 22.07.2022 № 00221407101, яким позивачу зменшено від`ємне значення, що зараховується до складу податкового кредиту наступного звітного (податкового) періоду на суму 21447,00 грн.
ТзОВ ВЕСЕЛЕ-АГРО не погоджується з вищевказаним податковим повідомленням-рішенням, вважає його протиправним та такими, що підлягає скасуванню, оскільки висновок контролюючого органу про заниження платником податку податкових зобов`язань з податку на додану вартість є безпідставним з огляду на таке.
Між ТзОВ «ВЕСЕЛЕ АГРО» та ТзОВ «КУРЛАНД» було укладено договори від 01.03.20 №31/03-20 та від 01.01.21 №28/01-21 оренди самохідного оприскувача CASE SPX-4430, що діяли у 2020 та 2021 роках. Оренда цього оприскувача продовжена і на 2022 рік.
Так, чинним законодавством передбачено, що орендар має вносити плату за весь період знаходження речі в його володінні і плата не залежить від результатів його діяльності. Те, що в певні місяці року оприскувач не може бути використаний через сезонність виробництва аж ніяк не звільняє орендаря від обов`язку вносити орендну плату і ніяк не означає, що ця оренда плата не пов`язана із господарською діяльністю підприємства.
Згідно із Розрахунком вартості оренди сільськогосподарської техніки, наданим орендодавцем ТзОВ «КУРЛАНД», розмір щомісячної орендної плати розрахований як амортизаційні відрахування за місяць (строк корисного використання 7 років) + покриття процентів по кредиту на придбання техніки + 5% маржа.
Відтак просить позов задовільнити у повному обсязі.
Ухвалою судді Волинського окружного адміністративного суду від 26.10.2022 позовну заяву прийнято до розгляду, відкрито провадження у справі, її розгляд визначено проводити за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін відповідно до статті 262 Кодексу адміністративного судочинства України (надалі КАС України) (а.с.47).
В поданому до суду відзиві на позовну заяву від 11.11.2022 №694/03-20-05 (а.с.50-51) представник відповідача позов не визнав та просить відмовити в його задоволенні з мотивів правомірності оскаржуваного податкового повідомлення-рішення, прийнятого на підставі акту перевірки, яким встановлено порушення платником податку вимог податкового законодавства.
Зазначає, що згідно договорів оренди від 01.01.2021 №28/01-21 та, №31/03-20 від 01.03.2020 укладених ТзОВ «ВЕСЕЛЕ-АГРО» з ТзОВ «КУРЛАНД», передбачено використання ТзОВ «ВЕСЕЛЕ-АГРО» сільськогосподарської техніки виключно за її цільовим призначенням, з метою провадження сільськогосподарської діяльності в межах України. Однак згідно наданих дорожніх листків трактора за січень 2022 року самохідний обприскувач CASE SPX-4430 №4 не використовувався для здійснення сільськогосподарської діяльності.
Ухвалою Волинського окружного адміністративного суду від 05.01.2023 про витребування доказів суд зобов`язав позивача надати додаткові докази по справі (а.с.56).
13.01.2023 на виконання вимог вищевказаної ухвали до суду від представника позивача надійшла заява про долучення додаткових доказів (а.с.58-59).
Інших заяв по суті справи від сторін не надходило. Сторони скористались своїм правом щодо подачі зав по суті справи.
Дослідивши письмові докази та письмові пояснення, викладені у заявах по суті справи, суд встановив наступне.
Судом встановлено, що на підставі направлення виданого Головним управлінням ДПС у Волинській області від 17.06.2022 №1428 на підставі наказу від 01.06.2022 №618-п відповідно до п.п.191.1.6 п. 191.1 ст. 191, п.п.20.1.4 п. 20.1 ст. 20, п.п.75.1.2 п. 75.1 ст.75, п.п.78.1.8, п.78.1 ст.78 та п.200.11 ст. 200 Податкового кодексу України, на підставі наказу ГУ ДПС у Волинській області від 15.12.2020 №2783, проведена документальна позапланова виїзна перевірка Товариства з обмеженою відповідальністю «Веселе-Агро» (код ЄДРПОУ 34973979) щодо дотримання податкового законодавства при декларуванні за січень 2022 року від`ємного значення з податку на додану вартість, у тому числі заявленого до відшкодування з бюджету (декларація №9034960416 від 18.02.2022), про що складено акт перевірки №2432/07-01/34973979 від 05.07.2022 (а.с.27-32).
Проведеною перевіркою встановлено порушення ТзОВ «ВЕСЕЛЕ-АГРО», зокрема: п.п.187.1 ст.187, п.п.188.1 ст.188, п. 198.5 ст. 198 Податкового кодексу України від 02.12.2010 № 2755-VI, розділ V Порядок «Заповнення податкової декларації» Порядку заповнення і подання податкової звітності з податку на додану вартість Наказу Міністерства фінансів України від 28.01.2016 №21 «Про затвердження форм та Порядку заповнення і подання податкової звітності з податку на додану вартість», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29 січня 2016 року за №159/28289 (зі змінами та доповненнями) в результаті чого ТзОВ «ВЕСЕЛЕ-АГРО»: занижено податкових зобов`язань з ПДВ всього в сумі 21447 грн, в т. ч.: за січень 2022 року в сумі 21447 грн.; завищено податковий кредит з ПДВ всього в сумі 622339 грн., в т. ч.: за січень 2022 року в сумі 622339 грн.
На підставі вищевказаного акту перевірки та за результатами розгляду заперечення ТзОВ «ВЕСЕЛЕ-АГРО» Головним управлінням ДПС у Волинській областівинесено податкове-повідомлення рішення №0022140701 від 22.07.2022, яким зменшено розмір від`ємного значення суми податку на додану вартість на суму 21447 грн (а.с.33-34).
Позивач не погодившись із прийнятим податковим повідомленням-рішенням від №0022140701 від 22.07.2022 оскаржив його в адміністративному порядку до ДПС України.
ДПС України, розглянувши скаргу ТзОВ «ВЕСЕЛЕ АГРО», своїм рішенням №10611/6/99-00-06-03-02-06 від 08.09.2022 оскаржуване податкове повідомлення-рішення №0022140701 від 22.07.2022 залишила без змін, а скаргу без задоволення (а.с.16-17).
Вважаючи вказане податкове повідомлення-рішення протиправним, позивач звернувся до суду для його скасування.
Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд приходить до таких висновків.
Згідно з положеннями статті 19 Конституції України визначено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Податковий кодекс України регулює відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час адміністрування податків, а також відповідальність за порушення податкового законодавства.
Згідно п.п. 14.1.36 п. 14.1 ст. 14 ПК України господарська діяльність - діяльність особи, що пов`язана з виробництвом (виготовленням) та/або реалізацією товарів, виконанням робіт, наданням послуг, спрямована на отримання доходу і проводиться такою особою самостійно та/або через свої відокремлені підрозділи, а також через будь-яку іншу особу, що діє на користь першої особи, зокрема за договорами комісії, доручення та агентськими договорами.
Підпунктом 14.1.181 п. 14.1 ст. 14 ПК України, податковий кредит - сума, на яку платник податку на додану вартість має право зменшити податкове зобов`язання звітного (податкового) періоду, визначена згідно з розділом V цього Кодексу.
Відповідно до п. 185.1 ст. 185 ПК України, об`єктом оподаткування є операції платників податку з:
а) постачання товарів, місце постачання яких розташоване на митній території України, відповідно до статті 186 цього Кодексу, у тому числі операції з безоплатної передачі та з передачі права власності на об`єкти застави позичальнику (кредитору), на товари, що передаються на умовах товарного кредиту, а також з передачі об`єкта фінансового лізингу в користування лізингоотримувачу/орендарю;
б) постачання послуг, місце постачання яких розташоване на митній території України, відповідно до статті 186 цього Кодексу;
в) ввезення товарів на митну територію України;
г) вивезення товарів за межі митної території України;
е) постачання послуг з міжнародних перевезень пасажирів і багажу та вантажів залізничним, автомобільним, морським і річковим та авіаційним транспортом.
Пунктом 187.1 статті 187 ПК України передбачено, що датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше:
а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку;
б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.
Пунктом 198.1 ст. 198 ПК України передбачено, що до податкового кредиту відносяться суми податку, сплачені/нараховані у разі здійснення операцій з:
а) придбання або виготовлення товарів та послуг;
б) придбання (будівництво, спорудження, створення) необоротних активів (у тому числі у зв`язку з придбанням та/або ввезенням таких активів як внесок до статутного фонду та/або при передачі таких активів на баланс платника податку, уповноваженого вести облік результатів спільної діяльності);
в) отримання послуг, наданих нерезидентом на митній території України, та в разі отримання послуг, місцем постачання яких є митна територія України;
г) ввезення необоротних активів на митну територію України за договорами оперативного або фінансового лізингу;
ґ) ввезення товарів та/або необоротних активів на митну територію України.
За змістом п. 198.2 ст. 198 ПК України, датою віднесення сум податку до податкового кредиту вважається дата тієї події, що відбулася раніше: дата списання коштів з банківського рахунка платника податку на оплату товарів/послуг; дата отримання платником податку товарів/послуг.
Відповідно до п. 198.3 ст. ПК України, податковий кредит звітного періоду визначається виходячи з договірної (контрактної) вартості товарів/послуг та складається із сум податків, нарахованих (сплачених) платником податку за ставкою, встановленою пунктом 193.1 статті 193 цього Кодексу, протягом такого звітного періоду у зв`язку з, у тому числі, придбанням або виготовленням товарів та наданням послуг.
Нарахування податкового кредиту здійснюється незалежно від того, чи такі товари/послуги та основні фонди почали використовуватися в оподатковуваних операціях у межах провадження господарської діяльності платника податку протягом звіз ного податкового періоду, а також від того, чи здійснював платник податку оподатковувані операції протягом такого звітного податкового періоду.
Пунктом 198.6 ст.198 ПК України, передбачено, що не відносяться до податкового кредиту суми податку, сплаченого (нарахованого) у зв`язку з придбанням товарів/послуг, не підтверджені зареєстрованими в Єдиному реєстрі податкових накладних податковими накладними/розрахунками коригування до таких податкових накладних чи не підтверджені митними деклараціями, іншими документами, передбаченими пунктом 201.11 статті 201 цього Кодексу
Відповідно до п. 201.1 ст. 201 ПК України, платник податку зобов`язаний надати покупцю (отримувачу) на його вимогу підписану уповноваженою платником особою та скріплену печаткою (за наявності) податкову накладну, складену за вибором покупця (отримувача) в один з таких способів: а) у паперовому вигляді; б) в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та умови реєстрації податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних. У такому разі складання податкової накладної у паперовому вигляді не є обов`язковим.
Згідно з п. 201.4 ст. 201 ПК України, податкова накладна складається у день виникнення податкових зобов`язань продавця.
Право на нарахування податку та складання податкових накладних надається виключно особам, зареєстрованим як платники податку в порядку, передбаченому статтею 183 цього Кодексу (п.201.8 ст.201 Податкового кодексу України).
При цьому, п. 201.10 ст. 201 ПК України визначено, що при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.
Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.
Згідно з пунктом 44.1 статті 44 Податкового кодексу України для цілей оподаткування платники податків зобов`язані вести облік доходів, витрат та інших показників, пов`язаних з визначенням об`єктів оподаткування та/або податкових зобов`язань, на підставі первинних документів, регістрів бухгалтерського обліку, фінансової звітності, інших документів, пов`язаних з обчисленням і сплатою податків і зборів, ведення яких передбачено законодавством. Платникам податків забороняється формування показників податкової звітності, митних декларацій на підставі даних, не підтверджених документами, що визначені абзацом першим цього пункту.
Як встановлено абзацом 5 статті І Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" від 16.07.1999 № 996-X1V (далі - Закон № 996-X1V) господарська операція дія або подія, яка викликає зміни в структурі активів та зобов`язань, власному капіталі підприємства. Отже, господарська операція повинна спричиняти реальні зміни майнового стану платника податків.
Відповідно до частини другої статті 3 Закону № 996-XIV бухгалтерський облік є обов`язковим видом обліку, який ведеться підприємством. Фінансова, податкова, статистична та інші види звітності, що використовують грошовий вимірник, ґрунтуються на даних бухгалтерського обліку.
За змістом частини першої статті 9 вищезазначеного Закону підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій є первинні документи, які фіксують факти здійснення господарських операцій. Первинні документи повинні бути складені під час здійснення господарської операції, а якщо це неможливо - безпосередньо після п закінчення. Для контролю та впорядкування оброблення даних на підставі первинних документів можуть складатися зведені облікові документи. Частиною 2 ст. 9 Закону № 996-XIV передбачені обов`язкові реквізити, які мають містити первинні та зведені облікові документи.
Таким чином, аналіз положень податкового законодавства, дозволяє дійти висновку, що право на формування податкового кредиту виникає у платника податків за наявності сукупності таких елементів:
- фактичного (реального) здійснення оподатковуваних операцій;
-документального підтвердження реального здійснення господарських операцій сукупністю юридично значимих (дійсних) первинних та інших документів, які зазвичай супроводжують операції певного виду (в залежності від характеру певних операцій) та які містять інформацію про зміст та обсяг операції, підписані уповноваженими особами;
- придбання товарів/послуг з метою їх використання в господарській діяльності;
- наявності розумних економічних причин (ділової мети) для здійснення господарських операцій;
- наявності у сторін спеціальної податкової правосуб`єктності (особа, що видає податкову накладну, повинна бути зареєстрованою як платник ПДВ);
-наявності у покупця податкової накладної, яка відповідає вимогам статті 201 Податкового кодексу України та підписана уповноваженою особою.
Відповідно до матеріалів справи відповідачем проведено документальну позапланову виїзну перевірку ТзОВ "ВЕСЕЛЕ АГРО" щодо дотримання податкового законодавства при декларуванні за січень 2022 року від`ємного значення з податку на додану вартість, у тому числі заявленого до відшкодування з бюджету (декларація №9034960416 від 18.02.2022), про що складено акт перевірки №2432/07-01/34973979 від 05.07.2022.
На підставі вищевказаного акту перевірки та за результатами розгляду заперечення ТзОВ «ВЕСЕЛЕ-АГРО» Головним управлінням ДПС у Волинській областівинесено податкове-повідомлення рішення №0022140701 від 22.07.2022, яким зменшено розмір від`ємного значення суми податку на додану вартість на суму 21447 грн.
Так, 01.01.2022 між ТзОВ «ВЕСЕЛЕ-АГРО» (Орендар за умовами Договору) та ТзОВ «КУРЛАНД» (Орендодавець за умовами Договору) було укладено договір оренди сільськогосподарської техніки №28/01-22 (далі Договір оренди) (а.с. 60-62).
Предметом зазначеного договору є те, що Орендодавець зобов`язується передати орендареві в строкове платне користування сільськогосподарську техніку згідно Додатку №1 до даного Договору, а Орендар зобов`язується прийняти сільськогосподарську техніку та сплачувати Орендодавцеві орендну плату (далі орендна плата) за її використання (п. 1.1 Договору оренди).
Сільськогосподарська техніка повинна бути передана Орендодавцем та прийнята Орендарем в термін, додатково погоджзений сторонами. Передача сільськогосподларської технік хдійснюєтиься на умовах «DDP склад Орендаря за адресою: 45611, Волинська область, Луцький р-н., с. Веселе, вул. Торчинська,3 або інше місце в межах України, додатково вказане Орендарем» згідно «Інкотермс-2010»».
Передача сільськогосподарської техніки в оренду здійснюється сторонами за Актом приймання-передачі (п.п. 3.1-3.2 Договору оренди).
Сільськогосподарська техніка вважається переданою Орендодавцем Орендареві з дати підписання сторонами Акта приймання-передачі (п. 4.1 Договору оренди).
Строк оренди починає свій перебіг з дати отримання орендарем сільськогосподарської техніки за актом приймання-передачі і триватиме до 31.12.2022 включно (п. 4.2 Договору оренди).
Загальний розмір орендної плати, яку орендар повинен сплачувати на користь орендодавця за користування усією сільськогосподарською технікою, відображеною в Додатку №1 до цього Договору становить 128680,00 грн. за один повний календарний місяць, в тому числі ПДВ 21446,70 грн (п. 5.1 Договору оренди).
Відповідно до Додатку №1 до Договору оренди №28/01-22 від 01.01.2022 (а.с.65) орендодавець передає орендарю в оренду сільськогосподарську техніку, а саме: самохідний обприскувач CASE SPX-4430 №4.
На виконання вимог п. 3.2 та п.4.1 Договору оренди, між сторонами підписано Акт приймання-передачі техніки в оренду від 01.01.2022 (а.с. 64).
Згідно із Розрахунком вартості оренди сільськогосподарської техніки, наданим орендодавцем (ТзОВ «КУРЛАНД»), розмір щомісячної орендної плати розрахований як амортизаційні відрахування за місяць (72781,59 грн.) + проценти по кредиту (29345,54 грн.) + 5% маржа (5106,36), що в сукупності становить суму щомісячного платежу 128680,18 грн. (в т.ч. ПДВ 21446,70), як це передбачено п.5.1 Договору оренду (а.с. 25).
Відповідно до податкової накладної, виписаної орендодавцемТзОВ «КУРЛАНД» віднесено до складу податкового кредиту у січні 2022 року ПДВ в сумі 21446,70 грн., який не пов`язані у даному звітному періоді із процесом здійснення сільськогосподарської діяльності.
Відтак, вищевикладені обставини та первинні документи бухгалтерського та податкового обліку підтверджують правомірність складення ТзОВ «КУРЛАНД» податкової накладної від 31.01.2022 №44, з вказанням виду послуг «оренда самохідного обприскувача CASE SPX-4430 №4», оскільки остання складена на підставі Договору оренди №28/01-22 від 01.01.2022 , Акту приймання-передачі техніки в оренду від 01.01.2022, Додатку №1 до Договору оренди №28/01-22 від 01.01.2022.
Таким чином, саме на підставі первинних документів бухгалтерського та податкового обліку, позивачем правомірно сформовано податковий кредит, який задекларовано у податковій декларації за січень 2022 року, поданій до контролюючого органу 18.02.2022.
Стосовно доводів відповідача, що оскільки згідно наданих дорожніх листків трактора за січень 2022 року самохідний оприскувач CASE SPX-4430 №4 не використовувався для здійснення сільськогосподарської діяльності, то ТзОВ «ВЕСЕЛЕ-АГРО» не правомірно включило до складу податкового кредиту з ПДВ суми ПДВ по оренді даної сільськогосподарської техніки згідно податкової накладної №44 від 31.01.2022.
На підставі вищевикладеного, суд зазначає, що Договором оренди №28/01-22 від 01.01.2022 встановлено помісячну оплату оренди сільськогосподарської техніки (самохідний оприскувач CASE SPX-4430 №4) за весь час використання (з моменту підписання акту приймання-передачі (01.01.2022) і по 31.12.2022 включно), а відтак орендна плата не залежить із процесом здійснення сільськогосподарської діяльності, тому податкове повідомлення-рішення є протиправним та таким, що підлягає скасуванню.
Відтак, наявність у позивача зареєстрованих податкових накладних є підставою для віднесення зазначених у цих накладних сум ПДВ до складу податкового кредиту.
Відповідно до положень статті 9 КАС України розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.
Відповідно до частини другої статті 77 КАС України правомірність прийняття спірних податкових повідомлень-рішень відповідач належним чином під час судового розгляду не довів, у зв`язку з чим, з наведених вище мотивів, виходячи з наданих суду статтею 245 КАС України повноважень, позовні вимоги підлягають до задоволення шляхом прийняття судом рішення про визнання протиправними та скасування податкового повідомлення-рішення від 22.07.2022 №0022140701.
Щодо розподілу судових витрат між сторонами, суд зазначає наступне.
Відповідно до вимог статті 244 КАС України суд під час ухвалення рішення вирішує, як розподілити між сторонами судові витрати.
Згідно із частиною першою статті 139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.
Позивач при зверненні до суду з даним позовом сплатив судовий збір у загальній сумі 2481,00 грн., та що підтверджується платіжним дорученням №1438 від 11.10.2022 (а.с.5).
Таким чином, враховуючи те, що суд задовольняє позов повністю, тому за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Волинській області на користь позивача слід стягнути витрати по сплаті судового збору в сумі 2481,00 грн.
Керуючись статтями 2, 72-77, 90, 241-246, 255, 257, 260, 262, 297 Кодексу адміністративного судочинства України,
ВИРІШИВ:
Позов задовольнити повністю.
Визнати протиправними та скасувати податкове повідомлення-рішення Головного управління ДПС у Волинській області від 22.07.2022 №0022140701.
Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління Державної податкової служби у Волинській області (43010, Волинська область, місто Луцьк, Київський майдан, 4, код ЄДРПОУ 44106679) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «ВЕСЕЛЕ АГРО» (45611, Волинська область, Луцький район, село Веселе, вулиця Торчинська, будинок 3, код ЄДРПОУ 34973979) судові витрати в сумі 2481,00 грн. (дві тисячі чотириста вісімдесят одну гривню 00 копійок).
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку повністю або частково шляхом подання апеляційної скарги до Восьмого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.
Головуючий
Суддя В.В. Мачульський
Суд | Волинський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 17.01.2023 |
Оприлюднено | 19.01.2023 |
Номер документу | 108433995 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них податку на додану вартість (крім бюджетного відшкодування з податку на додану вартість, податку на додану вартість із ввезених на митну територію України товарів (продукції), зупинення реєстрації податкових накладних) |
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Матковська Зоряна Мирославівна
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Матковська Зоряна Мирославівна
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Матковська Зоряна Мирославівна
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Матковська Зоряна Мирославівна
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Матковська Зоряна Мирославівна
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Матковська Зоряна Мирославівна
Адміністративне
Волинський окружний адміністративний суд
Мачульський Віктор Володимирович
Адміністративне
Волинський окружний адміністративний суд
Мачульський Віктор Володимирович
Адміністративне
Волинський окружний адміністративний суд
Мачульський Віктор Володимирович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні