Рішення
від 16.01.2023 по справі 464/3614/22
СИХІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ЛЬВОВА

Справа № 464/3614/22

пр.№ 2/464/170/23

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

16.01.2023 Сихівський районний суд м.Львова

в складі: головуючого судді Чорна С.З.,

при секретарі судових засідань Лісовська Т.Ю.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в м.Львові цивільну справу за позовом ОСОБА_1 до Управління екології та природних ресурсів департаменту містобудування Львівської міської ради про стягнення належної заробітньої плати при звільненні та моральної шкоди,-

за участю:

позивача ОСОБА_1 ,

представника позивача ОСОБА_2 ,

представника відповідача ОСОБА_3 ,

в с т а н о в и в :

Позивач ОСОБА_1 звернулась до суду з позовом до відповідача Управління екології та природних ресурсів департаменту містобудування Львівської міської ради, в якому просить стягнути з відповідача на свою користь належну заробітню плату при звільненні в розмірі 27 736, 40 грн, в тому числі: посадовий оклад з врахуванням доплати за виконання додаткової важливої роботи за період з 10.01.2022 по 31.03.222 у розмірі 5 853,29 грн., нарахування індексації заробітньої плати з врахуванням перерахованого посадовго окладу з 10.01.2022 у розмірі 205,38 грн., допомога у зв`язку із тимчасовою втратою працездатності з врахуванням перерахованого посадового окладу з 10.01.2022 у розмірі 5158,17 грн., премія у відсотковому співвідношенні до перерахованого посадовго окладу з 10.01.2022 у розмірі 12350,96 грн., компенсація за 19 календарних днів невикористаної відпустки перерахованого посадовго оклду з 10.01.2022 у розмірі 4168,60 грн.; середній заробіток за весь час затримки розрахунку при звільненні в період з 31.03.2022 по дату ухвалення рішення у справі; моральну шкоду за порушення трудових прав у розмірі 60 000 грн та понесені судові витрати.

В обгрунтування позовних вимог покликається на те, що вона перебувала у трудових відносинах з відповідачем на посаді головного спеціаліста юрисконсульта з додатковим покладенням з 10.01.2022 функцій уповноваженої особи з питань публічних закупівель з 09.11.2021 по 31.03.2022, які були оформлені строковим договором. 31.03.2022 вона звільнена у зв`язку із закінченням терміну дії строкового договору, згідно п.2 ст.36 КЗпП України. 02.04.2022 проведено розрахунок при звільненні та виплачено суму нарахованої відповідачем заробітньої плати без повідомлення про всі її складові. Оскільки при оформленні її звільнення відповідачем допущено ряд порушень вимог чинного законодавства вона неодноразово зверталась зі скаргами до роботодавця, ЛМР, державних органів, якими здійснюється контроль за дотримання законодавства про працю в Україні. З отриманих відповідей 04.07.2022 їй стало відомо, що відповідачем при її звільненні з роботи 31.03.2022 не проведено з нею повний розрахунок за період перебування у трудових відносинах, а саме не здійснено нарахування заробітньої плати за виконання з 10.01.2022 покладених на неї додаткових функцій уповноваженої особи з питань публічних закупівель. Не здійснення нарахування заробітньої плати за виконання додатково покладених функцій уповноваженої особи з питань публічних закупівель призвело до неправильного нарахуванняза січень березень 2022 року індексації заробітньої плати, премії, допомоги з тимчасової непрацездатності (лікарняних) та компенсації за невикористані дні відпустки. Таким чином, відповідачем, як роботодавцем всупереч вимогам ст.ст. 47, 116 КЗпП України в день звільнення не проведено повного розрахунку. Крім цього, за порушення трудових прав просить стягнути з відповідача моральну шкоду.

Ухвалою від 22.08.2022 відкрито провадження у справі та призначено до розгляду.

23.09.2022 від позивача до суду поступило клопотання про долучення доказів.

23.09.2022 від представника відповідача до суду поступив відзив на позовну заяву, в якому просить у задоволенні позовних вимог відмовити, оскільки позовні вимоги є безпідставними, необгрунтованими та такими, що не підлягають до задоволення. Зазначила, що враховуючи, складну і затратну по часу процедуру нарахування виплат, що посилюється фактом введення воєнного стану в країні, беручи до уваги графік прийняття заявок на оплату в ГУДКСУ у Львівській області (з 09.00 до 16.30 год.) та оманливе бажання ОСОБА_1 продовжувати контракт, оплата належних грошових сум при звільненні ОСОБА_1 була проведена ГУДКСУ у Львівській області 01.04.2022 в повному розмірі, а не 31.03.2022.

12.10.2022 від позивача до суду поступила відповідь на відзив, в якій зазначила, що викладені у відзиві на позов заперечення є необгрунтованими та такими, що не підтверджуються належними, допустимими та достовірними доказами, а також жодним чином не спростовують доводи заявлених нею вимог щодо не нарахування та невиплати належної їй при звільненні заробітньої плати, заподіяної моральної шкоди у зв`язку із грубим порушенням трудового законодавства.

20.10.2022 від представника відповідача до суду поступило клопотання про долучення доказів.

12.10.2022 від представника позивача до суду поступило клопотання про відшкодування судових витрат.

Позивач та її представник у судовому засіданні позов підтримали та просять такий задоволити з підстав наведених у позовній заяві.

Представник відповідач у судовому засіданні просить у задоволенні позовних вимог відмовити з підстав викладених у відзиві на позовну заяву.

Заслухавши вступні слова учасників справи, дослідивши матеріали справи, з`ясувавши дійсні обставини справи та перевіривши їх доказами, суд приходить до висновку, що позов не підлягає до задоволення з наступних підстав.

Судом встановлено, що 08 листопада 2021 року між управлінням екології та природних ресурсів департаменту містобудування Львівської міської ради та ОСОБА_1 було укладено строковий трудовий договір (контракт). Строк дії контракту з 09.11.2021 по 31.12.2021.

21 грудня 2021 року між управлінням екології та природних ресурсів департаменту містобудування Львівської міської ради та ОСОБА_1 було укладено Додаткову угоду до строкового трудового договору про те, що ОСОБА_1 продовжує роботу в управлінні екології та природних ресурсів департаменту містобудування Львівської міської ради на посаді головного спеціаліста-юрисконсульта на час оголошення конкурсу на дану посаду по 31.03.2022 або до фактичного призначення на посаду основного працівника.

Наказом управління екології та природних ресурсів Львівської міської ради від 10.01.2022 № 001-к «Про призначення уповноваженої особи з публічних закупівель», ОСОБА_1 призначено з 10 січня 2022 року уповноваженою особою з публічних закупівель, шляхом покладення на неї функцій уповноваженої особи з питань публічних закупівель як додаткової важливої роботи з відповідною доплатою згідно із законодавством.

31.03.2022 ОСОБА_1 звільнена з роботи у зв`язку із закінчення терміну дії строкового трудового договору, згідно із п.2 ст. 36 КЗпП України, що підтверджується наказом управління екології та природних ресурсів департаменту містобудування Львівської міської ради від 31.03.2022 № 020-К.

Правові норми щодо оплати праці працівників органів місцевого самоврядування зарплати визначаються статтею 21 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування».

Умови оплати праці посадових осіб місцевого самоврядування визначаються органом місцевого самоврядування виходячи з умов оплати праці, встановлених постановою Кабінету Міністрів України «Про упорядкування структури та умов оплати праці працівників апарату органів виконавчої влади, органів прокуратури, судів та інших органів» від 09.03.2006 р. № 268, і схем посадових окладів згідно з додатками 48-53 і 57 до зазначеної постанови.

15 березня Верховна Рада прийняла Закон України «Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану» № 2136-IX (далі Закон), який набрав чинності 24 березня 2022 року.

Норми Закону України «Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану», які регулюють аспекти трудових відносин інакше, ніж Кодекс законів про працю України та інше законодавство про працю, мають пріоритетне застосування на період дії воєнного стану для працівників усіх підприємств, установ, організацій в Україні незалежно від форми власності, виду діяльності і галузевої належності, а також осіб, які працюють за трудовим договором з фізичними особами.

Норми законодавства про працю, які суперечать положенням Закону України «Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану», на період дії воєнного стану не застосовуються.

Водночас, інші норми законодавства про працю, які не суперечать положенням Закону України «Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану», також можуть/повинні застосовуватися у відносинах між працівником та роботодавцем.

Відповідно до частини 1 статті 10 Закону України «Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану», заробітна плата виплачується працівнику на умовах, визначених трудовим договором.

При цьому, роботодавець звільняється від відповідальності за порушення зобов`язання щодо строків оплати праці, якщо доведе, що це порушення сталося внаслідок ведення бойових дій або дії інших обставин непереборної сили. Але звільнення роботодавця від відповідальності за несвоєчасну оплату праці не звільняє його від обов`язку виплати заробітної плати.

Розрахунок заробітної плати здійснюється на підставі табелів обліку використання робочого часу (робочий час, тимчасова непрацездатність, всі види відпусток, інші неявки з поважних причин, простій тощо).

Зарахування заробітної плати проводяться на підставі платіжних доручень із обов`язковою сплатою ПДФО, військового збору і ЄСВ відповідно до вимог законодавства.

Сума посадового окладу в обов`язковому порядку затверджується в штатному розписі.

Умови оплати праці посадових осіб органів місцевого самоврядування затверджуються органами місцевого самоврядування відповідними документами (положення, наказ, розпорядження тощо).

Преміювання працівників відбувається згідно із затвердженим положенням про преміювання.

Конкретний розмір премії працівнику зазначається у наказі про преміювання, а керівнику у наказі про преміювання, який видає орган вищого рівня.

Можливість укладання строкового трудового договору передбачена законодавством України про працю, а саме ч. 2 ст. 23 КЗпП.

У ній сказано, що строковий трудовий договір укладають, коли трудові відносини не можна встановити на невизначений строк.

Оскільки на посадових осіб місцевого самоврядування поширюється дія законодавства України про працю (абз. 3 ст. 7 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування»), то органи місцевого самоврядування можуть приймати працівників (зокрема, посадових осіб) на роботу на умовах строкового трудового договору.

Трудове законодавство поширюється на посадових осіб тільки з урахуванням особливостей, передбачених Законом України «Про службу в органах місцевого самоврядування» (абз. 3 ст. 7 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування»). Більше того, пріоритетними є норми такого спецзакону (Інформаційний лист Вищого адміністративного суду України від 26.05.2010 р. № 753/11/13-10).

Згідно ч. 2 ст. 23 КЗпП строковий трудовий договір укладається у випадках, коли трудові відносини не можуть бути встановлені на невизначений строк з урахуванням характеру наступної роботи, або умов її виконання, або інтересів працівника та в інших випадках, передбачених законодавчими актами.

Національне агентство України з питань державної служби листом від 26.10.2017 р. № 8793/13-17 з посиланням на Методрекомендації зазначило нас тупне:

особи, прийняті на роботу на умовах строкового трудового договору (контракту), не набувають статусу посадових осіб місцевого самоврядування, а отже:

не складають Присяги;

їм не встановлюють ранг;

період роботи за контрактом не зараховується до стажу служби в органах місцевого самоврядування чи стажу держслужби (з метою виплати надбавки за вислугу років). Крім того, вони не мають права на надбавку за вислугу років як посадові особи органів місцевого самоврядування, оскільки такими не є.

Національне агентство України з питань державної служби в листі від 26.10 2017 р. № 8793/13-17, з посиланням на ст. 21 КЗпП підкреслює, що контракт є особливою формою трудового договору, в якому строк його дії, права, обов`язки і відповідальність сторін (у тому числі матеріальна), умови матеріального забезпечення і організації праці працівника, умови розірвання договору, в тому числі достроково, можуть встановлюватися угодою сторін.

Постановою КМУ від 09.03.2006 р. № 268 прямо не визначено порядку оплати праці таких працівників. При оплаті праці працівників за строковим трудовим договором потрібно керуватись п.п. «ґ» п.п. 1 п. 2 постанови № 268 «Про упорядкування структури та умов оплати праці працівників апарату органів виконавчої влади, органів прокуратури, судів та інших органів», де зазначено: керівники ОМС мають право, у межах затвердженого фонду оплати праці, установлювати посадові оклади окремим працівникам, посади яких не передбачені цією постановою, на рівні посадових окладів відповідних категорій спеціалістів та службовців.

Відповідно до п.п. «ґ» п.п. 1 п. 2 постанови № 268 «Про упорядкування структури та умов оплати праці працівників апарату органів виконавчої влади, органів прокуратури, судів та інших органів» працівнику на контракті встановлюють посадовий оклад, який передбачується штатним розписом і з зазначенням цього в строковому договорі.

На інші виплати, передбачені для посадових осіб, працівник не має права, оскільки не є посадової особою (присяги не складав). Єдине працівнику може бути виплачено премію в розмірі, визначеному наказом (розпорядженням) керівника.

Щорічна відпустка в такому випадку надається за загальними правилами КЗпП та Закону про відпустки, тобто тривалістю 24 календарних дні (к.дн.) без виплати матеріальної допомоги, оскільки така виплата передбачена тільки для посадових осіб та службовців. Також працівник не має права на щорічну додаткову відпустку за стаж служби в органах місцевого самоврядування.

Пунктом 35 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що уповноважена особа (особи) це службова (посадова) чи інша особа, яка є працівником замовника і визначена відповідальною за організацію та проведення процедур закупівлі/спрощених закупівель згідно з цим Законом на підставі власного розпорядчого рішення замовника або трудового договору (контракту).

Частиною статтею 11 Закону України «Про публічні закупівлі» закріплено, що відповідальною за організацію та проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі є уповноважена особа, яка визначається або призначається замовником одним з таких способів:

1) шляхом покладення на працівника (працівників) із штатної чисельності функцій уповноваженої особи як додаткової роботи з відповідною доплатою згідно із законодавством;

2) шляхом введення до штатного розпису окремої (окремих) посади (посад), на яку буде покладено обов`язки виконання функцій уповноваженої особи (уповноважених осіб);

3) шляхом укладення трудового договору (контракту) згідно із законодавством.

Пунктом 7 статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що уповноважена особа здійснює свою діяльність на підставі укладеного із замовником трудового договору (контракту) або розпорядчого рішення замовника та положення про уповноважену особу.

Відповідно до штатного розпису затвердженого в.о. директора департаменту містобудування від 29.12.2021 веденого в дію з 01.01.2022, затверджено штат у кількості 17 штатних одиниць, серед яких є посада головного спеціаліста-юрисконсульта з посадовим окладом 5500.00 грн.

Структурні складові оплати праці Король І.В: посадовий оклад, премія, в т.ч. 50% за виконання функцій уповноваженої особи із закупівель, гарантійні і компенсаційні виплати, передбачені чинним законодавством.

На ОСОБА_1 з 10.01.2022, як на працівника із штатної чисельності управління екології та природних ресурсів департаменту містобудування Львівської міської ради покладено функції уповноваженої особи, як додаткової роботи з відповідною доплатою згідно із законодавством.

ОСОБА_1 ознайомлена з наказом «Про призначення уповноваженої особи з публічних закупівель» від 10.01.2022 №001-к.

Згідно пункту 9 строкового трудового договору (контракту) укладеного з ОСОБА_1 працівнику за виконання обов`язків за контрактом встановлюється: посадовий оклад (тарифна ставка, відрядна розцінка), у розмірі, зазначеному у штатному розписі.

Пунктом 12 строкового трудового договору (контракту) укладеного з ОСОБА_1 визначено, що преміювання здійснюється щомісячно та у відповідності до положення про преміювання.

Згідно наказу «Про призначення уповноваженої особи з публічних закупівель» від 10.01.2022 № 001-к, Положенням про преміювання, ОСОБА_1 щомісячно встановлювалась премія за виконання функцій уповноваженої особи як додаткової роботи.

Наказом «Про преміювання працівників управління екології та природних ресурсів департаменту містобудування Львівської міської ради за результатом роботи у січні 2022» від 26.01.2022 №005-к, ОСОБА_1 премійовано у відсотках від посадового окладу, встановленого чинного законодавства, у розмірі: головного спеціаліста-юрисконсульта 150 % в т.ч. 50% за виконання функцій уповноваженої особи із закупівель.

Наказом «Про преміювання працівників управління екології та природних ресурсів департаменту містобудування Львівської міської ради за результатом роботи у лютому 2022» від 24.02.2022 №011-к, ОСОБА_1 премійовано у відсотках від посадового окладу, встановленого чинного законодавства, у розмірі: головного спеціаліста-юрисконсульта 235 % в т.ч. 50% за виконання функцій уповноваженої особи із закупівель.

Наказом «Про преміювання працівників управління екології та природних ресурсів департаменту містобудування Львівської міської ради за результатом роботи у березні 2022» від 31.03.2022 №018-к, ОСОБА_1 премійовано у відсотках від посадового окладу, встановленого чинного законодавства, у розмірі: головного спеціаліста-юрисконсульта 100 % в т.ч. 50% за виконання функцій уповноваженої особи із закупівель.

Відповідно до розрахункового листа ОСОБА_1 за період виконання функцій уповноваженої особи нараховувалась заробітної плати: січень 2022 (відпрацьовано ОСОБА_1 у відповідності до табелю робочого дня 19 робочих днів), посадовий оклад = 5500.00 грн.; премія = 11000.00 грн. ((5500.00*150%)+(5500*50%)=11000.00 грн.).; індексація доходів = 287.80 грн.; Податки: Військовий збір (1,5%) = 251.82 грн.; податок з доходу (18%) = 3021.80 грн.; ОСОБА_1 нараховано заробітної плати за січень 2022: 16787.80 грн. (5500.00 +11000.00 +287.80); Виплачено ОСОБА_1 заробітної плати за січень 2022 (з урахуванням податків): 13514.18 грн. (5500.00 +11000.00 +287.80) ПДФО 251.82- ВЗ 3021.80). Лютий 2022 (відпрацьовано ОСОБА_1 у відповідності до табелю робочого дня 13 робочих днів + 9 днів лікарняних) Посадовий оклад = 3575.00 грн.; Премія = 10188.75 грн. (( 3575.00 *235%)+(3575,0*50%) = 10188.75 грн.).; Індексація доходів = 187.07 грн.; Виплата лікарняних за рахунок установи (5 днів) = 1067.65 грн.; Виплата лікарняних за рахунок ФСС (4 дні) = 854.12 грн.; Податки: Військовий збір (1,5%) = 225.28 грн.; Військовий збір ФСС = 12.81 грн.; Податок з доходу (18%) = 2857.06 грн.; ОСОБА_1 нараховано заробітної плати за лютий 2022: 15872.59 грн. (3575.00 +10188.75 + 1067.65 + 854.12+ 187.07).; Виплачено ОСОБА_1 заробітної плати за лютий 2022 (з урахуванням податків): 12777.44 грн. (3575.00 +10188.75 + 1067.65 + 854.12+ 187.07) ВЗ 225.28 ВЗ з лік.12.81 ПДФО 2857.06). Березень 2022 (відпрацьовано ОСОБА_1 у відповідності до табелю робочого дня 14 робочих днів + 10 днів відпустка без збереження заробітної плати) Посадовий оклад = 3500.00 грн.; Премія = 5250 грн. ((3500.00 *100%)+(3500*50%)=5250.00 грн.); Індексація доходів = 183.15 грн.; Податки: Військовий збір (1,5%) = 134.00 грн.; Податок з доходу (18%) = 1607.97 грн.; ОСОБА_1 нараховано заробітної плати за березень 2022: 8933.15 грн. (3500.00 + 5250.00 + 183.15); Виплачено ОСОБА_1 заробітної плати за березень 2022 (з урахуванням податків): 7191.18 грн. (3500.00 + 5250.00 + 183.15) ПДФО 134.00 ВЗ 1607.97). Квітень 2022 (01.04.2022) виплачено ОСОБА_1 компенсацію за невикористану відпустку - 9 днів та компенсацію за додаткову відпустку працівникам, що мають дітей або неповнолітню дитину 10 днів, разом 19 днів. Нараховано компенсаційних виплат 12 600,80грн, виплачено на картковий рахунок за мінусом податків - 10143,65грн.

Суд звертає увагу, що індексація заробітної плати розраховується від суми місячного нарахованого доходу працівника, що не перевищує прожитковий мінімум, що становить 6500.00 грн. у 2022 році. Прив`язки до посадового окладу індексація заробітної плати немає.

Враховуючи Положення про преміювання від 04.01.2022, Наказ «Про преміювання працівників управління екології та природних ресурсів департаменту містобудування Львівської міської ради за результатом роботи у січні 2022» від 26.01.2022 № 005-к, Наказ «Про преміювання працівників управління екології та природних ресурсів департаменту містобудування Львівської міської ради за результатом роботи у лютому 2022» від 24.02.2022 № 011-к, Наказ «Про преміювання працівників управління екології та природних ресурсів департаменту містобудування Львівської міської ради за результатом роботи у березні 2022» від 31.03.2022 № 018-к, Наказ «Про призначення уповноваженої особи з публічних закупівель» від 10.01.2022 № 001-к, ОСОБА_1 було встановлено, нараховано та виплачено доплати у вигляді премії за виконання функції уповноваженої особи ( з 10.01.2022 по 31.03.2022).

Окрім цього, суд зазначає, що відповідно до положення про преміювання, яке затверджено наказом від 04.01.2022№ 77к п.2.5 у місяці в якому працівник управління перебуває у відпустці (основній, додатковій та інших передбачених законодавством) за період тимчасової непрацездатності та в інших випадках, коли згідно із законодавством виплати проводяться із розрахунку середньої заробітньої плати, місячна премія нараховується за фактично відпрацьований час.

Допитаний у судовому засіданні свідок ОСОБА_4 , показала, що вона працює на посаді головного бухгалтера управління екології та природних ресурсів департаменту містобудування ЛМР, та нею проводились нарахування виплати при звільненні позивачу. Ствердила, що ОСОБА_1 здійснено всі належні виплати при звільненні та під час виконання трудових обов`язків, відповідно до вимог КЗпП України.

Відтак, усі необхідні суми, які були передбачені ОСОБА_1 при звільненні виплачені, згідно з нормами чинного законодавства.

На підставі вище викладеного, з`ясувавши всі фактичні обставини справи, надавши оцінку зібраним по справі доказам в їх сукупності, суд дійшов висновку, що у задоволенні позову слід відмовити.

З огляду на те, що у частині позовних вимог щодо стягнення належної заробітньої плати при звільненні суд дійшов висновку про їх безпідставність, то у задоволенні позовних вимог про стягнення середнього заробітку за весь час затримки розрахунку при звільненні, стягнення моральної шкоди також слід відмовити, оскільки по своїй суті такі вимоги є похідними.

Керуючисьст.ст.23,46,116КЗпП України,Постановою№ 268«Про упорядкуванняструктури таумов оплатипраці працівниківапарату органіввиконавчої влади,органів прокуратури,судів таінших органів», ст. ст. 4, 10, 12, 76, 77, 81, 141, 259, 263-265, 268ЦПК України, суд,-

у х в а л и в :

в задоволенні позову ОСОБА_1 до Управління екології та природних ресурсів департаменту містобудування Львівської міської ради про стягнення належної заробітньої плати при звільненні та моральної шкоди - відмовити.

Апеляційна скарга на рішення суду подається в порядку визначеному ЦПК України протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після розгляду справи апеляційним судом.

Учасники справи:

Позивач: ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , АДРЕСА_1 .

Відповідач: Управління екології та природних ресурсів департаменту містобудування Львівської міської ради, м.Львів, пл.Ринок,1, ЄДРПОУ 43326991.

Повний текст рішення складено 20.01.2023.

Суддя С.З. Чорна

Дата ухвалення рішення16.01.2023
Оприлюднено23.01.2023
Номер документу108496324
СудочинствоЦивільне
Сутьстягнення належної заробітньої плати при звільненні та моральної шкоди,-

Судовий реєстр по справі —464/3614/22

Ухвала від 12.12.2023

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Братичак Уляна Володимирівна

Ухвала від 15.11.2023

Цивільне

Касаційний цивільний суд Верховного Суду

Ігнатенко Вадим Миколайович

Ухвала від 13.11.2023

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Братичак Уляна Володимирівна

Ухвала від 12.10.2023

Цивільне

Львівський апеляційний суд

Левик Я. А.

Постанова від 03.10.2023

Цивільне

Львівський апеляційний суд

Левик Я. А.

Постанова від 03.10.2023

Цивільне

Львівський апеляційний суд

Левик Я. А.

Ухвала від 06.07.2023

Цивільне

Львівський апеляційний суд

Левик Я. А.

Ухвала від 30.05.2023

Цивільне

Львівський апеляційний суд

Левик Я. А.

Ухвала від 21.02.2023

Цивільне

Львівський апеляційний суд

Левик Я. А.

Рішення від 16.01.2023

Цивільне

Сихівський районний суд м.Львова

Чорна С. З.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні