Справа №523/13521/22
Провадження №1-кс/523/155/23
УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
18.01.2023 слідчий суддя Суворовського районного суду м. Одеси ОСОБА_1 , за участю секретаря ОСОБА_2 , прокурора ОСОБА_3 розглянувши в судовому засіданні клопотання ст.слідчогоСВ відділуполіції №3ОРУП №1ГУНП вОдеській області ОСОБА_4 про накладення арешту на майно по матеріалам досудового розслідування, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 12022162490001061 від 21.10.2022, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.4 ст.191 КК України, -
ВСТАНОВИВ:
Згідно клопотання досудовим розслідуванням встановлено, що посадові особи органів місцевого самоврядування достовірно знаючи про введення воєнного стану на території України при укладанні договорів із постачальниками на закупівлю товарів, здійснюють привласнення бюджетних коштів. Сума матеріального збитку встановлюється.
Так, 21.10.2022 надійшла заява від голови Одеської обласної філії ГО «Всеукраїнське об`єднання позаштатних (громадських) інспекторів архітектурно-будівельного контролю» в особі ОСОБА_5 , у свої заяві до правоохоронних органів останній пояснює, що зв`язку із запровадженням воєнного стану в України на підставі Указу Президента України Володимира Зеленського № 64V2022 відбулись певні зміни у законодавстві України, яке регулювало відносини з питань проведення публічних закупівель за бюджетні кошти. Зокрема Постановою Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2022 року № 169 «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану», п.п 1 Постанови передбачено, що замовники закупівель здійснюють публічні \оборонні закупівлі товарів, робіт і послуг без застосування процедур закупівель спрощених закупівель. У зв`язку з чим, відповідні посадові особи органів місцевого самоврядування, почали зловживати наданими повноваженнями та спрощенням законодавства.
У зв`язку із відсутністю конкуренції під час закупівель, посадовці почали укладати договори із постачальниками за значно завищеними цінами, а поставлені товари не відповідають технічному регламенту, що у свою чергу спричинило значних збитків місцевим бюджетам.
Аналізом публічних закупівель встановлено, що значні кошти під час воєнного стану витрачались: Таїровською селищною радою Одеського району Одеської області код ЄДРПОУ 05582159, Авангардівською селищною радою Одеського району Одеської області код ЄДРПОУ 23211248, Красносільською сільською радою Одеського району Одеської області код ЄДРПОУ 04379657, Фонтанською сільською радою Одеського району Одеської області код ЄДРПОУ 04379746. На відповідних публічних майданчиках, відсутня будь-яка інформація та звіти про укладені угоди та відомості про витрати бюджетних грошових коштів.
В ході здійснення досудового розслідування з метою перевірки інформації викладеної у вищевказаній заяві та з метою встановлення осіб, які можуть бути причетними до вказаного кримінального правопорушення, у порядку ст. 36 КПК України прокурором надано доручення співробітникам УСР в Одеській області ДСР НП України на проведення слідчих (розшукових) дій.
У зв`язку з чим у слідства є підстави вважати, що посадові особи Авангардівської селищної ради Одеського району Одеської області код ЄДРПОУ 23211248 укладають договори з постачальниками по значно завищеним цінам, чим завдають значних збитків місцевому бюджету.
Так, в ході здійснення досудового розслідування отримано ухвалу слідчого судді Суворовського районного суду м. Одеси від 31.10.2022, справа № 523/13251/22, провадження № 1-кс/523/2940/22 про надання дозволу на тимчасовий доступ до речей і документів, які перебувають у володінні Авангардівської селищної ради Одеського району Одеської області код ЄДРПОУ 23211248.
02.11.2022 на адресу Авангардівської селищної ради Одеського району Одеської області було направлено для опрацювання та виконання вищевказану ухвалу.
Однак, представником Авангарді вської селищної ради помічником селищного голови ОСОБА_6 було відмовлено у наданні документів зазначених в результативній частині ухвали слідчого судді Суворовського районного суду м. Одеси, що підтверджується протоколом тимчасового доступу до речей і документів від 29.11.2022 складеним о/у УСР в Одеській області ДСР НП України ОСОБА_7 на підставі доручення слідчого.
У зв`язку з чим, 06.01.2023 на підставі ухвали слідчого судді Суворовського районного суду м. Одеси від 08.12.2022, справа № 523/13521/22, провадження № 1-кс/523/3278/22 було проведено санкціонований обшук у адміністративному будинку Авангардівської селищної ради Одеського району Одеської області за адресою: Одеська область, Одеський район, смт. Авангард, вул. Добрянського, 26, в результаті якого виявлено та вилучено документи зазначені в результативній ухвалі слідчого судді Суворовського районного суду м. Одеси від 31.10.2022.
В зв`язку з чим, з метою збереження речових доказів у кримінальному провадженні слідчий звернувся до суду з відповідним клопотанням, яке прокурор підтримав в судовому засіданні.
Слідчий суддя дослідивши матеріали поданого клопотання, приходить до висновку, що клопотання про арешт майна підлягає задоволенню за наступних підстав.
Правовою підставою арешту майна є положення ст.170 КПК України.
Згідно із ч.1 ст.170 КПК України, арештом майна є тимчасове, до скасування у встановленому цим Кодексом порядку, позбавлення за ухвалою слідчого судді або суду права на відчуження, розпорядження та/або користування майном, щодо якого існує сукупність підстав чи розумних підозр вважати, що воно є доказом злочину, підлягає спеціальній конфіскації у підозрюваного, обвинуваченого, засудженого, третіх осіб, конфіскації у юридичної особи, для забезпечення цивільного позову, стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди, можливої конфіскації майна. Завданням арешту майна є запобігання можливості його приховування, пошкодження, псування, знищення, перетворення, відчуження.
Арешт майна допускається з метою забезпечення збереження речових доказів, що передбачено п.1 ч.2 ст.170 КПК України. Правилами ч.3 ст.170 КПК України передбачено, що в такому випадку арешт накладається на майно будь-якої фізичної або юридичної особи за наявності достатніх підстав вважати, що воно відповідає критеріям, зазначеним у статті 98 цього Кодексу.
Враховуючи, що у матеріалах досудового розслідування вбачається наявність достатніх підстав вважати, що вказане майно має суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, слідчий суддя дійшов висновку про наявність необхідних і достатніх підстав для задоволення клопотання органів досудового розслідування.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.ст.131, 132, 170-173 КПК України,-
ПОСТАНОВИВ:
Клопотання ст.слідчого СВ відділу поліції № 3 ОРУП № 1 ГУНП в Одеській області ОСОБА_4 задовольнити.
Накласти арешт на майно, яке було вилучено під час обшуку у адміністративному будинку Авангардівської селищної ради Одеського району Одеської області за адресою: Одеська область, Одеський район, смт. Авангард, вул. Добрянського, 26, а саме:
1.Копія договору № 212 від 11.04.2022 на 3 арк.
2.Копія договору про закупівлю товару № 101 від 11.03.2022 на 3 арк.
3.Копія договору № 102 від 11.03.2022 на 3 арк.
4.Копія договору № 103 від 12.03.2022 на 4 арк.
5.Копія договору № 104 від 12.03.2022 на 3 арк.
6.Копія договору № 105 від 14.03.2022 на 3 арк.
7.Копія договору № 106 від 14.03.2022 на 4 арк.
8.Копія договору № 1/03/138 від 18.03.2022 на 6 арк.
9.Копія договору № 1/3/Б/137 від 18.03.2022 на 9 арк.
10.Копія договору купівлі-продажу № 6/150 від 18.03.2022 на 9 арк.
11.Копія договору № 147 про закупівлю товару від 22.03.2022 на 4 арк.
12.Копія договору № 146 про закупівлю товару від 22.03.2022 на 4 арк.
13.Копія договору № 164 про закупівлю товару від 28.03.2022 на 7 арк.
14.Копія договору купівлі-продажу № 163 від 28.03.2022 на 4 арк.
15.Копія договору поставки № 32/247 від 28.04.2022 на 4 арк.
16.Копія договору про закупівлю товару № 1/05/22/258 від 05.05.2022 на 8 арк.
17.Копія договору поставки № 249 від 02.05.2022 на 6 арк.
18.Копія договору про закупівлю товару № 01/040522-П/259 від 04.05.2022 на 8 арк.
19.Копія договору постачання 278 від 26.07.2022 на 3 арк.
20.Копія договору постачання 280 від 26.07.2022 на 6 арк.
21.Копія договору про закупівлю товару № 285 від 17.08.2022 на 5 арк.
22.Копія договору про закупівлю товару № 290 від 26.08.2022 на 3 арк.
23.Копія договору про закупівлю товару № 291 від 14.09.2022 на 4 арк.
23.Копія договору № 01/050922-П/294 від 20.09.2022 на 4 арк.
24.Копія договору № 297 поставки товару від 23.09.2022 на 4 арк.
25.Копія договору поставки № 32\215 від 11.04.2022 на 2 арк.
26.Копія договору про закупівлю робіт № 1/03/22/2т від 13.04.2022 на З арк.
27.Звіт до договору про закупівлю робіт № 1 /03/22/2т від 13.04.2022.
28.Дефектний акт від 13.04.2022
29.Договірна ціна до договору про закупівлю робіт № 1/03/22/2т від 13.04.2022.
30.Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-01.
31.Копія договору про закупівлю робіт № 2/03/22/216 від 13.04.2022 на З арк.
32.Звіт до договору про закупівлю робіт № 2/03/22/216 від 13.04.2022.
33.Договірна ціна до договору до договору про закупівлю робіт № 2/03/22/216 від 13.04.2022.
34.Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-01.
35.Копія договору № 217 від 14.04.2022.
36.Додаток № 1 до договору № 247 від 14.04.2022.
37.Звіт до договору № 247
38.Копія договору купівлі-продажу № 7/222 від 19.04.2022.
39.Додаток № 1 до договору купівлі-продажу № 7/222 від 19.04.2022.
40.Звіт до договору 1 до договору купівлі-продажу № 7/222 від 19.04.2022.
41.Копія договору № 01/190422-П/228 про закупівлю товару від 19.09.2022.
42.Додаток № 1 договору № 01/190422-П/228 про закупівлю товару від 19.09.2022.
43.Звіт до договору № 01/190422-П/228.
44.Копія договору про надання послуг № 167 від 29.03.2022.
45.Звіт договору про надання послуг № 167 від 29.03.2022.
46.Копія договору про надання послуг з виготовлення поліграфічної продукції № 170 від 01.04.2022.
47.Звіт до договору про надання послуг з виготовлення поліграфічної продукції № 170 від 01.04.2022.
48.Копія договору про закупівлю товару № 172 від 01.04.2022.
49.Додаток № 1 до договору про закупівлю товару № 172 від 01.04.2022.
50.Звіт до договору про закупівлю товару № 172 від 01.04.2022.
51.Копія договору № 36/22/181 від 04.04.2022.
52.Додаток № 1 до договору № 36/22/181 від 04.04.2022.
53.Звіт до договору № 36/22/181 від 04.04.2022.
54.Копія договору № 187 про закупівлю товару від 06.04.2022.
55.Додаток № 1 до договору № 187 про закупівлю товару від 06.04.2022.
56.Звіт до договору № № 187 про закупівлю товару від 06.04.2022.
57.Копія договору № 347 від 30.11.2022.
58.Додаток № 1 до договору № 347 від 30.11.2022.
59.Звіт до договору № 347 від 30.11.2022 № UA-2022-12-01-004451-а.
60/ Звіт до договору № 347 від 30.11.2022 № UA-2022-12-01-005094-а.
61.Звіт до договору № 347 від 30.11.2022 № UA-2022-12-01-004806-а.
62.Звіт до договору № 347 від 30.11.2022 № UA-2022-12-01-003464-а.
63.Копія видаткової накладної № 1 від 30.11.2022.
64.Платіжне доручення № 5190 від 02.12.2022.
65.Платіжне доручення № 5189 від 02.12.2022.
66.Копія договору № 342 про закупівлю товарів від 07.11.2022.
67.Копія Додатку № 1 до договору № 342 від 07.11.2022.
68.Звіт до договору № 342 № UA-2022-11 -07-001358-а.
69.Звіт до договору № 342 № UA-2022-11-07-001200-а.
70.Копія видаткової накладної № 1 від 07.11.2022.
71.Платіжне доручення № 4142 від 07.11.2022.
72.Платіжне доручення № 4143 від 07.11.2022.
73.Копія договору на постачання товару № 341 від 01.11.2022.
74.Звіт до договору № 341 від 30.11.2022 № UA-2022-11-03-003-а.035
75.Копія видаткової накладної № 2343 від 01.11.2022.
76.Платіжне доручення № 4139 від 03.11.2022.
77.Копія договору № 343 на постачання товару від 09.11.2022.
78.Копія специфікації № 1 до договору № 343 на постачання товару від 09.11.2022.
79.Звіт до договору № 343 № UA-2022-11-09-006285-а.
80.Копія видаткової накладної № 2421 від 09.11.2022.
81.Копія платіжного доручення № 4155 віл 09.11.2022.
82.Копія договору купівлі-продажу № 364 від 23.12.2022.
83.Копія додатку № 1 до договору купівлі-продажу № 364 від 23.12.2022.
84.Звіт до договору № 364 UA-2022-12-23-007407-а.
85.Копія видаткової накладної № 1 від 23.12.2022.
86.Копія платіжного доручення № 5520 від 23.12.2022
87.Копія платіжного доручення № 3386 віл 27.09.2022.
88.Копія платіжного доручення № 3016 віл 20.09.2022.
89.Копія платіжного доручення № 2487 віл 02.08.2022.
90.Копія платіжного доручення № 1572 віл 10.05.2022.
91.Копія платіжного доручення № 1474 віл 05.05.2022.
92.Копія платіжного доручення № 1422 віл 28.04.2022.
93.Копія платіжного доручення № 1290 віл 14.04.2022.
94.Копія платіжного доручення № 1056 віл 07.04.2022.
95.Копія платіжного доручення № 975 віл 01.04.2022.
96.Копія платіжного доручення № 848 віл 29.03.2022.
97.Копія платіжного доручення № 820 віл 24.03.2022.
98.Копія платіжного доручення № 799 віл 19.03.2022.
99.Копія платіжного доручення № 797 віл 19.03.2022.
100.Копія платіжного доручення № 750 віл 13.03.2022.
101.Копія платіжного доручення № 748 віл 28.04.2022.
102.Копія платіжного доручення № 1000 віл 04.04.2022.
103.Копія платіжного доручення № 1063 віл 07.04.2022.
104.Копія платіжного доручення № 1293 віл 15.04.2022.
105.Копія платіжного доручення № 1308 віл 15.04.2022.
106.Копія платіжного доручення № 1309 віл 15.04.2022.
107.Копія платіжного доручення № 1406 віл 27.04.2022.
108.Копія платіжного доручення № 1420 віл 28.04.2022.
109.Копія платіжного доручення № 1503 віл 06.05.2022.
110.Копія платіжного доручення № 1907 віл 14.06.2022.
111.Копія платіжного доручення № 2447 віл 01.08.2022.
112.Копія платіжного доручення № 2875 віл 25.07.2022.
113.Копія платіжного доручення № 2908 віл 05.09.2022.
114.Копія платіжного доручення № 3005 віл 15.09.2022.
115.Копія платіжного доручення № 3973 віл 20.10.2022.
116.Копія платіжного доручення № 858 віл 30.09.2022.
117.Копія платіжного доручення № 849 віл 28.03.2022.
118.Копія платіжного доручення № 842 віл 28.03.2022.
119.Копія платіжного доручення № 817 віл 24.03.2022.
120.Копія платіжного доручення № 806 віл 23.03.2022.
121.Копія платіжного доручення № 807 віл 23.03.2022.
122.Копія платіжного доручення № 796 віл 19.03.2022.
123.Копія платіжного доручення № 798 віл 19.03.2022.
124.Копія платіжного доручення № 754 віл 14.03.2022.
125.Копія платіжного доручення № 753 віл 14.03.2022.
126.Копія платіжного доручення № 751 віл 13.03.2022.
127.Копія платіжного доручення № 749 віл 12.03.2022.
128.Копія платіжного доручення № 438 віл 24.02.2022.
129.Копія накладної № 41ТЛБЗ-ЗО183/22-9900000149.
130.Копія видаткової накладної № СТ-17390 від 14.09.2022.
131.Копія видаткової накладної № 6851 від 01.09.2022.
132.Копія видаткової накладної № Р000001751 від 25.08.2022.
133.Копія видаткової накладної № 38 від 26.07.2022.
134.Копія акту № ОУ-00000550.
135 Копія акту № 1 приймання виконаних робіт за травень 2022.
136.Копія видаткової накладної № 552 від 28.04.2022.
137.Копія видаткової накладної № 18 від 19.04.2022.
138.Копія акту № 1 приймання виконаних робіт за квітень 2022.
139.Копія акту № 1 приймання виконаних робіт за травень 2022.
140.Копія видаткової накладної № 1193 від 14.04.2022.
141.Копія видаткової накладної № 1 від 06.04.2022.
142.Копія акту № ОУ-0000002 здачі-прийняття робіт (надання послуг).
143.Рішення Авангардівської селищної ради Одеського району Одеської області № 1171 -VIII від 16.02.2022.
144.Додаток до рішення № 1171 -VIII від 16.02.2022 (
145.Паспорт Програми розвитку підрозділів територіальної оборони та добровольчих фомувань.
146.Додаток № 2 до Програми сприяння розвитку (Напрям діяльності та заходи програми сприяння розвитку підрозділів територіальної оборони на 2022).
147.Рішення Авангардівської селищної ради Одеського району Одеської області № 1190-VIII від 08.03.2022.
148.Додаток до рішення № 1190-VIII від 08.03.2022.
149.Паспорт програми сприяння розвитку підрозділів територіальної оборони та добровольчих формувань.
150.Додаток до Програми «Напрям діяльності та заходи програми сприяння розвитку підрозділів територіальної оборони».
151.Рішення Авангардівської селищної ради Одеського району Одеської області № 85 від 15.03.2022.
152.Додаток до рішення виконавчого комітету селищної ради від 15.03.2022 №85.
153.Паспорт програми сприяння розвитку підрозділів територіальної оборони та добровольчих формувань Авангардівської селищної ради.
154.Додаток до Програми «Напрям діяльності та заходи програми сприяння розвитку підрозділів територіальної оборони».
155.Рішення Авангардівської селищної ради Одеського району Одеської області № 103 від 06.04.2022.
156.Додаток до рішення виконавчого комітету селищної ради від 06.04.2022 № 103.
157.Паспорт програми сприяння розвитку підрозділів територіальної оборони та добровольчих формувань Авангардівської селищної ради.
158.Додаток до Програми «Напрям діяльності та заходи програми сприяння розвитку підрозділів територіальної оборони».
159.Рішення Авангардівської селищної ради Одеського району Одеської області № 1322-VIII від 12.08.2022.
160.Додаток до рішення виконавчого комітету селищної ради від 12.08.2022 № 1322- VIII.
161.Паспорт програми сприяння розвитку підрозділів територіальної оборони та добровольчих формувань Авангардівської селищної ради.
162.Додаток до Програми «Напрям діяльності та заходи програми сприяння розвитку підрозділів територіальної оборони».
163.Рішення Авангардівської селищної ради Одеського району Одеської області № 1374- VIII від 22.09.2022.
164.Додаток до рішення від 22.09.2022 № 1374- VIII.
165.Паспорт програми сприяння розвитку ЗСУ, Силам територіальної оборони та іншим підрозділам, які залучаються для здійснення заходів воєнного стану на 2022.
166.Додаток до Програми «Напрям діяльності та заходи програми сприяння розвитку ЗСУ, Силам територіальної оборони та іншим підрозділам, які залучаються для здійснення заходів воєнного стану на 2022».
167.Рішення Авангардівської селищної ради Одеського району Одеської області № 245 від 28.10.2022.
168.Додаток до рішення від 28.10.2022 № 245.
169.Паспорт програми сприяння розвитку ЗСУ, Силам територіальної оборони та іншим підрозділам, які залучаються для здійснення заходів воєнного стану на 2022.
170.Додаток до Програми «Напрям діяльності та заходи програми сприяння розвитку ЗСУ, Силам територіальної оборони та іншим підрозділам, які залучаються для здійснення заходів воєнного стану на 2022».
171.Рішення Авангардівської селищної ради Одеського району Одеської області № 1441- VIII від 10.11.2022.
172.Додаток до рішення № 1441 - VIII від 10.11.2022.
173.Паспорт програми сприяння розвитку ЗСУ, Силам територіальної оборони та іншим підрозділам, які залучаються для здійснення заходів воєнного стану на 2022.
174.Додаток до Програми «Напрям діяльності та заходи програми сприяння розвитку ЗСУ, Силам територіальної оборони та іншим підрозділам, які залучаються для здійснення заходів воєнного стану на 2022».
175.Рішення Авангардівської селищної ради Одеського району Одеської області № 1514- VIII від 08.12.2022.
176.Додаток до рішення № 1514- VIII від 08.12.2022.
177.Паспорт програми сприяння розвитку ЗСУ, Силам територіальної оборони та іншим підрозділам, які залучаються для здійснення заходів воєнного стану на 2022.
178.Додаток до Програми «Напрям діяльності та заходи програми сприяння розвитку ЗСУ, Силам територіальної оборони та іншим підрозділам, які залучаються для здійснення заходів воєнного стану на 2022».
179.Відомості про видатки бюджету у період з 24.02.2022 по 23.12.2022. на 18 арк.
Роз`яснити, що ухвала про арешт майна може бути скасована за клопотанням підозрюваного, обвинуваченого, їх захисника чи законного представника, іншого власника або володільця майна.
На ухвалу слідчого судді може бути подана апеляційна скарга протягом п`яти днів з дня її оголошення.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Суворовський районний суд м.Одеси |
Дата ухвалення рішення | 18.01.2023 |
Оприлюднено | 10.05.2024 |
Номер документу | 108504014 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про арешт майна |
Кримінальне
Суворовський районний суд м.Одеси
Лупенко А. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні