Постанова
від 20.01.2023 по справі 280/9954/21
ТРЕТІЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ТРЕТІЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

і м е н е м У к р а ї н и

20 січня 2023 року м. Дніпросправа № 280/9954/21

Третій апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів:

головуючого - судді Панченко О.М. (доповідач),

суддів: Іванова С.М., Чередниченка В.Є.,

розглянувши у письмовому провадженні адміністративну справу за апеляційною скаргою ОСОБА_1

на рішення Запорізького окружного адміністративного суду від 25 липня 2022 року (м. Запоріжжя, суддя Сіпака А.В.) у справі № 280/9954/21

за позовом ОСОБА_1

до Виконавчого комітету Широківської сільської ради Запорізького району Запорізької області

треті особи: Комунальне підприємство «Благводсервіс Широківської громади», Громадська організація «Сільськогосподарська палата Запорізького району»

про визнання протиправними та скасування рішень,-

встановив:

У жовтні 2021 року ОСОБА_1 (далі позивачка або скаржник) звернулась до суду із позовом до Виконавчого комітету Широківської сільської ради Запорізького району Запорізької області (далі відповідач), треті особи: Комунальне підприємство «Благводсервіс Широківської громади» (далі третя особа-1), Громадська організація «Сільськогосподарська палата Запорізького району» (далі третя особа-2), в якому просила визнати протиправними та скасувати:

- рішення Виконавчого комітету Широківської сільської ради №33 від 06.03.2018 Про встановлення тарифу на послуги з вивезення твердих побутових відходів на території населених пунктів Широківської сільської ради Запорізького району Запорізької області,

- рішення Виконавчого комітету Широківської сільської ради №34 від 06.03.2018 Про встановлення тарифу на послуги з централізованого питного водопостачання та водовідведення на території населених пунктів Широківської сільської ради Запорізького району Запорізької області,

- рішення Виконавчого комітету Широківської сільської ради №09 від 18.01.2021, про внесення змін до рішення виконавчого комітету Широківської сільської ради від 06.03.2018 №34 Про встановлення тарифу на послуги з централізованого питного водопостачання та водовідведення на території населених пунктів Широківської сільської ради Запорізького району Запорізької області, та

- рішення Виконавчого комітету Широківської сільської ради №10 від 18.01.2021 «Про внесення змін до рішення виконавчого комітету Широківської сільської ради від 06.03.2018 №33 Про встановлення тарифу на послуги з вивезення твердих побутових відходів на території населених пунктів Широківської сільської ради Запорізького району Запорізької області.

Рішенням Запорізького окружного адміністративного суду від 25 липня 2022 року у задоволені адміністративного позову відмовлено.

Рішення суду першої інстанції мотивоване тим, що відповідач, як суб`єкт владних повноважень, надав суду докази, які спростовували доводи позивачки, а відтак, довів правомірність спірних рішень.

Не погодившись з рішенням суду першої інстанції, позивачка оскаржила його в апеляційному порядку, посилаючись на неправильне застосування норм матеріального права та порушення норм процесуального права.

Вимоги апеляційної скарги позивачки мотивовано, зокрема тим, що на момент прийняття спірних рішень №33 та №34 від 06.03.2018 відповідачем, до відання останнього не належало встановлення тарифів на централізоване водопостачання та водовідведення, вивезення твердих побутових відходів. Скаржник вказує, що відповідачем не виконано вимоги п.2.3 Порядку №390 під час прийняття рішень №33 та №34 від 06.03.2018, а також порушено приписи ст. 15 Закону України «Про доступ до публічної інформації». Вважає, що відповідачем на його сайті у повідомленні про намір встановити тариф на послуги з вивезення твердих побутових відходів не було обґрунтовано періодичність вивезення, причини зміни діючого тарифу, планового економічно обґрунтованого тарифу, значення відсотка зростання основних складових тарифу.

З огляду на це, скаржник просить рішення суду першої інстанції скасувати та ухвалити нове рішення, яким адміністративний позов задовольнити повністю.

Відповідач та треті особи правом на подання відзиву на апеляційну скаргу позивачки не скористались, відзив на апеляційну скаргу відповідача до суду не подали.

Розгляд справи здійснено в порядку письмового провадження у відповідності до приписів ст. 311 КАС України.

Дослідивши докази, наявні в матеріалах справи, перевіривши в межах доводів апеляційної скарги дотримання судом першої інстанції норм процесуального та матеріального права, апеляційний суд зазначає наступне.

Судом першої інстанції встановлено та сторонами не заперечується, що 29.04.2017 на підставі постанови Центральної виборчої комісії № 6 від 24.01.2017 відбулися вибори до Широківської сільської ради Запорізького району Запорізької області.

Рішенням № 02 Широківської сільської ради від 29.05.2017 визнано повноваження голови Широківської сільської ради Коротенко Д.О., обраного на перших виборів сільських голів.

Рішенням № 01 Широківської сільської ради від 29.05.2017 визнано повноваження депутатів Широківської сільської ради обраних на перших виборів депутатів.

Широківську сільську об`єднану територіальну громаду Запорізького району Запорізької області представляє Широківська сільська рада Запорізького району Запорізької області.

Було створено юридичну особу Комунальне підприємство «Благводсервіс Широківської громади», про що 25.07.2017 в ЄДРПОУ зроблено запис: 10851020000001831.

06.03.2018 Виконавчим комітетом Широківської сільської ради прийняті рішення №33 «Про встановлення тарифу на послуги з вивезення твердих побутових відходів на території населених пунктів Широківскої сільської ради Запорізького району Запорізької області», та рішення № 34 «Про встановлення тарифу на послуги з централізованого питного водопостачання та водовідведення на території населених пунктів Широківської сільської ради Запорізького району Запорізької області».

18.01.2021 Виконавчим комітетом Широківської сільської ради було прийняті рішення № 10 про внесення змін до рішення виконавчого комітету Широківської сільської ради від 06.03.2018 №33 «Про встановлення тарифу на послуги з вивезення твердих побутових відходів на території населених пунктів Широківскої сільської ради Запорізького району Запорізької області» та рішення № 9, про внесення змін до рішення виконавчого комітету Широківської сільської ради від 06.03.2018 №34 «Про встановлення тарифу на послуги з централізованого питного водопостачання та водовідведення на території населених пунктів Широківскої сільської ради Запорізького району Запорізької області».

Виконавцем даних послуг, відповідно до зазначених рішень Виконавчого комітету Широківської сільської ради, є Комунальне підприємство «Благводсервіс Широківської громади».

Вважаючи спірні рішення відповідача протиправними, позивачка звернулась до суду за захистом своїх прав.

Рішення суду першої інстанції мотивоване тим, що комунальне підприємство «Благводсервіс Широківської громади» Широківської сільської ради Запорізького району Запорізької області є ліцензіатом Запорізької обласної державної адміністрації, а в перелік ліцензіатів НКРЕКП не входить. Відтак, суд дійшов висновку, що виконавчий комітет Широківської сільської ради Запорізького району Запорізької області наділений повноваженнями по встановленню тарифів на відповідні комунальні послуги, а тому в межах компетенції та відповідно до закону правомірно встановив тарифи рішеннями від 06.03.2018 №33 «Про встановлення тарифу на послуги з вивезення твердих побутових відходів на території населених пунктів Широківської сільської ради Запорізького району Запорізької області» та від 06.03.2018 №34 «Про встановлення тарифу на послуги з централізованого питного водопостачання та водовідведення на території населених пунктів Широківської сільської ради Запорізького району Запорізької області». Також, судом першої інстанції встановлено, що відповідачем під час прийняття рішень №33 та №34 від 06.03.2018 дотримано вимоги Порядку доведення до споживачів інформації про перелік житлово-комунальних послуг, структуру цін/тарифів, зміну цін/тарифів з обґрунтуванням її необхідності та про врахування відповідної позиції територіальних громад, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 30 липня 2012 року № 390. Крім того, суд першої інстанції встановив безпідставність доводів позивача про порушення відповідачем прав громадян на доступ до публічної інформації.

Суд апеляційної інстанції погоджується із вказаним висновком суду першої інстанції з огляду на наступне.

Відповідно до частини другої статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Приписами п. 2 абз. «а» ч. 1 ст. 28 Закону України від 21.05.1997 № 280/97-ВР «Про місцеве самоврядування в Україні» (далі Закон № 280/97-ВР, в редакції, чинній станом на час виникнення спірних правовідносин) передбачено, що до відання виконавчих органів сільських, селищних, міських рад належить встановлення в порядку і межах, визначених законом, тарифів на побутові, комунальні (крім тарифів на теплову енергію, централізоване водопостачання та водовідведення, перероблення та захоронення побутових відходів, послуги з централізованого опалення, послуги з централізованого постачання холодної води, послуги з централізованого постачання гарячої води, послуги з водовідведення (з використанням внутрішньобудинкових систем), які встановлюються Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг), транспортні та інші послуги.

Згідно положень ч.6 ст. 59 Закону № 280/97-ВР виконавчий комітет сільської, селищної, міської, районної у місті (у разі її створення) ради в межах своїх повноважень приймає рішення.

Відповідно до положень ч.2 ст. 6 Закону України від 09.07.2010 № 2479-VI «Про державне регулювання у сфері комунальних послуг» (в редакції, чинній станом на час виникнення спірних правовідносин) національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг здійснює зокрема встановлення тарифів на комунальні послуги суб`єктам природних монополій та суб`єктам господарювання на суміжних ринках, ліцензування діяльності яких здійснюється національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг.

Апеляційним судом з листа НКРЕКП про надання роз`яснень від 23.02.2021 встановлено, що КП «Благводсервіс Широківської громади» Широківської сільської ради Запорізького району Запорізької області не підпадає під критерії регулювання НКРЕКП, визначені п.1.4 Ліцензійних умов, а НКРЕКП не наділена повноваженнями з державного регулювання господарської діяльності у сфері поводження з побутовими відходами.

Крім того, матеріалами справи підтверджено КП «Благводсервіс Широківської громади» стало ліцензіатом з централізованого постачання питної води та водовідведення відповідно до розпорядження голови Запорізької обласної державної адміністрації №71-л від 11.10.2017.

Відтак, колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції, що відповідач наділений повноваженнями по встановленню тарифів на централізоване водопостачання та водовідведення, вивезення твердих побутових відходів, а отже він правомірно встановив тарифи рішеннями від 06.03.2018 №33 «Про встановлення тарифу на послуги з вивезення твердих побутових відходів на території населених пунктів Широківської сільської ради Запорізького району Запорізької області» та від 06.03.2018 №34 «Про встановлення тарифу на послуги з централізованого питного водопостачання та водовідведення на території населених пунктів Широківської сільської ради Запорізького району Запорізької області».

Натомість, є безпідставними доводи скаржника, що на момент прийняття спірних рішень №33 та №34 від 06.03.2018 відповідачем, до відання останнього не належало встановлення тарифів на централізоване водопостачання та водовідведення, вивезення твердих побутових відходів.

Щодо порушень відповідачем п.2.3 Порядку №390 та ст. 15 Закону України «Про доступ до публічної інформації» під час прийняття рішень №33 та №34 від 06.03.2018.

Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 30.07.2012 № 390 затверджено Порядок доведення до споживачів інформації про перелік житлово-комунальних послуг, структуру цін/тарифів, зміну цін/тарифів з обґрунтуванням її необхідності та про врахування відповідної позиції територіальних громад (далі Порядок №390, в редакції, чинній станом на час виникнення спірних правовідносин).

Пунктом 2.3. Порядку №390 визначено, що суб`єктами господарювання, що надають комунальні послуги (послуги з централізованого водопостачання та водовідведення, послуги з централізованого опалення, послуги з централізованого постачання холодної води, послуги з централізованого постачання гарячої води, послуги з водовідведення (з використанням внутрішньобудинкових систем)), до відома споживачів доводиться така інформація:

загальний розмір планованого тарифу, поданого до органу, уповноваженого встановлювати тарифи, та його структура (плановані витрати за елементами, прибуток, податок на додану вартість);

обґрунтування причин зміни тарифу (зазначення розміру діючого тарифу та відсотка відшкодування затвердженим тарифом собівартості, планового економічно обґрунтованого тарифу, дати, коли тариф востаннє переглядався, причин перегляду тарифу, зазначення відсотка зростання основних складових тарифу (заробітної плати, електроенергії, паливо-мастильних матеріалів), визначення відсотка підвищення тарифу тощо);

інша додаткова інформація, визначена суб`єктом господарювання та/або органом, уповноваженим встановлювати тарифи.

Зазначена інформація доводиться до відома споживачів шляхом розміщення на офіційному веб-сайті органу місцевого самоврядування в мережі Інтернет (за наявності), у друкованому засобі масової інформації місцевої сфери розповсюдження (перевага надається друкованим засобам масової інформації органу місцевого самоврядування), веб-сайті суб`єкта господарювання (за наявності), на інформаційних стендах в абонентських відділах суб`єктів господарювання, за необхідності, та шляхом розміщення на інформаційних стендах біля адміністративних будинків органів місцевого самоврядування в населених пунктах, де споживачі отримують відповідні послуги.

Суб`єкт господарювання може обрати один із вищеперелічених способів доведення інформації (крім розміщення на інформаційних стендах в абонентських відділах суб`єктів господарювання та інформаційних стендах біля адміністративних будинків органів місцевого самоврядування) як основний для розміщення всього масиву необхідної інформації, визначеної цим Порядком. При цьому за допомогою інших способів, передбачених в абзаці п`ятому цього пункту, суб`єкт господарювання повідомляє споживачів про намір зміни тарифів на відповідні комунальні послуги та обов`язково вказує на джерело розміщення всієї необхідної інформації, з якою без перешкод може ознайомитися споживач.

Суб`єкт господарювання додатково може також доводити до відома споживачів інформацію про намір зміни тарифів за допомогою радіо, телебачення та способу, визначеного статутом територіальної громади. Вибір та використання додаткових способів доведення до споживачів інформації про намір зміни тарифів здійснюються за бажанням суб`єкта господарювання.

Приписами ч.3 ст. 15 Закону України від 13.01.2011 № 2939-VI «Про доступ до публічної інформації» (у редакції, чинній станом на виникнення спірних правовідносин) визначено, що проекти нормативно-правових актів, рішень органів місцевого самоврядування, розроблені відповідними розпорядниками, оприлюднюються ними не пізніш як за 20 робочих днів до дати їх розгляду з метою прийняття.

Колегією суддів досліджено, що КП «Благводсервіс Широківської громади» стало ліцензіатом з централізованого постачання питної води та водовідведення відповідно до розпорядження голови Запорізької обласної державної адміністрації №71-л від 11.10.2017, а також переможцем конкурсу на надання послуг з вивезення побутових відходів на території населених пунктів Широківської сільської об`єднаної територіальної громади Запорізького району Запорізької області відповідно до протоколу №2 від 29.01.2018 конкурсної комісії по організації та проведенню відбору суб`єкту господарювання з надання послуг з вивезення побутових відходів.

Як правильно вказав суд першої інстанції, тарифи на централізоване водопостачання та водовідведення, вивезення твердих побутових відходів, встановлювалися для КП «Благводсервіс Широківської громади» не за процедурою коригування, для цього підприємства тарифи раніше не встановлювалися.

Матеріалами справи підтверджено, що 14.12.2017 на сайті Широківської сільської ради Запорізького району Запорізької області розміщено повідомлення про намір КП «Благводсервіс Широківської громади» встановити тариф на централізоване водопостачання. Крім того, це повідомлення розміщено в газеті Запорізька правда від 14.12.2017, із зазначенням строку для надання пропозицій та зауважень 14 календарних днів з дня публікації оголошення.

09.01.2018 розміщено «Оголошення про проведення громадських слухань стосовно встановлення тарифів на послуги з централізованого постачання холодної води на території населених пунктів Широківської сільської ради Запорізького району Запорізької області».

09.01.2018 за вих. 22 до відповідача надійшов лист КП «Благводсервіс Широківської громади» про проведення громадських слухань 12.01.2018 по встановленню тарифу на питну воду.

10.01.2018 за вих.№23 на адресу відповідача від КП «Благводсервіс Широківської громади» надійшов лист про повідомлення щодо обговорення тарифів, складові яких та питома вага вказані у листі, та зазначені інформаційні заходи і запрошено прийняти участь у громадських слуханнях на 12.01.2018 у с. Володимирівське.

12.01.2018 розміщено інформацію про те, що у с. Володимирівському відбулося обговорення єдиного тарифу на постачання холодної води для жителів Широківської громади, на підтвердження цього надано роздруківку зі світлинами присутніх, протокол відкритого обговорення проекту тарифу від 12.01.2018 з підписами мешканців громади.

Крім того, 23.01.2018 на сайті Широківської сільської ради Запорізького району Запорізької області вдруге розміщено Оголошення про проведення громадських слухань стосовно встановлення тарифів на послуги з централізованого водопостачання та водовідведення на території населених пунктів Широківської сільської ради Запорізького району Запорізької області. Відповідачем подано до справи копію протоколу відкритого обговорення проекту тарифу від 09.02.2018, відповідно до якого одноголосно прийнято рішення підтримати тариф, додатком до протоколу є підписи учасників зборів, а також надано фотозвіт з офіційного сайту відповідача про проведені збори громадян.

Також, апеляційним судом з матеріалів справи встановлено, що 01.02.2018 на сайті Широківської сільської ради Запорізького району Запорізької області розміщено «Повідомлення про намір встановити тариф на послуги з вивезення твердих побутових відходів на території населених пунктів Широківської сільської ради Запорізького району Запорізької області»; із зазначенням строку для надання пропозицій та зауважень 14 календарних днів з дня публікації оголошення, із зазначенням періодичності надання послуг та інша інформація згідно пункту 2.5. Порядку №390, як то виробнича собівартість, у т.ч. прямі матеріальні витрати, загальновиробничі витрати, адміністративні витрати, витрати на збут, повна собівартість, рентабельність, плановий прибуток, тариф з ПДВ, обсяг послуг, періодичність надання послуги, вартість за одиницю, вартість на місяць.

06.02.2018 на сайті Широківської сільської ради Запорізького району Запорізької області розміщено «Проект рішення Про встановлення тарифу на послуги з централізованого питного водопостачання та водовідведення на території населених пунктів Широківської сільської ради Запорізького району Запорізької області» та «Проект рішення Про встановлення тарифу на послуги з вивезення твердих побутових відходів на території населених пунктів Широківської сільської ради Запорізького району Запорізької області».

В подальшому, 09.03.2018 на офіційному сайті Широківської сільської ради Запорізького району Запорізької області опубліковані рішення Виконавчого комітету Широківської сільської ради Запорізького району Запорізької області, в тому числі рішення від 06.03.2018 №33 та №34.

12.03.2018 розміщено оголошення про те, що виконавчим комітетом Широківської сільської ради Запорізького району Запорізької області затверджено тарифи на питну воду та вивезення сміття, єдині для всіх населених пунктів, що входять до складу Широківської громади, та посилання на самі рішення від 06.03.2018 №33, №34.

16.03.2018 також на офіційному сайті відповідача розміщено оголошення про встановлення тарифу на послуги з вивезення твердих побутових відходів на території населених пунктів Широківської громади на рівні 20,91 грн. з людини, але не більше 63 грн. з будинку, публічний договір про надання послуг з вивезення побутових відходів опублікований в газеті «Червоний промінь» від 07.03.2018.

Таким чином, колегія суддів вважає обґрунтованим висновок суду першої інстанції, що з поданих суду відповідачем доказів вбачається дотримання ним приписів пункту 2.3 Порядку №390.

Крім того, колегія суддів дійшла висновку про дотримання відповідачем приписів ст. 15 Закону України «Про доступ до публічної інформації», оскільки на сайті Широківської сільської ради Запорізького району Запорізької області розміщено 06.02.2018 «Проект рішення «Про встановлення тарифу на послуги з централізованого питного водопостачання та водовідведення на території населених пунктів Широківської сільської ради Запорізького району Запорізької області» та «Проект рішення Про встановлення тарифу на послуги з вивезення твердих побутових відходів на території населених пунктів Широківської сільської ради Запорізького району Запорізької області», тобто за 20 робочих днів до дати їх розгляду з метою прийняття (враховуючи 03.03.2018 робочим днем згідно розпорядження КМУ від 11.01.2018 №1-р «Про перенесення робочих днів у 2018 році»), що відбулося 06.03.2018.

Натомість, не знайшли свого підтвердження доводи апеляційної скарги, що відповідачем не виконано вимоги п.2.3 Порядку №390 під час прийняття рішень №33 та №34 від 06.03.2018, а також, що відповідачем на його сайті у повідомленні про намір встановити тариф на послуги з вивезення твердих побутових відходів не було обґрунтовано періодичність вивезення, причин зміни діючого тарифу, планового економічно обґрунтованого тарифу, значення відсотка зростання основних складових тарифу.

Підсумовуючи, апеляційний суд погоджується з висновками суду першої інстанції, що спірні рішення відповідача №33 та №34 від 06.03.2018 прийняті з дотриманням вимог законодавства, а зворотні доводи скаржника є безпідставними.

З цих підстав, колегія суддів також відхиляє аргументи скаржника про протиправність рішень відповідача №10 та №09 від 18.01.2021 через протиправність рішень №33 та №34 від 06.03.2018 відповідно, адже доводи про стосовно рішень №33 та №34 свого підтвердження не знайшли.

Суд враховує позицію Європейського суду з прав людини (в аспекті оцінки аргументів учасників справи у касаційному провадженні), сформовану, зокрема у справах Салов проти України (заява N 65518/01; від 6 вересня 2005 року; пункт 89), Проніна проти України (заява N 63566/00; 18 липня 2006 року; пункт 23) та Серявін та інші проти України (заява N 4909/04; від 10 лютого 2010 року; пункт 58): принцип, пов`язаний з належним здійсненням правосуддя, передбачає, що у рішеннях судів та інших органів з вирішення спорів мають бути належним чином зазначені підстави, на яких вони ґрунтуються; хоча пункт 1 статті 6 Конвенції зобов`язує суди обґрунтовувати свої рішення, його не можна тлумачити як такий, що вимагає детальної відповіді на кожен аргумент; міра, до якої суд має виконати обов`язок щодо обґрунтування рішення, може бути різною в залежності від характеру рішення (рішення у справі Руїс Торіха проти Іспанії (Ruiz Torija v. Spain) серія A. 303-A; 09 грудня 1994 року, пункт 29).

Отже, інші доводи апеляційної скарги не потребують правового аналізу, оскільки не мають вирішального значення.

Згідно ст. 316 Кодексу адміністративного судочинства України суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.

Таким чином, колегія суддів дійшла висновку, що суд першої інстанції об`єктивно, повно, всебічно дослідив обставини, які мають суттєве значення для вирішення справи, та ухвалив судове рішення без порушення норм матеріального і процесуального права. Доводи апеляційної скарги не спростовують висновків суду першої інстанції, а тому апеляційну скаргу слід залишити без задоволення, а рішення суду - без змін.

Керуючись статтями 316, 321, 322 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

постановив:

Апеляційну скаргу ОСОБА_1 залишити без задоволення.

Рішення Запорізького окружного адміністративного суду від 25 липня 2022 року у справі № 280/9954/21 залишити без змін.

Постанова суду набирає законної сили з дати її прийняття та може бути оскаржена протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення шляхом подання касаційної скарги безпосередньо до Верховного Суду за наявності підстав, передбачених частиною 5 статті 291, пунктом 2 частини 5 статті 328 Кодексу адміністративного судочинства України.

Головуючий - суддяО.М. Панченко

суддяС.М. Іванов

суддяВ.Є. Чередниченко

СудТретій апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення20.01.2023
Оприлюднено23.01.2023
Номер документу108513221
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу реалізації державної політики у сфері економіки та публічної фінансової політики, зокрема щодо реалізації спеціальних владних управлінських функцій в окремих галузях економіки, у тому числі у сфері житлово-комунального господарства; теплопостачання; питного водопостачання

Судовий реєстр по справі —280/9954/21

Постанова від 20.01.2023

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Панченко О.М.

Ухвала від 30.11.2022

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Панченко О.М.

Ухвала від 30.11.2022

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Панченко О.М.

Ухвала від 01.11.2022

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Панченко О.М.

Ухвала від 15.09.2022

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Панченко О.М.

Рішення від 25.07.2022

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Сіпака Андрій Васильович

Ухвала від 15.06.2022

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Сіпака Андрій Васильович

Ухвала від 11.11.2021

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Сіпака Андрій Васильович

Ухвала від 26.10.2021

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Сіпака Андрій Васильович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні